9266 посетителей онлайн
19 499 58
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про адвокатів, які провокують військовослужбовців до злочинів

Шановні колеги!

В Україні воєнний стан, лінія фронту розтягнута майже на 1000 км і в рядах ЗСУ служать сотні тисяч військовослужбовців, багато з яких призвані по мобілізації, раніше не проходили військову службу і вкрай погано знають військове законодавство і Статути ЗСУ. Всі вони зі зброєю в руках воюють проти російського ворога, який має значну перевагу в озброєнні, кількості особового складу, запасам техніки і боєкомплекту. По всім канонам військової науки, ЗСУ повинні були бути знищені за перші тижні війни, але ми воюємо вже більше трьох місяців і впевнені в своїй перемозі. Навалу російської орди вдається стримати завдяки патріотизму і героїзму українського народу, мобілізації не тільки військового потенціалу нашої країни, який знаходиться в вкрай плачевному стані, але і мобілізації всього населення України, яке підтримує та допомагає своїм Збройним Силам. Важливим фактором нашої перемоги буде і допомога наших міжнародних партнерів, які почали постачати в Україну сучасну потужну зброю.

Тисячі колег-адвокатів служать в ЗСУ, зі зброєю захищаючи Батьківщину, тисячі, як волонтери, допомагають ЗСУ.

Я адвокат, який зупинив свою адвокатську діяльність і зараз проходжу службу юристом в окремій мотострілковій бригаді ЗСУ. Сьогодні я вимушений стати опонентом своїх колег-адвокатів, які чи то з умислом, чи то через не знання специфіки військової служби, своїми правовими консультаціями військовослужбовцям суттєво знижують рівень боєготовності наших військових підрозділів, в воєнний час підбурюють їх на дезертирство, самовільне залишення військової частини, не виконання наказів командирів.

Мій поважний київський колега, який є відомим юристом, назвемо його, наприклад, Віктор Степанович, проконсультував деяких військовослужбовців моєї бригади про те, що через 30 днів участі в бойових діях їх зобов’язані замінити на фронті і відправити на відпочинок додому, про те, що кожному солдату потрібно письмово доводити бойове розпорядження для бригади, що солдату перед заходом на нові бойові позиції хтось повинен вирити окоп, а бойові накази командира можна не виконувати, якщо з ними не згоден, а з поля бою можна тікати, коли є загроза твоєму життю.

В результаті таких консультацій відомого адвоката декілька десятків солдатів зі зброєю залишили свої бойові позиції, відмовляються від подальшого проходження військової служби, поки вони не відпочинуть дома, вони хочуть вибирати собі командира і місце служби, відмовляються воювати, допоки в Україну не прибуде вся зброя, яку нам обіцяють наші міжнародні партнери.

Військові статути, закони, воєнний стан і наступ російських військ для них не аргумент – адже їх консультує та за ухилення від військової служби їх буде захищати відомий адвокат, який убереже їх від передової, відправить додому до мами чи дружини. Такі адвокати просто хайпують на захисті "нещасних солдат" в оточенні їх вдячних дружин. З врахуванням вже отриманих доплат кожному військовослужбовцю в розмірі 30 або 100 тис грн. за місяць, гонорари за захист цих військовослужбовців компенсують їм будь-які роздуми про честь, Батьківщину чи професійну етику.

Посилання на статті законів, які не застосовуються під час воєнного стану, на правові норми, які не застосовуються, коли громадянин вже мобілізований і проходить службу в ЗСУ, на норми цивільного права, які під час військової служби не застосовуються – дають людям короткочасну надію під час отримання такої нікчемної консультації і тимчасову радість від спілкування з таким адвокатом, але мають наслідком глибокий розпач, коли через тижні чи місяці до людини приходить розуміння, що її цей адвокат обдурив, отримавши свій гонорар за цю нікчемну консультацію. Розпач – це мінімум, а максимум – це кримінальне провадження за військовий злочин, який вчиняє цей військовослужбовець, керуючись порадами свого горе-адвоката.

Розганяння російського наративу про "голих-босих" українських солдат, які з автоматом воюють проти танків, про не підготовлених "дітей-солдат", які на четвертому місяці ведення бойових дій згадали, що до початку війни вони мало стріляли з автомата, про командирів – зрадників, у яких склади ломляться від важкої артилерії і боєзапасів, а вони не підтримують хлопців артилерією, щоб їх швидше знищив російський ворог – все це ллється з уст та шаблонів рапортів від цих адвокатів, які хочуть мати більше клієнтів з числа дружин мобілізованих військовослужбовців.

Адвокат забезпечує захист будь-якого громадянина, навіть коли цей громадянин вчинив злочин. Але свідомо надавати не правові консультації, які призводять до вчинення громадянами-солдатами військових злочинів – це не гідно звання українського адвоката!

Прошу колег-адвокатів, які не мають уявлення про військову службу, які не читали військові статути, які зараз хоча б мінімум один раз не з’їздили з волонтерами в зону бойових дій, не зазіхати на гонорари від дружин військовослужбовців, які хочуть щоб їх чоловіки були біля них, а воював хтось інший, хто - вона не знає хто, але це точно не її чоловік.

Я навіть не кажу про патріотизм, захист Батьківщини, можливість приходу бурят і чеченців до кожного будинку в Україні – я пропоную колегам не створювати бізнес-напрямок на зароблянні гонорарів на дружинах військовослужбовців, які вірять, що ці адвокати зможуть легалізувати заплановані військові злочини їх чоловіків, переконати суспільство і суд, що дезертирство, самовільне залишення військової частини, не виконання наказу командира – це, можливо, і злочин, але не для її коханого чоловіка.

Якщо хайп на "голих-босих" не закінчиться, я вважаю, що юристи військових частин, які щоденно розглядають десятки безпідставних звернень-листів родичів військовослужбовців і збирають документи на солдат в СЗЧ, мають право оприлюднювати прізвища адвокатів, які готують такі безпідставні та оманливі звернення громадян та провокують своїми противоправними консультаціями військовослужбовців до злочинів та звертатися до органів адвокатського самоврядування для притягнення таких "адвокатів-заробітчан" до відповідальності.

Вважаю, що це не обмеження чи переслідування за адвокатську діяльність, а формування ринку чесних адвокатських послуг, коли адвокати повинні нести і соціальну відповідальність за аморальну поведінку по відношенню до своїх клієнтів, яка призводить пониження боєготовності ЗСУ та провокує на вчинення військових злочинів військовослужбовцями.

Прошу розповсюдити цей лист серед колег-адвокатів, щоб вони більш відповідально надавали правові консультації військовослужбовцям та членам їх сімей.

Слава Україні! Героям слава! Смерть ворогам!

Топ комментарии
+23
Так можне пан адвокат Горовий підкаже яким правочином та якими законодавчими актами регламентується самостійне придбання мобілізованими військовослужбовцями військової форми, засобів захисту, медичних аптечок, касок, бронежилетів, підсумків? Може пану адвокату Гороховому статки дозволяють придбати військову форму від 5.11 Tactikal, а кевларові каски та бронежилети від відомих американських або європейських брендів і тому війна йому за перекладанням папірців та воюванням з колегами-адвокатами вважається такою собі справою... То не у всіх такі статки пане Горовий! А парити ноги в зимових берцях при +28°С - це таке собі, але ж інших не має! І як кажуть командири - вам що мало платять? Купуйте самі! То є що відповісти пане адвокате?
показать весь комментарий
11.06.2022 13:25 Ответить
+23
"демократам всех мастей" - ты совковый комуняка видимо? мясом хочешь забрасывать противника, по кацапской традиции?

Начать расстреливать (или хотя бы сажать) надо не с бойцов на передовой - а с ментов-судей-прокуроров-депутатов, которые будучи госслужащими - рванули за границу от войны! Вместо защищать государство, из которого они годами пили соки, нихера полезного не делая при этом!
показать весь комментарий
11.06.2022 16:06 Ответить
+20
Якщо у нас правова держава, то знати свої права і вміти їх відстояти військовослужбовцю перед часто густо тупим командиром, не крамола. І якщо адвокати допомагають підняти рівень правової культури військових, то респект таким адвокатам. Тим більше багато адвокатів роблять це абсолютно безкоштовно, юридичне волонтерство. А шахраїв в любій сфері діяльності вистачає, і в воєнних штабах, і на посадах, і при військових частинах. Тож війковослужбовець це не лох, і не гарматне м,ясо. Це пнрш за все людина, і нехай буде юридично обізнана людина, щоб тупому командуванню не переливки було.
показать весь комментарий
11.06.2022 14:44 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Навіщо погрожувати. Якщо впевнений у своїй правоті, то вже давно треба було опублікувати і написати заяви в СБУ.
показать весь комментарий
11.06.2022 10:57 Ответить
Ось тому і не пише, бо у нього отакий шеф.

"Оперативная сводка про сотрудника Генштаба, который открыл стрельбу в Киеве.

Вместе со своим родственником мужчина совершил ДТП в одном из столичных ЖК, оба были пьяны. Охрана пыталась успокоить дебоширов, но генштабовец достал пистолет и начал стрелять.

По данным СМИ, мужчина похож на Юрия Боброва - полковника юстиции, начальника юридической службы ВСУ."
показать весь комментарий
12.06.2022 12:19 Ответить
"Охрана пытавшаяся успокоить правонарушителей получила массу угроз. Этот "герой" показал свой боевой дух угрожая охранникам и жителям комплекса произвел выстрел и чуть не попал в детей гуляющих возле парадного.

А дальше как всегда - всех уволил кого только можно, отправил всех на фронт на передовую и все в таком духе. Правоохранители 4 часа не могли утихомирить этого "героя".

Сумніваюсь, що цю істоту з великим пузом на тоненьких атрофованих ніжках(бо розучився ходити і з джипу не вилазить?), самого відправлять на фронт.
показать весь комментарий
12.06.2022 12:38 Ответить
ПРАВДА!!! Ублюдочные адвокатишки несут лютый бред "воинам", которые и так не сильно рвутся..соплей, слюней, требование обучений где то на базах НАТО, каких то ротаций- не только "заслуга" адвокатов, а и хитросделанных " воинов"..И поэтому говорится просто- сдал автомат и пошел нах в СЗЧ, некоторые остаются, денежка им нужна, но на фронт то неохота, поэтому начинаются сказки про нужные им длительные обучения, происходят резкие обострения болезней, требования отпустить в отпуск в связи с тем , что любимая собачка сломала лапку...с этими сложнее, но методы тоже есть..и только ОДИН вопрос- ЗАЧЕМ вот ЭТО призвали вообще???? Для создания проблем в частях??? Больше же делать нечего, как возиться с вот ЭТИМ((((
показать весь комментарий
11.06.2022 11:07 Ответить
А що ви хотіли від людей яких зловили десь в черзі в АТБ і дали повістку? При тому якщо не служив і 7 днів підготовка, а далі вперед і з пєснєй. Ви хочете щоб вони виступали аля рембо і були морально стійкі ? Сюр. Поки не буде особистісного підходу і набору саме мотивованих бійців, а не виконання планів, то так буде і далі
показать весь комментарий
11.06.2022 11:48 Ответить
А это не совсем так..есть " добровольцы"..служить они хотят- в ротах охраны военкоматов..малина..и вот этих " добровольцев" погнали на фронт..каких только болезней не обнаружилось..*****, мы сейчас напряжемся, протянем тебя через ВЛК и спишем, ан нет..хочу быть в армии, но...в роте охраны...а по поводу плана- правы конечно..урода военкома надо посылать командиром, набранных им воинов..и самое плохое, этот относительно небольшой процент хитросделанных, разлагает всех остальных..и это еще неизвестно, сколько рашкинских засланных казачков мобилизировали доблестные военкоматовские воины..решения то есть, демократам всех мастей они не понравятся, но подругому- проиграем войну..не хотят люди умирать- естественное желание, и когда реальна опасность смерти- предпочитают убегать и ЧТО с ними делать то, по закону, там где закона то нет?
показать весь комментарий
11.06.2022 12:09 Ответить
"демократам всех мастей" - ты совковый комуняка видимо? мясом хочешь забрасывать противника, по кацапской традиции?

Начать расстреливать (или хотя бы сажать) надо не с бойцов на передовой - а с ментов-судей-прокуроров-депутатов, которые будучи госслужащими - рванули за границу от войны! Вместо защищать государство, из которого они годами пили соки, нихера полезного не делая при этом!
показать весь комментарий
11.06.2022 16:06 Ответить
Я згоден з Вами! Ви зробили непоганий аналіз наших так званих
"захисників" хитросраких контрактників. Вони такі ж "заробітчани"
як й ці адвокатики яки дурять людей. Треба ж бути настільки тупим
щоб не знати що в армія живе по законам С Т А Т У Т І В, де розписан
кожний крок військових. Треба ж бути настільки лінивим щоб не
прочитати хоч що-небудь з них! СТАТУТИ армії,знайте, писані кров'ю
поранених та загиблих людей! Той хто йде служити повинен знати що
він ризикує своїм життям щосекундно. Армиі це не пансіонат благородних
дівчат! Не треба брехати що в АТБ пхають в руки повістки.
А катькам,стасикам, максикам та іньшої шелупоні просто раджу,
не кіздилінькати на тему в якої не розбираєтеся! Уїнстон Черчіль колись
сказав:" Коли орли мовчать,папуги бовкають!"
показать весь комментарий
12.06.2022 19:37 Ответить
пхають! навіть на городі!
показать весь комментарий
13.06.2022 01:00 Ответить
Це не погроза, а попередження. Абсолютно етична поведінка, особливо, якщо адвокати несуть таку "бредятину"
показать весь комментарий
11.06.2022 11:09 Ответить
Так можне пан адвокат Горовий підкаже яким правочином та якими законодавчими актами регламентується самостійне придбання мобілізованими військовослужбовцями військової форми, засобів захисту, медичних аптечок, касок, бронежилетів, підсумків? Може пану адвокату Гороховому статки дозволяють придбати військову форму від 5.11 Tactikal, а кевларові каски та бронежилети від відомих американських або європейських брендів і тому війна йому за перекладанням папірців та воюванням з колегами-адвокатами вважається такою собі справою... То не у всіх такі статки пане Горовий! А парити ноги в зимових берцях при +28°С - це таке собі, але ж інших не має! І як кажуть командири - вам що мало платять? Купуйте самі! То є що відповісти пане адвокате?
показать весь комментарий
11.06.2022 13:25 Ответить
А до чого ця реальна та існуюча проблема до шахрайства цивільних адвокатів? Це різні проблеми, не пов'язані.
показать весь комментарий
11.06.2022 13:34 Ответить
До того шо ніякого "шахрайства" не існує!

Особоливо різануло про "30 днів"! Якщо боєць 30 днів під вогнем - його боєздатність знижується до нуля! Це загальносвітові військові нормативи!

Загонно вимагати ротації - це злочин? Чи не був цей адвокат соавтором зєльоного законопроекту про розстріл бійців командирами?!
показать весь комментарий
11.06.2022 14:07 Ответить
Макс , ты говно не набрасывай , а то ведешь как обыкновенный путинский холуй
на войне не все по плану идет, погоны ты не носил , совсем
короче **** ты редкосная , тебя под трибунал надо , где живешь ? ответь раз такой смелый
на армию гнать
показать весь комментарий
11.06.2022 16:39 Ответить
так ты и есть один из тех гандонов в погонах, который гнобит бойцов, которые у тебя в подчинении?

"на войне не все по плану идет" только у ********* типа тебя, которые надеются что потом "война все спишет".

не прикрывай "армией" своё и подобных тебе ******* нутро! вы твари и на гражданке точно такие же!
показать весь комментарий
13.06.2022 15:56 Ответить
А до того, що війсковослужбовець - то не раб! Він воїн-захистник! І він на першій ланці оборони! Він на першій ланці вогню! Він не папірці перекладує як пан Горовий який воює з цивільними адвокатами, до яких наши захистники вимущені звернутись, бо від керівників які повинні думати про матеріальн забезпечення, харчування, озброєння, екіпірування нашіх захистників - звертатись МАРНО! І виникає питання, а кого захищає пан адвокат Горовий? Командування якому чихати на наших захистників, чи може ж він стане на захист тих хто не може себе захистити та вимушений їдти за захистом до цивільних адвокатів?
показать весь комментарий
11.06.2022 22:24 Ответить
Якщо у нас правова держава, то знати свої права і вміти їх відстояти військовослужбовцю перед часто густо тупим командиром, не крамола. І якщо адвокати допомагають підняти рівень правової культури військових, то респект таким адвокатам. Тим більше багато адвокатів роблять це абсолютно безкоштовно, юридичне волонтерство. А шахраїв в любій сфері діяльності вистачає, і в воєнних штабах, і на посадах, і при військових частинах. Тож війковослужбовець це не лох, і не гарматне м,ясо. Це пнрш за все людина, і нехай буде юридично обізнана людина, щоб тупому командуванню не переливки було.
показать весь комментарий
11.06.2022 14:44 Ответить
До речі! Оці командири дуже дисциплінуються під загрозою судового переслідування, незважаючи на кругову поруку, коли вже не буде "війна спише", а адвокат бійців - особливо якщо це буде колективне звернення - буде заздалегідь вкурсі зловживань!

І починати вишколяти цю ієрархію треба ще з військоматів, коли людина наприклад танкіст, а йому кажуть "мені *****, в мене замовлення - будеш кулеметник".
показать весь комментарий
11.06.2022 16:02 Ответить
Про 100 тыс грн на передовой - там очень хитросделання формулировка - "пропорционально участию в боевых действиях"! Т.е. если полмесяца на твоем направлении не было обстрелов, или тебя не бросали в бой - получишь только 50 тыс.
показать весь комментарий
11.06.2022 16:10 Ответить
А менты в тылу(потенциально в прифронтовом регионе) у нас получают до 90-100тыс. даже без всяких обстрелов, типа "боевые", обычные патрульные. Это сюр какой-то
показать весь комментарий
12.06.2022 08:07 Ответить
В закарпатті, млять!!!! Потенциально прифронтовой регион)))))
показать весь комментарий
12.06.2022 11:08 Ответить
Константин , ты в каком городе живешь ? полицаи даже с выездами в зону БД столько не получают ( как ты написал ) , или у вас область особенная
или тебе кто-то шепнул , а ты срач и дезу решил прогнать корча из себя всезнайку
в каком городе ? и пуфы в студию плиз
показать весь комментарий
13.06.2022 17:42 Ответить
Это к вопросу - а правда, что 1400 танков и 3500 ббм уничтожили. А ответ простой: уничтожили больше, но бюрократия, которая платит за каждый подбитый танк и сбитый самолёт только при наличии подтверждений явных и недвусмысленных, признала вот столько....
показать весь комментарий
12.06.2022 14:39 Ответить
З ліквідацією функції прокуратури по нагляду за додержанням законів, а також - військової прокуратури, військовослужбовці позбавлені елементарного правового захисту. Тому змушені самотужки, через своїх близьких та рідних шукати захисту. Хто ще їм допоможе, як не адвокати? Звісно, кожен адвокат повинен надавати допомогу в межах своєї компетенції. Якщо адвокат не володіє знаннями в галузі військової адміністрації, якість такої допомоги буде низькою. Війна виявила слабкі сторони системи правової допомоги у державі. Навіщо фінансувати, наприклад - систему Безоплатної вторинної правової допомоги, якщо Мінюст не може її надати усім, хто потребує, перед усім - бійцям на фронті? Вже не кажучи про діяльність адміністративних судів в зоні ведення бойових дій, де оскаржуються незаконні накази/бездіяльність командирів. Отже - постає питання про поновлення функції загального нагляду прокуратури, відновлення (повноцінного) системи військової прокуратури з тим, щоб принаймні в зоні ведення бойових дій, на території військових частин військова прокуратура мала повноваження соціального адвоката - захисника військовослужбовців хоча б в частині додержання командирами вимог Закону України Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей. Слава Україні!
показать весь комментарий
11.06.2022 16:40 Ответить
Поддерживаю тех людей которые столкнулись даже не с совдеп а уже с нашей ещё злобней и циничней системой не слушайте угроз и не становитесь овцами а если сдаться будет хуже.
показать весь комментарий
11.06.2022 16:40 Ответить
как по мне , адвокат ( любой ) который защищает явного преступника - такой-же преступник ,
показать весь комментарий
11.06.2022 16:42 Ответить
дай Бог, щоб Вас не звинуватили у тому, що Ви не скоювали - і тоді Вам не потрібна буде правова допомога, захист адвоката
показать весь комментарий
11.06.2022 16:49 Ответить
щас, вытяну и дам.(поправляет нимб)

а так - все верно. за чикатил всяких сколько убили подозреваемых - явные же были преступники то
показать весь комментарий
13.06.2022 12:21 Ответить
Я бачу - ти далекий не тільки від розуміння поняття ролі адвокатури в судовому засіданні, але й від розуміння судочинства взагалі Мене дуже бісить те, що чим людина менше розбирається в якомусь питанні, тим вона більш агресивна і безапеляційна в своїх твердженнях Адвокат в судовому засіданні надає правову допомогу обвинуваченому Уточню - "обвинуваченому" а не "преступнику" (як ти заявляєш) Бо "преступником" людина стає лише після вступу вироку в законну силу - коли функції адвоката закінчуються! Якби людина визнавалася "преступником" до стадії судового розгляду - то навіщо тоді СУД? Для "галочки"? Слідчий слідство закінчив, написав обвинувальний висновок, назвав його "вироком" і направив за грати "преступника" Краса! І ніякої мороки! Не приведи тобі Господь потрапить в ті жорна без кваліфікованого адвоката! У тебе "совковський" погляд на всю правову систему! Раз затримали - значить винен! Значить повинен буть покараний! А якщо слідчий не в повному обсязі оцінив усі докази вини? Неправильно кваліфікував дії обвинувачуваного? От для цього адвокат і потрібен! А суддя оцінює доводи обох сторін і приймає рішенні лише після їх оцінки з точки зору доведеності (чи недоведеності) вини! Тут же доля людини вирішується, а не травинки в полі!
показать весь комментарий
12.06.2022 04:44 Ответить
Ну да , сказало г+ г і зє, що пашинський - злодій - в тюрму! І ніїпйот!
показать весь комментарий
12.06.2022 11:06 Ответить
как по мне, жена твоя найдет скажем Ахмэда, тот даст мусорам 10000 евро = ты явный педофил. а я такой: Ыыыы, это же явный преступник - не защищайте его, адвокаты.
а адвокат бы защитил и тя бы оправдали.
а на зоне пахан тоже скажет - так он же ЯВНЫЙ педофил.
ДА???
такой бред несешь.
показать весь комментарий
13.06.2022 12:24 Ответить
Остаточно залякати тих, хто не ліг під систему? Тобто, без шансів на правову допомогу, якщо вона йде в розріз з лінією "партії"?
І це при тому, що юристи майже без роботи.
Приклад, з 20 львівських юристів-хлопчиків відмовились надати юридичний супровід у справі стосовно центра комплектації, відправки без навання тощо, майже всі. Бо не хочуть отримати повістки. Не всім бо пощастить "проходити службу юристом". Когось без пальців, з поганим зором записують у "стрілки". Або дивним чином щезають довідки, повістки виписуються заднім числом, да мало що трапляється. Адвокати-дівчата віїхали за кордон. Отака "правова" держава.
показать весь комментарий
11.06.2022 17:59 Ответить
Звертайтеся, допоможу!
показать весь комментарий
11.06.2022 20:09 Ответить
цей .... назвемо його Віктор схоже крім адвакатури ще й саботажем підробляє.
показать весь комментарий
11.06.2022 18:59 Ответить
Смешались в кучу кони, люди...
Типичные причитания штатного юриста. Согласен, хитросделанных хватает везде, но кадровые всегда в уставе (контракте) любят лишь обязанности и напрочь не замечают права зольдатен. Я начальник - ты дурак. Понабирали в армию умных и т.д. А здесь походу подкинули работёнки "юрфахівцю" й щось сталося не як гадалося. Арбайтен коллега, и не надо говорить, шо нам говорили на Ровенском полигоне после выхода из зоны АТО:"Вы шо ох..ли, здесь вам армия,а не передок"😄
показать весь комментарий
11.06.2022 20:53 Ответить
Все это удивительным образом корреспондируется с утверждениями руководство Верховного Совета о невозможности прекратить депутатство коллаборантам. Каждый депутат обязательно приносит присягу, где торжественно клянется - все во имя Украины и для Украины. А нарушение присяги депутата и есть обязательным и безусловным поводом для лишения мандата. Также и присяга военнослужащего -присягнул тогда исполняй. Это относится ко всем, кто присягал на верность государству.
Всегда и везде были,есть и будут уклонисты. Помнится, когда Буша мл. избирали президентом, стал вопрос о том как он проходил воинскую повинность. Оказалось, таки служил в Нацгвардии. Также и в ЦАХАЛ - не служил, уклонялся, бывай здоров. Раз государство тебе не нужно, тогда ты никогда не нужен государству.
показать весь комментарий
11.06.2022 21:13 Ответить
Про те щоб тобі вирили окоп і вибирати собі командиро це непогано, зовсім як у ЄС
Кому війна, а хто був конченим і захищав наркоторговців без докорів сумління, той таким
конченим і продовжує бути. Війна це дійсно цинічно - викинуть тебе на нуль серед поля
під обстріл арти і авіації, а ти копай собі схованку, виживай і ще воююй, така вона доля
вояка, тим паче у нащій пострадянській смердючій Зе реальності.
показать весь комментарий
11.06.2022 22:44 Ответить
Суддя Логвіна Чернігів , курва присоужувала заради розваги мусора ****** та грабувала громадян
показать весь комментарий
11.06.2022 23:08 Ответить
Пару судових рішень назвеш? Бо я трохи знаю її по роботі і стикався в судових засіданнях Чи ти - "аби показать себе і свою обізнаність",це ляпнув? Коротко - фабулу справи, час розгляду і прізвища учасників
показать весь комментарий
12.06.2022 08:44 Ответить
Та пофіг! ВСІ судді прокурори адвокати сбу мнс і мусора - пі.араси@@@@
показать весь комментарий
12.06.2022 10:54 Ответить
Хтось зможе з юристів роз'яснити правовий статус бійця ТРО, що перебуває протягом двох місяців в зоні ведення бойових дій , виконує бойові завдання в якості легкої піхоти ( перебування на позиції "0" під постійними арт обстрілами, ) , КОЛИ закон ,що дозволяє використовувати таких бійців в зоні бойових дій за межами територіальних громад, підписаний 10.06.2022 ....
"Доброволець" ???
" Посіпака" ???
... Захисник права захищати державу ?? ...
показать весь комментарий
12.06.2022 09:22 Ответить
Чи ,може , цього ви хотіли.????:
..... " Бойцы территориальной обороны уже давным-давно в зоне боевых действий. Мы ловили бойцов ТРО Днепропетровской области под Изюмом еще в апреле. Поэтому мне непонятно, что там подписал клоун Зеля."
показать весь комментарий
12.06.2022 15:19 Ответить
"Я адвокат, який зупинив свою адвокатську діяльність і зараз проходжу службу юристом в окремій мотострілковій бригаді ЗСУ" Джерело:

У складі ЗСУ немає мотострілкових бригад. Є механізовані, мотопіхотні, танкові, авіаційні тощо. Мотострілкові бригади є у складі армії росії, пане адвокате.
показать весь комментарий
12.06.2022 09:49 Ответить
Так він такий же юрист, як і боневтік наполєоновіч!
показать весь комментарий
12.06.2022 10:53 Ответить
Олександр Горовий випускник Гуманітарної академії Збройних Сил у Москві тому у нього такі бригади є
показать весь комментарий
13.06.2022 14:02 Ответить
Може , адвокат, скаже - яким законом і правом чуваки , які сіють у запорізькій, полтавській і ін. Областях - гєрої! Їх аж по тєліку показують! А хлоп із закарпаття не може корові сіна накосити , бо бугаї із автоматами ганяються по полях за " пушечним мясом!"( с)??????? Це якими законами передбачено , виродку зелений????
показать весь комментарий
12.06.2022 10:48 Ответить
Більшість подібних адвокатів просто не є спеціалістами у сфері військового права. Про необхідність створення військової адвокатури та військових судів (як для прикладу у США) питання піднімалося не один раз. Але на цьому не хайпанеш і не заробиш, тому депутатом це не цікаво. Більше того, у нас не має реально діючого інституту притягнення адвоката до відповідальності. Як би це вирішував суд, як у США, у нас би вже половина була позбавлена права займатися цією діяльністю.
показать весь комментарий
12.06.2022 11:26 Ответить
адвокаты на полставки в фсб
показать весь комментарий
12.06.2022 16:26 Ответить
Ось новина дня. Це для автора статті. За що повинні воювати військослужбовці, і чому вони часто густо демотмвовані. Посилання внизу:
https://www.google.com/amp/s/news.liga.net/ua/amp/incidents/video/reznikov-otstranil-glavu-upravleniya-genshtaba-vsu-on-ustroil-strelbu-v-kieve-video
показать весь комментарий
12.06.2022 20:31 Ответить
Я не бачу цієї новини на ЦН.
З цього роблю висновок, що сайт лобіює легалізацію зброї, бо цей випадок прихильникам як "серпом по яйцях"...
показать весь комментарий
12.06.2022 21:42 Ответить
Навпаки.
Саме беззбойність простих громадян дозволяє бидлу, яке якось отримало зброю - за посадою або нелегально - махати такою зброєю перед беззбройними.
Якби таке бидло знало, що будь-хто з оточуючих може теж дістати зброю проти нього - то 100 разів би подумав, чи діставати.
Наприклад, в США найбільше розстрілів саме в місцях, де заборонено носити зброю: школи, кінотеатри...
Сам факт володіння громадянами зброє для самозахисту зупиняє (настрахає) безпрєдєльщіків зі стволами нею махали.
показать весь комментарий
13.06.2022 11:03 Ответить
Не сравнивай тех кто поймал звезду и не чувствует никаких ограничений и добропорядочных граждан.
показать весь комментарий
13.06.2022 14:57 Ответить
Людина пише досвідчена з життєвим досвідом не вірити підстав не бачу.А те що вистачає непорядних адвокатів то є факт як і в будь-якій сфері людсько діяльності.Сам був свідком такого: до 2014 року обмежено придатних знімали з військового обліку. Після 2014 поновили. У нас на роботі був один такий співробітник, його посада підпадала під бронювання.але щоб його забронювати треба було у військовому квитку поставити штамп що він поновлений на обліку.Та йому якийсь юрист сказав що закон не має зворотньої сили і якщо його зняли з обліку то вже за новим законом не мають права поновити .Так він і залишився не заброньованим.А ж тут війна і він тепер чухає одну частину тіла.Можуть викликати до військомату в будь-який час і не факт що він тепер не виявиться придатним
показать весь комментарий
12.06.2022 22:09 Ответить
Тамбовский волк тобі колега
1. Ти вже не адвокат, ти вже чинуша.
Ти не займаєшся правовим захистом, а прикриваєш сраки таких самих чинуш як сам.
2. Просто так на тилову посаду "юристом" в бригаду не влаштовуються - там вакансії завжди заповнені ще до війни. І по мобілізації на такі посади теж не призивають.
3. Якщо звичайний солдат може обґрунтувати свою позиція краще за тебе, то ти - не юрист, а гвно (тому, мабуть і побіг з адвокатури в чинуши)
показать весь комментарий
13.06.2022 11:20 Ответить
не факт. В армії США з 1775 року існує Корпус генерального адвоката ( Корпус армії США JAG) який очолює Генеральний адвокат армії США і адвокати (а конкурс там величезний) які туди вступають можуть бути як захисниками так і прокурорами чи навіть суддями))
показать весь комментарий
13.06.2022 13:07 Ответить
Щось здувся пан адвокат ГОРОВИЙ. Що сталось пане адвокат? Говна на вентилятор накинули та сбігли у кущі? Чи немає чого відповісти на слушні запитання людей? Я вважав, що сміливіше буде та відповість людям на всі питання...
показать весь комментарий
13.06.2022 14:42 Ответить
треба мабуть йому грошей запропонувати за відповідь, це ж вам адвокат а не волонтер який небуть
показать весь комментарий
13.06.2022 16:01 Ответить
Можливо, не було би таких звернень і вчинків, якби в перші дні війни призвали якісно, а не кількісно!
Навіть зараз, призивають людей, які не служили, щоб вони відплатилися, бо з тих хто приходить з досвідом - нічого взяти. Військкомати порушують, але «будемо розбиратися потім»… Бо тепер легше з хлопців зробити зрадників, ніж розбиратися з тим, що відбувалося на Закарпатті, 25.02 і, надалі, відбувається, на жаль.
А життя людини не повернеш… людей, які взагалі мали йти в 4 чергу, людей, що мають робочі місця, що сплачували податки на армію. Людей, які не працювали за кордоном, які й надалі можуть працювати в тилу, як і усі інші. Але тоді не було броні, а зараз їх, навіть, не треба міняти, бо їх вже «навчили»…??!!
Хто відповідатиме за це? Кому це вигідно? Яким чином ми переможемо?
показать весь комментарий
13.06.2022 15:15 Ответить