6872 посетителя онлайн
10 253 33
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Незалежність

війна

Наш ворог думає, що країна - це лише технологія, і прапор, мова, ідеологія - це просте перевдягання. Сталін вимірював силу віри кількістю дивізій, а Путін вимірює кількістю ракет.

Наш ворог думає, що влада призначається кимось, що символи владою малюються, а віра комусь у владі служить. Так жили в СРСР, який розвалився.

Наш ворог думає, що страх сильніше за гідність, бо зламати кістки легше ніж переконання. Так виховували в КДБ самого Путіна.

Але Незалежність - це та сила, яка без будь-яких наказів та закликів вивела сотні тисяч у черги військкоматів, та десятки мійльонів - на забезпечення цієї боротьби.

Незалежність - це та сила, яка мотивує людей з пляшками з запальною сумішшю атакувати танкові колони, і з автоматами тримати окопи під ураганним вогнем.

Незалежність - це та сила, яка змушує працювати попри бомбардування та платити податки своїй країні.

Тому що Незалежність - це самостійність та відповідальність.

Віра в себе, віра в тих, хто живе поруч - це вибір майбутнього. Є ризик, що майбутнє буде смертельно небезпечним, але набагато більший ризик, що твоє майбутнє не буде залежити від тебе.

Але це не про нас, ми свою волю не зрадимо. І ми, українці, побудуємо країну, гідну довіри тих, хто віддав за неї своє життя, гідну дітей та батьків загиблих героїв. Країну, яку ми вдосконалимо на тих самих принципах, які змушують нас йти у бій.

З Днем Незалежності.

Топ комментарии
+15
Юра, огромное спасибо !!! На таких Людях, как Вы и держится Украина !!!
показать весь комментарий
24.08.2022 17:56 Ответить
+14
Не забуваємо Героїв, завдяки яким ми можемо сьогодні відзначати День Незалежності:

Віталій Скакун з Бережан на Тернопільщині підірвав Генічеський міст разом із собою. Герой України загинув в перший день повномасштабної війни, щоби зупинити колону російських військ.
показать весь комментарий
24.08.2022 18:03 Ответить
+12
Насправді так може здатись - без війни, без крові Україна стала незалежною.

Але насправді це не зовсім так.

Багато сотень тисяч патріотів загинули, сиділи по таборах, зазнали гонінь і були вбиті за Незалежність. Щоб зберегти цей дух Незалежності і Волі для майбутніх поколінь.

Це за Незалежність мій дід був Січовим стрільцем і зазнав поранень, а потім як бендерівець був 10 років в таборах і по-життево без права повернутись на Батьківщину. І таких історій мілліони!
показать весь комментарий
24.08.2022 19:29 Ответить
Комментировать
Сортировать:
От не люблю пафосні слова.
Незалежність, як і організм, має багато органів. Кожний з них важливий, без нього організм або інвалід, або мертвий.
Наприклад, ВПК. Ми повністю залежимо від постачання зброї з Заходу.
Без зброї у ці дні все інше не має сенсу.
Тож цієї важливої складової Незалежності у нас поки немає.
Тому і вимушені погоджуватись на зернові каравани, впроваджувати Стамбульські конвенції тощо. Бо залежимо від постачання зброї, вимушені погоджуватись на вимоги постачальників, які іноді суперечать національним інтересам.
показать весь комментарий
24.08.2022 15:21 Ответить
Писав тобі в іншому пості, запитую знову - що нам заважало і заважає будувати власний ВПК?
показать весь комментарий
24.08.2022 16:45 Ответить
Відповідаю. Те саме, що вже 20 років заважає русні втілити "імпортозамєщеніе". Корупція, крадіжництво, "виток мізків", відсутність політичної волі.
показать весь комментарий
25.08.2022 09:14 Ответить
Та ти шо, а хто ж в цьому винен? Може той самий наріт, якому "папріколу", "хотьпаржом", "какаяразніца", "лішбінепорошенко"?
показать весь комментарий
25.08.2022 11:26 Ответить
В історії незалежної України ще не було жодного президента-державника.
В новітній історії росії теж не було. Х@йло державником не є, хоч як не ліплять з нього "нового фюрера".
Винні в цьому обидва народи. Що не народили для себе державників. От і мають те, що мають.
показать весь комментарий
25.08.2022 11:37 Ответить
А я хіба не те саме казав? І були в нас державники. Чорновола та інших тре нагадувати? Але мудрому наріту не потрібна була державність, їм потрібна "колбаса по 2.20", "доляр по 8" и т.і.
показать весь комментарий
25.08.2022 11:54 Ответить
Може, хоч тепер потрібною стане.
показать весь комментарий
25.08.2022 11:56 Ответить
Слухаючи і дивлячись на мешканців мого міста, маю великі сумніви.
показать весь комментарий
25.08.2022 11:59 Ответить
А мені ось дуже цікаво-минуло пів року.Чи запущена хоч одна лінія по виробництву снарядів,патронів,ракет різного призначення.Ми бачимо по результатам боїв на сході і по повідомленням медія,що на фронті катастрафічно не вистачає артилерії,боеприпасів.Так що зроблено для їх виробництва?Що зроблено для відновлення виробництва Богдани?І так далі.Я навіть не питаю чому було зупинено виробництво Богдани.Владою було зроблено все,щоб Путін і його генерали подумали,що Україна дуже легка ціль,і її приборкати буде дуже і дуже легко,-тьфу і все.Усюди були зроблені і спокійнесенько собі працювали і досі працюють колаборціоністькі осередки.І не має ніякого значення,яку назву вони зараз мають.На приклад:- мерія Одеси,яка ну ніяк не хоче знести цю Екатерину 2.СБУ ніяк не реагувало на повідомлення про іх работу (осередків).Тільки сміялись і відповидали:-То ж вони своє мненіє висловлють.А тарифи..Люди буквально звірити почали від того нахабства з якою влада почала їх грабувати за допомогою тарифів.А добровольці,як сиділи по тюрмах,так і сидять.І ще багато,багато іншого..Все це дало змогу путінским аналітикам передбачити дуже легку перемогу над нами.По суті влада своїми діями звала його сюди-Путін прийди,прийди-це дуже легко.У нас нічого не має.Усе наше озброення ми розпродали,нового не виробляємо.Населення нас ненавидіть,ми навіть "Мрію" не відправили до Лейпцига,щоб ти не турбувався.І він прийшов.Він себе не уявляв,що його просто надурили,-развели,как последнего лоха.І це його велика помилка
показать весь комментарий
24.08.2022 17:02 Ответить
В Україні є гори. І саме там де треба. Роби підземний завод і виробляй собі що хочеш.

Пів-України мають печери та шахти. Те ж саме.
показать весь комментарий
24.08.2022 17:29 Ответить
З святом всіх громадян. Будьмо.
показать весь комментарий
24.08.2022 15:39 Ответить
Справжнім днем незалежності буде день перемоги, а не дата підписання комуняками якихось папірців, тоді й конституцію нормальну можна буде зробити й примусити всіх включно з президентом її дотримуватись, а не як зараз.
показать весь комментарий
24.08.2022 15:46 Ответить
щас прямо по Еспресо показують, що Борис Джонсонюк в Києві, проводить рандеву з Зе
показать весь комментарий
24.08.2022 16:53 Ответить
Правільніше казати раздає піз.юлів.
показать весь комментарий
24.08.2022 17:12 Ответить
Юра, огромное спасибо !!! На таких Людях, как Вы и держится Украина !!!
показать весь комментарий
24.08.2022 17:56 Ответить
Не забуваємо Героїв, завдяки яким ми можемо сьогодні відзначати День Незалежності:

Віталій Скакун з Бережан на Тернопільщині підірвав Генічеський міст разом із собою. Герой України загинув в перший день повномасштабної війни, щоби зупинити колону російських військ.
показать весь комментарий
24.08.2022 18:03 Ответить
Незалежність дісталась нам як дарунок долі.
Чи змогли ми його гідно оцінити ?
Чи ставили під сумність своє власне існування ?
Очевидно, що каяття та розуміння приходить лише після втрати
показать весь комментарий
24.08.2022 18:26 Ответить
Насправді так може здатись - без війни, без крові Україна стала незалежною.

Але насправді це не зовсім так.

Багато сотень тисяч патріотів загинули, сиділи по таборах, зазнали гонінь і були вбиті за Незалежність. Щоб зберегти цей дух Незалежності і Волі для майбутніх поколінь.

Це за Незалежність мій дід був Січовим стрільцем і зазнав поранень, а потім як бендерівець був 10 років в таборах і по-життево без права повернутись на Батьківщину. І таких історій мілліони!
показать весь комментарий
24.08.2022 19:29 Ответить
В тому то і справа, що одні боролись, а іншим то все було непотрібне. Вони і знати не хотіли.
показать весь комментарий
24.08.2022 19:41 Ответить
Так, це правда - а потім вони помирали з голоду, нажаль(((.
показать весь комментарий
24.08.2022 19:43 Ответить
Звісно не є військовим експертом але спостерігаючи за розвитком подій останні півроку все більш впевнююся у тому, що керівництво країни не має плану перемоги. Тому досить часто лунають обнадійливі заяви, які в результаті не підтверджуються реальними діями.
показать весь комментарий
24.08.2022 19:20 Ответить
Сьогодні день Незалежності України. Хочу сказати те, що лежить на поверхні, прекрасний, волелюбний, хазяйновитий народ і всі роки незалежності, майже без винятку, корумпована, егоїстична, мафіозна влада. Так в 2004 і в 2014 люди вийшли на майдан проти беззаконня, корупції, наруги лідерів над національними інтересами. Нажаль прямо зараз нами правлять люди, яким набагато важливіше 7 мільярдів доларів на місяць ніж розстріляні українці у бучі, ірпені, Харкові, Миколаєві, ті, хто за посібництво злочинної влади сьогодні опинився в окупації на півдні і сході України. Нажаль ми так і не побудували надійну владну систему, яка б забезпечувала розвиток всіх українців, а не тільки обраних у лазні під коньячок купкою олігархів чергового хвойду на президента України. І якщо ми і надалі залишимо, все як є, то жити ми будемо яскраво але недовго.
показать весь комментарий
24.08.2022 20:30 Ответить
Якщо не рахувати чисельних повстань проти утисків і поневолення українців зі сторони владних інституцій держав, які контролювали історичні українські землі, то теперішня велика війна з рашистською пітьмою - це перша в історії війна, яку самостійно веде український народ і його держава - Україна (звісно, що за підтримки союзниів).
До цього українці приймали участь лише у війнах за чужі державні інтереси і у складі чужих армій. А значить - воювали за власну неволю і несправедливість.
Довгий і важкий шлях до волі своєї привів нас до Дня Незалежності України, і зараз у цій війні ми захищаємо і нашу волю й інших держав та народів від нападів пітьми, військова перемога над якою означатиме її остаточну загибель і вищу справедливість.
показать весь комментарий
24.08.2022 20:41 Ответить
Дуже сумніваюся, що цілі союзників і України у цій війні повністю співпадають. Вони налаштовані на довготривалу (більше року) війну, тобто їх ціль - максимальне виснаження ворога, а не нанесення нищівної поразки в найкоротші терміни в Україні.
Нажаль для нас така стратегія приведе до надвичайно небажаних результатів (мільйони біжанців, економічний занепад, соціальна напруга буде тільки зростати, перманентні масовані ракетні обстріли Харкова, Миколаїва - що з цими містами буде через кілька місяців?).
Як би там не було, а ворог має людський ресурс вчетверо більший, кратну перевагу у важкому озброєнні, літаках, ракетах, без будь-якого осторогу наносить удари зі своєї території розуміючи що адекватної відповіді не буде... тому якщо ми розраховуємо перемогти у такій війні на виснаження - боюся що це найгірший варіант з усіх можливих.
показать весь комментарий
24.08.2022 21:23 Ответить
Сьогодні треба гучно казати за ціну, яку ми сьогодні і зараз платимо за свої помилки, за те як безтурботно і байдуже ставилися і ставимося до обрання і контролю над владою. Прямо зараз це виливається у величезні людські, економічні і моральні втрати. Прямо зараз і цивільні і військові платять своїм життям за злочинну бездіяльність і зраду владою національних інтересів України. Багато людей думає, що ми спочатку повинні перемогти, а потім розбиратися з владою, тому що коней на переправі не міняють. Нажаль змушений ваз разчорувати, якщо в діжку з медом додати ложку дьогтю, все одно кінцева суміш буде неїстівна, тому і ціна перемоги з цією владою буде зависокою якщо взагалі буде.
показать весь комментарий
24.08.2022 20:44 Ответить
Ситуац1я парадоксальна, н1, безглузда: п1д час в1йни присутн1сть у вс1х г1лках влади представник1в ворожо1 сторони. Ще г1рше: в1дсутн1сть бажання та сили 1х хоча би прибрати з влади, не кажучи ув"язнити. Хто, де 1 коли бачив перемогу над ворогом п1д кер1вництвом сам1х ворог1в? На що розраховуете? чого оч1куете? Що прихильники мацков11 раптом ********* Укра1ну? Чи якимось дивом сам1 швидко помруть ? Воли наш1 люди, роботящ1 терпелив1 воли, але для свободи потр1бн1 енерг1йн1 швидк1 см1лив1 р1шучи сильн1 орган1зован1 молодики.
показать весь комментарий
24.08.2022 23:26 Ответить
Незалежність, це те, що не стосується 73 відсотків виборців: "какая разніца, хуже нє будет, зато посмєйомся".
показать весь комментарий
24.08.2022 21:31 Ответить
Україна на завжди!
показать весь комментарий
24.08.2022 23:06 Ответить
Вітаю! Дякую! Нехай щастить нам і нашій країні!!! Слава ЗСУ! Героям Слава!!!
показать весь комментарий
25.08.2022 00:45 Ответить
Мені просто цікаво, на що сподівається сьогоденне керівництво? Що українці настільки тупі, що повірять у їхні казки про якусь шістку зрадника в СБУ, який сам один самотужки розмінував чонгар? Вони хочуть виграти час, замітаючи сліди своїх злочинів, коли свідомо зачиняли програми переозброєння ЗСУ, коли замість купівлі протиракетних комплексів спускали гроші на велике крадівництво. Коли прямо зараз чиновники проводят схеми на десятки мільярдів гривень, а ручні силовики відкривають справи на волонтерів і патріотів, яки не дають їм красти бабло. Ми навіть з величезною допомогою заходу не зможемо виграти до кінця цю війну, тому що в нас крім зовнішнього є і свій внутрішній фронт з представниками правлячої еліти на службі коломойського - пуйла.
показать весь комментарий
25.08.2022 09:47 Ответить
Теріторії сенсів. За що ми боремося? За Україну для людей. Люди це головне багатство України. Але змагаючись за цю фантастичну Україну для людей ми мимоволі ще й боремося за злочинну владу, яка віддає перевагу не людям, а 7 мільярдам доларів прибутку на місяць. Яка довела країну до повного зубожіння і продовжує смоктати з неї останні соки навіть під час війни. Насправді зараз ми, весь народ України, кладемо свої життя за те, щоб пан Зеленський і далі із своєю шоблою могли безконтрольно грабувати цю країну. Нажаль в цьому вони нічим не відрізняються від путінської мафії. Перефразуючи відому фразу можна сказати, що війну тягнуть на своїх плечах романтики, а користуються її плодами кончена мразота.
показать весь комментарий
25.08.2022 10:30 Ответить
"Цікавий" текст - а як перемагати будемо? Щось німецьких політиків ховають в інфоряду. А "без цензури" хвалять допомогу Німеччини. Цікаво за що? Країна №1 в Європі на третьому чи другому місці. Дивно, а по воєнному потенціалу вона ключова для швидкої перемоги.

А ключ знаходиться у таких політиків як https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0_%D0%91%D0%B5%D1%80%D0%B1%D0%BE%D0%BA Анналена Бербок...
показать весь комментарий
25.08.2022 15:52 Ответить