9608 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Хто і навіщо спровокував конфлікт у військовому керівництві

зеленський

Президент Зеленський спровокував конфлікт у військовому керівництві, коли відзначив визволення Ізюму разом із генералом Сирським і демонстративно не запросив і не відмітив заслуги Главкома ЗСУ Залужного

Верховний Головнокомандувач Володимир Зеленський, який багато разів заявляв про відсутність у нього конфліктів із главкомом ЗСУ Валерієм Залужним, показав, що насправді саме Офіс президента створює штучне протистояння між керівниками армії.

14 вересня Зеленський відвідав Ізюм, щоб привітати українських воїнів із визволенням міста. Але із собою до Ізюму Зеленський демонстративно не запросив Главкома ЗСУ Валерія Залужного, а виключно командувача Балаклійської операції Олександра Сирського.

Цензор.НЕТ Изображение

Сирський дійсно був офіційним командувачем наступальної операції, проявив себе гідно, але блискуча перемога є результатом великих злагоджених дій усієї нашої військової машини протягом тривалого часу.

Останніми місяцями Офіс президента провокує штучний конфлікт між Залужним та Сирським, протиставляючи цих двох керівників, і в Ізюмі це було продемонстровано. Політичні інтриги, таким чином, демонструють Залужному, що заміна на його місце підготовлена. Важко зрозуміти, навіщо це робити під час напружених бойових дій, адже авторитет Залужного дозволяє впевнено діяти самому президенту і спиратися на армію.

Для військових такі дії Зеленського обурливі. Так, Сирський був безпосереднім керівником наступу на балаклійському напрямку, але сама операція була здійснена завдяки діям на всьому фронті усіх наших військ, завдяки зосередженню дефіцитних снарядів, завдяки перекиданню боєздатних з’єднань на цей напрямок, завдяки проведенню суміжних операцій північніше та південніше ділянки прориву, завдяки затвердженим планам та директивам Генштабу та главкома Залужного.

На визволення Ізюму варто було б запросити кількох наших командирів, завдяки діям яких наші війська утримали російський наступ на Слов’янськ та Барвінкове і перетворили російський плацдарм на пастку. Не все вони завжди робили правильно, як виявилось, не все вдавалось, але це війна, і саме вони були на чолі військ і результат їхніх рішень бачить увесь світ.

Було б справедливо запросити до Ізюму Валерія Залужного, Сергія Наєва, Олега Мікаца, Едуарда Москальова, Олександра Тарнавського, Сергія Перця.

Президент мав би відмітити й інші з’єднання, які брали участь у балаклійському прориві – так, президент справедливо відзначив 92, 80, 25, 14 бригади, які створили прорив, але велику роль грали й інші, яких чомусь не відзначив президент. Наприклад, оборона була прорвана, серед іншого, завдяки танкістам 4-ї танкової бригади корпусу резерву, це її танки йшли разом з десантниками.

Цензор.НЕТ Изображение

Але неможливо не відзначити й інші наші бригади та частини – хто у вкрай важких умовах пів року обороняв Слов’янськ та Барвінкове від прориву з боку Ізюму, ті наші частини, які атакували з усіх боків ізюмський плацдарм, скували російські війська і забезпечили можливість завдати раптового удару.

Важко переоцінити роль у битві 93-ї механізованої, 81-ї та 95-ї десантно-штурмових, 3-ї танкової бригади, які бились у цьому районі багато місяців. 30-та механізована, численні бригади та батальйони ТРО, значна кількість частин Національної гвардії, окремі підрозділи ОУВ Харків, Лиман, ООС, 1-ша бригада особливого призначення, полки та управління ССО, підрозділи ГУР МО, зокрема Кракен, та багато інших.

Перемога на Харківщині – колективний успіх великої частини нашої армії, і цю перемогу неможливо зробити чиєюсь особистою. За весь цей час жоден представник Офісу президента не був на передовій в зоні бойових дій на цьому напрямку, сам президент вперше взагалі відвідав район бойових дій, тому спроба поділити перемогу та показати, що хтось один для неї зробив більше інших принижує армію, але найбільше принижує самого президента Зеленського, який показав, що не розуміє обстановку і проявляє неповагу до Головнокомандувача ЗСУ Валерія Залужного, якого президент мав би відзначити насамперед.

Цензор.НЕТ Изображение

Створення Офісом президента штучного конфлікту у військовому керівництві значно ускладнює багато управлінських процесів в армії. Навряд чи варто говорити, що політичний тиск не покращує стан оборони та перешкоджає конструктивним змінам в армії.

Топ комментарии
+35
Визволення Ізюма --значна подія,але я вревнений,що все це дійство проведено ДЛЯ ОСОБИСТОГО ПІАРУ ЗЕЛЕНСЬКОГО Цього непотрібно було робити навіть з пезпеки всіх присутніхтам. Благо що все обійшлось так. Квартальний жив на сцені і продовжує і в подальшому грати роль .
показать весь комментарий
16.09.2022 11:26 Ответить
+32
Рейтингозалежна нікчема, намагається гратися в царя-відвойовника.
показать весь комментарий
16.09.2022 11:41 Ответить
+23
Тов. Бутусов, может всё таки не стоит в ОДНОМ месте собирать сразу ВСЁ украинское военное командование, даже ради праздника? А если бы?
показать весь комментарий
16.09.2022 11:35 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Зато як ОПУ намагався показати " совєт да любов" в середені офісної команди.Смішно було дивитись як, показуючи це,стояли поруч Анрюша та Кирюша.Стояли мовчки але желваки та фізіономіі видавали справжні почуття.І це зовсім нє "совєт та любов".
показать весь комментарий
16.09.2022 16:05 Ответить
Завгосп вигулює ***********)
Як вони обоє вже дістали, але Завгосп охрінів начисто, він всюди лізе і немає на те ради(

показать весь комментарий
16.09.2022 16:07 Ответить
Подоляк розбалабанив на весь Інтернет, що саме завдяки геніальному керівництву Офісу президента ЗСУ вдалося провести так вдало операцію з розгрому російських військ та звільненню Харківщини від окупантів
У д"Єрмака негайно задзвонив телефон:

- Ты чем там, ****, занимаешься? Мы тебя зачем к хахлам внедрили и такие деньги платим?!!! "Новичка" захотелось?!!!



Закінчилося засідання Ставки Верховного Головнокомандувача Закрилися Зеленський з д"Єрмаком у кабінеті, Зеленський:
Ну и что?Ты что-нибудь понял из там сказаного?
- Да понять-то, понял Вот только думаю: в чём же они нас опять *******? Я уже боюсь информировать шефа в Москве - чтобы не получилось, как с Херсоном и Балаклеей!
показать весь комментарий
17.09.2022 02:11 Ответить
Суворо забороненено збирати топ-4 в одному місці.........
показать весь комментарий
16.09.2022 16:12 Ответить
Главний стратєг і ваєнний мислітєль в етой опєраціі - ето таваріщ Єрьмак.
показать весь комментарий
16.09.2022 16:13 Ответить
Зеленський ..то банальне гавнокомандуюче..тому і такі проблєми..наркоша та злодюга..каломойшина витирачка, шо ви з клоуна хочете, та порядна людина неподасть цьому чучелу руку ...
показать весь комментарий
16.09.2022 16:26 Ответить
Сирський їм слухняніший, ніж Залужний.
От накаже йому ОПа до вівторка Херсон взяти, бо на середу Зеленському пабєду срочно в ефір видати треба - Сирський навіть не особливо пукаючи щось про "можєт на вторник нє надо.." вложить купу народу і пролиє море крові щоб "віполніть пріказ". Йому на людей пофіг. І мова йде не тільки про військових - на всіх. Він такий же, як русняві командири - баби ще нарожають, а галочка за послушняшичку в послужному кросівая буде.

Залужному респектіще!

показать весь комментарий
16.09.2022 16:28 Ответить
"Амфаш", Т.Рущак... не вчитались уважно, і не зрозуміли критики Бутусова, для якого найважливіше - справедлива оцінка участі, а не скликання компашки для "собутильнічєства". Що стосується Боневтіка, то він, оговтавшись від серії катастроф під середину липня, взявся сліпо копіювати найлютішого україноненависника, прізвисько якого навіть в Кривому Розі нерідко вимовляють через "р" замість "т". Від нього і тактика зіштовхування найвідоміших командирів, і театральне дійство у нагородженні окремо обраних, і самолюбування перед іноземцями, і простофільські, душевноподібні одкровення до народу (що відгонять небезпекою), та й сама назва "Ставка..." що викликає найпохмуріші спомини з найгірших часів людства.
показать весь комментарий
16.09.2022 16:32 Ответить
Вони ще організували в НЮТ хвалебну оду уму Гнусавого, що тільки його стратегічний розум був здатний на таке. А по факту Дерьмак сотоварищи не знав про контрнаступ, бо його на відміну в ід справи вагнерівців не повідомляли. І орки були застані зненацька і побігли без штанів. І рашка вже починає гундосити на Єрмака, зокрема про його капітулянство до і після початку війни. Боягузство це вже назавжди. А його оточення, це всяке г.... на палочці і без палочки.
показать весь комментарий
16.09.2022 16:42 Ответить
Я розумію наше ,, недорозум'єнія'', йому так хочеться після концерту корпоратива , на жаль війна і цього йому ніхто не дозволить . Щож одіваємо памперси і їдемо в Харківську обл попіарити себе перед народом України , душа артиста цього просить. А не краще відмітити в приказі Головнокомандувача всі війська і тих хто ними командував разом з бійцями які приймали в цьому прориві участь. Жаль є вираз ,, голий король'' в Україні навпаки ,, безголовий президент ''
показать весь комментарий
16.09.2022 16:49 Ответить
Не нагнітайте, шановний редактор… Я читаю практично тільки Цензор, довіряю вам, але ця стаття була дуже зайвою. Не всі глибоко аналізують, просто розчаровуються…
показать весь комментарий
16.09.2022 16:50 Ответить
@

> Не нагнітайте, шановний редактор…

А що ви пропонуєте, що має зробити Бутусов? Пукнути в туалеті у знак незгоди?

Ні, шановна. Преса - то четверта влада і її завдання висвітлювати помилки 3-х інших гілок, для того, щоб виборці наступного разу знали, кого обирати, а кого - ні.
показать весь комментарий
16.09.2022 22:41 Ответить
он несет ответственность за них.
Ему доверяет Запад.

Якщо Ваша ласка, можна трохи подробиць? Ідеально, якщо на прикладах подій.
показать весь комментарий
16.09.2022 17:40 Ответить
кретин
показать весь комментарий
16.09.2022 19:01 Ответить
так сиди в своей параше и не прячься за чужим флагом
показать весь комментарий
16.09.2022 19:02 Ответить
Думаю, не варто драматизувати ситуацію і шукати в ній конфлікт. Здоровий глузд підказує, що рознесення в часі і просторі ключових осіб держави в час війни - це питання безпеки. Адже то була б величезна спокуса для руzzні одним масованим ракетним ударом знищити Головнокомандувача, Верховного і ще й в придачу командувача Сухопутними військами - основою ЗСУ. Туди би ще міністра оборони і прем'єр-міністра - і був би повний капець.
показать весь комментарий
16.09.2022 18:25 Ответить
Дивно, що шанований мною і багатьма українцями пан Бутусов не бачить простішого варіанту. Без іронію. НЕБЕЗПЕЧНО ОДНОЧАСНО і Президенту і Головнокомандувачу ЗСУ під час війни бути в одному прифронтовому місті! Може не треба так часто шукати темних кішок в темних кімнатах? Їх там може і не бути!
показать весь комментарий
16.09.2022 18:44 Ответить
Бути -це одне. А відзначити - це друге.
показать весь комментарий
16.09.2022 19:38 Ответить
А может быть пан Бутусов ещё в очень мягкой форме преподнёс всё?
показать весь комментарий
16.09.2022 19:38 Ответить
@

А класно ви підстрахувались. Візьме верх "руzzкий мір", ви - Владімір. Український - Володимир.

Ну, припустимо, ви праві. А чому тоді не було офіційного привітання Залужному у зв'язку з успішною військовою операцією ЗСУ, тими - якими він керує? Хіба по протоколу не належало це зробити?
Є ж субординація, чи в цирковій школі того не вчать?
показать весь комментарий
16.09.2022 22:49 Ответить
проблема у тому, що зелене уйоbисько навіть циркової школи не закінчувало... увесь "світогляд" (перепрошую, але не знайшов більш приземленого, опримітивненого слова, аби назвати те, що відбувається у зе-лупиній голові) зеленого піdарьониша сформовано вивченими сценаріями 96-го кварталу... саме звідти "********** палоачкі", "Україна - німецька шльондра, яка дає всім", etc. саме у цих виразах зелена потвора - щира, природня, така, яка не грає, не вдає...
показать весь комментарий
16.09.2022 23:18 Ответить
Главно шо? Главно дайте нам палку, а кудой потыкать и в чём поковыряца, мы сами найдём. Мы такие!
показать весь комментарий
16.09.2022 19:24 Ответить
Це з власного великого досвіду? Вочевидь скільки не ковиряла, а мозку так і не знайшла.
показать весь комментарий
16.09.2022 22:03 Ответить
Ага, точно, читаю ваши комменты и обогащаюсь опытом
показать весь комментарий
16.09.2022 22:16 Ответить
Я тоже не согласен с ЮБ в данном вопросе.
И так акция с таким составом была рискованной.
Приглашать туда еще Залужного и весь Генштаб - это идиотизм.
Даже если это не Изюм в 20 км. от линии фронта, а Киев.
И мне кажется, ЮБ это понимает, но надо.
показать весь комментарий
16.09.2022 19:26 Ответить
В своїй промові Осел повинен був перелічити всіх - дивись вище -хто був до перемогои причетний. Не обов'язково всім там знаходитись.
Так зрозуміло?
показать весь комментарий
16.09.2022 19:40 Ответить
@

В своїй промові Осел повинен був перелічити всіх...

Згідний з вашою думкою на 100%, крім одного:

- за етикетом при посиланнях на найвеличнішого потрібно називати увесь титул: Осел Оманський Боневтік.
показать весь комментарий
16.09.2022 22:53 Ответить
Юра, тут ти ,,дав маху". Відзначити -- то одне, а збирати головне командування армії в однім місці -- непростима дурість. Пригадай долю польського керівництва.
показать весь комментарий
16.09.2022 19:31 Ответить
а отправиться всем опу и не бояться, это как объяснить, подумали? И всего то 20 км
показать весь комментарий
16.09.2022 19:40 Ответить
Якщо туди поїхало навіть ЗЕлене сцикло, то нічого там вже не загрожувало.
показать весь комментарий
16.09.2022 23:01 Ответить
Тут дуже все зрозуміло. Зе не знало про наступ на Балаклею. Тому і рашка про це не знала. Тому і успішна була операція. А тепер зелена помста. Треба цьому п#здюку таки в#***** щоб воно присіло і не висвувался
показать весь комментарий
16.09.2022 20:11 Ответить
Я так розумію Залужний офіційно доповів команді зеленського про наступ на південь,і сталося як з вагнерівцями перед війною,інфа пішла до рашки.а сам начебто відволікав готуючи удар через Харківщину.оця кодла разом і купилася,коли основний удар пішов , хехе не туди.ото не треба було в Омані домовлятися про здачу
України.тепер куратор з фсб в гніві.
показать весь комментарий
16.09.2022 20:45 Ответить
Пане, Бутусов, а ви вважаєте якби в Ізюмі, під час війни, під час наступу, знаходились разом і Верховний, і Головнокомандувач це було б правильно? Дуже сумніваюсь.
показать весь комментарий
16.09.2022 20:14 Ответить
скільки зеленої ботви нанесло!
показать весь комментарий
16.09.2022 21:28 Ответить
І всі з однією методичкою:
"Не можна було Боневтіку збирати все військове керівництво. Тому він піарить Сирського та ігнорує Залужного".
показать весь комментарий
16.09.2022 23:03 Ответить
где ермак, кацапы не стреляют.
не одна шваль российского телевидения не несёт на ермака.
есть у них клоун, но ермака нет за два года.
свой он им.
показать весь комментарий
16.09.2022 21:28 Ответить
Між цима фото 8 років, як що хтось вірить що людина може змінитися за 8 років,
то така людина віре і у НЛО і единорогів
показать весь комментарий
16.09.2022 22:47 Ответить
Порнографія продовжується
показать весь комментарий
16.09.2022 22:51 Ответить
Залужний? який там Залужний? Всі перемоги лише завдяки найвеличнішому який виліз з бункера щоб записати ще один ролик.
показать весь комментарий
16.09.2022 23:05 Ответить
глупости. собрать в одном месте весь цвет украинского командования? что то более вредное даже и придумать сложно
показать весь комментарий
16.09.2022 23:09 Ответить
автор цього "макіавеліанства" (перепрошую, що прив'язав це слово до купки випадкових, примітивних пройдисвітів, об'єднаних під дахом оп) , звісно ж, дєрьмак. воно, типу в якомусь універі вчилося й щось-десь чуло - або моголо чути - про "стримування та противаги". надалі цей ублюдок лише поглиблюватиме роздрай у війську, граючи на комплексах та фобіях зеленого недоумка, що одночасно вигідне його кацапським кураторам.
проблема і іншому: залишки нещасних із стада "73%" та переляканих інших, які підтримують зе-чмо, нічого цього не бачать, бо неспроможні, і коментарі із критикою п.бутусова під цією статею - доказ. а підтримувати зеленого піdарьонка зараз - це допомагати у побудові клоунського авторитаризму у країні. і це - майже така сама небезпека, що й кацапська навала, тому що авторитарна Україна на чолі із зеленою потворою та його дєрьмаком неуникненно штовхне її в "обійми" кацапів. і не кажіть, що це - неможливо: кацапня завжди одержувала верх над нами "єслі нє митьйом, то катаньєм" й українські гниди завжди були їй у поміч.
показать весь комментарий
16.09.2022 23:39 Ответить
У Симона Петлюри був страшний конфлікт з головою уряду Секретаріату Володимиром Винниченком. Це був не стільки конфлікт щодо стратегічних, політичних моментів, скільки особиста неприязнь, яка тяглася дуже здавна. Хоча вони були однопартійцями.

Винниченко був людиною, яка не забувала старих образ. Це була неприємна ситуація, коли глава уряду і керівник військового відомства навряд чи могли покластися одне на одного. Звичайно, у цих умовах Винниченко шукав привід замінити Петлюру на посаді. І така нагода сталася дуже швидко, коли наприкінці грудня більшовики захопили низку територій на Слобожанщині. Це стало формальним приводом, коли Винниченко озвучив позицію, що Петлюра не організував оборону країни, а тому він мусить піти.

Джерело: https://www.radiosvoboda.org/a/28946450.html https://www.radiosvoboda.org/a/28946450.html


Як за методичкою, на ті ж граблі...
показать весь комментарий
16.09.2022 23:49 Ответить
Так вже давно зрозуміло, що офіс президента на бажає швидкої перемоги над російськими окупантами, тому що одразу встане питання виборів у Верховну Раду і всім також зрозуміло, що партії слуга народу там майже нічого не отримує. Краще мати довгу війну, щоб можна було і надалі колядувати на війні.
показать весь комментарий
17.09.2022 11:52 Ответить
Та як би Воно появилось разом с Залужним перед військами - гівно та справжній захисник-легенда? Кому б аплодували, кого хвалили? Воно б цього не перенесло та застрелилося на місці, якщо більше уваги не йому, а Залужному.
показать весь комментарий
17.09.2022 18:36 Ответить
амфаш вірно каже
показать весь комментарий
18.09.2022 21:51 Ответить
"ЯКБИ ВЛАДА ПОПЕРЕДИЛА УКРАЇНЦІВ ПРО МАЙБУТНЄ ВТОРГНЕННЯ рф ЩЕ В ЖОВТНІ, УКРАЇНА ПРОТРИМАЛАСЯ Б ТРИ ДНІ", - ЗЕЛЕНСЬКИЙ

Тарас Чорновіл 🇺🇦
Їжте, що обрали. Дебіл же кінчений. Воно навіть не розуміє, що верзе. Та ніхто цього зрозуміти не зможе...
Ще в інтерв'ю The Washington Post заявило, що якби українців попередили, що готується вторгнення расєї, то Україна протрималася б лише три дні... (!!!)
От я не розумію: це абсолютна тупість і повний розлад мислення, чи такий витончений, доведений до крайности цинізм?

*****, не суди українців по собі та своїй мерзенній "сімейці Адамсів". Українці 8 років прожили в умовах війни і не втікали нікуди, хоча всі кордони були відкриті, а Порошенко для них навіть безвіз відвоював. Але, коли стало відомо, що ворог вторгся в Україну, сотні тисяч помчали до центрів комплектації ЗСУ. Якби ти, мерзенна істото, сповістив людей про дані розвідок щодо підготовки вторгнення ще в тому ж жовтні чи хоч на початку лютого, ті самі люди стояли б у тих самих чергах, щоб поповнити армійські ряди, заповнити штучно створений тобою 40-60-відсотковий некомплект наших бригад. До 24 лютого було б достатньо військ, щоб перекрити всі напрямки. Але ж ти, злодійкувата істото, їм прямо заявив, що не хочеш збільшувати армію, бо тоді не зможеш так осатаніло красти на дорогах.

І зараз, мерзото, продовжуєш брехати і принижувати українців, принижуючи їх порівнянням із собою нікчемою. Якби ти не роззброював армії, не скорочував її складу, не наказував відвести війська з ключових напрямків імовірної атаки, цієї війни б не було. Так, на Україну напав путлєр зі своєю ордою, але це саме ти відкрив йому двері. І саме ти відповідальний за ті десятки тисяч загиблих та мільйони зламаних доль!
показать весь комментарий
19.09.2022 05:39 Ответить
Сирський - Дебальцово. Сирський - Гостомель, Буча. Сирський друг Хомчака. Хомчак - Иловайский котел. Хомчак друг Коломойського. Сирський и Хомчак учились в РФ. У Сирського родители в РФ.
Сделайте выводы !!!
показать весь комментарий
26.09.2022 17:08 Ответить
Страница 2 из 2