6086 посетителей онлайн
3 091 42
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Крымско-татарская автономия

крым,татары,чубаров,крымские,курбединов

Чубаров вчера на Крымской платформе заявил, что Украина должна переформатировать Конституцию и в Крыму должна появиться крымско-татарская автономия. В связи с этим я хочу сказать, что главный урок, который дала эта война заключается в том, что Украине больше не нужны никакие автономии. После войны у Крыма не должно быть никакой автономии. Потому что сепаратизм в Крыму произрастал из его особого статуса.

Второе, все народы в Украине должны быть равны. Тем более, что у крымских татар больше чем у других прав. Их статус зафиксирован в качестве коренного народа. То есть они уже в более привилегированном положении, чем венгры, румыны или болгары. Поэтому если мы после войны не хотим утонуть в сраче по поводу того, почему одни имеют больше прав, чем другие, то мы и не должны своими руками создавать базу для расколов и конфликтов в следующие десятилетия.

Третье, крымские татары не имеют особых оснований на автономию. Их вклад в отстаивание независимости Украины не превышает вклад других народов. Они отстаивают свою независимость и эта цель обозначена в программных документах меджилиса. Потому мы сразу должны исходить из того, что создавая какую-либо автономию, мы повторяем ошибку 90-х и спустя пару десятилетий получим новую проблему. Только теперь уже в отношениях с Турцией.

Поэтому Украина должна прекратить все поползновения по поводу любых автономий. В рамках децентрализации у местных властей достаточно полномочий, чтоб чувствовать себя хорошо. А с учётом закона о коренных народах, крымские татары вообще в шоколаде, чтобы не чувствовать себя какими-то ущемлёнными.

Топ комментарии
+8
Погоджуюсь з автором!
Кримська область унітарної УКраїни - і не більше!
показать весь комментарий
25.10.2022 14:27 Ответить
+5
Татар кримських на фронті одиниці. Десятки за політичними статтями у російських тюрмах. Решта взяли російські паспорти і торгують чебуреками, як і раніше....Дуже жирно для них автономію....Там теж ватніків вистачає
показать весь комментарий
25.10.2022 15:58 Ответить
+4
Скажу так - Крим це батьківщина кримських татар, кримчаків, треба зробити так щоб вони не були гостями на своєй батьківщині як це було при совкє і при кравчукє з кучмою, все одно там панували кацапи. Про політику в Криму порозмовляємо після Перемоги, поки рано щось робити сурьйозне у цьому напрямку.
показать весь комментарий
25.10.2022 17:14 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Погоджуюсь з автором!
Кримська область унітарної УКраїни - і не більше!
показать весь комментарий
25.10.2022 14:27 Ответить
Бо власної голови нема непогоджуватися з мевечуківським викормишем, який попри війну свідомо відмовляється спілкуватись українською мовою на користь велікоруского язика. І маніпулює вашою згодою ущемити права корінного народу України.

"Сепаратизм в Крыму произрастал" не з його статусу, як твердить Романенко, а з зацікавленості москви, з корумування еліт місцевих і київськихю З довоєнної загальноукраїнської прихильності (понад 70%) до "братнього руского" народу. Зі складу населення, що лишила Україні депортація корінних народів і злочинне переселення туди кацапів. Донбас, що не мав ніякого статусу, виявився ще більш сепаратистським, але москву він цікавив лише як ключ до решти України. Тому і не прозвучав як Крим. Статус Криму не давав ніяких привілеїв, а відсутність статусу не завадила москві окупувати Донбас.
"Все народы в Украине должны быть равны" проголошує хронічно кацапомовний Романенко. Має на увазі, що "вєлікій рускій нарот" потребує таких самих прав, як корінні кримці і українці. Має на увазі, що "рускій нарот" через своїх представників має право створювати в Україні школи, суспільні організації, просувати свої наративи, впливати на український порядок денний. А не пішов би Романенко разом з рускім народом слідом за рускім кораблем?

Третє, не має значення, який вклад внесла та чи інша людина у відстоювання незалежності України. Громадянин Романенко лише паскудив і паплючив українську політичну думку. Просував кацапські наративи, лизав дупу як не Медвечуку, то Литвину. Але він українець, і, незалежно від свого вкладу у відстоюванні незалежності зі зброєю в руках, має виключне право висловлювати власний погляд з українських питань. Має право впливати на політичні процеси в Україні, має право обирати і бути обраним до української влади. Так само і кримці, справжній корінний "народ криму", як і українці, на відміну від інших народів і незалежно від особового вкладу, мають особливі права в рамках української держави. Українці мають право на титул - назву країни, і назву нації. На українську мову, єдину державну, на територіальну цілісність і незалежність батьківщини. І киримли, які до речі вважають себе українцями, які на відміну від Романенка спілкуються чи докладають зусиль знати українську мову, мають право на особливі права на своїй батьківщині.
показать весь комментарий
26.10.2022 03:52 Ответить
Татар кримських на фронті одиниці. Десятки за політичними статтями у російських тюрмах. Решта взяли російські паспорти і торгують чебуреками, як і раніше....Дуже жирно для них автономію....Там теж ватніків вистачає
показать весь комментарий
25.10.2022 15:58 Ответить
Стаття 3

Корінні народи мають право на самовизначення. З огляду на це вони вільно встановлюють свій політичний статус та вільно здійснюють свій економічний, соціальний та культурний розвиток.

Стаття 4

Корінні народи при здійсненні своїх прав на самовизначення мають право на автономію або самоуправління у питаннях, які належать до їхніх внутрішніх та місцевих справ, а також і шляхів фінансування їхніх автономних функцій

Это из декларации о правах коренных народов. Не понятно какой может быть срач о правах между болгарами, румынами венграми и тд, если у них есть свое государство, крымских татар нет? О каких привилегиях речь?
показать весь комментарий
25.10.2022 16:07 Ответить
Ах Європа ..! І як там реалізоване це право в інших країнах ??

Най вибачать мене киримли ... Але ж ми ніхто не хочемо, щоб були резервації, як у США ?? Правда ??
показать весь комментарий
25.10.2022 18:22 Ответить
Ни че не понял. Ну резервации в США, ну соблюдаются в Европе как и США права коренных народов. А у нас зачем по другому делать? Зачем нам плевать на международные законы? Может и на декларацию прав человека наплевать? Как там реализовано эти права человека в других странах?
показать весь комментарий
25.10.2022 18:58 Ответить
Да Ви мабуть ... вибачте ... запропонуйте киримли оформити для них резервації ???
Ви з глузду з*їхали ??
показать весь комментарий
25.10.2022 20:31 Ответить
У вас о резервациях наверно ещё совковые представления. Поверьте или прочтите в нете, это совсем не так. И ещё в Америке негров тоже не линчуют, если вдруг вы ещё не только за индейцев но и за негров в США переживаете.
показать весь комментарий
25.10.2022 21:43 Ответить
ха. FYI: корінних американців ніякими пряниками з тих резервацій не витягнеш. так що не треба похідно висловлюватися про це.
показать весь комментарий
25.10.2022 20:50 Ответить
запропонуйте киримли оформити для них резервації
показать весь комментарий
25.10.2022 22:10 Ответить
я нічого не пропоную. питання надто складне і реально неначасі. романенко вусіхпитанняхєкспєрт вирішив покращити engagement на своїй сторінці, а ви розпереживалися.
показать весь комментарий
26.10.2022 19:21 Ответить
Вірне зауваження. Як тільки цей блог Романенко з*явився, редакція Цензор його запихнула подалі.
показать весь комментарий
26.10.2022 22:12 Ответить
Цікаво, який статус у кримських татар в Туреччині?
показать весь комментарий
25.10.2022 16:19 Ответить
Їх батькивщина знаходиться в межах території України.
показать весь комментарий
26.10.2022 03:56 Ответить
Раджу усім почитати рішення першого курултаю щодо майбутнього Криму
з точки зору кримських татар. Там багато цікавого, м'яко кажучи.
показать весь комментарий
25.10.2022 16:21 Ответить
Дорогой автор, лично я предпочту видеть Крым татарским, а не расийсктм.
показать весь комментарий
25.10.2022 16:27 Ответить
національно-культурна автономія в межах унітарної держави Україна
показать весь комментарий
25.10.2022 18:19 Ответить
А если посмотреть с другой стороны?
Рассмотрим теоретически - возникло в Крыму отдельное татарское государство, естественно дружественное Украине.
1. Во первых, им самим разбираться с миллионами крымских ватников.
2. Во-вторых, они явно заключат военный союз с Турцией, которая будет прикрывать их с моря - не думаю, что Расия на Турцию полезет.
3. Прекрасный пример для для расийских башкиров, бурятов и пр.
показать весь комментарий
26.10.2022 10:57 Ответить
татарское государство, естественно дружественное Украине - скільки міжнародних договорів "про дружбу" було підписано з РФ ??

Чому "татарское" ??

1. - у Криму 1,5-2 млн усих жителів.
2. см. перше речення
3. тобто, Ви згодні втратити цілу область заради туманної перспективи ??

Пишуть у Турції живуть 5 млн киримли. Не знаю чи правда і чи вони ще киримли себе вважають.
показать весь комментарий
26.10.2022 15:52 Ответить
По-перше, мова йде про національно-культурну автономію і татарський народ її заслужив. Романенку завжди трохи не хватає - або свідомо передьоргує. Татари завжди були нашими послідовними союзниками і в 2014 вони боролись проти кацапів краще і активніше ніж тогочасні ЗСУ
показать весь комментарий
25.10.2022 16:44 Ответить
Річ якраз про національно-теріториальну автономію! І вона буде!
показать весь комментарий
25.10.2022 16:48 Ответить
національно-культурна автономія в межах унітарної держави Україна
показать весь комментарий
25.10.2022 18:18 Ответить
Нацонально-територіальна автономія, це не адміністративно-територіальна, як ви мабуть вважаєте.
показать весь комментарий
26.10.2022 03:58 Ответить
національно-культурна автономія в межах унітарної держави Україна

читаємо уважно !
показать весь комментарий
26.10.2022 15:53 Ответить
Ви власні думки вважаєте загальноприйнятними.
показать весь комментарий
28.10.2022 05:34 Ответить
Якщо Ви не хочете уважно прочитати, що я написав ...
показать весь комментарий
28.10.2022 18:08 Ответить
національно-культурна автономія в межах унітарної держави Україна
показать весь комментарий
25.10.2022 18:17 Ответить
Скажу так - Крим це батьківщина кримських татар, кримчаків, треба зробити так щоб вони не були гостями на своєй батьківщині як це було при совкє і при кравчукє з кучмою, все одно там панували кацапи. Про політику в Криму порозмовляємо після Перемоги, поки рано щось робити сурьйозне у цьому напрямку.
показать весь комментарий
25.10.2022 17:14 Ответить
Зрозуміло одне - коли піднялося питання про Крим як батьківщину кримських татар, то багато бото кацпів як прорвало. Це для них удар в пах, для них же Крим завжди кацапський, а тут хочуть його зробити кримчатським, тоб то Кримом кримчаків
показать весь комментарий
25.10.2022 17:31 Ответить
Звертаю увагу учасників. Автономія Криму наразі реалізована у межах унітарної держави Україна.
Крим може вийти зі складу України тільки унаслідок всенародного (всієї України) референдуму.
Тобто - ніколи.

Те що учудила РФ у 2014 р., це звичайна анексія.
показать весь комментарий
25.10.2022 18:25 Ответить
Чесно кажучи, я після 2014 року думав, що величезною помилкою України у втраті Криму було те, що ми не роздали татарам Криму зброю, щоб вони могли захистити себе і свою незалежність від московських окупантів. Крім того я уявляв, що контрольне крісло зампреда голови ВР автономної республіки Крим за представником меджлісу буде контролем проти реваншу рашистів на півострові. Подальша участь кримських татар у спротиві 2014-2015 років і в сьогоденних подіях була, м'яко кажучи, незадовільною, а глядячи, якими темпами татари в тому числі і чоловіки перетинали західні кордони у перші тижні і місяці війни я розчарований.
показать весь комментарий
25.10.2022 19:00 Ответить
Свої права нація виборює зі зброєю в руках і права ці даються ціною жертовності кращих її синів і дочок.
Нажаль, про добровольчий батальйон кримських татар імені Номана Челебіджихана, який мав би стати в рівень із іншими національними збройними формуваннями, зокрема чеченців і білорусів, що воюють із рашистською пітьмою, немає ніякої інформації.
Проте, рух опору на анексованій рашистами території Криму існує і він ще себе проявить у майбутніх боях за півострів.
Тому, статус АРК, прописаний в Конституції України, має залишитись незмінним.
показать весь комментарий
26.10.2022 08:25 Ответить
Тобто, нічого не міняти ??
показать весь комментарий
26.10.2022 23:01 Ответить
Міняти Конституцію України, особливо в частині територіального устрою, не можна.
показать весь комментарий
26.10.2022 23:41 Ответить
Хех ...

У Конституції вже десятки років не враховані певні реалії адміністративно-територіальних змін. Пройшла вже реформа, з*явилися ОТГ. Там купа проблєм.

Такого бути не може, що з*явилися ОТГ, помінялися межі районів, а межі областей залишаться без змін. Це єрунда.

Питання часу.

І тут вже підходить проблєма Криму.
показать весь комментарий
27.10.2022 13:15 Ответить
А если посмотреть с другой стороны?
Рассмотрим теоретически - возникло в Крыму отдельное татарское государство, естественно дружественное Украине.
1. Во первых, им самим разбираться с миллионами крымских ватников.
2. Во-вторых, они явно заключат военный союз с Турцией, которая будет прикрывать их с моря - не думаю, что Расия на Турцию полезет.
3. Прекрасный пример для для расийских башкиров, бурятов и пр.
показать весь комментарий
26.10.2022 10:58 Ответить
Як можна сприймати цього автора, коли він свідомо пише кримськотатарська через дефіс, навмисно ігноруючи, що це неподільні між собою частини одного слова, продовжуючи радянські наративи. А що написано далі - від "ми боїмось Туреччини" до "татари в шоколаді" взагалі мало відповідає думці людини, яка вважає себе за фахом політологом.
показать весь комментарий
27.10.2022 21:09 Ответить
Сначала автономия,потом великий Туран. Отдельное государство. На фронте их единицы.
показать весь комментарий
18.11.2022 07:20 Ответить