4108 посетителей онлайн
5 836 64
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про ставлення до стосунків з державою

Допис навіяний різкою реакцією в групах закордонних українців на оновлені правила контролю за війсковозобовязанними українцями які перебувають за кордоном.

В дискусії про мобілізацію часто згадується такий аргумент як та я з своєї зарплати за кордоном доначу на ЗСУ.

Дорогі друзі, донати та допомога ЗСУ - це ваше особисте бажання. Можете донатити часом - це буде волонтерство, а можете грошима - і це буде фінансова допомога особисто від вас силам оборони чи будь кому - медикам цивільним, чи дітям, вже на ваш вибір.

Але - ще раз уважно - це ВАШІ особисті кошти. Ви можете донатити а можете йти до ресторану, і пропити, і потім розповідати як ви кльво підтримали економіку та бізнес замовляючи чергову пляшку вина.

Але - я, якось впевнений, що якби річ зайшла про суттєвє збільшення податків для утримання армії, ви були б різко против. І навіть якщо б це гарантувало вам - умовно індульгенцію на рік від призову чи мобілізації, ви б розповідали про крадіїїв генералів та всі гроші закатані в дороги, і знаходили б спосіб і відпетляти від армії і податки не платити.

Послухайте - ЗСУ не ідеальні! І навіть Україна не така ідеальна як ви її собі малюєте співаючи з пластиковими віночками на головах тужливих пісень. Світ взагалі влаштований не так ідеально і Україна не вірш Шевченка "Садок вишневий біля хати" (він цей вірш до речі написав у казематі, під час увязнення).

Давайте ще раз поговоримо наодинці самі з собою, та з своєї совістю, і честно скажемо собі - чи хочемо ми перемоги чи ні.

І якщо хочемо, і дійсно хочемо щоб ця війна закінчилася так, що б ні вашим дітям ні вашим внукам не довелося воювати, то міняйте своє ставлення до стосунків з ДЕРЖАВОЮ Україна.

Попри те, ХТО її зараз очілює і очілював, чи буде очілювати.

Топ комментарии
+13
А МОЖЕ ДЕРЖАВІ ПОРА МІНЯТИ СТОСУНКИ З ГРОМАДЯНАМИ УКРАЇНИ?
(Бо будь-які відносини можуть бути лише взаємовигідними.)

Питання автору:
що (вигідного) дає/пропонує українська держава людині (навіть з паспортом громадянина України), яка знаходиться в Чехії чи Канаді?
-"общипування гусей від Зєльцманцева"?
- чи позбавлення можливості працювати за небажання брати участь в медичних експериментах?
- чи мародерство з заощаджень у формі чергової девальвації?
- чи кредитне ярмо для дітей на 200 років вперед?
- ...?
ЩО, АВТОРЕ-ДЕРЖАВНИКУ?
(це не підйобка, а реальне запитання до Вас)
показать весь комментарий
06.01.2023 21:31 Ответить
+13
Українці (як правило) вибирали до влади тих, кого їм пропонували і "нав"язували" з телеекранів агенти ворога ( це клани безпринципних продажних (RU+UA) мільйонерів, російські політтехнологи, псевдожурналісти, псевдоексперти та інші продажні заробітчани). Панівний клан не цінує українського громадянства. Вони та їхні сім"ї давно і постійно живуть в європейських демократичних країнах. Їхні статки зростають за рахунок дешевої робочої сили українців та українських прихватизованих найприбутковіших державних підприємств (навіть під час війни). Молодих небагатих українців не можна винити в тому, що вони виїхали і працюють в Європі та на інших континентах. Безвіз дав їм шанс вижити і жити, працювати і надіятись на краще майбутнє. Нехай їм щастить.
показать весь комментарий
07.01.2023 07:28 Ответить
+12
Діти/онуки тих хто за кордоном зараз в масі своїй не будуть жити в Україні такій якою вона є зараз. І воювати також. Інакше їхні батьки знаходились в Україні а не за кордоном.)
І те що "найщиріші" українці ******* Україну здалеку - це не новина.
Дати можливість у Дії позбутись громадянства... І ви будете неприємно здивовані.
Консульський облік військовозобов'язаних - лютий треш. Мертвонароджена ідея. Нелегали не обліковуватимуться, ті хто виїхали легально будуть ігнорувати звернення. А от довіри до держави як не було, так і не з'явиться.
показать весь комментарий
06.01.2023 18:06 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Діти/онуки тих хто за кордоном зараз в масі своїй не будуть жити в Україні такій якою вона є зараз. І воювати також. Інакше їхні батьки знаходились в Україні а не за кордоном.)
І те що "найщиріші" українці ******* Україну здалеку - це не новина.
Дати можливість у Дії позбутись громадянства... І ви будете неприємно здивовані.
Консульський облік військовозобов'язаних - лютий треш. Мертвонароджена ідея. Нелегали не обліковуватимуться, ті хто виїхали легально будуть ігнорувати звернення. А от довіри до держави як не було, так і не з'явиться.
показать весь комментарий
06.01.2023 18:06 Ответить
Та манкуртська писдота, яка багато років жила в умовних польщах, кацапіях, чехіях і вже отримала там паспорта, з відкриттям кордонів для українських біженців, згадала, що у них є право на синій паспорт з тризубом, і всі поломилися у Канаду, США, Німеччину, Британію прикриваючись ненависним їм паспортом України.
показать весь комментарий
08.01.2023 08:49 Ответить
Добре сказано.
показать весь комментарий
06.01.2023 19:05 Ответить
Второй день читаю статьи и комментарии на эту тему. Бред. Сивой кобылы. Как консульский отдел посольства Украины за границей сможет кого-то насильно отправить на Родину воевать? Разве что похищать на улицах с помощью спецслужб )))
Читайте внимательнее: в постановлении написано «СПОСОБСТВОВАТЬ». Это значит, что если я сижу в США и хочу отправиться воевать за родину, то посольство максимум может бесплатно отправить меня самолетом. Ну еще обязательно свяжется по телефону с призывом выполнить священную обязанность гражданина. И всё. В других странах не действует ни Конституция Украины, ни ее законы. Тем более, какие-то «мутные» подзаконные акты, коим является сие постановление.
И да, становиться на консульский учет совершенно необязательно, даже приехав легально. Ответственности за это не предусмотрено. Должен ты исключительно государству, в котором находишься в данный момент. Точка. А вот любви к Родине это постановление совершенно не добавит.
показать весь комментарий
06.01.2023 19:07 Ответить
От воно "кончене". Я таких продвінутих бачив на фронті в лугандонії. і не довго. Линяли вони кудись звідти швиденько якимось чудом. Тим же "чудом" вони отримували не тільки УБДшку, а ще й всякі файноти . Я своє посвідчення УБД вже по двох ротаціях діставав рік поспіль... Хто по що...
показать весь комментарий
06.01.2023 21:14 Ответить
А МОЖЕ ДЕРЖАВІ ПОРА МІНЯТИ СТОСУНКИ З ГРОМАДЯНАМИ УКРАЇНИ?
(Бо будь-які відносини можуть бути лише взаємовигідними.)

Питання автору:
що (вигідного) дає/пропонує українська держава людині (навіть з паспортом громадянина України), яка знаходиться в Чехії чи Канаді?
-"общипування гусей від Зєльцманцева"?
- чи позбавлення можливості працювати за небажання брати участь в медичних експериментах?
- чи мародерство з заощаджень у формі чергової девальвації?
- чи кредитне ярмо для дітей на 200 років вперед?
- ...?
ЩО, АВТОРЕ-ДЕРЖАВНИКУ?
(це не підйобка, а реальне запитання до Вас)
показать весь комментарий
06.01.2023 21:31 Ответить
А МОЖЕ ДЕРЖАВІ ПОРА МІНЯТИ СТОСУНКИ З ГРОМАДЯНАМИ УКРАЇНИ?

Питання цікаве...

А ХТО творить Державу ?

Ми .

Ми і творимо : йдемо на Вибори, вибираємо , сідаємо на дивани і чекаємо від вибраних сповнення передвиборчих Програм.

А вони не сповнюються!

Бо вже так повелось ,що депутатство вищого рівня- то " корито з ніщаками " ...і з того корита вижирається геть усе до останньої стеблини-гривні ! Тобто - для себе і під себе коханого...



( Був гвалт ,коли пропонувався ГЕНПРОКУРОР з-за "бугра "...Так ні...у нас шо , своїх чесних і порядних немає!?

Вірю, що такі таки Є ! Але до вищого крісла їм не дістатися ,)



То ж чи варто сприймати ДЕРЖАВУ як щось окреме від себе ?

Не шукаймо "взаємовигоди" ; читаємо , спілкуємось, пам'ятаємо ,йдемо на Вибори і -НЕ ЗРАДЖУЄМО САМІ СЕБЕ...
показать весь комментарий
06.01.2023 22:57 Ответить
Ми не творимо державу, ми обслуговуємо панівний клас! Коли вже виб'ють цю дурість з башки, що "нарід" на щось впливає? Максимум, на що холоп може чинити тиск, так це на стілець, на якому сидить
показать весь комментарий
06.01.2023 23:15 Ответить
.. то хто кому винен ?

І , до речі : ХТО повинен " ВИБИВАТИ ДУРІСТЬ ",якщо не КОЖЕН САМ СОБІ ?

Тобто , Знову чекаємо на КОГОСЬ прийдешнього ,котрий буде ЧИТАТИ ,ПАМ'ЯТАТИ , ПОРІВНЮВАТИ ( а не безглуздо поїдати вухами і очима Телевізор.. мовляв: там брехні не скажуть!) і ,нарешті ВИБИРАТИ .. а вибравши- контролювати і чинити усіма ЗАКОННИМИ МЕТОДАМИ спротив БРЕХНІ.

Сидіння на стільці і чекання "пєчєнєк"від влади - марна справа..у неї, влади,є свої ( С В О Ї !!!! ) ,ще не зовсім задоволені примхи : не сама краща " тачка", менш ніж у сусіда землі , не така колекція годинників ( питається, нах їх три десятки ? ) яхта не як у абрамовича ...

Вставайте іноді зі стільця... довге сидіння провокує гімірой ...(як кажуть в нашому селі )

З повагою...

Україна переможе!

( і тоді будуть ВИБОРИ )
показать весь комментарий
07.01.2023 11:09 Ответить
держава = номенклатура+мусоратура
показать весь комментарий
07.01.2023 11:44 Ответить
ну...то таке..

а ось тут цікаве для " обожатєлєй" Петра Олексійовича (здоров'я йому !іподяки за його постійну поміч Воїнам )

"...

И, надо отметить, что не только Юрий Иванющенко, но и Курченко с Арбузовым, Клименко, Клюев и Янукович-младший… вздохнули с облегчением, благодаря Ю. Луценко: https://ord-ua.com/2018/02/02/iudushka-yurij-lutsenko-hit-parad-lzhi-i-predatelstva-ch2/

Результат в такого рода делах всегда зависит от политической воли. От готовности идти до конца в стремлении наказать врагов украинского государства, в чьей бы команде те не оказались. Вместо этого Петр Порошенко завел в ВР под своим флагом менеджеров Иванющенко. Чего стоит Олег Недава, которому жена Генпрокурора кричала в парламенте: «Олег, вынеси козла»: https://ord-ua.com/2017/12/20/kak-predstaviteli-bpp-iz-orbityi-artura-gerasimova-grabyat-ugolnyie-*****-donbassa/

И вряд ли это случайность, что в 2014 году никому не известный Федор Христенко стал доверенным лицом кандидата в президенты Порошенко по тому же 49 округу… Мы же помним, что у Петра Алексеевича есть давняя история взаимоотношений с «горловскими». Бывший шеф террориста Безлера Артур Герасимов дорос до руководителя парламентской фракции «Блок Петра Порошенко»: https://ord-ua.com/2017/04/04/gorlovskij-bes-bezler-pozdravil-svoego-byivshego-nachalnika-artura-gerasimova-s-novyim-postom-v-vr/

Во фракции «Слуг народа» тоже хватает персонажей, замазанных связями с кремлем. ..."

Дуже цікаво !

https://ord-ua.com/2023/01/07/kto-prjachetsja-za-shirmoj-fedor-hristenko/
показать весь комментарий
07.01.2023 12:02 Ответить
он же Стасік Речинський?
У тебе "дуже потужні" джерела інформації , завдяки яким ти про все і про всіх все знаєш, ти вже просто "готовий державний діяч з усіх питань"
показать весь комментарий
07.01.2023 20:15 Ответить
Достатньо прожив аби не ховатись під псевдо

Пишу " від себе ".

Інформацію з телевізора більш 30 років сприймаю як неправдиву, "заточену " під того , хто канал ТВ "харчує"

Те, що знаю, ніхто не ховає від пана Гоші... хіба що сам пан Гоша не бажає її шукати , знаходити і в подальшому керуватись висновками з цієї " інфи ".Ну.. то таке .

Отаке примітивне кепкування в серйозних діалогах недоречне.

Пана Ю.Бутусова поважаю за його журналістську сміливість, дякую йому як головному редакторові сайта і як воїну, котрий не в кабінеті, а в" полі ".

Було би дуже добре, аби спілкування на цьому сайті не засмічувалося порожніми образливими репліками ,далекими від теми і ще... аби АДМІНІСТРАТОР і РАДА не своєвольнічали ( сваволіли ) ,а видаляючи тексти ,які їм не подобаються , зарані попереджували дописувачів.

Україна переможе .

Слава воїнам - Героям .
показать весь комментарий
07.01.2023 22:44 Ответить
Як же мені подобаються люди з "офісу простих рішень".. Питання:

1) Хто і як попадає в списки на вибори?
2) Як можна вибрати людину, яка не попадаэ в списки?
3) історія з Вячеславом Чорновілом нічого вам не підказує, що трапляється з людьми, которі дійсно щось хочуть зробити для України, але погляди яких різко відрізняються від поглядів влади?

4) Якщо влада вже вся змінилась, то де зараз винні за вбивство Чорновіла?

Так що не треба тут про "винний нарід".. Навіть перед війною тут "хтось" з влади "жарив шашлики на 9 травня" і просив західних партнерів "не піднімати паніку, бо це шкодить економіці".

"МИ з 2019 знали про напад і готувались" - і південь України здали без бою, а Маріупіль попав в облогу! Теж "нарід"??
показать весь комментарий
07.01.2023 14:19 Ответить
можна довго шукати винних у безладі ...але ж вернімось трохи раніше і спитаємо себе :

ДЕ Я БУВ, коли формуваласьта сила спротиву,котра ні до чого путнього не привела ?

Я сидів на стільці і чекав, що ХТОСЬ ( а не я ) буде агітувати за КАНДИДАТА,котрий(на мій погляд!!!) не збреше і не продасть!

Я сидів і чекав,що ХТОСЬ роздасть листівки зацього кандидата

І нехай хтось ,а не я розкаже про кандидата ,котрий вже третій раз збирається "НЕ ЗДАТИСЬ БЕЗ БОЯ "...а потів намахавши на СВОЇХ виборців продовжував заробляти гроші на сцені ( це -для прикладу )

Можна кивати на когось ,а де ВАША ( пане Коваленко ) була ГРОМАДЯНСЬКА АКТИВНІСТЬ серед нас,сірих, тих , хто вибирав НЕ ТІХ ?
показать весь комментарий
07.01.2023 16:15 Ответить
Пане Камінський, ви можете хоч все виділити великим шрифотм, але на мої питання я так і не отримав відповіді. Можна агітувати за кандидата, коли він в списках, якщо його нема - що будете роздавати? Дуже багато пафосу і дуже мало конкретики.
показать весь комментарий
09.01.2023 13:41 Ответить
без пафосу .

Було питання : Де була Ваша, пане Коваленко активність ДО складання списків і переліку кандидатів ?

Тобто , ми чекаємо , що ХТОСЬ проявить активність в покращенню нашого життя ?

Так не буває !

Свідома людина просто повинна розуміти, що приказка :

ХОЧЕШ ЗРОБИТИ ПРАВИЛЬНО - ЗРОБИ САМ -вірна

За пройдешні роки .. починаючи з п.Кравчука впевнились:

НІХТО ,крім нас самих ,не покращить НАМ життя ..." НІ БОГ,НІ "цар ( тим паче - теперішній ") і ні герой ..."

Хоча таки на наших Героїв ,що отам на " передку ", ризикують життями я надіюсь і їм ВІРЮ,

Бажаю здоров'я

Україна переможе !
показать весь комментарий
09.01.2023 13:51 Ответить
Детальніше, про активність "до складання списків". Яка саме активність? Вступ до громадської організації? Організація громадської організації? Розвал громадської організації? Ви пане, дуже широко ***********. У нас в країні не так багато організацій, які не контролюються чинною владою і які при цьому мають якийсь вплив на політичні процеси. Я би сказав, що таких взагалі нема. СБУ, олігархи, адміністрації мають всі важелі для такого контролю.
З приводу "хочеш правильно - зроби сам" ніхто і не дискутує, але треба також пам'ятати, що "один в полі не воїн". Це по перше. По друге, потрібні легальні механізми контролю влади, і я не вірю, що влада надасть нам такі важелі сама. І я не бачу шляхів, як можна це створити "знизу". Але в мене є дуже велика надія на те, що після перемоги ті люди, які дійсно причетні до цієї перемоги, лідери, таки піднімуть ці питання на "верхах". І що наші західні партнери таки захочуть "допомогти" Україні прийти до дійсно демократичного, а не олігархічного устрою. От в таких ініціативах я з задоволенням прийму участь, а не роздавати листівки від якоїсь нової форми "слуг наріду". На речі треба дивитись реально.
показать весь комментарий
09.01.2023 18:25 Ответить
..у Ваших запитаннях і є відповідь !

Або ставайте Лідером і творіть нову дійсність з новими людьми ,сповненими громадянської свідомості, або чекаймо ( разом ) закінчення війни і втручання "... західних партнерів, котрі захочуть "допомогти ..." Країні збавититсь від залишків рашеньских гнид в вищих посадових кріслах...

Іншого не бачу .

Наразі можна тільки шукати спільників і однодумців аби під час Виборів ( любого рівня ) приймати рішення ( на вашу СПІЛЬНУ )думку про довіру людині на яку маєте надію і якій маєте вже зараз віру

Помиляємося вже втретє:

-ющенко передав владу Януковичу (зробив прем'єром - за які пряники ? ) (до того , пам'ятаю його заувагу Ю.Тимошенко як прем'єру : НЕ ЧІПАЙ МОЇХ ХЛОПЦІВ -Жванія, Порошенко і.ін .. тобто - моє коритце... )

- Петро Олексійович дбав про свій біз більш ніж про Україну

-Нинішнього мали надією на покращення життя .. бо , мовляв - не в корупції... Ага...

То вже краще без них...без оцих самовладців

І права була Ю .Тимошенко : потрібен КАНЦЛЄР

Бажаю здоров'я

Україна переможе
показать весь комментарий
10.01.2023 16:15 Ответить
Якщо ви вибираєте Сіманєнків, Бойків, Януковичі, то хто вам винен, що ви ні на що не впливаєте.
показать весь комментарий
07.01.2023 02:00 Ответить
Українці (як правило) вибирали до влади тих, кого їм пропонували і "нав"язували" з телеекранів агенти ворога ( це клани безпринципних продажних (RU+UA) мільйонерів, російські політтехнологи, псевдожурналісти, псевдоексперти та інші продажні заробітчани). Панівний клан не цінує українського громадянства. Вони та їхні сім"ї давно і постійно живуть в європейських демократичних країнах. Їхні статки зростають за рахунок дешевої робочої сили українців та українських прихватизованих найприбутковіших державних підприємств (навіть під час війни). Молодих небагатих українців не можна винити в тому, що вони виїхали і працюють в Європі та на інших континентах. Безвіз дав їм шанс вижити і жити, працювати і надіятись на краще майбутнє. Нехай їм щастить.
показать весь комментарий
07.01.2023 07:28 Ответить
Супер !
показать весь комментарий
07.01.2023 11:10 Ответить
То не пишіть "українців". Пишіть "громадян України".
показать весь комментарий
07.01.2023 12:11 Ответить
Ні, трохи інакше - "громадян України по несчастью"
показать весь комментарий
07.01.2023 13:38 Ответить
Хех ... Напишіть це амерам після 2001 р., чи 2005 р. ...

Або азіатам, яких цунамі накрило не пам*ятаю у якому році. У нас же не особливо цим переймалися і скільки там жертв було.
показать весь комментарий
07.01.2023 14:04 Ответить
Якщо звичайно порівнювати нашу корумповану владу з стихійним лихом, то так, можна згадати і азіатів. Але це не стихійне лихо, це кримінал з номенклатурою, які прийшов до влади після розпаду совка і які до сих пір роблять все, щоб залишитись у владі.
показать весь комментарий
07.01.2023 14:51 Ответить
Новини читаєте ? Що там у Німеччині відбувається ... А нам Меркель 15 років мозок компостувала проблємою корупції.

Те саме і в азійських країнах.
показать весь комментарий
07.01.2023 20:32 Ответить
Повністю згоден!
показать весь комментарий
07.01.2023 14:21 Ответить
знову винуваті прості люди.ну звісно - а хто ж.хоча простим людям ця війна і найух не потрібна НІКОЛИ,але винуваті іменно прості люди.не генерали які розікрали армію до нитки,не політики які брехали весь час народу,не журнашлюхи які писали заказні опуси про бариг і велікіх деятєлєй совремєнності.цим кодлом управляють певні ділки які й привели народ до війни,значить війна комусь потрібна.

Як пише Нью-Йорк Таймс у своїм розслідуванні "Війна Путіна"*,
22 лютого, за два дні до повномасштабного вторгнення росії в Україну, міністр закордонних справ Дмитро Кулеба
прибув до Вашинґтона, відвідав Пентаґон
і попросив надати Україні «Стінґери»
і "Джавеліни".
Газета описує його зустріч і нелегку розмову** із генералом Марком А. Міллі, головою Об'єднаного комітету начальників штабів, та міністром оборони Ллойдом Дж. Остіном III.
Ця зустріч закінчилася обіцянкою
міністра Остіна: «Ми зробимо все
можливе, щоб допомогти цим хлопцям»."
Щодо переносних ракетних комплексів - коли Україні їх почали постачати?
"Від грудня 2021 року і до 24 лютого 2022-го, до початку вторгнення, Велика Британія ПОСТАЧАЛА нам 3165 протитанкових
ракет NLAW. Як потім виявилося,
більша частина їх ПЕРЕБУВАЛА
на зачинених СКЛАДАХ, і станом
на 24 лютого НА ПОЛІ БОЮ їх
НЕ ВИЯВИЛОСЯ .
24-го лютого в ЗСУ виникла паніка. Представники ЗСУ і навіть СБУ,
які зайняли бойові позиції для відбиття аґресора, почали виходити на американців, навіть по своїх приватних каналах,
зокрема, на їхню базу в Рамштайні
(де сформовано групу під назвою
«Сірий вовк», що стала координаційним центром з надання допомоги Україні)
і просити: дайте нам боєзапасу бодай
на 48 годин!
Як стало відомо з доповіді RUSI, Королівського інституту в Лондоні,
в ЗСУ тоді БУВ боєзапас, якого мало ВИСТАЧИТИ на 6 тижнів, але ВІН БУВ
десь там ЗАЧИНЕНИЙ, на ПОЛІ БОЮ
ЙОГО НЕ БУЛО, а треба було хоч 48 годин протриматися.
Що робити?
Тоді Борис Джонсон наказав вилучити додаткову кількість NLAW із ЗАПАСІВ збройних сил Великої Британії,
і літаком їх терміново ДОСТАВИЛИ
в Україну. Як згодом ВИЯВИЛОСЬ,
вони теж КУДИСЬ ЗНИКЛИ.
Англійці почали їх шукати, і в Яворові
був виявлений цілий склад, де було повно-повнісінько NLAW.
Їх встигли звідти забрати для розподілу
по бойових позиціях буквально за кілька годин до того, як по Яворові вдарили російські ракети (це сталося 13 березня).
Що ж до Джавелінів і Стінґерів, то,
як і обіцяв Остін, американці почали швидкими темпами помагати -
налагодили повітряний міст і почали їх постачати буквально з першої години російської аґресії." ***
Тож склади, забиті NLAW, і брак цієї зброї
у військових частинах у перші тижні війни - це що?
Відображення горезвісного настрою
на шашлики, який панував у зелених
верхах і поширився на чиновників Міноборони?
показать весь комментарий
07.01.2023 07:42 Ответить
У довпойопів із секти73% у всіх пройопах нинішньої влади завжди винна держава Україна, а не вони самі обравши клоунів у владу.
показать весь комментарий
08.01.2023 08:52 Ответить
Який дешевий трьоп всі ваші пости. Нова тема мірятися яйцями, ми тут гарні, а вони там всі погані, і страждають не так, і воювати не хочуть.. до того ж, кожним таким постом звинувачується кожен, хто за кордоном, плюється в кожного.. а припущення щодо податку, це взагалі дніще..
показать весь комментарий
07.01.2023 09:41 Ответить
"Ты оправдываешься - значит ты уже виноват".
Самозаложился ты.
показать весь комментарий
07.01.2023 13:40 Ответить
Автор, напевно, не знає, скільки насправді донатять на ЗСУ українці, що живуть за кордоном. В мене знайомий волонтер ганяє дрони та спорядження для солдатів. Каже, що з-за кордону йде левова частка грошей. Буває так, шо за лише один донат купується новісінький мавік. Або надходить половина вартості автівки.

І які відношення з Україною повинні мати ті, хто вже отримав посвідку на проживання, або взагалі громадянство іншої держави? Ні вони, ні їхні діти вже не житимуть в Україні. Якого біса вони повинні приносити в жертву майбутнє своєї родини? Заради чого? Щоби корумпована верхівка й надалі обкрадувала державу і вигадувала все нові й нові мутні правила контролю життя суспільства? Ми все більше й більше скочуємось у якийсь совок.
показать весь комментарий
07.01.2023 19:01 Ответить
Зараз більша частина топових it продуктів у світі (Material UI, GitHub та ін) мають на своїх сайтах, сторінки підтримки України з даними куди донатити. А це аудиторія на десятки мільйонів не бідних юзерів по всьому світу. І коли мені розповідають про мільярдні донати діяспри - це викликає лише посмішку, бо під зарубіжною підтримкою чомусь у нас завжди мається на увазі допомога манкуртів із діяспори. По факту іноземна підтримка - це впершу черга допомога сотен тисяч небайдужих іноземців, які до України ніколи не мали ніякого відношення .
показать весь комментарий
08.01.2023 08:38 Ответить
З вами все зрозуміло тільки з одного слова «манкурти». Заздрість - це погано, запам'ятайте.
показать весь комментарий
08.01.2023 10:40 Ответить
Чому заздрість? У мене затребувана спеціальність у it + вільна іноземна - я можу себе добре почувати в любій із цивілізованих країн. Однак я живу в Україні і нікуди не звалив.
Взагалі, я вважаю, що українці - це лише ті, хто живе в Україні. І як мені ставитися до тих, хто проклинав всі ці роки чи всіляко принижує мою країну сидячи в польщах, чехіях чи америках?
показать весь комментарий
08.01.2023 11:25 Ответить
Молодець. Я також. Але, тим не менш, такого ставлення до емігрантів в мене немає. Ви краще подумайте над своїм ставленням до тих, хто живе в Українї та всі ці роки проклинає й принижує її. От де манкурти. Сприймати так колишніх співвітчизників, що виїхали за кордон (за виключеням рашки) - це якось по-кацапськи. Це там всюди шукають зрадників, рабів госдепа та запроданців. Я ж і кажу, що скочуємось в якийсь совок. Не за те війна йде, щоб запровадити тотальний контроль за тоталітарним зразком. Інакше я взагалі не бачу сенсу в існуванні держави Україна.

Ви бачите тільки одну категорію - заробітчане. А причини переїзду за кордон можуть бути різні. Наприклад, шлюб.
показать весь комментарий
08.01.2023 11:42 Ответить
Досить ідеалізувати це лайно. Мова не йде про всіх, однак постійно наблюдав до війни, як манкурти раділи куйні, яка відбувається в Україні в той же час вони відчували власну нікчемність від тих у кого в Україні щось виходило. І тепер коли в Україні у всіх хєрово (ті хто росли по кар'єрі, хто робив власний бізнес), вони відверто радіють, що звалили мити туалети чи займатися ще якоюсь фігнею за яку в ЄС чи Америці платять як тут класним спеціалістам.
показать весь комментарий
08.01.2023 19:24 Ответить
Он як. Все стало на свої місця.
Ви вважаєте себе класним спеціалістом. А жаба душить, шо до війни ви мали змогу хизуватися власною затребуваністю та відносно гарною зарплатнею (хоча б перед самим собою на місцевому рівні). Тепер велика кількість тих же айтишників «на отсосе». Так мало того, так ненависні вам «манкурти», які на вашу думку, гівна не поділять двом свиням та здатні тільки драїти туалети, ще й за кордоном (про який вам тепер тільки мріяти) та отримають нормальну зарплатню (на вашому довоєнному рівні) і деякі з них (невеликий відсоток) там і залишаться (зовсім свинство). А такий «класний спеціаліст з вільною іноземною» сидить тепер у лайні без змоги навіть пернути безконтрольно. Не ганьбіться. Ви зараз жалюгідні у своїй заздрості та безсиллі.
показать весь комментарий
09.01.2023 11:55 Ответить
У мене зараз замовлень від колишніх клієнітв з upwork на багато місяців вперед. Це ти зараз сидиш на остсосє і сваліть для тебе єдиний варіант не ганьбитися перед дружбанами з польських галєр.
показать весь комментарий
09.01.2023 16:44 Ответить
Не єдиний, але, як залишатися рядом із такими «співвітчизничками», як ви, то, напевно, це буде кращий варіант. Мені байдуже де працювати, аби інтернет був. Поздоровляю, вам тут більше дістанеться )))
показать весь комментарий
09.01.2023 16:57 Ответить
Тобто тебе не влаштовують ті громадяни, яким неподобається, коли колишні громадяни України обсерають країну в якій вони жили. Ну я тебе поздоровляю, ти таке саме лайно як і ті манкурти.
показать весь комментарий
09.01.2023 20:19 Ответить
Шо, не сподобалася правда? Аргументи скінчилися, то перейшли на особистості? Спілкувався він. Ви звичайнісенький брехун, що вважє себе краще за інших та узагальнює все, що бачить. Якщо вам звідусюди несе лайном, то подивіться собі у штані - можливо, що то саме ви обісралися.
показать весь комментарий
10.01.2023 11:12 Ответить
До речі, каклятські манкурти - це певно єдина нація у Європі, яка ненавить свою країну і бажає їй зла. У Британії, США, Норвегії, Німеччині та ін країнах, спілкувався з емігрантами поляками, чехами, хорватами, болгарами, румунами та ін і ніхто з них нічого поганого ніколи не казав про країну свого походження.
Тому захищаючи це манкуртське лайно, ти сам стаєш таким самим лайном.
показать весь комментарий
09.01.2023 20:29 Ответить
Пункт 1.
Якщо у вас гарна англійська, то не «в любій», і навіть не «в будь-якій» )))) На далекому сході, наприклад (Корея, Японія), англійська до одного місця. Заперечувати їх цивілізованість, я гадаю, ви не станете. Те, що ви живете в Україні - то виключно ваша особиста справа. Як то кажуть - «на любителя».

Пункт 2.
Якщо кацап з кацапським громадянством живе в Українї (так-так, їх досі повно, не дивуйтеся - інформація від співробітника міграційної служби), то українцем він від цього не становиться. Так само не стане американцем українець, що отримав посвідку на проживання. А ось його діти - так. Американці українського походження. Але то вже зовсім інша історія.

Таке саме відношення, як і у вас, у мене тільки до хитрозроблених «біженців». З західної, наприклад, або які тривалий час проживали в параші та східній Європі. Але то вже проблема іміграційних служб приймаючих країн, які могли б ретельніше вивчати вїзні та виїзні штампи, місця попереднього проживання та моніторити соцмережі (як вони те роблять по відношенню до імігрантів-«не біженців»)
показать весь комментарий
08.01.2023 12:16 Ответить
Автор ... Це Ви, тіпа, натякнули ???
показать весь комментарий
07.01.2023 12:05 Ответить
Скільки живу, переконуюсь, - складні питання краще за все вирішувати по Закону.

А далі твої проблєми. Втік від мобілізації - тюрма по Закону.

Загинув на фронті, - Слава, пам*ять рідних і компенсації від держави.
показать весь комментарий
07.01.2023 12:36 Ответить
Так, все вірно. Тільки зараз ніхто не виносить на широкий загал те, скільки в нас "зниклих безвісти", і як зараховують до загиблих. І те, що сім'ї "безвісти зниклого" ніхто не виплачує ні копійки від держави. І чомусь на думку приходять безліч всіляких скандалів у владі починаючи з шоку від декларування статків держчиновниками і закінчуючи Трухіним який "тєхонєчко пойду в лєс". Тобто одним "все по закону", а іншим свої закони?
показать весь комментарий
07.01.2023 14:46 Ответить
ті що безвісти зникли мабуть по-різному визначаються для цивільних під час миру і військових.

Кількість це сумно і трагічно, але для порядку і Закону не має значення. Повинні працювати процедури.
показать весь комментарий
07.01.2023 20:35 Ответить
Всупереч Постанов Уряду, які прямо забороняють відключати споживачів комунальних послуг від постачання газу, води, електроенергії, тощо в період дії карантину та військового стану наші доблесні ЖЕКи\Управляючі компаніїї продовжують злісну практику відключення споживачів від цих послуг. В таку ж халепу вскочили і ми, власники квартири в одному з селищ Київської обл., де Дмитрвська управляюча компанія (бувший ЖЕК) Дмитрівської ОТГ просто відключила квартиру від електропостачання під час відсутності власника у квартирі і під час дії карантину з настанням опалювального періоду БЕЗ БОРГІВ ЗА ВИКОРИСТАНУ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЮ! нехтуючи Законами, Постановами та Правилами. Звернення до поліціїї, прокуратури, НКРЄКП, Держпродспоживслужби, Офісу по Правам Людини нічого не дали. Квартира вже два роки знаходиться відключеною від електроенергії, в кватирі проживати неможливо, такі дії спричинили фактично до виселення її власників. Навіть після того як русоорки покинули межі Дмитрівської ОТГ квартира залишається відключеною від електропостачання і власники не можуть повернутись у власну домівку.
Повторно на днях звернулись у Держпродспоживслужбу , відповідь начальника просто нас обурює: " Я тут меньше 2-х місяців і тільки протираю штани..., нічим вам допомогти не можу, так як накладено мараторій на будь-які перевірки суб"єктів господарювання". Ось і думаємо чи проходити ще одне коло цього аду під назвою "корупційна Україна?" Адже 2 роки поневірянь по поліціям, прокуратурам, офісампоправамлюдини, всяким нкрєкп і держкпродспоживслужбам, державним адвокатам результат один: "а воз і нинє там". Українські органи включно з Урядом ІМІТУЄ БУРНУ ДІЯЛЬНІСТЬ у плані захисту громадян України які попали у важку ситуацію під час пандемії та військового стану, а чинуші на місцях просто ігнорують права людини і ЗакониУкраїни, а кругова порука їм в цьому допомагає. І що нам робити?
Можна багато розповісти і про "діяльність" Дмитрівської управляючої компанії, голови Дмитрівської ОТГ, і про штучне банкрутство Київо-Святошинського дорожньо-експлуатаційного управління, на балансі якого був будинок в якому знаходиться наша квартира, і ще багато цікавих речей, але це ж не на часі, правда?
тел. для тих, хто може реально допомогти: 050-205-47-80
показать весь комментарий
07.01.2023 13:36 Ответить
Взагалі у адекватного українця, до добре знає стан речей в Україні з 2019 року є єдиний рецепт стосунків з Державою:
Чим менше в тебе стосунків з державою тим цілішим будеш ти, твоя родина і твої статки.

Я ЗЄ-владі гроша ломаного не довірю, не кажучи про щось більше.
показать весь комментарий
07.01.2023 13:53 Ответить
Люди або живуть у структурованих суспільствах, або ні. Але це окремі одинаки. Робінзони.

Але таких тут немає. Відповідно без стосунків з суспільством і державою ніяк. Це самообман.

Навіть мінімальні стосунки не вийде організувати.

Останнє речення - 100 %.
показать весь комментарий
07.01.2023 20:38 Ответить
Я не казав не мати стосунків з державою взагалі. Це неможливо.

Але мінімізувати їх кількість до вкрай необхідних - рецепт успіху.

Мені достатньо того, що держава забирає в мене гроші не для забезпечення мене чимось, а для корупційних накопичень нинішньої влади, читай для мене абсолютно лівих і огидних осіб.

Саме тому притомну людину не завлічеш ніякими коврижками ні у яку державну програму. Саме тому притомна людина знає, що "тисяча Зеленського" в дії буде в майбутньому йому коштувати набагато більше.
Нічого в держави не бери і нічого державі сам де давай. Вона сама в тебе забере все, що ти не встигнеш врятувати.
показать весь комментарий
07.01.2023 22:13 Ответить
... держава забирає в мене гроші не для забезпечення мене чимось, а для корупційних накопичень нинішньої влади ...

Чому нинішньої влади ?? А раніше корупційних проявів не було ??

У тому і проблема ! Це прояв слабкості державних інститутів (органів), недостатнього рівня громадського контролю, слабка політична структура (дієві і ефективні політичні партії) і як наслідок недостатньо ефективна ВР.

Нічого в держави не бери і нічого державі сам де давай. Вона сама в тебе забере все, що ти не встигнеш врятувати.

Це шлях до бардаку. Потрібні партнерські, взаємовигідні стосунки - це ідеал, звичайно.
показать весь комментарий
08.01.2023 12:20 Ответить
Корупційні прояви є завжди і майже всюди, включаючи самі розвинуті демократії. Питання в їх маштабах та у боротьбі зними.
А зараз у нас ці маштаби перехлиснули вже навіть "досягнення" Януковича.

Так - атомізація завжди веде до хаосу. Але партнерство з шахраєм та здирником - це ідеал тільки для цього шахрая та здирника.

У тому і проблема ! Це прояв слабкості державних інститутів (органів), недостатнього рівня громадського контролю, слабка політична структура (дієві і ефективні політичні партії) і як наслідок недостатньо ефективна ВР.

Тут не поспирачаєшся. Але саме від цього ЗЄ-влада ************, як від назойливої мухи.
Яка прозорість? Який контроль? Яка в нас тут корупція взагалі? Все ж чудово!!!

ВР, як гілка влади, втратила суб'єктність майже одразу у 2019 році.
Виконавча влада практично замінена вказівками з ОП.
Про судову владу навіть говорити нема сенсу.
показать весь комментарий
08.01.2023 12:43 Ответить
Про державників і владу. Не коротко, але зрозуміло. Так от якщо влада буде належати державникам, а не такій "владі", тоді і поговоримо

https://censor.net/ua/resonance/3391403/*******************************************************************************
показать весь комментарий
07.01.2023 14:39 Ответить
ніт
показать весь комментарий
07.01.2023 14:50 Ответить
Шта?
показать весь комментарий
07.01.2023 15:39 Ответить
Мені взагалі невідомо, з якого хєра держава Україна видає закордоном документи для кабєлєй призовного віку. Чому у 90-х аби отримати паспорт треба було мати приписне свідотство із військомату, а під час нинішньої війни, ті хто закордоном мають індульгенцію від мобілізації. Потрібен біометричний паспорт чи перевипуск прав? Україна - любий військомат у державі, довідка про взяття на облік - і лише потім паспорт/права. Бо вся ця хитровиєбаність вже остогидла.
показать весь комментарий
08.01.2023 09:19 Ответить
Проблема в тому, що ДЕРЖАВА УКРАЇНА - це не абстрактне поняття - А ЦЕ КОНКРЕТНІ ЛЮДИ - обрані виборцями. Можна багато говорити наскільки реальні вибори цих людей, але принаймні частково - це все одно вибір.
Так от проблема в тому, що ВЛАДА - це реальне відображення рівня свідомості суспільства. І в масі нас суспільство несвідоме, егоїстичне, меркантильне.
Голосів свідомих людей буде завжди менше чим невігласів.
Єдиний вихід - це обмеження виборчого права. Умовний безробітний алкоголік Міша - готовий віддати свій голос за пляшку не може мати рівне право голосу з бізнесменом Петром, батьком 3 дітей, до тих пір поки не стане відповідальним членом суспільства.
показать весь комментарий
08.01.2023 12:01 Ответить
А Держава не хоче для початку поставити на консульський облік бійців Батальону Монако? І для початку пояснити, як тисячи багатих молодих людей перетинали кордони. Чи власність олігархів в Україні повинні захищати тільки звичайні люди?
Україна завжди була вкрай антисоціальною державою, яка тільки дере з громадян, нічого не даючи взамін. А при зелених з їх Арахаміями, Єрмаками, особливо під час війни це прийніло гіпертрофічні форми.
Ну введе влада реєстрацію, назвавши незареєстрованих порушниками а те й злочинцями. Україна просто назавжди втратить цих людей, які просто приймуть громадянство країни перебування.
показать весь комментарий
08.01.2023 16:39 Ответить
А давайте почнемо з того, за яку Україну ми боремося? Якщо ми боремося за Україну єрмака, як тіньового кардинала, який призначає всіх керівників держорганів, як наглядача за зеро від коломойського? За Україну де заборонено живе опозиційне слово а всім потрібно дивитись отой тупий марафон за свої кошти? Тобто за Україну цензури? За Україну де на фронті помирають виключно селяни і робітники, а чинуши і депутати вихваляються відпочинками на лазурному узбережжі? Де ніхто не відповідає за зраду інтересів України розмінувавши чонгар і зливши оборонну промисловість України в унітаз? Про який патріотизм ви нешановний пишете? Це якійсь односторонній патріотизм, ви, громадяни, вмирайте за наші італійські віли і офшори, а ми вам 10 років за нивиконання наказу, або протест проти жалюгідних зарплат? А чим ми тоді відрізняємося від рашки? А нічим! І мені точно така Україна не потрібна! Якщо хочете бути принциповими, почніть з себе і покажіть на нулі як ви любите Україну, а звиздіти про ПОЦреотизм з конче заспі або з генделику в Монако багато не треба!
показать весь комментарий
10.01.2023 08:58 Ответить
Мені просто цікаво скільки людей навіть тих, хто голосував у 2019 році за Голобородька підтримує сьогодні цих поцреотів? Щось мені підказує, якщо не дивитись державний марафон, то відсотків 5-10%. Тому що ці борцуни з корупцією у свою кишеню показали себе вже у повній красі. Тому мені просто цікаво, чому ми повинні помирати за владу, яка нікого, крім самої себе і олігархів не представляє?
показать весь комментарий
10.01.2023 09:49 Ответить