8265 посетителей онлайн
7 299 78
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

До перемоги у війні всі українці повинні мати зброю

До перемоги у війні всі українці повинні мати зброю

Після початку повномасштабного вторгенння ми як нація, звісно, продемонстрували безпрецедентну мужність, але варто бути реалістами: Україна виявилась майже беззахисною перед обличчям мілітаризованої держави-терориста, яка до цієї війни готувалась десятиліттями.

Відповідно до бази даних органів поліції, станом на 1 жовтня 2021 року на території нашої держави було зареєстровано 707 тисяч власників вогнепальної зброї, переважно мисливського типу. Це всього-навсього 2 відсотки дорослого населення.

Законопроект «Про право на цивільну вогнепальну зброю» був у залі Парламенту двічі: 4 березня 2021 року він набрав 88 голосів «за», а менш, ніж за добу до російського нападу, 23 лютого об 11 годині ранку — 274. На другий рік війни ми (і прагматично, і навіть морально) не можемо проводити таку політику, коли лише в погані часи та під зовнішньою загрозою людям дозволятимуть мати шанс захистити себе і близких. Запевняв давно й продовжуватиму запевняти: вміння володіти і правильно поводитись зі зброєю повинно закладатися ще змалку. Це підвищує бажання населення підтримувати армію у разі воєнної загрози, адже якщо так станеться, ми зможемо набрати в армію добре натренованих та підтоготовлених людей, які без заминок можуть зарядити АК і з нього вистрелити. І тоді вже не повторяться ті трагічні події, коли росіяни заходили в маленькі села та безкарно робили буквально все, що хотіли. Вони знатимуть, що по ним відкриватимуть вогонь будь-хто з будь-якого вікна: молода дівчина, фермер-пенсіонер чи голова громади. 

Культуру володіння зброєю в першу чергу асоціюють зі США. Там її кількість на руках у населення є більшою, ніж кількість населення країни. Тобто навіть за теоретичної відсутності будь-яких збройних сил, Сполученим Штатам не загрожує військове вторгнення, оскільки сила самих декількох сот мільйонів озброєних людей робить початок континентальної війни або ж окупації окремих територій неможливими як такими.

І хоч лідерами в цьому питанні є США, але насправді і в Європі масово озброєна велика кількість країн. Наприклад, у 2021 році Чехія внесла право на захист зі зброєю в руках у свою Конституцію. Тоді законопроєкт був розроблений на підставі петиції, яку підписали 102 тисячі осіб – не тільки мисливці й інші власники легальної зброї, але й багато чеських державних діячів. 

Так виглядає офіційна статистика:

Ми бачимо, що найменша кількість зброї на кількість населення, на жаль, саме в Україні — в 15 разів менше, ніж в скандинавських країнах. До слова, у Фінляндії, яка теж точно розуміє, що таке загроза з боку Росії, озброєний кожен третій. В Німеччині, у якій теж, давайте дивитись тверезо, не очікується ніщо навіть близько схоже на війну — кожен п’ятий. В Україні, на яку напали дев’ять років тому і відтоді намагаються знищити щодня — кожен п’ятдесятий. 

До речі, згідно з останніми соціологічними дослідженнями, українці змінили своє ставлення до легалізації володіння зброєю. Якщо у 2021 році кількість респондентів, які підтримували таку ініціативу, складала 23 %, то на на третій місяць війни у 2022 році цей показник виріс більш, ніж удвічі - 58%.

Також разюча різниця відчувається і в розрізі питання «чи відчували ви необхідність володіти вогнепальною зброєю ДО початку війни та ЗАРАЗ».До початку війни ствердно відповіли 19% опитаних, під час повномасштабного вторгнення - 44%. 

Ось такі показники, власне, як і ставлення суспільства до володіння вогнепальною зброєю, були одними з причин того, що український цивільний народ боровся з окупантами, які прийшли вбивати, знущатись та гвалтувати, усіма підручними засобами. Ми пам’ятаємо ворожий дрон, збитий банкою консервації. Ромів, які крали російські танки. Навмисне отруєння ворогів пиріжками від місцевих «господинь». Виготовлення коктейлів молотова просто неба в українських мегаполісах, містах та селах. І таких історій сотні, якщо не тисячі.

Як вдало (хоча, наcправді, смішного мало) підсумував комік Дейв Шапелл, українці вбили 10 тисяч росіян за перший тиждень війни, і це ще до того, як отримали зброю. Мовляв, задовго до отримання віськової допомоги, ми знищували ворога усім, що можна було знайти вдома, як Кевін Маккалістер злодіїв у фільмі «Один вдома».

Але в реальності це було схоже не на комедію, а на сюрреалістичний фільм жахів, в якому вся країна опинилась о 4 ранку 24 лютого по той бік телевізора. Важко уявити і осягнути реальні втрати серед цивільного населення за цей рік війни. Населення, закатованого у підвалах, розстріляного у власних автівках при спробах евакуації, згвалтованого групами бурятів, закопаного у братських могилах цілими родинами. В одній з таких, ексгумованих у лісі звільненого Ізюма, було четверо осіб: бато, мати та двоє доньок 8-ми та 5-ти років.

І цього б можна було уникнути. Якби українці привітно зустрічали росіян свинцем у голову. 

Час не повернути, так. Але виправляти помилки і вчитися на них потрібно вже. Право на володіння вогнепальною зброєю необхідне вже. 

Адже війни трапляються, коли населення озброєне. Геноциди трапляються, коли воно беззбройне. 

Топ комментарии
+17
зброю патрітам украіни не дадуть.. влада боіться украінців як жид хреста...
показать весь комментарий
01.03.2023 14:45 Ответить
+12
Підтримую легалізацію зброї так, як це зроблено в США, а тако ж вважаю, що людина не повинна бути засуджена, якщо використала цю зброю для самозахисту. Проте, категорично не підтримую формулювання: "всі українці повинні...". Категоричним противникам зброї вона не потрібна - це їх вибір і примус до навчання нею користуватись нічого не дасть. А от усі, хто хоче мати зброю та вміти нею користуватись повинні мати таку можливість (за виключенням певних категорій громадян, типу психічно та морально неврівноважених, схильних до сепаратизму, причетних до злочинної діяльності і т.п.).
показать весь комментарий
01.03.2023 15:24 Ответить
+10
усі влади сцялися і сцяться Українця зі зброєю, бо злодію легше, коли йому нічого не загрожує, ну а печерне кривосуддя - то вже, як контрольний у голову будь-якому незгодному зе владою
і да, зесланці, поверніть Українцям 5й прямий еспресо, ваш дебіляторний ****** марафон імені йєщо одного "дарагога днєпропєтровца" вже дістав
показать весь комментарий
01.03.2023 15:31 Ответить
Комментировать
Сортировать:
зброю патрітам украіни не дадуть.. влада боіться украінців як жид хреста...
показать весь комментарий
01.03.2023 14:45 Ответить
В США, Швейцарії тощо у населення є ПРАВО озброюватися як АВТОМАТИЧНОЮ так й КОРОТКОСТВОЛЬНОЮ ЗБРОЄЮ. Крім того, вони позбавлені необхідності її перереєстровувати кожні три роки. Як в Україні. Так що не плутай божій дар з яєчнею.
показать весь комментарий
01.03.2023 20:43 Ответить
Я взагалі то відповів півню на те що він сказав,що зброю не дають і не дадуть,що є відвертою брехнею і невіглаством,по факту її може кожен купити. А про США чи Швейцарію я взагалі не говорив, те що у нас є можливість купити з 25 оічного віку зброю котра по суті відрізняється від бойової тільки тим що не є автоматичною і видом набоїв це уже достатньо добре, більше і не потрібно. Але півням типу шафрана такі ньюанси не відомі,він усе своє життя прожив у лісі і не знає що є такі можливості.
показать весь комментарий
01.03.2023 21:03 Ответить
перед війною зевлада всю дозвільну систему трусила - тіпа дозволи робили за гроші.це не спроста - їх дуже турбувала зброя яка на руках у населення.а шафран звісно істерить - отримати дозвіл і купити помповик коштувало тисч 20,на пивасику більше пропивають.
показать весь комментарий
01.03.2023 21:22 Ответить
шафран це тип людей котрі все будуть шукати винних в тому чому він не добився бажаного у житті,чого у нього немає того чи іншого, поки шафран скиглить,люди беруть і роблять
показать весь комментарий
01.03.2023 21:32 Ответить
ти все прочітав чучело. тут мова йде про боеве оружіе.ти з своім помповим пугачем воевать будеш.чмоні пустозвони
показать весь комментарий
05.03.2023 23:05 Ответить
ти не півенб ти просто додік у півня
показать весь комментарий
02.03.2023 12:09 Ответить
В США на автоматическое оружие, глушители, короткоствольные винтовки/ружья(т.е., банальные обрезы) - доп. разрешение. Стоит оно $200 плюс федеральная проверка( как при покупке любого оружия) минус кое-какие Ваши Конституционные права( полиция может в любое время проверить Ваш арсенал без всяких ордеров на обыск)
показать весь комментарий
02.03.2023 00:12 Ответить
Я сказав те, що сказав. Не більше. ПРАВО на володіння КОРОТКОСТВОЛЬНОЮ ТА АВТОМАТИЧНОЮ зброєю. Чого у українців немає при всьому їхньому бажанні легалізувати ці категорії зброї. Навіть за 200$ та обмеження конституційних прав.
Ааааааа, забув! Сорян!
Можна!
Так, Яценюк "кулявлоба"- має автомат "Томсон" й кулемат Максима, Муженко - автомат "МАЛЮК", КОЛЯ-каклєта - АПС Стєчкіна. Це те, що пригадав "навскидку".
Тенденція зрозуміла?
Отож бо й воно...
показать весь комментарий
02.03.2023 11:49 Ответить
Есть сейчас времени немного. Хочу оформить разрешение на оружие. Так как оружие в бою добыл а разрешения НЕТ. Оказывается получить можно но я оформляю документы как гражданский потому что нет дополнения к закону. ТО есть я прохожу у разрешителей тех безопасности 600 гр мед справка 800 гр это начало пути И всем абсолютно все равно что ровно через месяц будет ровно год как я воюю не факт что мне еще узаконят трофейный АКС так как я должен его отдать на переделку что бы стрелял одиночными это первое и второе никто не знает как его оформить по закону . Честно в тупик все это меня ставит ....
показать весь комментарий
01.03.2023 20:08 Ответить
то то і оно а навіщо холостити акс украінцю тим паче патріоту держави я ще раз кажу влада украінців боіться..вона скоріш ***** пуститб аніж орудіе украінцям довірить.. при тому всему тільки аваков роздав оружія депутатам мабуть не одну тищу стволів. в тому чіслі і опж ікому не оінь
показать весь комментарий
01.03.2023 20:20 Ответить
в нас в селі в одного діда мотоцикл БМВ був,так в техпаспорті було написано - пленен под Богодуховим.
показать весь комментарий
01.03.2023 21:25 Ответить
Я не мисливець, тим не менш, перший раз чую, що трофейну зброю можна мати і оформляти на себе.
показать весь комментарий
02.03.2023 09:53 Ответить
не при цих піііі...сах

ОПГ "МАРОДЕРСЬКИЙ КВАРТАЛ" боїться народу більше, ніж пуйла
показать весь комментарий
01.03.2023 14:45 Ответить
После Второй мировой
С ее колоссальными потерями
Не только гражданского населения
А и военных на фронтах
Серьезные люди задумались
Провели работу
Оказалось -
на передовой,даже в ближнем бою
Не все солдаты стреляют по врагу
Они стреляют - в сторону врага
Солдат,способных УБИТЬ человека
В армиях мира оказалось
Максимум 20 %
И тогда серьезные люди
Приняли серьезное решение
Создавать контрактные армии
Можно в мирной жизни обучить людей
Держать в руках оружие
Стрелять из него
У меня был такой опыт
Но когда меня инструктор спросил
Сможешь ли ты выстрелить в человека
И убить его?
Я ответила категорическиМ
НЕТ!
Инструктор сказал
Тогда оружие тебе не нужно
Не дай бог - нападающий его у тебя
И застрелит тебя
Из твоего оружия
На любую проблему нужно смотреть широко,на мой взгляд
И не делать простых выводов
показать весь комментарий
01.03.2023 14:50 Ответить
Серйозні люди в Украіні?
показать весь комментарий
01.03.2023 17:12 Ответить
Постійні повідомлення з США про массові теракти з рострілом доводять протилежне.
показать весь комментарий
02.03.2023 09:55 Ответить
Підтримую легалізацію зброї так, як це зроблено в США, а тако ж вважаю, що людина не повинна бути засуджена, якщо використала цю зброю для самозахисту. Проте, категорично не підтримую формулювання: "всі українці повинні...". Категоричним противникам зброї вона не потрібна - це їх вибір і примус до навчання нею користуватись нічого не дасть. А от усі, хто хоче мати зброю та вміти нею користуватись повинні мати таку можливість (за виключенням певних категорій громадян, типу психічно та морально неврівноважених, схильних до сепаратизму, причетних до злочинної діяльності і т.п.).
показать весь комментарий
01.03.2023 15:24 Ответить
усі влади сцялися і сцяться Українця зі зброєю, бо злодію легше, коли йому нічого не загрожує, ну а печерне кривосуддя - то вже, як контрольний у голову будь-якому незгодному зе владою
і да, зесланці, поверніть Українцям 5й прямий еспресо, ваш дебіляторний ****** марафон імені йєщо одного "дарагога днєпропєтровца" вже дістав
показать весь комментарий
01.03.2023 15:31 Ответить
"Право на володіння вогнепальною зброєю необхідне вже." Мисливські магазини працюють, зброя продається згідно того законодавства яке є зараз. Ніхто не буде її розкидувати з гелікоптерів, це свідомий вибір громадянина.
показать весь комментарий
01.03.2023 15:46 Ответить
В тому і діло що магазини мисливські. Ні згідно законодавства можна і не бути мисливцем і мати зброю, але нема законодавства яке б створило культуру володіння зброєю. Від того що дробовик ледить в сейфі згідно законодавства людина кращим стрільцем не стане. Ну і давати відсіч з допомогою дробовика можна на дистанції 30 метрів, при тому що проти вас буде АК 74. Тому потрібно тренуватись вести ближній бій в умовах забудови, іншого застосування дробовику немає. Тому закон потрібно змінювати. Ну і наша дозвільна система має усі ознаки системної корупції. Багато людей не хочуть годувати корупціонерів, і це правильно.
показать весь комментарий
01.03.2023 17:14 Ответить
По-перше, то не зброя, по-друге, отримати дозвіл на володіння навіть трухлявою дідовою двостволкою - це просто дев'ять кіл пекла, розтягнутих в часі і просторі, коли людина просто вимушена пройти мусарсько-бюрократичний ідіотський квест, який включає в себе, між іншим, обов'язкове членство в "мисливській спілці". При чому квест ти проходиш саме на конкретну одиницю зброї, себто вибрав ти в мисливському магазині собі помповик, а поки квеста того ********* проходив, його купили - ну сарян чуві, йдеш на хрін, або жди поки завезуть такий же, або по новій проходь квест на вже іншу одиницю зброї...

А має бути дуже просто: пройшов сертифікованого психолога і нарколога, отримав справку про несудимість - і можеш йти в будь-який магаз купувати будь-який дозволений ствол.

Але тоді як мусарня буде хабарі брати? Та й обсцикаються від жаху всі ці зелені гниди при мислі про то шо у людей буде зброя. Бо знають, що якщо неозброєні люди прогнали обісцятий беркут-*******, не відступивши навіть під кулями, то з озброєними взагалі ніяких шансів немає, і висітимуть ці гниди на кожному дереві маріїнського парку...
показать весь комментарий
01.03.2023 17:25 Ответить
Та камон. Ідете в магазин, кажете що хочете оцю одиницю зброї, сплачуєте, вона лежить і чекає поки ви зробите дозвіл. Дозвіл виробити простіше за просте - проходите курси поводження зі зброєю і здаєте іспит на знання матчастини, це займає кілька годин. Ідете в медустанову котра видає медформу 127/о, якщо підете не в державну то за кілька годин вона у вас на руках. 15 хвилин в банку на оплату квитанцій, пишете заяву в дозвільній і за тиждень маєте зеленку. Забираєте зброю з магазину, відносите корінець в дозвільну і за 30 днів маєте книжку дозвіл. Справку про несудимість, яку ви згадували, не потрібно - дозвільна як частина МВС сама їх отримує. Я зібрав всі доки за день на першу одиницю, взагалі без проблем. На другу взагалі - 15хв в банку і написання заяви, решту документів дозвільна копіює зі свого архіву. Дозвіл отримується на тип зброї а не на конкретну модель і не розповідайте казок про мисливську спілку, вона не потрібна. Хто хотів мати зброю, той давно має, хто не хоче - ходить ниє про державу і патріотів та шукає відмазки. Причому взяти можна не тільки дробовики, а й калібри які дозволяють працювати на 1+ кілометри, от тільки треба вчитись, тренуватись і гарно заробляти, але ті хто стогне не мають на це часу, бо стогнуть
показать весь комментарий
04.03.2023 17:04 Ответить
Законодавства щодо обігу зброї у нас не існує. То окремі нормативні акти. Мабуть "підзаконні". Проте як вони можуть бути підзаконними, якщо Закону немає ?
показать весь комментарий
02.03.2023 09:58 Ответить
А не думаєте, що зі зброєю в тилу 5 колона вікриє другий фронт?
показать весь комментарий
01.03.2023 16:06 Ответить
Ні, не відкриє
показать весь комментарий
01.03.2023 21:39 Ответить
Зброю, наркотики, казино, проституцію, треба легалізовувати та голосувати пакетом, бо одне доповнює інше)
показать весь комментарий
01.03.2023 16:12 Ответить
Так, а чим думати, як природою не закладено?
показать весь комментарий
01.03.2023 18:44 Ответить
Забув вказати гоміків, педиків і т. д.
показать весь комментарий
01.03.2023 18:50 Ответить
А що не так він написав ? Казино легалізовані, ЛГБТ практично рекламують.

Наркоту, мабуть, не треба.

Зброя вже, крім короткостволів.

Залишилилось легалізувати надання сексуальних послуг.
показать весь комментарий
02.03.2023 10:06 Ответить
Наразі проблема із придбанням зброї тільки у ціні цієї зброї. Для самозахисту достатньо помпової рушниці, для війни напівавтоматичної гвинтівки. Однак якби 24.02 в українців було на руках набагато більше зброї, кількість випадків френдлі фаєр у перший місяць війни просто б зашкалювала, бо масова істерія тоді була неймовірна. Плюс це призвело до махновщини, яка не піддавалася б контролю, не мала б комунікацї з силами оборони. Доцільніше витрачати зусилля на формування резервів із придатних до служби громадян, проведення вишколу. І кожен резервіст має розуміти свою військову спеціальність, свою техніку, і порядок дій. Резервістам давати можливість шляхом кредитування отримувати гвинтівки та патрони.
показать весь комментарий
01.03.2023 16:34 Ответить
А найкращий варіант, щоб все було МВС? Так?
показать весь комментарий
01.03.2023 21:42 Ответить
Дискусія навколо зброї точиться, здебільшого, у площині придбання і носіння цивільному населенню короткоствольної зброї. Ще раз повторюся придбати карабін на базі ар15, ар10 не є проблемою, назаваді є лише наявність грошей у населення для її придбання, придбання патронів і витрачання грошей на постійні чи переріодичні тренування. Але війни виграє не країни де в населенні є зброя, а де впк і збройні сили є сильними.
показать весь комментарий
01.03.2023 22:34 Ответить
+ потужне і дієве ТРО
показать весь комментарий
02.03.2023 10:08 Ответить
Одне тільки питання: гроші де на неї взяти? Нарізна дуже дорога.
показать весь комментарий
01.03.2023 16:54 Ответить
розтермінування. зрештою автомобілі і дорогі смартфони мало не в кожного другого, а на зброю чомусь грошей нема
показать весь комментарий
04.03.2023 17:05 Ответить
Який недолугий допис.Певно,писав якийсь секретар пана Заблоцького.
Той,хто бажав придбати зброю,придбав.
З тим законопроектом,який хочуть протиснути,процес ускладниться.
Найбільша суперечка ,-навколо вогнепалів-короткостволів.Їх дозволяти ніхто не збирається (хіба,придбавши корочку журналіста).
Процедури не спростяться.
Пан не зі слуг народу ?
показать весь комментарий
01.03.2023 17:42 Ответить
,,Всі", ,,захистити себе і рідних" -- так може говорити демагог, чи дурник. Злочинець завжди заздалегідь готується і нападає зненацька, так що ,,захистити" вряд удасться. І що робити з озброєними неадекватними людьми? Тут і психічно неврівноважені, і алкоголіки, наркомани, кримінальні елементи? Держава має забезпечвити не зброю, а правопорядок. Для цього потрібно приводти до влати людей розумних і патріотів, а не шобло з підворотні -- ,,по приколу".
показать весь комментарий
01.03.2023 18:39 Ответить
Забув вказати, а озброзна п'ята колона, а використання цього елементу закордонними ,,друзями"?
показать весь комментарий
01.03.2023 18:47 Ответить
Зброю? А про яку зброю йде мова?
1. Мисливську? Так її і так вдосталь. Іди купуй. Чи точніше, іди, башляй в дозвільній системі, лікарю, наркологу, товариству мисливців, дільничному, тоді купляй. Повторяти щороку. Мова може йти лише про спрощення цієї процедури, або її ускладнення, якщо ще хтось хоче дурних грошей.
2. Короткоствол (не лише, але спростимо) для особистого захисту? Для чого він Вам, шановні? Якщо до вас залізе убивця з обрізом, Ви його штовхнете і він впаде і розіб'є собі голову, то все, привіт тюрма (або кругла сума адвокату, прокурору, судді). І це ще чудовий варіант, бо якщо його скажімо паралізує, будете платити йому до самої її смерті. В нас немає ПРАВА на самозахист, фактично його немає! Просто колекцію пістолетиків хочете купити? Воно того варте?
3. Зброя для війни в кожній сім'ї? А знову, навіщо? По перше, за чий кошт? Держави? Ну-ну. По друге, на кой чорт та зброя, якщо не вмієш нею користуватись. І мова йде не про стрільбу в тирі, ні, про ведення бойових дій. Це РЕГУЛЯРНІ тренування, бо навіть майбутні ветерани цієї війни, через 10-15 років призабудуть багато чого. Найкращий приклад такої зброї - Швейцарія, але є 2 моменти. По перше, їх система скоріше теоретична, бо їм так і не довелось її перевірити реальною війною (з чим їх і поздоровляю), по друге повторюючи їх систему починати явно потрібно не з роздачі автоматів населенню.
Ні один з внесених, чи пропонованих законопроектів не дає відповіді на ці питання. Може спочатку запитаємо себе - навіщо?
P.S. Я прибічник підходу - мій дім - моя фортеця, та швейцарської армійської системи, але для їх введення потрібно провести величезну законодавчу роботу, а не просто зробити доступною зброю.
P.P.S. І щодо думок про військових, що вже навчені. Так от першими озброяться мажори, що зараз обложились довідками про інвалідність і сидять в спортклубах, та барах. Потім куплять зброю ті військові хто повернеться з фронту, а ніякої психологічної допомоги, окрім пляшки їм не нададуть. А потім вже всі інші. Скажіть, що я неправий.
показать весь комментарий
01.03.2023 19:13 Ответить
ти не просто не правий, ти піздабол і 100% зброї не маєш. бо

1. мисливська зброя від військової відрізняється лише в контексті півавтоматичних карабінів(відсутність full auto) Башляти нікому не треба, повторювати щороку не треба

2. для захисту дому короткоствол не потрібен, достатньо того що є в продажі зараз. І право на самозахист є. Питання ж роботи судів не має відношення до володіння зброєю. Зрештою краще сидіти в суді, ніж лежати в труні

3. якщо ти не вмієш користуватися зброєю і не тренуєшся регулярно, то ти сам собі довбень. А забезпечити себе зброєю маєш сам

Першими озброяться ті хто бачить потребу в зброї. Але ти до них не належиш.
показать весь комментарий
04.03.2023 17:13 Ответить
Хамло звичайне, що не розуміється в питанні і несе фігню - і отакому зброю? Справжня антиреклама збройної реформи.
показать весь комментарий
07.03.2023 01:12 Ответить
Хворі також? Дивуюсь тим авторам. Врни про те, що в 50 в тій країні ти весь хворий, не чули...
показать весь комментарий
01.03.2023 19:26 Ответить
Тут государство боится собственный народ, наверное больше чем кацапские танки.
Поэтому нужно, вначале изменить поведение чиновников, а затем ВНЕСТИ В КОНСТИТУЦИЮ , право на оружие, как хранение так и ношение. И в каждом райцентре сделать стрельбища, чтобы люди могли тренироваться.
показать весь комментарий
01.03.2023 19:42 Ответить
виявились беззахисними через власну дурість
Найперше що мають вивчити українці це власну історію, щоб не витворити все те саме зі кілька років.
показать весь комментарий
01.03.2023 20:18 Ответить
ЗБРОЮ НЕ МОЖНА ЛЕГАЛІЗОВУВАТИ

ЗБРОЯ має смисл тільки якщо вона НЕ-ЛЕГАЛЬНА - щоб мусорня не могла ідентифікувати (і здати тебе ворогам)

МАНІФЕСТ ПАТРІОТА:

"НЕЛЕГАЛЬНИЙ СТВОЛ - В КОЖНУ ХАТУ"
показать весь комментарий
01.03.2023 20:18 Ответить
ще краще мати легальний і нелегальний ствол.один для сейфа,другий для діла.і набої купиш без проблем.
показать весь комментарий
01.03.2023 21:32 Ответить
Звісно зброя потрібна і короткоствольна і автоматична. Всі казки про те, що і так зараз зброю можна купити є нічим іншим, ніж пропагандою МВС. Законодавство, точніше підзаконні нормативні акти, бо іншого немає, не дозволяють звичайному громадянину придбати короткоствол, чи автоматичну зброю. Нагородну - будь -ласка, хоч кулемет, як у Яценюка. Захиститися під окупацією допоможе саме пістолет, боронити своє місто - саме автоматична зброя. І ця зброя повинна бути у кожного і бути легально. Вже рік депутати відкладають розгляд закону, проводили опитування в Дії, щодо дозволу на володіння короткостволом і результату 0. Напевно, дуже хочеться залишити схематоз з нагородним короткостволом,
показать весь комментарий
01.03.2023 21:32 Ответить
Тупость. Каким хором тебе короткоствол поможет в оккупации? Берём условную бучу. Заходят к тебе 3 орка с автоматами грабить дом. Что ты ***** сделаешь с условным Макаром???? Они тебе его засунут а 21 и провернут несколько раз. А после первого выстрела уложат всех в доме без разбору, тупо со злости или с перепугу. Окупант всегда первым делом изымает все стволы у населения. Дальше. Боронити своє місто тебе никто не мешает. В военкомат и выдадут все. Ствол в каждой хате это идиотизм, быдло в угаре теперь будет не нож использовать а ствол в своих разборках. И не нужно приплетать сюда Швейцарию или США. В первом случае другая культура поведения, во втором неограниченные права полиции
показать весь комментарий
02.03.2023 08:44 Ответить
Тобто оккупація у нас уже не один десяток років.
показать весь комментарий
02.03.2023 10:02 Ответить
О мусорьонок виліз
показать весь комментарий
04.03.2023 23:48 Ответить
Не буде цього ніколи. Досить рожевих окулярів.
показать весь комментарий
01.03.2023 21:47 Ответить
Я б узяв короткий ствол. Постійно носити не збирають. Але можуть бути ситуації, або виникне необхідність.
показать весь комментарий
02.03.2023 10:14 Ответить
Я думаю, у мусарів просто не буде іншого вибору як легалізувати короткоствол.
Бо після війни "ехо вайни" буде таке потужне, що реально пістолети будуть бабці на базарі з-під поли продавати пачками.
А взагал, оце почитав коментарі, і або у нас в чатику сидять раби, або мусарня, бо вільна людина має право на зброю і самозахист. А от рабам свобода не потрібна. Ну а про мусарню говорити нічого, вони костьми ляжуть, але кормушку без бою не здадуть))
показать весь комментарий
02.03.2023 10:24 Ответить