6313 посетителей онлайн
5 787 87
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Покоління "Ніколи знову"

мир,війна

Моє покоління ще застало своїх дідусів та бабусь, тих, які на власні очі бачили війну, які її прожили, і, які, на моїй памяті замість тосту "за Пабєду!" завжди пили за "Тільки б не було війни".

Моє покоління тепер теж буде пити тост про те щоб "тільки б не було війни", і діти наші будуть, і хіба внуки чи правнуки - вже не дуже розумітимуть - а за що ж їх батьки та діди з бабусями п ють, і чому вони плачуть згадуючи все що було з нами з 2014 року.

А поки що ми будемо поколінням "Ніколи знову".

З зброєю вдома, та з запасом БК, з каністрами дизеля, так на всякий випадок, та з навичками та запасами тактичної медицини. Ми будемо постійно боєготові. До будь якого розвитку подій, у нас на підсвідомості вже постійно буде ось це - а що будемо робити якщо... І у наших дітей буде. І це нас сильно відрізнятиме від тих європейців та американців, які чіпляють квітку маку на груди, як знак, значення якого вони вже не усвідомлюють.

Так вже випало нам, українцям - що саме ми стали на цій передовій - попри те, що, судя по всьому, світ так і не розуміє від якої страшної дійсності ми цей світ рятуємо. Світ так і не зрозумів до кінця, попри все що ВЖЕ трапилося з Україною (а перед цим Чечня, Грузія, Сирія) що в світ прийшов новий нацизм.

Саме наша перемога, перемога України означатиме ось це сакральне "Ніколи знову".

Я думаю що росіяни ще не зрозуміли що своїм нападом на Україну вони обнулили повністю і День Перемоги та й взагалі всю память про цю страшну другу велику війну минулого сторіччя. Вже немає ніякої "блокади" Леніграда після сотворенного з Маріуполем (до речі це не було блокадою, і того страшного голоду можна було уникнути, як і евакуювати населення) , вже немає ніякого права говорити росіянам про якусь там "перемогу над нацизмом та геноцидом" після постійних ударів по мирним містам та селам, після ударів по Бабиному яру, по синогогам та церквам, після розстрілів, гвалтувань та вбивств мирних жителів.

Вже немає ніякого права у Росії на співучасть у перемозі у другій світовій війні. Колесо справедливості повільно повернулося на своє місце, і агресор, який на одному рівні з нацистами був винуватцем 2 світової війни, наразі отримає покарання, і буде так само переможений і денацифікований.

Слава Україні! Перемога буде за нами.

Топ комментарии
+8
біда наступних поколінь буде в тому, що вони на досвіді нашому не навчатися бути цікавими в повсякденному політичному житті Країни

- меланхолійно будуть обирати тих , хто ГАРНО СПІВАЄ...СМІШИТЬ на - сцені.... або " задарма " роздає гречку ...а не тих, хто показав своїм життєвим прикладом ЗАРАЗ ПОКАЗАВ сміливість

КАЗАТИ В ОЧІ БРЕХУНУ І ЗРАДНИКУ.. ЩО ВІН БРЕХУН І ЗРАДНИК .

- Якщо будуть бездумні, в надії, що їх буття , життя і розвиток стане покращувати ОБРАНИЙ і НЕ КОНТРОЛЬОВАНИЙ НИМИ ж ПРЕЗИДЕНТ...А НЕ ВОНИ САМІ

- Або якщо повірять на слово тому, хто зрадить своє слово і не розіпнуть його між беріз ....

Колись козаки мали таку кару для зрадників... дві берези, або чотитри коня ...

( ВК)
показать весь комментарий
10.05.2023 11:53 Ответить
+7
А что он вам обещал? Он прямым текстом говорил, что он никому ничего не должен) Только своему сыну... Так в чем он вас обдурил?
И да.... Прежде чем научитесь говорить ДРУГИМ, что они воры и предатели, научитесь это сказать СЕБЕ... Чонгар, Херсон, Мариуполь.... Это и ваша ответственность... И моя... За то что плохо на вас орал "Что вы творите?", а нужно было не орать, а бить в бубен... А теперь СОТНИ тысяч погибших....
показать весь комментарий
10.05.2023 17:38 Ответить
+4
Вибачте, але ви голосували за різні сорти г*вна
показать весь комментарий
10.05.2023 19:04 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Біда наступних поколінь у тому, що їм не передається досвід й відчуття тих, хто пройшов через важкі часи. Тому, часто, через надцять років, коли щось повторюється, ********** доводиться починати все з нуля.
показать весь комментарий
10.05.2023 10:46 Ответить
біда наступних поколінь буде в тому, що вони на досвіді нашому не навчатися бути цікавими в повсякденному політичному житті Країни

- меланхолійно будуть обирати тих , хто ГАРНО СПІВАЄ...СМІШИТЬ на - сцені.... або " задарма " роздає гречку ...а не тих, хто показав своїм життєвим прикладом ЗАРАЗ ПОКАЗАВ сміливість

КАЗАТИ В ОЧІ БРЕХУНУ І ЗРАДНИКУ.. ЩО ВІН БРЕХУН І ЗРАДНИК .

- Якщо будуть бездумні, в надії, що їх буття , життя і розвиток стане покращувати ОБРАНИЙ і НЕ КОНТРОЛЬОВАНИЙ НИМИ ж ПРЕЗИДЕНТ...А НЕ ВОНИ САМІ

- Або якщо повірять на слово тому, хто зрадить своє слово і не розіпнуть його між беріз ....

Колись козаки мали таку кару для зрадників... дві берези, або чотитри коня ...

( ВК)
показать весь комментарий
10.05.2023 11:53 Ответить
На якому це "вашому досвіді"? СРСР? Комуняка Кравчук? Злодій Кучма? Безхребетний Ющер? Зрадник Янукович? Хто обирав всіх цих персонажів, як не "мудрий нарід"?
показать весь комментарий
10.05.2023 14:54 Ответить
О !

питання - в "точку " !

На гіркому досвіді людей, котрим було НЕ ЦІКАВИМ попереднє політичне життя тих, кого вони повинні були обрати .

Я віддав перевагу зе перед Петром Олексійовичем з ВІРОЮ, що людина стримає СЛОВО і усе, що пообіцяв - виконає

Мене, як і багатьох було обдурено , Признаюсь: ОБДУРЕНО.

Тому і написав текст, що вище

До другого туру голосував за Тимошенко Ю.
показать весь комментарий
10.05.2023 17:07 Ответить
А что он вам обещал? Он прямым текстом говорил, что он никому ничего не должен) Только своему сыну... Так в чем он вас обдурил?
И да.... Прежде чем научитесь говорить ДРУГИМ, что они воры и предатели, научитесь это сказать СЕБЕ... Чонгар, Херсон, Мариуполь.... Это и ваша ответственность... И моя... За то что плохо на вас орал "Что вы творите?", а нужно было не орать, а бить в бубен... А теперь СОТНИ тысяч погибших....
показать весь комментарий
10.05.2023 17:38 Ответить
Ну дурааак...(с)
показать весь комментарий
10.05.2023 17:48 Ответить
це не відповідь...

і , навіть -не смішно !

хоча.. як для кого
показать весь комментарий
10.05.2023 22:25 Ответить
Трохи не в тему: Never Again означає "Більше ніколи!" Невже не видно, що "ніколи знову" звучить притягнуто за вуха й кострубато?! Чуєте, "перекладачі", мля: БІЛЬШЕ НІКОЛИ! не пишіть "ніколи знову".
показать весь комментарий
10.05.2023 17:59 Ответить
Ви трошки завели розмову в сторону. Мій перший пост був про досвід війни, та й допис автора про те ж. Політичні вподобання, це дещо інше.
показать весь комментарий
10.05.2023 19:02 Ответить
а я писав, що майбутні повинні бути не байдужими до того , що твориться ( гарного і поганого ) в Країні .. бо наше (.. моє ... після 70 років ) покоління надіялось на того , " кто все за нас решит " і тому вважали : Ходи , не ходи на вибори.. а виберуть тих, хто задовільнить олігархат ( багатіїв )..і як " гарно " будуть підраховані " голоси "

Це з життєвого досвіду і з досвіду роботи на виборчих дільницях ще за давніх .. минулих часів і з бачення впритул не бажання голосувати " аж геть ", доброї частини теперішніх 20- 40 літніх...
показать весь комментарий
10.05.2023 22:32 Ответить
Я за крувчука не голосував, я голосував за Лук'яненка. на вибори кравчук версус кучма не ходив взагалі. За Ющенка не тільки голосував, а я на Майдан їздив.
показать весь комментарий
10.05.2023 18:02 Ответить
О, це вже позиція. А то тут тільки адепти ''Стадіона''.
показать весь комментарий
10.05.2023 19:32 Ответить
...чим п. ющенко і віддячив- передав Країну в руки януковичу...

зрада !
показать весь комментарий
10.05.2023 22:33 Ответить
Добре бути розумним заднім числом.
показать весь комментарий
11.05.2023 05:51 Ответить
А для того, щоб цього всього не було треба обирати націоналістів.
показать весь комментарий
10.05.2023 19:31 Ответить
щось націоналісти вивелись
показать весь комментарий
10.05.2023 19:38 Ответить
Ні, шановна просто усіх тут любимий Петро Олексійович зайняв патріотичну нішу заявивши, що він один такий проукраїнський, а всі інші або спонсоруються олігархами, або ж агенти кремля, так же ж говорили про націоналістів. Ось що я ніяк не можу пробачити Порошенкові, він знищив усі націоналістичні партії! Всі: Правий Сектор (Ярош), Нацкорпус (Білецький), ВО Свобода (Тягнибок, Кошулинський), Конгрес Українських Націоналістів і т.д. Після того, як він став начебто великим патріотом взявши нацоналістичні гасла і гасла Майдану, що одно і те ж, Націоналістам довелося об'єднуватися усім щоб набрати хоч якісь голоси. Нажаль на президентських 2019 це не допомогло.
показать весь комментарий
10.05.2023 19:53 Ответить
Яким чином він їх знищив ?
Що робив для своєї партії Білецький ? Нічого. Він лише зі свинками бігав по ефірах і голосив про поганого Пороха.
Ярош пішов воювати. Свобода має різних членів. Фінансування від Ахмєтова. Тягнибок самоусунувся, бо його гасла застаріли як і вила Ляшка.
Навіщо вигадувати щось, якщо є єдина вірна стратегія - в ЄС і НАТО. А в націоналістів починається. То туди не треба, то в нас свій особливий шлях.
показать весь комментарий
10.05.2023 20:29 Ответить
Я ж уже вище написав, зачим повторюватися?
Націоналісти попереджали про москву, націоналісти весь час говорили що треба готуватися, розбудовувати ВПК, купувати зброю, міларизуватися, готувати національний спротив, що в кожному дворі має бути зброя, що виховання має бути національне з українською мовою, українською історією, що має бути нормальна декомунізація і люстрація, щоб потім націоналістам не довелося бити морду всяким бойкам, шуфричам, що це має бути державна національна політика. Але хто їх тоді слухав, а 24 лютого вхопилися за голову. Ой, ми не чекали, не могли повірити... Історію треба вчити, тоді не буде неочікувано.
показать весь комментарий
10.05.2023 20:45 Ответить
Про це і Порох говорив.
Але ви проголосували за блазня який сказав - я встану на коліна якщо треба і таки принесу вам мир з очка путіна
показать весь комментарий
10.05.2023 20:52 Ответить
Я ні за кого не голосував, скільки можна повторювати. Мені в 2019 ще не було 18-ти.
показать весь комментарий
10.05.2023 20:54 Ответить
Невже ви думаєте що тут хтось зобов'язаний запам'ятовувати ваш вік
показать весь комментарий
10.05.2023 20:58 Ответить
Тоді якого, дідька, ви тут пишите що голосував за того чи за того. Звідки ви знаєте, хто за кого голосував. Може людина взагалі не прийшла на вибори. А ви одразу кидаєтеся.
показать весь комментарий
10.05.2023 21:01 Ответить
Не прийшла ? Значить ще гірше вчинила.
Пишу, бо ви не ******** на хлопака 23 років.
показать весь комментарий
10.05.2023 21:04 Ответить
Мені лише в літку 22 буде. Якшо вам цікаво. Просто я виховувався з національно сідомою позицією, багато читав з дитинства, сам почав цікавитися політикою, власне під час Майдану, мені тоді 13 було хоча щось розуміти почав ще раніше.
показать весь комментарий
10.05.2023 21:11 Ответить
Говорив? Так чому не робив?
Вам нагадати мирний план Порошенка з 15 пунктів:
1. Гарантії безпеки для всіх учасників переговорів;
2. Амністія для тих, хто склав зброю і не вчинив тяжких злочинів;
3. Звільнення заручників;
4. Створення 10-кілометрової дистанції ( 6+1/4 милі) буферної зони на українсько-російському кордоні. Виведення незаконних збройних формувань;
5. Безпечний коридор для втечі російських та українських найманців;
6. Роззброєння;
7. Створення підрозділів спільного патрулювання в структурі МВС;
8. Звільнення незаконно захоплених адміністративних приміщень у Донецькій та Луганській областях;
9. Відновлення функціонування органів місцевого самоврядування;
10. Відновлення центрального телебачення і радіомовлення в Донецькій і Луганській областях;
11. Децентралізація влади (через виборність виконкомів, захист російської мови; проект змін до Конституції);
12. Узгодження губернаторів з представниками Донбасу перед виборами;
13. Дострокові місцеві та парламентські вибори;
14. Програма створення робочих місць в регіоні;
15. Відновлення промислових об'єктів та об'єктів соціальної інфраструктури.
Що це по вашому? Хіба не капітуляція? Націоналісти за таке б любого роздерли.
показать весь комментарий
10.05.2023 20:58 Ответить
І що тут такого страшного ?
В нас кацапи в СБУ були ? В нас країна проросійську політику проводила ?
НІ.
З приходом ЗЕ почала. І зрадники на свої місця повернулись.
Мінськ відмінили. Почалась війна. Розбиті міста, знищений грунт. Тисячі загиблих і скалічених доль.
Альтернатива вам більше подобається ?
показать весь комментарий
10.05.2023 21:07 Ответить
Що страшного? Ви ще питаєте, що тут страшного, я ж вам в кінці написав, це - КАПІТУЛЯЦІЯ. Та сама що й Мінські угоди, як і формула Штайнмаєра. Це одне і теж.
показать весь комментарий
10.05.2023 21:19 Ответить
Де там капітуляція ?
Ви мені конкретно скажіть, як ми капітулювали.
1 2 3
показать весь комментарий
10.05.2023 22:03 Ответить
Не капітулювали, бо ніхто нічого не виконував, і слава Богу. А якби хтось спробував, націоналісти б не дали. Порвали на шмаття.
показать весь комментарий
10.05.2023 22:11 Ответить
От бачите. Капітуляції не було.
Натомість держава посилювалась.
показать весь комментарий
10.05.2023 22:21 Ответить
Чудово, держава посилювалася. Супер. Але це не означає, що я повинен голосувати тепер за Порошенка, він міг зробити набагато більше, але не зробив. Для мене це показник.
показать весь комментарий
10.05.2023 22:27 Ответить
Що вам не зробив ?
Місяць з неба і рафаелку ?
показать весь комментарий
11.05.2023 09:12 Ответить
Я без сарказму. Він, а до нього ще Турчинов мали виконувати закон. Одразу, як тільки русня з'явилася в Криму мав бути введений воєнний стан, закритий кордон, розірвані всі відносини з агресором, об'явлена мобілізація і так далі. Мала початися підготовка до спротиву, розгорнута територіальна оборона, або щось подібне до неї, мала бути видана зброя людям, особливо в східних регіонах де була найбільша загроза.
Все це тодішній владі говорили націоналісти і патріоти, закликали людей на місцях. А в результаті реакції 0.
Потім лише коли, серари почали захоплювати адміністрації, націоналісти мусіли самі втрутися, самостяйно організовуючи добровольчі загони, баталтйони.
Так і з'явилися уже легендарні батальйони АЗОВ, АЙДАР, Донбас і їм подібні.
показать весь комментарий
11.05.2023 10:04 Ответить
Для мене альтернатива тільки одна, націоналістична позиція. Порошенко не націоналіст. Крапка.
показать весь комментарий
10.05.2023 21:21 Ответить
Кацапи в СБУ при поросі? А про сємєчку забули? А сам керівник СБУ, забув його прізвище?
показать весь комментарий
10.05.2023 22:07 Ответить
на той часа і в СБУ , і в розвідці, і в Кабміні ВЖЕ були

ШПИГУНИ !

в кожному міністерстві, в кожному регіоні , в кожній міській адміністрації...

та і не варто вважати , що отака кількість ..як ми вважаємо " зрадників" , з'явились за влади зелених...

То не зрадники.. то козачки з давніх давен.. з паспортами раші.. а вже потім - з паспортами Країни...

а зрадників ( я так вважаю) можна мати тих, хто КЛЯВСЯ в вірності Країні...

і за пана П Порошенка я не пам'ятаю , що би з цим контингентом була явна боротьба...
показать весь комментарий
10.05.2023 22:44 Ответить
Вульгарно

Голосували з надією, що людина, котра так заявляє, буде ЧЕСНО ставитись до обіцянок

Людина збрехала.. бо людина - слаба ... бо кожна людина має гріх..

Чи пані НІКОЛИ в житті не обманювали інші ?

Чи пані ЗАВЖДИ вчиняла іменно так, як ОБІЦЯЛА ?
показать весь комментарий
10.05.2023 22:37 Ответить
Він не знищив, а частково вкрав націоналістичний електорат.
показать весь комментарий
11.05.2023 05:57 Ответить
Націоналісти воюють ще з 2014 й були готові воювати за Крим і за Донецьк а не підписувати мінськ 1, 2. А зараз усі націоналісти воюють, вся партія ВО Свобода, з початку вторгнення русні вони прямо заявили що їх партія припиняє займатися політиною діяльністю й переходить до організації руху спротиву. Усі вони в добровольчих батальйонах і територіальній обороні: Карпатська Січ, Холодний Яр, Легіон Свобода, навіть в новій бригаді Гвардії Наступу ''Рубіж'', яка була сформована в основному з Свободівців. Так само і всі інші. ДУК Правий Сектор, АЗОВ, АЙДАР. Усі вони воюють за нас з вами і за майбутнє України тож їм немає коли займатися політикою.
показать весь комментарий
10.05.2023 20:03 Ответить
Вбили би їх там в 2014.
Скажіть чесно - Вам би полегшало ?
До речі, другий ваш коментар суперечить першому. Тобто спочатку ви пишете - Порох знищив націоналістів. А потім що вони воюють, тому їм ніколи політикою займатись. Ну ну...
показать весь комментарий
10.05.2023 20:32 Ответить
Знищив, я мав наувазі в політичному смислі. А ви про що подумали?
показать весь комментарий
10.05.2023 20:36 Ответить
Те саме і подумала.
показать весь комментарий
10.05.2023 20:39 Ответить
Дістала ти своїм порохом. Нікчемним імітатором.
показать весь комментарий
10.05.2023 21:57 Ответить
Це ти дістав. Клоун.
Обрав зелень - тобі подякувати за зрадників які здали наші міста ?
показать весь комментарий
10.05.2023 22:04 Ответить
Не тринди, шановна добродійко.
показать весь комментарий
10.05.2023 21:53 Ответить
Украине необходим всенародный менталилет постоянной готовности к войне за выживание страны, как в Израиле. В таком случае Мордор и его наследники больше никогда не посмеют напасть.

Петь и плясать в Израиле тоже умеют и любят: но воевать умеют ещё лучше. Вот поэтому арабско-мусульманское враждебное окружение численностью 300 миллионов человек ни хрена не может победить крохотный Израиль, в котором проживает всего лишь 6 миллионов 520 тысяч евреев...

40-миллионная Украина, являющаяся крупнейшей по территории европейской страной, тем более способна разгромить моцковскую Орду, в которой всего лишь 140 миллионов населения, причём больше половины жителей Мордора - это алкоголики и дегенераты.

Таким образом в Мордоре всего лишь 60 миллионов относительно дееспособного населения.
показать весь комментарий
10.05.2023 22:17 Ответить
Все вірно.
Але є одне запитання.
Де можна взяти зброю додому та запас БК?
Де роздають?
показать весь комментарий
10.05.2023 15:25 Ответить
Мисливську - де завгодно, нє?
показать весь комментарий
10.05.2023 17:50 Ответить
Да. У мене вона з 2014 року.
показать весь комментарий
10.05.2023 18:03 Ответить
Мисливською, ви не багато навоюєте.
показать весь комментарий
10.05.2023 19:03 Ответить
Багато і не треба, достатньо свою домівку захистити.
показать весь комментарий
10.05.2023 21:08 Ответить
" какой же ты смешной !"

Домівку .??!!

..і тут же тебе... домушний, і порішать !І хто ДАЛІ.. буде захищати твою " домівку "
показать весь комментарий
10.05.2023 22:46 Ответить
Якщо в кожній хаті буде хоча б дробовик - не порішать.
показать весь комментарий
10.05.2023 22:55 Ответить
Коли до вашої хати під"їде як мінімум броньований автомобіль й пара-трійка автоматників, ви, зі своєю берданкою, зможете хіба що застрілитись.
показать весь комментарий
10.05.2023 23:10 Ответить
А якщо з кожного вікна буде по берданці стирчати, та пара автоматників ляже через 30 секунд після того, як вилезе з того броньовика.
показать весь комментарий
11.05.2023 10:47 Ответить
не фантазуйте
показать весь комментарий
11.05.2023 18:45 Ответить
Де роздають мисливську зброю з БК?
показать весь комментарий
10.05.2023 19:54 Ответить
Там, де і все інше - в магазинах за гроші.
показать весь комментарий
10.05.2023 21:09 Ответить
В 2014 році я голосував за Тягнибока, але мудрий нарід обрав порошенка. В 2019 в першому турі я голосував за Кошулинського, а в другому турі - за Зю, бо вважав, що гірше не буде. Я помилився. Людям властиво помилятися. Тим більше при виборі з двох купок гівна.
показать весь комментарий
10.05.2023 18:10 Ответить
Вибачте, але ви голосували за різні сорти г*вна
показать весь комментарий
10.05.2023 19:04 Ответить
Прочитала гнівний допис виборця зеленського.
Не може виїхати в Британію до матусі і дідуся.
Так йому винна держава Україна, а не влада, яку він обрав.
Ніяк не може зрозуміти, що це його відповідальність. А не гіпотетичної держави.
показать весь комментарий
10.05.2023 19:21 Ответить
Ви фанат сивочолого, тому, не об"єктивна
показать весь комментарий
10.05.2023 23:04 Ответить
...сиволапого.
показать весь комментарий
11.05.2023 05:54 Ответить
Я бачу що для України краще і для мене.
Вам же всім говорили, що буде якщо виберете ЗЕ.
Збулось все. А ви і досі ляпаєте язиками.
показать весь комментарий
11.05.2023 09:13 Ответить
Скажіть це націоналістам які на нулі. Свободівцям, які в новостворені бригаді Гвардії Наступу Рубіж, чи батальйоні Карпацька Січ, де доречі багато моїх земляків. І якщо, уже вони для вас г*, ну тоді я не знаю, хто не г*.
показать весь комментарий
10.05.2023 20:31 Ответить
Нісенітниці не ліпить, й не перекручуйте. Ваші, так звані націоналісти за що воюють? За персонального царька, чи за що? На сто процентів впевнений, що вони скажуть - за Україну. Так Україна, це - я, ви, інші громадяни. Але аж ніяк не якась політична фігура. Ферштейн?
показать весь комментарий
10.05.2023 23:07 Ответить
За Соборну Українську державу. Можу навіть процитувати: За Україну! За її Волю! За Честь і Славу за Народ! Вчіть історію.
Ось вам для роздумів, на ніч: https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=3Y1sHg26kms&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=3Y1sHg26kms&feature=youtu.be
показать весь комментарий
10.05.2023 23:31 Ответить
Тоді гівно на літеру пе здавалося страшнішим за гівно на букву зю. Тому я вважав за потрібне голосувати в другому турі.
показать весь комментарий
10.05.2023 21:59 Ответить
Ну, не всім же бути таким розумним заднім числом, як ви.
показать весь комментарий
10.05.2023 22:01 Ответить
Нарешті... хоч хтось тут за ВО Свобода.
показать весь комментарий
10.05.2023 19:34 Ответить
Ви, мабуть, тут рідко буваєте. Тим паче, що мене постійно банять за те. що я без ентузіазму ставлюся до фігури порошенка.
показать весь комментарий
10.05.2023 22:00 Ответить
Та же ситуація.
показать весь комментарий
10.05.2023 22:02 Ответить
Покоління какая разніца
показать весь комментарий
10.05.2023 19:17 Ответить
Ми з вами, здається уже спілкувалися. Повторюю, все це наслідок неправильних дій, невчасно прийнятих рішень. Все дуже просто треба виконувати Закон.
показать весь комментарий
10.05.2023 19:36 Ответить
Шановна, не переводьте кожну тему на зю. Ми вже зрозуміли, що у вас або аберація зору, або, скоріш за все, вам платять. Краще б ви посуд мили в кафе чи їдальні, їй Богу.
показать весь комментарий
10.05.2023 22:04 Ответить
Ти диви, який борзий зебіл.
Наголосував війну і не каїться.
показать весь комментарий
11.05.2023 09:20 Ответить
Наголосувала ти, ідіотко, обравши в 2014 порошнека, нічим не кращого за Зю. Ти вже влаштувалася в кафе підлогу мити, бо , дивлюся більше ні на що клепки не вистачає. Куріца тупа.
показать весь комментарий
11.05.2023 10:20 Ответить
Почитаєш твої дописи- одразу видно що ти ображений життям.
Вічний лузер, бо дурак.
показать весь комментарий
11.05.2023 13:40 Ответить
Вибачте, а що було в Грузii та Сирii ?
показать весь комментарий
10.05.2023 22:57 Ответить
Світ до этого многого не замечал, или делал вид. А теперь из кожи вон лезет. Так что это нытье совершенно неуместно.
показать весь комментарий
11.05.2023 05:57 Ответить
Пройшов Дебальцеве з важким пораненням, переїзд до Польщі у 2017 році, 26.02.22 повернувся до Києва боронити країну. Перший бій і знову важке. Коліно на виліт. Зміг виїхати до Польщі, бо маю 3 доньки. Бігати вже не зможу ніколи. Голосував за Порошенка і навіть порохоботив якісь час. Але зараз вважаю кожного, хто розхитує човен - зрадником.
Однодумці, почуйте мене. Наша мета зараз - відбитися. Кожен із нас має зараз зрозуміти, що ми маємо законну владу і вона мусить довести нас до перемоги.
показать весь комментарий
11.05.2023 06:21 Ответить
От ви такий цікавий. Звідки така впевненість у владі, яка вже , вірогідно, зраджувала державу ?
Вас десь зомбують чи це методички ?
показать весь комментарий
11.05.2023 09:15 Ответить
В мене інший тост, щоб ніколи знову ми, Українці не вірили жодному брехливому слову олігархічної пропаганди, щоб ми перестали вірити у чесних політиків з руками, які нічого не крали, щоб ми не вирощували чергових кумирів, які легко продають нас за 7-8 мільярдів доларів на місяць, щоб не думали, що взявши за свій голос на виборах 2 кіля гречки або цукри ми обираємо чесного депутата, щоб ніколи знову ми не голосували за сильного президента і господарника, щоб ніколи знову не купилися на розкручений імідж боротьби з корупцією і за все добре проти всього поганого, щоб ніколи знову ми не обирали телевізором, а тільки мізками. Тому я впевнений, що це все виключно мої фантазми іми, українці знов купимося на олігархічну пропаганду і оберемо чергового хероя, який, як казав паніковський, я вас куплю, а потім продам, тільки дорожче, щоб ми, народ України кінець кінцем дійшов своїм розумом, що нам не потрібні херої при владі, нам потрібна влада контрольована народом і розподілена на три незалежні гілки, які б конкурували між собою
показать весь комментарий
11.05.2023 08:05 Ответить
А на рахунок 2014 року я вам скажу так, переважна більшість країни, не сприйняла події на Донбасі і в Криму як свою війну, тому що багато людей було затьмарено проросійською пропагандою, а східні регіони підтримували в більшості якуковича і його зрадників. Тому кацапи так легко захопили Крим і Донбас, паразитуючи на тезі, що вони захищають російськомовне населення. Проблема України в тому, що ми, народ України за фактом лише масовка на олігархічних розборках і нас викликають олігархічні клани, коли їм не вистачає сил перемогти конкурентів. Але після перемоги над конкурентами, майдан просять розійтися і мішати грабувати і далі Україну і її народ.
показать весь комментарий
11.05.2023 08:19 Ответить
Якщо для людей «лідерами думок», будуть арестовичи, подоляки, поворозники, кіми, якщо замість покарання тих, хто просрав третину території України, люди будуть співати їм дифірамби, вважаючи їх спасителями, то ми через нетривалий час перетворимось на копію мордору!
І буде в нас свій «дєнь пабєди» на якому тищенкки, арестовичи, та єрмаки, будуть мов індики давати інтерв'ю, розповідаючи про свої «подвиги», у трй час як люди, що втратили рідних та близьких, стали інвалідами, будуть лише непотребом
показать весь комментарий
11.05.2023 11:01 Ответить