9750 посетителей онлайн
9 500 197
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про строкову службу

университет,присяга,обороны,национальный

Зараз в Україні чим частіше лунають думки від великих політиків, а до цього від великих воєнних, що строкову службу треба відмінити, замінивши контрактною. Були ідеї, навіть, що Тро буде вчити населення базовим навичкам, замість строкової служби. Таку ідею мені, зокрема, озвучував один з Командувачів до 22 року, сподіваюсь він в розшуку.

Я вважаю, що ця ідея була внесена росіянами, та нав'язувалася їх агентами в інформаційному полі України.

Пару років тому спілкувався з високопоставленим представником міністерства оборони Німеччини на цю тему.

Він запитав мою думку про декілька нових законів, я пояснив свою позицію, а потім він сказав мені таке:

"Ми вже декілька років намагаємось повернути строкову службу в Німеччині, але є проблеми з законодавством, а головне, ми не можемо повернути розпущену інфраструктуру комісаріатів (у них вони інакше називались): облік, медичні комісії тощо. Людей та фахівців немає. Якщо ви знищите строкову службу та систему мобілізації, то вже не поновите". Це буквально дослівно.

Всіх, хто під час війни вирішить прибрати строкову службу, я ввавжатиму російським агентом впливу, або корисним ідіотом для РФ.

Україна має стати європейським Ізраїлем, де строкову службу має пройти все населення, а без служби в армії неможливо було б влаштуватись на роботу в державному секторі.

До цього маємо прагнути.

P.S. Додам ще думку. Хабарі у військоматах це не нове явище. Ще з радянщини, якщо ти не міг вступити у ВИШ, то родина давала хабаря, і це була ознака багатої родини у якої народився бездар, що не може вступити в інститут навіть за хабаря. Служити в Армії стало почесним після 14 року. Сили оборони зараз забеспечують первинний інстинкт людини та нації - безпеку.

А я б заборонив обіймати посади на державній службі без попередньої служби в ЗСУ чи силах Оборони.

Хабар, як явище погане. Але на мою думку, треба ситуацію повернути так, аби люди давали хабарі, щоб потрапити в ЗСУ, бо без цього не отримати посади навіть вчителя в школі.

Топ комментарии
+22
Всі мусять рік копати канави від паркану до обіду та чистити унітази зубною щіткою аби в нагороду отримати унікальну можливість потрапити на роботу в царство корупції, бюрократії, кумівства та управлінських маразмів.
показать весь комментарий
04.08.2023 08:36 Ответить
+16
У нас вообще-то гендерное равенство. Так какого рожна баб выпустили за кардон, а мужиков не выпускают? Концлагерь, так концлагерь. Абсолютно. Для всех!!!
показать весь комментарий
04.08.2023 09:21 Ответить
+15
Шановний пане Гай, зарплатня вчителя початківця зараз не перевищує 250$. Ви хочете щоб молодь 5 років навчалася, а потім ще й платила хабар для того аби сидіти в казармі заради майбутньої професії де вони отримуватимуть 250$ і все це у вічновоюючій країні? А поряд з нами буде Польща, де навіть на паршивому складі зп мінімум 1000$ і для цього не треба навчатися та служити. І доречі, одна справа гнобити хлопців, і геть інша дівчат, якщо їх змусять служити та воювати, то абсолютна більшість виїде із такої країни та не повернеться. Може після цього ви ще й навчитеся народжувати дітей, щоб було кому воювати через 20 років у вашому новому ізраїлю
показать весь комментарий
04.08.2023 09:04 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Пан дуже сміливий в коментарях на цензорі і хоче аби всі воювали (звісно крім нього, бо пан не має такої можливості та й ризиковано, а то б одразу кинувся в бій прямо з дивану). Відтак, мусить патріотичні коменти строчити.
показать весь комментарий
04.08.2023 14:22 Ответить
не вгада,в такому випадку був би на тебе схожим!
показать весь комментарий
04.08.2023 18:00 Ответить
краще мене будуть називати лайном і я буду живий, ніж героєм - і я буду мертвий.
показать весь комментарий
04.08.2023 23:32 Ответить
Нвіщо тебе називати гівном, якщо ти сам знаєш, що ти гівно?
показать весь комментарий
05.08.2023 06:57 Ответить
Мені пох.
показать весь комментарий
05.08.2023 07:13 Ответить
Тут же не про емоції, а про обов*язки.
показать весь комментарий
04.08.2023 16:04 Ответить
Такий плодовитий автор, все встигає і воювати, і волонтерити, і заказні наративи на вуха вішати.
Ось Німеччину , як приклад, наводить. Опитування нещодавне , знамо, не бачив, де там у разі гіпотетичної війни будуть воювати декілька жалюгідних %%, всі інші виїдуть?
І взагалі, авторе, ви писали, що у нас будуть воювати всі, тому кого ви там опісля призивати збираєтесь? Тих 15-16 річних, яких заздалегідь вивозять звідси, бо 17-річних вже вивезли давно.
показать весь комментарий
04.08.2023 11:52 Ответить
А ти живеш в Німеччині чи може ти все ж трошки малорос який півжиття був проти Нати ?))
показать весь комментарий
04.08.2023 13:44 Ответить
Тема цікава. Не повністю згоден з автором. Це має бути довга дискусія.
показать весь комментарий
04.08.2023 12:14 Ответить
Як це буде виглядати у ******** Україні? Командири частин на "Бентлі" бо ж кожний поважний папік має заплатити за свою Пусю , начебто вона пройшла КМБ.
показать весь комментарий
04.08.2023 12:44 Ответить
Я думаю простіше було б дозволити людям легально купувати і тримати вдома зброю від пістолету до гвинтівки Барета або кулемета. За умови належного їх зберігання звичайно і дати можливість стріляти з них навіть просто для розваги.

Також дати можливість будь якому громадянину, навіть не будучи в армії, що може заплатити за снаряди можливість прийти і постріляти з гармати чи з танку на полігоні.

Коли така культура зброї буде в суспільстві, тоді можна почати говорити про якусь популяризацію військової служби.

А тактичну медецину, або хоча б як допомогти собі і тим, хто поряд у випадку різних поранень потрібно викладати в школі і в інститутах як обов'язкову дисципліну всім студентам.
показать весь комментарий
04.08.2023 13:08 Ответить
Багато дописів,мільйон версій уклоністів чому за них мають відстоювати державу інші викликають тільки огиду до них самих.
Автору блогу-респект.
показать весь комментарий
04.08.2023 13:11 Ответить
Автор ідеаліст. Але це так не працює. Поняття строкова служба дуже розмите. В штабі на дивані, чи в окопі, чи на складі. Де саме має бути строкова служба, щоб стати потім держчиновником.
показать весь комментарий
04.08.2023 14:45 Ответить
З викладеними ним принципами я згідний.Хоча бачу це трохи інакше,-допустимо всі чоловіки повинні пройти приблизно піврічний курс молодого бійця,скажімо до 25 років.Сам ідеш у воєнкомат і реєструєшся- на коли тобі виходить зручно.Не пройшов до 25-маєш певний бан,скажімо ,не ратифікований диплом про безкоштовну освіту,якщо здобув і держпосади.Тема серйозна і без справедливого її вирішення буде сутужно...
показать весь комментарий
04.08.2023 14:58 Ответить
Тоді люди просто будуть вивозити своїх дітей.
показать весь комментарий
04.08.2023 21:11 Ответить
Нація, яка обрала собі президентом клоуна з гаслом "нада просто пєрєстать стрєлять" перетворюватися на Північну Корею, чи Ізраїль не буде апріорі. І ніхто її не примусить. Звідси треба танцювати. Кращий варіант - роздати людям зброю, проводити віськові курси і згодом перетворити на армію усе населення. Здається, так зроблено у Швеції (якщо не помиляюся).
Ну і головне- влада повинна ПЕРЕСТАТИ КРАСТИ і брехати, а елітою повинні бути військові, а не дупутати, мажори, та ін. зажерта сволота.
показать весь комментарий
04.08.2023 13:35 Ответить
А потім ви прокинулись?)
Покажіть хоч одну країну світу, де еліта - це військові, а не дупутати, мажори, та інша сволота.
Отакий ми люди чудовий світ побудували. Мали можливо єдину придатну до життя планету у всесвіті. І на що її перетворили? На смітник. Майже винищили природу. Вбили і продовжуємо вбивати цілі сімейства тварин, риб, комах тощо. Вирубуємо ліси. За прогнозами, через два роки перестане існувати Гольфстрім - течія, що дає життя океану, який дав життя всьому живому.
При цьому людство тупо не бажає елементарно навіть перестати продавати срану розчинну каву країні-мразоті, убивці і агресору. Про які ще інтеракції може йти мова? Про які загальнолюдські дії в принципі? Мразія мразотна, питань нема. А що сказати про тих, хто сидить на диванах і з цікавістю спостерігає, як серіал нетфлікса, як цілі міста стираються з лиця землі говнольотами орків, при цьому жеручи чіпси, запиваючи колою, нажираючи сраки по 300 кг? Хто вони? Люди? Щось я сильно сумніваюся.
показать весь комментарий
04.08.2023 13:52 Ответить
Людство, нажаль, дуже сильно деградувало в моральному плані. Навіть західна цивілізація, яка повинна бути форпостом саме "демократичних цінностей", але відвертає очі від варварської війни і геноцида, підсовуючи стільки зброї, щоб ми остаточно не програли, але, не дай боже, не виграли. Світ просто згнив.
показать весь комментарий
04.08.2023 14:26 Ответить
хоспаді ...

Розказали б таке у середні віки, коли лютувала інквізиція. А іспанці висаджувались у майбутній Америці, де від хвороб померло 90 % аборигенів.

Але підозрюю, що вас би тоді просто не зрозуміли б. Буквально.
показать весь комментарий
04.08.2023 16:12 Ответить
Це не аргумент. Тим більше що по факту нічого не помінялося. З'явився інтернет і гаджети, придумали двигун внутрішнього згорання і виповзли в космос. Все. А технології не то шоб дуже йшли на користь людству, а скоріше навпаки.
показать весь комментарий
04.08.2023 19:01 Ответить
Технології ідуть на користь людству, бо людство плодиться шаленими темпами - у 2 рази за 20 ст.

У моральному плані людство розвивається, але екон. і міжетнічні протиріччя нікуди не зникають.
показать весь комментарий
04.08.2023 20:03 Ответить
Військові теж люди. І там є той самий закон як і в цивільному суспільстві, коли наверх вибираються по блату, або іншим корупційним шляхом. Тому потрібно всьому суспільству ставати кращим.
показать весь комментарий
04.08.2023 14:01 Ответить
Тобто усі командири ******** ЗСУ піднімалися по блату ?

А ви у них питали ? А що вони вам відповіли ?
показать весь комментарий
04.08.2023 16:14 Ответить
Я не кажу за всіх. Армія велика і є в них дуже різні офіцери. І відповідальні і ні.
показать весь комментарий
04.08.2023 16:28 Ответить
Іііі ... ??? Так скрізь. Усе залежить від "критичної масси" патріотів чи порядних людей.
показать весь комментарий
04.08.2023 17:33 Ответить
Які ми маємо приклади країн де править військова еліта? Північна Корея? Дуже гарна країна, майже коммунізм побудували. Багато людей намагаються звідти втекти, але мало кому вдається. Ви таке майбутнье для України бажаете?

Які ще приклади, ось у Нигері щойно військові владу захопили, народ радіє, зараз скінчться коррупція і країна стане багатою. В ЄС в таке майбутнье чомусь не вірять, но то їх проблеми.

В багатих країнах війскова служба престижна та добре оплачується, проте правлять цивільні еліти. У вас є інші приклади?
показать весь комментарий
04.08.2023 14:34 Ответить
Швейцарії.
Елітою військових ставити не можна бо люди апріорі не будуть керовані. І на них не буде впливу. Тоді будуть Сталін йти один за одним - Подивіться коменти.
показать весь комментарий
04.08.2023 20:49 Ответить
Все правильно.
Тільки служити треба місяці 3-6 максимум. Цього цілком досить для бзвп з поглибленою медициною, стрільбами, тактикою інавіть якимось не надто складним фахом типу кулеметника чи водія бронетехніки.
Тоді це буде цікаво, корисно і не так обтяжливою як совкова строчка з дідовщиною
показать весь комментарий
04.08.2023 13:47 Ответить
це, мабуть, буде не служба, а військова підготовка мобрезерва
показать весь комментарий
04.08.2023 16:30 Ответить
Саме так. Армія мирного часу професійна + великий і підготовлений мобрезерв на випадок якщо у мавп на болотах знову засвербить в одному місці
показать весь комментарий
09.08.2023 17:24 Ответить
Строкова служба зараз скільки ? 1 рік ! І то не хочуть служити.

Мобрезерв і зараз є. От тільки призивають зі скрипом і галасом.

Повтікали тис. 20-30-50
показать весь комментарий
09.08.2023 22:51 Ответить
Так звичайно ніхто не хоче втрачати цілий рік життя на застилання ліжок і підмітання плаців. А 3-4 місяці цікавої базової підготовки після чого воєнкомат про тебе забуває років на 10 (далі місяць зборів, наприклад і знову вільний) і ти не маєш жодних проблем в житті - це зовсім інша справа.

А мобрезерв "спеціалістів" із підшивання підворітничків та виписування "лося" це ж все одно що просто нульовий призов.
показать весь комментарий
10.08.2023 09:35 Ответить
Пан Гай та йому подібні хочуть жити в європейському аналогу Ізраїлю, то нехай живуть. От тільки не треба нав'язувати це "щастя" тим, хто не може чи не хоче мати нічого спільного зі зброєю та силовими структурами та не бажає все життя воювати. Відкрийте кордони і нехай кожен має змогу зробити вибір - покинути країну в пошуках більш безпечного місця проживання чи все життя бути кріпаком військкоматів все життя або воюючи, або чекаючи війни.
показать весь комментарий
04.08.2023 14:18 Ответить
А поки не відкрили кордони,то посиди у підвалі -там ТЦК тебе точно не знайдуть.
показать весь комментарий
04.08.2023 14:38 Ответить
Ви справді думаєте, що Ізраіль вибрав сам таку долю ??

Чи може ми хочемо мати дикого сусіда ??
показать весь комментарий
04.08.2023 16:31 Ответить
Звісно не вибирали ні ми, ні вони. Але громадяни Ізраїлю не замкнені в країні у примусовому порядку, ті хто не бажає проходити військову службу та воювати з релігійних мотивів теж мають таку змогу. В Ізраїлі людина, яка втратила житло в наслідок обстрілу не кинута державою напризволяще і не посилається місцевою владою куди подалі, поки ця ж влада витрачає сотні мільйонів на непотрібні речі.
показать весь комментарий
04.08.2023 17:33 Ответить
Насправді їхня система призову і мобілізації теж не миттєво зформувалась. Я підозрюю, що велику участь там грає діаспора, яка розкидана по всьому світу і донатить на Ізраіль. Інакше пояснити їх успіхи не вдається. Усі розмови про економічну могутність Ізраілю треба сприймати обережно. Плюс допомога США - кожного року по 5 млрд.
показать весь комментарий
04.08.2023 17:39 Ответить
Географію і історії не дримбає ЯКОГО ми хочемо сусіда. Він такий який є.
показать весь комментарий
04.08.2023 20:16 Ответить
Так, але "у повній красі" він проявився у 2022 р. У 2003 р. почав проявлятися у 2014 р. продовжив.
показать весь комментарий
04.08.2023 22:37 Ответить
Моя думка, у нас має бути професійна, мотивована армія на націоналістичних засадах збудована за принципом того ж АЗОВ чи ДУК-УДА Правий Сектор.
показать весь комментарий
04.08.2023 14:29 Ответить
Війна занадто важка, більшість мотивованих вб'ють чи скалічать 😥
показать весь комментарий
04.08.2023 16:21 Ответить
Наша пісня гарна, починаємо з початку !!

Говорили-балакали ... вже 30 років іде вибір моделі.
Перед самою війною встигли організувати ТРО.

І тут пан прозрів - потрібна професійна армія ! Евріка !!

Вибачайте за сарказм.
показать весь комментарий
04.08.2023 16:35 Ответить
Ось сарказмірує під кожним коментом, але не пише що він пропонує? Можна припустити той самий маразм що і автор статті?
показать весь комментарий
04.08.2023 17:46 Ответить
Автор статті пише про те, що воювати повинні усі військовозобов*язані. В.Козловський вже поїхав на фронт.

Я за :
- ПВП, основи виживання, первинна мед. допомога у школі;
- вишкіл мобрезерву - 6 міс.;
- проф. армію;
- активну ТРО.
показать весь комментарий
04.08.2023 22:13 Ответить
Всі пункти красиві, дуже, але чомусь ви не написали жодного слова про технологічну перевагу, ну хоча б у перспективі.
показать весь комментарий
05.08.2023 18:39 Ответить
Що там думати ?? Будуємо "Зірку смерті" і все ! Рашистам кінець ! Що вам не ясно ??

Чи нє ? Ніхто її не збудує. Ми ж не *********. Тому технологічна допомога Заходу (53 країни підписалися) а вояки наші.

Се ля ві. Нам свою землю забирати треба.
показать весь комментарий
06.08.2023 11:50 Ответить
Сміхи, сміхами. Але в тому то й проблема, що все робилося з коліс, уже на ходу. У нас, тільки третій президент, за 9 років російсько-української війни додумався що треба оголосити воєнний стан й то вже по суті тоді коли полетіли ракети, а ворожі війська колонами рушили на столицю.
Але ж націоналісти весь час говорили а останні роки взагалі криком-кричали, що війна неминуча, що треба готувати національний спротив, дати людям зброю, проводити нормальну, державницьку інформаційну політику, як в середині країни так і за її межами. Воєнний стан, якраз дав би такі повноваження і можливості, відповідальним особам, але як виявилося у нас таких не має. А це перше що треба було зробити, бо по суті це інструмент, механізм який дозволяє підготуватися до вторгнення, й вводиться він до того як все почнеться, щоб армія встигла розгорнутися, вийшла на кордон, підготувала оборонні позиції, тоді ворог двічі подумає чи варто нападати.
Це моя головна претензія до будь-якої влади з 2014 року. А все дуже просто треба виконувати Конституцію і Закон. Але наші керманичі навіть на таке здавалося б просте не здатні.
показать весь комментарий
04.08.2023 17:55 Ответить
Так, але одніє професійної армії мало. А постійно тримати у мирний час армію у 500-700 штиків ніхто не буде.
показать весь комментарий
04.08.2023 22:07 Ответить
Найманці.
Але їми так не покрутиш як своїми, звісно...
показать весь комментарий
04.08.2023 23:38 Ответить
Звідки у нас гроші на таку кількість армії мирного часу? Знову Захід накидає якщо Зєля подякує красно?
показать весь комментарий
10.08.2023 09:42 Ответить
Який нафіг мирний час зараз.
показать весь комментарий
10.08.2023 17:35 Ответить
Де і за які гроші ти візьмеш півмільйона найманців під час повномасштабної війни коли й своїх громадян в зсу забезпечити нема чим?
показать весь комментарий
11.08.2023 23:56 Ответить
Зараз крадуть як в останнє, тож думаю, є гроші. Просто не для всіх.
показать весь комментарий
12.08.2023 05:39 Ответить
Я це 30 років чую. А по факту ми бідна країна і крадуть тут багато тільки по міркам бідного населення
показать весь комментарий
12.08.2023 09:19 Ответить
Ніфіга не бідна. Бідний народ тому що напложив олігархів, які живуть за рахунок мільйонів людей. Україна виробляла половину світової сировини для чипів(!) , треть світового ринку титану і сталі, і пшеницю поставляла на весь світ, бо її роблять співставно лише рашка та Канада. Та при таких ресурсах і справедливо у користування надрами ми жити повинні як арабські шейх нафтові. Натомість лише на сходинку краще ніж Сомалі або африканці, які теж бідні хоч і живуть на діамантах під ногами. Вся країна для купки олігархів, нас стимулюють мол "наша земля" а по факту ти навіть за похорон на кладовищі платиш зі свого карману.
показать весь комментарий
12.08.2023 15:53 Ответить
Батраки блін і так, а тут ще понавилазиди "корисні" блогери з пропозиціями законів (для батраків звісно, для інших каст зась) як у сумнозвісний Кореї.
показать весь комментарий
12.08.2023 15:56 Ответить
Бідний народ це і є бідна країна, лол. Наші багатії теж бомжі на фоні західних чи хоча б арабських. Ця вся сировина і зерно це не той рівень економіки який потрібен щоб жити як розвинені країни. Потрібні або технології з високим рівнем переробки або щоб умовна нафта аж з вух капала і її не крали як комуняки в Венесуелі.
показать весь комментарий
12.08.2023 21:13 Ответить
У Лондоні цілий квартал викуплений олігархам, так що от не треба тут казати хто з них на світі бідніше, мені якось пікуй. Я б радів якщо б вони повиздихали всі до одного.
показать весь комментарий
12.08.2023 22:30 Ответить
"бо без цього не отримати посади навіть вчителя в школі"
Просто відкрийте кордони, хоча б на місяць. Це все, що треба зробити.
показать весь комментарий
04.08.2023 15:14 Ответить
І що ми побачимо ? Як буде виїзджати ?
показать весь комментарий
04.08.2023 16:37 Ответить
Ні, ми побачимо повернення епохи здорового глузду. Тому що протиріччя треба вирішувати, суспільство складається не тільки з полум'яних патріотів, які готові служити в армії 25 років, не телефонувати рідним з окопів бо ніззя, штурмувати з одним калашом укріплені позиції ворога, і так далі, і тому подібне. Коли на лижі нарешті стане 70%, я почну збирати дрони, бо стану потрібен цій державі, у неї іншого вибору не буде, як запросити мене, інженера, на роботу. Коли у цієї держави закінчаться гроші, вона відкриє PayPal по рахунку раз, і обіг кріпти дозволить вільний, і обіг зброї. І багато чудових і позитивних змін відбудеться. Тому нажаль чим гірше, тим краще. Наші можновладці ніколи не підуть на реформи, поки смажений півень в одне місце не клюне.
показать весь комментарий
04.08.2023 17:46 Ответить


Просто відкрийте кордони, хоча б на місяць. Це все, що треба зробити.

Багато слів, а пропозиція одна - відкрити кордони. Туману напускаєте ??

не телефонувати рідним з окопів бо ніззя - бо не можна, що не так, правила безпеки, у чому проблєма ??

Коли на лижі нарешті стане 70%, я почну збирати дрони - а до цього показника ви збирати дрони не будете ??

у неї іншого вибору не буде, як запросити мене, інженера, на роботу - у нас у країні одні інженери працюють ? а сантехніки і тракористи ніде у економіці не потрібні, нє ??

Чи ви як Сірьоня Іванов і Валік Гладких : " Нууу, ми гуманітарії, що нам там робити, а от водії і слюсарі на фронті потрібні. Сіли за руль, чи штурвал і у бій"
показать весь комментарий
04.08.2023 22:21 Ответить
Телефонувати будуть все одно, просто варто попрацювати над безпекою.

Ні до цього показника збирати дрони не буду. По перше немає підприємства в моєму місті, оборонного, яке б запрошувало на таку роботу. По друге збирати просто вдома, було б можливо, але де брати фінансування. Та й взагалі це неефективно, потрібна команда.

"у нас у країні одні інженери працюють"
Це до чого? Я не тракторист, я системний адміністратор і інженер. Ну не вмію я трактора водити, відчепіться) Є речі, які я вмію робити добре і по чому маю стаж.

Пане на фронт я поки що не збираюсь, у мене білий квиток ще з часів СРСР, і з тих часів все стало не краще, а гірше в плані здоров'я. Але, ще маю руки та голову щось робити корисне тут, якщо в тому буде потреба. Але немає потреби, нажаль.
показать весь комментарий
04.08.2023 23:07 Ответить
аналогічно, але я не влаштовую істерики і не пишу (кажу) єрунди наче Сірьоня Іванов і Валік Гладких : " Нууу, ми гуманітарії, що нам там робити, а от водії і слюсарі на фронті потрібні. Сіли за руль, чи штурвал і у бій"

Для цього і є військова підготовка, де призовники отримують військову спеціальність.
показать весь комментарий
06.08.2023 18:02 Ответить
сантехніками, трактористами та двірниками завжди "відправляють" працювати ті, хто сам ними точно не збирається бути, бо не панське то діло.
показать весь комментарий
05.08.2023 07:28 Ответить
тому вони і не хочуть іти на строкову службу, де навчають військової спеціальності.
показать весь комментарий
06.08.2023 18:00 Ответить
отож, і я про те.
показать весь комментарий
06.08.2023 21:09 Ответить
Хто тут бомбу зробить, Арахамія? Хто тут наважиться жінок призивати, що тоді почнеться? Який до біса європейський Ізраїль?
показать весь комментарий
04.08.2023 15:52 Ответить
Можна почати прямо зараз: всіх поліціянтів, охоронців судів, зеків, депутатів, охоронців колишніх охоронців, відправити до війська. На їх місце поставити попередників, які в 45 вийшли на пенсію, зразу стали інвалідами, і хіба катаються на джипах, добиваючи остатки печінки по генделях...
показать весь комментарий
04.08.2023 15:56 Ответить
Неначасі(с)
показать весь комментарий
04.08.2023 23:39 Ответить
Таке враження, наче якісь інопланетяни зібралися.

1. Армія професійна воює. Альо ! Вона є! ТРО є ! НГ є, воює ! Поліція воює !

2. У ЗСУ служить близько 60 тис. жінок. З них 5 тис. на фронті.

3. Закони про військову службу і захист країни не вчора приймалися.

4. Чуваки, чого ви 1,5 роки чекали ? Виходьте з громадянства і адьо !
показать весь комментарий
04.08.2023 16:43 Ответить
1. Вірно, але воюючі поліцейські це скоріше виключення, ніж норма.
2. Ніхто цього не заперечує, але це жінки які обрали військову кар'єру або роблять це добровільно, а не з примусу. Відтак, кожна з тих 5 тисяч приносить більше користі, ніж значна кількість мобілізованих чоловіків.
3.Закони скопійовані з "совкових" та не відповідають ******** реаліям і відповідно, не мають підтримки в суспільстві
4. Вийти з громадянства практично не можливо, якщо немає підтвердженого громадянства іншої країни і навіть у цьому випадку остаточно вирішувати чиновникам. На бажання людини державі насрати.
показать весь комментарий
04.08.2023 18:41 Ответить
апять 25 - це ниття ... То як захищатися проти країни у 3 рази більше ? Тільки професійною армією не вийде. Тому загальна мобілізація. Дітей і їх матерів переселяють подалі від фронту. Інші воюють.
показать весь комментарий
04.08.2023 22:03 Ответить
Негнучка, напівсовкова позиція.
показать весь комментарий
05.08.2023 18:18 Ответить
ги ...

То як захищатися проти країни у 3 рази більше ?
показать весь комментарий
06.08.2023 11:52 Ответить
"...Я вважаю, що ця ідея була внесена росіянами, та нав'язувалася їх агентами в інформаційному полі України..."
--------------------------------------------------------------------

Після 2019р. Ці аґенти наповнюють партію "слуґа_народа". Вони складають більшість в уряді, а один сидить навіть на найвищій посаді.
показать весь комментарий
04.08.2023 17:10 Ответить
Коротко про суть проблеми.
показать весь комментарий
05.08.2023 09:31 Ответить
Емм, а як бути людям, які дійсно розумні й талановиті, проте слабкі здоров'ям і мають хронічні захворювання?
Ну ні для кого не секрет, що інтелектуали, "ботани" часто хворобливі. Комусь Бог дав розум, а комусь силу... Плюс, набуті хвороби через занадто старанне навчання у школі типу поганого зору або скаліозу/кіфозу.

І от уявіть ситуацію - золотий медаліст, має червоний диплом (або й два), аспірант, переможець учнівських/студентських олімпіад, але зі слабким здоров'ям. І от такого інтелектуала на посаду не візьмуть, бо він не служив (може б і хотів піти служити, але непридатний).
А от якогось умовного "весільного фотографа" без вищої освіти, який просидів у "тро Закарпаття", як Коля Катлєта, у владу візьмуть, бо він служив. Класна перспектива, да?
Так нам у владі потрібні інтелектуали чи лише ті, хто відслужив?
показать весь комментарий
04.08.2023 17:38 Ответить
Такий ботан, щоб іти у владу, повинен замість війська: здати відро крові, відволонтерити рік біля лежачих інвалідів, утримувати притулок для собак....чи ще якимись способами довести лояльність державі та готовність жертвувати чимось
показать весь комментарий
04.08.2023 18:48 Ответить
Згоден, але п. Гай цього не пропонує...
показать весь комментарий
04.08.2023 19:07 Ответить
Або там дрони виробляти можна ще...
показать весь комментарий
04.08.2023 19:08 Ответить
І по ітогу матимете замість новихліц медсестр і аніматорів з ветеринарами новиєлітса2.0, але вже з прапорщиків та старших солдатів. Але керівники з них будуть такі самі херові, бо розумних вони не пропустять, оскільки бояться і не розуміють їх, а без розумних у владі буде безугла 2.0, арахамія 2.0 і дєрьмак 2.0, тільки в однострої. Коли вже до вас бляха допре що кухарка державою керувати не може... причому як машину ремонтувать то ви чомусь їдете до спеца, а до державного керма спокійно допускаєте людей не то шо без вищої освіти, а взагалі з інтелектом чайної ложечки...
показать весь комментарий
04.08.2023 19:10 Ответить
Зате патріоти ж...
показать весь комментарий
04.08.2023 20:56 Ответить
Хто ? Зе* ??
показать весь комментарий
04.08.2023 22:42 Ответить
Та кого завгодно. Окрім зекоманди їх повно.
показать весь комментарий
04.08.2023 23:41 Ответить
тобто бути багатим. це вже майновий ценз. я бачу без "вищої" касти ніяк не можна.
ну то й не треба. щоб ти мав те, чого іншим бажаєш.
показать весь комментарий
05.08.2023 07:31 Ответить
Не треба маніпуляцій, розум проти патріотизму, математика проти історії. Тут я бачу набігло багато сонечок які почали вити. Основна ідея озвучена Мирославом Гаєм полягає в тому, що єдиний ефективний спосіб підготувати майбутніх резервістів (які можуть служити у війську) - це строкова служба. Інакше в умовах бойових дій, хлопці, які не пройшли строкову службу в 20-ть років - в 27-40 років отримують автомат як було в Києві і інших містах в лютому 2022 і зустрічають ворога і ворогу байдуже, що у тебе строкової служби не було, що ти не готувався до війни, чи вперше взяв зброю до рук за тиждень до першого бою. З таким сусідом як рф треба бути готовими до війни і треба готуватись і от саме для цього і має бути строкова служба. Якщо наш ворог набагато переважає нас чисельністю - нам треба забезпечити максимально широку залученість суспільства до армії. Стосовно технічно продвинутих хлопців - вони можуть освоювати інженерний фах (сапер), зв'язок, управління дронами і т. ін. Нам не треба сторокова служба стригти газони, фарбувати паркани, строкова служба треба для підготовки майбутніх резервістів різного фаху для війська на випадок війни
показать весь комментарий
04.08.2023 19:01 Ответить
Я з усім цим згоден, не згоден лише з останніми абзацами у пості пана Гая... Нам потрібні, перш за все, РОЗУМНІ ПАТРІОТИ при владі, досить уже нових облич без вищої освіти!
показать весь комментарий
04.08.2023 19:10 Ответить
Налякав пан Мирослав їжаків голою дупою. Ті хто не служив не зможуть бути держслужбовцем. Ой яке ж велике горе.... І так не вистачало вчителів та медичних робітників.... Будемо з закордону запрошувать. Абсолютна більшість тих хто працює у державних органах отри ує копійчану ЗП.
Ну і останнє. Лишень стане питання про всезагальну військову повинність так і виникне новий март 2022 на кордонах.
показать весь комментарий
04.08.2023 20:00 Ответить
З таким сусідом відмінити службу в армії може пропонивати тільки повний ідіот або ворог.
показать весь комментарий
04.08.2023 20:09 Ответить
Ні, Україна не має стати Ізраїлем, та й не може їм стати. Україна має бути вільною країною, де служба в армії є ПОЧЕСНИМ ПРАВОМ, а не обов'язком!
показать весь комментарий
04.08.2023 22:54 Ответить
Зе уже сказав що Україна вільна країна.
показать весь комментарий
04.08.2023 23:42 Ответить
Странно, что автор разговаривал с чиновником МО Германии, но не упоминает про их "Альтернативную службу" - т.к. не все готовы служить по религиозным или другим причинам, тогда им предлагают работу в госпиталях, парамедиками и т.д., или в Украине эти ниши уже давно забиты и всех только в срочку чтоб стать чиновником в Украине?
показать весь комментарий
05.08.2023 11:43 Ответить
Хай зе розповість як він отримав військову спеціальність кладовщика чи бухгалтера. За такі посади відввлюють великі гроші.
показать весь комментарий
05.08.2023 14:13 Ответить
Бздура
показать весь комментарий
05.08.2023 13:27 Ответить
Страница 2 из 2