5932 посетителя онлайн
31 097 49
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про відмову від виконання бойового розпорядження

війна,зсу

Про те як "нас туди не посилали" і відмову від виконання БР. Сумна історія маленького підрозділу.

———————————-

24.02.2022 - бажаючих воювати було багато, навіть серед тих хто автомата лише у фільмах бачив.

З часом, їх ставало менше і менше, і потихеньку дійшло до того що "мобіків" - хапають на вулицях і силоміць тягнуть до ТЦК.

Але якщо ви вважаєте що це проблема - то ви вважаєте неправильно.

Проблема - це коли бажання воювати зникає в тих котрі самі прийшли у лютому 2022 (частенько маючи за плечима досвід АТО/ООС), і чесно воюють - втрачаючи товаришів, хапаючи кулі та осколки і після лікування повертаючись в стрій… от коли бажання воювати пропадає навіть в них - оце уже дійсно проблема.

А ще більша проблема - це причина цього небажання. Не втома, не контузії і поранення, не рідні з якими бачишся три рази на рік по три дні.

Причина - це ті для кого війна скінчилась і почалось "порішалово".

І це не про політиків і олігархів, і інших там мажорів в Буковелі.

Це - про окремих посадових осіб і командирів, в даному випадку, 130 Батальйон територіальної оборони.

Батальйон, який з самого початку - на передовій, в одних бойових порядках зі "справжніми" механізованими бригадами ЗСУ. Хоча у них - гармати, танки, БМП і БТРи, і ще там різні ніштяки, а у 130 - легке стрілкове, та буси з пікапами.

З дев’яти рот що були на початку цієї війни - залишилось три. Напівукоплектованих. Причому багато втрат - не бойові (хоча і їх чимало), більшість людей перевелися в інші частини чи "теплі" місця, списалися по хворобах чи сімейних, тощо.

А ці от - залишились, і воюють далі. "Не завдяки а всупереч". Попри 10 місяців без ротацій (для ТрО аби не рекорд), потім три місяці типу "відновлення" - і знову в бій, в довбану "Фортецю Бахмут". А після втрати "фортеці" - ближні підходи до неї, де 5 км від Бахмута це глибочезний тил.

Та от біда: декому, така війна і такі бійці - "не в касу". Декому - треба посади і погони, треба понти, пафосні відосіки, треба нагороди собі і друзям, треба рабів що будуть в очі заглядати і стрибать по першому свистку.

От якось так і вийшло що командиром роти - нам призначили командира найгіршого взводу. Ні, були у тому взводі і нормальні хлопці (ключове тут -"були"), але через КВ і його "наближених" котрі усім рулили - в плані виконання БР це був самий безтолковий взвод (зате в фейсбуках та тіктоках - кращий взвод бату а то і бригади, ага, вміють пацани на камеру брехати).

Поки інші взводні воювали - цей, такий собі Вітя Баранов, бігав по КСП бату і писав рапорти на ротного (що той употрєбляє і неправильно командує і взагалі начальників не дуже поважає).

І в результаті таки вилизав собі посаду КР. І почав з розпихання по посадах своїх друзів - не те щоб знаючих і толкових, зате друзів. А не друзів, чи тих хто просто не бажав захоплюватися величчю і героїзмом новопризначеного КР - Баранов взявся гнобити. Пофіг знання і досвід, пофіг авторитет, пофіг заслуги - або ти любиш Баранова або ти чмо. Пофіг що у Баранова досвіду - це сидіння під обстрілами в нікчемній пародії на бліндаж (нічого притомного він своїх підлеглих за рік копати не навчив), пофіг що в жодному контакті Баранов участі не брав - або шануєш і слухаєш Баранова або ти чмо.

Само собою, з призначенням такого от "командира" - скількись хлопців знайшли можливість перевестися в інші частини та підрозділи, інші теж почали шукати куди б його тойво…

Потім Баранов поїхав на навчання а рота під командуванням ТВО (одного з КВ) зайшла в Бахмут. І відпрацювала на 100500%. Жодної позиції не здали і хоча тримали один із ключових напрямків - ні "200" ні серйозних "300", лише легкі і контузії. І не втекли а вийшли за наказом, чітко і красиво. І довольні були що слони: вперше ми воювали не як три окремих взводи (стандартна тема) - ми вперше воювали як рота. І воювали гарно.

А потім повернувся Баранов… і роти не стало. Знову пішли гнилі понти і інтриги, брехня і наговори, порішалово і образи…

Доки я був в строю - мені і моїм хлопцям то було постільки поскільки. Відверто бикувати на мене Баранов і його корєфани остерігалися, ну смердять десь поза спинами, подумаєш. А як починали занадто щось мутити - я йшов до комбата, розмовляв, отримував окрему БРку на взвод і зі спокійною душею їхав на ноль від тої суєти подалі )))

Але потім я зловив осколка і вибув надовго.

А пізніше осколка зловив ще один взводний, котрий теж мав наглість звертатись напряму до КБ, і також вибув на лікування.

І Баранов, як то кажуть, "розправив крила".

Обзивання, приниження, погрози - це стало нормою. Ідіотські накази, аж до відправки людей на наші ж міни (бо отриману два дні до того карту зі схемою мінування Баранов подивитися "забув"). Та й на позиції їздить Баранову "ніколи" і навіть БРки читать западло. БР отримує рота - але взводи заходять самостійно, а по поверненню Баранов їм розказує які вони дебіли.

Скарги, бесіди з командуванням бату і психологами бригади, рапорти з переліком зальотів Баранова (а їх багато бо Баранов тупий) - без результату. Як і рапорти про особисту недовіру. Бо Баранова продвигає ЗКБ і збоку бігає ГСБ, і відкрито натякається що в них є "криша" в командуванні ТрО і тому їм всьо пофіг. І незважаючи ні на які порушення - Баранов буде командиром роти, а кому він не подобається - про це ще пожалкують. Саме так, вголос і при свідках, неоднократно заявляв ЗКБ, майор Віктор Драгуцан. А раптом щось когось не влаштовує - то "вас сюди ніхто не звав, самі прийшли, тому сидіть і не пиzдіть" (це теж слова майора Драгуцана).

"Мы вас туда не посылали", ага, вид збоку.

Ну і плюс випадки типу "пішли відійдем поговорим", і там от наодинці - погрози згноїти і перевести в якийсь зачуханий бат що воює у самій глибокій дупі.

І це попри те що жодної (ЖОДНОЇ!!!) претензії по виконанню бойових задач ніхто озвучити не може.

Ну та що їм ті задачі, у них війна скінчилася. Їм головне залишити в підрозділі лише "слухняних" і нарішати нагороди собі і корєшам в обхід замполітів (товаріщі це вміють і роблять).

І до всього, вишенька об торт:

Двоє бійців потрапляють в ДТП - їхали на квадроциклі і лягли на бік. Звичайна справа, нічого страшного, швидко їздити той квадр не вміє в принципі. Але, тоді як один із хлопців навіть толком не злякався - інший втратив свідомість. А коли привели до тями - поніс відверту дічь, кидався на товариша і на медичку з сусідньої частини котра надати допомогу намагалася… коротше кажучи - поїхала криша.

Само собою, хлопця привезли в розташування, пішли до КР - така от подія, по ходу удар при падінні наклався на наслідки серйозної контузії (котра в бійця була раніше і котру типу "вилікували"). І тому треба його до медиків бо щось з ним явно не так.

Але щазз.

Баранов - заявляє шо боєць алкаш, і напився і допився, і його не лікувати а пристрелити, купа матюків і погроз, і лізе з кулаками щоб "навчити дисципліні".

І це от все - в присутності не лише бійців роти, а й двох представників управління батальйону.

Хлопцям вдається відіпхати Баранова в сторону, зв’язуються з начмедом, то-сьо…

Діагноз - тріщина лобної кістки, забій мозку, ще там всяка недобра херня… Боєць евакуйований в Дніпро. Наявність алкоголю в крові - не підтверджена.

Баранов бігає по КСП і верещить що однаково так не залишить і покарає і згноїть, і вимагає від замполіта роти щоб оформляв службове розслідування з максимально жорстокими наслідками.

Хлопці, після того всього, подають комбату рапорт - щодо "достойної" поведінки командира роти.

А заодно - кладуть на стіл рапорти про відмову від виконання бойових розпоряджень.

14 рапортів - всі ті хто в строю, зі складу 3 стрілецького взводу 1 стрілецької роти 130 БТрО. Тих, хто попри все - з першого дня, ні разу не втік з позицій, ні разу не відмовився заходити в яку завгодно сраку, не нарішав собі хворобу чи місце десь в тилу.

Решта, хто на лікуванні - у перший же день після повернення подадуть аналогічні рапорти. В тому числі і я. Якщо, звісно, до того часу нічого не зміниться.

Також, аналогічні рапорти подумують подати ще скількись людей і не лише нашої роти, бо ситуація в баті (в основному "старанням" ЗКБ) - реально паскудна. Але то їх справа, дорослі дядьки - самі розберуться що робити.

А комбат чомусь мовчить… в окремих випадках допомагає (розкидаючи "недружні" сторони по різних задачах), але ситуацію в цілому не розрулює. Може не до того йому (бат чи не щомісяця перепідпорядковують черговій бригаді і пхають в чергову дупу, і тому проблем у КБ з головою), а може дійсно грає рояль ота от "криша" з командування ТрО… тут я нічого сказати не можу.

Так, відмова від виконання БР - це кримінал. Що всі прекрасно розуміють. Але усім насрать. Дістало. Окрім нарватися на судове чи хоча б серйозне службове розслідування - інших варіантів нема, скінчилися.

До всього: після подачі рапортів, до хлопців зверталися "переговорщики" на предмет "заспокоїти". Бо нас, нібито, планують розгортати в бригаду і декому пообіцяли батальйон і товаріщі там вже посади поділили, а оці от рапорти їм можуть всю малину поламати.

Варіанти звучали різні, починаючи з погроз натравити контррозвідку (яким вона боком???), і закінчуючи пропозицією розкидати наш і ще один, теж "неслухняний" взвод по інших підрозділах (фактично розваливши бойову роту).

Варіант з розбором польотів, висновками і покаранням винних - не пропонується.

Отака от війна - не війна, комусь як мать родна.

PS: скрін одного з рапортів додається (у першому коментарі).

Реально, рапорти підготовлені давно - бо всі прекрасно розуміли до чого йде. Але не подавали, сподівалися що цей епічеський звіздєц якось та розрулиться. Наївні…

А випадок з травмованим (погрози і насильство замість допомоги, та ще й в присутності батальйонних) - став тим що зветься модним словом "тригер". Прорвало. Тепер - або пан або пропав, "компроміси" нецікаві.

PPS: Хто "в темі і в долі" - підкажіть, плз, як то всьо офіційно довести до Танцюри чи Залужного чи яких компетентних осіб у відповідних органах. Бо ми в тій бюрократії трохи не тойво. Варіант "занести показати особисто" теж влаштує - але ми ж таки солдати а не "рішали", тому і намагаємося діяти "у відповідності до процедури" )))

Згоден, великим генералам - може бути не до розборок в якійсь там роті якогось там бату, генерали розгрібають проблеми на порядки серйозніші. Але - от раптом зацікавляться. Тим більше що подібної херні повсюди вистачає…

Цензор.НЕТ Изображение

Топ комментарии
+17
Ну, ми ж таки ТрО - те саме, зразка лютого 2022. Тому у нас тут різні люди є, і адвокати і прокурори і судді і ще багато хто. Відповідно деякі солдати і сержанти - знають Статути і Закони на порядок краще за деяких майорів.

От тільки «пани» офіцери про це якось так забули, і вирішили що мають справу з 18-літніми безправними строковиками, чи впійманими на вулицях «мобіками». То ми спробуємо пояснити їм всю глибину їх заблуждєнія ))
показать весь комментарий
04.09.2023 23:30 Ответить
+13
Сподіваюсь істєрічка Мікола Лисенко , автор висеру " Народу пох#й " прочитає цей матеріал і більше не буде розкривати свого смердючого матюкливого рота на суспільство , а знайде в собі мужність ( чи знайде ?) і напише про командирів -мародерів через яких і провалюється мобілізація .
показать весь комментарий
04.09.2023 22:32 Ответить
+11
Сумно...
показать весь комментарий
04.09.2023 21:34 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Сумно...
показать весь комментарий
04.09.2023 21:34 Ответить
Адвоката гарного знайдіть про всяк випадок.
показать весь комментарий
04.09.2023 22:03 Ответить
Ну, ми ж таки ТрО - те саме, зразка лютого 2022. Тому у нас тут різні люди є, і адвокати і прокурори і судді і ще багато хто. Відповідно деякі солдати і сержанти - знають Статути і Закони на порядок краще за деяких майорів.

От тільки «пани» офіцери про це якось так забули, і вирішили що мають справу з 18-літніми безправними строковиками, чи впійманими на вулицях «мобіками». То ми спробуємо пояснити їм всю глибину їх заблуждєнія ))
показать весь комментарий
04.09.2023 23:30 Ответить
Друже, привет. Герат,бывшая 4 я рота. Бока идут от Волошина. Для него важно,чтобы остальной комсостав Лиза ему жопу. Лижет - значит хороший офицер. Так назначают на все должности
показать весь комментарий
05.09.2023 10:04 Ответить
Наскільки я знаю, Скорпіон - терпіти не може Баранова і цензурними словами називав так давно що ніхто не пам'ятає коли це було))
З іншого боку, назвати жополизом мене - це треба бути геть далеким від реальності, чого вартий один лише «позивний» що я на Сіверську присвоїв штабу батальйону)))

Реально, відносини з Волошиним у мене завжди були рівні (можливо, завдяки знайомству по БШР), і попередні конфліктні ситуації з Барановим сотоваріщі - розрулювалися, по великому рахунку, на мою користь. Та й від наїздів 93-Ї по ділянці котру тримав мій взвод - Волошин відмазав, їм довелося відправити своїх (і через кілька годин гнати евак за «200» і «300»). І ще там різні моменти були, корті не в інеті обговорювать.

Але попри все, розрулювати ситуацію в цілому він чомусь не хоче….
показать весь комментарий
05.09.2023 11:54 Ответить
Звісно, це моя особиста порада, яка може бути поверхневою та поспішною, бо треба знати всі факти та думки залученого ОС. Між тим, дуже дієвим способом впавити мізки у разі "зазвєздєнія" КР,КВ, КБ (з погрозами та застосуванням фізичних методів впливу) є звернення в ДБР. При цьому слід бути готовими до боротьби та бути наполегливими.
Лікується зіркова хвороба у 98%.
показать весь комментарий
05.09.2023 10:31 Ответить
Чому сумно? "Весело" та не зовсім зле...Борис Лисий написав листа в ЗМІ, тому що суспільство більш зараз ефективне ніж інститути влади. Там, на фронті чомусь не працює...а чому, зРади же прийняла "реформу" - ти начальнік,я дурак, сам Залужний підтримав. Вроді взимку 2023.

Ну тепер можно і про результат запитати? Залужний не хоче поспілкуватись із Бутусовим, війна не зникла, проблеми теж. Бутусов може запитати чи може потрібен інститут незалежних рапортів? Може інспекторів при Генштабі - кадри, забезпечення, нестандартні ситупції. Кадри вже є - купа поранених і їх вже не на фронт, що в курсі проблем...

До речі в листі описано, як працює механізм, не дивлячись ні на що - А як починали занадто щось мутити - я йшов до комбата, розмовляв, отримував окрему БРку на взвод і зі спокійною душею їхав на ноль від тої суєти подалі ))) Може цей епізод показує, як має працювати правильно механізм і відбір вертикального росту, по результату?
показать весь комментарий
04.09.2023 22:10 Ответить
Цей лист це 50 відтінків серіалу Ярової...ситуація була передбачувана аж до ситуації на фронтах, а тенденцію підтвердив весною Воллос, досвід через політику не "проп'єш". Чи м гірше тим ліпше...тепер можна починати не просто розмову про структурні реформи в армії, тепер Залужний чи із мізками в Генштабі можуть поставити питання не дивлячись на політику - Зеленський тепер не в офісі, а в АДмінстістрації, де смажать його його же чорти)) Результат - проблеми на роботі...кривоми, шизофреніченими багато не по воюєш, потрібні такі як Борис Лисий, де проблеми - це просто робота.

Зброя, путін зібрався в Китай...друга хвиля могилізації - йому потрібна зброя...теж воювати немає чим. Цікаво Китай задоволений ситуацією? Тут як кажуть можна виграти і "добрими намірами"...наприклад Заходу. Тут теж є за що зачепитися, якщо "почухати" Трампа правильно..."літературним підходом". Ключ дав... теж хоч стій хоч падай - арістович на BreakShow в Литві в пятницю, він зачепив такі "тонкі моменти"... WP and NYT захочуть "поговорити" про "високі отношєнія"))
показать весь комментарий
04.09.2023 22:51 Ответить
Зараз Залужному, якраз робити нех..р, тільки шукати із ким "поспілкуватись". От зараз все кинути і ходити по інтернету, співрозмовників вишукувати.
показать весь комментарий
05.09.2023 00:54 Ответить
Звичайно немає часу, є тільки час ходити на поклін до головного рабіна Моше Азмана, пофотографуватися з ним та мінорою. Моральний клімат у війську, це одне із головних завдань командування інакі вакти потрібна реакція швидка та відповідна.
показать весь комментарий
05.09.2023 10:16 Ответить
Молодець, піонере, виростеш комсомольцем, тільки за лозунгами слідкуй, вони можуть різко змінитися .
показать весь комментарий
05.09.2023 11:27 Ответить
якщо комбат не виконує своїх обов'язків - він не на своєму місці. Яка може бути криша під час війни? турляй кришованого і може криша себе проявить? А може її немає зовсім, одні понти?
показать весь комментарий
04.09.2023 22:17 Ответить
На офіцерські посади - призначає не комбат. І знімає теж не він.

А ще, комбату можуть ставити задачі по карті 1:500000 видання 1986 року, і лише від нього залежить: чи бездумно відправити людей (бо наказ) - чи добитися відміни/перегляду наказу (і заробити претензію «не виконав»). Що і мало місце і не раз, в йому плані до комбата у нас претензій нема
показать весь комментарий
05.09.2023 10:07 Ответить
Некомпетентність та байдужість. І як при такому керівництві ВСУ ще бьє ворога?
Там, мабудь, з цим ще більш безнадійно.
показать весь комментарий
04.09.2023 22:19 Ответить
Сподіваюсь істєрічка Мікола Лисенко , автор висеру " Народу пох#й " прочитає цей матеріал і більше не буде розкривати свого смердючого матюкливого рота на суспільство , а знайде в собі мужність ( чи знайде ?) і напише про командирів -мародерів через яких і провалюється мобілізація .
показать весь комментарий
04.09.2023 22:32 Ответить
👍 👍 👍
показать весь комментарий
04.09.2023 22:54 Ответить
Цей "істеричка" Микола Лисенко на відміну від тебе, диванного, на фронті. І це про тебе і таких як ти і написав- ховаються від української армії, щоби попасти у російську.
показать весь комментарий
05.09.2023 01:15 Ответить
так было, так есть и так будет, пока не поменяется качество людей и не перейдем на стандарты нато
показать весь комментарий
04.09.2023 22:42 Ответить
Коли якість системи, а не людей, змінитьс,я, тоді стандарти нато з'являться..
Якщо система чекає на мародерів, які її годують, то якість мародерів тільки покращується.
показать весь комментарий
04.09.2023 23:06 Ответить
" сподівалися що цей епічеський звіздєц якось та розрулиться "
Хіба так буває?
показать весь комментарий
04.09.2023 23:51 Ответить
Не буває якщо мовчати. Якщо говориш і не працює, то починай кричати голосніше. Тоді спрацює. Що ми і зробили
показать весь комментарий
05.09.2023 11:50 Ответить
В ксп щось і прилетіти може, це війна.
показать весь комментарий
05.09.2023 19:20 Ответить
Прохання, пишіть більше про 130, гарний підрозділ, принаймні був. А то доводиться збирати інфу по ютюбах і всьому такому. Піар у вас дуже поганий, ніхто целеспрямовано не займається висвітленням історії.
показать весь комментарий
05.09.2023 00:22 Ответить
Ми і залишаємось гарним та боєздатним підрозділом. Постійно на нулю і успішно виконуємо бойові завдання. Але є в нас деякі «командири» які вважають себе царям
показать весь комментарий
05.09.2023 01:06 Ответить
Адептам "военных у власти" посвящается.

Сразу почему-то думают что у руля станет Залужный, или какой-нибудь Да Винчи, а не вот это уйло, о котором рассказ ))
показать весь комментарий
05.09.2023 01:09 Ответить
Що за демагогію я прочитав))) схоже на чергове коментування ст.солдата пупкіна з шикарною аналітикою))
P.s це пише солдат який з лютого сам пішов на війну
показать весь комментарий
05.09.2023 04:32 Ответить
Ну ти подивися, який чьоткий пацик Ніж Смерті розмазав вояка!
Ану ножику, підними свого пекельного жопаса, дуй на фронт та допоможи хлопцям.
показать весь комментарий
05.09.2023 07:57 Ответить
Такий стан справ не тільки в 130 ,це майже без виключення у всіх ТрО, цю корумповану структуру треба повністю реорганізовувати.
показать весь комментарий
05.09.2023 07:53 Ответить
У нас дуже треба міняти підходи саме до командирів і їх здатності згуртованості і керуванню особовим складом. Це проблема в армії, хто б і що про це не говорив. Мені доводилося від багатьох це чути. Ми сміємося над зневажливим ставленням командирів до солдатів у ворожій армії - зосередьмося на своїй. У нас не менше. Радянське гейкання і пресування нікуди не ділося. Найгірше, що нема контролю над цим і ті сміливїці, що відстоюють справедливість, щей поплатяться за це. Не всі, хто на передовій, воюють. Там свої розклади і ніким не перевіряються. Отак
показать весь комментарий
05.09.2023 08:35 Ответить
Странно, что Баранова за столько времени не забаранил кто то по тихому.
показать весь комментарий
05.09.2023 08:57 Ответить
Вот мне тоже интересно - для чего писать такие простыни текста? Пристрелили б, и сказали шо так и було
показать весь комментарий
05.09.2023 11:06 Ответить
До цього реально йшло.

от тільки сідати за грати через придурка - нікому не охота. Тим більше що на позиції він не їздить а «керує» з тилового КСП.
показать весь комментарий
05.09.2023 11:39 Ответить
Для початку, на бойові він не виходить. А по друге і найголовніше, ми не криси стріляти його. Робимо все чесно, по статуту і закон
показать весь комментарий
05.09.2023 11:46 Ответить
Колективний вислів недовіри. Єдине що. Ну і розголос.
показать весь комментарий
05.09.2023 15:16 Ответить
Крысы тут совсем не в ту сторону упомянуты. Это не воровство у своих.
А вот Баранов, похоже как раз тыловая крыса, мешающая победе Украине, не на своем месте и решающая свои личные интересы.
показать весь комментарий
05.09.2023 22:14 Ответить
Тотожний стан речей у патрульних - людина каже командиру про проблему й радить як вирішити - у відповідь цькування та пресування, таке ставлення триває з часу відставки грузинок, які створювали патрульну службу.
показать весь комментарий
05.09.2023 09:28 Ответить
Згнила ця системка геть уся !!! На жаль..
показать весь комментарий
05.09.2023 10:16 Ответить
Дуже наївно думати, що в країні, де всі державні структури давно згнили від корупції, у ВСУ буде якось інакше. ЗСУ - це державна структура, з усіма "болячками" властивими БУДЬ-ЯКІЙ державній структурі України.
Пост автора - це крапля в морі тих проблем, які є у ЗСУ.
Кажуть для перемоги Ф-16 та АТАКМСів не вистачає… Ню, ню.
показать весь комментарий
05.09.2023 11:49 Ответить
Проблема ТРО у тому що на керівних посадах в батальйонах виключно колишні менти. А колишніх ментів, як усі знають, не буває. ТРО треба давно розформовувати. Нажаль. Бо спочатку там була сила силенна мотивованих добровольців. Таке враження що то була політика наставити в управління добровольчих батальйонів ментов і винищити добровольчий рух...
показать весь комментарий
05.09.2023 13:31 Ответить
Розформувати?) а хто тоді буде воювати? Як практика показала, деякі підрозділи ТРО тримаються на позиціях значно краще і довше ніж деякі бригади трушних ЗСУ.
показать весь комментарий
05.09.2023 13:36 Ответить
Так, завдяки мотивації інколи ТРО краще деяких підрозділів ЗСУ. У нас було таке що до нас ТРОшників додавали утричі більше приданих ЗСУшників (доречі зовсім ніяких у бою). Але усього є кінець. Мотивовані бійці ТРО можуть значно підсилити ЗСУ знаходячись у їх лавах, а не намагаючись вижити під керівництвом ментовської мафії.
показать весь комментарий
05.09.2023 15:03 Ответить
если руководители ТРО менти то это классика жанра - менты никогда не переваривали военных.
показать весь комментарий
05.09.2023 14:43 Ответить
Проблема у тому що менти воювати не вміють, вміють бути білими і пухнастими перед штабами бригад.
показать весь комментарий
05.09.2023 15:04 Ответить
к сожалению в армии с совка так ничего и не поменялось, все по старому плану: назначим виновных, накажем невиновных, поощрим непричастных.
К сожалению порвать цепь круговой поруки в армии очень сложно, заявы надо подавать в ментовку, прокуратуру, ВСП, ДБР звонить на линию МОУ, хотя в конечном итоге можно будет добиться или вас переведут, или комроты переведут на повышение от вас, т.к. руководящими кадрами сейчас не разбрасываются в МОУ и врядли даже дисциплинарное дело заведут на него.
Хотя каким надо быть уверенным комроты и издеваться над личным составом, что тебе не всадят пулю в спину, хз.
показать весь комментарий
05.09.2023 14:39 Ответить
Мене не звільняють вже місяць після свідоцтва про хворобу за станом здоров'я. Це в 101 об сто зсу...
показать весь комментарий
06.09.2023 09:52 Ответить
Підстрелили цього баран та й по всьому
показать весь комментарий
06.09.2023 11:03 Ответить
Так, нажаль за півтора року служби така хєрня повсюду. Що не командир, то в першу чергу кар'єріст та ще й тупий валенок. Доволі рідкість зустріти серед офіцерського складу достойну людину, в усьому відчувається совдеповщина.
показать весь комментарий
07.09.2023 20:37 Ответить