4247 посетителей онлайн
25 996 286
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Дезертири

дезертири

Останнім часом читаю новини що така-то країна не буде екстрадувати "уклоністів" в Україну.

Щойно повернувся з відпустки зі США, а мій друг і напарник Сергій ("Вовк") був в Чехії.

Під час відпустки кожному з нас неодноразово доводилося чути пропозиції дезертирувати. Тобто не повертатись назад. І виходили вони як від іноземців так і від українців (звісно не від наших сімей). Що ти забув в тій Україні? Весь час на війні заради чого? Навіть якщо не вбʼють і не покалічать, навіщо прирікати себе роками жити осторонь від усіх людей, які тебе люблять? Повернешся з війни, добре якщо будуть живі батьки, жінка не кине, але ж діти виростуть без батька. Спільнота, в яку ти потрапиш, буде чужою і ти в ній будеш чужинцем. Усе, що ти будував раніше, зникне або стане іншим. Навіщо ти прирікаєш себе на це?

Мене обурюють подібні розмови. І дратує існування світу з іншою системою цінностей Згадав чомусь повість "Полковник Шабер". Там Бальзак зіставляє два світогляди: наполеонівську систему цінностей, засновану на честі та військовій доблесті; і міщанством часів реставрації через 10 років.

Ми обидва не домовляючись між собою, однаково відповідали цим недалеким пропозиціям одним словом: "гідність".

Ми свідомо в лютому 2022 вирішили померти заради того, щоб не бути нікчемними боягузами і з відчуття обовʼязку. Я тоді чітко сказав собі: це кінець. А те що зараз ще живий — це приємний бонус. Десяткам моїх близьких друзів він не дістався. Чому я маю думати про якесь майно, карʼєру, бізнес та інші дрібниці?

Однак є привід замислитися над декількома питаннями.

Ті, хто воював і залишиться в живих після перемоги матимуть рівні права з батальйонами Монако? Діти загиблих солдат отримають такі самі можливості як діти втікачів за кордон?

Чому солдат за самоволку отримає 10 років увʼязнення без права на дострокове звільнення, а фейковий волонтер-невозвращенец за діючим законодавством взагалі не є злочинцем? Якщо ти римлянин — ти воюєш, якщо воюєш — ти римлянин. А якщо ні — ти раб. Як взагалі жити далі з такою кількістю рабів?

Як відмежувати тих, хто не воював тому що не узяли або тому що пахав в тилу немов скажений, віддаючи усе своє здоровʼя і статки від сраного "економічного фронту" — процвітаючих під час війни за мій рахунок здорових і сильних військовозобовʼязаних чоловіків, які не стали на облік або втекли?

Тут один пихатий сморчок розповідав мені, що якщо усіх ухилянтів посадити це "зруйнує економіку", чи то виходить ухилянти підтримують мене на фронті в столичних барах і дискотеках? Я не відчуваю себе їхнім співвітчизником, ось в чому річ. Ніхуя вони не римляни як на мене.

Спецпредставниця Пенні Пріцкер сказала: "Україна продемонструвала велику стійкість у воєнний час". Яку стійкість демонструють втікачі за кордон? Яку стійкість демонструють мільйонери, що донатять по 500 грн? Чи варто взагалі вважати часткою України громадян, які війну називають "отето от всьо" і при зʼявленні людей в однострої починають тікати, побоюючись що це працівники військомату.

Вважаю крім кримінального закону (а він за умов масового вчинення злочинів буде застосовуватися вибірково, що призведе до корупції) мають бути механізми системної дискримінації тих, хто не виконав свій обовʼязок. Підвищені податки, заборона на безкоштовну медичну допомогу, приватизацію, вищу освіту (їм та їхнім дітям), право на зброю, ну і далі можна багато чого придумати. Ну й точно довічно закриті двері в усі владні коридори.

Я вже одного разу написав, що мутні і недосконалі правила військового обліку слід змінити на просту цифрову систему з задекларованим самим громадянином/громадянкою способом виклику, у тому числі за кордоном, у тому числі для жінок. Особи без відповідного цифрового або карткового посвідчення мають бути прирівняні до осіб без паспорта — з усіма наслідками, наприклад працевлаштування, голосування на виборах, тощо.

А от тих, хто має відповідний сертифікат, але не зʼявився на виклик треба прирівняти до дезертирів і піддавати кримінальному переслідуванню. Усіх не пересаджати, але усі мають бути в розшуку. І не треба ніякої екстрадиції, навіщо вони нам тут потрібні — хоч як зеки хоч як штрафники, хай про них дбає та країна, яка їх прихистила.

А ми тим часом з рештою українців перебʼємо усіх загарбників.

Окупанти мають повиздихати.

На малюнку - картина Іллі Рєпіна "Дезертир".

Рєпін до речі родом з Чугуєва, ППД моєї рідної 92 окремої штурмової бригади.

Топ комментарии
+32
До речі, згадав, пане Маслов, а чому ви не вимагаєте у влади, командування, негайної мобілізації і відправки в бойові частини - підполковника Арестовича? Лейтенанта Баканова? Орденоносця Кошового? Вони ухилянти, дезертири, чи патріоти? Чому якщо Петя перепливе на човні в Молдову, він ухилянт, а Арестович, спокійно їде жрати піцу в Рим - він бойовий офіцер? Вам не здається, що важко вимагати від умовного Колі відповідальності і патріотизму, якщо в цей час Президент вручає орден Кошовому, за слова "Воювати не збираюся, у мене навичок немає, снайпер одразу вб'є"
І його показують в телемарафоні. ля прикладу іншим напевно?
Може варто задати спочатку питання щодо цих людей?
показать весь комментарий
17.09.2023 10:38 Ответить
+30
А на яку дошку почепити головного ухилянта - того кому чотири рази намагались вручити повістку, але так і не знайшли? А тих, хто дивним чином, виявляється має статус УБД, не виїжджаючи з тилового міста? А депутатів місцевих рад? Чиновників? Бандитів, що отримали дивним чином бронь? Чоловіків, що маючи родичів/дружин в органах держвлади/правоохоронних органах/лікарнях, дивним чином захворіли, аж до отримання інвалідності в 2022р.? Просто людей на авто 100тис. баксів+, яких незупиняють на блокпостах для вручення повістки? Пенсіонерів-поліцейських, що в 45 ідуть на пенсію з інвалідністю? Купу бізнесменів, які мають бронь, бо в них важлива для економіки України пивнуха? ...... Це все лише невелика частина реальних прикладів.
показать весь комментарий
17.09.2023 10:28 Ответить
+25
треба починати з головних де-Ze-ртирів та ZE-лених Z-радників
вони разом з кацапами винні у цій війні! у тому, що не готувалися, заспокоювали штучно людей,
продовжують красти прям зараз, зраджують і живуть собі приспівуючи

всі, хто це бачать, ставлять собі питання, а за що я маю йти воювати?
людину не можна засуджувати за те, що вона хоча/або не хоче йти вбивати/помирати!

людина має розуміти, що держава її також захистить, а не використає та викине у забуття!
тоді буде мотивація захищати!

щодо негромадян без паспортів - доречніше було б ще у 2019 році у 73% їх забрати. Може б все пішло іншим шляхом.... а тепер ми маємо карати інших. Почніть із себе, шановні!

і ще - людина - не раб! вона сама здатна вирішувати, де та з ким їй краще!
згадайте слова нашого лідора: "а я вам нічєго нє должен"! це і є Головнокомандувач + уточнення: "Верховний Головнокомандувач!"

То може з Мандувача цього почнемо?! тоді і дезертирів не стане!
показать весь комментарий
17.09.2023 09:37 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Багато букв і емоцій.

У мене є мінімум 5 сімей родичів, які володіють паями землі, дачами, будинками, автівками.

Таких мільйони.

То як, вони мають власність в цій країні ?? Їм є що захищати ?
показать весь комментарий
17.09.2023 11:54 Ответить
Так, Ви його дещо підловив. В таких випадках краще писати "готовий знищувати ворога".

Неше військове командування не практикує "м*ясні штурми". То чому Ви пишеш про "забій" ?

Провокатор ??
показать весь комментарий
17.09.2023 11:57 Ответить
Автор на війні. Він воює і захищає країну від агресора. Виконує свій обов*язок перед країною.

Який обов*язок виконують ухилянти ??
показать весь комментарий
17.09.2023 11:59 Ответить
Прийом у дільничого (сімейного) лікаря наразі платний по факту ? Нє.
Отримав направлення, ходив і іншу установу. Нічого не платив.

Щодо ФОП. Ну от. Значить якась перевага є. Не можуть усі країни бути однаковими. Та ідеальними.
Навіть у шейхів усе по-бахатому, але немає демократії.
показать весь комментарий
17.09.2023 12:03 Ответить
Перший абзац, в цілому, мабуть вірний, але не 1-2 %. Цього явно не досить, щоб країну витягти.

Другий абзац - звичайне пересмикування. Одномоментно це не робиться. Це безперервний процес. Для цього і придумали системи призову. ТЦК це лише інструмент.
показать весь комментарий
17.09.2023 12:07 Ответить
Копнули, чи особисто знаєте оточення ?? З іншого боку ... автор воює ??
показать весь комментарий
17.09.2023 12:09 Ответить
У Фукуями декілька разів зустрічав твердження, що, насправді, військові перевороти не роблять самі. Це відбувається у зв*язці з консервативною частиною місцевої еліти.
показать весь комментарий
17.09.2023 12:11 Ответить
ТЦК це іструмент, установа, яка забезпечує роботу механізму мобілізації. Але ж вони не роботи.
Через неї щоденно проходять сотні людей. Це як лікарі - вони повинні психологічно встановлювати між собою і пацієнтом невидимий бар*єр. Бо рєхнуться можна.
показать весь комментарий
17.09.2023 12:19 Ответить
Зрозуміло, це якщо є законна пільга. Для інших, без пільги ??
показать весь комментарий
17.09.2023 12:22 Ответить
системна корупція - 100 %

Певну кількість енергетиків бронюють. Так само, щоб ми знали, кожен фермер має право собі забронювати 5-10 найманих працівників. Перелік посад різних професій під бронювання дофіга і маленький возик.

Працівники казначейств забезпечують перетік крові економіки - грошей. Так само банки. Тому.
показать весь комментарий
17.09.2023 12:28 Ответить
Маю військовий квиток червого кольору "со звєздой". Майже чистий. Десь лежить. Тому.
показать весь комментарий
17.09.2023 12:39 Ответить
Арештович має 3 дітей. Тому. Про інших все вірно.
показать весь комментарий
17.09.2023 12:44 Ответить
Так і я ж про порядки. А як воно там в массі ... Розказували про такого фермера - бронює.

От вони і працюють, щоб економіка не впала. Один з гвинтиків механізму.
показать весь комментарий
17.09.2023 13:02 Ответить
звільняти, чи призивати ?

Так, без однієї руки може служити інструктором. Є випадки на протезах ніг на фронті. Але це унікальні випадки.
показать весь комментарий
18.09.2023 12:09 Ответить
усе змішалося. Хто там де, знає тільки командування.
показать весь комментарий
18.09.2023 12:11 Ответить
Автор коменту не казав, що це правильно. Він казав, що всі ці права (виборче право, безкоштовна освіта і медицина) не є чимось цінним для абсолютної більшості ухилянтів. Вони без проблем готові розлучитись з цими правами, якщо це означатиме, що вони гарантовано непотраплять в армію і матимуть можливість виїжджати за кордон. Черги, щоб позбутись громадянства, будуть кілометрові. Плюс я впевнений, що як мінімумум 20% тих, хто на фронті теж захоче такий паспорт, щоб демобілізуватись, не може ж Україна давати такі паспорти лише ухилянтам, потрібно всім бажаючим дозволяти їх оформлення. Тому, якщо вводити поняття резидента, то обмеження повинні бути достатньо серйозними, щоб людина добре подумала, а чи треба їй цей паспорт, чи краще все ж лишитись громадянином і піти в армію. До вищезначених ще додати, наприклад конфіскацію майна, суттєве збільшення податків в порівнянні з громадянами, можливо навіть ввести заборону на отримання громадянства дітьми негромадянина і т.д.
показать весь комментарий
17.09.2023 16:24 Ответить
Ну я ж ніде не писав, що всі ці обмеження добре скажуться на майбутньому країни. Я просто написав, що без них система резиденства не буде мати сенсу, а так я повністю погоджуюсь з вами, що обмеження тільки ********** демографічну кризу, яка є неминучою.
В мене є дві знайомі сім'ї, де сини підлітки будуть закінчувати школу у наступному році. Так от батьки в обох сім'ях зараз серйозно налаштовані, щоб відправити своїх синів вчитись в універ за кордон, одразу після закінчення школи, до того як їм 18 стукне. Вони і раніше про це думали, але після законопроекту Веніславського, яким знімають відсрочку деяких груп студентів, навіть не розглядають варіант вступу в український вуз. Вважають, що це тільки початок і потім відсрочку заберуть в усіх студентів. І не скажеш, що вони не праві...
Я це до чого... Особисто я за повернення українців, будь-якою ціною, це краще, ніж мігранти. Але створити умови для їх повернення, щоб вони захотіли повертатись, не уявляю як. І чим довше триває війна, тим більше поїде людей і тим складніше буде потім повернути тих, хто виїхав. І що з цим робити, я не знаю...
показать весь комментарий
17.09.2023 19:23 Ответить
"Північна Корея з цифровими сертифікатами"
Повністю погоджуюсь. Спочатку подумав про Китай, з його системою соціального кредиту, але з Китаю хоча б виїхати можна. А автор пропонує натуральну північну Корею.
показать весь комментарий
17.09.2023 19:35 Ответить
Військові прийдуть порядок наведуть казали вони. Тільки бачення порядку у військових буває зовсім інше, і ніхто не обіцяє, що військові не порозуміються з нинішніми владними зеленими, або не стануть точно такими ж, або гірше, тільки в формі.
показать весь комментарий
17.09.2023 12:06 Ответить
В цілому стаття нічого так, але як же ж мене дивують люди, що пропонують заборонити деякі речі ухилянтам, на кшталт голосування. Типу це в Україні цінність якась. Ще жодного разу, наприклад, не виграла людина, за яку я голосував (крім Юща в 3ому турі). Коли я користувався "безкоштовною" медициною вже і не пам'ятаю. Освіта в Україні наразі теж викликає багато питань. Єдине, що в Україні справді становить цінність для громадян (я в плані послуг держави) у порівнянні з європейськими країнами, так це податок 5% для ФОПів. Оце єдине, що може Україна запропонувати краще, ніж скажімо Польща чи тим більше Німеччина. Тому всі ці умовні "заборони" голосувати чи ще щось крім сміху нічого у мене не викликають.
показать весь комментарий
17.09.2023 11:49 Ответить
От моя історія особиста. У мами була (померла місяць назад) деменція, про чому така, що їй Порошенко з дружиною продукти привозить, сусід зверху воду краде і т.п. Ще й ледь ходила, тому з дому сама не виходила. Ні чоловіка, ні інших дітей крім мене у неї не було
Моя дружина із сином за кордоном. Тобто я єдиний, хто за нею дивився і без мене вона б просто померла з голоду. Так от, вирішив я, щоб їй офіційно діагноз поставили. Повів в поліклініку (на початку цього року), а там направлення дали в офіційний заклад, який цим займається. Коротше лікар подивився на неї і каже ну попийте оці ліків. Я питаю, а який діагноз, там папери якісь? Він мені - "Я старим людям ставлю всім діагноз Ф5 (чи якось - недостатність кровообігу мозку) і ніякі справи та документи не заводжу". Ось так от. Щоб не дай же Боже у мене не з'явилася відмазка від воєнкомату.
показать весь комментарий
17.09.2023 12:01 Ответить
В Німеччини теж медицина безкоштовна (ну якщо ми приймаємо те, що він обох країнах медицина безкоштовна за рахунок наших податків). Рівень можна порівняти? Я просто до того, що наша держава не пропонує ніяких "особливо цінних" послуг своїм громадянам, типу захисту, чесного суду і т.п. Тому, дуже смішно, як деякі перці погрожують ухилянтам, що живуть та вже в більшості працюють в Польщі, Німеччині і т.п. заборонити голосувати, користуватися українською безкоштовною медициною чи отримувати українську освіту їхнім дітям (в Німеччині, наприклад, навіть вища освіта безкоштовна).
показать весь комментарий
17.09.2023 12:21 Ответить
Ага. А коли 73% дибілів визначають майбутнє країни, то це правильно, так? Я до того, що цінність можливості голосувати в країні, де 73% населення голосує по приколу - ну будемо відвертими, мінімальна. До того ж повірте, дуже багато (не всі звичайно) людей поїхало навіть не через те, щоб ухилитися, скільки скористалися нагодою і можливістю здриснути з країни виборців-приколістів, та суперкорумпованою владою, що під час війни наживається на своїх же воїнах. І здриснули вони не для того, щоб повертатися. Повернеться в повному складі лише батальйон Монако, бо у них тут годувальня. А з рядових ухилянтів повернеться дуже мало людей, повірте. Лише ті, хто не зможуть влаштуватися на заході з якихось причин. Тому всі ці балачки про те, як ми їх тут будемо карати - це пусте коливання повітря.
показать весь комментарий
17.09.2023 15:43 Ответить
Саме так. Але всі ці покарання це дуже небезпечна стежка. Треба дуже обережним бути. Я вангую, що після перемоги в Україну повернеться менше людей, ніж виїде з неї. До своїх дружин, що влаштувалися в Німеччині, Польщі і т.п., мають там роботу, діти вже говорять місцевою мовою і дуже ******* місцеву школу - виїде величезна кількість чоловіків. В тому числі тих, хто зараз у ЗСУ. Демографічна криза буде жахливою. Європейські країни будуть залишати у себе тих, хто влаштувався і працює, а витурювати будуть лише тих, що живуть на соціальну допомогу. І тому, треба 100 разів подумати - прийняти назад ухилянта (ладно він трусло, але чудовий ІТшник, який багато зароблятиме на Батьківщині платитиме податки, заведкьсім'ю і т.п.), чи краще запросити араба, таджика чи в'єтнамця? Які будуть народжувати відповідно арабів, таджиків та в'єтнамців та ще й у значно більшій кількості, ніж українці народжують українців. Що виберете? Тому я, звичайно, вдячний автору за його службу, але він придурок і пропозиції його смішні/шкідливі.
показать весь комментарий
17.09.2023 16:52 Ответить
На жаль - це так. Повернеться мало людей, виїде ще багато. Єдиний варіант утримати та повернути - це кардинальні зміни в самій державі - очистка від корупції, максимальне сприяння бізнесу (від малого до великого, а не кошмарення його), зниження податків (та, звичайно, збереження ФОПів із 5-10%), підвищення соціального захисту та, звичайно ж, чесні суди/поліція/податкова тощо. Але ми всі чудово розуміємо, що це утопія. Нинішня влада на це не піде (а Зє перевиберуть ще на один термін після перемоги і за цей час він остаточно поховає країну в корупції і країна стане нецікавою нашим партнерам). А іншої влади на горизонті я не бачу. У нас як клас відсутня політична культура. І з кожним скликанням депутати все дрібніші - якісь фотографи вже, томади і т.п. Тому, боюся, буде жопа.
показать весь комментарий
17.09.2023 19:36 Ответить
А знайомі ваші все правильно роблять. Патріотизм це добре, але сім'я/діти важливіші.
показать весь комментарий
17.09.2023 19:37 Ответить
Можливо. Соціологію ж ніхто не робив в такому розрізі. А можливо це люди, які бачать який ******* тут нинішня влада розвела і розуміють, що після перемоги буде ще навіть гірше (в плані політичному та економіці. Однозначно буде краще, бо не гинитимуть наші люди) . Я, наприклад, в цьому певен (в жопі після перемоги, бо найвеличнішого переоберуть і він поховає країну). Теж можливо, правда ж? Але думаю, що правда десь посередині.
показать весь комментарий
18.09.2023 01:50 Ответить
треба починати з головних де-Ze-ртирів та ZE-лених Z-радників
вони разом з кацапами винні у цій війні! у тому, що не готувалися, заспокоювали штучно людей,
продовжують красти прям зараз, зраджують і живуть собі приспівуючи

всі, хто це бачать, ставлять собі питання, а за що я маю йти воювати?
людину не можна засуджувати за те, що вона хоча/або не хоче йти вбивати/помирати!

людина має розуміти, що держава її також захистить, а не використає та викине у забуття!
тоді буде мотивація захищати!

щодо негромадян без паспортів - доречніше було б ще у 2019 році у 73% їх забрати. Може б все пішло іншим шляхом.... а тепер ми маємо карати інших. Почніть із себе, шановні!

і ще - людина - не раб! вона сама здатна вирішувати, де та з ким їй краще!
згадайте слова нашого лідора: "а я вам нічєго нє должен"! це і є Головнокомандувач + уточнення: "Верховний Головнокомандувач!"

То може з Мандувача цього почнемо?! тоді і дезертирів не стане!
показать весь комментарий
17.09.2023 09:37 Ответить
"зробимо їх ще раз"?
та їм і дихати не можна, яка там освіта та мед. допомога?!

вони в нас все одно небезкоштовні....

а що робити з тими, хто зараз у "владних коридорах"?
що робити з 73% "громадян", які обрали зрадника та крадія, який привів із собою кацапських агентів? які крадуть та зраджують щоденно та безбожно?!

може з них почнете? їх все ж таки менше і влада у них в руках!
а ніхєра ви не зробите, бо коли був Майдан перший та другий - ви сиділи на жопі рівно та підспівували Овочу. Ви і обрали зеленого крадунця! А він вам будує кацапію імені найвеличнішого.

невідома структура ОП -замінила собою Раду та Кабмін, частково Суди, командування армією

Поважаю воїнів, але і не засуджую тих, хто вирішив поїхати!
показать весь комментарий
17.09.2023 10:25 Ответить
автор відводить грім від владних зелених пдорів, які привели велику війну і не готувалися до неї!
на зараз крадуть і меж не знають! коли ви вже зрозумієте, що це і є оманський зрадник

компроматом щеневтіка міцно кацапи тримають!
ванька баканов на волі гуляє, навіть не допитували його!
татаров-ярмак-шаурма -це все риги! і найближчі помічники щеневтіка!

це факти і проти них не попреш! а автор та дописувачі ділять українців на сорти за те, що вони за це лайно зрадницьке не хочуть воювати, а думають про себе та свої родини!
показать весь комментарий
17.09.2023 10:29 Ответить
дошка не піде! треба тавро ставити одним - де-ZE-ртир і не брати їх до війська, як сцикунів

а іншим тавро - "73%" і з них робити нові дивізії та групи армій! вони завтра вже мурманськ штумом візьмуть
показать весь комментарий
17.09.2023 10:32 Ответить
обов'язки громадянина можуть бути там, де влада дотримується законів!
і, по-перше, сама виконує свої обов'язки!

обрали зелену муху - отримали війну! що ще пояснити?

нагадати про орестовича-бакланова-рєзнікова-ригів біля боневтіка?!
де їх обов'язки?
або всі воюють, або не шукайте найрівніших!
показать весь комментарий
17.09.2023 12:33 Ответить
це ти до чого?
хню вище написав: у мене діти-садочки-проєкти!
а у тих ,хто воює - нема дітей, не було роботи?!

ти не кошовий із кагалу-95?
якщо я кину проєкти- мене в перший день снайпер застрелить - і чим я допоміг своїм дітям (країні)? - нічим!

коротше - тримай орден від ЗЄ
замість, зрозуміти та викорінити причини і не допустити в майбутньому - шукаєш серед укранців ворогів!

ДУМАЙ-ТЕ вже, нарешті! хто та що з нами робить!
показать весь комментарий
17.09.2023 12:37 Ответить
Поважаю Вашу думку!
голова риби де, яка гниє?

логічний ланцюжок:

1. ОП-ЗЄ прибирає зрадників-мародерів-крадіїв (садить ярмаків-бакланових-татарових-шаурму-рєзнікова-бабу бєню);

2. Захід бачить, що Украхна бореться із корупцію і дає більше зброї та грошей, підтримка у світі зростає;

3. ті, хто на дивані також відчувають справедливість і відчувають більшу відповідальність, починають вірити у світле майбутнє; кількість та мотивація бійців зростають;

3. завдяки кількості та якості зброї ми швидше перемагаємо; наших воїнів гине менше, поранених менше;

4. воїни вертаються у свої родини і всі щасливі; бачать, що країна змінилася - починають наполегливо відновлювати країну;

5. вертаються біженці, Захід дає більше грошей на відновлення, демографія покращується, економіка росте; Україну беруть в НАТО.

Достатньо?! в іншому порядку не спрацює....
показать весь комментарий
17.09.2023 12:46 Ответить
а зараз українці живуть не в центрах із сирійцями і арабами?!
частково - так, частково - хтось квартири соціальні виняйняв
показать весь комментарий
17.09.2023 12:49 Ответить
так він або пАлковник, або кормяща мама!

він сказав: що буде на яхті омарів жерти, а про дітей нічого не казав!
це його цитата!

одні виходить мають гинути, їх будуть бусами по селах ловити, а це хйло буде омарів на яхті жерти!
бо в нього троє дітей?! а в кого одна дитина чи дві - у них обов'язків чи потреб менше?

чи вони яхту з омарами не потребують?
показать весь комментарий
17.09.2023 13:03 Ответить
порохоботи не захищають зелених мародерів, зрадників та крадіїв, а ти про них мовчиш!

теж з зеленими "робиш, що необхідно для України"?
показать весь комментарий
17.09.2023 13:26 Ответить
Давай вже одразу розстріл, бо цим не злякаеш, воно так і є зараз.
показать весь комментарий
17.09.2023 11:30 Ответить
Так, і перше фото має бути Зеленського, як 4ри разового ухилянта.
показать весь комментарий
17.09.2023 12:51 Ответить
Надо в первую очередь думать о том чтобы перекрыть существующий поток уклонистов,чтобы мобилизовать тех здоровых молодых людей кто купил себе всевозможные липовые справки а не о том чтобы сделать такие условия чтобы выехавшие и не думали возвращаться. Либо делать серьезные штрафы в том числе с конфискацией имущества если выехавший не хочет возвращаться сейчас во время войны без уважительных причин. Иначе просто никто не вернется в Украину. В Украине до сих пор не использованно 80% мобилизационного ресурса:это видно по Киевским улицам и магазинам:полно молодых и здоровых людей.
Насчет того чтобы заинтересовать людей чтобы они сами шли служить-это впринципе нереально. Кто хотел-тот пошел в первые дни. Остальных нужно ловить,нужно сделать электронные повестки с запретом на выезд,блокировкой банковских карт,всех документов и права собственности-как это в Рашке сделали. Не должны добровольцы воевать по полтора года до полного изнемозжения-им нужна ротация,и физически есть полно мобилизационного потенциала
показать весь комментарий
17.09.2023 20:12 Ответить
Тема воєваки vs нєвоєваки кожного разу переростає в срач. Цього разу до якогось консенсуса прийшли?
показать весь комментарий
17.09.2023 18:58 Ответить
Вакціновані??? )) Так у кожного ж Манту, КПК і ще якась срань (не памʼятаю назви) є.
І ще питання, а якшо вакцінувався за своє бабло, то можна прикласти чек і отримати індульгенцію?
показать весь комментарий
17.09.2023 19:44 Ответить
"Родина! Сегодня родина там, где задница в тепле, и ты лучше меня это знаешь!" (С)

Воювати за майбутнє своїх дітей дісно треба. Але зручніше це робити в країні НАТО .
показать весь комментарий
18.09.2023 00:26 Ответить
Бггг... ні, не все. Перших сто-двісті-ваш_варіант тисяч, хто на це поведеться, запруть на три роки на передок, поки будуть ганятися за рештою. Наочний приклад у вас навкруги
показать весь комментарий
18.09.2023 00:30 Ответить
Чесне слово не в ваш. Особливо враховуючи мій прапорець.
показать весь комментарий
18.09.2023 10:21 Ответить
Пожжизненное лишение права голоса. Это нужно внести в конституцию.
показать весь комментарий
17.09.2023 10:06 Ответить
На самом деле все просто
После войны пойти и проголосовать
За тех,кто не сбежал
Кто воевал
Кто волонтерил
Спасал
Только вот никак я не могу забыть того молодого парня
Кажется,его звали Денис
Он воевал с 2014 года
А потом проголосовал за Зеленского
Который х....й положил на военкомат и повестку
Проголосовал за Зеленского
Который воина Дениса назвал ЛОХОМ
Украинцы - удивительный народ
Готовы жертвовать собой во имя идеи
Но не способны включать мозги
Раз в пять лет,когда идут голосовать
Во всех бедах ,которые происходят с Украиной
Виноваты мы сами
Странно,что даже такие умные ,как пан Маслов
Не понимают этого
показать весь комментарий
17.09.2023 23:31 Ответить
Часто слышу от украинцев
А за кого голосовать?
Вот список навскидку
Олег Сенцов
Татьяна Черновол
Владимир Балух
Виталий Портников
Михаил Ткач
Юрий Бутусов
Офицеры полка Азов
Генерал Залужный
Люди чести,настоящие патриоты
А не те пророссийские мародеры ,которых украинцы по приколу выбрали в 2019
И обрели себя этим выбором на БОЛЬШУЮ ВОЙНУ
показать весь комментарий
18.09.2023 11:59 Ответить
Партии Фарион надо сначала почистить свои ряды
Какого Черника вы имели в виду?
Какого Гайдая?
показать весь комментарий
18.09.2023 23:56 Ответить
А особенно интересно было увидеть в вашем списке фамилию Куприя
Партия Укроп, финансируемая Коломойским
Не слушайте красивые слова Куприя
Красивые слова Куприя ОПЛАЧЕНЫ Коломойским
Ну не будьте таким наивным
показать весь комментарий
19.09.2023 00:16 Ответить
Каждая такая статья автора, это очередной отпуск в Маями...все "воюют" так как могут...
показать весь комментарий
17.09.2023 14:17 Ответить
Нема за кого буде голосувати. Нажаль.
показать весь комментарий
18.09.2023 14:01 Ответить
Егеж. Згоден з вами. Мрійників розвелося хоч греблю гати. Всі ж страни тільки й чекають я к би дати особі без громадянства статус на постійне проживання.

Пояснюю для всіх мрійників: особа без громадянства це набагато гірше аніж навіть біженець з точки зору міграційного права. Біженська віза - це теж зашквар, але не такий серйозний. Найкращі типи віз для отримання постійного проживання: робоча, шлюбна, студентська. Все. Але навіть вони нічого не гарантують. У всіх типів віз є недоліки.

Робоча віза діє доки дійсний контракт. Потім - неілюзорна можливість отримати копняка під зад. Випадків повно.

Шлюбна віза надається якщо пара прожила в шлюбі разом не менш встановленого законодавством терміну (і то не завжди), або якщо заявник-громадянин має доход, який покриває перебування супруга у країні призначення разом зі всіма його страхівками та видатками.

Студентська віза дійсна доки триває навчальний процес. Студент не має права робити на повний робочий день. Якщо по закінченню навчання претендент не знаходить постійну роботу яка забезпечить мінімальний рівень доходу, або якщо кількість прогулів виявилася вищою за певний поріг - також копняка під зад.

Так, це так є не всюди, але в більшості цивілізованих країн, куди прагне потрапити більшість біженців. Тому раджу бути обережніше з документами, висловами та бажаннями. Бо є можливість нарвати купу неприємностей.
показать весь комментарий
17.09.2023 13:03 Ответить
І сталкують зараз лбами цивільних з військовими, щоб відвести від себе народний гнів. І оце зовсім огидно.
показать весь комментарий
17.09.2023 13:19 Ответить
Майже кожний день читаю про ухилянтів,дизертивів, і просто сцикунів,та мажорів. Стільки постів--не хочу воювати, хочу за кордон хай інші воооть.а я невмію поводитись із зброєю т.інш. ТО ХРЧУ ЗАПИТАТИ ТАКИХ ----А ЧОМУ МОЇ ДІТИ ПОВИННІ ВОЮВАТИ , чому близьки повинні гнутии.а це бидло находить різні пояснення і доводи ,чому він не на фронті. Виросло покоління--- я вам нічого не винен,да і вибрали такого,який це заявив. Але це ж покоління хоче мати все--такого не буває,потрібно самому щось давати
показать весь комментарий
17.09.2023 11:19 Ответить
То я про це і говорю
показать весь комментарий
17.09.2023 12:50 Ответить
Пяниця ніколи не скаже про свого собутильника ,що той пяниця,як і бандит про свог кориша,шо він бандит---тому УХИЛЯНТ завжди буде знаходити різні причини по відбілювання таких як він А виправдань вам нешановні НЕМАЄ.
показать весь комментарий
17.09.2023 13:00 Ответить
"Щойно повернувся з відпустки зі США, а мій друг і напарник Сергій ("Вовк") був в Чехії."

Джерело:

Два приклади того, що військовослужбовці можуть виїхати за кордон у відпустку.
А скільки смороду підіймали придворні блохєри без честі і совісті і просто слабі на голову громадяни, які поливали помиями Омеляна, який також у свою відпустку відвідував рідних за кордоном ...

показать весь комментарий
17.09.2023 09:26 Ответить
Ну значить автор та його друг також "блатні", як і Омелян?
показать весь комментарий
17.09.2023 12:33 Ответить
"Та щаз! А хто ж за найвеличнішого буде голосувати?"

показать весь комментарий
17.09.2023 12:36 Ответить
Давайте почнемо із владного Марафону. Нехай супроводжують ухилянтів, що з'яввлються в його ефірах, великим написом "УХИЛЯНТ".

Оцей же казав "Я воювати не збираюсь там снайпер ..."

показать весь комментарий
17.09.2023 12:52 Ответить
Автору варто почитати пост від Ірини Коваленко, який виклала на своїй сторінці в ФБ Наталя Юсупова.
Воюють сотні тисяч бійців. Їхні рідні, друзі знають від них про подібне в армії.
Це не сприяє добровільній мобілізації.

Не потрібно бути страусами. Потрібно терміново, докорінно це змінювати.
Інакше нічого доброго на нас не чекає.
показать весь комментарий
17.09.2023 13:36 Ответить
Це ти кому написав? Хто повинен почати з себе??? Хоче-неохоче? А я щодо обов'язків громадянина? Не хочеш? Ну тоді справедливо буде урізати тебе в правах
показать весь комментарий
17.09.2023 11:24 Ответить
Чомусь я впевнений, що зелену владу обрав саме ти! Чому? Ну тому що прорхоботи не кивають на владу, а роблять те, що необхідн для України. Тож ураження в правах, саме для тебе, буде цілком справедливо!
показать весь комментарий
17.09.2023 13:17 Ответить
Як квиток «со звєздой» заважає захищати країну??
показать весь комментарий
17.09.2023 13:19 Ответить
Порохоботи захищають Україну, чи ти зовсім тупий? При чому тут зелені? Чи ти пропонуєш спалити хату, бо в ній завелися таргани??
показать весь комментарий
17.09.2023 16:52 Ответить
Дурнику, в мене теж військовий квиток червоний і з зіркою, чи ти думаєш я просто так спитав?!!!
показать весь комментарий
18.09.2023 01:36 Ответить
З якого переляку??? Ти хоч +\- уявляєш до якого року видавали такі квитки???
показать весь комментарий
18.09.2023 01:37 Ответить
Головне, що тобі вистачило і розуму, і гідності влізти в чужу розмову та відповісти на питання, що поставлено не тобі! Вирішив показати свої розумові здібності?!!! Тобі відразу вказали на рівень, тих самих, здібностей. Так чому ж ти відразу образився, мов дівчинка в дитсадку??
показать весь комментарий
18.09.2023 13:11 Ответить
Ще раз показало свої розумові здібності бидло тупе??
показать весь комментарий
20.09.2023 13:17 Ответить
Заздрити тупому бидлу, що не може опанувати державної мови???
показать весь комментарий
22.09.2023 13:38 Ответить
Як набридли ці балачки. У всіх суспільствах є пасіонарії 1-2 %. Всі інші - потенційні ухилянти. Це природа. Тому не треба першим висувати претензії, а другим філософствувати і вправлятись у пошуку причин і виправданнях.

Україна стоїть перед величезним викликом. Потрібна ротація половини армії. Тобто потрібно наловити півмільона ухилянтів. Одіти, обути, кормити їх. Вчити кого 3 місяці, кого 6 місяців. Так що б вони мобли воювати і фронт не посипався. Це виклик набагато складніший чим дойти до Азовського моря. І все це ускладнюється тим, що це повинна зробити та "гарна" влада, про яку у коментарях вище ухилянти все описали. І ніхто не знає, чи впораються з цією масою ухилянтів командири всіх рівнів.
показать весь комментарий
17.09.2023 11:50 Ответить
Непогано так виходить - спочатку народ так звана "держава" в особі кравчука, кучми і його родичив - посіпак "кинула" на "приватизаціі", залишила людей жебраками, знищила армію - продала тисячи ракет, літаків і таке інше. Запустила в країну кацапьку агентуру в високі кабінети, на високі посади ..👈
Тобто так звана "держава" знищила сама себе , і залишила народ беззахисним перед ворогами.. .👈
Тисячи колишніх мусорів-сепарів пішли працювати в "тцк"( незаконна організація), і намагаються загнати цивільних осіб на убой в армію..👈
А тепер ще шантажують народ - "ви дезернтири"
Да йдіть ви наху# ! ( не буду більше нічого нікому рекмендувати з цього приводу - вирішуйте самі, як вам краще).👈
показать весь комментарий
18.09.2023 09:23 Ответить
Утопія
показать весь комментарий
17.09.2023 12:42 Ответить
Там просто різні стандарти оцінювання. Якщо простий боєць не втік з гарячого окопу десь під Бахмутом, то це нормальна поведінка, ніякий не героїзм. Якщо президент не втік з глибокого бункера, який охороняла ціла армія елітних охоронців, то це вже подвиг. Мав би навантажити літачок баблом і звалити в екзіль, як наприклад колишній президент Афганістану Ашраф Гані. Але вчинив краще ніж очікувалось і став героєм.

Автор підсвідомо розділяє суспільство на вищу і нижчу касти. І вважає нормальним, що нижча каста повинна жертвувати а вища - жирувати. А якщо хтось із нижчої касти відмовляється жертвувати, то це виклаикає в автора справжню лють. Тоді як до вищих у нього жодних запитань і претензій немає.
показать весь комментарий
17.09.2023 11:51 Ответить
До речі, по відношенню до верхівки навіть слово "дезертирство" не використовується. Вони не дезертирують, вони йдуть в екзіль, щоб заснувати уряд вигнанні. При цьому бажано прихопити державну скарбницю. А на новому місці організувати збір пожертв на відновлення держави. Ну і звісно за ці грошики влаштувати собі красиве життя.
показать весь комментарий
17.09.2023 11:57 Ответить
Як же задовбали ці пафосні Совковиє ідіоти . Хочешь вмерти за Ахметова та Пінчука та іншіх , . Льоня напиши конкретно що тобі належить , с чого ти харчуєшся , ,таможня , обл енерго , водоконали , аграрна фірма . може ТЦ якись , чи Гок в тебе даже нема ні метра берега . Так будь ласка скажи за що ти воюєшь , за протез чи за пенсію по інвалідності в 4000грв
показать весь комментарий
17.09.2023 16:17 Ответить
Да по херу що він воює , у кожного своя війна . Я десять років зберегав спокій на вулицях Незалажній . Отримав інвалідність та пенсію 2000грв , і все Карл ( тобто то Маск ) побачив що це ні що і звалив в Ізраіль . В Україні ти з інвалідністью на хер ні кому не здався В Ізраіле в мене Гідна робота грех жалітися
показать весь комментарий
17.09.2023 16:27 Ответить
1. ми воюємо за наших дітей, за Україну, а не за Зеленського чи інших лідерів.
2. викинув паспорт - твоє рішення. Нащо пишеш коментарі українському виданню?
3. не хочеш повертатися - твоє рішення. Але, будь ласка, прошу тебе - не повертайся. Ніколи.
показать весь комментарий
18.09.2023 10:26 Ответить
Мої знайомі та родичі які у ЗСУ чомусь не можуть поїхати у відпустку у США. Думаю їх просто б не випустили.
показать весь комментарий
17.09.2023 12:09 Ответить
Гарна ідея але це так і тхне "Освєнцимом"... І звичайно це призведе до ліквідації держави. Майже одразу.
показать весь комментарий
17.09.2023 14:21 Ответить
Пан Маслов Правник (у минулому) а зараз воїн якого поглинає війна. Поглинає ,сподіваюсь, не безповоротно. Пан правник у минулому пропонує створити в Україні те що було за т. сталіна.
"Члєн сємьі врага народа". Тобто дискримінувати ДІТЕЙ за вчинки батьків???!!!!
Навіть нинішня росія відпочиває ... Перед квітучою Україною побудовану юристами з ПТСР.
І знову зазначу питань до командування, уряду та "еліти" немає! Нуль питань.
Це саме ті хто мав би організувати оборону, виправляти СТРАШНІ помилки в організації оборони. І не красти як прокляті.
показать весь комментарий
17.09.2023 14:35 Ответить
нужно менять тех, кто больше года на фронте. нужен хотя бы год отдыха.
трехдетные ссыкуны тоже могут год отслужить.
показать весь комментарий
17.09.2023 16:03 Ответить
Криве дзеркало нашої державності. Ракова пухлина ФСБ (КГБ, партократитичної, кримінальної) агентури, яка захопила владу в державі Україна пропонує йти і гинути за їх (не наше) захоплене майно (землю, активи, надра) простих людей. НЕ маргінали а свідомі люди захищають цінності. Давайте подивимся що гниди які уособлюють владу в Україні пропонують захищати народу??. Я вже писав - влада, земля, надра ВЖЕ поділені між так званою НЕДО (кримінально-партійною) елітою. Що ще залишається простому пересічному українцеві? Що ще він може захищати?? Дві тези. Батьківщина і Сім'я. Батьківщина - перша теза до якої звертаються пресотутки, коли закликають до спротиву ворогу. Батьківщина (з наголосом на першому складі - це те що громадянин України може залишити своїм нащадкам) у більшості як у рабів в Римі - нічого НЕМАЄ. А особливо НЕМАЄ Батківщини у кадрового складу ЗСУ - немає ні земельних ділянок, ПРОСТО кватир для сімей військовослужбовців, активів в банках. А що є?? Діти (якщо в цих людоїдських умовах змогли народити). Діти - це СІМ'Я - це те на що ще не зовсім наклали лапу ГНИДИ від ВЛАДИ. От і виходить - БАТЬКІВЩИНИ в суверенній державі Україна НЕМАЄ більшість її населення. Залишається СІМ'Я - і зберегти сім'ю - основне завдання пересічного українця. Я про тих що хоть щось мають в голові. І потуги зберегти в Україні ФСБ-кримінальну "еліту" діючої влади - НЕ ВИЙДЕ.
Є два шляхи - вони будуть ЖЕРТИ ресурси держави Україна поки їх не зупинять дві речі. Або перемога їх помножить на ноль - АБО поразка - їх ПРОСТО з'їдять їх куратори з недорашки. В обох випадках ця субстанція, що плаває як завжди в ополонці зверху ЗНИКНЕ. Залишається відкрите питання - ЩО залишиться від держави Урраїна і САМЕ головне скільки залиштться ОТИХ ЕТНІЧНИХ українців. чисельність яких зменшується в такому темпі що ЦЕ набуває ознак ГЕНОЦИДУ. А саме сумне - схоже що ЦЕ на руку І НАШИМ і НЕНАШИМ(((((
показать весь комментарий
17.09.2023 11:20 Ответить
Виходть так що ви - перший сорт - а другий сорт має вас нешановний захищати. дозвольте в такому випадку дійсно вважати вас "другим" сортом
показать весь комментарий
17.09.2023 11:27 Ответить
І скільки з Ваших п'яти сімей в ЗСУ?? Скільки з них 10 років без житла і на мізерній зарплаті в ЗСУ. Скільки вони підтримали законопоектів про підвищення зарплат в ЗСУ?? Скільки з них вважає що 800 грн для курсанта (майбутнього офіцера) - це НОРМ?? НЕ шановний??
показать весь комментарий
17.09.2023 12:00 Ответить
Для більшості - яка сидить в в ТІК тику - все про що ви пишете - ГЛИБОКО пофіг
показать весь комментарий
17.09.2023 12:05 Ответить
Як-як, берете автомат і йдете захищати, чи вам хтось не дає цього робити?
показать весь комментарий
17.09.2023 11:41 Ответить
Я також служу уже рік і постійно думаю про те як я демобілізуюсь, повернусь додому, поїду за кордон нормально відпочину і емігрую в Канаду, візу вже маю.
показать весь комментарий
17.09.2023 11:44 Ответить
Способів багато, догляд за хворими батьками, 3 дітей, по медичним показникам, у нас солдат молодий одружився на старій жінці інваліду і демобілізувався, звалив в Німеччину - типу повіз дружину на лікування. Якщо ви про те, що всі хто служить повинні служити до перемоги, то я нікому нічого не повинен, особливо тим 7-ми мільйонам які втекли за кордон, ні тим хто сидить вдома і не йде в армію нас поміняти, ні особливо тим дебілам генералам які поставили нам на командира батальйону - бидло, яке говорить матами, постійно верещить, хамить і якого ненавидить весь особовий склад батальйону і заповітною мрією всіх є прострелити йому коліна.
показать весь комментарий
17.09.2023 11:54 Ответить
Це чеський старлінк
показать весь комментарий
17.09.2023 14:59 Ответить
Все це що ви мали на увазі? Житло, безкоштовна медицина, освіта? Все платне, я вже не кажу про те що ми найбідніша і найкорумпованіша країна Європи. Додайте сюди криміногенну ситуацію, відсутність правоохоронної системи, відсутність чесних судів, чиновницький безпредєл і получиться, що держава більше відбирає ніж дає.
показать весь комментарий
17.09.2023 15:32 Ответить
А ви самі служите в Силах Оборони України, що когось відправляєте в окопи, навіть якщо це Арестович?
показать весь комментарий
17.09.2023 15:35 Ответить
А як ти будеш чути випадки в Україні, якщо ти зараз закордоном?🤣🤣🤣
показать весь комментарий
17.09.2023 16:04 Ответить
Страница 2 из 3