8432 посетителя онлайн
9 326 155
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Справа Фаріон: новий вимір

Неоднозначні заяви львівської професорки і екс-депутатки Ірини Фаріон стали чи не найбільш обговорюваними за останній тиждень. Можу судити по своїй стрічці у соцмережах. 90% обурюється, але 10% захищають вже екс-професорку Львівської Політехніки.

Справа Фаріон суспільно чутлива. З одного боку екс-нардепка апелює до тези захисту рідної мови, яку підтримує багато громадян. З іншого, робить образливі заяви, які розколюють і обурюють значну частину суспільства. Тому, на мою думку, вкрай важливим є те, що СБУ порушила кримінальні справи за чотирма статтями КК та ініціювала психолого-лінгвістичну експертизу висловлювань екс-нардепки. Це переводить справу у юридичну, законну площину: кожен має відповідати за свої дії згідно до норм чинного законодавства.

Бачив багато заяв військових та членів їх родин, які були обурені заявами Фаріон та вимагали позасудового покарання. Це був би вкрай небезпечний прецедент в умовах війни. Очевидно, що свідомо чи ні, Фаріон підігрувала ворогу та працювала на розкол суспільства. Тепер же кейс переходить у юридичний вимір: висловлюванням і діям Фаріон буде дана оцінка під час експертизи. Справу відкрили за 4 статтями: порушення рівноправності громадян; образа честі і гідності військовослужбовця; порушення таємниці листування; порушення недоторканості приватного життя. Всі вони мають конкретне підґрунтя: від образи українських військових до розкриття даних проукраїнського студента, який потрапив на олівець окупантам у Криму.

Висновків з кейсу Фаріон може бути декілька. По-перше, очевидно, що статус професора, екс-нардепки або найбільш екстравагантного захисника рідної мови, не дає індульгенції на порушення законів. По-друге, крім успішної боротьби з колаборантами та російськими агентами, в СБУ вимальовується окремий пласт роботи – нейтралізація корисних для ворога ідіотів, які порушують закони. І тут важливо, що підлеглі Малюка не бояться брати на себе відповідальність у таких резонансних для суспільства справах.

Що ж до Ірини Дмитрівни, то вона, передбачаю, на фоні хайпу, спробує повернутись в українську політику. Нагадаю, останні вибори до парламенту у рідному Львові Фаріон з тріском програла. Думаю, що і зараз "свободівка" недооцінює вплив війни на настрої людей та нові політичні реалії.

Топ комментарии
+15
Забагато уваги до цього старого корита.
показать весь комментарий
16.11.2023 15:46 Ответить
+15
не дає індульгенції на порушення законів. В ЗСУ порушується Конституція, коли накази і розпорядження озвучуються недержавною мовою.
1) Тобто, офіційно у Збройних силах і нацгвардії москвомовних нема.
2) Термін "російськомовні українці" не юридичний, а політичний. Вперше такий термін застосував Андрій Козирєв у часи, коли в саюзє була побудована "новая общнасть людєй". Тобто, у кінці 80-х минулого століття. Він тоді вжив термін "рускагаварящіє гражданє".
3) Образа на Фаріон - винятково емоційна. Креоли, які побудували англомовні Американські штати, не ображалися, коли їх називали неіндіянами.
4) Фаріон висловила винятково свою думку, яку вона ніколи не приховувала. Вона ніколи не висловлювала зневаги до воїнів як до функцій, яких на війні нічим не заміниш.
5) Проблема ідентичности в українського населення існує. Це наслідок саботажу еліти, яка впродовж 30 років замість доробити націю, крала, і впроваджувала у медійний простір КАЦАП-ФМ.
6) Адвокати Фаріон розмажуть справу СБУ як юридично нікчемну.
показать весь комментарий
16.11.2023 18:54 Ответить
+14
Цікаво все виглядає . Всі гівнометальні машини працюють по Фаріон . А на паню , викладачку з Дніпра , котра зійшла з розуму і вимагала у студентки розмовляти російською , гівна не вистарчило ? Чи машини гівнометальні заклинили ? І нікого не дивує , а чому на мацкальском язикє ? Може у нас в школах , вивчення мацкальского - обов"язкове ? Цій мантелепі , не доходить до січкорізки , що мацкальскій язик можна просто не знати . Він у світі нікому не потрібен , окрім громадянам країни бояришніка .
показать весь комментарий
16.11.2023 17:42 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Притримай свій язичок!!!! Ти про мою країну говориш!!!!!!!!!!!!! Ти знаєш, що в Україну завжди йшли рос??? Хто по дембелю, хто по сватанню, хто по роботі... - йшли не лише в міста!!!! не знаючи ні одного слов а укр!!!! І НІКОЛИ В СЕЛАХ НЕ БУЛО ПРОБЛЕМ!!!! - рос говорить на рос, жителі відповідають на укр - все нормально!!!!!!!! Ніколи ніхто не зауважував на таке!!!!! Бо мої земляки, мої люди, на моїй землі тисячі років жили поряд із євреями, німцями, греками, румунами, поляками... знаходили розуміння - це лише більшовики почали стравлювати людей!!!!!!!!
показать весь комментарий
16.11.2023 20:39 Ответить
В межах однієї території мови не можуть дружити чи мирно співіснувати (це совкові уявлення). Вони обов'язково будуть конфліктувати.
показать весь комментарий
16.11.2023 20:49 Ответить
Перш ніж говорити - їдьте в укр село - такі ще є на заході, питайте сосовно рос у них (переселенці чи старі) - питайте сотовно конфліктів - ОТ ТОДІ І РОБІТЬ ВИСНОВКИ, ІЗ ПРАКТИКИ, А НЕ ТЕОРЇЇ - я на говорю із практики! ніколи не було ні найменшого конфлікту для рос приїжджих в укр селах!!!!!!!!
показать весь комментарий
16.11.2023 20:53 Ответить
Зараз багато рос в селах через війну - і що???? є якісь проблеми????? - тільки нащадки рос чекістів більшовиків можуть їх нести!!!! ненавидячи всіх, взагалі всіх
показать весь комментарий
16.11.2023 20:42 Ответить
Розмивання національної ідентичності (за допомогою мови ворога) - дуже серйозна проблема, якщо Ви розумієте, про що йдеться.
показать весь комментарий
16.11.2023 20:47 Ответить
Не починайте залякувати меня! Навіть коли ви сбу-на-роботі - і не зіскакуйте із теми - я сказала і повторюю: в селах проблеми укр-рос ніколи не було і немає!!!
показать весь комментарий
16.11.2023 20:56 Ответить
До чого тут СБУ? Проблеми не було у тих, хто позбавлений національної самосвідомості (а саме мова є її стрижнем). Про таких Пьотр Столипін казав: "Народ, не имеющий национального самосознания, есть навоз, на котором произрастают другие народы". Хто не не плекає національної смосвідомості, зрештою перетворюється на такий "навоз".
показать весь комментарий
16.11.2023 22:05 Ответить
Проблеми не було у тих, хто позбавлений національної самосвідомості

Звідки зовсім не випливає, що тільки у таких і не було проблем! Приклад: хто немає рук, той не б''ється - по-вашому, всі інші б'ються??? чи може є і з руками, і не б'ються??? І взагалі не розумію вас, їдьте в село, де більшість етнічні укр, і подивіться на "проблеми" із рос.
показать весь комментарий
16.11.2023 22:13 Ответить
Чому ви весь час пишете "рос" і "рос"? Що таке "рос" у вашому розумінні?
показать весь комментарий
17.11.2023 03:06 Ответить
рос - руський, не російський, а руський, московітянин, є така народність
показать весь комментарий
17.11.2023 08:04 Ответить
За умови засилля рос, укр стає дедалі менше.
показать весь комментарий
16.11.2023 20:50 Ответить
мені ще раз процитувати себе? процитую "якщо був мовний перекос (як в Україні рос була більше укр), то слід прийняти закони для обмеження чужого і розвитку свого, два процеси вести строго на одному рівні, тобто, коли закрили щось на рос, то вже є таке ж саме на укр"
показать весь комментарий
16.11.2023 20:58 Ответить
"Фаріон абіділа ваєнних!"
Хочеться сказати:"А нє... же ж твою мать, с.ка!"
А військових не образило ставлення до них як до безправного м'яса?
Закон, що утворив з громадян України кріпаків у формі, закріпив їх за ублюдочним командиром, дії якого солдат не в змозі оскаржити, бо стає ворогом й на нього нацьковують ВСП, прокурватуру, "найчєснєйші" суди України?!!
Ці командири їх тупо підставляють під удар російських ракет (недавня трагедія 128 огшбр)а до цього у Яворові, Миколаївні, Бердичіві, - і ЇМ ЗА ЦЕ - Н.І.Ч.О.Г.О.!
Не образило те, що ахмєтови, пінчуки , бойкі, льовочкіни, фірташі, ******* нуворіші з 95-го кагалу та "наближені до вічка наполеончіка-бонєвтіка" бісяться з жиру купляючи маєтки, яхти за астрономічні гроші та відверто сцять у вічі солдатам-кріпакам байками різного гатунку про "патерпітє, заграніца нам паможєт"?
Не образило солдат відсутність НАЛЕЖНОЇ КІЛЬКОСТІ *********** на фронті, у той час як у Києві полкан з Генітального штабу бойові гранати!!! дарує разом з алкоголем одному з "адьютантів" Головнокомандувача? Не ображає солдатів, що їм всучили кітайський непотріб у аптечки і вони тупо вмирають від поранень БЕЗ МОЖЛИВОСТІ надати СОБІ меддопомогу? Питання до "генералкі-майоркі" Остащенко є? Як там справи з реабілітацією поранених-ампутантів, яких викідають з госпіталя та звільняють з лав ЗСУ без надання можливості реабілітації?
Не ображає солдат й те, що "снарягу", паливо на автівки, запчастини, елементарні харчі купують за власний кошт, а МОУ закуповує "яйця ПО 17 ГРИВЕНЬ ЗА КІЛОГРАМ!!!"
Що, "Ета другоє"???
І тут з'являється Фаріон, яка "абіділа", солдата "рузьгеїзичнава".
А питали україномовних СОЛДАТ їх точку зору?!!
Фаріон ВИСЛОВИЛА ВЛАСНУ ТОЧКУ ЗОРУ.
Вона жодною своєю дією не зробила фізичної шкоди солдату.

Не там шукаєте зраду! Фаріон стала, вірніше влада її ЗРОБИЛА громовідводом, димовою завісою щоб сховати від суспільства власні пройоби та відволікти увагу від πіzdeця, що прогнозовано, стройовим чітким кроком притопав (не підкрався !) до держави Україна.
Ну а ФСБУ повелося прогнозовано. Іншої реакції годі було б чекати.
До речі, пам'ятаю, як у 2014 році, здається, у Хмельницькому, обласне управління філіалу ФСБ в Україні (ФСБУ) після вбивства ними хлопця та літньої жінки дуже красиво місцеві вуйки спалили нахрєн.
А ті щурі (себеушники) ховалися під ковдрами у кузовах армійських машин, що приїхали евакуйовувати їхню зброю до себе у військову частину. Хотіли втекти ці вбивці. Згодом народ запідозрив неладне й почали досмотри робити та витягувати тих "господарів життя" з кузовів та πиzdoхати . Але то таке. Згадалося раптово.
Але та, колишня, СБУ не відрізняється від теперішньої.
То ж усе ще буде. Усе йде по колу.
Хмари згущаються... Повітря наелектризоване... Війна триває...
показать весь комментарий
16.11.2023 20:22 Ответить
Ну так що, значить можна їх тепер ще й обзивать? Оце так логіка.
показать весь комментарий
17.11.2023 05:30 Ответить
"ЇХ" - це кого?
"рузьгєїзичних"?
Чи тих, хто їм співчуває?

"Мина Мазайло" Миколи Куліша читали? Хоч колись?
Так ось там є персоналія, така собі "тьотя Мотя", котра заявляє: "луччє бить ізнасілаванной, чєм українізіраванной"...
Нагадаю, пройшло менше 100 років з часу, описаному у цьому творі.
1929 рік...
А через П'ЯТЬ!!! років українці вже ЇЛИ СВОЇХ ДІТЕЙ під час голодомору 1933 року. У тій ж самій Харківській області. Та й по всій Україні ситуація не була кращою. А зараз іде війна за нашу ідентичність. І тут не "обзивають", а ВБИВАЮТЬ. Українців. Україномовних. І "рузькагаварящіх".
Знаєте, хто вбиває? Ті, чию мову спілкування тут підтримують деякі манкурти.
Бажаєте "дежавю"?
Я - проти!
Фаріон радикальна? Згоден. Але це вимога сьогодення. "Або-або".
Думай-ТЄ.
Якщо можете.
показать весь комментарий
17.11.2023 07:52 Ответить
не з'їжджайте з теми,
ще раз питаю:
Якщо все так погано в ЗСУ (а там таки реально не все добре) то МОЖНА військових публічно обзивать???
Фаріон не радикальна, вона - провокаторша.
показать весь комментарий
17.11.2023 10:14 Ответить
"кончена довбо.обка",- це так Фаріон КОГОСЬ "абазвала"? Чи так ЇЇ принизили?!!
НЕ вдавайте з себе "абіжєнку"-целку!
Чому ВСІ, за одним винятком,-України, країни світу вважають захист власної мови ОСНОВОЮ ДЛЯ СВОГО ІСНУВАННЯ?
Чому ні в кого немає сумнівів, якою мовою спілкуватися у арміях держав США, Франції, Італії, Німеччини, Швеції, Китай, Корея (північна і Південна), Японія, Ізраїль, Сакартвело, Литва, Естонія, Латвія, Іспанія, Португалія, навіть ерефія (дозвольте зауважити)?
Чому тільки у одній країні - Україні має бути по іншому?
Зважаючи досвід 300річної окупації України московщиною, тотальне "зросійщення" геть усіх галузей суспільного життя, теперішню повномасштабну війну з екзистенційним ворогом, українізація повинна проходити лагідно-примусовим порядком. Хто проти- грає на руку з кремлем. Мова - це засіб української самоідентифікації. Вам знайомо це?
Знаєте, що, кажуть,не можна бути ТРОШКИ вагітною?
Той самий випадок.
А хто там "абіділся" у 3 штурмовій? 2 "ваєнних"? Це й є ПРОВОКАТОРИ. А служба у 3 штурмовій це індульгенція на паплюження та нехтування Військовими статутами ЗСУ?
До речі як подають команди у повсякденній службі ці "абіжєнниє", я так розумію, не рядові солдати? "Слушай маю каманду, равняйсь, смірна, шагам марш, "? Ви притомні, пані?
Крч, сказано не мною "хто має вуха - хай чує"...
Фаріон ВИСЛОВИЛА ВЛАСНУ ТОЧКУ ЗОРУ.
За що їй велика повага та шанування. Моє. Й сотень тисяч українців.
І я не сприймаю словесну діарею стосовно "камуністка, пріспасаблєнка, оборотєнь" тощо.
Зрозуміло?
А Україні - бути! З українцями, з українською мовою спілкування, з українською мовою у ЗСУ! І неважливо, як це буде впроваджуватися. Мене не цікавить процес впровадження, мене цікавить результат.
показать весь комментарий
17.11.2023 11:47 Ответить
Ти в очі довбишся?
Ще раз питаю:
ТАК ЗНАЧИТЬ МОЖНА ПУБЛІЧНО ОБЗИВАТЬ ВІЙСЬКОВИХ? ТАК ЧИ НІ?
показать весь комментарий
17.11.2023 13:03 Ответить
У тебе істєріка?
Галоперідол прийми й до 16 години - до місцевого психіатра. Він тебе чекатиме.
Я домовився .
показать весь комментарий
17.11.2023 13:09 Ответить
повторю питання:
ЧИ МОЖНА ПУБЛІЧНО ОБЗИВАТИ І ГАНЬБИТИ ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ???
показать весь комментарий
17.11.2023 13:17 Ответить
А хто ж буде засуджений за оті всі висловлювання по відношенню до Фаріон? Що відкриємо кримінальні справи на пів країни? Ні, пане Голобуцький, якщо в країні є свобода слова, то і такі неприємні висловлювання як від Фаріон треба треба залишати в етичній площині, а не переводити в кримінальну.
показать весь комментарий
16.11.2023 20:30 Ответить
Правоохоронці вияснять чи там тільки еттчна чи є і кримінальна. Нехай працюють.
показать весь комментарий
17.11.2023 13:06 Ответить
Як у радянській армії сприймали тих, хто відмовлявся розмовляти російською?
показать весь комментарий
16.11.2023 20:45 Ответить
Коли була радянська армія, то була радянська держава - із державною мовою рос - що незрозуміло??? - до чого це " відмовлявся розмовляти російською"??? - в армії США японці на японські ромовляють??? Блін, лиш би стравлювати людей.... у такому простому...
показать весь комментарий
16.11.2023 21:02 Ответить
В Україні державна мова - українська.
показать весь комментарий
17.11.2023 05:32 Ответить
на жаль в Україні сама держава не зовсім українська, відповідно і мову будують новоукраїнську якусь... це сумна проблема...
показать весь комментарий
17.11.2023 08:03 Ответить
Чому ви не навели, скільки ця перевірка СБУ буде коштувати громадянам податків, чи варто на це витрачати гроші в супердефіцитній країні? Ми ж при капіталізмі і все маємо вимірювати в грошах, а бюджет у нас дуже обмежений)
показать весь комментарий
16.11.2023 21:03 Ответить
дивне діло...полум2яна Ірка жодним словом не прохопилася про вінницьку історію,коли бухі львівські гебешники з СБУ ім.Кулініча (Сівак та ін.) побили військових за зауваження щодо кацап блатняку,Ірка працює по крупному- веде ІПСО по розвалу ЗСУ,розбрату між україно..та росмовними....стара школа!
показать весь комментарий
16.11.2023 21:27 Ответить
Бо їй поставлена задача розвалювати армію.
показать весь комментарий
17.11.2023 13:02 Ответить
https://www.facebook.com/mason.lemberg?__cft__[0]=AZXed0wwTWJZHdHoS2bzY57x6OyrQBytPTbLWuLVxHNrFEg0cxmrCuOiO5uUe35wXkFA6yp54IQ1Hu4DIGuYbxOLEGjfbAnFvja7kEsBExS65SQvALvJget0e1xkz21fLa-nFuKMbqiW7u1zXIHoZNqlvCv41yl5ZJ7YKQtBcDtggw&__tn__=-UC%2CP-R Mason Lemberg

https://www.facebook.com/mason.lemberg/posts/pfbid0GMKQAyhaqtiZnxCWLcLuYjejDZh9gCnXrxbLDccmwvEVuSKAoFvs6D8zrWk6Ed7ml?__cft__[0]=AZXed0wwTWJZHdHoS2bzY57x6OyrQBytPTbLWuLVxHNrFEg0cxmrCuOiO5uUe35wXkFA6yp54IQ1Hu4DIGuYbxOLEGjfbAnFvja7kEsBExS65SQvALvJget0e1xkz21fLa-nFuKMbqiW7u1zXIHoZNqlvCv41yl5ZJ7YKQtBcDtggw&__tn__=%2CO%2CP-R 12 год ·

Сподіваюсь, це буде мій передостанній пост про фаріон. Останній, я сподіваюсь, буде її фотка за гратами.

В ньому я поясню чому цей випадок - це не одноденний хайп, а дуже серйозна історія. Ні, я не збираюся це пояснювати тим для кого "фаріон звільнили за мову" чи тим більше тим до кого фаріон = українська мова, чи для тих, хто в інтернет-істериці почав ставити знак рівності між між нею і Україною.

Це для тих, хто думає, що це не серйозно.

Головна проблема в цьому випадку не в отруйності її тріндєжа, і не в неефективності. І навіть не в тому що її тріндьож діє протилежно. Так, це було актуально 10 років тому, але зараз виправдовувати російськомовність тим, що фаріон щось ляпнула - це лайно.

Головна проблема інша, вона має 2 складових.

Перша - це те, що воно разом з її захисниками деградувало до стрибання на військових.

Причому деградувало досить таки дивно і в дивних обставинах. Є хтось в Україні, хто не знає про проблеми мобілізації, браку людських ресурсів на фронті? Знають всі. Знає і вона. Не можливо не знати.

В цих умовах воно починає кампанію, в рамках якої прирівнює російськомовних захисників до ворогів. Яка мета цього? Щоб що? Щоб добитися "арійської чистоти захисників"? Добре. Тоді за логікою в фаріон має бути черга "арійців".

Тільки от ситуація абсолютно протилежна. І вона про це знає. І її захисники про це знають. Як і знають до чого в кінцевому це приведе. Приведе до того що мова зникне, бо зникнуть носії.

Другий аспект головної проблеми в тому, що... Ну ок, припускаємо що людина має право на таке бачення. Наприклад, в армії США під час другої світової воювали виключно білошкірі. Там десь в кінці війни набрали невеличкий підрозділ темношкірих.

Припустимо, фаріон теж вважає, що здобувати перемогу теж мають виключно україномовні арійці. Тоді за логікою вона б мала якось йти до поставленої мети, агітувати україномовних і тд.

Мала б казати: "вОрли мої, слідуйте за вОрлицею своєю, яка путь вам істинний вкаже до того як завоювати Донецьк за два тижні, коли Порошенко не заважає, коли вже війна а не АТО. Гей! Гей!"

Тільки от і в цьому аспекті відбувається протилежне. Бо, виявляється, "маріупольці самі винуваті". Виявляється, "Путін пішов війною через мову і війна там, де не було мови", "Вони самі собі принесли війну".

"Льогкім двіженієм рукі" акценти з "росія напала через власні імперські амбіції, що відбувалося всі рази в історії України" змінилися на "вони самі принесли собі війну", "не твоя війна".

І оце останнє - це дуже часта відмазка в середовищі рагульні. Тіп, з машини якого завжди можна було почути свіжий владімірський централ розказує "путін напав там, де не було мови". Ховається від ракет в його місті, але розказує "війна там де русскій язик". Яким чином в цих всіх ублюдків винуватими стали україномовні мешканці сіл і містечок Житомирщини, Київщини, Сумщини, Полтавщини, Чернігівщини, Херсонщини, які закопували прапори в банках на городі, щоб потім зустрічати воїнів на звільнених територіях - взагалі не зрозуміло.

Це власне, те саме що я бачив в 2014-2015-2016, коли тварини на кшталт скрябіна, ніни матвієнко чи вакарчука, зеленського переконували суспільство що це "не твоя війна", це олігархи воюють, бо нажертися не можуть, простим народам нічого ділити. До чого це привело повторювати не буду.

Тепер ті самі яйця тільки в профіль. Не твоя війна, бо вони самі собі її принесли, воюють там де мови нема, а якщо в тебе є мова і владімірський централ в машині, то тобі то всьо не треба і Путін до твого міста не дійде.

Ось в цьому і є головна проблема її дій: знищити мотивацію російськомовних, які чесно і самовіддано виконують свій обов'язок в дуже складних умовах, а з другого боку - робити ту саму "не твою війну" для україномовних.

І це вже працює. І це вже вбиває суспільство зспредини.
показать весь комментарий
16.11.2023 22:57 Ответить
Скажу одно--пята колона ПРАЦЮЄ. Щось з нею сперечатись чи пояснювати марно Єдиний вихід--цю падлючу пяту колону потрібно або знищувати,або обмежувати п равах. Бо буде колотити ще довго.
показать весь комментарий
16.11.2023 23:28 Ответить
З ваших слів незрозуміло хто п'ята колона.
показать весь комментарий
17.11.2023 07:38 Ответить
це та колона, яка працює на ворога і зсередини шкодить країні.
в даному випадку провокація Фаріон з обзиваннями військових - це праця на ворога, 5-та колона.
показать весь комментарий
17.11.2023 13:22 Ответить
цей допис автора можна обізвати одним словом - "пасерідіне"
жалкую за потраченим часом читаючі це..
показать весь комментарий
16.11.2023 23:40 Ответить
Голубуцький - політтехнолог. Цим все сказано)
показать весь комментарий
17.11.2023 03:12 Ответить
показать весь комментарий
17.11.2023 02:50 Ответить
показать весь комментарий
17.11.2023 02:51 Ответить
Парадокс №1 - руками ЗСУ відбувається зросійщення населення, оскільки воно посилається на ЗСУ виправдовуючи свою зросійщеність, і один в одного запозичує цей аргумент. Усі хто раніше перейшов на державну з цим "залізним" аргументом можуть повернутись назад.

Парадокс №2 - гасла "Слава Україні", "Слава нації", "Україна понад усе" запозичили в ОУН-УПА, а ті друкували листівки, де вказували, що ганьба українцям, які в Україні розмовляють російською. Тому звертаюсь до всіх: ви або забудьте ці гасла, або відкиньте мову ворога. Ви або зніміть хрестик, або надіньте труси.
показать весь комментарий
17.11.2023 03:07 Ответить
💯
показать весь комментарий
17.11.2023 06:54 Ответить
Все вірно. Але ср@ч зараз не через мову, а через публічні обзивання військових Фаріонихою. Львівські студенти вийшли саме через це, а не за захист кацапської мови.
показать весь комментарий
17.11.2023 13:27 Ответить
Обзивання: я їх не можу назвати українцями?
З погляду формальної логіки, наукового підходу так є. В розділі Поняття є,
що зміст поняття становлять суттєві і несуттєві ознаки. А головна суттєва ознака українця, як поняття - це українська мова у приватно-особистому житті, а не приміром участь у бойових діях за Україну, чи називання себе цим означенням. Таку ознаку мають іноземні підрозділи у ЗСУ, але українство їм не потрібне, мають своє. Тому, строго кажучи, какаяразніца - неукраїнці з наукового погляду, а відносяться до російської діаспори в Україні.
показать весь комментарий
17.11.2023 20:29 Ответить
Ні, там були "тварі" (і гірше) і в такому ж дусі, навіть конкретно про прізвищах на Азовців... Очевидно пан не дуже слідкував за розвитком скандалу в соцмережах.
За "я не можу їх назвати українцями" студенти б не вийшли і соумереж не трясло б так кілька днів поспіль.
показать весь комментарий
17.11.2023 20:38 Ответить
*соцмережі
показать весь комментарий
17.11.2023 20:39 Ответить
я не вірю, дайте посилання
показать весь комментарий
17.11.2023 20:40 Ответить
Можете не вірити.
А я не маю часу на те, щоб зібрати посилання на весь той бруд з усюди. Може попадуться Вам скріни або хтось інший матиме для Вас час і шукатиме посилання, перейдете, подивитесь, послухаєте й почитаєте - вжахнетесь.
показать весь комментарий
17.11.2023 20:53 Ответить
Як можна вжахнутись, якщо у арміях цивілізованих країн таке годі уявити, щоб більшість вважала, що мовою ворога аморально послуговуватись, але частина плювала на національні почуття більшості, бо всі попередні роки звикла зневажати національні цінності в той чи інший спосіб?
показать весь комментарий
18.11.2023 00:32 Ответить
я не сперечаюсь з Вами, я теж так вважаю.
але Фаріон (професорка!) повела себе по-ідіотськи, чим ще більше поглибила й ускладнила проблему.
показать весь комментарий
18.11.2023 00:36 Ответить
Фаріон це говорила і раніше. Цінності поза часом і місцем існують, тому чи під час війни, чи до війни, чи воїни чи тиловики - не має значення, навіть якщо людина на звернення українською відповідає російською, в середовищі україномовних дозволяє собі москворотити тощо - це вже не українець етнічно з наукового погляду. Не може ж вона спотворювати дійсність. Якби її ще за язик не тягнули, підводили, то такі пасажі до кінця війни і не прозвучали б. Соколова ж дала пряме запитання: що ви вважаєте щодо російськомовних бійців Азова, штурмової бригади... Я наприклад думаю, що будучи впевнені у перемозі, вже ветерани далі обстоюватимуть право ігнорувати національну мову, і далі будуть становити фактор зросійщення в якості прикладу до наслідування.
показать весь комментарий
18.11.2023 02:08 Ответить
Соколова, на мою думку, просто хайпожерка. Вона заклала першу цеглину в грандіозний скандал. Якби Фаріон була більш обачніша та поміркованіша, то не було б ніякого скандалу... Але Фаріон понесло... Не знаю, це зіркова хвороба чи звичайна людська дурість, але, замість того, щоб зупинитись і виважено продумати свої подальші дії, Фаріон почала опускатися все нижче і нижче, поки не скотилась до ганебних особистих образ воюючих військових на загальний огляд. Один з них навіть закликав побратимів переходити на українську хоча б заради того, щоб не давати "фаріонам" приводу.
Так що в цьому скандалі Фаріон виставила себе цілковитою дурепою і базарною бабою. Ну от навіщо?
І студенти вийшли з протестами саме через її ганебні висловлювання та образи в сторону військових, не через мовне питання... А тепер все подається так, наче бідна професорка постраждала через мову. Ні, це маніпуляція. Вона завдала тільки більшої шкоди україномовним. Повірте, я знаю, що кажу. Я в Києві живу. Ми з таким трудом навертали людей до української, а зараз воно все летить шкереберть.
показать весь комментарий
18.11.2023 04:58 Ответить
Тут є відповідь на ваше "навіщо" https://www.unian.ua/society/v-ukrajina-nova-farion-avtor-knig-dlya-ditey-zayavila-pro-zrosiyshchenih-biyciv-zsu-foto-12450315.html?fbclid=IwAR2un34yPvuIpxYqfOvPjKcf6q3JNOxfrP9f4Rw_-xPc14OA8kDxfdK1xLo
показать весь комментарий
18.11.2023 23:32 Ответить
та дурня то все.
хайп і дурня.
показать весь комментарий
19.11.2023 00:12 Ответить
Типичный разговор с русскоязычным в интернете.
- Почему не общаешься на родной мове?
- Мой родной рузкий.
- Ты украинец?
- Да.
- Значит родной язык должен быть украинским?
- Нет.
показать весь комментарий
17.11.2023 08:03 Ответить
- тогда готовься к войне, мы тебя защитим
- мне этого не надо
- надо, Федя, надо
показать весь комментарий
17.11.2023 10:45 Ответить
Звертаюсь до адміністрації сайту з пропозицією.

Схоже, що в статтях про фаріон далі треба відключати коментування. Бо тут налізло багато агенів ФСБ і під виглядом захисту української мови організовують срач.


Їм відповідають, що фаріон наїхала на військових, які ціною життів в окопах захищають країну, а вони своє що фаріон захищає українську мову.
Це спецтехнології хитрих московитів направлених на розколи в Україні і в армії.
показать весь комментарий
17.11.2023 13:08 Ответить
Страница 2 из 2