10316 посетителей онлайн
9 839 82
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Депутати в окопі (лонгрід)

Цензор.НЕТ Изображение

Як нам допоможе виграти війну батальйон з 200 депутатів?

Та дуже легко!

Візьмемо, наприклад, сумських нардепів - за виключенням пані Скрипки всі поголовно міцні чоловіки, призивного віку з достатнім здоров'ям. Готове відділення для будь-якого штурмового підрозділу.

Якщо ж вони не можуть прийняти навіть закону про загальну мобілізацію, то велкам тоді, замість тих, кого ви призивати не хочете...

Бо гніву багатодітних інвалідів, уклоністів, маминих пиріжечків, ненароджених для війни і бійців економічного фронту ви боїтесь, а самої війни, виходить що, ні!

Я уявляю нардепа Гузенка, наприклад, в своєму підрозділі - фпв-дрони йшли б в підрозділ в промисловому масштабі! Бо коли на кону стоїть життя нікому невідомого українця в окопі - це одне, а коли власне - зовсім інше!!

І всі незаконно засіяні і захоплені поля тільки б і працювали на ці дрони, бо лише вони можуть купити солдатові Гузенко ще один день життя.

Нардепу-снайперу Молотку дуже зрадів би в своїй роті Сергій Варакін. І все б у нього стало дуже добре - і з'явилися б і найкращі гвинтівки, і набоїв вдосталь, і оптика і тепловізори і ті ж дрони.

Бо М - мотивація!

Так вони і так жертвують скаже Ви. Правильно - донатять. Нещодавно один поважний пан, "владєлєц заводов і параходов", не нардеп, що має достатньо коштів щоб їздити на мазератті задонатив оборонцям Куп'янська аж 2 фпв-дрона. А, думаю, сидячи в окопі в с.Синьківка, він продав би через інет своє мазератті і купив би дронів на всі. Бо мазератті в нього ще буде, а іншого життя вже ні.

І не треба зупинятись на одних нардепах. Є ще ж їх родичі, є різного роду чиновники і властьімущіє.

Тимофій Мілованов міг би опинись на одній позиції з тими самими мінометниками, що так посміли образити такого шановного пана на заправці. Десь в районі Серебрянського лісу.

І там, колишнього міністра економіки і нинішнього члена наглядової ради УкрОборонПрому (чи як воно там зараз називається), прості бійці-мінометники могли б запитати, вже без свідків: "Гей, пане член ради ОборонПрому (чи міністр), а чому в небі чорно від ворожих дронів, де наші РЕБ, за які ти член-міністр відповідаєшь?" Чому немає мініметних мін, гей міністр, і де гроші на все це, член економіки?"

Вони прості неосвідчені люди, вони можуть таке запитати. І "елітарність" на них не діє.

А пан Мілованов міг би їм натомість зачитати у відповідь свій твіт, наприклад.

Десь на лондонських фронтах сидить син-атошнік, командир мінометної батареї, Олексій Порошенко. Якби він сидів в тій же 10й ОГШБр, на позиціях під Соледаром, його батько і по сумісництву "батько всієї нації" і так сталося - доларовий мільярдер, віз би на фронт не сотню шин, а цілі товарні ешелони з дронами, а його заводи працювали б над виробництвом мін в режимі нон-стоп.

Чи прикурив би 45 млн. голова облради-будівельник Федорченко, якби той ВОП обороняли б його син та онук. Думаю, що незважаючи на всю свою жадібність, він побудував би його безкоштовно, не взявши в держави ні копійки.

Можна багато мріяти...

Толерантність до крадіжок на оборонці і корупції в МО впала би до нуля. Всі питання розвитку ВПК, наїздів на бізнес оборонки, фінансувань і будівництв вирішувались би миттєво.

Коли кожен, хто дотичний до прийняття і реалізації державницьких рішень знав би, що завтра він, або його родичі, опиняться "на нулі" без боєприпасів, бо не виготовили, озброєння - бо бо не купили, форми чи РЕБ над головою - бо гроші вкрали, без "арчера" в руках, бо завод що їх виробляє закрила якась баба з якоїсь там комісії.

Тоді все було по-іншому.

Повторюсь, М - мотивація.

Дуже созвучна з М - мобилізація.

P.S. І так, воювати треба, бо ми воюємо не за них, ми воюємо в тому числі за країну без них! Але це вже інше завдання.

Топ комментарии
+14
Це логічно і , навіть, психологічно беззаперечно...та що там, ймовірно, так виглядатиме ключ до перемоги. Без сарказму і без іпсошних кремлівських наративів, це просто в десятку. З повагою.
показать весь комментарий
11.01.2024 18:30 Ответить
+10
Питання №1.
А скільки депутатів від "СН" перейшло на сторону окупантів?
Відповідь: 122 організми.
Питання №2.
Скільки депутатів від "ЄС" перейшло на сторону окупантів?
Відповід: 0 (нуль).
Питання №3.
Скільки партійців від "ЄС" зараз воюює на фронті?
Відповідь: 2564 бійці.
Питання №4.
А скільки партійців від "СН" воює на фронті?
показать весь комментарий
12.01.2024 08:43 Ответить
+9
To

Та не полетять. Хотілося б довшого списку. Але на це часу на війні немає і це зрозуміло. Будь-які слова з передової маємо сприймати з розумінням і вдячністю до воїна.
І П. Порошенко, мабуть, вже завантажив не один ешелон на фронт, враховуючи габарити волонтерки, не використавши жодної державної копійки. Щодо державного підмурівка, то якраз Порошенко заклав туди найважливіші цеглини.
До речі, зевлада ненавидить Кривоноса як і Порошенка, як і Червінського, як, мабуть, і Залужного.
Я за Кривоноса іще з 2014-го. Він викликає повагу як офіцер і як людина державницького мислення.
Якщо Ви здатні на щось більше, окрім гасла в "...в гетьмани!", то вже ж постарайтесь. А так - "молоко"!
показать весь комментарий
11.01.2024 21:43 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Це логічно і , навіть, психологічно беззаперечно...та що там, ймовірно, так виглядатиме ключ до перемоги. Без сарказму і без іпсошних кремлівських наративів, це просто в десятку. З повагою.
показать весь комментарий
11.01.2024 18:30 Ответить
Логіка є, але хибна для нашої дійсності. Ось приклад, тут на цензорів написали статтю про суддю, який воював, поранен, зараз комісован.Люди у коментах писали, що такого достойного треба у конституційному суді робити, або більш поважним бути ніж суддя. Так от потім написали пост ті з ким він воював, писали що животи понадривали в окопах з цієї казки. Він записався у ТРО у Києві, коли москалів вже не було, а от коли прийшов наказ їхати на передок, він у тилу контузію получив (мабуть перебухав) і його комісували. Що не заважає йому хвалитися подвігамі,так щоб таких ще більше не стало, потім їх із посад не виженеш, будут кричати що воювали.
показать весь комментарий
11.01.2024 20:23 Ответить
Все , що пишуть в коментарях ...,добре , хай переважно все, демонструє прагнення людей до простих, а отже непрацюючих, рішень. Так є і завжди було. Автор же не пропонує простого рішення, бо ,погодьтеся, механізму втілити в життя ...принаймні от я- не бачу. Та сам хід думок... це ж достойний грунт опонування огидному висловлюванню такого собі Корнієнка... та й Мілаванава докупи.
показать весь комментарий
11.01.2024 22:04 Ответить
шкода що не можна поставити лайк статті. це прям 100% то що треба!
показать весь комментарий
11.01.2024 19:11 Ответить
Можна. Внизу під статтею.
показать весь комментарий
11.01.2024 22:55 Ответить
Не для того Зермак розставляв скрізь своїх людей, щоб депутати йшли на фронт. Їх і так добре годують.
показать весь комментарий
11.01.2024 19:36 Ответить
«Зермак» це в десятку. ******* теж добре, но зермак це саме те. Пропоную владу зелених ттак і називати.
показать весь комментарий
12.01.2024 09:39 Ответить
Не забувайте, що "Сивочолий" і "сектантів" ЄС задонатили більш ніж 4 млрд. на ЗСУ, а тільки депутатів всіх рівнів воює 328 бійців та 10 "сектантів" загинуло.
Тепер закономірне питання, а скільки воює "правильних" дупутатів від Голобородька ?
показать весь комментарий
12.01.2024 08:25 Ответить
Питання №1.
А скільки депутатів від "СН" перейшло на сторону окупантів?
Відповідь: 122 організми.
Питання №2.
Скільки депутатів від "ЄС" перейшло на сторону окупантів?
Відповід: 0 (нуль).
Питання №3.
Скільки партійців від "ЄС" зараз воюює на фронті?
Відповідь: 2564 бійці.
Питання №4.
А скільки партійців від "СН" воює на фронті?
показать весь комментарий
12.01.2024 08:43 Ответить
Ваші підрахунки з загиблими досить цинічні. Але нагадали мені ще одного патріота Тягнібока, коли він бігав по ефірах і волав що на Майдані загибло 16 свободівців. Так що вони ці герої загибли тому що вони свободівці? Чи тому що для них Україна понад усе?! Зрозуміло що без політиків держава не працює. Так збудована система. Ну ми ж дорослі люди і розуміємо для чого ці істоти туди пруться.

Принаймі 99% з них. Не обманюйтесь,та не обманюйте інших.
показать весь комментарий
12.01.2024 09:52 Ответить
Ахах! Шановний, це не мої підрахунки, а загально відома інформація. Так що мимо
З вас бот, такий собі - примітивненький. Мені жаль подоляка, що йому доводиться набирати ось таких"опровєргатєлєй" собі на роботу, не здатних даже зрозуміти, що вся ця приведена мною інформація не придумана, а взята з джерел, которі є в відкритому доступі.
показать весь комментарий
12.01.2024 11:06 Ответить
Ви так і не зрозуміли, НАВЕДЕНА Вами інформація про загибель людей досить цінічна. Як і Тягнібока про загиблих на майдані. Я звичайний громадянин України, можливо трохи поінформованіший та більш фінансово спроможний. Все. Ніколи мені на відміну від Вас ніхто не платив щоб я щось писав. І Ви ж розумієте, що виходячи з обставин ми не можемо на цьому ресурсі спілкуватися на рівних. Колись декілька місяців була така сітуація що мої аргументи проходили.

Тоді САМ холодний яр здувся. Тому що проти правди нема у Вас ботяр аргументів. Справжніх аргументів. Тому знов Ви в молоко товарісч бот.
показать весь комментарий
12.01.2024 14:25 Ответить
Ваші маніпуляції досить криві.
Мова йшла про сухі факти, а зовсім не про "змагання з загиблих". Ви марно намагаєтеся натягнути сову на глобус намагаючись вчепитися до вирваного з контексту та помноженого на ваші фантазії.

"можливо трохи поінформованіший та більш фінансово спроможний"
А ось ви вже змагаєтеся розповідаючи про особисте тоді коли про це вас ніхто й не питав.
Я би вам не радив змагатися з з фінансової спроможності та поінформованості...
показать весь комментарий
12.01.2024 15:56 Ответить
Дякую за пораду. Але Ви не помітили випади про те що мене прийняв на роботу подоляк. Я й пояснив цьому ботяре, що я не отримую зарплатні вже десятків років. Я
показать весь комментарий
12.01.2024 16:15 Ответить
Це ви не помітили що під тим коментом моя вподобайка стоїть, тож - я його читав.
Бот (робот) - це програма, людина - це не бот. Особисто я людей ботами не обзиваю.
Не отримуєте зарплатню? Не Подоляк? ОК.
показать весь комментарий
12.01.2024 16:29 Ответить
Дякую що нормально відповіли, але я не дивлюсь хто саместавить лайки а хто ні. На це просто нема часу.
показать весь комментарий
12.01.2024 22:19 Ответить
Ну в сивочолого хоч окремі депутати на фронті - Забродський, Зінкевич. Ну і колишні Барна і Луценко були... А у зелених хто?
показать весь комментарий
11.01.2024 21:32 Ответить
все класно - ну не обобщай.мухи окремо а котлети окремо.
показать весь комментарий
11.01.2024 20:04 Ответить
Не фантазуйте. Приймуть закон і наловлять багатодітних інвалідів, уклоністів, маминих пиріжечків, ненароджених для війни і бійців економічного фронту.
Ніхто з цих депутатів та поліцаїв, які будуть ловити, прокурорів та суддів які будуть судити, військових, які вже своє відвоювали в тилу - в окоп до вас не потраплять.
показать весь комментарий
11.01.2024 20:41 Ответить
Таки потраплять, в другу чергу
показать весь комментарий
11.01.2024 20:56 Ответить
Не будьте дитиною. Не потраплять. Такі закони виживання. Хто має владу та тих хто може зловити та примусити вмерти інших - ніколи самі на смерть не підуть.
показать весь комментарий
12.01.2024 13:16 Ответить
См ерть кацапам, що прийшли нас вбивати
показать весь комментарий
11.01.2024 20:54 Ответить
To

Та не полетять. Хотілося б довшого списку. Але на це часу на війні немає і це зрозуміло. Будь-які слова з передової маємо сприймати з розумінням і вдячністю до воїна.
І П. Порошенко, мабуть, вже завантажив не один ешелон на фронт, враховуючи габарити волонтерки, не використавши жодної державної копійки. Щодо державного підмурівка, то якраз Порошенко заклав туди найважливіші цеглини.
До речі, зевлада ненавидить Кривоноса як і Порошенка, як і Червінського, як, мабуть, і Залужного.
Я за Кривоноса іще з 2014-го. Він викликає повагу як офіцер і як людина державницького мислення.
Якщо Ви здатні на щось більше, окрім гасла в "...в гетьмани!", то вже ж постарайтесь. А так - "молоко"!
показать весь комментарий
11.01.2024 21:43 Ответить
автор рішив хайпонуть на старой тємє - про баригу і злих свинарчуків.потрібно бути не розумним,зрівнюючи людей які за Україну і покидьків з кремлівського шапіто.
показать весь комментарий
12.01.2024 08:16 Ответить
Про бійців лондонського фронту заперечень нема? Автор там в десятку
показать весь комментарий
12.01.2024 09:55 Ответить
заперечення є.бидло яке скурило буквар,і прогулювало уроки - не може вчити життю професора філософії.забагато честі.
показать весь комментарий
12.01.2024 12:36 Ответить
Шкода, що виховання, пройшло повз Вас. Ви не маєте поваги до людей які задають Вам прості але не зручні для Вас питання. Про бійців Лондонського фронту Ви як завжди не відповіли, тому що Вам нема чого відповісти. Але Ви замість відповіді почали хамити людині яка Вас не ображала і жодного лайливого слова Вам особисто не написала. Ви схоже такий професор як і Фаріон. А я досить добре вчився в школі, а в інституті на відміно, отримував підвищену стипендію та головне вільне відвідування лекцій. Не палю і не палив жодного разу. Тому все що Ви написали мені це все в молоко. Звичайні пусті балачки коли нема аргументів. Але за професорський базар потрібно відповідати. Так як там на Лондонському Фронті? Кішка слабка відповісти? Доречі я підписуюсь своїм справжнім імʼям, тому що мені нема чого соромитись і ховатись за вигаданим імʼям та прізвищем. Тому що я відчуваю що на моїй стороні правда. Ви схоже навпаки.
Соромно? Тоді я Вас розумію..
показать весь комментарий
12.01.2024 13:20 Ответить
Ви виховались у якомусь тенеденційному напрямку. "Лондонський фронт" і надзвичайно важливу роботу П. Порошенка на допомогу ЗСУ не варто змішувати. Є багато позитивних відгуків військових. І "ЄС" - краща партія у ВР.
До речі, з орфографією і пунктуацією у Вас не дуже. Може, туману напускаєте про студента-відмінника.
показать весь комментарий
12.01.2024 15:16 Ответить
Технічний ВУЗ. До того ж це було більш ніж сорок років тому і у нас тут проста розмова. А не дипломна робота. Я про Порошенко не сказав ні слова. Ви ж це бачите. Жодного слова про Порошенко Ви в мене не побачите. Тому не підкидайте мені ці речі. «умерла так умерла».
показать весь комментарий
12.01.2024 16:20 Ответить
навіть відмінник навчання по життю буває дебілом. Ти - якраз той випадок.
показать весь комментарий
12.01.2024 15:19 Ответить
Скажіть от у чому фішка розмовляти не аргументами, а образами. Вас що так навчають десь або Ви по життю такі. Раніш тільки фанати зека рецидивіста були такими. Я думав ця бидлота вже кудись поділась назавжди, а виходить ні. Шкода.
показать весь комментарий
12.01.2024 16:23 Ответить
ти ******* така вважаєш себе аристократом, **** ти брехлива? - а сам там же брешеш, і я мушу буду погоджуватися з тобою, брехлом? Згинь, скотина!
показать весь комментарий
12.01.2024 21:30 Ответить
Якийсь істеричний та хамський допис. У нас в країні близько 60% людей волонтерят та донатят. Це і я і ти. Тому не будь істеричкою і тримай себе в руках. А то раптом виявиться що хтось задонатів на підтримку ЗСУ більше ніж ти. І що тоді? Будеш вибачатися? Давай це глупство не продовжувати. З психічно проблемними не спілкуюсь.
І ще, хочу спитати у адміністраторів - таке «спілкування» Ви вітаєте? Можливо людині потрібно охолонути? взагалі тут не підворіття і такі вчинки повині припинятися
показать весь комментарий
12.01.2024 22:34 Ответить
слішком много буков і ні о чьом,панє сер ГЄЙ.жалко що обмежені люди не бачуть далі свого носа,н *** хто в Лондоні вони знають.їм по 1+1 сказали.
показать весь комментарий
12.01.2024 18:00 Ответить
І це написав професор? Ну якщо тільки кацапський.
показать весь комментарий
12.01.2024 22:37 Ответить
Пане ,не вступайте в полеміку з лайном.Воно того не варте.
показать весь комментарий
13.01.2024 15:56 Ответить
Сеня, такий зараз дуже правильний і дуже критичний, але таким був не завжди в Сумах.
показать весь комментарий
11.01.2024 21:43 Ответить
Ви так і не зрозуміли про що написано. Про те що будучі на нулі мізки становляться на правильне місце. А ви за рибу гроші.
показать весь комментарий
12.01.2024 09:57 Ответить
Це Ви не зрозуміли, в коменті було трохи іронії. А Сені завжди всі заважали ще в часи навчання в СДПУ і він завжди вирізнявся словоблудієм.
показать весь комментарий
12.01.2024 10:06 Ответить
А, це було щось особисте? Не по суті статті? Зрозумів.
показать весь комментарий
12.01.2024 13:21 Ответить
Коли депутати і їхні діти поміняють Воїнів з фронту, то Воїни потім теж будуть донатити депутатам в окопах. І навіть, Воїни теж зможуть стати до роботи і депутатами, і поліцейськими, і суддями. В багатьох, хто зараз воює є освіта, вони так само займуть вивільнені робочі місця.
показать весь комментарий
11.01.2024 21:55 Ответить
Да не повинні воювати саме депутати (лише за бажанням). Бо хтось таки повинен керувати країною, погані вони чи гарні. Це те саме, що співробітників ГШ відправити в піхоту. Хто потім буде командувати військами? Я? Читаці "Цензора" ? Згадайте лютий 2014-й року, коли ВР залишилася єдиним органом, який почав працювати і ми вирулили

Коли "гарячі голови" пишуть "нехай воюють депутати" - мається на увазі справедливість. Я розумію, що справедливості не існує в принципі, але коли деяки верстви населення просто відверто сцять усім у вічі - то це вкурвлює. І ніякі аргументи не змотивують людей. А ще все більше приходить розуміння, що починається велика політика, де ціна життя якогось українця нічого не варта

Я просто намагаюся пояснити логіку людей
показать весь комментарий
11.01.2024 22:17 Ответить
Автор правий на всі сто. Дупутатів- на нуль, а на їх місце - розумних з фронту. Ця корумпована шобла нічого доброго не зробила для країни, для простого народу. Колись у ВР були патріоти, хоч їх була меншість, а зараз одні "бізнесмени".
показать весь комментарий
12.01.2024 00:46 Ответить
Та вже були розумні з фронту у ВР у минулому скликанні Верховної Ради
показать весь комментарий
12.01.2024 02:16 Ответить
Хто каже що депутати нічого доброго не зробили? Вони робили 99% тільки шкоду. Один олігархічний закон про ринок землі чого вартий.
показать весь комментарий
12.01.2024 10:02 Ответить
Ну, так зробіть це, про що Ви так мрієте. Так, саме Ви і Ваші колеги- однодумці, котрі приходять в екстаз від власних фантазій. Отакі і навибирали нам тих депутатів, котрих тепер так щиро зневажають і бажають відправити в окопи на нуль. А тепер так захоплено встановлюють справедливість у своїй голові. Один обранець навіть війну в своїй голові закінчив. Пропоную з віртуальної реальності повернутися на грішну землю і подорослішати.
показать весь комментарий
12.01.2024 13:29 Ответить
Якщо у нас воююча країна, то влада, яка не була на фронті певний строковий термін, не заслуговує на довіру.
показать весь комментарий
12.01.2024 06:00 Ответить
Всі фізично бути на фронті не можуть. Генерали теж не в піхоті воюють. Здається мені Ілля Ківа теж приймав участь в АТО, навіть до цілого майора дослужився. Влада не має довіри з абсолютно інших причин, які згадують з матюками під кожною новиною

Цікаво, і хто ж потрапить в депутати? Паворознюк? Чи Кривонос з Червинським? Щось мені підказує життєвий досвід, що варіант номер один
показать весь комментарий
12.01.2024 08:04 Ответить
А чого ви напираєте на «всі депутати неможливо». Нехай на нуль потраплять тільки кожен тридцятий. Можливо це принесе цим бл…м хоч якесь розуміння. Запустимо лотерею. Наприклад випадає буква М і всі депутати та урядовці включно з Миловановим навчаються два тижні і на нуль. Достатньо буде одного місяця на нулі, потім ті що виживуть повертаються до роботи в ВР та КМ а потім знов лотерея і наприклад випадає знайома буква П і далі за списком. На протязі досить короткого терміну все почне налагоджуватись і робота ВР і робота КМ. Так що «не всі» заспокойтеся. Ротація.) а якщо хтось загубиться, то піднімуть наступного по партійному списку. Просте рішення складни проблем. .
показать весь комментарий
12.01.2024 10:25 Ответить
Нехай потраплять. Тільки якщо (теоретично) так станеться - будуть "воювати" десь в ТрО Житомира або роті охорони ТЦК. Так здається це автор прихильник "простих рішень". Ще й романтик. Я проти популізму і маячні з лотереями
показать весь комментарий
12.01.2024 10:50 Ответить
Жека, з лотереєю був сарказм. Ви ж людина інтелектуальна, я гадав що це досить зрозуміло і тому не поставив смайлик. З лотереєю була пропозиція Мілованова. Він пропонував мобілізацію через розіграш лотереї. Невже пропустили і не чули? Гучна була інформація і досить добре висвітлена. Ну пропустили і пропустили.
«І на старуху буває проруха.
PS а чого популізм. Ось литовський парламент, коли на початку незалежності в домах у людей не було електрики і тепла, теж не опалювали парламент. Сиділи в пальту і шубах і голосували закони. Потрібно ближче бути до людей і тоді будеш краще розуміти за які закони потрібно голосувати. «Страшно далеки они от народа». і в цьому головна проблема. І з цього все витікає. Все що робиться в країні
показать весь комментарий
12.01.2024 14:39 Ответить
Да чув про лотерею, звісно
показать весь комментарий
12.01.2024 14:47 Ответить
Так чого ж не зрозуміли мій сарказм?
показать весь комментарий
12.01.2024 16:24 Ответить
Буває
показать весь комментарий
12.01.2024 16:33 Ответить
Всі! Не можуть. Але мова про Ротацію. Тобто ті що підуть туди, - звільнять тих, що прийдуть сюди і постануть працювати замість тих, так само донатячи, і створюючи ВВП.
Економісти кричать, що тиловики утримують військових. Зрозуміло.
А ми кажемо, що від перестанови доданків, сума не зміниться!
показать весь комментарий
12.01.2024 16:44 Ответить
депутати - це не лиш ВР,а й містечкові ради,і ті що колишні - хай ідуть,наголосували наприймали.таких більше мільйона буде.отримують пенсію держслужбовця за користь народу.
показать весь комментарий
12.01.2024 08:18 Ответить
Нехай ідуть, аби не втратилась керованість. Тільки механізму немає. Вибори заборонені. І автор теж розуміє, що це оксюморон
показать весь комментарий
12.01.2024 08:50 Ответить
Саме в такі моменти історії країні потрібна еліта, люди які здатні проявляти лідерство і вести за собою. Бо коли ці недофеодали (депутати,чинуші) жирують ,мародерять і посилають народ народ на смерть, то це і несправедливо і вкрай демотивує суспільство. Ну і звісно, при мобілізації депутатів будуть залучені на фронт додаткові фінанси, як вже зазначив автор статті.
показать весь комментарий
12.01.2024 02:02 Ответить
Так, це бело б гарною нашою національною ідеєю - дивитись, як можновладці гинуть або виживають в грі без правил, щоб прокинути їх від летаргічного сну корупції)
показать весь комментарий
12.01.2024 02:55 Ответить
Одна розумна людина сказала - ви живете сьогодні так, як проголосували вчора. За кого проголосував пан ротний навіть питати зайве, все видно з допису
показать весь комментарий
12.01.2024 07:51 Ответить
згоден на 100 %.а можна було без війни,і живі були б сотні тисяч українців.чи відчувають зебарани свою вину в смертях дітей ? ні.винуватий Порошенко.
показать весь комментарий
12.01.2024 08:20 Ответить
Він в них не винуватий,вони белькочуть що він би все здав.
показать весь комментарий
13.01.2024 05:25 Ответить
Якби "Десь на лондонських фронтах (сидів) син-атошнік, командир мінометної батареї, Олексій Порошенко" - то чинна влада вже давно би навела відповідні докази, не те що з фотками, а з відео. Он, коли Порох і Марина в лондонському ресторані тільки раз пообідали - вже були відосики зі зламаним нігтем.
Якщо іншого відео з синами Пороха нема - то цьому черговому жовчному висеру (хе-хе. сотні шин на фронт... хе-хе, та насправді тільки остання партія - за 400 дефіцитних; а вже не кажучи за іншу волонтерку...) тут вірити не слід.
показать весь комментарий
12.01.2024 10:38 Ответить
В США є заможні громадяни, які 90% своїх прибутків віддають на благодійність. Це десятки мільйонів доларів. Просто людина розуміє, що вона вже досягла певного життєвого комфорту і ділиться з іншими девʼятою міліонами з десяти які заробила. Покажіть мені хоч одного толстосума або олігарха який так діє в Україні. Ну хоча б одного. Нема. Тоді сидіть і мовчить, а то якось у Вас досить лицемірно виходить. Накрали-заробили мильон віддали гривню і піаряться по всіх каналах.
показать весь комментарий
12.01.2024 14:48 Ответить
якщо ти не розумієш, що таке благодійність - то заткни пельку, хоч не буде видно, який ти дебіл. Хоча, з іншого боку - вас 73/43%-них, недарма назвали зебілами.
показать весь комментарий
12.01.2024 15:10 Ответить
Якщо нема аргументів зразу починається хамство. Це так по Вашому.
показать весь комментарий
12.01.2024 15:56 Ответить
Дурник зебільний, так в Штатах людині яка віддає мільярди ніхто в спину і не плює, а влада не намагається віджати в неї бізнес, телеканал чи посадити через кишенькиві суди. То таким людям можна хоч і 999 тисяч з кожного мільйона віддавати.

В нас зовсім інша справа.
показать весь комментарий
12.01.2024 15:47 Ответить
А, зрозумів, наші олігархи вони не жадібні, а інколи навіть не патологічно жадібні саме тому, вони не віддають 90% своїх прибутків людям, а віддають один інколи навіть два відсотка на благодійність. І все через те що якщо наш олігарх віддасть 90% своїх прибутків людям в нього сразу відберуть бізнес. І тому наші олігархи все накопичують і накопичують свої статки, щоб відбиватись від других олігархів. Так навіть мені стало зрозуміло. А я думав що вони просто патологічно жадібні істоти, а вони по Вашому майже Робін Гуди. Може виберем якогось олігарха президентом щоб він розірвав це порочне коло. Ні? Не варто навіть думати про це? Це порочне коло назавжди? Що ж робити? Тупик? Ну, я зрозумів Вас олігархів більш не будемо вибирати в президенти. Я згоден. В Україні не буває таких олігархів кого можна вибирати в президенти. Ну і ладненько. На том і зупинимось. Всі вільні. Всі в сад.

Так чого Ви такі напружені хлопці?)
показать весь комментарий
12.01.2024 16:07 Ответить
по-перше я чув тільки про одного скандинавського мільярдера який прямо от 90% доходів віддає.

В США вони хоч і займаються благодійністю, але гроші для себе і для ведення бізнесу притримують і явно не 10%.

по-друге цитата автора стосувалсь не всіх олігархів а одної конкретної людини, яка (ну так чисто співпало) вже віддала 10% але не доходів, а вартості усіх своїх активів на армію.

чомусь чинного президента-ні-разу-не-олігарха та його шобли-***** з Юзіків-Їрмаків-Коль-Катлєт вона не стосувалась... ну знову -таки співпадання просто.

так й справді - ну віддала людина 4 млрд гривень, більше за всіх в Україні... ну і шо а вот в США негрів лінчують олігархи 90% віддають. ВСІ. Трамп особливо благодійник великий і ні разу не олігарх. І презинтом не був. А у нас все не то і не так. І це зрада! 🤡
показать весь комментарий
12.01.2024 16:22 Ответить
Досить сумбурно написано. Навчиться логічніше доносити свої думки. А то у Вас коні люди, милі та котлети все в одному флаконі. А з приводу зелених я вже висказався на початку обговорення про ******* і Зермака. Невже не помітили? Будьте надалі уважніше.
показать весь комментарий
12.01.2024 16:29 Ответить
100%. Ще б "взвод мажор" мобілізувати - і війна буде виграна так швидко, що всі здивуються. Потрусити відомих і невідомих нащадків Ахметова, Пінчука, Герег, Фірташа, Коломойського, Новинського, Арсена Авакова, Яценюка, Юлії Тимошенко, Кучми...
Ну так, і про шоколадного не забути.
показать весь комментарий
12.01.2024 12:07 Ответить
Та покиньте вже цю маструбацію зі справедливістю. ЇЇ не буде, доки завсідники соцмереж тільки зрідка приходять до тями, коли потрібно яєшню посмажити. Життя - не комп'ютерна гра і не шоу 95 кварталу. Ділом займіться.
показать весь комментарий
12.01.2024 13:39 Ответить
Гадаю, що ні з Порошенка, ні з Зеленського не слід ліпити ікону, бо ні один, ні другий до цього не дотягують. За Зеленського проголосували тому, що не хотіли Порошенка, який завів у владу кумів, друзів, власних охоронців, знайомих. Зеленський окрім того самого, ще має собі й фаворита і ковтає те, що той прожує. Отакі реалії. Не зачаровуймось, а будьмо тверезими. Нам потрібна істинно демократична, не корумпована країна. А до цього ой як ще далеко
показать весь комментарий
12.01.2024 12:29 Ответить
У дурних тільки 2 стани: або ліпити з когось ікону або кричати шо всі погані і недостойні, не буду ні за кого голосувати.

Останній стан до речі - передумова того що потім людина виліпить собі нову ікону з гівна і палок.

-----

А просто взяти і тверези зважити всі за і проти та зробити адекватний вибір з наявних кандидатів - це не про 73%
показать весь комментарий
12.01.2024 15:50 Ответить
P.S. І так, воювати треба, бо ми воюємо не за них, ми воюємо в тому числі за країну без них! Але це вже інше завдання. Джерело:

Таке наівне? Ні.
Після 14го, навкруги кожного мера або чиновника навіть маленького рівня, є своє коло в війсковій формі, багато хто з них і фронта не бачив но з убд. Тому ця маячня щодо без них - хєрота.Ніхто не дасть навіть почати ,задавять, а там де не задавять куплять.
показать весь комментарий
12.01.2024 12:46 Ответить
Як добре, що я заховався
показать весь комментарий
12.01.2024 14:53 Ответить
Вірні висновки. Але.Але буде все як йде. Мажори будуть організовувати "пакування" бідноти на фронт. І ніяк не навпаки. А якщо відбудеться щось погане. Те що має відбутись коли нічого не зміниться.
Багатії та еліта швиденько змиються з "трєвожними чемоданчиками" з нацарьованим...
показать весь комментарий
12.01.2024 20:55 Ответить