11299 посетителей онлайн
13 278 37
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Залужний і конституція

зеленський,залужний

Я абсолютний аматор у царині військового мистецтва. Тому я не можу компетентно оцінити, наскільки талановитий полководець Валерій Залужний. Втім для мене абсолютно очевидно, що саме він став уособленням героїчного спротиву українців навалі московської орди. Також я абсолютно переконаний, що чинний Верховголовком не став на другій посаді в країні мільйонером, хоча (якщо б захотів) міг би стати (принаймні гривневим) мільярдером...

Чи стане неминуча відставка Залужного катастрофою для фронту, багато в чому залежить від того, хто успадкує його посаду. А от для української демократії відставка Головкома точно стане ударом під дих.

Мій вчитель проф. Девід Вільямс вчив мене, що в підвалинах конституційної демократії лежать два слова: check and balances / стримування та противаги. В українському контексті контрбалансом "електоральному царю" завжди у новітній історії були олігархи разом з підконтрольними ЗМІ, продажні силовики, які ніколи не нехтували нагодою "сходити наліво" за великі гроші, і врешті-решт "we the people", які приблизно раз на десять років виходили на вулиці та майдани нагадати владі, хто в цій країні справжній суверен.

Наразі від цих стримувань і противаг не залишилось нічого. Єдиною противагою "електоральному самодержцю" є генерал, рейтинг якого стабільно перевершує рейтинг президента. Хто б не прийшов йому на заміну, останній балансатор одноосібної влади в Україні буде зруйнований. І це зблизить нас не з Заходом, до якого ми прагнемо, а з росією...

Топ комментарии
+32
Вот как мрачно заговорил пан Друзенко. Ну-ну. А я вот помню как ровно пять лет назад этот самый Друзенко яростно плевался в Щикалядного Боригу как в главное несчастье Украины и одновременно расхваливал предстоящую смену Президента с матёрого политика-профессионала на криляющееся Недоразумение со сцены. И до сих пор этот пан не извинился и не покаялся перед теми, кого дурил пять лет назад. Пишут в Библии и в Евангелии, что прощенным Всевышним будет тот, кто искренне покаялся. К пану Друзенко это не относится.
показать весь комментарий
08.02.2024 10:13 Ответить
+24
Цілком згодний. В цих панів Друзенко, Романенко, Білецький та в багатьох інших відшибло памʼять про те, як вони паплюжили баригу Порошенко (аргументів не приводили!) та тягли до влади абсолютно до неі не підготовлену людину, якому Украіна була чужа. Ще й більше! Той же пан Друзенко нещодавно порівняв цього хлопця з Кривого Рогу з Уінстоном Черчилем - не більше, не менше. Вони в здоровому глузді?
показать весь комментарий
08.02.2024 11:09 Ответить
+15
Друзенко як міг тягнув Зеленого до влади, а тепер чомусь дивується
показать весь комментарий
08.02.2024 10:45 Ответить
Комментировать
Сортировать:
"чинний Верховголовком не став на другій посаді в країні" - це про кого?
показать весь комментарий
08.02.2024 08:29 Ответить
Чувак не розуміє, про що пише.
Сам же про це і написав.
показать весь комментарий
08.02.2024 09:44 Ответить
Можливо, Друзенко дізнався, що у нас Парламентсько- президентська республіка. Тобто, стефанчук - перший сер, зеленська - перша ледь.
Але свій розумовий рівень автор сховати не зміг:
-я абсолютно переконаний, що чинний Верховголовком не став ... мільйонером.
Звісно, все що зе накрало, задонатило на ЗСУ
показать весь комментарий
08.02.2024 13:43 Ответить
про Конституцію треба було говорити до війни, коли єрмак від імені зєлєнского керував розподіленням бюджету

під час війни посилатись на Конституцію якось дивно - в яких з країн, окупованих сталіном та гітлером, включно з самими Німеччиною та росією, повноцінно діяла Конституція ?

історія повторюється : колись скіфи пояснили персам чому воюють за свої степи та яри - зараз росія вкупі з іраном прийшла туди ж з тими ж цілями, тільки в скіфів тепер "отаманить" ніким не обраний єрмак, в якого батько російський шпигун - що про такий оборот пише Конституція
показать весь комментарий
08.02.2024 10:11 Ответить
В них вибіркова амнезія - тут помню, тут не помню
показать весь комментарий
08.02.2024 10:37 Ответить
Вот как мрачно заговорил пан Друзенко. Ну-ну. А я вот помню как ровно пять лет назад этот самый Друзенко яростно плевался в Щикалядного Боригу как в главное несчастье Украины и одновременно расхваливал предстоящую смену Президента с матёрого политика-профессионала на криляющееся Недоразумение со сцены. И до сих пор этот пан не извинился и не покаялся перед теми, кого дурил пять лет назад. Пишут в Библии и в Евангелии, что прощенным Всевышним будет тот, кто искренне покаялся. К пану Друзенко это не относится.
показать весь комментарий
08.02.2024 10:13 Ответить
Блохєри помилок не визнають, шановний! Блохєри створюють інформаційні хвилі, які надають їм підписників/перегляди/монетизацію/славу/тощо.

Яка різниця, про що пише Друзенко, якщо він не розуміє різниці між Верховним головнокомандувачем та Головнокомандувачем? Головне ж написати, щоб не забули про існування автора...
показать весь комментарий
08.02.2024 11:08 Ответить
Цілком згодний. В цих панів Друзенко, Романенко, Білецький та в багатьох інших відшибло памʼять про те, як вони паплюжили баригу Порошенко (аргументів не приводили!) та тягли до влади абсолютно до неі не підготовлену людину, якому Украіна була чужа. Ще й більше! Той же пан Друзенко нещодавно порівняв цього хлопця з Кривого Рогу з Уінстоном Черчилем - не більше, не менше. Вони в здоровому глузді?
показать весь комментарий
08.02.2024 11:09 Ответить
Друзєнко- у здоровому. Так, синдром Даннінга- Крюгєра, поєднаний із шизофренічними проявами свідомості.
Керувати авто може...
показать весь комментарий
08.02.2024 21:42 Ответить
ШО ВЫ ПРО ДЕНЬГИ ГОВОРИТЕ !!! ОНИ ДОЛЖНЫ ДРУГ ДРУГА ОБНИМАТЬ И УВАЖАТЬ !!!
показать весь комментарий
08.02.2024 10:32 Ответить
Зараз йде внутрішня війна по лінії Незалежний - зелена Проституція
показать весь комментарий
08.02.2024 10:36 Ответить
Друзенко як міг тягнув Зеленого до влади, а тепер чомусь дивується
показать весь комментарий
08.02.2024 10:45 Ответить
Порошенко вкладав і вкладає гроші в оборонку, виробництво та закупку саме зброї

в що вкладає гроші коломойський під час війни ? у відновлення дорог після війни ? під яким прапором ?

ахмєтов зробив кілька бліндажів, хоч міг би профінансувати озброєння десяти бригад щонайменше

перед тим як було голосувати за зєлєнского, або оце зараз читати Конституцію, варто трохи економічно помислити і подивитись на вищенаписане. бо інакше виходить охлократія
показать весь комментарий
08.02.2024 11:12 Ответить
Все вірно.
Але злі язики плещуть отаке :"Бізнеси SCM, Фонд Ріната Ахметова та футбольний клуб «Шахтар» спрямували на допомогу країні, військовим та мирним людям вже 6 млрд грн ($175 млн) за 18 місяців повномасштабного вторгнення."
А ще начебто і податки платить.
показать весь комментарий
08.02.2024 17:33 Ответить
платить податки, будує нову яхту 150 метрів завдовжки - все встигає !

чекає поки почнеться "відновлення економіки" - тоді подвоїть свої статки ще й відшкодування з бюджету отримає

і "злі язики" знов будуть його нахвалювать

ніхто ж не згадає як він фінансував батальйон "восток" в 2014-му
показать весь комментарий
08.02.2024 17:37 Ответить
Ну так борги ФСБ за Ахатя вже віддав у 2014, чому б і ні.
показать весь комментарий
08.02.2024 22:36 Ответить
Ми вже увійшли в ідеальний шторм, а пан автор все добірає слова аби не образити причину всіх проблем останніх 5 років.
показать весь комментарий
08.02.2024 11:52 Ответить
Дві неправди в тексті пана Геннадія.
Перша неправда. Людина може бути профаном в медицині, але ефективність лікаря може визначити по результатах лікуання. Оцінити дії професіонала можна по результатах. Про те ще в Святому Письмі сказано - суди про людину по ділах його. Результатів двох років війни з рашистами достатньо, аби впевнитися - Залужний високопрофесійний військовий, тільки не все від нього залежть. Вже очевидно, що ніхто з притомних професійних військових із Зеленським на одному гектарі не присяде, не кажучи вже щоб йти Зеленському у підлеглі і слухати його бздури..
Друга неправда. Не варто так легко скидувати з "балансу" народ України. Був вже один такий - вилетів вперед дупою у Ростов. Чому Зеленський крутиться, як глист на пательні, але не хоче сам, разом з Умєровим, звільнити Залужного? Бо боїться народу.
І правильно робить, що боїться.
показать весь комментарий
08.02.2024 12:28 Ответить
Не коментуватиму через жалість.
показать весь комментарий
08.02.2024 13:41 Ответить
Гидотно читати цих перевертнів, які й привели оце "велике чудо" до влади!!!🤮
показать весь комментарий
08.02.2024 13:57 Ответить
У демократичній країні будь яка офіційна особа підзвітна своєму наймачу, тобто народу країни. Тому, якщо ця особа вирішує використати якісь свої, цілком законні, повноваження, вона має пояснити необхідність їх використання перед найвищою владою в країні - її народом. У випадку з Залужним це правило виконане не було. У найвищої влади, тобто у народу, виникли сумніви в адекватності застосування своїх повноважень президентом. Здавалося б - дріб'язкова проблема: вийди і поясни народу, яка є необхідність такого рішення. І все. Народ дорослий, він зрозуміє. Але, виявилося, що все дуже не просто. Після 2 тижнів мовчанки президент вирішив пояснити логіку своїх рішень італійцям, а не своєму роботодавцю. Або у нашого президента є сумніви у розумових здібностях свого народу, або йому немає чого сказати, бо причину свого рішення оголошувати принизливо для президента. І на що він має розраховувати після цього?
показать весь комментарий
08.02.2024 14:12 Ответить
Коли ви пан Друзєнко ,блеяли за прастого парня с Кріворожжя то ви тоді були в свойом умє чи не зовсім???
показать весь комментарий
08.02.2024 14:36 Ответить
Погоджуюсь з паном Друзенко.
показать весь комментарий
08.02.2024 16:53 Ответить
Пан Друзенко забув за основу демократії - Верховну Раду. Президенти не були ніколи взірцем демократії (крім Ющенко). Не розумію навіщо він написав, цей епос. Зараз будь-яка особа, яка поверне ву бік мосоквії не проживе й доби.
показать весь комментарий
08.02.2024 17:39 Ответить
Ммм... може нам в автопарки водіями папуасів набрати? Я не думаю, що чинний та пройдешній мають вищу військову освіту, чи вже "права" купили? До речі, - у нас вся влада з Папуасії, і... - ГАРАНТ КОНСТИТУЦІЇ ЗАВЖДИ НАРОД, бо без нього неможлива жодна держава. Без ікон? - Запроста. АРХ М
показать весь комментарий
08.02.2024 18:44 Ответить
фсб плескає в долоні квартальним гнідам.
показать весь комментарий
08.02.2024 18:52 Ответить
А ти хто ?
показать весь комментарий
08.02.2024 21:44 Ответить
ти чучало нічого не придумало окрім висратись ?
показать весь комментарий
09.02.2024 07:08 Ответить
Ради справедливости нужно проводить выборы. Боневтик - не царь.
показать весь комментарий
08.02.2024 20:09 Ответить
"Мій вчитель Девід Боуї вчив мене..."
Коротше, Гєна, харош галіматью на голови людям лити.
Ти краще скажи- ти навіщо із своїм Девідом Боуї всадив у ті голови інфантильних українців підлітка із комплексами Наполєона, і до тогож невігласа у всьому, крім травілі анекдотів?
З кого питати із тебе, чи Девіда?
показать весь комментарий
08.02.2024 21:38 Ответить
"we the people", які приблизно раз на десять років виходили на вулиці та майдани нагадати владі, хто в цій країні справжній суверен. Джерело:

Нагадати не владі, а Януковичу и домбасне. Не надо путать теплое с мягким, в угоду своим романтическим фантазиям о народе.
показать весь комментарий
09.02.2024 04:39 Ответить