5118 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Бути суспільством чи натовпом

зсу

Був я оце у відрядженні в штаб нашого оперативного командування. Ця штука у нас дика рідкість, тому з радістю залишив за плечима рідний бімбас та чкурнув. Звісно, що цю можливість використав в тому числі і для того, щоб трошки побути з сім'єю.

Пішли з родиною в торгівельний центр, вигугляти дитинча в дитячій зоні. Зайшли в один з нових великих, я коли останній раз був в Києві то він ще добудовувався, там шикарний майже лунапарк всередині.

Тільки віддали аніматорам - повітряна тривога. Всіх дітей виводять. Забрали, спустились вниз до паркінгу, посиділи там з годинку, відміна тривоги. Знову пішли в дитячу зону - знову тривога. Плюнули та і поїхали додому.

Але мова не про те. Я ніколи не був в укритті з цивільними. Якщо чесно, я взагалі лише декілька разів за велику війну взагалі був в укритті - ми завжди або і так у підвалах, або байдуже. У мене навіть немає сповіщень, і я шокований як всі навкруги розбираються які там мігі куди летять, якими ракетами стріляють і так далі. Фраза моєї мами що "дозаправщик ще не взлетів" взагалі ввела мене в ступор.

І тому я вперше з великою масою народу опинився в типу бомбосховищі. І це запаяло мене в йобаний жєсточайший пєтєсєрє.

Шокує буденність. Люди просто туплять в телефони, хавають якісь снеки з сумок, дістають заздалегідь приготовлені простирадла щоб на них сидіти. З цим ще можна змиритись. Але діти....

Діти не плачуть. Вони бігають в ігровій зоні, лазять по канатам, ганяються за аніматорами - і тут сирена, тривога, голос каже що все закривається. Дітей виводять, їх забирають батьки і уводять від гри в якісь підвали, паркінги, ще кудись....де треба тупо сидіти і чекати.

І вони не плачуть. Вони слухняно тимчакують за дорослими. Це їх життя, воно таке. Навіть крик матері з вікна у двір що треба йти додому викликав в моєму дитинстві грустішку. Тут - це частина їх маленького життя, в якому дехто з них вже половину його знає - будь-яка гра, активність, навчання чи перегляд фільму може бути грубо припинений росіянами, які летять їх вбити.

Я стояв у натовпі, дивився на дітей та їх батьків, і серце моє щемила страшна несправедливість від кончених упизднів, які будучи не в силах впоратись з українським солдатом мстяться його рідним.

А ще, я просто не розумію, як можна не хотіти припинити це особисто і наїбнути їх. Я не розумію, які ще ТЦК, облави на вулицях, повістки та решта репресивних заходів мобілізації потрібні чоловікові, який хоча б раз бачив свою жінку і дитину в сраному підвалі, щоб розізлитись та нарешті скинути з себе оцей сонний наліт цивілізованості, та відчути те, що він має відчути - страх, лють та ненависть, що перетворюється в дію, в лезо, в спис, в кулю, в ракету, в біг по грязюці назустріч уйобакам, в банку тушонки на складі, в відремонтовану мотолигу, в снаряд, сотий, тисячний, який зриває нігті на синіх пальцях, в пилюку цеху, в екран ноутбуку з йобаними табличками, в екран стріму на ксп, та навіть в паперову алфавітку, яка заповнюється заспаними очима, сука, та в ЩО ЗАВГОДНО що може зашкодити цим уєбанам, вбити їх, відкинути, нарешті нагодувати кровью по самі ніздрі і дотягнутись нарешті до ЇХ дружин, до ЇХ дітей, щоб ніколи більше, щоб на підкорку, щоб на генетичному рівні, щоб на найближчі сто років ця ідея не приходила в бошки їх виживших.

Що ж за хєрня відбувається навкруги, і як нам всім нарешті почати відчувати себе суспільством, яке випрацьовує одні правила гри для всіх, а не просто натовпом людей, які живуть на одній території.

Топ комментарии
+23
Хороше питання: "...як нам всім нарешті почати відчувати себе суспільством, яке випрацьовує одні правила гри для всіх...".
Але задавати його варто не бідолахам в укритті, які судомно намагаються чіплятися за щось хороше в житті, а отій зеленій шпані, яка корчить з себе українську владу, і зовсім не має наміру грати за одними правилами для всіх. Зелені "слуги кремля і своїх кишень" хавають не снеки з сумочки, а деруть з України останнє - і щось не видать в залі Верховної Зради люті та ненависті.

Влада найперше повинна почати грати за правилами для всіх, тоді і всі підтягнуться. А поки владне жлобйо сидить по дорогих ресторанах - не варто чіплятися до мами в укритті, яка хоче, щоб її дитина усміхалася.

Для початку хоч би заткнули вже отой "марахвон" з веселими пиками ведучих.
показать весь комментарий
08.02.2024 12:42 Ответить
+21
від того що всі чоловіки підуть на фронт, їхні сім'ї не будуть бомбити? автор контужений? щоб вас не бомбили, вивезіть рідних з країни.
показать весь комментарий
08.02.2024 11:59 Ответить
+15
Ніхто. Народ - джерело влади. Виходить - яке джерело, така і влада.
Може прочумаються люди раніше, ніх країна зникне, а може й ні.
показать весь комментарий
08.02.2024 12:51 Ответить
Комментировать
Сортировать:
від того що всі чоловіки підуть на фронт, їхні сім'ї не будуть бомбити? автор контужений? щоб вас не бомбили, вивезіть рідних з країни.
показать весь комментарий
08.02.2024 11:59 Ответить
"кармалюк" -- шмат хохлобидлівського лайна, що хоче свою ницість загорнути в якусь удавану "мудрість". Тьху на вас!
показать весь комментарий
08.02.2024 19:07 Ответить
Яке ж ти падло. Не гріх було б тобі і табло розкроїти навпіл.
показать весь комментарий
08.02.2024 23:26 Ответить
Пофігізм, банальний пофігізм-як казав мій знайомий, якщо відкрити кордони люди просто виїдуть, ім пофіг. Як казав один тіп- я краще буду жити у мирній країні без війн, і воювати не піду, я мирний, загину обломками будівлі чи в окопі, ну і яка різниця ? Так що нажаль не працює це так.
(У мене йде другий рік служби і я до сих пір не вважаю себе військовим, цивіл котрий натягнув робочий одяг і виконує свою роботу)
показать весь комментарий
08.02.2024 12:03 Ответить
Не всі виїдуть.Але останнім часом багато розчарованих корупційними скандалами,і починають думати як їм з цим бути.
показать весь комментарий
09.02.2024 09:10 Ответить
Може підкажете приклад з історії, коли ВСЯ країна воювала. Без ждунів та пофігістів.
Крім Спарти, мабуть, такого ніде не було.
показать весь комментарий
08.02.2024 12:10 Ответить
Ніхто і не говорить щоб усі воювали,та це й не можливо,але такого ******* з ухилянтами як у нас я щось ніде не пригадаю. А як у нас на пртязі 30 років по телебаченню любили приспівувати про найпатріотичнішу країну у світі то можна з цього тільки тепер посміятися. І тепер коли це все скласти докупи,тупу корупційну владу, інертне,безхребетне,пофігістичне,без критичного мислення суспільсвто то питання чому Україна за 30 років опинилася в усіх аспектах на дні має бути закрите.
показать весь комментарий
08.02.2024 12:41 Ответить
У автора, звичайно, емоції.
Але йому можна. Має право.
Просто так радикально... якщо не всі до одного, то не суспільство. Ну не буває так, щоб всі до одного. Більшість - буває. Але у нас далеко не більшість. Принаймні, на фронті.
показать весь комментарий
08.02.2024 12:43 Ответить
Усі не підуть,тому що це нереально. По перше потрібно щоб працювала економіка,хоча б навіть частково,по друге на забезпечення навіть 500 тисяч мобілізованих потрібні шалені кошти,яких у нас ітак не вистачає. А якщо врахувати що людей призовного віку на території України у нас набагато більше ніж 500 тисяч то усіх точно в армію не візьмуть
показать весь комментарий
08.02.2024 12:51 Ответить
Повинна бути працююча складна система реальних ротації різних видів і чисельності та відпусток.
Наразі мобілізовано більше ніж 500 тис.
З демобілізацією під час війни ситуація незрозуміла і формально - дивна. Тобто поранені і комісовані ясно, а всі інші ?
показать весь комментарий
08.02.2024 19:35 Ответить
Це ще автор не бачив, мабуть, опитування на вулицях Дніпра з питаннями:
- Хто такий Залужний.
- Чим закінчилась битва за Мукчево і хто її очолював...
показать весь комментарий
08.02.2024 12:12 Ответить
Ого, як тилові ******* активувались в коментах.
Всеруся - але не покорюся.
показать весь комментарий
08.02.2024 12:17 Ответить
Заради справедливості,-автор і сам тиловий.В 14-му якимось писарем при штабі,а зараз,-тим більше...
показать весь комментарий
08.02.2024 12:58 Ответить
Я не знаю, що таке муніципальна варта.
Сподіваюсь, то не прихвостні Кличка.
показать весь комментарий
08.02.2024 13:41 Ответить
Прихвостні єрмака не напружують, які кукурікають "воювати будуть всі!", а самі не вилазять із телестудій Марафону?
показать весь комментарий
08.02.2024 14:25 Ответить
"На тилових просторах України, а саме в славному граді Києві, шаряться по ресторанах, масажних кабінетах та фітнесах два вгодовані хлопи - Іванов, Пєтров і прімкнувний к нім...ні, не Сідоров, нєкто Грішін.

Політтехнологія каналу проста - мочити противників Єрмака (правлячого режиму).
вони гидять на пітріотів, які не співають осанну єрмакав. Такі люди записаі Івановим-Пєтровим у вороги. І вони ведуть активну пропаганду проти невгодних Єрмаку.

Ці хлопи не збираються на фронт, вони активно розповідають, як добре жеруть у ресторанах, як ходять на масаж, у фітнес. І їхні пики доказ їхнього ласого життя."

показать весь комментарий
08.02.2024 14:34 Ответить
Хто може перетворитися на кулю і лезо, а хто ні. От я, з усіх прикладів автора, можу хіба що на 140 кг тушонки перетворитися - з тиском, цукром, хворою спиною та колінами. А от в чому повністю згоден з автором, що чоловік має подбати про те, щоб його дитина не сиділа по підвалах - будь-яким можливим способом.
показать весь комментарий
08.02.2024 12:23 Ответить
коротун ... лисий ... 140 кг ... сідай на дієту
показать весь комментарий
08.02.2024 19:37 Ответить
Ну ладно. Не коротун. І не лисий. Але товстий Борюся, але щось ніяк не виходить...
показать весь комментарий
08.02.2024 20:16 Ответить
показать весь комментарий
08.02.2024 20:42 Ответить
Хороше питання: "...як нам всім нарешті почати відчувати себе суспільством, яке випрацьовує одні правила гри для всіх...".
Але задавати його варто не бідолахам в укритті, які судомно намагаються чіплятися за щось хороше в житті, а отій зеленій шпані, яка корчить з себе українську владу, і зовсім не має наміру грати за одними правилами для всіх. Зелені "слуги кремля і своїх кишень" хавають не снеки з сумочки, а деруть з України останнє - і щось не видать в залі Верховної Зради люті та ненависті.

Влада найперше повинна почати грати за правилами для всіх, тоді і всі підтягнуться. А поки владне жлобйо сидить по дорогих ресторанах - не варто чіплятися до мами в укритті, яка хоче, щоб її дитина усміхалася.

Для початку хоч би заткнули вже отой "марахвон" з веселими пиками ведучих.
показать весь комментарий
08.02.2024 12:42 Ответить
Хто мудрому наріту винен, що він те лайно жере аж за вухами лящить?
показать весь комментарий
08.02.2024 12:47 Ответить
Ніхто. Народ - джерело влади. Виходить - яке джерело, така і влада.
Може прочумаються люди раніше, ніх країна зникне, а може й ні.
показать весь комментарий
08.02.2024 12:51 Ответить
Дякую, добротно написано!
Чому не йдуть - вся справа в оточуючій атмосфері. Це як вибори -- здається один голос нічого не вирішує, але люди дуже тонко відчувають за кого треба (на їх думку) йти голосувати і навіть якщо конкретна людина не піде на вибори - -вона всеодно вже внесла свій вклад в загальну атмосферу, коли спілкувався з своїми друзями, родичами, сусідами, колегами і т.д.
Так і з мобілізацією -- на початку повномасштабки були черги. Зараз черг немає і це впливає на загальну атмосферу. Щоб люди пішли (самостійно) треба, щоб щось відбулося кардинальне -- якийсь катастрофічний прорив москалів, чи атомна бомба кудись прилетіла, а чи щоб у нас були якісь суттєві перемоги: типу звільнили південь -- "давайте ще трошки залишилось -дотиснемо". Людям треба повірити, що все закінчиться швидко -- тоді на кілька місяців набагато більше погодиться піти (хоча зараз кінця-краю не видно). Також дуже сильно впала довіра до влади. Потрібні вибори -- але війна. Тому і залишається примусово мобілізовувати...
показать весь комментарий
08.02.2024 12:50 Ответить
Згоден, але окрім влади, у мене особисто, впала довіра і до всього суспільства. Автор абсолютно правий коли називає нас натовпом, але це стосується не тільки чоловіків, а усіх без виключення: і пенсіонерів, які виступають проти перейменувань міст та вулиць, і молодих мам які звертаються до немовлят у візочку: "Моя звездочка", і підлідків які слухають і співають російське матюччя та дивляться "Слово пацана", і інтелегенції яка не розуміє чим завинили українцям Пушкін, Лермонтов, Толстой та переглядають відео Невзорових, Фейгіних, Латиніних тощо... Якщо на війні зараз б'ються маленька радянська армія з великою радянською армією, то по цей бік фронту знаходиться маленька раша (малоросія), з тією ж мовою, культурою, цінностями...

Якщо раніше я був готовий підти на війну за власним бажанням, то бачучи все це я втрачаю будь-яку мотивацію, на жаль...
показать весь комментарий
08.02.2024 16:16 Ответить
Повністю згоден, але велика маса яка була така і є. Вони звикли "термалізуватися", тобто звіряти/коригувати свою точку зору з оточенням. Виборці Зе-команди, ОПЗЖ, Шарія та інших, в основному, нікуди не ділися (щоправда дехто з них загинув (і не мало), оскільки війна найбільше зачепила східні області). Проте, в цілому, позитивні зрушення є. Багато переходять на українську мову. Щось по трошку починають розуміти, прокидатись. Думаю, що не так все погано і шанси наперемогу у нас є.
показать весь комментарий
08.02.2024 16:29 Ответить
Всім відомо, хто в цьому винний. Але ті, хто має можливість виправити головну помилку - сцють. От і все.
показать весь комментарий
08.02.2024 13:36 Ответить
Бачите, всім вже лінь навіть заперечувати і намагатись щось довести шаленій пропаганді. Байдужість. І збір речей в дорогу.
показать весь комментарий
08.02.2024 14:22 Ответить
По блату^^ Насправді ні, я отримав за весь час з 14го року мабуть 1000 банів, бо часто дратую модераторів сталою позицією "розсердженого патріота". В Росії за таке взагалі садять, он Стрелков приклад. Але коли нашим журналістам прилітає від влади, яка берегів не бачить, приходить розуміння того, що розумна доля критики теж має право на існування, що вона потрібна. Ми тут всі, і зрадойоби, і перемогойоби, за Україну, це головне. Але вже потроху підкрадається байдужість і відсутність віри у зміни на краще, це погано.
показать весь комментарий
08.02.2024 15:43 Ответить
До влади у автора питань немає стосовно її дій, заяв, відсутність належного реагування на злочини призначених Зе і Є, на провокації окремих представників ТЦК в публічних місцях ?
Заяви верховного головнокомадувача "Мобілізацію хочуть військові, а не я!" працюють як стимул до чого?
показать весь комментарий
08.02.2024 14:41 Ответить
Ото ж.
"Муніципа́льна ва́рта, міська варта, муніципальна дружина, муніципальна охорона в Україні - це назви комунальних підприємств чи установ, що функціонують у різних громадах України і частково виконують функції муніципальної поліції.
Питання діяльності таких установ в Україні законодавчо нерегульоване, тож вони мають різні назви і повноваження у різних громадах, що визначаються відповідними органами місцевого самоврядування.
У 2015 році було ухвалено у першому читанні законопроєкт «Про муніципальну варту», що передбачав надання широких повноважень для муніципальних варт. Проте цей законопроєкт було відкликано у 2019 році із набуттям повноважень наступного скликання Верховної Ради."
Це якраз в компетенції демсокирянина Колумбета,-пояснити необхідність існування муніципальних варт-поліцій,та інших охоронних структур з бронею від мобілізації....
показать весь комментарий
08.02.2024 15:17 Ответить
Ну автор і сам не особо і воював: наскільки пам'ятаю, десь в штабі служив у 14-15 рр. Але то таке: в армії посаду не обирають. Якщо припиниться допомога партнерів - автор цієї маячні на собі відчує, яку роль відіграють оці всі люди, які "туплять в телефонах". Ще один без військової освіти хоче мобілізувати всіх. Так і хочеться написати - іди, лікуйся. Але ж людина воює і я розумію його емоції. Дякую, що хоч не запропонував розстрілювати людей, як хворий на голову комбриг 118-ї бригади. "Дякую, дуже дякую!" ©

PS. Навіть мене після війни так не плющило. Подібні дописи в черговий раз свідчать про те, що для військових психологів після війни дуже багато роботи, нажаль ((
показать весь комментарий
08.02.2024 16:49 Ответить
НІКОЛИ НЕ ПОГОДЖУСЬ З ТИМИ ХТО ПИЩИТЬ---я не тримав зброї в руках,не вмію вовати Да ніхто не народжувався зі зброєю. Всьому можна навчитись і навчать .Біда в тому,що виросло вже не одно покоління тупих баранів,хитрожо--х.сцикунів і тим кому "какая разніца" Це вже доведено,а іначе не голосували б за трижди зека,за чотирижди ухилянта і за профанов та шахраїв.
показать весь комментарий
08.02.2024 18:08 Ответить
І знову нуль питань до влади. А чого так? Марно?
Є чудовий допис пана Бутусова з відповіддю усім цим "мотиваторам". Основна думка. Герої та активісти скінчились всі вже на фронті або відвоювались. Треба воювать технікою а не героїзмом.
показать весь комментарий
08.02.2024 18:48 Ответить
Критикувати владу небезпечно. Можна опинитися за гратами. Гадаю, автор це розуміє. Тому простіше і безпечніше накинути на жінок і дітей, які у сховищах намагаються інтуїтивно чіплятися за щось позитивне. А інформація стосовно причини тривоги потрібна для того, щоб розуміти: чи дійсно летять ракети і треба бігти в укриття, чи просто літає МІГ і трє йти працювати. Бо життя на паузу не поставиш
показать весь комментарий
08.02.2024 22:33 Ответить
чи не вважає автор статті,що муніципальні варти-це великий фінансовий тягар на місцевих рад,адже ці структури незаконні,отже не мають юридичн.сили у своіх повноваженнях,навіть з фіктивними ліцензіями на охорону(як це в Одесі)дякую
показать весь комментарий
08.02.2024 23:08 Ответить
****** колумбетушка, а чтоже сам не на фронте, а сидиш в теплом кабинете?
показать весь комментарий
09.02.2024 12:19 Ответить