9246 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Втрати у період повномасштабного вторгнення та критичне мислення

кладовище,цвинтар

Єдиний проект за підрахунками кількості загиблих, який я поважаю та якому беззаперечно довіряю - це Книга пам'яті полеглих за Україну.

Оскільки ці люди займаються своєю роботою так, як колись займався й я: провіряють та перепровіряють знову, стукають в усі двері, проламують стіни, щоб на виході була лише стопроцентно точна інформація. Ці люди - професіонали з великої літери.

Я знаю координатора цього проекту Герман Шаповаленко та цілковито довіряю йому та його команді. За увесь час своєї роботи по бойовим втратам серед лав ЗСУ я постійно підтримував зворотній зв'язок із ними (Оксана Трапезун, дякую за співпрацю, шкода, що я припинив свою роботу від початку повномасштабки).

Зі їхніми підрахунками, на початок листопада минулого року, ця цифра становила 22 000 загиблих військовослужбовців, добровольців, правоохоронців (разом із небойовими втратами, але не рахуючи загиблих серед зниклих безвісти). За їхньою оцінкою, це не менше 70% (а можливо, і більше) бойових та небойових смертей зі Збройних Сил України, СБУ, МВС та інших за зазначений час.

Посилання на статтю Германа Шаповаленка та Ярослава Тинченка, заступника директора з наукової роботи Національного військово-історичного музею України.

До чого я веду. Цифра у 31 000, озвучена вчора на прес-конференції, стовідсотково не є правдивою, але не надто сильно відрізняється від точної. І цифри у 70 000, які негайно озвучили США (матеріал від The New York Times) не розглядаються як ті, що варті уваги.

Не кажучи вже про неймовірні 200, 300 або навіть 500 тисяч, що вкидуються зараз людьми, які й гадки не мають, що це таке: ретельний збір та аналіз інформації по втратах.

Я трохи уявляю собі цей кропіткий та важкий процес, тому маю великий сумнів, що якісь західні топ-видання можуть реально претендувати на звання носіїв правди у питанні підрахунку кількості наших загиблих воїнів.

Цей допис не ставить на меті негайно все кидати та починати вірити у 31 тисячу. Всі бачили та бачать, які надзусилля докладають наші Сили Оборони, щоб стримувати окупантів.

Мета цього допису - увімкнути критичне мислення, відкинувши емоції, та чекати на той час, коли буде оприлюднено кінцеву цифру тих, хто поклав життя за Україну.

Сподіваюся, що ми все про всіх дізнаємось. Рано чи пізно.

Можете закидувати камінням.

Топ комментарии
+13
Я перший.
31000/730=42,5. Ви дійсно вірите, що при такій інтенсивності БД у нас гине "лише" півсотні людей щодня? Ворог закидує все бомбами, дронами, ракетами, снарядами, термобарами.
Якщо рахувати тільки повернуті тіла, так, може і 31 тисяча. Але на кожного на щиті припадає по три-чотири засипаних, згорілих, залишених за спинами ворогів.
показать весь комментарий
27.02.2024 11:39 Ответить
+8
Станом на липень 2023 року в Україні є 459 міст, 881 смт, 1164 звичайних селища та 27 204 села,автор майбуть бачив , що в Україні немає ні одного села , на цвинтарі якого не було поховано воїна , який поліг у війні з Руснею, дуже часто не одне поховання , а декілька . А міста ? Отож.
показать весь комментарий
27.02.2024 14:05 Ответить
+6
Автор советует включить КРИТИЧЕСКОЕ МЫШЛЕНИЕ?
Включаю
На сегодня потери россиян 411000 личного состава
Это официальная украинская цифра
А у нас 31000?
Автор не СПОЛНА розуму?
Такого соотношения потерь не было еще ни в одной войне за всю историю
Автор - вам бы книжки писать
Фантастические
Рей Бредбери вы мой!
Зарплату ,Рэй, на Банковой получаете?
показать весь комментарий
27.02.2024 12:08 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Я перший.
31000/730=42,5. Ви дійсно вірите, що при такій інтенсивності БД у нас гине "лише" півсотні людей щодня? Ворог закидує все бомбами, дронами, ракетами, снарядами, термобарами.
Якщо рахувати тільки повернуті тіла, так, може і 31 тисяча. Але на кожного на щиті припадає по три-чотири засипаних, згорілих, залишених за спинами ворогів.
показать весь комментарий
27.02.2024 11:39 Ответить
Насправді, в теорії, таке можливо - є "хороші дні", коли гине максимум 10 військовий, а є дні, коли і пара сотень. Хоча я теж слабо вірю в 31000. Боюся, що не менше 50000. А от в чому я справді певен, що у нас дуже великі санітарні втрати, більші ніж у кацапів (за рахунок того, що у них більше поранених дохне, а у нас більше рятують). Тобто умовно на 31000 ще 100-120 тисяч інвалідів та важкопоранених. Так що сумарні втрати, думаю, близько 150к.
показать весь комментарий
27.02.2024 12:58 Ответить
Точніше між 150 і 200к.
показать весь комментарий
27.02.2024 13:01 Ответить
Десь так, аби не більше.
показать весь комментарий
27.02.2024 13:03 Ответить
31 тис. мало ? Якщо б США за два роки втратили 310 тис. маштабуючи на їх країну.
показать весь комментарий
27.02.2024 13:48 Ответить
Ви лапки помітили?
показать весь комментарий
27.02.2024 13:51 Ответить
У нас 31000 убитых
В самой крупной войне после 2 мировой
И коррупции нет
Все чисто
А шо - так бывает?
Бывает
Когда президент- ВОЛШЕБНИК ИЗУМРУДНОГО ГОРОДА
показать весь комментарий
27.02.2024 14:50 Ответить
Бобер, выдыхай. Русская цифра- это выбывшие из строя, а не убитые напрочь. Наша цифра- увы, погибшие. Так что от русской цыфры минусуй половину, если не больше. А к нашей- прибавляй столько же, если не больше.
показать весь комментарий
27.02.2024 18:30 Ответить
На жаль,Ви праві!
показать весь комментарий
27.02.2024 16:40 Ответить
Блаженний той хто вірить. На жаль.
показать весь комментарий
27.02.2024 11:50 Ответить
Автор советует включить КРИТИЧЕСКОЕ МЫШЛЕНИЕ?
Включаю
На сегодня потери россиян 411000 личного состава
Это официальная украинская цифра
А у нас 31000?
Автор не СПОЛНА розуму?
Такого соотношения потерь не было еще ни в одной войне за всю историю
Автор - вам бы книжки писать
Фантастические
Рей Бредбери вы мой!
Зарплату ,Рэй, на Банковой получаете?
показать весь комментарий
27.02.2024 12:08 Ответить
це з пораненими у русні
показать весь комментарий
27.02.2024 12:18 Ответить
Так. Але ж офіційно озвучують, що вбиті
показать весь комментарий
27.02.2024 12:27 Ответить
Ні, спочатку оця стрічка, що і на Цензорі була, вона якраз містила всі втрати, з пораненими. Просто люди якось хотіли вірити, що це дохлі кацапи, а влада не особливо їм і пояснювала.
показать весь комментарий
27.02.2024 13:00 Ответить
до того ж у кацапів зброї значно більше , як можна вижити у тому пеклі
так, вони атакують, але перед тим змітають все і вся
31 тисяча це просто насмішка якась
показать весь комментарий
27.02.2024 17:44 Ответить
Правильно! Закордонні філіали рашатудей вже повністю себе викрили!! Довіряти їм не можна!!
показать весь комментарий
27.02.2024 12:26 Ответить
довіряти варто тільки українському зефіліалу раша тудей.
показать весь комментарий
27.02.2024 12:37 Ответить
Благодатна тема для кацапів та ватних хахлів. Вже декількох можемо бачити в коментах.
показать весь комментарий
27.02.2024 12:41 Ответить
Станом на липень 2023 року в Україні є 459 міст, 881 смт, 1164 звичайних селища та 27 204 села,автор майбуть бачив , що в Україні немає ні одного села , на цвинтарі якого не було поховано воїна , який поліг у війні з Руснею, дуже часто не одне поховання , а декілька . А міста ? Отож.
показать весь комментарий
27.02.2024 14:05 Ответить
так і є. думаю, не поділяючи померлих/поранених і орієнтуючись на цифри по рф, мінус третину на нашу пропаганду, то десь +- в нас така ж цифра, тобто 200-300т. і ця цифра просто ще підтверджується дуже наполегливими цілями мобілізувати до 400-500тис. ще один нюанс, це гроші - вони скоротились, тобто якщо армію ще поповнити до 1.5мільйонів - це буде фінансове самогубство, а це питання для влади найголовніше.
показать весь комментарий
27.02.2024 15:42 Ответить
Чергова фігня. Цифри американців близькі до правди. Точно.
показать весь комментарий
27.02.2024 16:25 Ответить
Згоден з вами 70 , не менше
показать весь комментарий
27.02.2024 17:52 Ответить
Хто не вірить в 31 тисячу - той посібник орди і готує Майдан-3 проти України!
показать весь комментарий
27.02.2024 18:01 Ответить