9734 посетителя онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про тверезість

Людська зрілість визначається тверезістю погляду на світ. Це не означає, що треба змиритися з його вадами та недосконалістю, аж ніяк! Просто аби зробити світ бодай трохи кращим, його потрібно сприйняти (але не обовʼязково прийняти!) таким, як він є. Вилікувати пацієнта можна лише поставивши йому правильний діагноз...

Цей світ змішаний з ідеалізму, який не дає йому перетворитись на застояне болото, та прагматизму, що іноді переходить у відвертий цинізм, але не дає світові потонути у чорториї мрій.

Якщо б світ був ідеалістичним, ми б вже мали не тільки цілі полки F-16, а й F-35, не тільки сотні Taurus'ів, а й тисячі Томагавків, а українські підрозділи б воювали пліч-о-пліч з американськими, британськими, французькими та польськими вояками. Але Захід категорично не хоче ставати учасником російсько-українською війни. Ба більше, він робить усе, аби тримати хід цієї війни під контролем. А оскільки важелів впливу на путінську росію в нього наразі небагато, тримати хід воєнних дій він може контролювати тільки дозуючи постачання озброєнь та боєприпасів Україні та висуваючи чіткі обмеження щодо їх використання.

Врешті-решт наші головні союзники – це країни, найвидатніші лідери яких у минулому століттю, не моргнувши оком, приїхали в гості до Сталіна до Криму, менш ніж за рік після того, як він брутально депортував звідти кримських татар, і погодились віддати йому анексовані на початку Другої світової польські землі, хоча сотні тисяч поляків пліч-о-пліч з британцями та американцями звільняли Європу від нацистів...

Ніхто інший, як сер Вінстон Черчилль сказав польському генералові Андерсу, начальнику 2-го польського корпусу і герою битви за Монте-Кассіно: "Укладаючи договір з Польщею, Британія ніколи не давала гарантій щодо польських кордонів; ми гарантували й обіцяли , що Польща існуватиме як вільна, незалежна держава, повністю суверенна, сильна й велика, а також що її громадяни житимуть щасливим життям і матимуть можливість вільно розвиватися без будь-якого стороннього впливу зовні". Йшов 1944 рік, пʼятий рік відтоді як Велика Британія оголосила війну нацистській Німеччині саме через напад на союзну Польщу. У польській столиці захлиналося кровʼю Варшавське повстання. А лідер Британії писав жінці: "Що частіше я з ним [Сталіним] бачуся. то більше він мені подобається"...

Я пригадав цей епізод, бо цього року – особливо, якщо стане очевидним, що Трамп перемагає на прийдешніх президентських виборах в США – намагатимуться посадити за стіл перемовин з Кремлем. Приблизні умови припинення вогню, на які може погодитись Путін, нещодавно оприлюднив The Wall Street Journal, назвавши метою цих умов "перетворити Україну на кастровану державу".

Ми маємо зрозуміти, що найбільш сприятливий для нас час російсько-української війни, коли сотні тисяч воювали у шанцях, а мільйони – завдяки цим сотням тисяч – могли жити більш-менш звичайним життям, – вже в минулому. Фінляндії, аби замиритись з СРСР у 1945 потрібно було не тільки погодитись на радянські військові бази на її території, а й власноруч посадити лідерів антирадянського спротиву 1940 року...

Аби вистояти в цей непростий рік ми маємо поєднати свій ідеалізм, який дає нам сили боротися, з тверезим поглядом на світ. Який, за великим рахунком, нічого нам не винен. На відміну від тієї ж Польщі 1939 року, в нас немає союзників, які б мали юридичне зобовʼязання захищати Україну зі зброєю в руках у разі нападу на неї. Хоча і Польщі це тоді не допомогло...

Я бачу попереду великі випробування, які можуть перерости в трагедію, якщо ми не мобілізуємось як навесні два роки тому. За всієї щирої вдячності нашим друзям і союзникам, наші можновладці мають нарешті прозріти і затямити, що головні союзники української влади – Сили оборони та український народ, а не Байден, Шольц, Макрон чи Сунак. І таке усвідомлення має радикально змінити взаємини президента та тих, хто обирає главу держави.

Україні не потрібний Наполеон – нам потрібний Цинцинат, який навіть рятуючи республіку сумує за своєю фермою і бачить у своїх співгромадянах посестер і побратимів, що заслуговують на відверту розмову про непрості часи, а не переможні реляції, які все далі відриваються від трагічних реалій...

Геннадій Друзенко

Топ комментарии
+30
Чувак, що існує у мареннях, закликає інших бути тверезими..
Гєна, ти коли цих маленьких напольончиків і відвертих зрадників вів до влади ти сам, особисто тверезим був? Чи в угарі приступу?
Перш ніж когось вчити, дай відповідь- із якою метою, ти учень Девіда Боуі, приводив до влади інфантільного хлопця, без будь-якої життєвої позиції, крім травлі анекдотів, агентів російських спецслужб, міліціонерів януковича, когорти контрабандистів, Портнова і Коломойського?
Зможеш відповістию Гєна тверезий...
показать весь комментарий
03.03.2024 00:09 Ответить
+22
Перед тим як писати цей пост - автору варто було дійсно протверезіти . Чи опохмелитися . Як повія може стати непорочною ? А блазень лицедій -Цинцинатом ?

Другий рік війни . А дорослі люди - не те,що не можуть покаятися ,що привели какістократів до влади ( Какістократія (від давньогрецької κάκιστος - найгірший) - влада найгірших, найменш кваліфікованих і найнедобросовісніших громадян) . А й навіть зрозуміти це . ..

Тільки обмеження виборчого права юрби -охлосу може врятувати цю країну...
показать весь комментарий
02.03.2024 23:51 Ответить
+17
Вибачте ,шановний Генадій , але ви або дурень , або ідеаліст. Все що написано я підтримую ,крім одного , марно звертатись до наших можновладців ,вони здають Україно ворогові ще з моменту свого обрання, марно звертатись до людей з закликами йти воювати , влада угробить будь яку кількість військових. Що робити? Я не хочу повторювати істини.
показать весь комментарий
03.03.2024 00:00 Ответить
Комментировать
Сортировать:
"Україні не потрібний Наполеон" - Україні пртрібен "президент ПДМШ"
показать весь комментарий
02.03.2024 23:22 Ответить
так, тому і велика фотка у кінці статті
показать весь комментарий
03.03.2024 10:21 Ответить
В нього син ухилянт, медик до того ж, пересиджує війну в Європі, який президент з цього шахрая, яаий жодного дня не працював, лише на гранти від релінійних спонсорів та на внески волонтерські живе
показать весь комментарий
03.03.2024 11:26 Ответить
"наші можновладці мають нарешті прозріти і затямити, що головні союзники української влади - Сили оборони та український народі.." -

не розумію, як можна закликати до "тверезості" і одночасно писати такі нереальні речі? Якщо за два роки не зрозуміли, то вже не зрозуміють.
показать весь комментарий
02.03.2024 23:25 Ответить
Для цього потрібні дорослі,зрілі,компетентні,патріотичні особистості на самому верху влади.А де їх візьмеш???
показать весь комментарий
02.03.2024 23:37 Ответить
Вони є . Але єлєхторат вибере чергових інфантильних , лицемірних , демагогів Будано_Арестовичів .
показать весь комментарий
02.03.2024 23:52 Ответить
Я трохи не те мав на увазі,як їх візьмеш?Навіть якщо б народ захотів вже,як?Вибори не вийде провести...
показать весь комментарий
03.03.2024 00:22 Ответить
Під час війни козаки обирали і скидали гетьманів тому в режимі особливого часу і вибори мають бути такі ж самі.
У нас же Влада два роки вже підтирається конституцією, їй Вона була до с**** і на паузі. А коли дійшло справа до того, що треба покидати командне місце, вони згадали про конституцію.
якщо ти ведеш себе по-чесному з шахраями і каталами, то ти не чесний -Ти дурень. З лукавим треба вчиняти по лукавству його.
Була б достатня кількість свідомих зрілих людей тоді була б і політична воля, і найшли б можливості. але оскільки у нас народ в масі не змінюється тому і Влада не зміниться тільки по цій причині
показать весь комментарий
03.03.2024 00:41 Ответить
Теоретично Ви праві.Але,де козацька держава?Немає.Уявіть собі реакцію різних там ніжних демократів на таке.Плюс так звана росія смердітиме на весь світ що тут нема з ким домовлятись,легітимність само собою буде під сумнівом.Бо якби в 2014 яночка не втік в мордор,а пішов добровільно з посади,ситуація була б абсолютно іншою.Ці теж добровільно швидше за все не підуть.
показать весь комментарий
03.03.2024 07:59 Ответить
Перед тим як писати цей пост - автору варто було дійсно протверезіти . Чи опохмелитися . Як повія може стати непорочною ? А блазень лицедій -Цинцинатом ?

Другий рік війни . А дорослі люди - не те,що не можуть покаятися ,що привели какістократів до влади ( Какістократія (від давньогрецької κάκιστος - найгірший) - влада найгірших, найменш кваліфікованих і найнедобросовісніших громадян) . А й навіть зрозуміти це . ..

Тільки обмеження виборчого права юрби -охлосу може врятувати цю країну...
показать весь комментарий
02.03.2024 23:51 Ответить
апять 25 ... Поширення популізму відбулося не тільки у нас. Як мінімум було у Франції, відбувається, чомусь, у США, Нідерландах, Польщі, Індії.

Крім того, обмежене виборче право для "достойних" це ліквідація демократії, як такої.

А враховуючи Вашу прихильність до авторитарних, езотеричних релігійних вірувань, простежується злочинний намір.

Хех ...
показать весь комментарий
03.03.2024 10:20 Ответить
У вас нерозуміння суті проблеми. В УКРАЇНІ ,як в інших країнах - немає ніякої " демократії" . Це підміна понять. Адже демократія це влада демосу.
А хто такий демос ? Це певний прошарок людей - в який не входили раби , імігранти, люмпени і т.д.
Те що людям зараз впарюють під виглядом демократії насправді є охклократією або влада охлоса - юрби, дурнів, імбицилів.
А тиранія юрби приводить в свою чергу до какістократії - влади не самих неосвічених, некваліфікованих ,самих деградованих людей.
Що веде країну до катастрофи і зникнення.

Можна було б говорити про історію ,яку ви мабуть погано знаєте, і як до чого приводять правління охлократії, але це не має значення, тому що ми можемо зараз вживу спостерігати , як деградують демократії в світі, як демократична Європа і США настільки здеградували, що навіть не можуть дати збройну відсіч слабкій Московії, замість того щоб боротися, вони плазують і торгують з нею, це наслідок оцих дєрьмократій -охлократій, коли юрба вибирає замість сильних лідерів - популістів демагогів ,які не здатні приймати сильні рішення правильні.
Тому ваша правда я виступаю за суттєве обмеження демократій і обмежив би виборче право 50-70% би людей в зв'язку з їхньою нездатністю думати і нести відповідальність за свої вчинки
показать весь комментарий
03.03.2024 11:10 Ответить
" ... демократія це влада демосу.
А хто такий демос ? Це певний прошарок людей - в який не входили раби , імігранти, люмпени і т.д."

Ви посилаєтесь до визначення, якому 2500 років. Суспільства, змінюються, як і політологічні поняття. Наразі рабовласницьких суспільств немає. Імігранти користуються тими ж правами, як і громадяни, крім виборчого права і т.п. Люмпени були, є і будуть за будь-яких суспільств. Бо є 10-15% хворих і недієздатних, як мінімум, а ще певна кількість ледарів і циніків.

Охлократія це мабуть стан демократії. Її гірший, "хворий стан".

Щодо "плазування" Європи перед РФ. Це скоріш суміш цинізму і розрахунку (реалполітік).
А найважливіше - усвідомлення того, що у бібізяни є ЯЗ. І багато. Провидіння їх знає, висмикнуть вони чеку, чи ні.
показать весь комментарий
03.03.2024 15:45 Ответить
Суть демократії в тому - що обирати і мати право бути обраним мають лише соціально відповідальні ,освічені та зрілі громадяни. Проаналізуйте своє оточення - чи всім би ви довірили обирати чи бути обраним?? Сумніваюся .

Я б наприклад заборонив би голосувати - алкоголікам , злісним неплатникам аліментів , засудженим, тим, хто постійно живе на виплатах держави .

Але ці обмеження не на постійно . Якщо людина - виправилася довела свою здатність бути соціально відповідальним - право вибору її повертається . Динамічна система - де все залежить від самої людини
показать весь комментарий
03.03.2024 16:19 Ответить
Все вірно. алкоголік за 100 грам проголосує хоч за чорта лисого
показать весь комментарий
03.03.2024 20:14 Ответить
Моє " езотеричне" релігійне вірування сповідує 1.2 мільярди людей. ))
показать весь комментарий
03.03.2024 11:28 Ответить
1.2 мільярди населення - це десь 15%. А от ще кілька фактів про 15% населення.
1. Близько 15% населення планети мають IQ менше 80.
2. Близько 15% населення має психічні або фізичні disabilities.
3. 15% населення лівші.

І що?
показать весь комментарий
03.03.2024 12:31 Ответить
Шановний МАСК використав слово "езотерична " .

Езоте́рика (від https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D1%80%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 грец. ἐσωτερικός - внутрішній) - сукупність знань, призначена для обмеженої групи осіб, яка є альтернативою до загальноприйнятих, офіційно визнаних знань.

А 1,2 мільярди людей - це третя після ісламу та християнства релігія . Тобто вона не "езотерична " , а "екзотерична "..


Тому ваша статистика - хоч і правильна , сенсово не пов'язана з тим ,що я хотів сказати.
показать весь комментарий
03.03.2024 12:50 Ответить
Я ж до того ж самого. 15% - це не обмежена група осіб? Якщо ні, то який саме відсоток ви вважатимете обмеженою групою осіб?
показать весь комментарий
03.03.2024 13:08 Ответить
Все має розглядатися в контексті . Якщо стосовно релігійних традицій - то 3 за чисельністю релігія - 1,2 мільярди людей - не може ввважатися "езотеричною" - через наукове визначення.
В такій науці "релігієзнавство " є чіткі критерії -як основних релігійних течій , так і невеликих "езоторичних" релігійних рух
показать весь комментарий
03.03.2024 13:26 Ответить
Ну от у шановний пан Маск і казав:

"Крім того, обмежене виборче право для "достойних" це ліквідація демократії, як такої.

А враховуючи Вашу прихильність до авторитарних, езотеричних релігійних вірувань, простежується злочинний намір."

А саме, що керувати має 15% населення, що на мій погляд однозначно підходить до визначення "обмеженої групи осіб" в даному контексті.
показать весь комментарий
03.03.2024 13:46 Ответить
І ще таке питання, Ви - індуїст, так? Саме ця релігія на 3-му місці і налічує близько 1.2 млрд. послідовників? Технічно, на третьому місці саме моя позиція (Secular/Nonreligious/Agnostic/Atheist), але Індуїзм досить близько.https://en.wikipedia.org/wiki/Atheism
показать весь комментарий
03.03.2024 13:53 Ответить
Умовно можна сказати , що "індуїст".

Керувати мають не 15 % населення - а свідомі ,зрілі здатні приймати далекоглядні та виважені рішення , і нести за ці рішення відповідальність . Якщо таких людей 90 % - та хай буде 90 , але якщо таких людей в суспілстві 1 % - то саме цей 1% відсоток має приймати рішення.
Томущо навіть 99% невігласів не здатні колективнл прийняти правильне рішення .

Критеріям має бути - зрілість та відповідальність , а не досягненням тупим лобурякою чи легковажним дівчиськом 18 років.
показать весь комментарий
03.03.2024 14:13 Ответить
Зрозумів. Повністю згоден з вами. Це пояснює ваш рівень ведення діалогу, на відміну від більшості віруючих християн, який зводиться виключно до догматів, постулатів та вимоги вірити в те саме, що і вони
показать весь комментарий
03.03.2024 14:20 Ответить
На жаль це проблема всіх релігійних організацій - обмеженість , фанатизм , сектанство . Саме через це більшість розумних людей стараються дистанціюватися від релігії . Дуже часто релігійна обумовленість веде людей не до Абсолютної істини , а зовсім в іншому напрямку))))
показать весь комментарий
03.03.2024 14:44 Ответить
+5 ; Але відстороненість від релігійних організацій розмиває можливість визначення приналежності до релігійних вірувань. В умовах секуляризму це непогано, але неясно з ким державі розмовляти.

В Індії, звичайно не один індуізм, але для дотримання миру державі необхідно бачити учасників і об*єкти діалогу.
показать весь комментарий
03.03.2024 16:03 Ответить
Єдине ,що хочу додати , що основна маса наших "прихожан " недалеко втікла від християн - те саме невігластво , нетерпимість ,фанатизм та нездатність до діалогу з іншими . Замість того ,щоб розкритися як особистість , яка здатна до широкого бачення і конструктивного діалогу , більшість стає ще більш обумовлена та зашорена - чим звичайна проста людина . Яка живе в світі ілюзій, догм та фанатизму .
показать весь комментарий
03.03.2024 16:31 Ответить
Але взагалі мені здається що агностик і атеїст -це різні погляди , і навряд чи доцільно ставити їх в одну групу .

Агностик - це людина , яка не відкидає існування Творця , але й не підтверджує . Тоді ,як атеїст - заперечує Існування Бога .
показать весь комментарий
03.03.2024 14:58 Ответить
Звичайно, це трохи різне, але для спрощення класифікації цілком згодиться - просто скопіював рядок з Вікі, бо ліньки було набирати
показать весь комментарий
03.03.2024 15:05 Ответить
Так, Ви праві. Мені перемкнуло на "екзотичні" для наших країв. Вибачайте.
показать весь комментарий
03.03.2024 15:50 Ответить
В цьому контескті ви праві . Для України - це екзотика ))))
показать весь комментарий
03.03.2024 16:14 Ответить
Я теж практикую апелювати до 1,5 млрд громадян Китаю. Які невідомо що сповідують. Враховуючи, що у них при владі КПК, то мабуть конфуціанство, яке не є релігією.

Це коли мова заходить про релігії, як такі. Слава Провидінню, їх у цьому Світі багато.
показать весь комментарий
03.03.2024 15:49 Ответить
Китай атеїстичний в основному
показать весь комментарий
03.03.2024 16:01 Ответить
Блін ... Мабуть мені туди треба перебратися. Не дай Б...х ...
показать весь комментарий
03.03.2024 16:05 Ответить
Шановний , раджу вам вивчати історію - всі атеїстичні країни - славляться репресіями , війнами і жорстоким ставленням до власного населення. Китай, СРСР ,Камбоджа ))) Так що повірте - краще жити в протестантській Америці чи Європі ))
показать весь комментарий
03.03.2024 16:10 Ответить
Але я не тільки про це хтів написати. Згадав.

В Індії 1,2 млрд населення. Ця країна вважається країною, що розвивається, демократичною.

В той же час, відома стара і не вирішена проблєма Індії - кастовість. Відповідно, демократичність країни Індія шкутильгає.
показать весь комментарий
03.03.2024 15:58 Ответить
Кастова система - це деградована система варн . Є шкідливою для розвитку суспільства .Варна - це фактично - те саме що каста , але навідміну від останнньої - належність до тої чи іншої категорії визначається не народженням - а якостями . Тобто - ти міг народитися - в сімї останнього прибиральника туалетів - але якщо в тебе є відповідні якості - ти міг стати воєначальником чи радником царя . Все залежить від тебе .
Але якщо наприклад народився ти в сімї брамана - але якості в тебе гопоти підзаборної - ну ніхто тебе брахманом і не вважав - так -"родич брахмана" і статусних посад , тобі не давав

показать весь комментарий
03.03.2024 16:08 Ответить
Вибачте ,шановний Генадій , але ви або дурень , або ідеаліст. Все що написано я підтримую ,крім одного , марно звертатись до наших можновладців ,вони здають Україно ворогові ще з моменту свого обрання, марно звертатись до людей з закликами йти воювати , влада угробить будь яку кількість військових. Що робити? Я не хочу повторювати істини.
показать весь комментарий
03.03.2024 00:00 Ответить
Є ще варіант що лицемір
показать весь комментарий
03.03.2024 00:43 Ответить
100%
показать весь комментарий
03.03.2024 00:47 Ответить
я так не думаю
показать весь комментарий
03.03.2024 01:40 Ответить
Лицемір во плоті. Піарив зелених до влади, піарив їх у Мосейчучки, розраховував, що його засунуть в якесь тепле крісло, в Комісію з релігії (Томос), не вийшло, далі ліз в Конституційний суд на шию державі з нулем юридичної практики, а тепер думає ще кудись залізти на шиї своєї дружини, яку посилає під кулі, щоб самому піаритися і пролізти в Раду в якомусь списочку (зауважте, у найтверезійшого Друзенка син ухилянт, бо тверезо знав про вторгнення і виїхав перед вторгненням)
показать весь комментарий
03.03.2024 11:20 Ответить
Ця стаття мабуть про боротьбу Друзенка з ідеалізмом у собі самому.
показать весь комментарий
03.03.2024 10:12 Ответить
Чувак, що існує у мареннях, закликає інших бути тверезими..
Гєна, ти коли цих маленьких напольончиків і відвертих зрадників вів до влади ти сам, особисто тверезим був? Чи в угарі приступу?
Перш ніж когось вчити, дай відповідь- із якою метою, ти учень Девіда Боуі, приводив до влади інфантільного хлопця, без будь-якої життєвої позиції, крім травлі анекдотів, агентів російських спецслужб, міліціонерів януковича, когорти контрабандистів, Портнова і Коломойського?
Зможеш відповістию Гєна тверезий...
показать весь комментарий
03.03.2024 00:09 Ответить
Рідко з вами погоджуюся, але це саме той випадок.
показать весь комментарий
03.03.2024 00:48 Ответить
незрозуміло ... Ви вимагаєте від учня Девіда Боуі бути реалістом ??
показать весь комментарий
03.03.2024 10:10 Ответить
Чьо сказать то хотєл?
показать весь комментарий
03.03.2024 00:45 Ответить
Генадію, спочатку покайтеся за своє зеленярство, а до того - далі передпокою вас не пускатимуть. Крім того, пригадуються українофобські оргії з Романєнковим.
показать весь комментарий
03.03.2024 02:41 Ответить
Які анексовані польські землі? Це він про "Kresy wschodnie"? Можеш повернути їх Польщі, якщо такий борець за справедливість.
показать весь комментарий
03.03.2024 05:22 Ответить
Пан Друзенко правду пише і не варто його ганьбити тут, краще прислухаймося до його слів та й починаймо діяти.
показать весь комментарий
03.03.2024 08:17 Ответить
"починаємо діяти" це про що ? Стаємо реалістами і відходимо до Дніпра ?
показать весь комментарий
03.03.2024 10:08 Ответить
Дякую, пане Друзенко за те що ви повертаєте людей до реалізму із мрійливого ідеалізму і пароноїдального песимизму.
показать весь комментарий
03.03.2024 08:58 Ответить
угу, дуже зручно бути реалістом в Іспаніях.
показать весь комментарий
03.03.2024 10:06 Ответить
Миф про Черчилля был создан через много лет после его смерти, в американских школьных учебниках.
показать весь комментарий
03.03.2024 09:06 Ответить
п. Геннадію, а нащо це велике фото у кінці статті ?
показать весь комментарий
03.03.2024 10:05 Ответить
показать весь комментарий
03.03.2024 10:18 Ответить
Нарцис, звідки в нього бабло на такі очьочки? Він же ніколи не працював, виключно волонтерив
показать весь комментарий
03.03.2024 11:09 Ответить
когда польское восстание умывалось кровью тов. сталин приказал остановить наступление сов. армии чтобы власть в польше не оказалась снова у правительства польши которое сидело в лондоне в эмиграции --- историю панэ друзенко надо знать . и еще нам дали помощи и финансовой и военной очень много . можно сказать ***** и больше . не надо друзенко плевать в колодец и ******* что мало дают Что мы получили от камсамолки меркель и как нам сейчас помогает германия при шольце . да и с какой страной мы воюем и какие у них ресурсы против нас тоже не надо забывать . да кстати ты друзенко поинтересуйся сколько стоит один ф-35 и сколько будут стоить 20 таких машин и сколько надо времени чтобы их построить
показать весь комментарий
03.03.2024 11:15 Ответить
Тверезий Друзенко розраховує на сили оборони, тобто чужих синів, бо свого тверезого сина медика заховав за кордоном, а дружину ганяє під кулі в поранених вивозити
показать весь комментарий
03.03.2024 11:24 Ответить
Простите
Мы семейные проблемы Друзенко обсуждаем?
Ну тогда вставлю 5 копеек
Если бы все папы вместо своих сыновей встали на защиту Украины
Было бы неплохо
А в семье Друзенко два человека горбатятся - и мама и папа
А в вашей семье сколько ?
показать весь комментарий
03.03.2024 12:16 Ответить
Ну значит сам должен
За всю семью отпахать
А не трындеть в чате
Как клопы сидят под плинтусом
И из - под плинтуса вякают
Плохой Друзенко!
Вы про свои подвиги расскажите, КЛОПЫ!!!!
показать весь комментарий
03.03.2024 13:01 Ответить
Не принимайте на свой счет, ради Бога
Мои эмоции про тех, кто,как правило
На копейку для страны не сделал
А покритиковать - всегда в первых рядах
Ну точно как наш президент
Зовет всех в военкоматы,
Будучи УХИЛЯНТОМ НОМЕР ОДИН
Ну где еще в мире найдешь подобное?
показать весь комментарий
03.03.2024 13:16 Ответить
4 х ухилянт. Є відео 2019 р., де він штовхає Полторака. Напруга якась виникла, мабуть.
показать весь комментарий
03.03.2024 16:32 Ответить
Толкает Полторака - министра обороны?
Правильно?
Он был уже президентом?
Или еще кандидатом?
показать весь комментарий
03.03.2024 17:05 Ответить
"...не моргнувши оком, приїхали в гості до Сталіна до Криму, менш ніж за рік після того, як він брутально депортував звідти кримських татар..." Ті ж самі гості Сталіна поводили себе навряд чи краще по відношенню до громадян США японського походження чи до населення колоній. Промовиста ілюстрація дилетантського погляду на минуле... Автор судить людей середини 20 ст за мірками початку 21 -го ,переносячи в минуле свої ******* бачення і "хотєлки"
показать весь комментарий
03.03.2024 11:27 Ответить
Так Запад и Второй фронт открыл не сразу
А лишь на третий год войны
Вот и сейчас история повторяется
Только вместо НАЦИСТСКОЙ ГЕРМАНИИ - россия
А вместо СССР -Украина
Запад во 2 мировой опробовал этот сценарий
И он оказался удачным
Запад сегодня просто делает римейк
А значит - будет воевать вместе с нами
Запад любит вступить в драку
Когда кто- то другой уже хорошенько отмолотил преступника
Самое время подключиться
Чтобы получить ЛАВРЫ ПОБЕДИТЕЛЯ
показать весь комментарий
03.03.2024 11:46 Ответить
Ваи бы историю подучить, кто был первым фронтом против Гитлера.
показать весь комментарий
03.03.2024 12:38 Ответить
Справедливости ради стоит напомнить, что воздушная битва за британию и тотальная война в Атлантике а также знаменитый Дюнкерк уже были в разгаре, когда СССР ещё даже и не думал открывать против Гитлера свой "второй фронт", а может и думал, но не воевал, а наоборот.
показать весь комментарий
03.03.2024 13:19 Ответить
Но это еще не было Коалицией
Антигитлеровской коалицией
Рамштайн только готовился
показать весь комментарий
03.03.2024 13:21 Ответить
лаври нам і не потрібні, 'захід' це тупе московське 'паганяло', нас підтримують лише доки ми захищаємось, а Байден, Джонсон, Боррель були, коли їх не чекали...
показать весь комментарий
03.03.2024 21:54 Ответить
А я не писала про УКРАИНСКИЕ лавры
показать весь комментарий
03.03.2024 22:22 Ответить
Йди ти нахер із своєю мобілізацією. Не може народ постійно мобілізуватися хрін знає за шо, немає таких прикладів в історії, особливо після того як йому 2 роки х...єм по лобу водили.
показать весь комментарий
03.03.2024 11:49 Ответить
"і погодились віддати йому анексовані на початку Другої світової польські землі" - як тоді українське надсяння разом з холмщиною і Перемишляни виявилися західніше "анексованих польських земель" ?
показать весь комментарий
03.03.2024 13:14 Ответить
Алгоритм дій:

1. Привести до влади Зе, планомірно знищуючи репутацію Європейської Соледарності та Порошенка особисто.

2. Дочекатися війни, дуже при цьому здивуватися, так нічого й не зрозуміти й возпилати правєним гнєвом. Тільки от чомусь не на власну дурість та меркантильність...

3. На третій рік війни почати розмірковувати про формати непрограшу(!), потреби мобілізації, F-16 та тверезість очікувань. Не забуваючи при цьому по єдиній методичці усіх зелефагів, примазувати до власного графоманського опусу Черчілля. Знову так нічого й не зрозуміти.

Я нічого не пропустив, пане Геннадію? Шкода, але дуже схоже на те, що й стрічка блогів Цензору перетворюється на філіал телемарафону добрих новин, перекладання відповідальності та просування зелених наративів.
показать весь комментарий
03.03.2024 14:41 Ответить
Все дуже просто.

1. чувак хотів зайти у тепле крісло з конвертами або в зераду

2. шось пішло не так, хоча би син зміг сдриснути вчасно

3. чувак зрозумів що все нажите непосильним трудом може пропасти, а син утримувати не хоче

4. чувак рішив піти у препізденти (бо кожен типу припіздент - піпл це хаває)
показать весь комментарий
04.03.2024 05:25 Ответить
Десь так воно з 90% медіапіздоти та борцунів зразка 2016-19 років. Хтось у конвертовані крісна та Зераду таки потрапив. Хтось (в кого охоплення аудиторії було менше) лишився так би мовити на підробітках, котрапивши у штат великих провладних ЗМІ. А Геннадій... просто пролетів як фанера.
показать весь комментарий
04.03.2024 06:59 Ответить
Ха, заморозити русня не дасть, вони постійно проводять наступальні операції і будуть тільки посилювати, щоби заморозити - то треба ще дуже багато працювати для того. Навесні орки будуть продовжувати тиснути, вони ********** весну, будуть тиснути на тестостероні, м'ясом. Десь до вересня, якщо ЗСУ встоять, русня почне видихатися, от тоді можливо і буде таке вікно.
показать весь комментарий
03.03.2024 14:51 Ответить
Старечий маразм визначається власною безгрішністю та спробу перекласти СВОЮ тупість на обставини. А на те що ВЛАСНА діяльність призвела до катастрофічних наслідків - ну це таке - буває. Наступний крок - написання мемуарів десь за кордоном не про " Як я сприяв приходу гробовщиків України до влади" а скоріше за все " Як я пролюбив Україну і мої манелі мені в цьому не заважали, ну так сталося"
показать весь комментарий
03.03.2024 16:13 Ответить
...Я бачу попереду великі випробування, які можуть перерости в трагедію...

Ти шо забув шо Умеров має потужний план?
показать весь комментарий
03.03.2024 17:25 Ответить
Якщо дивитися тверезим оком, то що у житті простої людини є важливим? Це його сім'я, близькі люди, сусіди. А "вся країна", за яку він має піти на смерть, це в першу чергу є держава, яку уособлюють президент, уряд і ВР. Якщо він бачить, що президент його країни відвертий дурень, який оточив себе крадіями-антимайданівцями, то чи з'явиться бажання віддати своє єдине життя за оце природне непорозуміння? Звісно ж - ні. А якщо він залишиться калікою, то хто йому допоможе, оцей придурок, який заявляє: "я вам нічего нє должен"?
На смертельний ризик людина може піти тільки за ідею, або за реальні гроші. Ідея не спрацьовує, завдяки таким "гігантам думки", як пан Генадій. Ті, хто йшов за ідею, вже скінчилися. А гроші вже розікрали ті, кого пан Генадій привів до влади.
Так що, або прибирайте за собою своє гімно, або смокчіть канхвету "Тузік вкусний"
показать весь комментарий
03.03.2024 18:06 Ответить
Потрібно робити свою зброю і тому числі ядерну потай від усіх (і ворогів і союзників) не красти гроші державні і направляти їх тільки на потрібні зараз витрати. Перестати робити насилля над людьми (гірше від росіян). Я про ТЦК ваше. І тоді можливо якось Україна вибереться з цієї ситуації що зараз.
показать весь комментарий
03.03.2024 19:13 Ответить
перший крок : відсторонити єрмака і зєлєнского від влади
якщо автор цього не пропонує, то й коментувати нема що : прописні істини, риторичні запитання . . .
ступай собі, старче, в "прекрасний світ без Трампа, інакодумців та націоналістів", там тебе вже чекають . . .
показать весь комментарий
03.03.2024 19:40 Ответить
"Потрібен Цинцинат" Згоден. Потрібен уряд національного спасіння в якому будуть Залужний та Порошенко.
показать весь комментарий
03.03.2024 20:11 Ответить
Занавіс!
показать весь комментарий
03.03.2024 20:24 Ответить
Який піп, така і паства.
Друзенко може розмістити порожню сторінку, але кількість коментів, їх зміст і коментатори будуть ті ж самі. Ото дивишся на оцих порохоботів і розумієш, що в 19 році з двох зол обрали таки менше.
показать весь комментарий
03.03.2024 21:15 Ответить
Вибрали меньше зло? А що ж може бути більшим злом, ніж війна на знищення держави і нації? Мені здається, думка не розкрита
показать весь комментарий
04.03.2024 08:53 Ответить
Гарний текст. Все правильно сказав. Нас чекають тяжкі часи, якщо не мобілізуємося і не вживемо дуже рішучих і негайних заходів для переходу на екстраординарне правління.
показать весь комментарий
05.03.2024 08:37 Ответить