12254 посетителя онлайн
13 155 86
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Найкращий подарунок ворогові

рада,верховна

Отримав дозвіл командування на кількаденне парламентське відрядження. Завтра-післязавтра планувався розгляд змін до законів про мобілізацію і кілька важливих "військових" законопроєктів.

Побачив порядок денний - і аж присів. Мобілізація вже "не горить". Військових законопроєктів - лише кілька другорядних пмтань. Змін до бюджету і коштів на ЗСУ - нуль. Все як у старі мирні часи: безпека праці, "турбота" про молодь і регулювання того, що вже не регулюється.

І на додачу - відміна сесії заради піар-візиту депутатів ніби "на війну". Вже мовчу про те, що такі вояжі, це просто відволікання уваги армії від виконання основних завдань. Думаю, що на кожного депутата треба буде, щонайменше, 4-5 військових для підтримки безпеки.

Але проблема гірша. Напівпаралізована Рада і блокування військових питань в час війни - це найкращий подарунок ворогові. Хочу вірити, що хоч хтось у владі це зрозуміє.

Топ комментарии
+42
Чудово все вони розуміють. Тому і подарунок.
показать весь комментарий
07.03.2024 08:28 Ответить
+33
Найкращим подарунком кацапам є Зеленський.
Усе інше - наслідки.
Шкода, що до людей так довго доходить, що Зеленський - фатальний вирок Україні.
показать весь комментарий
07.03.2024 10:42 Ответить
+30
У автора допису, як і у більшості авторів аналогічних дописів, відсутня мужність (внутрішня сила, називайте як хочете) визнати реальний стан справ та назвати все своїми іменами.

1. Партія Зеленського, який є Президентом України має монобільшість у Верховній раді України.
2. Партія Зеленського, як монобільшість, має конституційну можливість самостійно розглядати та ухвалювати усі необхідні закони.
3. Уряд України, висунутий монобільшістю, яка є партією Зеленського, відповідальний за формування бюджету України та фінансування ЗСУ.
4. Зеленський, Президент України та Верховний головнокомандувач, несе особисту відповідальність за мобілізаційну політику.

Висновки: (1) відсутність належного забезпечення ЗСУ, (2) відсутність зрозумілої те ефективної мобілізаційної політики в Україні, (3) неналежна робота уряду України, (4) відсутність ефективної роботи Верховної ради України - наслідки неефективної роботи Президента Зеленського, як лідера партії Слуга народу.
показать весь комментарий
07.03.2024 10:09 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Чудово все вони розуміють. Тому і подарунок.
показать весь комментарий
07.03.2024 08:28 Ответить
У владі всі це чудово розуміють. Тому так і чинять.
показать весь комментарий
07.03.2024 08:31 Ответить
Закономірні наслідки, якщо думаєш дупою, коли голосуєш.
показать весь комментарий
07.03.2024 08:37 Ответить
ви думаєте для чого зеля збирав депутатів,для закону про мобілізацію ? ніт же,для паралічу роботи парламенту.а він тіпа єдино легітимний.доколє ?
показать весь комментарий
07.03.2024 09:19 Ответить
У автора допису, як і у більшості авторів аналогічних дописів, відсутня мужність (внутрішня сила, називайте як хочете) визнати реальний стан справ та назвати все своїми іменами.

1. Партія Зеленського, який є Президентом України має монобільшість у Верховній раді України.
2. Партія Зеленського, як монобільшість, має конституційну можливість самостійно розглядати та ухвалювати усі необхідні закони.
3. Уряд України, висунутий монобільшістю, яка є партією Зеленського, відповідальний за формування бюджету України та фінансування ЗСУ.
4. Зеленський, Президент України та Верховний головнокомандувач, несе особисту відповідальність за мобілізаційну політику.

Висновки: (1) відсутність належного забезпечення ЗСУ, (2) відсутність зрозумілої те ефективної мобілізаційної політики в Україні, (3) неналежна робота уряду України, (4) відсутність ефективної роботи Верховної ради України - наслідки неефективної роботи Президента Зеленського, як лідера партії Слуга народу.
показать весь комментарий
07.03.2024 10:09 Ответить
ви все вірно зазначили, окрім невірної месаги в першому абзаці. Можливо, не чули і не бачили виступів Сергія Рудика в довоєний (до 24/02.22) час? Там, де він і звинувачував Зеленського в отих всіх і не тільки проблемах...
А, можливо, ви не маєте змоги порівняти публічні виступи нині кадрових військовослужбовців ЗСУ з числа опозиціонерів після власної мобілізації в ЗСУ з тими характеристиками, якими вони нагороджували ЄрЗе в цивільному житті? (для прикладу: Іллєнка, Сироти, Омеляна, Березовця, Забродського, Чорновол та ін.). Так от, відкрию невеличкий секрет: вони, і Рудик в т.ч. взяли зобов'язання публічно не звинувачувати військове начальство аж до Верховного включно, допоки служать. Ті, хто вже закінчив службу (приміром, Юрій Луценко чи Борислав Береза) - не щадять Зеленського і його камарілью. І у випадку демобілізації переліченим мною раніше також не буде гальм говорити правду про владу. А поки служать - ну, так потрібно... Такі умови військової служби навіть в воєний час. Бо правду і без них є кому нам донести.
показать весь комментарий
07.03.2024 11:14 Ответить
Прошу уважно переглянути долю законопроєкту https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/39407 №7271 , автор Федір Веніславський. Ось суть:

"Військовослужбовці, військовозобов'язані та резервісти, ... не мають права оприлюднювати
та/або поширювати ... висловлювання, погляди та думки стосовно діяльності вищого військовополітичного керівництва Держави та інших командирів (начальників)."

До відома - законопроєкт не прийнято через невідовідність Конституції України, Європейської конвенції з прав людини.

Щодо "А поки служать - ну, так потрібно..." - у разі порушення прав військовослужбовця - не звертайтеся до суду та адвокатів, просто радьте військовослужбовцям "ну, так потрібно".
показать весь комментарий
07.03.2024 11:43 Ответить
в моєму коменті жодного слова про порушення прав громадян-військовослужбовців.
А обговорювати публічно дії командирів (якщо це не злочин, чи порушення прав інших) військовослужбовці всіх демократичних країн світу права не мають. В миний час - хочеш поговорити , тоді звільняйся. В воєний час - це зрада (ще раз підкреслюю: якщо не злочин)
показать весь комментарий
07.03.2024 12:35 Ответить
Порадьте, будь ласка, де можна ознайомитися зі законодавчим обгрунтуванням ось цього: "А обговорювати публічно дії командирів (якщо це не злочин, чи порушення прав інших) військовослужбовці всіх демократичних країн світу права не мають."

Звісно, я не роблю жодних припущень, що ви зробили необдуману заяву! Я впевнений, що ви надасте посилання на відповідні нормативні акти таких демократичних країн світу, як США, Великобританія, Норвегія, де обгрунтуєте власну позицію. Можливо, практика ЄСПЛ.

Просто цікаво зрозуміти, як реалізовано обмеження фундаментальних прав та свободм (за які і воюють США, Європа) в цих демократичних країнах.
показать весь комментарий
07.03.2024 13:26 Ответить
ти дебіл?
Чи касапський троль?
показать весь комментарий
07.03.2024 13:50 Ответить
відповідь вичерпна, але не грунтовна. На рівні охлоса. В принципі, очикувано
показать весь комментарий
07.03.2024 17:26 Ответить
от цікаво, в тебе скільки стажу служби в ЗСУ, чи в ВС, чи в будь-якій іншій військовій структурі?
Якщо нуль - то просто закрийся: ти не розумієш різниці між цивільною роботою і військовою службою.
показать весь комментарий
07.03.2024 18:45 Ответить
"Дебілоїд у наймах"!
показать весь комментарий
07.03.2024 18:56 Ответить
та ******* це вже.
І це ще не самий піковий випадок на сьогодні.
Ти ж, бачу, слідкував за перепалкою з ботом ; ото спеціаліст...
Але ж їх всіх, бачу мобілізували і кинули переконати всіх нас в тому ніби "трамп=лялечка"...
Зверни увагу чи не на головну таку фігуру в , і все розмаїття тих анонімних ботів...
показать весь комментарий
07.03.2024 19:28 Ответить
ой, блін, а подивися на ще один блог, "", і хто лайкнув боту маска ... а це вже не просто марія...
показать весь комментарий
07.03.2024 20:06 Ответить
Все ж таки, шановна Ан Мур, чи є хоч якесь обгрунтування ваших тверджень? Чи це просто потік несвідомого або есенція переглянутих фільмів?
показать весь комментарий
07.03.2024 19:19 Ответить
та пашла ти ***** кобила трампова
показать весь комментарий
07.03.2024 19:25 Ответить
Бачу пішли аргументи. Останні, як я розумію хоча питання було достатньо просте - ви стверджуєте, що 'обговорювати публічно дії командирів (якщо це не злочин, чи порушення прав інших) військовослужбовці всіх демократичних країн світу права не мають". Я запитав першоджерело ваших знань з посиланнями на FM, наприклад. Але бачу, що знання у вас черпаються дитячих фантазіях
показать весь комментарий
07.03.2024 20:04 Ответить
Войовниче невігласе, вас спиталися про якесь відношення до військової служби не даремно. Ви неповнолітнє, чи по життю - інвалід не годний для проходження військової служби?
Може ви просто олігофрен віком 60+, якій за десять років війни не почитав хоча би книжку яка називається "СТАТУТИ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ"?
Чинні військові живуть за статутами, а там чітко зазначено про критику командирів, командування та начальників...

Не дякуйте.
показать весь комментарий
07.03.2024 19:44 Ответить
Будь ласка, дайте посилання на назву та пункт Статуту ЗСУ, де військовослужбовцю заборонено висловлювати власну думку щодо політичних процесів в країні. Я впевнений, що ви це легко зробите з вашим ентузіазмом та багажем знань
показать весь комментарий
07.03.2024 19:59 Ответить
Які "політичні процеси" під час активних бойових дій при 20% окупованої території?
Де в мене щось про якісь ваші "політичні процеси"?
Ви вимагали від військового прямої публічної критики його головного начальника - ВГК. Вам прямо написали - він спочатку має якось звільнитися зі служби, а потім критикувати.
Олігофрени завжди такі впевнені...
Читайте статути й просто відв'янте, гниле патякало.
показать весь комментарий
07.03.2024 20:20 Ответить
З вашої відповіді я зрозумів, що ось ця ваша позиція : "Чинні військові живуть за статутами, а там чітко зазначено про критику командирів, командування та начальників." грунтується виключно на вашій особистій уяві про Статути ЗСУ та переглянутих художніх кінофільмах.
Я все правильно зрозумів? Бо у відповіді так і не знайшов жодного посилання на назву статуту та пункт, в якому "чітко зазначено про критику командирів" та заборону висловлювати власні думки з політичних питань
показать весь комментарий
08.03.2024 08:15 Ответить
Недієздатне, може я вам маю ще ту книжку почитати? Може за вас й їжу хтось жує?
Не треба й мені розповідати що ви вчитеся по художніх фільмах, можете навчатися як хочете. Може в вашому інтернаті для розумовообмежених так прийнято. Мені не цікаві ваші комплекси та збочення які ви намагаєтеся приписати іншим, йолопе.

Хто вам тут має надавати якісь посилання? Вам "Ан Мур" все докладно розписав з прикладами. Не він і не я винні у тому що ви настільки тупе гімняне патякало що не здатні зрозуміти настільки прості речи що дорікаєте військовому на те що в нього: "відсутня мужність (внутрішня сила, називайте як хочете)".
показать весь комментарий
08.03.2024 11:33 Ответить
Ваші слова - "Чинні військові живуть за статутами, а там чітко зазначено про критику командирів, командування та начальників".

Я лише ввічливо просив дати посилання на назву Статуту ЗСУ та номер пункту, з відки ви почерпнули знання. Бо мій досвід і мої знання вказують, що такого там немає. ані в Дисциплінарному Сстатуті ЗСУ, ані в Статуті внутрішньої служби ЗСУ.

Оскільки ви людина надто емоційно і постійно підкипаєте через те, що не маєте жодних аргументів, окрім лайки та образ, можу припустити, що ви були психологічно травмовані в дитинстві (звісно, якщо ви вже вийшли пубертатного періоду).

Наразі спілкування з вами та шановною Ан Мур нагадує мені похід до зверинця, де мавпи кидаються палками та лайном, не розуміючи, що вони лише слугують для розваги відвідувачив. Раджу вам все ж таки перестати кидатися палками та лайном та спробувати здолати дитячі психологічні травми.
показать весь комментарий
08.03.2024 15:10 Ответить
Я ж так й написав: гниле Чмоня якій вважає що це воно виводить когось на емоції та тролить.
Ви Чмоню, за своє нікчемне життя не мали жодного стосунку до військової служби, а лізете повчати військових.
Тільки таке нікчемне Чмоня може написати про чинного військового те що написали ви: "відсутня мужність (внутрішня сила, називайте як хочете)".

Після вашого жбурляння лайном на притомне та докладне пояснення , ви не заслуговуєте ні на що окрім тицяння вашої гімняної пики у ваше ж лайно, Чмоню.
показать весь комментарий
08.03.2024 16:15 Ответить
Ваші слова - "Чинні військові живуть за статутами, а там чітко зазначено про критику командирів, командування та начальників".

Я лише ввічливо просив дати посилання на назву Статуту ЗСУ та номер пункту, з відки ви почерпнули знання. Бо мій досвід і мої знання вказують, що такого там немає. ані в Дисциплінарному Сстатуті ЗСУ, ані в Статуті внутрішньої служби ЗСУ.
показать весь комментарий
08.03.2024 17:05 Ответить
"відсутня мужність (внутрішня сила, називайте як хочете)" - це ви розписалися у вашому невігластві, і про ваш "досвід" та "знання".
Те що ви нарешті почитали про статути ЗСУ, та виклали тут назви двох з них мене не вражає.
Ваша показова фальшива ввічливість та "ввічливе" жбурляння лайна тільки підсилюють огиду.
показать весь комментарий
08.03.2024 20:13 Ответить
Ну і от і результат,
показать весь комментарий
08.03.2024 11:25 Ответить
Дякую.
показать весь комментарий
07.03.2024 13:47 Ответить
Ага. Во всём виноват Зеленский. И дальше ЧТО?
показать весь комментарий
09.03.2024 10:43 Ответить
Что тут непонятно? В 2019 году 73% квартало-сериалозависимых слабоумных типа избирателей завели во власть "зеленую шпану ликвидаторов" , как точно выразился покойный Степан Хмара. Вот и ликвидируют ту Украину , которую мы знали всего лишь пять лет назад. А ведь ЭТОТ на стадионе за два дня до второго тура проговорился - "Я - ваш приговор!" ... вот так и выглядит этот приговор . Не так ли , 73% ? Хуже чем при ПАрАшенко не будет , зато хоть пАржем , мальчик то очень веселый "!
показать весь комментарий
07.03.2024 10:30 Ответить
Найкращим подарунком кацапам є Зеленський.
Усе інше - наслідки.
Шкода, що до людей так довго доходить, що Зеленський - фатальний вирок Україні.
показать весь комментарий
07.03.2024 10:42 Ответить
а, Ви оптиміст, в частині "доходить". Його переоберуть.
показать весь комментарий
07.03.2024 11:00 Ответить
Ні, не переоберуть.
Попереду буде багато "цікавого", але це нікому не сподобається.
показать весь комментарий
07.03.2024 11:16 Ответить
Зє може і не виберуть. Якщо виборів не буде в цьому році (якщо в цьому, то виберуть. Може не 73%, але більшість). Але виберуть когось такого ж, хто пообіцяє з 3 короби.
показать весь комментарий
07.03.2024 12:41 Ответить
Не буде ніяких "виборів" ні в цьому році, ні в наступному.
Буде велика війна.
показать весь комментарий
07.03.2024 12:53 Ответить
Звичайно не буде. А коли будуть, мудрий нарід, швидше за все, поміняє шило на мило.
показать весь комментарий
07.03.2024 13:20 Ответить
Зе-шобла намагається досягти заморожування війни. І збереження влади під гаслом "Ми повернули українцям мир". Тому й кладуть на мобілізацію іржавий зелений болт.
А рашисти навпаки - поспішають захопити якомога більше до заморозки.
А потім рік-два "перемир,я" рашисти будуть нарощувати виробництво зброї шаленими темпами, а зе-шобла знову буде п%здіти про "шашлики в травні" і нічого не робити - ані зброї, ані укріплень, і в 2026 зе-зрадники Україну остаточно здадуть.
показать весь комментарий
07.03.2024 16:08 Ответить
Зеленський і його шайка хочуть не заморожування війни, а капітуляції України.
Тому вони "важко працюють" над системним послабленням нашої обороноздатності.
"Заморозка" війни можлива тільки при умові, що в Україну війдуть війська НАТО.
А це для Зеленського кінець.
показать весь комментарий
07.03.2024 16:14 Ответить
Чергове опитування показало, що за нього проголосують 24%. Вже і не знаю, що думати, бо попереднє опитування про підтримку лідора було 67%.
показать весь комментарий
07.03.2024 13:38 Ответить
В тому опитуванні приймала участь неіснуюча політична сила (Залужний і його партія). Отже, то з розділу "ненаучна фантастика".
показать весь комментарий
07.03.2024 14:17 Ответить
Так. Але це не міняє того факту , що більшість не хоче голосувати за зєльоного лідора. Отже вибори для нього це кінець правління і втрата правового імунітету. А те, що його можуть посадити надовго, він розуміє. Розуміють це і п'ять ефективних менеджерів
показать весь комментарий
07.03.2024 17:24 Ответить
> більшість не хоче голосувати за зєльоного лідора
Більшість від чого? Змодельована штучна ситуація в якій поведінка опитуваних буде такою.

Давайте змоделюємо більш реальну ситуацію?
1. Які політичні сили (з реально існуючих) мають високий рівень підтримки?
2. Які з них мають необмежений фінансовий і монопольний медіаресурс?
3. Як буде використаний адмінресурс?

Вимальовується безальтернативність. І не сумнівайтеся - карта безальтернативності буде використана по повній.
То, якою Вам вважається "більшість" тепер?
показать весь комментарий
07.03.2024 17:37 Ответить
Зямба хоче, звісно, сидіти вічно. І гімнометством вигравати всі вибори. Але. Все в нього почалдо валитися вже сьогодні, він загрузає. Головне - не подавати зрадникові та мародеру помічної руки.
показать весь комментарий
08.03.2024 11:29 Ответить
Це як зрозуміти що потрапив в трясовину. Самому не вилізти.
показать весь комментарий
07.03.2024 13:54 Ответить
Чесно сказати вже докерувались до такого, що напівпаралізована Рада виглядає меншою загрозою для цивільних, ніж жвава і дієва.
показать весь комментарий
07.03.2024 10:59 Ответить
Щойно Ви зрозуміли, що цар несправжній ?
показать весь комментарий
07.03.2024 11:00 Ответить
Кроти працюють! Тихо, спокійно, впевнено, ефективно і абсолютно безкарно....
показать весь комментарий
07.03.2024 11:05 Ответить
І, де висновок? Бо виглядає так, наче пан військовий хотів нам щось донести, але на півдорозі забув, з чого почав.
А, знаю! Це все - барига і його ліпєцька фабріка! Вгадав?
показать весь комментарий
07.03.2024 11:06 Ответить
ні.
Хоч Сергій Рудик є нардепом і як мажоритарник входить до олігархічної фракції "земайбахбені", але в т.ч. за те, що його рік не пропускали в зал під куполом скласти присягу - він ніколи не буде брехати на Пороха і Євросолідарність. Сергій - він скоріше прихильник Удару Кличка. Він би й зайшов до фракції ЄС - але у цій фракції не виявилось вакансій длля роботи в комітетах, які цікавили Рудика. Але по факту - він опозиціонер, і співпрацює з ЄС.
показать весь комментарий
07.03.2024 11:21 Ответить
То де ж висновок? А то почав красиво, а результату немає. Таке відчуття, наче депутати якось самі по собі десь здриснули. Ну чи їх викрали пришельці з альфи центаври. Чергове коротше "царь хароший, баярє плахіє".
показать весь комментарий
07.03.2024 13:15 Ответить
з-за наявності мінімального ІQ висновок можна знайти в реченні блогу "Напівпаралізована Рада і блокування військових питань в час війни - це найкращий подарунок ворогові" і зрозуміти, що в наступному реченні автор вказує на винуватця такого подарунку - чинну владу
показать весь комментарий
07.03.2024 13:54 Ответить
Та ні, те, що ви сказали - це читання проміж сторінок, а не висновок. Бо складається таке враження, що якийсь невідомий зловмисник паралізував раду, при цьому ніяких здогадок, хто ж був той зловмисник, немає. Є проста констатація факту - чомусь не працює рада, і це погано.
показать весь комментарий
07.03.2024 14:02 Ответить
Рада не працює через чинну владу, і це злочин; інакше притомному читачеві цей пост зрозуміти ніяк не можна.
Ні, є ще боти, які здатні розмазувати картину на складові фарби, ніби їм такого не зрозуміло, ніби ті фарби зроблені з непрезентабельних матеріалів..., тощо - то я щойно паралельно вже послав одного такого...
показать весь комментарий
07.03.2024 14:10 Ответить
это можно было выяснить и по телефону, зачем ехать в командировку на несколько дней в Киев чтоб это выяснить и написать тут?
видимо депутаты правы что с законом про мобилизацию можно повременить раз полковники ЗСУ от безделия просто-так разьезжают по делам, которые можно выяснить по телефону.
показать весь комментарий
07.03.2024 11:26 Ответить
Ну відпустка така. Що йому як простому мобілку по півроку з окопу не вилазити? Він депутат, має бронь, а служить, підполковник, отже може собі дозволити
показать весь комментарий
07.03.2024 13:43 Ответить
в армии нет понятия могу не могу, начиная от солдата и заканчивая генералом, есть надо, и если его отпустили пошарится в Киев, то значит на фронте у ЗСУ не такие уж и плохие дела, по этому пусть не скиглит раз депутати к которим и он относится поступают точно накже как и он- "яблоко от яблони не далеко падает"
показать весь комментарий
07.03.2024 15:10 Ответить
А якщо людина у війську не може повірити, що його "колеги"-депутати наспамили 4 тис. "поправок" в закон про демобілізацію і розповзлися по курортах? А ви військові - воюйте, як хочте. Хочте помирайте, якщо так неньку любите, а хочте - здавайте країну оркам - депутанти не проти.
показать весь комментарий
07.03.2024 17:01 Ответить
так и сам военный написал, что не против пошарится вместе со своими коллегами депутатами.
показать весь комментарий
07.03.2024 20:54 Ответить
В нас що, відмінили мобілізацію? Мобілізуйте так як і до цього.
Чи хтось думає якщо заборонити чоловікам використовувати авто то вони зразу побіжуть в воєнкомати?
показать весь комментарий
07.03.2024 12:03 Ответить
Мобілізують, але щось не так, як їм треба.
показать весь комментарий
07.03.2024 13:44 Ответить
Що треба? 300 000 воює безвилазно а 500 000 в тилу ні разу не були на передовій.
При 31 000 загиблих. Навіщо ще мобілізувати?
показать весь комментарий
07.03.2024 13:48 Ответить
А ви впевнені, що півмільйона в тилу? Я особисто думаю, що не має півмільйона в тилу. Нам вішають чергову дезу. Незрозуміло для чого
показать весь комментарий
07.03.2024 13:51 Ответить
Якщо немає - то де вони? Яке реальне положення? Ніхто нічого не розуміє - навіщо мобілізувати 500 000, як того вимагав Залужний. Чим озброювати, в що одягати та як утримувати.
показать весь комментарий
07.03.2024 13:57 Ответить
А їх і не було. Якщо не вистачає зброї, а ворог нарощує свій контингент окупаційний необхідно якось протидіяти. Стрілецьке озброєння є, тому мобілізація. Щоб тримати такий фронт потрібно більше людей. Ну і ротація необхідна, люди зношуються, вигорають. Так що все логічно.
показать весь комментарий
07.03.2024 17:18 Ответить
Вам как истинному патриоту из-за границы видней я смотрю, чем нам тем кто реально все видит глазами в городах Украины.
показать весь комментарий
07.03.2024 15:13 Ответить
Я уверен. Во-первых военных полно вдалеке от фронта, это все видят. Во-вторых, везде пишут, что армия порядка миллиона, на фронте 300 тыс. И в Вики так написано и в многочисленных статьях журналистов и т.д. Других данных я не видел и они противоречили бы тому, что я вижу своими глазами. А у вас есть другие данные? Источник?
показать весь комментарий
07.03.2024 22:52 Ответить
Ти знову цю падальяківську маячню гониш?
Тобто якщо якийсь механік ремонтує собі в тилу танки, бтри, літаки чи гвинтокрили, або оператор дрону проводить глибоку розвідку, або хірург видаляє осколки пораненим в шпиталі, або програміст відбиває хакерські атаки на бази даних ЗСУ, або боєць ППО збиває ворожі шахеди, то треба їх всіх зібрати і кинути на м,ясний штурм? А ремонтувати літаки, оперувати поранених та відбивати хакерів хто буде? ТИ???
показать весь комментарий
07.03.2024 15:56 Ответить
Якщо маячню - то я думаю що мобілізувати 31 тисячу - то не проблема, та й закрити це питання. Без всіляких законів. Адже гинуть і лікарі, ремонтники та радисти з дроноводами.
показать весь комментарий
07.03.2024 17:07 Ответить
Значить не 31 тисяча...
показать весь комментарий
07.03.2024 18:06 Ответить
Геть айтішників!
показать весь комментарий
07.03.2024 18:47 Ответить
Геть тролів і дурнів.
показать весь комментарий
07.03.2024 21:08 Ответить
показать весь комментарий
07.03.2024 12:58 Ответить
Найкращій подарунок зробило інфантільне,безмозгле стадо-обравши оце кодло у раду.
показать весь комментарий
07.03.2024 13:44 Ответить
це той Рудик якого з Дніпра підприємці вигнали, коли він наприкінці літа 2014-го приїхав за поборами?? )) Ню-ню. Авторитетна персона.
показать весь комментарий
07.03.2024 14:05 Ответить
Найбільшим подарунком ворогу було прийняття закону 8271, який перетворив військових на безправних рабів, позбавивши їх прав захисту, який мають навіть найзапекліші злочинці. Саме цей закон відбив будь-яке бажання мобілізуватися у величезної кількості людей.
показать весь комментарий
07.03.2024 15:34 Ответить
Віра, що не має ніякого підгрунтя, називається ілюзією...
Або самообманом.
показать весь комментарий
07.03.2024 15:41 Ответить
На чому грунтується віра у царство небесне після смерті?
показать весь комментарий
07.03.2024 15:43 Ответить
ні на чому.
показать весь комментарий
07.03.2024 18:42 Ответить
Нафіга ця Верховна Рада, якщо є Зє-рмак?
показать весь комментарий
07.03.2024 16:31 Ответить
Одним с адекватних законів який потрібно прийняти, це належна підготовка особового складу, і не по типу підготовки "па саветски", а на рік, як мінімум для рядового піхотинця, а далі якщо людина проявить здібності і пройде тест на ССО, чи наприклад артилерію, то продовжує навчання по кваліфікації, поки не стане боєздатною одиницею. Зараз так навчають лише 10 % особового складу, інших під руку і на задедбаний полігон під Рівне на недільку - місяць і в окоп де бригади мусять витрачати час і ресурси для перенавчання непідготовлених солдат.
Інше питання, це знову ж таки зброя та будівництво укріплень. Бізнес не мобілізован, майже всі екскаватори в країні допомагають будувати дороги а не риють окопи, не має планів на розвиток ракетної промисловості, щоб не залежати в цьому питанні від західних партнерів.
показать весь комментарий
07.03.2024 16:49 Ответить
как раз вы и описали систему обучения по советски где учили единицу бойового расчета 2 года.
показать весь комментарий
07.03.2024 20:58 Ответить
Прийшов з війни і відразу шок - тут виявляється ніхто не працює як на передку
показать весь комментарий
07.03.2024 22:24 Ответить
може просто хтось в Раді працює на ворога та і все?
показать весь комментарий
08.03.2024 09:33 Ответить
Раз армія відмовляється брати на себе державницьку роль, то до чого всі ці зойки і волання? І до кого?
показать весь комментарий
08.03.2024 10:08 Ответить