8999 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Чому важко здолати корупцію?

прокуратура,корупція,запорізька,перетин

Знаєте, чому важко здолати корупцію? Тому що від неї програють усі – потроху, а виграють тільки одиниці – але капітально.

Деякі посади не випадково вважають за розстрільні. Усе залежить від специфіки відомства. У деяких міністерствах і установах корупція розмазана тонким шаром, а в деяких вона концентрована.

Одна річ, якщо на корупційній схемі заробляє п’ятсот осіб по сто тисяч на місяць. І зовсім інша, якщо у переліку – двадцять персон, кожна з яких під’їдає на десятки мільйонів. У першому випадку боротися зі схемою простіше. В другому – просто небезпечно.

Бо що більш розмиті інтереси – то важче організуватися, щоб їх відстоювати. Обсяг докладених зусиль прямо пропорційний до вашого бонусу. Якщо обиватель втрачає регулярно, але порівняно небагато – на протест він не виходитиме. Якщо корупціонер заробляє на вас грубі гроші – він захищатиме схему до останнього.

Уся історія людства складається з цього протистояння. З одного боку, існує вільний ринок, який впливає на кожного, але – розсіяно й по дотичній. А протистоїть йому група інтересів, яка нечисельна, але мотивована й тому – сильна. І кожна така група інтересів заробляє саме на тому, що діє проти ринку та колективного інтересу.

Обиватель любить скаржитися на корупцію. Вимагає перемогти її. Але запитання дуже просте: а що особисто він згоден інвестувати в цей процес? Скільки зусиль він готовий докласти, щоб перемогти ті групи інтересів, що на ньому ж паразитують?

Це схоже на історію про деолігархізацію. Лідери списку "Форбс" доклали чимало зусиль, щоб видряпатися соціальною драбиною. Вони пройшли найжорстокіший природній відбір 90-х. Щоб забрати у них вплив та ресурси – треба наважитися докласти не менше зусиль, ніж доклали вони, щоби здобутися на цей вплив.

Можна, звісно, сказати, що боротьба з корупцією та монополіями – справа держави. Тим більше, що за нормальних умов вона – оператор суспільних інтересів. А в спотворених реальностях – оператор інтересів окремих каст.

Але в тім і штука, що, перш ніж покладатися на державу, суспільство має її приватизувати. А український обиватель навіть ринкову зарплатню не хоче платити тим, хто має захищати його від дракона. А потім дивується, що ці зарплати "ланселотам" платять самі дракони.

Звісно, можна послатися на цифри. Сказати, що боротьби з корупцією прагнуть мільйони. Але ж в тому штука, що проста кількість учасників у політичних процесах мало що важить. Має значення не кількість, а організованість структури.

Неорганізоване не має суб’єктності. Організоване – має. Влада завжди належить організованій меншості. Щоб претендувати на владу – треба організуватися. Або ж пристати до тих, хто вже це зробив.

Інфантильне суспільство чекає на дива. Добрих чарівників, п’ятсот ескімо та негайне торжество правди й доброчесності. Та реальність належить тільки тим, хто її приручає.

Тільки й того.

Топ комментарии
+13
В Україні не "корупція". Корупція це на заході, коли мер міста дає підряд на будівництво фірмі, в якій працює його син, фірма якісно будує, а винагорода за цю "корупцію" - зарплатня сина.
В Україні під терміном "корупція" заховали бандитизм, кримінал, шахрайство і безмежне казнокрадство. Країною весь період незалежності за лаштунками керують відверті бандюги, а ті "політики", яких ми бачимо - це дурилки картонні, ширма, собачки, що їдять з рук бандюг.
"Корупцію" в Україні можна буде подолати тільки тоді, коли на прохання про хабар державний чиновник буде отримувати в морду, або, як в нормальних країнах (але трошки давніше) хабарника обкатають у смолі і пір'ях і прогонять по вулицях. А поки звичайні громадяни будуть мати право тільки писати дурні скарги на одного бандюгу іншому бандюзі (наприклад, на чиновника міськради писати "прокурору" міста) - система кругової поруки буде цими скаргами підтиратися.
І вічно буде плювати на такі тужливі дописи пана Казаріна...
показать весь комментарий
28.03.2024 12:21 Ответить
+9
Какой то поток сознания в письменном виде. Никакой привязки к конкретным примерам чтобы читателю было понятнее все это буйство философского полета мысли
показать весь комментарий
28.03.2024 11:20 Ответить
+7
Тому в Україні і не можна подолати "корупцію". Бо країною насправді керують тіньові бандити і олігархи. Прибравши величезними зусиллями одного чиновничка, типу Резнікова, тіньовий бандитський уряд ставить іншого.
показать весь комментарий
28.03.2024 12:39 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Какой то поток сознания в письменном виде. Никакой привязки к конкретным примерам чтобы читателю было понятнее все это буйство философского полета мысли
показать весь комментарий
28.03.2024 11:20 Ответить
Ну шо ж вам не ясно ?? Об*єднуватись треба у партії і займатися політикою на низовому рівні.
показать весь комментарий
28.03.2024 13:00 Ответить
Відкриваєш тему із думкою прочитати якусь цікаву точку зору, а тут облом. Читаєш маячню на конопляній олії...
показать весь комментарий
28.03.2024 18:44 Ответить
"Тому що від неї програють усі" - вот это да!! Коррупция тянет Украину на дно с первого дня независимости, коррупция это безответственность судей, врачей и каждого из нас, коррупция привела войну в Украину, в конце концов.
показать весь комментарий
28.03.2024 11:28 Ответить

Тому що навіть ті, хто не при "ГОДІВНИЦІ" , тобто не є прокурором, суддєю, депутатом... МРІЄ що можливо його син чи донька ними стане.
І буде красти.

Тому в Україні корупцію не здолати.
показать весь комментарий
28.03.2024 12:00 Ответить
Я, як і багато інших не при годівниці, але я ніколи не мріяв аби мій син чи донька стали "прокурором, суддєю, депутатом..." Я мріяв аби вони стали людьми. І вони ними стали. Син закінчив радіофак, донька мехмат. Були класними спецами в своїй галузі. Син пішов добровольцем на захист України, загинув. Донька пішла добровольцем - воює. Не міряйте всіх по собі!
показать весь комментарий
28.03.2024 19:42 Ответить
Співчуваю Вашій втраті.
показать весь комментарий
28.03.2024 21:40 Ответить
Дякую. Але я написав цей пост не для цього. Просто задовбало, що у всіх бідах у нас звинувачують народ. Тих простих людей які загинули, воюють, будують, відновлюють енергопостачання і просто виживають в умовах створених за 30 років так званою "елітою".
показать весь комментарий
29.03.2024 07:04 Ответить
Шановний Влад!
По-перше, хочу вибачитись, якщо якимись словами образив.
По-друге, навіть якщо кожен з нас втрачає близьких, він не може насправді повністю зрозуміти, який біль відчуває інша людина, навіть, якщо щиро співчуває. З людей на це здатен був тільки Ісус Христос.
По-третє, я не в змозі повернути Вам сина чи захистити доньку.
Не можу Вас втішити словами "все буде добре" , якщо покладатись на те, що якийсь Президент припинить війну чи наведе в Україні порядок.
Але надію я маю, талькт вона обгрунтована не на обіцянках людей, а Бога.
Інколи людина, яка втратила когось, каже : " Я б все віддав, щоб його повернути".
Нажаль, ніхто з нас не в змозі це зробити ні грошима, ні навіть нашим життям.
Але якщо б Вам хтось сказав, що Ваш улюблений син може повернутись до життя і Ви його можете побачити, Ви хоча б не схотіли особисто взнати - є підстави в це вірити чи ні?
В Біблії про віру не пишеться, що вона повинна бути сліпою. Навпаки, віра повинна бути обгрунтованою.
Якщо у Вас є Біблія, можете відкрити лист апостола Павла Євреям і прочитати початок 11 глави.
А якщо Ви будете досліджувати те, що записано в Біблії, то ОСОБИСТО впевнитесь не тільки в обіцянках Бога, а й взнаєте, ЯКЕ МАЙБУТНЬЄ (добре) нас очікує.
Коли ми знаємо про те, що буде в майбутньому, це може нас застерегти від невірних рішень.
Якщо я міг би Вам в цьому допомогти, був би дуже радий.
Можемо тоді якось зв"язатись. Щоб не на сайті поспілкуватись.
З повагою.
показать весь комментарий
29.03.2024 15:06 Ответить
Мене особисто ви нічим не образили.
Ви стверджуєте що ВСІ хто не при годівниці мріють добратися до неї.
Я стверджую, що НЕ ВСІ і таких багато.
Мені ви нагадали одного мого підлеглого, який отримав офіцерське звання на кафедрі в університеті і в 2014-му році і сцявся від слів військомат та повістка.
На моє питання чому він офіцер запасу петляє від служби, стверджував, що ВСІ петляють і мій син також.
Коли узнав, що син пішов добровольцем в Айдар, стулив пельку щодо ВСІХ.
Ну йому хоч на це вистачило чи то розуму чи то залишків совісті.

ПиСи Я атеіст чи швидше агностик.
показать весь комментарий
29.03.2024 18:01 Ответить
В Україні не "корупція". Корупція це на заході, коли мер міста дає підряд на будівництво фірмі, в якій працює його син, фірма якісно будує, а винагорода за цю "корупцію" - зарплатня сина.
В Україні під терміном "корупція" заховали бандитизм, кримінал, шахрайство і безмежне казнокрадство. Країною весь період незалежності за лаштунками керують відверті бандюги, а ті "політики", яких ми бачимо - це дурилки картонні, ширма, собачки, що їдять з рук бандюг.
"Корупцію" в Україні можна буде подолати тільки тоді, коли на прохання про хабар державний чиновник буде отримувати в морду, або, як в нормальних країнах (але трошки давніше) хабарника обкатають у смолі і пір'ях і прогонять по вулицях. А поки звичайні громадяни будуть мати право тільки писати дурні скарги на одного бандюгу іншому бандюзі (наприклад, на чиновника міськради писати "прокурору" міста) - система кругової поруки буде цими скаргами підтиратися.
І вічно буде плювати на такі тужливі дописи пана Казаріна...
показать весь комментарий
28.03.2024 12:21 Ответить
Тому в Україні і не можна подолати "корупцію". Бо країною насправді керують тіньові бандити і олігархи. Прибравши величезними зусиллями одного чиновничка, типу Резнікова, тіньовий бандитський уряд ставить іншого.
показать весь комментарий
28.03.2024 12:39 Ответить
Именно так. Слишком большая власть бандитизма, которые все решают на сходняках, а не по закону.
показать весь комментарий
28.03.2024 21:25 Ответить
Потому что:

"Искусство вечно - мафия бессмертна"
показать весь комментарий
28.03.2024 14:02 Ответить
корупція, була, є і буде завжди.
єдине що може перебити корупцію, це потужний середній клас. це, ті громадяни, які створюють робочі місця, ті що виробляють конкурентний продукт, ті що сплачують податки. середній клас незалежний від чиновника. тому за тридцять років, в країні і різний спосіб знищували середній клас, ахметови пінчуки коломойські суркіси....
в україні, середній клас, це чиновники мєнти судді. нічого не виробляють, не платять податки. сидять на зарплатні у ахметових пінчуков коломойських суркісів.....
тому, як що в україні нічого не зміниться, після війни, україна не має права існувати, як держава!
показать весь комментарий
28.03.2024 14:06 Ответить
Твой потужный средний класс просто уничтожат те же чиновники и менты, которые захотят отжать твой успешный бизнес себе. Так что до тех пор пока чиновники могут уничтожать бизнесс по беззаконию никакого среднего класса не будет.
показать весь комментарий
28.03.2024 21:28 Ответить
М.НАІМ: Клептократія і какократія. "...У випадку клептократії йдеться радше про кримінальну поведінку, яка не є персональною, принагідною і спорадичною, а колективною, систематичною, стратегічною і постійною. Це система, в якій усі високі посадовці є спільниками і уряд зумисне організовується для того, аби збагатитися (і використати нагромаджені статки для того, аби надовго закріпитися при владі). Для клептократів спільне благо і потреби суспільства є другорядною метою, вони заслуговують на увагу лише тоді, коли служать найважливішому: помножити своє багатство і залишитися при владі. Випадок нездар при владі є дещо іншим. Какократії (управління, що здійснюється негідними людьми) множаться в деградованих і хаотичних політичних системах, які ************ талановитих і розчиняють двері перед найгіршими громадянами або найменш підготованими. Очевидно є можливим, що іноді клептократія і какократія поєднуються, і уряд є не лише злочинним, а й некомпетентним. Накладаючись, вони одна одну підсилюють... Помилково вважати, що клептократії бувають лише в найбідніших і найменш розвинутих закутках світу. Росія є розвинутою країною, керівники якої демонструють явні ознаки побудови клептократії. Одним з її основоположних стовпів є колишні секретні агенти КҐБ, що стали олігархами, чиї величезні компанії працюють рука в руку з Кремлем. У свідченнях, наданих Сенату Сполучених Штатів в 2017 році, Вільям Браудер, підприємець із величезним досвідом в Росії, який гостро критикує її владу, стверджував, що «Путін став найбагатшою людиною світу, і його багатство сягає 200 млрд дол.» Також є помилкою думати, що лише в країнах зі слабкими інституціями і незрілими політичними системами найважливіші позиції можуть займати особи, які не мають ані потрібної підготовки, ані здібностей. Те, що ми бачимо в Сполучених Штатах і європейських країнах з тривалою демократичною традицією, показує, що жодна держава не має імунітету від какократії. В Сполучених Штатах пошук в інтернеті цього слова, яке походить із давньогрецької мови, досяг апогею після приходу в Білий дім Дональда Трампа. Як добрі ілюзіоністи, клептократи знають, як відвернути увагу від своїх злочинів, а какократи - від своєї непридатності. Вони роблять це, говорячи нам про свою ідеологію і нападаючись на ідеологію своїх суперників. Поки ми дивимося ці ідеологічні турніри і беремо в них участь, вони крадуть. Або роблять дурниці. А ми розплачуємося за наслідки" - https://zbruc.eu/node/81633
показать весь комментарий
28.03.2024 14:22 Ответить
по суті, пан Казарін написав все правильно, те що конкретики нема ніяк не зашкодило змісту

також хочу подякувати за взірцеву українську мову - написано стильно і з хистом
показать весь комментарий
28.03.2024 16:12 Ответить
Я б сказав, що автор не враховує побутової корупції, якою просякнута абсолютно кожна сфера нашого життя.
Саме її люди не хочуть втрачати, адже, за її допомогою можна отримати бажане.
Саме вона робить пересічного громадянина толерантним до масштабної корупції, адже, десь в глибині, людина вважає, що крадуть не у неї.
показать весь комментарий
28.03.2024 16:27 Ответить
Погоджуюсь. Це як бездумно приводять слова Лі Куан Ю про "трьох друзів", мовляв отак потрібно і боротися із корупцією. А хто дав собі роботи залізти у міжнарождні звіти із подолання корупції у Сингапурі- то там головним інструментом боротьби саме і було подолання корупції на побутовому рівні. І основні зусилля булииспрямовані саме на це, на зміну ставлення людей до побутової корупції.
показать весь комментарий
28.03.2024 18:50 Ответить
Люди винні! Народ не такий попався! Як же ви задовбали, відбілювачі казнокрадів та олігархату!
показать весь комментарий
28.03.2024 19:44 Ответить
Это как у сексуального маньяка девушка просто сама такая. Также и у нас не коррупционеры виноваты, а те кого они обворовывают.
показать весь комментарий
28.03.2024 21:29 Ответить
А хто винен в тому, що корупціонери і казнокради сидять не в клітці, а в своїх теплих кріслах?
Хто винен, що жодному з них не те що морду, скла у вікні не розбили?
Тут вам невигідно згадати, що по Конституції джерелом влади є народ України…
Не народ вибрав собі ватажком малороса, що кришує корупцію в Україні
Отже, нічого на дзеркало нарікати, коли морда крива.
показать весь комментарий
29.03.2024 08:42 Ответить
Коррупция коррупции рознь. Есть, к примеру, бытовая коррупция как в Италии - где мафия может подкупать отдельных местных чиновников, даже полицейских. Но система в целом (прокуратура, суды, топ-чиновники) - с мафией борятся.

А есть системная и институциональная коррупция - как в Украине. Где кооррупционеры занимают топ-должности (президент, премьер/министры, Коннституционные судьи, Генпрокурор, итп.) и устраивают в гос-структурах "отрицательный отбор" (где чистоплотные люди отбраковываютс, a коррупционеры продвигаются "наверх"). В то время, как коррумпированный парламент из проплаченных "депутатских тушек" - интегрируeт коррупционные кормушки в законодательство.
показать весь комментарий
28.03.2024 20:31 Ответить
Корупція - це духовна недуга . Любомир Гузар

До тих пір доки суспільство не перстане толерувати корупцію всередині самого себе - вона не зникне
показать весь комментарий
28.03.2024 21:42 Ответить
Пан Казарін хоче сказати, що у суддей Ланселотів маленька зарплатня? а так, глобально згоден. Суспільство толерує корупцію.
показать весь комментарий
28.03.2024 23:47 Ответить
Корупцію важко подолати тому що в ній в тій чи іншій мірі замазано все українське суспільство, одні беруть взятки,а більшість не проти тією коррупцією користуватися в своїх інтересах. кумівство, взяточництво, рішання своїх питань за бабки де можна і де не можна це уже стиль життя українського суспільства. Тут реально потрібні прямо не побоюся тоталітарні методи які треба впроваджувати як проти тих хто бере, так проти тих хто дає. Це дуже непопулярні кроки, іна такі кроки буде дуже багато скиглення і зрад, буде купу тих котрі привикли жити так як вони живуть і міняти цього не захочуть
показать весь комментарий
29.03.2024 08:06 Ответить
Тут не про шоколадку медсестрі. Про депутатів які йдуть у владу щоб красти землю та гроші, про чиновників які йдуть на службу щоб красти, про студентів які йдуть вчиться щоб стати прокурорами суддями ментами щоб красти. Формуються цілі династії розкрадачів суспільних грошей.
Для прикладу - депутат Шаповалов протягнув в депутати племінника Мовчана. Що з цим робити - не знає ніхто.
показать весь комментарий
29.03.2024 08:34 Ответить
Шоколадку медсестрі? Ахахаха Ти такий наївний, нарід дає взятки повсюди,тому що це можна робити, тому що їх повсюди беруть і вирішувати таким чином питання в рази легше ніж не давати. Пів країни сидить на липових пенсіях і інвалідностях, В МСЕКАх корупція тотальна, приходиш платиш бабки,тобі малюють інвалідність і ти получаєш з казни мінімум 2 тисячі гривень в місяць. Масса мудрого наріду за всю незалежність такі собі інвалідності поробили. Взятки у вузах щоб здавати заліки і екзамени. Взятки щоб побудуватися там де це неположено законом, схеми по мінімізації виплат податків, взятки оцінювачу нерухомості щоб той в своїй оцінці вписав таку ціну щоб не довелося сплачувати податки з продажу, взятки на митниці щоб завозити товар без розмитнення. Та цих схем тисячі. І влада наживається, а нарід це використовує щоб і собі мати з цього вигоду. І що саме печальне що нарід ніяк не хоче це признавати, із себе святих корчить, і звинувачує у всьому тільки корупційну владу. Не може існувати такий рівень коррупції, якщо тільки влада цим займається. А по факту то мудрий нарід цю коррупцію прекрасно стимулював і стимулює на протязі усієї незалежності. Ситуація з ухилянтами це прекрасно показує. Зараз купу тих взяточників,купу схем,купу тих хто цими схемами користується,робить собі різні довідки і так далі. І це ен просто так зараз з нівідкуди появилося. Таке було завжди, зараз просто це все вскрилося, тому що багато хто у цій війні на це очі уже закривати не хоче і про це говорить, багато крові пролито щоб про це мовчати. І то що у нас люди хочуть стати прокурорами,ментами або суддями це якраз говорить про те,що усі прагнуть дорватися до цієї кормушки і красти уже на рівні. Ось такий от менталітет.
показать весь комментарий
29.03.2024 08:44 Ответить
У корупції є ім'я, прізвище і по-батькові. Але Казарін став канстрюктівним апазіціонєром)
показать весь комментарий
29.03.2024 12:28 Ответить
Якщо коротко то "єслі ктота коє-гдє у нас парой честна жить нє хочєт..."
показать весь комментарий
29.03.2024 18:05 Ответить