12270 посетителей онлайн
10 867 242
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Хто правив до князя Кия і хто був після нього?

символ,кий,київ,київ_лого,київ_символ,либідь,хорив,щек

Як ви думаєте, чому не має відповідей на це запитання?

Хто правив до князя Кия і після нього чотири століття? Чому в школі читають про діяння князя Аскольда і вони надто розмиті? А хто правив в Україні до Аскольда?

Час від часу бачу в нашому інфопросторі багато теорій і дуже мало фактажу з вище зазначених подій.

Невже за 33-ти роки від дня відновлення Незалежності, ніхто з українських істориків не захотів вияснити істину??? Де співпраця дипломатів, уряду та істриків в цьому напрямку?

Чому не можна зв'язатися з представниками церкви в Константинополі чи болгарами, там точно мають зберегтися правдиві свідчення про древніх українців...

Всі ці речі впливають на нашу сучасність, якими активно маніпулює московія. Саме тому, ми відкрито повинні говорити про тисячолітню українську державність. Це ще один шлях до нашої перемоги і визнання у світі.

Адже нам не 33-и роки...

Топ комментарии
+8
Цензор дивує...
Я думав зараз буде цікава теорія на історичну тему, а тут...
Все що зберігалось в архівах Константинополя, Ватикану і т.д. вже давно досліджено і вивчено. Нажаль дуже мало письмових джерел про наших пращурів. А про легендарних, якто Кий, взагалі немає. Тільки легенди. Зате повно фальсифікацій, маніпуляцій та містифікацій
показать весь комментарий
28.03.2024 14:14 Ответить
+7
А я думаю, що може й добре, що поки що немає фільмів про скіфів, бо я не хотів би бачити екранізованими московитські вигадки про броунівський рух народів, або теорію "генератора-дегенератора", як я її називаю, і яка досі, на жаль, домінує серед значної кількості "українських" істориків типу всіляких там "толочків". За цією теорією жили на землях нинішньої України такі собі трипільці аж поки не увімкнувся генератор народів і не згенерував на сході таких собі кіммерійців, які вигнали трипільців, і ті зникли невідомо де (мабуть в "де-генераторі"). Далі в "генераторі" з,являються скіфи, витісняють кіммерійців, і ті зникають в "де-генераторі". Потім та сама фігня повторюється зі слов,янами, антами, гунами, росами, печенігами, половцями... А земля України за цією "теорією" - це якийсь невтомний прохідний двір, через який рухається невідомо хто невідомо звідки та куди...
Звісно, я розумію, що переселення народів реально траплялися, але я хочу бачити хоч якійсь докази. Якщо вчені бачать генетичну та мовну спорідненість між мешканцями Марій Ел та Угорщини, то я розумію, що рух з Приволжя в Придунайщину таки відбувся. Те саме з мешканцями Кавказу та Апеннінського півострову.
Але коли мені просто ******** мацковські хатєлки про те, що в українців ніколи не було власної держави, то пішли ті історики в дупу, у т.ч. й ті, що називають себе українцями.
показать весь комментарий
28.03.2024 20:56 Ответить
+6
Тому що все це легенди. І Рюрик з Олегом це легенди. Тільки існування Ігора та Ольги (і їх нащадків) підтверджується різними джерелами (тобто крім "Повісті времянних літ" ще й арабськими, візантійськими та європейськими джерелами).
показать весь комментарий
28.03.2024 14:11 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 3
Був мене товариш - викладач університету (помер вже) Так він казав: "Невігласи відсутність інтелекту заміняють агресивністю і нахабством!" Більшість з подібних мають дуже обмежений кругозір (до речі - торік один такий критикував мене навіть за це слово Доводить пробував що це - "русизм" не знаючи що "руссое наречие" - "похідне" від подніпровського діалекту української мови створене випускниками "Могилянки" в період з 16 по 18 ст для "технічного спілкування" між "двунадесять язиков" Московії )
Так от - вони навіть Гуглом користуваться не вміють! Бо треба вміть "задать питання" щоб отримать відповідь А для цього треба мать "систему базових знань"! А у них її немає Таких у мій час в школах називали "Поверхаххапайками" Але саме вони впевнені що саме вони "знають УСЕ"!
показать весь комментарий
02.04.2024 04:38 Ответить
Це компенсаторна реакція на рефлекторному рівні. У старі часи люди з обмеженими знаннями та інтелектом поводилися так само, але виглядали повними дурнями, бо не було ніяких смартфонів, гуглів та інтернетів. А зараз вони себе "збагачують думкою": "А нащо мені оте все знати, якщо я можу просто загуглити?" З новими системами ШІ їм і думати не треба буде, і вони почнуть використовувати голови за "прямим призначенням" - щоби ними їсти.
Оті всі нейролінки та чат-жіпіті створюються начебто для покращення життя людини, але несуть реальну загрозу перетворення людини на додаток до штучного інтелекту.
показать весь комментарий
02.04.2024 11:18 Ответить
"Поки люди не винайшли Інтернет - тільки твої близькі знали, який ти ідіот.... Тепер ти про це сам заявляєш на весь світ!...."
Ти ж читав мою переписку з "ніко" на цій гілці? Це саме про таких написано! Для нього слово "логіка" - лише "набір звуків"
показать весь комментарий
02.04.2024 11:32 Ответить
Так. Читав. Задоволення ще те. Він/вона/воно в третьому пості заперечує те, що написав у першому. І його це не хвилює. Тобто це не обгрунтування власної позиції, а генерація випадкових фраз. Я інколи навіть думаю: а може це пишуть взагалі не люди-тролі, а чат-боти, яких тренують розробники великих мовних моделей?
показать весь комментарий
02.04.2024 13:16 Ответить
якщо ти знаєш про скіфів більше чим Геродот,то ти машина часу.тіки куди подіти тисячі курганів,мільйони артеФАКТІВ з тереторії України,щоб ви вже остаточно усвідомили свою історичну ницість.
показать весь комментарий
29.03.2024 06:39 Ответить
Челы просто не шарят, что буквально весь очаг европейской цивилизации зародился в треугольнике Балканы-Украина-Дон. Вместо этого у нас сказки про варягов и киев.
показать весь комментарий
29.03.2024 07:54 Ответить
Ти свій допис кому адресуєш? Якщо не в,їхав з першого разу, то перечитай мій пост ще раз. Так, я розумію, що для "дітей тік-токів" все, що містить більше 3-х речень, то вже як "Війна й мир" Льови Товстого, але раптом з другого разу вийде?
"Теорія генератора-дегенератора" - це НЕ моя вигадка, це вигадка московитів, яку підтримують доктора наук та академіки, що називають себе "українськими" істориками.
Тож і звертайся із запереченнями до них, а не до мене.
показать весь комментарий
29.03.2024 13:52 Ответить
московитам до Геродота як до Марсу раком.при чім тут академія наук ? ну я розумію академіків - он один долбокрюк Залізняк взагалі записав трипільців в євреї....та хай пише,але при чім тут Скіфи ?
показать весь комментарий
29.03.2024 19:27 Ответить
Такий стиль суперечки я досі помічав виключно у алконавтів: їх не цікавить тема дискусії, їх не цікавить, що кажуть інші, для них головне - прокричати на вуху сусідові свою "ікспердну думку".
То мені цікаво: скільки ж треба випити, щоби писати такі пости, як в тебе?
Я розумію, в кожного своя доза - і тим не менш?
показать весь комментарий
29.03.2024 23:24 Ответить
коли в бидла нема аргументів воно переходить на особистості.ти хоч вивчи історію скіфії і потім щось тут хрюкай.
показать весь комментарий
30.03.2024 07:06 Ответить
Звісно, прочитавши цей діалог будь-яка стороння людина зможе самостійно визначити, хто в ньому поводиться чемно, а хто - як хамовите бидло.
показать весь комментарий
30.03.2024 10:15 Ответить
Ото таємниця. Як би там не було, але ж війна таки йде за спадок Русі... тому московія точно докладе зусиль, не рахуючись ні з чим, щоб історичних документів жодних не виявилось. То ж не варто плекати марних очікувань, краще, стосовно історії, просто покластись на погляди Грушевського, а з **********- очевидно...на Арестовича.
показать весь комментарий
28.03.2024 20:03 Ответить
Сподіваюсь, що про аферистовича то був жарт, бо я не чув, щоби Люсінда була не лише героєм-розвідником та гуру ведичних практик, але ще й "істориком".
А щодо історичних документів, то не випадково на параші на порядок менше артефактів, ніж по Європі, хоча війн, пожеж, стихійних лих, революцій там було аж ніяк не менше, ніж в московитській недоімперії. Просто в Європі ніхто не ставив собі завдань перекрутити реальну історію та знищити всі правдиві згадки про неї.
показать весь комментарий
28.03.2024 21:29 Ответить
Зря смієтеся з Люсі, бо я йому дуже вдячний за те, що нарешті зрозумів сенс, логіку і хід битв при Граніку і Аустерліці (здається, в 2020-му він размістив ці відосики на його Ютуб-каналі). Дуже він майстерно і зрозуміло все росказав, хоча 10-20 % збрехав і викинув багато важливих деталей для цікавого разказіка. Про мою вдячність йому - це не сарказм, а щира правда
показать весь комментарий
28.03.2024 21:40 Ответить
Я не перестаю дивуватися з українців. Вони - як оті дурні цуценята: їх виховують - "Не жеріть лайна! Фу!" - а вони все одно намагаються лайна нажертися.
Я тільки не розумію, а що ви тут, на Цензорі, робите? "Па долгу служби"?
показать весь комментарий
28.03.2024 22:20 Ответить
Не розумію, чому це я "дурне цуценя", якщо в мене вистачає розуму відділити правду від брехні, а також лайно від "цікавого разказіка", тому що у Арестовича є і те, і інше, так же як у Тарантіно є непогані фільми (перші його два), а є відверте лайно (все інше, крім "Скажених псів" і "Кримінального чтива"). І взагалі-то Арестович він різний; в 2014-2015 він працював в структурах пропаганди ЗСУ, в 2016-му зрадив їх, в 2018-му працював на Пороха, в 19-20 займався різними бла-бла-бла, потім його найняли азербайджанці (для пропаганди їх війни з вірменами) і т.д. І всі ці періоди він говорив абсолютно протилежні речі, що не являється проблемою для розумних людей
показать весь комментарий
29.03.2024 00:35 Ответить
я б записав в актив Тарантіно ще Inglorious basterds й Django, тому що Christoph Waltz це актор найвищого гатунку

арестович дійсно людина з хистом але без моралі
показать весь комментарий
29.03.2024 12:56 Ответить
А я не розумію, звідки в звичайних людей (не професійних проктологів) може взятися цікавість до сортів лайна? Звідки може виникати бажання його досліджень, систематизації, випробування?
Особисто мені ніколи не хотілося випробувати лайно на дотик, запах чи смак. І в цьому між нами різниця. Якщо я знаю, що то лайно, мені не потрібно довідок про це з Європейських біолабораторій, і мене не можливо спокусити пропозиціями типу: "А ви спробуйте, цього разу лайно з присмаком кави та кориці..."
показать весь комментарий
29.03.2024 13:38 Ответить
У Тарантіно немає паганих фільмів. Просто Тарантіно виріс як митець, а деякі поціновувачі його перших фільмів зупинились на тому ж рівні розвитку.
показать весь комментарий
29.03.2024 14:05 Ответить
"У дiжцi з медом лише 10-20% лайна й я дуже добре вмiю вибирати саме мед ложкою"

Смачного!
показать весь комментарий
29.03.2024 15:39 Ответить
Ні , не був.
показать весь комментарий
28.03.2024 22:06 Ответить
Мене в школі вчили,що Україна,було така собі " територія нікого": раз в століття приходив якийсь кочуючий народ,осідав на деякий час,але потім назавжди йшов геть.Більшість часу територія стояла безлюдною,чекаючи на нового кочівника.Так ситуація тривала до 6 ст.,поки не прийшли слов'яни і залишитися вже напостійно...Так сталося,що життя заставило мене вивчити італійську мову.І ось дивлюсь я якось документальний фільм,на каналі присвяченому тільки історії ,про першого імператора Риму-Октавіана Августа.Уявляєте, імператор ненавидів сарматів.Виявляється,що сармати і їхні вірні союзники скіфи, мали привичку влаштовувати набіги на римські території ще десь з 4 ст.до н.е.За тодішньою римською традицією,якщо якийсь народ надокучав римлянам,то римляни збирали військо, завойовували цей народ,його територію проголошували римською провінцією і проблема вирішувалась.А проблема з сарматами тривала століттями і Октавіан,талановитий воєначальник,розумів,що вирішити на римський манер цю проблему він не зможе:одне діло відбивати ці постійні набіги на своїй території,але зовсім інше зайти в своїм військом на територію сарматів.Тому своїм указом імператор наказав розмістити два полки в містах,через які сармати переходили на римську територію і видав закон,що "хай,там небо на землю падає", але ніхто і ніколи не має права перемістити ці полки в інше місце. І вони там так і простояли до самого занепаду імперії...Ну,і кому вірити? Мому шкільному вчителю чи італійському історику?
показать весь комментарий
29.03.2024 01:42 Ответить
Ну, почни з себе! Бо у римлян полків не було! Були "маніпули" "когорти" "центурії" та "легіони" Полк - чисто слов"янський термін - від слова "поле" (у германців був "регімент") Попередньо так іменувалося просто "військо" що воювало в "полі" І "полем" в ті часи іменувався просто "відкритий безлісий простір" де розверталися битви
показать весь комментарий
29.03.2024 06:27 Ответить
Яре,так помилився- треба було сказати не "два полки" ,а " дві дивізії ", тоді б Ви зрозуміли,що мова йде про легіон.
показать весь комментарий
29.03.2024 10:28 Ответить
Ти ще "корпусом" назви! Я - колишній кадровий військовий (старший офіцер!)

дивізія
З'єднання
6 000 - 25 000

полк
Частина 1 000 - 3 000

Легіон складався з 5-6 тисяч (у пізніші періоди - до 8 тисяч) піхотинців і декількох сотень вершників. Кожен легіон мав свій номер і назву. За письмовими джерелами, які збереглися, ідентифіковано приблизно 50 різних легіонів.

показать весь комментарий
29.03.2024 10:38 Ответить
Добре, ну і як би називався тодішній римський легіон в теперішній українській армії?
показать весь комментарий
29.03.2024 10:49 Ответить
Ну ти і "в"юн"!!! Можливо -бригадою! кількість - підходяща Мали три-чотири роди військ (піхоту лучників кавалерію та артилерію (в її первісному розумінні)
показать весь комментарий
29.03.2024 10:52 Ответить
Так, шановний, оцей ваш учитель (нешановний) як раз і розповідав вам московитську "теорію генератора-дегенератора", про яку я написав вище.
На жаль, цю абсурдну маячню досі підтримує чимало "істориків", що позиціонують себе, як українці.
показать весь комментарий
29.03.2024 18:32 Ответить
Знову ***** - двадцять п,ять!!! Хлопчики та дівчатка, ФАКТИ СТВОРЕННЯ КИЇВСЬКОЇ РУСІ лежать у вас під носом, КИМ ТА КОЛИ, - в російськомовній(МОВА=ЛОЖКА ЗНАНЬ) ТА УКРАЇНОМОВНІЙ БІБЛІЯХ ВІДКРИТИХ ЧАСОВИМ ШИФРОМ. Також там вказано, хто НІ ЗА ЯКИХ ОБСТАВИН НЕ ПОВИНЕН БУВ БУТИ ПРИ ВЛАДІ, один з трьох довбойобів це ****** ***** ******ич, який за своє життя прочитав якусь одну дитячу книжку, назву якої він навіть не пам,ятає, тож будучи тупорилим від народження щось патякає про Льоніна, забуваючи про те, що й цього підора хтось теж таки створив. Географія КИЇВСЬКОЇ РУСІ має як співпадіння, так і відмінності від ******** України, про це - аналіз ДВОХ БІБЛІЙ, що до речі є й на відомих історичних мапах. Якщо КИЇВСЬКА РУСЬ дебільно ставиться до МОВИ-ЛОЖКИ, яку ПРОСРАЛА, то слідуюче, за чим прийдуть - МИСКА=ТЕРИТОРІЯ, що й бачимо. Все б так і сталось, як задумав *****, але не в боротьбі з БОГОМ, тому я сказав, що Ква-ква(пропогандони) С МО(уповання на силу, про що казали пророки) ЦЮ ВІЙНУ ПРОГРАЄ, більше того -буде дуже жорстко наказаний БОГОМ(ГЕНЕТИЧНА ЗМІНА КОЛЬОРУ ЇБАЛА ТА тарілка ПОДАЛЬШОГО ІСНУВАННЯ. ЛЮДИНА - це не тільки шкура(плоть), а й ще дещо. ШКУРА ЦЕ ОДЕЖА ВІД БОГА, яка на Землі має ним встановлений час носіння, тож всі мешканці Землі не раз її здавали та отримували нову, тому легко визначити МИНУЛЕ того ж таки *****, бо в Біблії вказано, які шкури він носив(ким був в минулому: - як звали та що з себе мав). Примірники книг мені не потрібні, тому я їх відправлю для висвітлення широкому загалу, і це не було моєю роботою, це було повинно робитись тим, що називає себе церквою, але не є такою ні по суті, ні за змістом. Тому пророки сказали, що ця церква зникне, бо вона не є церквою "ДЛЯ ЛЮДЕЙ". Що вам скажуть ті, хто отримає книги? МЕНІ ***** НАСЬОГОДНІ: - КИМ ВОНИ Є, ТЕ Й СКАЖУТЬ. Як таке можливо(часовий шифр)? Так для загалу в Біблії написано: - для БОГА не існує нічого неможливого. Кажуть, що й ЛЮДИНУ ВІН створив БОГОПОДІБНОЮ, от тільки "КОЛИ"? та чи всіх, якщо є відмінності між дикуном джунглів та індивідом розвинутого суспільства. АРХ М
показать весь комментарий
29.03.2024 04:56 Ответить
Як завжди - повинна трпитись людина! Хтось повинен відкрити Україну, щось подібне треба зробити, як в свої часи зробив Вальтер-Скотт.
https://www.bbc.com/russian/features-58187588
У нас для цього є все, не вистачає лише тієї людини...
Да скоріше всього, є кому це зробити, але не пробиваються у нас такі діячі. Їх саміх відкривати треба через клановість, надмірну зарегульованість та і просто несмак.
показать весь комментарий
29.03.2024 05:55 Ответить
Чомусь ніхто не згадав про Хазарський каганат, на теріторії якого і з'явився Київ
показать весь комментарий
29.03.2024 08:22 Ответить
Потому что Киев появился раньше.
показать весь комментарий
29.03.2024 09:17 Ответить
Як поселення -так. Згоден. А як місто часів Аскольда - при Каганаті
показать весь комментарий
29.03.2024 10:20 Ответить
САМЕ ТАК! Чому Україна вважається майже наймолодшою державою світу??? Вся Африка має більше років!!! Для початку перенести святкування Дня Незалежності України з 24.08 (1991) на 22.01. (1918)! Потім - далі, аж до 482р. // "Четве́ртий Універса́л Украї́нської Центра́льної ради - державно-правовий акт, універсал Української Центральної Ради (УЦР), що проголошував незалежність Української Народної Республіки (УНР) від Росії. Прийнятий 9 (22) січня 1918 року в Києві..." // "Офіційно прийнятою датою заснування Києва вважається 482 рік. За легендою, його заснували полянський князь Кий з братами Щеком і Хоривом, а також сестрою Либіддю. Назву місто отримало на ім'я Кия - найстаршого з братів, який і вважається засновником міста..."
показать весь комментарий
29.03.2024 09:50 Ответить
Ваші ідеї мають рацію, але спочатку треба офіційно повернути собі свою історію. Бо історики світу розповідають історію слов,ян та скіфів ротами московитів, а треба, щоби вони подавали історію з українського погляду.
показать весь комментарий
29.03.2024 18:39 Ответить
Ок,тепер виправляюсь:найбільшою воєнною одиницею римської армії був легіон,який в українській армії називався би бригада.За часів імператора Октавіана армія була найбільшою в історії республіки, а потім імперії- вона складалася з 60 легіонів,тобто бригад.Так ось два з них, легіона або бригади,як кому простіше розуміти,з моменту свого створення і до самого моменту розпуску,ніколи не приймали участі у воєнних походах римської армії,тому що указом імператора їхнім єдиним завданнм було відбивати набіги сарматів.
показать весь комментарий
29.03.2024 11:49 Ответить
Давні українці прилетіли з Тау Кита ще за за часів динозаврів, яких і випалили астероїдом.
показать весь комментарий
29.03.2024 12:48 Ответить
Давні росіянці були засралопітеками - тупиковою гілкою людиноподібних...
Так вони й залишилися засралопітеками досі. Хоча Геродот називав їх просто андрофагами, бо в його часи наука ще не вживала слово "пітек".
показать весь комментарий
29.03.2024 18:44 Ответить
Кий це легенда і не більше, навіть дати його існування немає. Тому це достатньо дивний вопрос: хто правив до людини, якої могло не існувати, в місті якого ще могло не існувати.
Схоже що автор вперше ознайомився з книжкою історії і на перших вже сторінках відчув "що його обманюють колдуни-учьониє".
показать весь комментарий
29.03.2024 13:31 Ответить
автор підняв питання доволі актуальне іменно сьогодні - тому що без правди в минулому ми не зможемо ніяк побудувати майбутнє України.....і факт що навіть сьогодні при грані буття нашого народу ми не маємо сміливості признати хто наш головний одвічний ворог.кацапи то шістьорки,пси яким сказали фас.а наш ворог який є наша антитеза риє нам яму сподіваючись вже навіки нас там поховати і бути впевненим - більш ніхто і ніколи не стане на шляху вселенського пропаду світу.
показать весь комментарий
29.03.2024 19:44 Ответить
Страница 3 из 3