8295 посетителей онлайн
6 533 34
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Досвід, якого не має жодна армія світу

зсу

Спілкувався з деякими мобілізованими, яких відправляли за кордон на навчання.

Вчать розбирати та збирати зброю, штурмовим діям в будинку, розгортанню бойових порядків в різних бойових умовах. Все чітко по програмі.

Коли наші хлопці, підходять до інструкторів, та кажуть, що такі речі, на нашу думку, не працюють, у нас є інший досвід, ми можемо показати от такі варіанти - інструктор відповідає, ми працюємо по програмі, розбирай умовний М4А1.

З політичного погляду, з точки зору мтд, сумісності, взаємодії, вивчення мов, отримання кругозору та відчуття "А як там в НАТО" - неоціненний досвід.

Щодо ведення сучасної війни наші сержанти та офіцери, мають самі їхати в країни НАТО та проводити курси не з розбору автомата чи штурму будівель, чи розгортання бойової техніки, а щодо ведення реальної війни із застосуванням сучасних видів озброєння, використання дронів на полі бою в умовах застосування РТР та РЕБ, роботи малих піхотних груп, логістики та донесень в умовах відсутності електроенергії, координації евакуації населення, роботи з інформаційної протидії, роботи з мобілізації населення та всіх інших аспектів сучасної війни, яка не вміщується не тільки в програму сержанта НАТО, що готує наших хлопців, але і в досвід військово-політичного керівництва НАТО.

Автомат розбирати, чи як будівлю штурмувати, у нас покаже будь-який сержант. Ходити колоною та розгортатись в бойовий порядок, у нас знає кожен мехвод.

А от вижити, зберегти взвод та виконати завдання в умовах сучасної війни навіть у нас можуть одиниці. От цьому одразу не навчити.

Український досвід вже давно перевершив досвід і Західних країн і РФ, бо ми воюємо радянською армією, що має західне та радянське озброєння і вимушено модернізуємось під впливом сучасної війни. Ми самі ще не в змозі його узагальнити та впровадити, бо працюємо в умовах постійних змін та адаптації.

Такого досвіду не має жодна армія світу.

Ідеально, якщо ми вступимо до НАТО.

Бо якщо РФ виграє цю війну, вона отримує найбоєздатнішу армію в Європі, з найбільшим досвідом у застосуванні усіх видів конвенційного озброєння у світі.

Допустити це неприйнятно не тільки з точки зору збереження Української Нації та Держави, але і з погляду збереження Європи.

Топ комментарии
+8
"...якщо ми вступимо до НАТО..."

Не вступимо. І війна - то тільки привід. Причина - Єрмаки з Зеленськими.
НАТО ще не з'їхало з глузду приймати до себе агентів кремля.
показать весь комментарий
13.06.2024 12:05 Ответить
+7
Чи дійсно ЗСУ мають досвіду більше, ніж НАТО? Відповідь доволі складна.

З одного боку, більшість країн НАТО не має такої кількості опрацьованого бойового досвіду, як Україна. І в цьому випадку, за умов опрацювання набутого досвіду Україною (AAR), можна сказати, що Україна має більший бойовий досвід.

З іншого боку, НАТО - це система стандартів та регламентів, що дозволяють успішно застосовувати збройні сили будь-якої країни НАТО у рамках Альянсу без втрати керування та ефективності. В цьому випадку, бойовий досвід України вкрай малий і не показує ефективності.

Зі свого боку, Україна може наполягати, що має досвід реальних бойових дій в умовах масового застосування дронів. Натомість НАТО може вказати, що, наприклад, під час Афганської компанії приблизно 3000 SAS успішно контролювали усю територію Пенджабу. Про застосування артилерії під час Іракських компаній писати не буду.

Слід визнати, що обидві позиції мають право на існування тому що зараз, в Україні, ми бачемо війну рівня технологій та стратегій Першої світової війни. При цьому обидві сторони, і Україна, і Московія - мають надлишковий залишок традицій, навичок, досвіду, настанов савєтской армії.

НАТО давно вийшло з традицій, досвіду та стратегічних рішень Першої світової війни. Тому, якщо ми хочемо стати країною - членом Альянсу, нам слід вчитися в НАТО. Якщо ми хочемо вийти за межі Першої світової війни - нам слід опановувати техніку та стандарти НАТО. Якщо ми хочемо вигравати війни швидко - нам слід вчитися в НАТО стратегії та тактики.

ПС. Хто чув, як заходить на удар Бородавочник, чув та бачив як полірує землю Авенджер - той розуміє перевагу доктрини НАТО над Савєтскім Саюзом

показать весь комментарий
13.06.2024 12:19 Ответить
+6
Я думаю, за кордон на підготовку треба їхати на перший місяць як КМБ, бо у нас на полігонах не дадуть стільки патронів вистріляти плюс у них самі полігони дуже обладнані і круті. А потім вже працювати з українськими інструкторами.
показать весь комментарий
13.06.2024 12:58 Ответить
Комментировать
Сортировать:
нормальным военным - это давно понятно...уже нам надо открывать обучающие центры... тем более такого опыта как война с рашей, с превосходящими силами противника в технике и людском ресурсе....
показать весь комментарий
13.06.2024 11:05 Ответить
Звідкіля автор взяв, що кацапи тут утворять армію з українців. Питання до автора. Чи залишиться він в окупації? Якщо ні, то чому він думає, що це зроблять інші. Натягувати досвід 100 річної давнини не коректно. Світ змінився.
показать весь комментарий
13.06.2024 12:02 Ответить
З реалій ДиНиРи і ЛиНиРи. Просто подивіться ролики, де лугандони здаються в полон до ЗСУ. Там вони розказують, як опинилися під Авдіївкою чи Оріховим.
показать весь комментарий
13.06.2024 13:49 Ответить
Імовірність колобарації буде 10-15 % це не той потенціал.
показать весь комментарий
13.06.2024 14:06 Ответить
Ну ти і смішний
показать весь комментарий
14.06.2024 10:32 Ответить
Навряд чи вони дадуть нашим солдатам,які здадуться,зброю і погонять на Європу.Бо це небезпечно для них.Вони винищать більшу частину,інші перейдуть кордон і підуть воювати за НАТО.Бо під кацапами нам смерть,одразу,чи пізніше,в штурмах з 2 ріжками і загороджувальними загонами кадиркінців.2 швидкі смерті.Або Гулаг,повільна смерть від голоду,холоду,непосильної праці і хвороб...
показать весь комментарий
13.06.2024 18:47 Ответить
погранслужба не выпустит за кордон. Скажут "ти військовозобов'язаний"
показать весь комментарий
14.06.2024 10:53 Ответить
З реалій ДиНиРи і ЛиНиРи та кримських колаборантів.....
показать весь комментарий
14.06.2024 13:48 Ответить
Нужно исходить из того, куда нежелающие жить под рашей уедут? Разве что в Аргентину и Мексику, откуда местные валят. Европа уже сейчас закручивает гайки, чтобы украинцы меньше к ним ехали. Сравнить уровень помощи сейчас, и как было в 2022 - большая разница.
Также сомнительно, что раша будет гнать оставшихся в оккупации украинцев в Европу. Сказки про серого бычка.
показать весь комментарий
14.06.2024 16:10 Ответить
"...якщо ми вступимо до НАТО..."

Не вступимо. І війна - то тільки привід. Причина - Єрмаки з Зеленськими.
НАТО ще не з'їхало з глузду приймати до себе агентів кремля.
показать весь комментарий
13.06.2024 12:05 Ответить
Чи дійсно ЗСУ мають досвіду більше, ніж НАТО? Відповідь доволі складна.

З одного боку, більшість країн НАТО не має такої кількості опрацьованого бойового досвіду, як Україна. І в цьому випадку, за умов опрацювання набутого досвіду Україною (AAR), можна сказати, що Україна має більший бойовий досвід.

З іншого боку, НАТО - це система стандартів та регламентів, що дозволяють успішно застосовувати збройні сили будь-якої країни НАТО у рамках Альянсу без втрати керування та ефективності. В цьому випадку, бойовий досвід України вкрай малий і не показує ефективності.

Зі свого боку, Україна може наполягати, що має досвід реальних бойових дій в умовах масового застосування дронів. Натомість НАТО може вказати, що, наприклад, під час Афганської компанії приблизно 3000 SAS успішно контролювали усю територію Пенджабу. Про застосування артилерії під час Іракських компаній писати не буду.

Слід визнати, що обидві позиції мають право на існування тому що зараз, в Україні, ми бачемо війну рівня технологій та стратегій Першої світової війни. При цьому обидві сторони, і Україна, і Московія - мають надлишковий залишок традицій, навичок, досвіду, настанов савєтской армії.

НАТО давно вийшло з традицій, досвіду та стратегічних рішень Першої світової війни. Тому, якщо ми хочемо стати країною - членом Альянсу, нам слід вчитися в НАТО. Якщо ми хочемо вийти за межі Першої світової війни - нам слід опановувати техніку та стандарти НАТО. Якщо ми хочемо вигравати війни швидко - нам слід вчитися в НАТО стратегії та тактики.

ПС. Хто чув, як заходить на удар Бородавочник, чув та бачив як полірує землю Авенджер - той розуміє перевагу доктрини НАТО над Савєтскім Саюзом

показать весь комментарий
13.06.2024 12:19 Ответить
Звісно ЗСУ мають більше бойового досвіду, і також володіють новішими тактиками боєзіткнення.

бо весь бойовий досвід НАТО це лише бомбардування босоногіх бєдуїнів та одного разу Сербії, в яких не було навіть ППО не те, що винищувачів.

більше того, НАТО ще досі не стикалось зі збройним протистоянням на власній території , а в цьому є велика відмінність.

І наостанок~ з чого ви взяли, що в конвенційній війні НАТО (без України) сильніше за ерефію + Китай + Північна Корея ??
показать весь комментарий
14.06.2024 10:55 Ответить
1. Повномасштабний бойовий досвід НАТО, як Альянсу, за останні 30 років - 2 Іракських компанії (успішних), Афганська компанія (успішна). Окремі операції окремих країн - членів Альянсу не рахуються.
2. Доктрина НАТО передбачає домінацію в повітрі. Там, де у Савєтскава Саюза і у Московії ніколи не було технологічної переваги. Саме тому тривала війна на території НАТО в близькій та середньостроковій перспективі малоймовірна.
3. НАТО сильніше Московії тому що Московія напапала на Україну, а не на НАТО. Китаїв два. Першій Китай (КНР) не має жодного прикладу успішного ведення бойових дій за всю історію існування народності хань (чжань). Концтабри для уйгуров та захоплення Тибету, в якого було 700 міліціянтів з карамультуками - не рахується. Філософія КНР - підкуп, шантаж, погрози і ніколи - пряме військове протистояння з сильним супротивником. Другий Китай (КР) є прозахідним і явно не збирається створювати альянс з Московією. Північна Корея... ця недокраїна існує тільки за рахунок донорських постачань провізії і при повному забезпеченні економіки Китаєм та, частково, Південною Кореєю.
показать весь комментарий
14.06.2024 11:24 Ответить
Да Ви я бачу, батенька, теоретик ще той

…Китаїв два, Північна Корея недокраїна, пабіділі Афганіста та два рази Саддама Хусейна…



щоб домінувати в повітрі треба вивести з ладу багтоешелоноване ППО, з чим ані НАТО, ані США НІКОЛИ не стикались !
показать весь комментарий
14.06.2024 16:49 Ответить
Ой ой,це в кацапів ешелоноване ППО? То як же наші дрони долітають і валять по аеродромах?А Ф35 з протирадіолокаційними ракетами не зможуть???
показать весь комментарий
16.06.2024 00:21 Ответить
Так, у кацапів дуже потужне ППО, не треба недооцінювати.

щодо того чи зможуть Ф-35 щось залежить лише від кількості Ф-35
показать весь комментарий
16.06.2024 00:48 Ответить
Потужне порівняно з чиїм???
показать весь комментарий
16.06.2024 07:22 Ответить
Порівняно з тими переліченими вище перемогами НАТО як там Ірак і Афганістан та Лівія з Сирією
показать весь комментарий
16.06.2024 10:09 Ответить
+ кАмпанія, а не кОмпанія, ну то таке вже …
показать весь комментарий
14.06.2024 16:50 Ответить
Я думаю, за кордон на підготовку треба їхати на перший місяць як КМБ, бо у нас на полігонах не дадуть стільки патронів вистріляти плюс у них самі полігони дуже обладнані і круті. А потім вже працювати з українськими інструкторами.
показать весь комментарий
13.06.2024 12:58 Ответить
Дякуємо за "бодрящю статтю", у будь-якому випадку краще прочитати про умовну перемогу, ніж про умовну зраду. З іншого боку ліпше не порівнювати навчальні центри по цю та по іншу сторону бугра. Якщо бути чесним - вчать фігні і тут і там, АЛЕ є одна суттєва різниця - таких бомжацьких, ой пардон, "спартанських" умов як у наших "краснознамьонних" навчальних центрах немає більше ніде.
показать весь комментарий
13.06.2024 14:19 Ответить
Максимально подібні до польових
показать весь комментарий
16.06.2024 00:18 Ответить
"роботи з мобілізації населення"

Дальше не читав
показать весь комментарий
13.06.2024 15:38 Ответить
/Бо якщо РФ виграє цю війну, вона отримує найбоєздатнішу армію в Європі, з найбільшим досвідом у застосуванні усіх видів конвенційного озброєння у світі./

Якийсь дивний абзац. Невже автор таке допускає ??
показать весь комментарий
13.06.2024 15:39 Ответить
Он просто пытается манипулировать - иди сейчас воевать за Украину, чем потом тебя в оккупации заставят. А на самом деле, что будет потом, если что - вопрос. Точно будет нехорошо украинским верхам. А простым людям - шило на мыло. Но верхи своими жизнями рисковать не хотят.
показать весь комментарий
14.06.2024 16:13 Ответить
Тобто ? Тре здаватися ?
показать весь комментарий
15.06.2024 22:41 Ответить
Це кацапка на роботі
показать весь комментарий
16.06.2024 00:14 Ответить
Він розумна людина,і тому не виключає жодного варіанту
показать весь комментарий
16.06.2024 00:17 Ответить
Автор порівнює нашу Папуасію, яка в 21-му столітті воює піхотою, і країни в яких є далекобійні ракети та авіація.
показать весь комментарий
13.06.2024 16:19 Ответить
"Такого досвіду не має жодна армія світу."

Так , пане Гай , мало яка армія світу має такий досвід ... але цей сумний досвід ЗСУ отримали завдяки шізофренічному вибору "мудрого наріда-суїцідніка73%" 21 квітня 2019 року .

А ось досвід з шизофренічним вибором ТАКОГО НЕЩАСТЯ в якості Президента жодна ******* країна НЕ МАЄ !

Так що , пане Гай , не треба радіти , що ЗСУ має такий досвід , бо цієї війни не мало бути ... якби не цей дурнуватий ЗЕнарід73% і який у своєї більшості так нічому не навчився та не зрозумів ( особисті спостереження під час війни ) ! !
показать весь комментарий
13.06.2024 16:49 Ответить
"Мірик" чи"Славік",- не знаю, як до тебе звертаються, але пам'ятай, що досвід здобувається КРОВ'Ю.
Солдатською.
Завдяки довбойобам-командирам, як наприклад 115 бр.
І поки що не твоєю кров'ю. Бо ти б тоді не навалював цю х.йню.
показать весь комментарий
13.06.2024 19:46 Ответить
Так а в наших учбових центрах вчать чогось іншого???
Досвід є а навчати нікому та ніколи.
показать весь комментарий
14.06.2024 09:21 Ответить
Уж шо шо,а такой мобилизации,как у нас в НАТО точно не видели. Как правильно бусифицировать,избить и при этом избежать ответственности
показать весь комментарий
14.06.2024 10:49 Ответить
І давно у них війна була, у тих НАТОх ??
показать весь комментарий
15.06.2024 22:42 Ответить