12581 посетитель онлайн
6 928 93
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Що далі, то мирних планів буде більше

путін

Щоб із ними розібратися, треба пам'ятати цілі путіна в цій війні:

1. Ліквідація української державності та/або ідентичності (влаштовують різні варіанти: УРСР, Білорусь при Лукашенку, Чечня при Кадирові, поділ тощо).

2. Розкол Європи, розкол між Європою та США, демонстрація слабкості демократії, утвердження в якості світового центру сили.

Тому ключовими вимогами путіна є не території і не позаблоковість і, звичайно, не захист російської мови -- а "денацифікація" (це може означати що завгодно) й демілітаризація. Лише таким способом можна досягти першої цілі, а врешті й другої.

Про все це путін та його посіпаки говорили багато разів.

Українська проблема в тому, що у нас відсутні як комунікація влади до суспільства, так і дискусії всередині суспільства, що вважати перемогою, що вважати поразкою, де наші червоні лінії (між перемогою і поразкою великий спектр непоразок і неперемог). Жуйка про кордони 1991 давно перестала бути корисною, а нині є шкідливою: вона демонструє українцям, що візії перемоги нема, а світові -- що ми воюємо за території, а не за людей і не за збереження держави й ідентичності (і ніхто у світі не розуміє, навіщо воювати за території у ХХІ сторіччі, тож Україна виглядає якимось анахронізмом).

Західна проблема в тому, що вони бояться поразки росії так само, як і поразки України, а як завершити війну без поразки росії, не знає ніхто. Тож вся надія на смерть путіна, а це нічого не вирішить, бо путін 2.0 продовжить війну.

Що стосується великого друга України Бориса Джонсона (що, вже не друг?), то, на мій погляд, відставному лідеру партії, яка зазнала нищівної поразки на виборах, дуже треба якось повернутися на перші шпальти. Ну, ось тримайте.

Топ комментарии
+13
Території не анахронізм, а місце проживання громадян України. І лише на ціх територіях діють її Конституція і її закони. Лише на ціх територіях громадяни України можуть жити так, як вони хочуть. "В своїй хаті своя правда і сила і воля" (Шевченко).

Але своя територія то необхідна, а не достатня умова щоб на них запанувала своя правда. Зараз в цій хаті панує кривда. Неправові антиконституційні закони підривають бажання і волю українців воювати за свою хату, бо в цій спільній хаті панує НЕРІВНОПРАВ'Я - різні закони для держслужбовців, депутатів і суддів - з одного боку, і для пересічних громадян - з іншого боку.

Перши узурпували владу в державі, викристовують її бюджет як власний гаманець, виписують собі зароплати понад 20 разів більше середньої зарплати в державі, пенсії не обмежені і 300тис.грн і бронь від мобілізації. А другим залишили лише право воювати за їх пільги, привілеї і антиконституційні закони.

Але так війни не виграються. Правда повинна бути для всіх одна. Антиконституційні мафіозні положення в законах (про Судоустій, про Прокуратуру, про Держслужбу, Податковий Кодекс, про пенсійне страхування...) повинні бути скасовані. Нація повинна бути єдина, а не поділена на нерівноправні клани. Лише тоді буде і сила і воля вигравати війни за свою хату (територію).
показать весь комментарий
21.07.2024 11:28 Ответить
+8
Погоджуюся з автором ,що воювати потрібно не за території - бо території на протязі сотні віків нікуди не дінуться, і їх можна відвоювати. Але не згоден, що воювати потрібно за збереження держави - адже це лише надбудова ,апарат примусу.
Воювати потрібно як правильно сказав автор потрібно за збереження нації і її культурного коду.
показать весь комментарий
21.07.2024 10:15 Ответить
+6
Хочете простих рішень ?

В мене їх не має .

Іноді потрібно воювати, іноді ні . Все залежить від цілей і можливостей .

Згадую історію. Був такий народ волзькі булгари . В період монгольскої експансії . Так от Київська Русь ,яка мала набагто більші розміри - впала за рік . А потім Московія , її агресивна наступниця - завоювала півсвіту .
Так повертаючись - до волзьких булгар . Цей маленьки народ 5 !!! років воював з моноголами . Знадобилося 4 походи ,щоб знищити цей народ. Його було практично знищено . І як нація і етнос він зник.

Чи є це заклик до здачі? - ні .

Я за побудову - потужних оборонних укріплень по теперішній лінії , щоб стримати ворога. І якщо потрібно - вести оборонну війну - зробивши акцент на технології з максимальним збереженням людей . Але проти безсенсових контрнаступів НАРАЗІ - які В ДАНИХ УМОВАХ призведуть до знищення генофонду нації, без жодних територіальних успіхів .
показать весь комментарий
21.07.2024 12:06 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Погоджуюся з автором ,що воювати потрібно не за території - бо території на протязі сотні віків нікуди не дінуться, і їх можна відвоювати. Але не згоден, що воювати потрібно за збереження держави - адже це лише надбудова ,апарат примусу.
Воювати потрібно як правильно сказав автор потрібно за збереження нації і її культурного коду.
показать весь комментарий
21.07.2024 10:15 Ответить
...воювати потрібно не за території ... і їх можна відвоювати."

"Воювати потрібно ... за збереження нації і її культурного коду."

хм ... то воювати чи не воювати ?? Коли починати, зупинитись, почати знову ... варіанти ??
показать весь комментарий
21.07.2024 11:33 Ответить
Хочете простих рішень ?

В мене їх не має .

Іноді потрібно воювати, іноді ні . Все залежить від цілей і можливостей .

Згадую історію. Був такий народ волзькі булгари . В період монгольскої експансії . Так от Київська Русь ,яка мала набагто більші розміри - впала за рік . А потім Московія , її агресивна наступниця - завоювала півсвіту .
Так повертаючись - до волзьких булгар . Цей маленьки народ 5 !!! років воював з моноголами . Знадобилося 4 походи ,щоб знищити цей народ. Його було практично знищено . І як нація і етнос він зник.

Чи є це заклик до здачі? - ні .

Я за побудову - потужних оборонних укріплень по теперішній лінії , щоб стримати ворога. І якщо потрібно - вести оборонну війну - зробивши акцент на технології з максимальним збереженням людей . Але проти безсенсових контрнаступів НАРАЗІ - які В ДАНИХ УМОВАХ призведуть до знищення генофонду нації, без жодних територіальних успіхів .
показать весь комментарий
21.07.2024 12:06 Ответить
Я за побудову - потужних оборонних укріплень по теперішній лінії

Ви продовжуєш "будувати замки" ! У цьому випадку буквально. Лінію Можіно, свого часу, банально обійшли. Зараз подібну навіть штурмувати при здоровому глузді не будуть.

Те що ********* зараз робить, це вимушені заходи, щоб не дати нам зосередитись і заставити нас здатися. А якщо стане пауза, вони переналаштуються. 100 %.

Крім того, згадай десантну операцію роССіян під Гостомель на початку. Насправді вона вдалася. Тільки утримати позиції вони не змогли, бо мало десанту було. Було б більше ...
показать весь комментарий
21.07.2024 14:13 Ответить
Обійдуть ,кудою ?

Лінію Мажино - обійшли через Бельгію . В нашому випадку , щоб обійти - то , це потрібно буде через Польщу - країну НАТО . А отже - це війна з НАТо .

Десантна операція НАВІТЬ ПРИ НЕСПОДІВАНОМУ НАПАДІ - НЕ ВДАЛАСЯ . ( Частину просто збили - а в решти закінчився боєкомплет) А при теперішніх умовах - десантна авіація - навіть лінію боєвого зіткнення не перетне . Свідчення того - що зараз літаки та вертольоти ворога - діють за 5-30 км від лінії фронту .


Я от не розумію оцієї тези - якщо буде пермир'я - то Росія підготовиться ліпше - а потім нападе .

А Що в цей час Україна буде робити ? Жарить шалики і чухать яйця ?

Чи будуватиф ортифікації ,готувати армію і боєзапас і проводити реформи ?

Якщо перше - то звичайно ,що нападе - бо для чого тоді ДЕБІЛАМ державність ? Шалики можуть і в московії смажити .

А якщо друге - то в тому не має сенсу - там не ідіоти все таки .
показать весь комментарий
21.07.2024 14:26 Ответить
блін ... а Білорусія нащо ? Ви Григоровича бачив ? Він вже розпух.

Фортифікації проходять ракетно-бомбовими ударами - бачив відео ФАБ-1000 3000 ... жах !!
Потім арта різна, потім інженерною технікою.

Десантна операція за підсумками провалилася. Але перший етап вдався - аеродром був захоплений.

Так, використання великих транспортних літаків проблематичне, але ...
показать весь комментарий
22.07.2024 10:33 Ответить
Так по лінії Білорусі теж тра . Там простіше - болота і ліс - доріг не багато .

Фаб 3000 - немає підтверджених ударів . Носіїв немає (не в сенсі літаків - а механізмів ,які доводять в польоті бомби - 20 -30 км )

Нормальні фортифікації +ППо . І все витримає .

Те що вони висадилися - не означає ,що захоплений .

Для десанта головне не висадитися - а тотримуати постійно боєкомплект і підкріплення .

Бо без патронів і харчів - сильно ненавоюєш .
показать весь комментарий
22.07.2024 11:07 Ответить
З тер. Білорусі вже заходили і десантну операцію здійснювали. Значить можливо. Про що суперечка ? Активний фронт зараз - 800 км, увесь - 1500 км. Не з тер. Білорусі, так з Рост. обл.
Або як і було з 5 напрямків.
показать весь комментарий
22.07.2024 16:42 Ответить
Пане ,Маск13 - ви такий же впертий ,як і я - позицію один одного зрозуміли - наразі подальша дискусія мабуть не має змісту)))
показать весь комментарий
22.07.2024 17:10 Ответить
Території не анахронізм, а місце проживання громадян України. І лише на ціх територіях діють її Конституція і її закони. Лише на ціх територіях громадяни України можуть жити так, як вони хочуть. "В своїй хаті своя правда і сила і воля" (Шевченко).

Але своя територія то необхідна, а не достатня умова щоб на них запанувала своя правда. Зараз в цій хаті панує кривда. Неправові антиконституційні закони підривають бажання і волю українців воювати за свою хату, бо в цій спільній хаті панує НЕРІВНОПРАВ'Я - різні закони для держслужбовців, депутатів і суддів - з одного боку, і для пересічних громадян - з іншого боку.

Перши узурпували владу в державі, викристовують її бюджет як власний гаманець, виписують собі зароплати понад 20 разів більше середньої зарплати в державі, пенсії не обмежені і 300тис.грн і бронь від мобілізації. А другим залишили лише право воювати за їх пільги, привілеї і антиконституційні закони.

Але так війни не виграються. Правда повинна бути для всіх одна. Антиконституційні мафіозні положення в законах (про Судоустій, про Прокуратуру, про Держслужбу, Податковий Кодекс, про пенсійне страхування...) повинні бути скасовані. Нація повинна бути єдина, а не поділена на нерівноправні клани. Лише тоді буде і сила і воля вигравати війни за свою хату (територію).
показать весь комментарий
21.07.2024 11:28 Ответить
Дякую , дуже правильно та гарно сказано
показать весь комментарий
21.07.2024 12:08 Ответить
Я як раз про їхати, а не про шашечки. Боритеся - поборите.
А ваши фантазії зрозумілі. Покоріться. Життя на колінах, в тюрьмах, на галерах, в рабстві - теж життя. Але судячі з кількості тих, хто підтримує ваш світогляд, бажаючих так життя небагато.
показать весь комментарий
21.07.2024 12:50 Ответить
територія - це порти
сталь Маріуполя експортувалася Азовським морем
сталь Запоріжжя експортувалася Чорним морем
зараз в нас відбирають морські та річкові порти і беруть економіку за карк
це про територію . . .
показать весь комментарий
21.07.2024 18:53 Ответить
Єдине хочу вам сказати , що українські громадяни доволі успішно проживають на територіях США ,Канади ,Польщі та інших країн. І ще велике питання де вони живуть краще - і де вони мають більше можливостей для захисту своїх прав та реалізації своїх талантів .
І бачачи бажання виїхати багатьох українців - Україна не стала такою країною .

Скажу більше - Україна,як держава може зникнути , якщо не здолає виклики ,а українці не зникнуть .
показать весь комментарий
22.07.2024 10:20 Ответить
Єдине ,що хочу вам сказати , що українські громадяни доволі успішно проживають на територіях США ,Канади ,Польщі та інших країн. І ще велике питання де вони живуть краще - і де вони мають більше можливостей для захисту своїх прав та реалізації своїх талантів .
І бачачи бажання виїхати багатьох українців - Україна не стала такою країною .

Скажу більше - Україна,як держава може зникнути , якщо не здолає виклики ,але українці ,як нація не зникне .
показать весь комментарий
22.07.2024 10:35 Ответить
Знову ці мантри про перемогу !

Вихід на кордони 1991 р. і відновлення територ. цілістності то кінцева мета. А все інше, то проміжні етапи, маленькі перемоги. Або поразки.
показать весь комментарий
21.07.2024 11:36 Ответить
Правда в тому, що поки на Землі крім росії існують ще інші країни, міра во всьом мірє не дочекатись. Треба усувати першопричину.
показать весь комментарий
21.07.2024 12:46 Ответить
Валерій Пекар підводить суспільство до думки, що повна наша перемога над ворогом (з поверненням окупованих територій) можлива лише з-за вступу у війну як в наземних, так і повітряних і навіть морських операціях на сувереній території України наших союзників (якщо не всіх, то більшості). Мова передовсім за країни G7, більшості країн НАТО (зрозуміло, без мад'ярів, тощо - хоча і там влада може помінятись), більшості Євросоюзу (без т.зв. "нейтральних" штибу Австрії, тощо).

Проблема в тому, що нині ця думка навіть для чинної влади ЕрЗе виглядає космічною (підтримую тезу автора "у нас відсутні як комунікація влади до суспільства, так і дискусії всередині суспільства, що вважати перемогою, що вважати поразкою", хоч би тут вони втямили, що потрібна ще й "формула перемоги", окрім "формули миру"). А що вже говорити про західні, навіть цивілізовані суспільства... а також про очільників цих країн... вони ще "не готові"... і не будуть готові без того, щоб хтось все ж таки не наполягав на необхідності та безальтернативності вступу у війну з ******/касапами всього цивілізованого світу... І першим, хто на цьому має наголошувати - це українська влада!

Щоправда, чинна влада на Банковій - мало того, що вона нецивілізована, наскрізь корупційна, якій допомагати гидко (хоча і треба) - ця влада до такої думки не дійде сама від слова "ніколи"...
показать весь комментарий
21.07.2024 12:16 Ответить
саме так, ***** пішов війною проти всього цивілізованого світу, і ви в своєму попередньому коменті це підтвердили "свої цілі путін сказав ясно і чітко ще в 2007 (а потім повторив 100 разів): я просив сша взяти мене в нато, в свою компанію, двічі просив, мене плескали по плечу і казали, що це непросто, а самі продовжували лізти і лізти в мої бувші городи; так от, дружба закінчена, більше з моїх городів сша нічого не потягнуть, я буду йти туди із війною; і путін підтвердив це в грузії, в сирії, а перед цим в чечні, ну і само собою в цій війні"(с)
Тільки не розумію, навіщо суперечити самій собі. Чи це така жіноча логіка?
показать весь комментарий
21.07.2024 12:41 Ответить
Цивілізований світ - демократичні країни. Тобто країни, які живуть по демократичним принципам (рівноправ'я, верховенство права і ринкова економіка). Які вважають верховенство права (в т.ч. і міжнародного) основою для договорів. І нецивілізований (варварський) світ - диктатури, в т.ч. і Росія. Для якої будь-який договір не вартий паперу, на якому він написаний.

Звісно, Україні далеко до демократії, але воля народу і геополітичний розклад, нарешті, посприяє переходу країни на бік цивілізації.
показать весь комментарий
21.07.2024 13:19 Ответить
Так. Доведено мексиканським кордоном.
Його чомусь нелегально та в один кінець масово перетинають у північному напрямку, і практично ніколи - навпаки.
показать весь комментарий
21.07.2024 13:31 Ответить
Так.
- Зарплата президента США - 7 середніх зарплат в країні ($400тис. на рік)
- Зарплата кожного з 9 суддів ВС - 4,5 середніх зарплат ($250тис. на рік)
- Кожний громадянин США зі своїх брутто-доходів платить податки по одній для усіх прогресивній шкалі, починаючи з податку 0% при доходах до прожиткового мінімуму (реального) на члена родини
- Ящо доходи на члена родини менше прожиткового мінімуму, то громадянинам доплачується до нього
- Топ-зарплати на ринку набагато більши, ніж у держслужбовців, але це нікого не лякає. Бо ринок - основа демократії, а державна машина лише для того, щоб всі його механізми справно працювали.
- Закони приймає Конгрес, затверджує Сенат (законодавча влада), а Президент (виконавча владі) їх виконує
- Суди (суддівська влада) вирішують спірні питання
- Всі співробітники ціх державних інституцій отримують зарплати в межах вилки 1:7, де 1 - середня зарплата в країні. І якщо Конгрес не прийняв вчасно бюджет, то більшисть ціх співробітників йдуть в неоплачувані відпустки.
- Верховенство права (в т.ч. і міжнародного) - основа політики США.
показать весь комментарий
21.07.2024 14:01 Ответить
Які 3 місяці? У нас демократія виростає вже 33 роки. Вік Христа. Пора вже і вирости. Але демократія не може вирости без вільних дискусій, без порівняння з іншими демократичними країнами, без аналізу поточного стану в країні і програми ДЕМОКРАТИЧНИХ реформ. Без всього цього можна і ніколи не вирости. Ось я і заповнюю цю прогалину на цьому сайті
показать весь комментарий
21.07.2024 19:49 Ответить
За території не воюємо, нащо, колись відвоюємо! (чогось путєн воює за території). За державність не воюємо, ну, буде путєн, ну, буде Зеленський, то просто "паспорта поміняють та й все", воюємо за українське! о! між собою тихцем, на кухні, в екзилі, - українське збережем.
То буде вже тоді з українським те, що стало з Фаріон
показать весь комментарий
21.07.2024 12:17 Ответить
Да, уж, конечно, 2014!!!
Якраз з 2014 Україна почала вибудовуватись, як справжня незалежна держава.
Тому московити сюди і полізли танками.
показать весь комментарий
21.07.2024 12:34 Ответить
Я живу в Україні. У нас інші шляхи, ніж у московії.
Інші держави нехай самі самовизначаються, я їм не указ.
показать весь комментарий
21.07.2024 12:40 Ответить
А чому ви приводите як приклад вірності шляху 10 тоталітарних країн, а не 3 демократичних (прибалти)? Прийшов час, і Україна, потупцювавши на місці, теж під впливом Майдану вирішила обрати демократичний шлях розвитку (Захід), а не тоталітаризм? Тоталітаризм ми вже проходили (і зараз ще проходимо) і наочно бачимо всі його вади.
показать весь комментарий
21.07.2024 13:07 Ответить
В Україні і зараз тоталітаризм. Як і в Арменії, Грузії і Казахстані (не кажучі вже про країни Середньої Азії). Головна риса демократії, яка відрізняє її від автократій, це відповідність законів Конституції, рівноправ'я громадян і реальний поділ влад на законодавчу виконавчу і судову.

Критерії авторитаризму - будь ласка:
- держслужбовці мають пільги і привілеї, зарплати і пенсії > середньої зарплати в країні в 10 разів і більше)
- виконавча влада (а не законодавча) сама встановлює зарплати собі
- суди не самостійні, а їх зарплата залежить від виконавчої влади
- практична неможливість змінити владу між виборами і відсутність народовладдя
показать весь комментарий
21.07.2024 13:38 Ответить
Порошенко і Турчинов (при чому тут Береза?) ніколи і не були демократами. Лише спочатку (в 2014, 2015 роках) під впливом Майдану вони намагались (чи робили вигляд що хочуть) робити демократині зміни. Були запрошені грузини (Саакашвілі, Бендукідзе, Деканоідзе, Сакварелідзе...) і наче якість зміни намітились. Наприклад, в поліції.

Але коли виявилось, що ці демократичні зміни повинні стосуватись і їх, почався різкий відкат. Грузини стали непотрібні, Саакашвілі позбавили громадянства, єдиного чесного суддю КС В.Шишкіна достроково відправили у відставку в 2015, в 2016, 2017 роках були прийняті одіозні антиконституційні закони про КС і Судоустрій, які де-юре закріпили тоталітаризм в Україні.

Судді стали отримувати оклади 30, 50 і 75% необкладаємих мінімумів зарплат, що разом з доплатами привело до зарплат судді понад 400тис.грн (понад 30 середніх зарплат в країні) і пенсій, які не обмежені і 300тис.грн. В той час як пенсії пересічних громадян обмежувались 15тис.грн. по закону про пенсійне страхування.

Якщо додати до цього закони про держслужбу і зміни до Податкового кодексу, по якому ФОПи повинні були платити 900грн при відсутності доходів (видатний винахід тоталітарного генія!), то не дивно, що Порошенко з тріском програв президентські перегони Зеленському.

Але демократичних змін і від того не дочекалися. Як Захід не намагався переконати його почати їх. Він лише користався антиконституційними законами Порошенка щоб вручну керувати процесами в державі. Звісно, нічого путнього з цього не могло вийти.

Ну а нові конституційно бездоганні закони про поліцію, суди, прокуратуру, виборні і виконавчі органи влади і, як наслідок, ці нові державні інституції - то вже справа демократичних нАступників. Які повинні прийти незабаром. Бо пАпередники себе повністю скомпрометували . Але цього не буде ніколи, якщо лягти під Путіна.
показать весь комментарий
21.07.2024 14:53 Ответить
ну нащо ця брехня?
Все законодавство про реформу судової системи в 2016-19роках було погоджене з міжнародними партнерами цивілізованого світу, зокрема, венеційською комісією; і ці зміни були проведені в конституційний спосіб! Ніхто з поважних інституцій світу нічого не сказав про їх антиконстуційність; а такі маргінали як ви - ну, то скільки хочете, брешіть, як оті шавки дворові.
І Шишкін не добув 9-тирічного конституційного терміну судді КС всього лиш 14 днів - і те, з його згоди. Саакашвілі громадянства не позбавляли, а скасували через брехню в заяві та поданих ним документах (він виявився засудженим грузинським судом, причому, вирок підтверджений ЄСПЛ). І ще до зняття типового кар'єриста і популіста в двох державах Саакашвілв з посади голови ОДА його земляки почали тікати з України, бо побачили, що посади прем'єра їх батоно не світить. А реформу в МВС похерив ніхто інший, як Аваков... який також відзначився кар'єризмом...
ох, і брехуни же ви всі, 73/43%зебіли... в т.ч. і ті, які зараз перевзулися і хаєте ЕрЗе (і ти, брехун, в тч.).
показать весь комментарий
21.07.2024 17:18 Ответить
Та хоч з Богом погоджуйте цю т.з. "реформу", але коли кожна дитина бачить, що в розділах ІХ і Х закону про Судоустрій і краплини немає РІВНОПРАВ'Я, то це протирічить розділу 2 Конституції про рівноправ'я громадян України.

Бо рівноправ'я - це рівні ПРАВА для всіх громадян держави. По означенню. Тобто один закон для всіх, а не так що для одних один закон, а для інших - інший. Для одних пенсія 50% від зарплати + 2% за кожен рік стажу понад 20 років, а для інших - по якимось незрозумілим нікому правилам. Для одних і 300тис.грн не межа, а для інших - обмеження 15тис.грн (в часи Порошенка).

А якщо суддя на думку клану проштрафився, то відразу його пенсія буде "по закону" не 300тис.грн, а 15тис.грн - максимум для пересічних (ст. 145, п.4). Чим не удавка для тримання будь-якого судді в узді?

Ваш блеф про погодження реформи з "венеціанскою комісією" розбивається простим порівнянням з законодавством всіх без винятку демократичних держав. Там зарплати суддів як і інших громадян, які отримують зарплати з казни, визначаються тарифними законами і визначаються відносно СЕРЕДНЬОЇ зарплати в країні на початок року. Це є ринкова, а не директивна величина і незначно вище від неї. В США, наприклад, брутто-зарплата кожного з 9 суддів ВС є біля $250тис. що є приблизно 4,5 середньої зарплати.

Не думаю, що в США багато громадян, які вважають що це несправдливо. А у нас суддя КС Тупицький перед війною по закону мав зарплату 417 тис.грн, що приблизно в 30 разів більше середньої зарплати (тоді 13тис.грн) в Україні. Повторюю, СЕРЕДНЬОЇ. Тобто середнього громадянина України, який і повинен визначати яка держава йому потрібна. Чи потрібен комусь суддя КС, який жирує за рахунок податків звичаних напів-злиденних громадян - питання риторичне. А бувша голова ВС Данішевська пишалась пенсією 250тис.грн. (чистими, без оподаткування). Яка була тоді середня пенсія? 3...4 тис.грн?

Про свою т.з. "згоду" на відставку В. Шишкін подробно розповів в інтерв'ю, яке було тут на Цензорі в 2015 році. Він пояснив, що для нормального функціонування держави достатньо перших (фундаментальних) розділів. Що Україна - демократична соціальна держава, що її громадяни рівноправні. І в цю концепцію закони про зарплати і пенсії з казни в 300...400 тис.грн ніяк не вписуються. Того і був добровільно відставлений. Можу лише провангувати чому добровільно. Мабуть тому, щоб отримувати суддівску пенсію 200 тис.грн, а не 15тис. як було б при недобровільній відставці (див. ст.145, п.4)

Так що брехуни - це ви. Прихильники і Порошенка і Зеленського. Я вас по кольору не розрізняю.
показать весь комментарий
21.07.2024 19:05 Ответить
не *****, ботяра.
Рівноправ'я в судовому процесі і зарплати, навіть учасників процесу - це суть різні речі.
показать весь комментарий
22.07.2024 16:19 Ответить
Зараз треба триматись. Ніяких "мирів" чи "перемирів". Не дарма путін підняв усіх агентів і корисних ідіотів, бо під час "миру" він буде інтенсивно готуватися.
Буде тяжко, але треба витримати. Настане час, і московити підуть з нашої території. Запад ще почне нас вмовляти, щоб ми не вибивали їх із Криму. Головне не піддатись і продовжувати мочити. Підуть і з Криму.
показать весь комментарий
21.07.2024 12:29 Ответить
це філософія жертви "не вириватися, ні кроку назад, вбік, триматися" - ви її продукуєте, ви і є прислужник путіна
Кто как обзиваєтся, тот так і називаєтся (с) одне старе *****
І не кажіть, що воно не праве.
показать весь комментарий
21.07.2024 13:45 Ответить
виявляється, працює , судячи з хрестів тут
показать весь комментарий
21.07.2024 15:25 Ответить
Воно неодмінно повернеться, і не один раз.
Бо так - не працює.
А як працює - то вже не для тут.
Воно теж читає.
показать весь комментарий
21.07.2024 15:27 Ответить
повернулася...
в
показать весь комментарий
21.07.2024 17:23 Ответить
Про "мир" патякає лише зелена мавпа, сподіваючись відволікти увагу від своєї зради та щосекундного історично безпрецедентного крадійства та втрати легітимності.

Все решта то "задимлювання лоха".
показать весь комментарий
21.07.2024 12:39 Ответить
Чому войовничий путін ніяк не звільнить ісконно русскій Харбін, де хазяйнує Сі?
показать весь комментарий
21.07.2024 13:06 Ответить
А як він це зробить? Там 5-ї колони немає.
показать весь комментарий
21.07.2024 19:46 Ответить
Такі люди як автор, повинні бути в уряді!
показать весь комментарий
21.07.2024 14:34 Ответить
Воювати треба - за своє . !! Незалежно від того- що це таке , твої території , твій дім , сім'я , чи навіть твої переконання . !
Коли ти перестаєш боротися за те що по праву належить тобі , легко від нього відмовляєшся , це збуджує в агресора апетит і дає йому привід хотіти - ( не зараз так в майбутньому ) відхопити в тебе ще щось . Гопота як думає - ага мовляв , якщо жертва не хоче захищатись і легко віддає мені 100 грн сьогодні , то чому вона завтра не віддасть мені ще 100 грн . !? А після завтра ще 200 ,, і так далі . А от коли гопник отримує - по рогам , і бачить що - цей клієнт налаштований рішуче , що свого він не віддасть , тоді швидко втрачає до нього інтерес .
Тому - добровільна відмова від територій заради припинення війни - війни не припинить . А тим більш - у випадку з кацапами . Вони розцінять це як - слабкість , і ще більше захочуть нею скористатись .
Це може поставити війну на невизначену паузу , але припинити зовсім - ні . Якщо нинішнє покоління відмовиться відстоювати своє - це доведеться робити нашим нащадкам .
Дивно що автор цього не розуміє .
показать весь комментарий
21.07.2024 17:06 Ответить
Дуже хвилююсь за тебе трололо - хоч би в тебе фейс не згорів бува - від сорому , і не обліз . 😂
показать весь комментарий
21.07.2024 17:25 Ответить
Заткни пельку, Ганька Герман. Ти продала своб дупу кадебе.
показать весь комментарий
21.07.2024 19:47 Ответить
Гордон ваш Джонсон, а не друг. Міські бюджети вже давно попиляні і освоєні, за чий кошт тепер вулиці взад переіменовувати? Не міг зачекати нового бюджетного року?
показать весь комментарий
22.07.2024 02:43 Ответить
Коли всі хлопали в ладоші та підкидали чепчики в повітря при виді нечесаного боитанця один мудрий чоловяга сказав таку фразу:"Поні також коні,але з деякими аідхиленнями..."
показать весь комментарий
22.07.2024 06:37 Ответить