9221 посетитель онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Бумеранг, який, на жаль, повертається

Сьогодні одна людина мене поставила в жорсткий ступор своїм питанням: "І що, там кажуть, коли там вже наші захочуть закінчити війну?".

Я тричі вдихнув і видихнув перед тим, як відповісти. Відчув, що забракло повітря.

Ну от як? Як, на третьому році повномасштабки і на десятому році вторгнення росії в Україну, люди можуть формулювати так запитання? Як можна не усвідомлювати очевидні речі?

А потім згадав 19-й. Коли на виборчій кампанії казали, що то "клятий Порошенко" не хоче закінчувати АТО. Тепер - от несподіванка - те саме кажуть про Зеленського. І я мушу захищати і відстоювати вже його, діючого президента, пояснювати і переконувати, що ключ до закінчення війни - в руках путіна, а не України. Причому, доводиться захищати Зеленського якраз від тих людей, які ж за нього і голосували і яких він колись переконав, що для того, щоб прийшов мир, потрібно "просто припинити стріляти".

У мене було стійке враження, що це за кордоном не розуміють, що слова путіна "про мир" - це насправді заклик до капітуляції України. З усіма наслідками. А виявляється, що і в нас досі все запущено. І хтось досі вірує, що від бажання чи небажання жертви залежить настрій гвалтівника. Що ж, піду вчергове вмикатися в ефір…

Топ комментарии
+18
Він не діючий президент, якщо що.
показать весь комментарий
29.08.2024 15:41 Ответить
+13
"...яких він колись переконав..."

Зеленський не "переконав", а нахабно і тупо надурив. Зеленський брехав, бреше і не має намірів припинити брехати. Зеленський з Єрмачком прекрасно знають, що має на увазі пукін "про мир" - і вони абсолютно не мають нічого проти - проти якраз український народ - і це страшенно бісить Зеленського і його шайку, бо ніяк не вдається виконати оманські домовленості.
показать весь комментарий
29.08.2024 15:49 Ответить
+13
+++++!
Дуже влучно сказано.
Зеленський не діючий президент не тільки юридично.
Зеленський не діючий президент ні фізично, ні розумово.

Така собі не діюча модель, імітація "президента".
показать весь комментарий
29.08.2024 16:05 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Він не діючий президент, якщо що.
показать весь комментарий
29.08.2024 15:41 Ответить
+++++!
Дуже влучно сказано.
Зеленський не діючий президент не тільки юридично.
Зеленський не діючий президент ні фізично, ні розумово.

Така собі не діюча модель, імітація "президента".
показать весь комментарий
29.08.2024 16:05 Ответить
Да да да ... продовжуйте марити ...
показать весь комментарий
29.08.2024 16:47 Ответить
Згоден - в Україні, нажаль, ще залишилися громадяни, які вважають, що в країні є президент.
Але Зеленський - не справжній президент, він дешева непрацююча імітація.
показать весь комментарий
29.08.2024 16:55 Ответить
Ніт. Він щодня інформує населення. Їздить по світу, виконує представницькі функції і вирішує питання. Підписує закони. Керує військовими і дивиться на секретні мапи (чи навпаки). Їздить на фронт, чи десь поряд. Обзиває поганими словами ***** і РФ. Керує усима силовиками і прокуратурою. Призначає суддів. Фух ... роботи завалісь.
Це я тільки один маленький абзац втомився писати, а там пахать і пахать.

Усе більш-менш.
показать весь комментарий
29.08.2024 18:23 Ответить
Коротше кажучи - плутається під ногами, намагається пукнути щось розумне, роздивляється картинки (мапи звуться). Але точно - не вирішує питання. Його бздури до військових іронічно можна назвати "керує". Закони підписує, але навряд чи читає. Силовиками і прокуратурою точно не керує, бо зпід дупи татарова Зеленського вже не видать. Суддів "призначає" - навіть прізвища не вичитує. А щодо інформування населення - його брехні вірять все менще і менше.
показать весь комментарий
29.08.2024 18:38 Ответить
То я ж про це і писав багато разів - люди свічку поряд з ним тримали, щоб мапу краще бачив.
Тому так впевненно пишуть що він там робить.
показать весь комментарий
29.08.2024 19:59 Ответить
Він вже в статусі "самопроголешерий", як любили називати Лукашенка. То шо він підписує і патякає - дуже зручно , в один момент інші підписанти можуть заявити шо ті підписи не варті нічого.
показать весь комментарий
29.08.2024 20:56 Ответить
Не вигадуйте. Бачив відео Безсмертного - пояснював особливості ситуації.
показать весь комментарий
30.08.2024 04:02 Ответить
Є конституція, і ніякі пояснювальні відосики її не змінюють.
показать весь комментарий
30.08.2024 10:43 Ответить
Угу ... У Конституції єдине громадянство. У житті - хоч чотири.
показать весь комментарий
30.08.2024 23:40 Ответить
Бачимо, як керує військовими. Може його такого розумного посадити за штурвал літака, нехай покаже усім що він усе може? Чи керувати літаком складно без підготовки, а керувати військовими може будь-хто і не треба ніяких знань? І скільки таких дятлів вірять в геній шоумена? Чи там ще геніальний Єрмак допомагає, разом з таким самим геніальним Татаровим?
показать весь комментарий
30.08.2024 05:06 Ответить
Та ні, все простіше. Він фактично виконує обов'язки президента і щоб там мамчині недоюрисьи з диванів не скавуліли - всі наші міжнародні партнери із цим погоджуються, як і наша опозиція.
показать весь комментарий
29.08.2024 20:18 Ответить
Яке значення Ви вкладаєте у тезу "виконує обов'язки президента"?
Діру дупою затикати - не означає ПОВНОЦІННО виконувати обов'язки.
Якщо якогось тупого дуринду втелющити на посаду ректора університету - він теж буде "виконувати обов'язки" - когось призначати, збирати засідання на яких професори будуть намагатися йому на пальцях щось пояснити, підписувати накази, давати якісь вказівки... Але чи буде таке опудало справжнім і ефективним ректором унівеситету ?

Країною складніше керувати, ніж унівеститетом, як Ви думаєте?
Зеленський є імітацією президента - він робить якісь судомні механічні рухи, створює імітацію діяльності - але це все не має ніякого стосунку до того, що насправді має робити справжній Президент. Із Зеленського президент - як з лайна куля, бо за рівнем його інтелекту у притомній країні йому навіть ЖЕКом керувати не довірили би.
показать весь комментарий
29.08.2024 20:58 Ответить
Я використовую чути юридичний термін. А діру він затискав то дупою то піструном всі 5+ років і далі затикатиме, як би вам, мені чи комусь ще не хотілося це припинити нарешті.
показать весь комментарий
29.08.2024 22:28 Ответить
Якщо Зеленський і його шайка залишаться при владі - Україну чекає крах, бо від державної влади залежить занадто багато. Героїзм захисників не перекриє шкоду, яку завдають країні зелені гниди, ворюги і зрадники. Тому як би Вам, мені чи комусь не хотілося відсидітися на пальмі - вибір дуже простий - або Зеленський і уся ця мерзенна шайка, або Україна.
показать весь комментарий
30.08.2024 07:27 Ответить
на жаль я не бачу іншого виходу окрім як пропагування ідеї дострокових виборів. Але всі мої знайомі зебіли і колишні зебіли лякають самі себе прильотами по виборчих дільницях так ніби по їм містах не прилітає щоденно. А вся наша опозиція і всі наші "журналісти" набрали в рот гімна і слухають казочки про Ремобо-Татарова замість того щоб прямо запитати це опудало коли воно нарешті піде нах - і цим хоча б розпочати тиск на владу.
показать весь комментарий
30.08.2024 10:29 Ответить
Хто скаже? Всі під каблуком. Он як Маск місцевий крутиться)
показать весь комментарий
30.08.2024 13:59 Ответить
Як не крути, а кацапи виявили неабияку спостережливість, змайструвавши приказку "простота хуже воровства". Давати простим людям обирати владу, від якої залежить доля країни, - злочин. Треба змінювати механізм формування влади.
показать весь комментарий
29.08.2024 15:42 Ответить
Надо механизм головного мозга менять. У пенсов, прорашистов, у молодежи что только тусить по кабакам и клубам умеет. Но это не так скоро случится, к сожалению. Принцип "бараны выбирают баранов" даже в США актуален когда Трампа выбирали.
показать весь комментарий
29.08.2024 15:51 Ответить
А суть проблемы на самом деле не в них.
Война бы состоялась, даже если бы к её началу не было бы в стране ни одного из вышеперечисленных
показать весь комментарий
29.08.2024 16:27 Ответить
Да, путлер с самого начала своего царствования готовился напасть на Украину. И он все просчитал. Ну как он на тот момент думал. Украина была у него в руках пока был Янукович. Он сдрыснул из Украины в 14 году. И вот какое совпадение: путлер начал войну против Украины. Но успехов на поле боя особо не добился (как он планировал). И он в 2019 году придумал хороший ход. Чтобы выбрали клоуна. Дальше надо говорить про количество погибших украинцев?
показать весь комментарий
29.08.2024 16:36 Ответить
Так я с Вами в этом и не спорю.
Я говорю, что война бы началась в любом случае, даже если бы в стране не было НИ ОДНОГО пророссийского человека.
Ну скажем если бы они все сбежали с Януковичем.
Я бы думаю, что полномасштабная началась бы сразу в 2014.
По поводу успехов 2014 года, можно спорить, я уверен, что разница в приложенном усилии. Думаю тогда он не хотел того, что происходит сейчас, некоторые думают, что не имел таких сил, но в противовес второму варианту можно предположить, что таки должен был готовиться, видя попытки Януковича дать и "нашим и вашим"

И хотя говорят, что история не имеет сослагательного наклонения, я вот в упор не вижу варианта, при котором могло решится без войны.
показать весь комментарий
29.08.2024 17:50 Ответить
"...война началась бы в любом случае ..."
А разве не было варианта в связи с угрозой рашистского
нападения ввести в Украине военное положение ,усилить
оборонпром ,создать с помощью западных партнёров
мощную оборонную систему по защите страны ,
создать контрактную армию ???
показать весь комментарий
30.08.2024 09:04 Ответить
Ага. Был вариант, чтобы 73% схавали телесериал про злобных нациков, мечтающих о войне и выбрали свинку Пеппу
показать весь комментарий
27.10.2024 01:19 Ответить
А вариантов убедить их всех строить ракеты вместо дорог не было.
Все очень любят давать советы прошлому, не понимая, что большинство тогда мыслило иначе, чем сейчас, а завтра будует мыслить иначе, чем сегодня.
показать весь комментарий
27.10.2024 01:21 Ответить
"...яких він колись переконав..."

Зеленський не "переконав", а нахабно і тупо надурив. Зеленський брехав, бреше і не має намірів припинити брехати. Зеленський з Єрмачком прекрасно знають, що має на увазі пукін "про мир" - і вони абсолютно не мають нічого проти - проти якраз український народ - і це страшенно бісить Зеленського і його шайку, бо ніяк не вдається виконати оманські домовленості.
показать весь комментарий
29.08.2024 15:49 Ответить
Що там з "оманськими домовленостями" ? А то багато хто кажуть, що там були і все чули, але нам подробиць не розказують.
показать весь комментарий
29.08.2024 16:50 Ответить
Можливо, колись за те патрушев розповість, на чиєму літаку Зеленський повертався з Оману у Київ.
показать весь комментарий
29.08.2024 16:57 Ответить
От от ... І я ж про це - багато хто літак бачили, а про що вони там перетирали, мало хто знає.
показать весь комментарий
29.08.2024 18:24 Ответить
Навкруги подивіться. Ось за це.
показать весь комментарий
30.08.2024 14:02 Ответить
Навкруги війна з великим агресором, який переважає в усьому.
Могло бути гірше, якби не у тилу не було Заходу.
показать весь комментарий
30.08.2024 23:47 Ответить
Певно,як і з Паризькими.Усамітнювались в кабінеті,про щось там шепотілись,А про що ,-секрет.
Проте не секрет,-умови Стамбульських домовленостей,які не були виконані з-за рішучих дій Залужного та його генералів(яких чарівним чином усунули).
Почитайте стамбульські,то й будете мати уявлення про зміст оманських
показать весь комментарий
29.08.2024 23:11 Ответить
Стамбульські Ви читали - то расєйський варіант. І не остаточний. І не прийнятий обома сторонами.
Що це значить ? Типова маніпуляція !!

Оманські - взагалі
показать весь комментарий
30.08.2024 23:37 Ответить
А ви скажіть, що зєлі війна ще вигідніша, ніж Порошенку, бо поки вона йде, він і краде, і президент.
Подивитесь на реакцію.
показать весь комментарий
29.08.2024 16:05 Ответить
,,Піду вчергове вмикатися в ефір....". Ну да, на фронт вмикнутися нехай інші йдуть.
показать весь комментарий
29.08.2024 16:55 Ответить
Війна це вогнище. Вогнище горить, коли є чому горіти. Якщо залити водою - вогнище потухне. Якщо забрати дрова - вогнище потухне. Якщо вигорять всі дрова - вогнище потухне. Питання: "І що, там кажуть, коли там вже наші захочуть закінчити війну?"
Як я розумію, афтар за варьянт ..... якщо вигорять всі дрова .... Вибачте забув сказати про перемогу.
показать весь комментарий
29.08.2024 19:00 Ответить
Ану розкажи що там далі в казочці було, як саме ми повинні 140 мільйонів дубових дрів потушити/пропалити/водою залити.
показать весь комментарий
29.08.2024 20:22 Ответить
І який ваш варьянт?
показать весь комментарий
29.08.2024 20:28 Ответить
доводиться захищати Зеленського Джерело:

Захищати зрадника? Невже ще є ті , хто вважає його героєм?!
показать весь комментарий
29.08.2024 21:11 Ответить
От уяви собі - вкраїнські жлоби настільки тупі невігласи що навіть не здатні зрозуміти чому обраний ними ж Буратіно не може "взять і пірістать стрілять". Навіть сам Буратіно зрозумів чому так не вийде - а жлоби ні.
показать весь комментарий
29.08.2024 22:31 Ответить
А ти не жлоб? Ти теке ж жлобисько ! Твій допис воняє жлобством . Я писав зовсім не про те. У будь якій країні в середньому від 70% до 80% вірять усьому що їм говорять СМІ. І цим активно користується влада. А відсоток думаючих коливається близько 10% , якщо їх не винищують , або не переконують різними методами , в тому числі і погрозами стати на сторону діючої влади. Владі треба 99% бидла і 1% розумних щоб їй служили. Така реальність.
показать весь комментарий
30.08.2024 00:38 Ответить
"У будь якій країні в середньому від 70% до 80% вірять усьому що їм говорять СМІ"

у нас ЗМІ казали різне до виборів, був 5-й канал, був Прямий, були канали які не виступали прямо за Зю, були канали за сепарів, були канали за Юльку і т.д.

Але бидлота вибрала саме клоуна. Тому що папріколу і пірістать стрілять.
70-80% відборних жлобів це все-таки занадто.

А ті хто виправдовують жлобів у їх свинському небажанні розбиратись в політиці в епоху Інтернету і доступу до будь-якої інформації на відміну від тої ж епохи радіо коли тотально пропаганда створювала фашистські режими по всій Європі - самі є найгіршими жлобами, які хочуть щоб бидлота завжди залишаласб бидлотою і втішалась тим що це не вона погана а у всьому світі так.
показать весь комментарий
30.08.2024 10:39 Ответить
А ти почитай той же інтернет , подивись різні канали і так далі .І зрозумієш , що та ж таки падавляюча більшість з них пропагує ті думки , за які їм платять. Хто платить , той заказує і владу. А 70-80% відборних жлобів - це норма для будь якої країни , різниця тільки в тому ,що прапаганда вкладає в мізки. Якщо століттями вкладали в мізки громадян США , що кожен має право на зброю , то піди спробуй її відібрати! А от Трамп вкладає свої ідеї. У Європи свої тридиції , але будь яке суспільство у будь якій країні інертне і піддається масованій пропаганді! А усі наші влади усіма способами намагались здихатись активних 10%. У росії це вдалось на славу , у нас це теж іде дуже швидими темпами.
показать весь комментарий
30.08.2024 21:29 Ответить
Звісно, є. Ідіоти, які в 19 році висрали свій мозок і досі не віддаляють, що за лайно вони обрали.
показать весь комментарий
30.08.2024 10:07 Ответить
Ааа, он воно як, тобто хтось просто собі заліз в президентське крісло, поклав болт на ВПК, не сформував резерви, лінії оборони, а пересічний громадянин повинен думати тепер про те "як нам усім врятувати країну" про "настрої гвалтівника", про путіна і звісно, про те, що пан, який за це все відповідав - "ну щось же все-таки зробив, не втік". Мені здається що автор десь загубив звʼязок з реальністю, чи не може розібратися з причинами і наслідками.
показать весь комментарий
29.08.2024 23:00 Ответить
Нарешті вияснили причини анілінгусу Зєлєнскому українських журналістів.
Задля порятунку країни !
Вибору іншого немає !
Хто,якщо не Зєлєнскій ?
показать весь комментарий
29.08.2024 23:30 Ответить
ЗЄ нікого не переконував.
Він тільки осідлав настрої тупого охлоса. "Уставшиє ат вайни" тилові курки та бики були задовго до того, як Голобородько виліз з новорічними поздоровленнями.

Доречі, Гітлер робив те ж саме, коли у всіх бідах винуватив євреїв. Він добре знав, що хочуть чути люмпени у пивних.
показать весь комментарий
30.08.2024 01:13 Ответить
"ключ до закінчення війни - в руках путіна"
Ніт він виключно в руках Трампа, тож десь 5 листопада, може буде подаруночок до Різдва.
показать весь комментарий
30.08.2024 03:35 Ответить
Трампушка 6-го на зону відїджає, разом з Маском, Дуровим, Салліваном та іншими підкацапниками.
показать весь комментарий
30.08.2024 14:04 Ответить
Якій він, в сраку, діючий президент, коли воно самодур - узурпатор? Ну не закінчуйте війну, програвайте повністю і позорно капітулюйте, бо у вашого "діючого президента" ні стратегії, ні тактики, ні вмінь в геополітиці, воно обсирається в усьому, до чого торкнеться. І у війні вже обсер на горизонті.
показать весь комментарий
30.08.2024 10:06 Ответить