10761 посетитель онлайн
10 228 85
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Два шляхи проведення мобілізації

1. Створити електронний реєстр громадян, і на підставі даних у діючих державних реєстрах визначити статус кожного громадянина України - придатність, порядок мобілізації в армію, в критично важливий бізнес та на військову промисловість. Це повністю ліквідує торгівлю паперовими довідками, і забезпечить прозорість та рівність прав, дозволить ефективно контролювати рішення мобілізаційних органів. Усі, хто має бути мобілізованими, але ухиляється, одразу фіксуються в усіх базах даних, і поліція шукає їх по місцю діяльності, там, де людина звертається до державних органів, або працює, або розраховується карткою. Тобто шанси знайти стають високими. Будь-які зміни у електронному реєстрі залишаються назавжди, відповідальна особа, яка вносить зміни, одразу помітна. Буде створений облік реального мобілізаційного ресурсу, доведеться ставити на облік усіх без виключення чоловіків, і давати відстрочки виключно на підставі загального закону, однаково для всіх. Можливості для хабарників у владі тихенько відмазати своїх, бути непоміченим, вирішувати питання для потрібних людей по дзвінку, будуть максимально ускладнені. Облави на вулицях просто втрачають сенс.

2. Залишити все як є, не створювати електронний реєстр, дозволити і далі торгувати довідками про виїзд, про непридатність, про зняття з обліку усім корумпованим аферистам серед десятка вповноважених державних органів, проконтролювати дії яких неможливо, оскільки вони усі працюють по своїм особистим базам даних та по паперовим довідкам, оригінали яких швидко знищуються. І тому керівники МСЕК та інших установ як збирали так і будуть збирати мільйони доларів щомісяця не тільки у Хмельницькій - в усіх областях України.

І тоді для прикриття цього хаосу, безладу, безвідповідальної та корупції потрібні гучні піар-акції - як-то вручити якісь мізерні пару десятків повісток на концерті в центрі Києва.

Топ комментарии
+26
Воювати в першу чергу повинні були ті хто роками отримував зарплату і пільги в силових відомствах , а вже потім треба оголошувати додаткову мобілізацію , бо ситуація несправедлива і ненормальна коли здорові вгодовані хлопці стоять по Україні на блок-постах а дядьків з болячками кидають на штурми .
показать весь комментарий
13.10.2024 15:31 Ответить
+26
Опять виноваты "ухилянты"?"Ухилянты" виноваты в отсутствии нужного количества вооружения всех видов,в том что армию кормят гнильём,что на армии наживаются все кто может(включая немалого количества некоторых военных начиная с определённого звания). Цифровое рабство рулит,да?"Большой брат" бдит. А слабо сказать открыто что вся причина про..ба это действия власти во всех её ветвях.Вы можете мобилизовать и 3 млн. человек,и что это даст в перспективе?Мясом задавить кацапов?Когда кончатся защитники,в Украину можно будет заходить как на парад.
показать весь комментарий
13.10.2024 15:32 Ответить
+18
Никакой реестр ничего не изменит. Дело не в реестрах, а в соблюдении законов и неотвратимости наказания. Когда за убийства в ТЦК, за взятки и воровство миллиардами никто не отвечает, никакие реестры не помогут.
показать весь комментарий
13.10.2024 17:13 Ответить
Комментировать
Сортировать:
у пана Бутусова якась ірраціональна віра в електронні реєстри!
я можу передбачити якість тих реєстрів в країні, яка 30 років чхати хотіла на своїх громадян, а зараз не знає звід б взяти хоч якісь данні хоч на когось!

починати треба з повернення довіри то медкомісій! треба посадити за грати тих лікарів, які відправили до навчальних центрів хворих людей...
показать весь комментарий
13.10.2024 17:06 Ответить
...потім потрібно провести чесний аудіт наявного війська! бо ситуація, коли на ЛБЗ 150 тисяч, а по тилам сидить мільйон і, при цьому, ніхто не хоче міняти ті 150 тисяч - це якось не здраво!

...потім має бути розуміння, яку кількість військових може потягти рагульна українська економіка і з цього формувати розміри війська і обовʼязкову ротацію - місяць воююєш - два відпочиваєш - тут залежно від того, скільки людей можна буде залучити до війська, до тренування тощо
показать весь комментарий
13.10.2024 17:13 Ответить
абз. 1 - ротація це завдання ГШ і МО. ротація звичайний військовий захід. Далі питання до військ. керівництва. У ЗСУ ... млн. людей. Є підозра, що широкий загал чогось не знає.

абз. 2 - а зараз що відбувається ? Масштабна підтримка Заходу. Без неї вже давно було "по Дніпру" у кращому випадку.
показать весь комментарий
13.10.2024 19:16 Ответить
ГШ і МО мають знати якою кількістью військовослужбовців вони розпоряджаються?
тут вже писали, так що ця інфа не новина - коли бригада нараховує кілька тисяч військовослужбовців, а солдат в ній 500 людей, і якщо солдат тільки 250, то вся бригада з тисяч військовослужбовців сидить в тилу і чекає на доукомплектування!
Складається таке враження, що ******* структура війська підтримується задля того, щоб усілякі "блатні" сиділи в тилу - на бумазі він "солдат", а в реальності проїдає бюджетні кошти!

Ну зараз захід забороняє використовувати допомогу на фінансування війська! Фінансування війська - це задача державного бюджету. От скіки грошей назбирали з податків, стількі відсотків і можете використати на військо. Схоже що така умова західних країн щоб ішак, з перепугу, не загнав все населення під ружжо
показать весь комментарий
13.10.2024 21:46 Ответить
і до речі, ще одна дуже дивна деталь - замість того щоб доукомплектувати 1 бригаду... створюється нова, яка знову - некомплектна! може причина, що дуже багато фахових офіцерів і військовослужбовців?
показать весь комментарий
13.10.2024 21:50 Ответить
Начебто має бути "Демографічний реєстр". Як основа. Плюс дані податкової тощо.
Далі - справа техніки.

Я думав, що якось так і буде. Але ні. Є реєстр військовозобов"язаних, який, як виявилось наповнюють вручну. Або нам щось не кажуть.
показать весь комментарий
13.10.2024 19:20 Ответить
Демографічний реєстр, скоріш за все не централізованний, а порайонний, і переважно в паперовому вигляді. Данні податкової - це данні тільки на платників податків і теж, районні. Чи ви думаєте що народжується дитина і одразу попадає в базу податкової? в базу податкової людина потрапляє, коли офіційно влаштовується на роботу, або вікриває ФОП
знову ж таки, де гарантія, що людина, що має доступ до цієї бази не повидаляє данні для зацікавленних осіб?
показать весь комментарий
13.10.2024 22:12 Ответить
Бутусов прекрасно розуміє що першого не буде. Буде друге. Тому Бутусов раціональний.
показать весь комментарий
13.10.2024 21:49 Ответить
ну пан Бутусов подає це як істину в останній інстанції - "зроби реєстр і буде щастя", якщо підсумувати! не буде ніякого щастя, бо створити якісний реєст апріорі неможливо!
- як наповнити цей реєстр данними і бути впевненним, що в нього потрапили всі військовозобовʼязані громадяни?
- в такій великій країні, як Україна, кожного дня помирають за природьніх умов сотні людей, які є військовозобовʼязанними громадянинами. Як підтримувати цей реєстр в актуальному стані?
- кожного дня трапляються злочини, жертвами яких стають військовозобовʼязанні громадяни, тіла яких відшукають не скоро. Як підтримувати цей реєстр в актуальному стані?
- як переконатися, що до реєстру отримують доступ тільки уповноважені особи?
- як впевнитися, що уповноважена особа не вносить недостовірні данні про людину в цьому реєстрі?
- як переконатися, що коміссії від рішення яких залежить статус в цьому реєстрі не винесуть хибне рішення, свідомо або помилково?
- як переконатися, що людина з цього реєстру не служить фіктивно?

відповіді:
- ніяк
- ніяк
- ніяк
- ніяк
- ніяк
- ніяк
- ніяк
показать весь комментарий
13.10.2024 22:02 Ответить
Реєстр виборців охоплює майже всіх.
показать весь комментарий
14.10.2024 00:09 Ответить
можливо! але пригадайте скільки на виборах зʼявляється "мертвих душ"? знову ж таки, цілком ймовірно, що бази не оцифровані а в паперовому вигляді і по-районно
показать весь комментарий
14.10.2024 00:44 Ответить
Ти перший від ферми на чергуванні ?
показать весь комментарий
13.10.2024 17:08 Ответить
Чергуєш ти, клоуне, не путай.
показать весь комментарий
13.10.2024 18:30 Ответить
А як же варіант 3 - створити електронний реєстр та залишити все як є?
показать весь комментарий
13.10.2024 15:11 Ответить
Це розширення репресивних методів, які не працюють. Бо ловлять все більше, а справи на війні все гірше.
показать весь комментарий
13.10.2024 15:24 Ответить
1. "...повністю ліквідує торгівлю паперовими довідками, і забезпечить прозорість та рівність прав, дозволить ефективно контролювати рішення мобілізаційних органів..."

2. "...дозволити і далі торгувати довідками про виїзд, про непридатність, про зняття з обліку усім корумпованим аферистам... збирати мільйони доларів щомісяця..."

Хто сумнівається у тому, що зелені гниди без найменшого сумніву оберуть № 2. Коли вже патріоти дотумкають накінець - владні ворюги думають тільки про одне: де і як можна щось поцупити в кишеню. Все.
ВСЕ !!! Їх НІЧОГО БІЛЬШЕ НЕ ЦІКАВИТЬ.

Не буде нічого хорошого при Зеленському з Єрмачком - бо влада зелених гнид це невігласи, ворюги і кацапські запроданці.
показать весь комментарий
13.10.2024 15:31 Ответить
Воювати в першу чергу повинні були ті хто роками отримував зарплату і пільги в силових відомствах , а вже потім треба оголошувати додаткову мобілізацію , бо ситуація несправедлива і ненормальна коли здорові вгодовані хлопці стоять по Україні на блок-постах а дядьків з болячками кидають на штурми .
показать весь комментарий
13.10.2024 15:31 Ответить
Опять виноваты "ухилянты"?"Ухилянты" виноваты в отсутствии нужного количества вооружения всех видов,в том что армию кормят гнильём,что на армии наживаются все кто может(включая немалого количества некоторых военных начиная с определённого звания). Цифровое рабство рулит,да?"Большой брат" бдит. А слабо сказать открыто что вся причина про..ба это действия власти во всех её ветвях.Вы можете мобилизовать и 3 млн. человек,и что это даст в перспективе?Мясом задавить кацапов?Когда кончатся защитники,в Украину можно будет заходить как на парад.
показать весь комментарий
13.10.2024 15:32 Ответить
Найкращий шлях проведення мобілізації це пообіцяти людям нову Україну в якій є закони, права та суди де є розвиток та покращення а не гниюче корупційне болото. Ті хто віддають життя та здоровʼя за країну мають моральне право спитати за те куди вона йде. Зараз людей заганяють у стійло щоб вони просто гинули за неї тай усе. Доки доки не буде укладено договір що нова Україна піде відмінним від поточного курсом толку не буде
показать весь комментарий
13.10.2024 22:37 Ответить
Мало вже просто пообіцяти.
показать весь комментарий
13.10.2024 23:55 Ответить
Да. Потому шо ви ухиляєтесь не тільки від армії, але і від допомоги армії. Від виробництва зброї. Від втрати свого комфорту. Від всього.
Але я вас в чомусь розумію. Я теж колись таким був. В часи АТО. Зараз правда не АТО, і на ону набагато більше, але суть та же.
показать весь комментарий
14.10.2024 23:25 Ответить
Головні ухилянти в нашому випадку - Папа Римський, Епіфаній і Шевчук. Бо Апокаліпсис є Апокаліпсисом, а не АТО, СВО чи якоюсь іншою дурньою, і ним треба дуже серйозно займатися, а не обирати вождями ідіотів, які грають пенісом на роялі. В Іоана Богослова, до речі, нічого про "формулу миру" від спеціаліста по грі пенісом на роялі не сказано.
А рівень освіти Сирського дозволяє скласти план війни, виходячи з того, що Путін - це Рюрик, Порошенко - це Аскольд, а ЗЕ - Дір. Не все тотожно, але загальну концепцію ніхто не міняв. Може взяти Книгу літописця Нестора і уважно її почитати, а не УХИЛЯТИСЯ від вирішення складних питань.
Не дядьки у селах є ухилянтами, а паскуди у владних кабінетах!!!!!!
показать весь комментарий
13.10.2024 16:18 Ответить
Усі, все зрозуміли. Пане, Ви про нас дуже гарної думки !
показать весь комментарий
13.10.2024 19:23 Ответить
Але погодьтесь він шикарний, я такі коментарі ніколи не бачив. Деякі журналісти ******* такі заголовки "Папа Римський винний у зриві мобілізації!", "Люципер обіцяв покарати Сирського", і у них завжди мільйон кліків під статтею)
показать весь комментарий
13.10.2024 20:16 Ответить
Я так понимаю электронный реестр граждан должен быть открыт, чтобы каждый мог набрать фамилию какого то местного царька, сынка депутата и увидеть его способность к службе? Иначе если это просто закрытый реестр с ограниченным доступом то какой в нем смысл?
показать весь комментарий
13.10.2024 16:25 Ответить
Так, і зробити вигрузку усіх даних.
показать весь комментарий
13.10.2024 19:25 Ответить
Юрий всё правильно пишет, только цель зелёных гнид- уложить Украину под Ху#ло.
Ради этого всё и делается. Интересно было бы прочитать хоть часть методичек из кремля, которые постоянно получает руководство этой шоблы. И не удивлюсь, что и часть "законов", за которые голосует зелень вместе с недобитыми рыгами, написаны там же, да ещё и переведены на украинский там же.
показать весь комментарий
13.10.2024 16:53 Ответить
Ні. Ціль зелених гнид якраз втримати Україну, як актив.
Нічого не міняючи. Зберігши наявну корупцію, бо вони і є корупція, зберігши трудовий потенціал.
Використати вже не потрібних людей передпенсійного віку які вже не потрібні, або стануть такими через короткий час.
Но что-то пошло не так...
показать весь комментарий
13.10.2024 17:39 Ответить
И для этого они сдали Ху#лу юг Украины и попытались сдать Киев?
показать весь комментарий
13.10.2024 17:46 Ответить
Реєстри не виграють війну, треба щоб була мотивація, щоб держава не боялася на солдата витратити лишню копійку. Щоб були підйомні нормальні, щоб всп працювало і солдат був захищений, щоб була ротація, щоб будувалися фортифікації , щоб були розроблені комплекти спорядження під різні ситуації, щоб аптечки були однакові і без зоопарків РЕБів, а оті реєстри і тп... Воно не знадобиться, якщо це все буде, люди самі йти будуть. Думати що ми м'ясом переламаємо ситуацію... Ну, таке собі.
показать весь комментарий
13.10.2024 16:57 Ответить
Про планування та об'єктивну оцінку ситуації на полі бою забули, а це одні із ключових факторів виживання на війні. У кацапів з цим погано, але з грошима все чудово. В нас же ні грошей, ні людей, ні забезпечення, ні планування. Тому й маємо що маємо.
показать весь комментарий
13.10.2024 17:07 Ответить
Это ж голову надо иметь и совесть, а тут побазикал-буткевич полайкал и готово!)…
показать весь комментарий
13.10.2024 18:50 Ответить
Як не роби, а результат буде негативний.
Люди все менш і менше хочуть йтм до війська. Брати участь в черговій авантюрі вови. Назбирає бригад і що? Брянська область?
Чи може хоч один з мясників, командирів поніс відповідальність? Є бригади де вже 3 рази склад оновився. А керівництво замість суду йде на керування оту/осу.
Згоден з коментаторами - вовчик все робить аби здати країну
показать весь комментарий
13.10.2024 17:10 Ответить
Никакой реестр ничего не изменит. Дело не в реестрах, а в соблюдении законов и неотвратимости наказания. Когда за убийства в ТЦК, за взятки и воровство миллиардами никто не отвечает, никакие реестры не помогут.
показать весь комментарий
13.10.2024 17:13 Ответить
До першого пункту ще треба додати опцію кожному мати можливість подати запит чому такийто-такийто не в армії. От у мене наприклад сусід не служить. Питання - чому? Чи не "забули" його часом в цей реєстр внести?
показать весь комментарий
13.10.2024 17:30 Ответить
Мабуть він теж так думає. Ви так не думаєте ??

То може ви з ним зкооперуйтесь і разом запишіться на прийом у ТЦК через сайт МО. Краще ввечорі, бо вдень навантаження велике.
показать весь комментарий
13.10.2024 19:29 Ответить
Це у вас дуже поганий напрям думок, який близький до часів, коли за анонімкою людей забирали в табори.
показать весь комментарий
13.10.2024 20:21 Ответить
Порівняли хрєн з пальцем. Але понятно. Шо ви ухилянт.
Найбільше вкурвлює навіть не саме ухилянтство, а те що ним тепер гордяться. Піздєц нам. (((
показать весь комментарий
14.10.2024 22:58 Ответить
І за якою ж ознакою ви мене записали в ухилянти?^^ Ну звісно можна гордитись ухилянством. Навіть комбат один казав на відео "Нащо мені оці наловлені п'яниці, ті хто не зміг втекти від ТЦК, якісь шльопнуті на голову? Вони нічого не навоюють. Мені б отих хто втік від всіх патрулів, хто пробрався вночи повз прикордонників і переплив Тису в крижаній воді. Це сильні духом люди з відмінною фізпідготовкою, тактичним мисленням. Моя мрія це батальон ухилянтів."

Багато людей зараз вже розуміють переваги ухилянства, це абсолютно звитяжна і складна справа. Перше і головне що робить ухилянт - це благо для держави. Тому що він не дає владі безсловесне гарматне м'ясо, яке можна безкінечно гнати в бій не рахуючись з втратами, десятиріччями. Влада буде вимушена піти на поступки, ми її зламаємо чого б це не вартувало. Ми нав'яжемо їй через спротив інші правила війни: короткочасні контракти, припинення людоловства, відкриття оборонних підприємств і створення робочих місць. Ми примусимо її воювати дронами і вдосконалювати їх, а не м'ясом. Ми примусимо її робити потужні укріплення.

Короче, ухилянт це найбільше благо і щастя для держави в довгостроковій перспективі, просто ви цього не розумієте. Ухилянт це справжній вільний козак, якого можна залучити до війська виключно добровільно. Це основа взагалі гідності української нації, уособлення Майдану, повстань, і віковій історії кріпосництва. Ще ухилянт зберігає українську націю, тому що якщо вся нація буде знищена під Бахмутом, вона фізично помре. А так, нехай навіть в Німеччині вона виживе і колись зможе повернутись. Я нажаль не ухилянт, я такоє... але звісно потенційно прагну до цієї високої мети. Ще важливий момент, для збереження нації треба бути ухилянтом-втекулянтом, а не просто сидіти вдома.
показать весь комментарий
15.10.2024 01:57 Ответить
А ось вам від штучного інтелекта

1. Форма мирного спротиву несправедливості

Ухиляння від певних обов'язків може бути формою мирного протесту проти несправедливої чи авторитарної державної політики. Громадяни можуть вважати, що держава зловживає своїми повноваженнями або порушує права людини, і ухиляння стає своєрідним сигналом про невдоволення. Це може спонукати державу до реформування чи зміни своїх дій, що сприятиме еволюції державних інституцій.

2. Інноваційна стимуляція політичної участі

Ухилянство може змусити державу переосмислити свою структуру, процеси або політику. Наприклад, коли громадяни ухиляються від сплати податків або ігнорують закони, це може свідчити про недовіру до існуючих інститутів. У відповідь держава може почати більш активно залучати громадян до прийняття рішень або покращити механізми взаємодії з суспільством, що може сприяти кращому державотворенню.

3. Стимул до розвитку альтернативних форм влади

У випадках, коли офіційна держава не задовольняє потреб громадян або функціонує неефективно, ухиляння може спровокувати розвиток альтернативних соціальних структур. Це можуть бути локальні, самоврядні спільноти або незалежні економічні мережі. Такі ініціативи можуть з часом стати основою для більш ефективної і справедливої державної системи.

4. Захист індивідуальної свободи

Ухилянство часто виступає як засіб захисту особистих свобод від надмірного державного контролю або примусу. Воно може бути способом зберегти автономію в умовах, коли держава вимагає від громадян участі у несправедливих або небажаних діях. Такий підхід може сприяти формуванню більш децентралізованої і ліберальної держави, яка враховує права і свободи індивіда.

5. Критика неефективної системи управління

Масове ухиляння від виконання певних обов'язків може свідчити про те, що державна система є неефективною або несправедливою. Це стимулює владу до вдосконалення своїх механізмів управління, покращення умов для громадян або ж коригування економічної та соціальної політики.

6. Сприяння плюралізму

Ухилянство може також сприяти розвитку плюралізму думок та підходів до управління суспільством. Коли окремі групи громадян ухиляються від участі в офіційних державних процесах, вони можуть створювати нові соціальні, культурні або економічні структури. Це розширює межі можливих моделей управління та стимулює розвиток різноманітних підходів до державотворення.

7. Збереження соціальної солідарності

У випадках, коли держава не виконує своїх зобов'язань перед громадянами, ухиляння може стати формою збереження соціальної солідарності на рівні спільнот. Люди можуть ухилятися від підтримки такої держави та натомість об'єднуватися навколо власних, місцевих ініціатив, що сприяють взаємопідтримці та захисту.

Висновок:

Хоча ухилянство традиційно сприймається як загроза стабільності держави, у певних умовах воно може мати позитивні аспекти для державотворення. Це, зокрема, стимулювання реформ, збереження індивідуальних свобод, розвиток альтернативних соціальних і політичних структур та посилення плюралізму в суспільстві. Однак усе це можливе лише за умови, що ухилянство викликає конструктивний зворотній зв'язок між державою та її громадянами.
показать весь комментарий
15.10.2024 02:35 Ответить
ох, **** я в **** від ваших отмазок. Просто скажи чесно - хочу виїхати за рахунок "дурачків" які в 22-му пішли.
показать весь комментарий
15.10.2024 15:49 Ответить
Так, відмазки у мене гарненькі і базовані. Ще раз - білий білет з часів СРСР. Чи хочу виїхати? На даний час так, можливо в майбутньому це зміниться. Водночас з тим готовий попрацювати в оборонці (вже майже працюю) і можливо в ЗСУ при наявності залізних гарантій.
показать весь комментарий
15.10.2024 16:26 Ответить
ти підер-а сусід має тебе **********
показать весь комментарий
14.10.2024 22:31 Ответить
Украинцы сейчас одновременно воюют на трёх фронтах:
Первый фронт - давящая огромной мощью и превосходством вооружений россия.
Второй фронт - наша собственная клептократия, режим внутренней оккупации, мерзавцы и ворье, наживающееся на людском горе и плюющее на собственный народ.
Третий фронт - по**изм и равнодушие Запада, дающего мало оружия, часто с опозданием на несколько месяцев и конечно обязательно с ограничениями на применение.
Спросите себя каждый: может выиграть войну на три фронта страна, чьё население давно измученно нищетой и бесправием, общей атомизацией общества, слабостью и убогостью государственных институтов, а так же тотальной разочарованностью во всём? Неверие в эту страну разъедает нацию как ржавчина. Неверие и ежедневное созерцание безысходности, вкупе с такими же ежедневными бомбардировками мощного противника, которому мы мало что можем противопоставить, ведь нас "союзники" за руки держат.
P.S. Кстати, уверен что эти союзники тоже не слишком доверяют украинской власти.
Но скрывают раздражение за дипломатическими улыбками.
показать весь комментарий
13.10.2024 17:31 Ответить
Ви десь в Україні бачили черги за хлібом, молоком ? Мило і цукор по талонах ?

Не треба на наших партнерів наїздити.
показать весь комментарий
13.10.2024 19:43 Ответить
В сенсі грошовому партнери нас тримають гарно, в сенсі зброї ні, подивіться на Вікі скільки було надано ЛендЛізу в часи Другої Світової. А Німеччина менша за Рашку значно.
показать весь комментарий
13.10.2024 20:24 Ответить
Четвертий фронт - пофігізм і равнодушиє населення. Гуляють, ніхєра не роблять для армії, пишаються ухилянтсвтвом, і т.д.
показать весь комментарий
14.10.2024 23:09 Ответить
Безсенсово. Пане Юрій давайте більш реалістично подивимось на ситуацію.

https://protocol.ua/ua/shcho_bude_z_6_mln_ukraintsiv_yaki_ne_onovili_dani_v_ttsk/ Що буде з 6 млн українців, які не оновили дані в ТЦК

Тобто. Чотири мільйони, ті що були заброньовані, різні там прокурори і співробітники міністерств, оновили данні. А ШІСТЬ мільйонів ні. Це чітке НІ вашій пропозиції, категоричне. Принаймні в таких умовах що склались. Що ви збираєтесь з ними робити? Поліція? Та вона квакне, шукати шість бляха мільйонів людей, жартуєте? Знайти 200 для окремого відділу поліції вже нереальне навантаження, а знайти шість мільйонів це капець, це просто не-здій-сне-нно. Взагалі. Ловити по використанню карток? Та три хаха, ну відкриє людина картку на маму, сестру, подругу, ніхто не відмовіть, будє штукенцію грн підкидати на місяць будь-якій пенсіонерці. Як і будь-хто. І питання вирішене. Переважна більшість тих, хто зараз ходить по вулицям з оновленими даними, ТЦК майже нікого не може наловити, подивіться - заходять, а в автобусах дальніх рейсів суцільні жінки. А тих хто данних не оновив, ви задовбетесь виколупувати зі схрону і всіх іх шукати. Вони не ходять вулицями, інакше б їх за два роки давно спіймали.

Добре, припустимо фантастичний сценарій, ви за допомогою позаземних технологій відловили всі шість мільйонів. Що ви будете з ними робити? Вони не будуть воювати, з різних причин. Посадити шість мільйонів у в'язницю? І де стільки взяти в'язниць, вони не гумові. Можна звісно організувати Гулаг, якщо натяк саме на це, але навіть там було 4,3 мільйони. Тому ваша пропозиція контрпродуктивна і непродумана.

Є більш гарна пропозиція: давайте чесно обговоримо потреби держави і чому держава не робить короткочасні контракти, зброю, законодавче закріплення ВОС? Гончаренко нещодавно сказав, що особисто знає військових які колись звільнились, і зараз хочуть назад, але чітко на рік, а їм відмовляють. Давайте от це проговоримо, ніж просто тиснути людей, вони зашились в броню і нічого ви з ними не зробите.
показать весь комментарий
13.10.2024 17:50 Ответить
Блін ... Звідкиля цифри ?

Заброньовані :
- частина водії комунального транспорту;
- енергетики;
- частина працівники с/г підприємств і фермерів;
- частина працівники житл.-комун. підприємств;
- 50 % держслужбовців (при цьому на держслужбі 75% - жінки);
- працівники підприємств ВПК;
- ну і ще там різні з ІТ, банки тощо, але не думаю, що їх вже так багато;
- центральних орг. влади та депутати ВР.
показать весь комментарий
13.10.2024 19:52 Ответить
"цифри, отримані Міноборони по завершенню терміну оновлення військово-облікових даних, говорять про недовіру суспільства до влади"
Цифри з МО, так що вони близькі до реальності.
показать весь комментарий
13.10.2024 20:04 Ответить
"Визначити статус кожного громадянина" - а у кого будe право визначити "стасус кожного громадянина"; хто, таким чином, має право распоряджатися життям кожного громадянина?
показать весь комментарий
13.10.2024 18:19 Ответить
Яке право має "кожен громадянин" визначати долю країни ??
показать весь комментарий
13.10.2024 19:53 Ответить
маленька сов'єтська армія, ніколи не переможе, велику сов'єтську армію!
показать весь комментарий
13.10.2024 18:20 Ответить
Колись ваш друг, Юрій, суддя КС України тут писав, як треба проводити мобілізацію - усіх силовиків відправити на фронт, замість них найняти жінок. Так само і ТЦК-ників - всіх на фронт, а замість них найняти жінок. Усіх чиновників некритичних структур - на фронт, замість них найняти жінок.

Ось перші категорії придатних для служби і насправді це справедливість, їх місце в державі - захищати державу, і всі ці категорії вже є в реєстрах, все з ними ясно. А якщо людина непридатна до служби у війську, то автоматично звільняти зі служби в органах влади.

Це перше, що має зробити держава для своєї безпеки, опертися на ці категорії і це їх корпоративна чи кланова честь - захищати зі зброєю державу.

А у нас утилізують людей похилого віку, хронічно хворих, людей немотивованих до війська, які здаються в полон при першій можливості. Це ж геноцидна держава.

Нащо тоді її захищати, якщо вона геноцидна, несправедлива, корумпована?
показать весь комментарий
13.10.2024 18:25 Ответить
" ... як треба проводити мобілізацію - усіх силовиків відправити на фронт, замість них найняти жінок. Так само і ТЦК-ників - всіх на фронт, а замість них найняти жінок. Усіх чиновників некритичних структур - на фронт, замість них найняти жінок."

Маячня. Частково це і так відбувається. Массово і швидко так не вийде. Це потрібно багато часу. Якби так було одразу у 2022 р.

Коли рашка послабне, упорядкування системи призову з часом буде. Наче як у Ізраілі.
показать весь комментарий
13.10.2024 19:57 Ответить
Ну от щось, наприклад, тих мєнтів, які шиють кримінальні справи за фотки з ОнліФанс, жінки не змінюють... От цих точно можна на фронт, бо їх діяльність абсолютно безполєзна!
показать весь комментарий
13.10.2024 20:10 Ответить
Місце для коментарів "А чо я!? Хай хтось за мене мою сраку прикриє!"
показать весь комментарий
13.10.2024 18:52 Ответить
Я думаю є інший варіант, і дуже швидкий. Відправити весь квартал 95, всіх дружків і наближених до сонцесяйного на фронт. І не в тил, а в нормальні бойові бригади. І зробити це можна без електронного реєстру, всі знають ці рила. Тоді народ побачить, що нема преференцій у окремих громадян, і перестане від того ж електронного реєстру ховатися, бо якщо вже дружків преза беруть, то і колишні менти і тп вже в безпеці не будуть. Зросте довіра і мобілізація піде нормально.
Але ж ви всі знаєте, що такого ніколи не станеться, правда?
показать весь комментарий
13.10.2024 19:26 Ответить
Тетянка Крупа вже їм інвалідність поробила.
показать весь комментарий
13.10.2024 19:58 Ответить
Ждемо Татарова різати чеченців в Курській області
показать весь комментарий
14.10.2024 06:26 Ответить
как бы не была отвратительна раша, а нельзя ли пойти ее путем, установив оплату за заключение контракта / за службу таким, чтобы набрать (набирать) ровно столько людей, сколько надо? Только в отличие от противника это будут еще и уважаемые обществом люди?

А о финансировании расходов на это мероприятие политическая власть ОБЯЗАНА договориться с гарантами по будапештскому меморандуму, не так ли?

И тогда будет набрано столько, сколько надо. Потому что защищать свою страну, да еще и за очень серьезные деньги - это не быть пойманным на улице. Тут будет и сознательность, и понимание, и уважение!
показать весь комментарий
13.10.2024 20:44 Ответить
Так в рашці в кордони відкриті. Хоча війна вже йде на її території.
показать весь комментарий
13.10.2024 21:19 Ответить
А потому и открыты, что за огромные деньги добровольно желающих хватает. Только там это позор и осуждение общества, а тут еще и уважение впридачу.

И в Украине, если бы платили за службу реально огромные деньги, набран был бы личный состав и исчезла бы коррупция по отмазыванию
показать весь комментарий
13.10.2024 22:19 Ответить
Пенсіонери силових відомств мирного часу, які в 39 років виходили в запас з пенсією 15 000 грн і 50% пільгами по комунальним рахункам це та категорія громадян, яким держава в мирний час видавала в кредит військові звання, гроші, фізичне здоров'я і вільний час. Тепер кредит треба відпрацьовувати. По різним даним таких осіб від 600 тисяч до 4 мільйонів і ця кількість сповна покриває оту потребу Залужного в мобілізації 300-500 тисяч бійців.
показать весь комментарий
13.10.2024 22:44 Ответить
Правильно пропонує Юрій. Реєстр виборців мінімізував махінації на виборах. У словах опонентів Бутусова переважає якийсь панічний страх. Але коли програє Україна ваш страх не допоможе вам вижити в умовах окупації. В кращому разі опинитесь в окопах десь від Вільнюсом чи Варшавою
показать весь комментарий
13.10.2024 22:46 Ответить
По пункту 1 не переконливо, а значить - не реально.
По пункту 2 - не зовсім вірні дані. Бо, по-перше, МСЕК залучена до процесу мобілізації лише дотично, коли видає довідку про інвалідність, яка надає право на відстрочку.
Тут, до речі, є одна цікава колізія в законодавстві: "букет" симптомів і діагнозів хронічних хвороб, що за нормативами, якими керуються ВЛК, ледь тягнуть на пункт "б", а то і "в", тобто висновок "придатний", МСЕК можуть легко перетворити на інвалідність 3-ї групи. Звісно, що не безкоштовно. І тут вже ніякі реєстри не допоможуть, бо так працює система.
А по-друге, електронний реєстр військовозобовязаних вже існує. І саме з нього видавались витяги всім, хто встиг зареєструватись у ньому до 17.07.2024. І у ньому містяться весь необхядний перелік даних про потенційного мобілізованого, включно із даними про проходження ВЛК та придатність до військової служби.
Тож, зараз у ТЦК немає жодних перешкод для безпрервного формування списків військовозобов'язаних з потрібними ВОС для їх мобілізації і заповнення відповідних вакансій у військах.
показать весь комментарий
13.10.2024 23:25 Ответить
Про що і навіщо це все - я хз.

Сам Вакарчук формально проходить службу у львівському ТЦК.

Це якщо хтось не знав раптом.

Що робить цю ситуацію ще більшою ганьбою.
показать весь комментарий
13.10.2024 23:54 Ответить
У держави є реєстр платників податків, реєстр виборців.

А ще у держави є 39 млрд ЗВР.
Якщо запропонувати по 20 тисяч доларів кожному новому солдату, щоб набрати 200 тисяч, це всього навсього 4 млрд доларів, або 5% від ЗВР.

Але гроші краще звісно приберегти, щоб потім через схеми рефінансів як у 2014-2016 півністю обнулити ЗВР і потікати у Лондони.
показать весь комментарий
14.10.2024 00:14 Ответить
в процентах ошибка, но по сути абсолютно верно
показать весь комментарий
14.10.2024 00:57 Ответить
Пане Юрію. Ви думаєте купите людське життя погрозами, штрафами, полюванням?
Ця держава згнила, і Зеленський це тільки верхівка айсбергу, після років селективного відбору непотребу і кумів в державні органи і силові структури. Чому достойні люди не йшли на держслужбу? Бо без кумів та з моральними якостями ти закінчиш або жебраком, або цапом-відбувайлом за чужі схеми.
Що не чиновник-хабарник, так і усі його родичі в чиновниках - кругова порука і цілі сімейні клани. Якимось чином у війну депутати, чиновники, ТЦК, поліція купляють собі нові автівки і квартири, а усі інші гинуть на війні і виживають як можуть.
...Знаєте що буде з військовими після війни? Їх усіх, викинуть на помийку, це вже і зараз відбувається. Вони, хто зберегли цю країну не отримають нічого, бо все вже поділено між тими хто доїв цю країну десятиліттями.
показать весь комментарий
14.10.2024 00:42 Ответить
Прийміть закон, за яким чиновником, держслужбовцем, депутатом можуть бути обрані тільки добровольці, хто підтверджено(!) пройшов фронт у безпосередніх зіткненнях з росіянами. Тоді я повірю в щирість держави.
А зараз мразі, які багатіли на людях, теж багатіють як раніше, але стали тепер їх руки не тільки в твоїх кишенях, а і на шиї.
Ну-ну, дайте скільком там, 4-5млн людей які вже зненавиділи цю державу зброю.
показать весь комментарий
14.10.2024 00:52 Ответить
Та і "військові" у нас є цікаві, яким генералом стане і чим зараз торгує брат Єрмака, як казали, з кабінету Буданова?
А інтерв'ю голови Одеського ТЦК хтось бачив? Воював він, а де не скаже, тіло на два стільці ледь вміщається, золотий ціп в пів кіло на шиї присутній, вартістю мабуть як автівка, в боях мабуть заслужив.
А самого напівлегитимного, який насміхався над повістками публічно, не хочуть пошукати? Зброд трускавецьких шахраїв давно вичерпали свою легітимність, тим більш щоб відправляти когось гинути.
Постанови штампуються рнбо і шмигою за вказівками оп з 20-го року, вже і закони приймати не треба. Іноземні, незалежні ради витискають з держкомпаній, щоб приймати рішення для потрібних людей і їх надприбутків. А ти йди загинь за них. Ага.
показать весь комментарий
14.10.2024 07:01 Ответить
Все так і є.
показать весь комментарий
14.10.2024 19:33 Ответить
Вся надія на мене. Оголосили злочинцем і ухилянтом. Я винний. Хоча який я злочин зробив в Україні, якщо чверть століття там не живу? Загадка. З таким підходом русифікуйтесь й йдіть під Кремль.
Спочатку внутрішні резерви кидайте в пекло, це якось справедливіше.
А ще за майновим статусом - надала Україна тобі можливість збагатитись, то й кулемет тобі першому в руки захищати цю збагачувальну систему. По порядку - від багатших до бідніших. Маєш мільйон - мільйон факторів ставати в стрій. А то в бідних й так нічого нема, та ще й непримарна можливість втратити життя + не лишити мільйона своїм дітям.
показать весь комментарий
14.10.2024 01:54 Ответить
Тобто треба ще гайки під закрутити👏
показать весь комментарий
14.10.2024 02:14 Ответить
А чого це перший коментар до статті видалили? Незручно вийшло чи як?
То я повторю

"Не дурний, наче, Бутусов, а так нічого і не зрозумів.
Мабуть, через те, що шансів бути мобілізованим у нього немає."
показать весь комментарий
14.10.2024 09:47 Ответить
Така от думка

показать весь комментарий
14.10.2024 18:33 Ответить
Філософський висновок. Тобто, дій не буде. Жопоробиш, Мар'яну Володиміріну краще не зачіпати, інакше бригаду розформують за 24 години.
показать весь комментарий
14.10.2024 19:36 Ответить
Ну а як? 4 мільйони заброньовані, вони не будуть приймати участь. Шість мільйонів кажуть - йдіть до біса з такими бронюваннями, кордонами, і м'ясовійною. Це вже 10. Два мільйони силовиків, які взагалі не приймали участь в бойових діях: мільйон резервістів, 300 тис ТЦК, 120 тис менти, 800 тис армія з якої на нулі 150 тис кричать - рятуйте! Бо проти них 5 російських бригад зосереджені. Ну заборона мобілізації до 25 то окрема тема, це скільки ще мільйонів?

Сумний цирк зі злими клованами, уобіщні вистави. Нам потрібне реальне врахування думки всіх людей, зміна політики, стиль ведення війни неприйнятний.
показать весь комментарий
14.10.2024 19:45 Ответить
"Мешканці Делга - і ще кількох схожих світів - виявили, що утримувати робочі механізми надто невигідно. Не подбаєш про машину, вона почне тебе ігнорувати. Не вкриєш в ангарі - іржавіє. Не змажеш як слід - згорить. Розженеш сильніше - розплавиться. Не заправиш - заглухне.

Інша справа - раби! Вони орють за умов, яких жоден механізм не витримає. Їдять що дають, сплять десь доведеться. Якщо раб помирає, господар зовсім не в збитку, оскільки раби, на відміну від дорогих апаратів, - самовідтворювана сила. Вже цього достатньо, щоб віддати їм перевагу перед машинами."
показать весь комментарий
15.10.2024 10:55 Ответить
Ну и что поможет электронный реестр сегодня написали годен, а через неделю получил тяжёлое заболевания или состоит в реестре на вызов не пришел прячется где то. Или удрал за границу и полно вариантов,что реестр, что нет. Телефон выбросил.это надо со школы, учить родину любить и защищать , как было при союзе.
показать весь комментарий
15.10.2024 19:33 Ответить