4780 посетителей онлайн
14 643 83
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Не буде ніяких виборів, буде війна

Я спочатку думав що це жарт, але ні. Наші політичні квадробери знову оживились і бігають з ідеєю виборів в наступному році. Визначаються хто з ким і проти кого буде і тд. Дивовижна просто відірваність від реальності.

Причому часто це ті самі люди, які ще недавно бігали з такою ж безпідставною вірою в контрнаступ чи швидку перемогу.

Не буде ніяких виборів, пацани, дівчата і ті хто не визначився. Запамʼятайте цей твіт, блд. Буде війна, холодна і мокра, довга і зла. І ми її, наразі, не виграємо

Топ комментарии
+26
Пан Дейнега каже, що буде довга війна і кличе усіх в мокрий окоп. А сам воювати, певно, не піде. А піде на вибори...
показать весь комментарий
11.12.2024 14:58 Ответить
+20
якщо ми не поміняємо цю владу зрадників-мародерів якнайшвидше, то під їх орудою Україна втратить свою державність, бо вся влада в руках цієї 5 колони. Це приблизно, якби Ізраїль планував перемогти Хезболлу, наобиравши собі президентом та верховним головнокомандувачем симпатика Хезболли, який би називав Ізраїль порноакторкою та реготав би з Холокосту.
показать весь комментарий
11.12.2024 15:09 Ответить
+17
У вас грошей до весни, потім *****) Так що війна може продовжуватись лише в ваших хворих головах. За війну ж платити треба. Атракціон небаченої щедрості з закиданням по 50 лярдів закінчується. До побачення, сволоти)

Європа може трішки розтягнути в часі цю агонію, але тотальну війну не потягне. Ні технічно, ні може бути фінансово. Захід готується до завершення і проводить консультації по можливості ввода миротворців польських, французських, та інших. І вибори будуть. Макрон і Шольц ну ніяк не виглядають політичними квадроберами.

Головою об стінку) Можете ще позавивати "воювати будуть всі". У скількох же людей накриється годівничка, мама дарагая! Одне тільки ТЦК перестане отримувати з людей квартири, автівки, лікарі туди ж. Розумію ваш розпач, і святкую.
показать весь комментарий
11.12.2024 17:32 Ответить
Комментировать
Сортировать:
*********** Колишній заступник міністра оборони.
це, він так вселив надію, чи до чого цей висер?
чи, він це написав, приставляючі ствол ак до скроні?
показать весь комментарий
11.12.2024 13:51 Ответить
Цей Дейнега був заступником міністра в 2023 році , тобто він теж є частинкою того ЗЕшмурдяка на чолі з Потужним та Незламним Лідором, який "мудрий нарід-суїціднік73%" радісно привів до влади , а по-факту для знищення України формату 2015 року ( Мінськ-2 ).

І ВОНО ще пересічних лякає - "Буде війна, холодна і мокра, довга і зла. І ми її, наразі, не виграємо".

Побачимо ... як Трамп вас , ЗЕплісняву, примусить до заморозки війни та відповісти - де поділися мільйони долярів з американської допомоги Україні. Ви , зелені потвори , мабуть бажєте , щоб війна ще багато років шла і ви продовжували пиляти західні гроші ... ЗЕбіли думкою багатіють.
показать весь комментарий
11.12.2024 19:56 Ответить
Александр Мовчан - кремлівський троль, його завдання гадити на українських патріотів
показать весь комментарий
11.12.2024 21:19 Ответить
Це зечмоня - пардон український патріот? Чи може дейнега який влало прибарахлілся заступникрм міністра та й зараз не бідує? Пишіть щось хоч трохи правдоподібне
показать весь комментарий
12.12.2024 00:58 Ответить
Ти , мабуть , з Кремлем на зв'язку, що таке варнякаєш ... або з Резидентом Єрмаком спілкуєшся - великі в тебе , ЗЕЛЯбобику , фантазії , а по суті й відповісти не можеш.
показать весь комментарий
12.12.2024 08:48 Ответить
Може й не троль кацапський-більш схоже на українську гниду.Особливо любить "гнидити" в особистих блогах волонтерів та публічних осіб.Все йому не то й не так,обпльовує та "парафінить" користуючись безнаказанністю за публічний хейт.
показать весь комментарий
12.12.2024 13:25 Ответить
Викривання підкацапницької зеленої банди зрадгиків та лікування шокером її місцевої платної кретинячої клаки - є доброю українською справою, за зо п. Мовчан заслуговує на народну повагу.

А на підсмоктувачів зеленої банди чекають сирійські казани

Їм уже час язички до срак позапихувати.
показать весь комментарий
13.12.2024 12:52 Ответить
Трамп такійже блазень..тікі більшій...
показать весь комментарий
11.12.2024 21:56 Ответить
Це можна було казати в 2016 році після обрання Трампа на перший термін , а зараз таке говорити НЕМОЖНА, бо зараз Трампа американці обрали вже на другий термін після 4-х років володорювання комуно-демократів на чолі з дідусем Байденом , який в 2014 році був Віце-Президентом у Нобелівського Лауреата Премії Миру Обами, який й дозволив Путлу спокійно захопити Крим після раптової втечі тупої лякливої урки Янека , від чого у Кремлівського Діда поїхав дах і він поліз в Крим.

Треба почекати та подивитись - що воно буде після 20 січня 2025 року.

А Вова Оманський , Пророк Єрмак та всі ці "арахамії" нехай готуються до можливого їх прийому на американській базі в Гуантанамо , де американським слідчим буде комфортно задавати їм неприємні запитання про мільярди зникнувших долярів американських платників податків, які за дідуся Байдена надали Україні для спротиву Путлу та його Орді.
показать весь комментарий
12.12.2024 08:59 Ответить
Ага..Трімпель вже сказав сьогодня що американською зброею в глиб раші бити недозволить..З якого переляку Трамп свого другана Путла буде бомбить?..Так Зеленомордим може за розкрадання й дистанеться на горіхі..Трамп ще їх кремляді передасть..Не надо мені ще ціею бидлотою Трампом мозги засирати.. мені знов готуватись на передок зза вашого трампа та зелі....
показать весь комментарий
12.12.2024 22:05 Ответить
вся ця трахомудія про комуно-демократів то локшина вам на вуха..тому що головний єллекторат Трампа це малозабезпечені та малоосвітчені мекси та негри,єммігранти(бо вони пролізли й нехочуть іншіх) шизня всіх відтінків,конспірологи та просто хворі на голову..чистий комуно подсос,вата ватяна та нацики,це й е лохократ Трампа..
показать весь комментарий
12.12.2024 22:15 Ответить
Соціологія останніх виборів показала, що це абсолютно хибна думка.
показать весь комментарий
13.12.2024 12:54 Ответить
Насправді,пох. -чи бідон чи трампон! Нас роззброювати русні допомагали саме Штати-навіть гроші виділяли,помпезнео Будапештський меморандум підписали гарантуючи суверенітет.Свої гарантії повинна дотримувати саме держава-США а не демократи чи республіканці.
показать весь комментарий
13.12.2024 17:35 Ответить
Ну тут всего два варианта или да или нет
показать весь комментарий
11.12.2024 13:57 Ответить
не буде-це вже термінальна стадія!
показать весь комментарий
11.12.2024 14:02 Ответить
Вперше абсолютно згоден з Автором.

Політичні квадробери - геніально! У даному випадку - зелені мавпи - засунули руку в державну коробку, схопили банан і вже не можуть витягнути руку.
Вісь зла - росія, китай, іран, північна корея і їхні сателіти тільки кріпчають і стають злішими.
Буде війна. І скоріше за усе - ядерна.
показать весь комментарий
11.12.2024 14:33 Ответить
Сплюнь і перехрестить, в ядерній війні Україні не вижити.
показать весь комментарий
11.12.2024 14:42 Ответить
Як раз все не так трагічно - аби наші ідоти і справді не затіяли лабати ядерну бомбу, як отой придурок Лукашенко - від війни відкручується, а на свою територію затягнув ядерні боєголовки - то ж і отримає Білорусь по саме не можу. Ядерна війна буде не з Україною - тому сюди може й не прилетіти. Коли станеться ядерна війна - з Україною так чи і накше буде вже все вирішено.
показать весь комментарий
11.12.2024 14:47 Ответить
Тут давно сказано Митцем: якщо будівництво не на₴бнеться зараз, - воно обов'язково на₴бнеться в наступному кварталі. Динаміка демографії нас прикончить все одно, років за 50 максимум.
показать весь комментарий
11.12.2024 19:16 Ответить
Колись мій приятель, відповідаючи на питання "коли оженишся", говорив "в суботу".
Ви не сказали, коли саме вона буде. Може, ще назвете день і годину? Чи хоча б місяць?
Є сенс змагатись, хто який прогноз зробить?
Те, що ви зазвичай писали, видавалось мені змістовним та виваженим. Останнім же часом стало схоже на відчай.
Поспішаєте ділитись відчаєм?
показать весь комментарий
11.12.2024 16:06 Ответить
Є такий анекдот - Петро сидить на гілці і пиляє ту гілку, на якій сидить. Василь йде повз і каже - припини - ти ж гепнешся. Петро не припинив і гепнувся - тай каже вслід Василю - ну ти, клятий чаклун. Краще зараз попереджати про те, що ядерна війна буде - і хай так не станеться, ніж приспати усіх запевненнями, що ядерної війни не буде - і це виявиться неабияким сюрпризом.
Шашличків ми вже наїлися?
показать весь комментарий
11.12.2024 16:29 Ответить
Дивна у вас логіка.
Може, тоді варто почати попереджати, що на Землю впаде комета, що вибухне мега вулкан Флегрейські поля в Італії та ще більший в Єлоустонському парку?
Хоча, це вільна країна, якщо хочете, продовжуйте.
показать весь комментарий
12.12.2024 11:15 Ответить
До речі про комету чи вулкани. Комета на землю точно впаде. Але коли - ніхто не знає. І людство може бути знищене або ж через місяць, або ж через 10 мільйонів років. Чи буде виверження вулкану - теж не дуже відомо. Але, погодьтеся - може таки не варто людям селитися на схилах птенційно небезпечного вулкану? А щодо суспільних процесів - то прогнозувати їх навчилися досить точно, бо людство живе вже дуже давно і людська сутність і психологія склалася тисячі років тому і не змінюється.
показать весь комментарий
12.12.2024 11:22 Ответить
Насправді - велика помилка вважати війну рашистів з Україною "локальним" конфліктом. Це поверхневий погляд недалеких політиків типу Зеленського чи Трампа. Ця війна має серйозні глибинні причини і веде до великих глобальних наслідків. Але це довга і складна розмова. Світ знаходиться на початку нового циклу - покоління "зет" - а в кінці циклу завжди війна. Людство живе вже так довго, що це все вже було у віках, як заповідано у Еклезіаста.
показать весь комментарий
11.12.2024 17:00 Ответить
Хто такі покоління ,,zet"?
показать весь комментарий
12.12.2024 09:36 Ответить
Якщо в суспільстві відбувається якась серйозна трагедія (війна, цунамі, землетрус, виверження вулкану тощо) то "пам'ять" про реалії цих подій майже зникає у четвертому поколінні. Говоримо про війну. У цьому циклі чотири покоління: перше - "zero" - покоління, якого безпосередньо торкнулася війна - це покоління категорично і абсолютно не бажає такого ще раз. Покоління X - їхні діти, які теж частково відчули результати війни на своїй шкурі і загалом не згодні таке "повторити"; покоління Y - онуки - вони про війну чули тільки розказні і уявлення про війну у цього покоління значно перекошене у сторону героїзму-романтизму; покоління Z - правнуки, повністю втрачає страх перед війною і, як зараз у рашкостані, може бігати з вереском "можем повторіть" - бо абсолютно не усвідомлює, що таке війна насправді. Якщо цю схему застосувати до виверження вулкану, то відомо, що назад у вражені від виверження вулкану райони люди повертаються на четверте покоління - Z. На відміну від вивержень вулканів, які відбуваються за своїми правилами, суспільні події мають досить чітку циклічність - історично це досить добре видно. Зараз на планеті керує головним чином покоління Y, але воно стрімко вимирає - приходить покоління Z - повні придурки з викривленими уявленнями про життя.
показать весь комментарий
12.12.2024 11:05 Ответить
Щиро дякую за розгорнуту відповідь!
показать весь комментарий
12.12.2024 19:11 Ответить
Влучно і корисно, дякую.
показать весь комментарий
13.12.2024 12:56 Ответить
Вживати поняття "світова війна" щодо поточних подій є безумовною спекуляцією, так само як і пророкувати, коли і яка вона буде, позаяк історично це поняття застосовують до завершених війн. Ознаки потенційної великої війни можуть (і будуть) надто відмінними від колишніх воєн, хоча риси колишніх лишатимуться. Це як на нашому фронті - ми воюємо в посадках і окопах, як і 100 років тому, проте визначальною рисою війни є дрони. Те саме стосується і світового зіткнення. Не колишні, а майбутні риси війни визначатимуть його характер. Саме про це кажуть, що генерали завжди готуються до колишніх війн. На противагу військовим, які принаймні готуються, поверхневі, не підкріплені аргументами міркування виглядають звичайним хайпом навколо цього пекельного сенсу.
Як на мене, збільшення регіональних конфліктів наразі ще не є підставою для виникнення протистояння великих геополітичних гравців. Навпаки, вони висловлюють всіляке небажання прямої участі за межами проксі війн. Ба більше, я припускаю, що навіть ядерний інцидент за участю кацапів може не призвести до війни світового рівня, проте викликати посилення їхньої ізоляції.
показать весь комментарий
11.12.2024 21:58 Ответить
"...збільшення регіональних конфліктів наразі ще не є підставою для виникнення протистояння великих геополітичних гравців..."

Це приблизно так ніби лікар каже - наявність висипу на тілі ще не є підставою вважати, що у людини сифіліс. Формально це правда. Одна думка дуже слушна - прогнози справа невдячна. Насправді прогнозування у будь-якій сфері фактично базується на виявленні тенденцій у минулих подіях - хоч у фізиці, хоч у суспільних науках. Збільшення частоти вулканічних поштовхів не обов'язково означає, що буде виверження вулкану - це так. Але. Для чого взагалі робляться прогнози? Не для того ж, щоб просто потеревенити? Прогнози робляться для того, аби щось робити, до чогось підготуватися. Щоб потім МОЖЛИВЕ виверження вулкану, яке таки відбулося, не застало людей зненацька. Зазвичай адекватний прогноз - це таблиця ВІРОГІДНОСТІ того чи іншого сценарію. Що сьогодні є фактом? Вірогідність ядерного конфлікту ЗРОСТАЄ - з цим погоджуються усі. Тож - що робити? Робити треба все, аби цю тенденцію переламати - щоб вірогідність ядерної війни зменшуваляся. Так мислять усі провідні аналітики і політики. Нажаль, у цій "парадигмі" є один сумний висновок - якщо для зменшення вірогідності ядерної війни умовний захід прийде до висновку, що СЬОГОДНІ треба здати Україну рашистам і продовжити боротьбу "вдовгу" - вони це зроблять. Корінь зла не у дронах, корінь зла у ядерній зброї.
показать весь комментарий
12.12.2024 08:39 Ответить
Вибори для Зешобли, це пожиттєві терміни за держзраду, тому вони не допустять виборів, навіть завдяки великому кровопролиттю, зевиборці нас всіх зробили разом!
показать весь комментарий
11.12.2024 14:35 Ответить
Пан Дейнега каже, що буде довга війна і кличе усіх в мокрий окоп. А сам воювати, певно, не піде. А піде на вибори...
показать весь комментарий
11.12.2024 14:58 Ответить
Справа не в тому чи піде в окопи особисто Дейнега.
Я чесно, от абсолютно щиро не розумію як керманичі України планують вести ДОВГУ війну силами ось такої бусифікованої армії і в умовах невимовного соціального напруження в країні. І не лише керманичі. Кого не відкрий, не включи в ютюбі одна й таж шарманка. Від Портнікова до Касьянова і ко. Війна на роки. Мобілізують усіх. Ітд, ітп. Причому про якісь зміни для того, щоб мати можливість вести таку війну ніхто не каже.
Тож у мене питання, а як ви, панове експерти, це уявляєте? 2030 рік. ТЦК проводить рейд у дитсадочку? Воюють вже 70-річні? Замість електрики, велике та потужне вогнище незламності на місці колишньої океан плази? В тисі крокодили, а на західному кордоні фортифікації і друга армія? Як ви уявляєте можливість вести війну роками такими засобами та методами, як зараз?
показать весь комментарий
11.12.2024 20:09 Ответить
Поки спеціальний патруль не заставляє відкрити рота на предмет золотих зубів - переживати нема про шо
показать весь комментарий
11.12.2024 20:30 Ответить
Нещодавно колишній послом ЄС в Україні Матті Маасікас написав мемуари. Раджу знайти витяги з них і прочитати. Зокрема там ясно написано про плани керманичів України.
От звідти -
"Немає сенсу планувати свій графік в Україні наперед. На пострадянському просторі люди не вірять у планування, бо ми ж пам'ятаємо смішні плани п'ятирічок в СРСР, правда? Тому ми робимо те, що потрібно, тоді, коли потрібно"
"В Україні я не звертав уваги на жодні документи під назвою "план", "стратегія" чи "план розвитку", навіть коли вони створювалися на замовлення ЄС. Найчастіше їх робили для міжнародних донорів - і не планували виконувати"
От і відповідь на Вашу тезу - як керманичі України планують вести ДОВГУ війну. Ніяк не планують. Вирішуються поточні питання.
показать весь комментарий
11.12.2024 20:32 Ответить
Ну так тоді розмови про ДОВГУ війну не мають жодного сенсу. Бо усе наї...ся ще до 2026.
Або саму стратегію і методи ведення війни та, головне, комплектування армії, повинні бути змінені саме під ДОВГУ війну. Ну або усі все розуміють і просто чекають коли все посиплеться.
Інакше я не розумію сенсу того, що відбувається.
показать весь комментарий
11.12.2024 20:47 Ответить
Для ДОВГОЇ війни потрібне не лише зброя. Потрібна працююча економіка та, як би це сказати, не просто надійний тил, а соціально спокійний надійний тил.
Яка може бути ДОВГА війна, якщо населення люто ненавидить один з найважливіших інституцій такої війни - тцк? Це ж треба було докеруватися до того, що населення ставиться до цієї надважливої ланки ведення війни так, що вже лунають пропозиції змінити їм форму,! Щоб, на хвилиночку, НЕ дискредитувати ЗСУ. Про яку ДОВГУ війну при таких соціальних настроях ви ведете мову, панове експерти?
Якщо ми плануємо ДОВГУ війну, то нам доведеться, пробачте, робити те, що робив Порошенко. І те, що роблять зараз кацапи. Створювати контрактну армію, поступово повертати людям хоч якісь права та можливості, відкривати кордони, щоб запрацювала економіка і у людей повернулася хоч якась довіра до власної держави, відселяти нарешті народ з прифронтових територій і будувати там тотальні мінні та інші фортифікації.
А як інакше вести ДОВГУ війну? Історія не знає інших методів вести довгу війну проти переважаючого супротивника.

До речі, сам факт наявності контрактної армії та стабільної соціальної ситуації в Україні змусив би ***** піти на перемовини. А зараз йому достатньо трішки почекати, поки в Україні не почнеться черговий 1917. Це ж очевидно.
показать весь комментарий
11.12.2024 21:02 Ответить
Одно утешает, что все эти псевдоэксперты попадают пальцем в жопу, причем в 90% и более
Я их перечитал море и забил.
показать весь комментарий
11.12.2024 15:09 Ответить
якщо ми не поміняємо цю владу зрадників-мародерів якнайшвидше, то під їх орудою Україна втратить свою державність, бо вся влада в руках цієї 5 колони. Це приблизно, якби Ізраїль планував перемогти Хезболлу, наобиравши собі президентом та верховним головнокомандувачем симпатика Хезболли, який би називав Ізраїль порноакторкою та реготав би з Холокосту.
показать весь комментарий
11.12.2024 15:09 Ответить
Схоже до автора вже звертались заслані козачки.
показать весь комментарий
11.12.2024 15:10 Ответить
буде громадянська війна з фашистським режимом
показать весь комментарий
11.12.2024 15:21 Ответить
Йосипа Пілсудського на пост лідера Польщі призначили фактично німці, а потім його визнали країни Антанти

Тоді, правда, культура Європи (політична в тому числі) була інша, ніж зараз

Всяке було
показать весь комментарий
11.12.2024 15:40 Ответить
Пан Віталій Дейнега - шановна еліта, лідер по суті.
Експертним висновкам його слід максимально довіряти!

Якби ж тільки песиголовці за допомогою Трампа не зрадили та не закатували Україну!
показать весь комментарий
11.12.2024 15:45 Ответить
Дейнега перелогінься
показать весь комментарий
12.12.2024 01:04 Ответить
Ще один поет, який втратив зв'язок із політичною лінією.
показать весь комментарий
11.12.2024 15:47 Ответить
найбільша проблема - це те, що із зеленими квадроберами цієї війни нам виграти зась. без варіянтів. повернути до реальности верховного кваЗЕмодо - справа також безнадійна. що робити - хз ...
показать весь комментарий
11.12.2024 15:56 Ответить
Не буде ніякої пердомоги, буде вимирання.
показать весь комментарий
11.12.2024 15:59 Ответить
Як скажуть США, так і буде. США вимагають виборів, бо Гундос - нелегітимний, зелені це підтверджують, так що вибори будуть, а війну - заткнуть до осені сліыдуючого року.
показать весь комментарий
11.12.2024 16:00 Ответить
Буде віна назавжди, а якщо ні то всякі данеги та інші зелені та ті хто сидить при штабах зроблять все можливе що б ця віна не закінчилася. ТЦК є яещо що то можна ще залучити мусорів.
показать весь комментарий
11.12.2024 16:01 Ответить
У дописі шановного Дейнеги є лише одна фраза, варта дуже, дуже великої уваги.
Остання фраза допису.
І у мене є лише одне питання з приводу цієї фрази.
На чому базує свій висновок пан Дейнега?
показать весь комментарий
11.12.2024 16:25 Ответить
Я не Дейнега, але такі висновки робляться просто з аналізу швидкості втрат территорії.
показать весь комментарий
11.12.2024 17:52 Ответить
Швидкість не така, щоб аж. Але систематичність проглядається акурат після завернешення потужно анонсованого контрнаступу. Ось що лякає.
показать весь комментарий
11.12.2024 18:09 Ответить
Чого автор колишній заступник, хіба погано було в МО працювати?
показать весь комментарий
11.12.2024 16:29 Ответить
більше половини дописувачів не знає, хто такий Віталій Дейнега і чому він був заступником міністра й став колишнім..., дуже сумно, адже більше половини дописувачів - не з України й мало цікавляться її історією, навіть недавньою..., хоч гуглом навчились користуватись й більш-менш перекладають з російської...
показать весь комментарий
11.12.2024 16:42 Ответить
Історія - не більше ніж белетристика для почитати на горшку. Переписується аж бігом під поточний контекст.
показать весь комментарий
11.12.2024 20:32 Ответить
Це "розумне висловлювання" стоїть поруч з "всі баби - *ляді".
показать весь комментарий
11.12.2024 21:24 Ответить
У вас грошей до весни, потім *****) Так що війна може продовжуватись лише в ваших хворих головах. За війну ж платити треба. Атракціон небаченої щедрості з закиданням по 50 лярдів закінчується. До побачення, сволоти)

Європа може трішки розтягнути в часі цю агонію, але тотальну війну не потягне. Ні технічно, ні може бути фінансово. Захід готується до завершення і проводить консультації по можливості ввода миротворців польських, французських, та інших. І вибори будуть. Макрон і Шольц ну ніяк не виглядають політичними квадроберами.

Головою об стінку) Можете ще позавивати "воювати будуть всі". У скількох же людей накриється годівничка, мама дарагая! Одне тільки ТЦК перестане отримувати з людей квартири, автівки, лікарі туди ж. Розумію ваш розпач, і святкую.
показать весь комментарий
11.12.2024 17:32 Ответить
Насправді, Україна дійсно могла б воювати роками, якби з самого початку було введено контрактний принцип мобілізації. Нагадаю, з 2017 по 2022 в Україні ВЖЕ була досить таки ефективна контрактна армія. І саме це дозволило країні жити з відкритими кордонами, активно розвиватися економічно та інфраструктурно і навіть отримати безвіз. Хоча в країні вже йшла війна і, до речі, фактично ж там, де і наразі.
І ті позиції, які було облаштовано ще до 2022 кацапи не могли взяти до поточного року.
Як свідчить історія, наймана армія може воювати роками і десятиліттями. А от бусифікованої - ні.
показать весь комментарий
11.12.2024 20:21 Ответить
Влажные фантазии задрота.
показать весь комментарий
11.12.2024 22:46 Ответить
З таким політичним керівництвом - воюй сам. Або зміна влади, або ідіть ******
показать весь комментарий
11.12.2024 18:02 Ответить
Чому ж Дайнега не говорить, що вибори лаштує влада, що це Гундосик, хоче хутко переобратися?
показать весь комментарий
11.12.2024 19:46 Ответить
Логічно. Ніяких виборів не буде... Які можуть бути вибори коли ворог суне і коли щоденно втрачаються території.. Хто б їх не хотів. Порох сказав : ніяких виборів до закінчення війни.
показать весь комментарий
11.12.2024 20:12 Ответить
і вже ж оп-а прямо скаже, як в дідовській рекламі "при всьому багатстві вибору, дєрьмаку альтернативи Нєт!"
показать весь комментарий
11.12.2024 20:12 Ответить
Запам'ятайте цей твіт (с)
Та багато хто його запам'ятає.
Ти, головне, його не видаляй.

Щось забагато останнім часом "Черчеллей кімнатних" розвелося.

Як доказ того, який ти завзятий - можеш ще зганяти на ЛБЗ, до мобіків, зачитати там, прямо на позиціях свій "твіт". Що ви тут будете вигрібати поки не здохнете, а як здохнете - то наловлять замість вас, дітей ваших.

А можеш сам вхопити калашмат і го штурмувати підарські позиції.
Можеш? - то давай!!!
Не можеш - то пам'ятай:
Ти всього на всього розпорядник чужих грошей, а не здоров'я, життів і доль.
показать весь комментарий
11.12.2024 20:31 Ответить
А стосовно виборів: особисто я, якщо колись і піду на вибори - то виключно заради того, щоб зіпсувати свій бюлетень.
показать весь комментарий
11.12.2024 20:48 Ответить
Хто б сумнівася,що ти мавпа. Одна з тих, що обирали в 2019 році.
показать весь комментарий
11.12.2024 21:27 Ответить
Ти знаєш за кого я голосував, і чи голосував взагалі? Я ж тобі вже написав один раз іди н а х у й, дідловоєватєль_1941.
показать весь комментарий
11.12.2024 21:46 Ответить
Не правільно!!! Якщо ви прийшли на "вибори" , то вас і інших - зафіксували, засняли, порахували, і це головне. Тобто " вибори " різні спостеригачи визнають, як лигітимні.
А цей бюлетень , щоб ви там ні намалювали - до лампочки. Всі бюлетні вже готові , пораховани і складени.
показать весь комментарий
12.12.2024 08:01 Ответить
Сам автор вірить у зелену команду ?
Не поміняємо владу - програємо. Що робити ?
показать весь комментарий
11.12.2024 20:36 Ответить
Воювати, бо вибору немає, і виборів не може бути по закону. Не сци.
показать весь комментарий
11.12.2024 21:29 Ответить
Ну накінець-то тут написали правдивий прогноз,а то місцева шушера на чолі з Геником вже змели Зелю,вибрали Залужного в президенти і переможно перемагають всю корупцію.😁
показать весь комментарий
11.12.2024 22:39 Ответить
Як не крути - вони влада! І якщо наші владні політики носяться з виборами, то вони щось знають. Бо на відміну від простих людей, чи військових - вони мають змогу бачити закулісну політичну картину, і очевидно зробили для себе висновки, що треба готуватись до виборів. Тим більше, знаючи нашу владу, вони точно призначать вибори як скоріше при першій же паузі у війні! Чому? Поки опоненти будуть не зібрані, ще будуть думать кого і в якому форматі висувати, кого підтримувать. У влади вже все буде готово для переобрання: штаби, кандидати, марафон і адмінресурс! Це ж очевидно!
показать весь комментарий
11.12.2024 23:16 Ответить
А вони ( вибори) взагалі колись (справжні ) були? Якщо хтось досі думає , що були, то нехай і далі так думають.
Теж саме і з війною - насправді договорняк, такий же, як і "вибори".
показать весь комментарий
11.12.2024 23:52 Ответить
К слову это тот самый зам министра который единственный запустил в МОУ проект внедрения системы тылового обеспечения на базе натовского сн=тандарта SAP R/3. До него ее все саботировали несмотря на требования США безотлагательно внедрить. Я как единственный эксперт в Украине этого натовского решения зяявляю без него мы были обречены на неуспех в контрнаступлении и 'гениальный' Залужный тут не причем.
показать весь комментарий
12.12.2024 00:30 Ответить
Слава Ослу і його посіпакам! Даешь другий срок!
показать весь комментарий
12.12.2024 07:47 Ответить
Дійнега з Чмотом підуть воювати? Чи і далі хочуть рубити бабло на своєму фонді?
показать весь комментарий
12.12.2024 00:34 Ответить
Вибори, в принципі, - це можливість обрати кращу владу. Чому конституція забороняє обирати кращу владу під час війни, не зрозуміло. Добре, нехай це будуть не вибори, а створення якогось владного органу з урахуванням особливих умов воєнного часу. Це навіть краще. Ну не можна мовчки спостерігати, як недолуга влада гробить країну, треба терміново щось робити. В країні потрібні зміни, те, що є - не працює і не годиться.
показать весь комментарий
12.12.2024 09:28 Ответить
А може спочатку Залужного повернути, а вже потім вибори? Я маю на увазі, що війну виграти неможливо якщо одні воюють, а інщі в тилу крадуть все шо можна і неможна...
показать весь комментарий
12.12.2024 10:36 Ответить
Вибори будуть, і ви, зелені покидьки, за все відповісте. Або майже за все.
показать весь комментарий
14.12.2024 10:03 Ответить