5563 посетителя онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Найхолодніша ніч цієї зими

Зима.. мінус десять градусів… чи не найхолодніша ніч цієї зими… наступна ніч після третього поспіль масштабного обстрілу росіянами нашої енергетики

І сьогодні тільки три години не буде світла. Так, в суботу, у вихідний, коли навантаження меньше ніж в робочі дні. Але лише три години…

Можна сприймати це як належне.. можна бідкатись, що чомусь під час наймаштабніших обстрілів в історії людства відключають світло не по графіку. Все це можна. Але по факту це величезне досягнення, з яким не треба лізти у помиральну яму. Це величезний успіх

Росіяни тричі поспіль обстріляли Україну. Використали кілька сотень ракет і дохуліард дронів. І все це призводить до 3-х годинно відключення світла у найхолодніший день грудня.

Ми звикли багато речей сприймати як данність. Світло має бути. Навіть під час обстрілів. Магазини мають працювати, пенсії платитись навіть під час масштабної війни. Ми звикаємо до того, що насправді є величезним досягненням.

І це треба цінувати. Щоб не посипати голову попелом і не нити, що в нас все йде погано.

Чому сьогодні у мене відключчать світло тільки на три години? Це досягнення українського ППО, що витримує найбільші атаки з відомих. Українське ППО, яке має спроможності завдяки воїнам ЗСУ і підтримці наших західних партнерів. Все, що збиває зараз російські ракети, прийшло до нас із Заходу. І так, вони могли б давати більше, якби поставили український інтерес в пріорітеті. Але якби вони не давали то світла сьогодні не було б в принципі.

Чому у мене сьогодні не буде світла лише три години? Завдяки українським енергетикам. Які не тільки "монополісти" чи "корупціонери". Це люди, які вже третій рік поспіль працюють на максимумі. І які б не могли б цього робити, бути такими ефективними, без підтримки Заходу. Бо без цієі підтримки не було б грошей на ремонти, на обʼєкти укриття і набагато більший дефіцит обладнання.

Чи треба критикувати? Звісно. Волшебний пєндєль завжди був драйвером змін. Але дуже важливо помічати досягнення. І цінувати їх. Важливо для людей, завдяки яким це досягається. І важливо для вашої кукухи, яка має усвідомлювати перемоги, а не тільки помічати поразки.

Путін думав, що він заморозить українців. Путін думав, що зима знов буде союзником Росії. Але він знов прорахувався. Всі його ракети і дрони, всі його по уги "економіки на військових рейках" дають хіба що обмежений результат. Так, інфляція трохи вижча і яйця дорожчі, але хіба це той результат, на який він розраховував? І він може тепер тільки лякати кожен день весь світ своїм орєшніком, який чи то є чи то його вже нема. Лякати терористичною зброєю із 36 болванок, які мають кудись впасти і щось зруйнувати. Що саме ніхто не може передбачити і тому є типовим тероризмом. І робить він це не від хорошого життя.

Тому що мінус 10, зима і лише три години не буде світла у спальному районі Києва. Усвідомте це. Бо Путін вже усвідомив і тому трясе своїми орєшками.

Топ комментарии
+16
Енергетики пашуть, як воли - до них питання немає, ППОшники теж показали себе в останньому обстрілі на висоті. Питання до нашої влади, яка переклала усі труднощі війни на громадян. Що легше - скопіювати шахед і за 3 роки винести усю стратавіа та побити склади з ракетами, чи змушувати енергетиків пнутися зі шкіри після кожного обстрілу, відновлюючи енергоструктуру?
показать весь комментарий
14.12.2024 14:20 Ответить
+15
Згоден з Автором. Досягнення треба цінувати. Критикувати наше ППО чи енергетиків - не треба і немає за що - навпаки - героїзм, професіоналізм і відданість на самій високій висоті.
Критикувати треба зелених мародерів і ворюг. Критикувати треба Зеленського, Єрмака і їхню зелену шайку - наперекір кому країна ще бореться, як зелені мародери не паскудять.
показать весь комментарий
14.12.2024 14:08 Ответить
+15
Якщо перелічити всі активи України типу вмотивованих бійців, волонтерів, ППО, енергетиків, громадян, західної допомоги, переозброєння, то війну ми повинні були виграти.
Але безруке державне управління, президент-блазень, що думає лише про рейтинги, 5-6 менеджерів, що під дахом ЗЄ побудували корупційни вертикаль, звели все нанівець.
Війну ми програємо. І це цілковита провина Зеленського.
показать весь комментарий
14.12.2024 17:06 Ответить
Комментировать
Сортировать:
1. "Ми звикаємо до того, що насправді є величезним досягненням" автор якогось біса зводить у ранг "величезних досягнень" те, що є насправді базовими речами і потребами. Ми реально всі так деградували, що звичні речі повинні сприйматись як "величезне досягнення"?

2. "і не нити, що в нас все йде погано" а у нас десь і щось іде класно? Може десь є якийсь контрнаступ і ми вже в Криму? Бо якщо подивитись на новини, то у нас все гірше і гірше абсолютно скрізь, в усіх сферах життя і на фронті в тому числі.

3. "Чи треба критикувати? Звісно. Волшебний пєндєль завжди був драйвером змін." це звісно прикольно, але автор не хоче перефразувати речення так: "Чому для якихось змін потрібні постійно пендалі? Чому гавнокомандуючий не виконує свої функції?". Пан автор боїться поставити питання конкретно до певних персоналій?

4. "Так, інфляція трохи вижча і яйця дорожчі, але хіба це той результат, на який він розраховував?" я скажу так - на це і українці не розраховували, і так само в **** і від цін, і від інфляцій...

І про помилки автора: "навантаження меньше ніж в робочі дні", "мене відключчать світло тільки", "всі його по уги "економіки на військових рейках" і ще багато чого. Коли пробуєш висрати псевдопатріотичний спітч на заказ зелених, і поспішаєш, нащо виправляти помилки?
показать весь комментарий
14.12.2024 13:57 Ответить
Мається на увазі - 2022 - 2024. Бо навіть я в Києві не мав по три доби електрики два роки назад. А в цілому - згоден: ніхто не хоче жити у війні
показать весь комментарий
14.12.2024 18:02 Ответить
п. 1 до чого ?? У нас тут мирне життя ? Базові потреби !? Пане Ви часом не з дуба впав ? Може ще кав"яру лосося ??
показать весь комментарий
14.12.2024 20:32 Ответить
Досить виправдовувати всі обмеження війною. Ну війна, і що далі? Пенсії не платити? Магазини позакривати? Може просто не жити?
показать весь комментарий
14.12.2024 22:00 Ответить
Прояв пересмикування і натягування пугача на глобус.
показать весь комментарий
14.12.2024 23:33 Ответить
Хто натягує сову на глобус? Автор пише за ті самі пенсії і магазини, чи ні? Досить виправдовуватись, зараз на будь яку проблему - "зараз війна, це не на часі"...

- Боротись з корупцією - зараз війна, не на часі
-Розбудовувати децентралізовану електрогенерацію - зараз війна, не на часі
-Забезпечувати базові потреби людей - зараз війна, не на часі
-Контролювати податки, не здирати останнє з людей - зараз війна, не на часі
-Створювати лояльні умови для бізнесу, а не всілякі "білі клуби лояльного бізнесу"- зараз війна, не на часі
-Відправити воювати силовиків, мєнтів, тцкунів - зараз війна, не на часі

Від "зараз війна, це не на часі" вже коробить не менше, ніж від "потужності". Досить виправдовувати нікчемність, непрофесіоналізм війною.
показать весь комментарий
15.12.2024 09:04 Ответить
Ще раз, усі пункти суцільна демагогія і перебільшення.

1. Корупціонерів ловлять і викривають - нє нє нє ... це не воно !
2. Розбудовують децентралізовану генерацію - нє нє нє ... немає цього !
3. Базові потреби - ви десь про голод чув, карткову систему бачив ? Може ще кав"яру лосося ??
4. Податки під час війни збільшуються, це аксіома. Це тільки у рожевих поні, провокаторів, чи аГентів РФ усе навпаки. До речі, що там з податками на РФ ?!
5. Лояльні умови ... Ну, комусь вони і створені. Все інше див. п.4.
6. Силовики воюють. 10 тис. поліцейських у зоні прямого контакту. Інші на 2 лінії, або у тилу. Так, з пенсами неясно. Частина у комунальній охороні, на службі транспорту тощо. Тут відкритих даних немає.
показать весь комментарий
16.12.2024 12:54 Ответить
Що це за галюни?

Брехня зелебоби більше не приймається до оплати.
показать весь комментарий
17.12.2024 02:50 Ответить
Припини гриби їсти. Полегшає.

По суті питання є що повідомити ??
показать весь комментарий
17.12.2024 22:27 Ответить
Коли вовку нема чим срати, то ликами. Звичні речі в мирні дні, на фронті, в концтаборі мають різне значення, ціну і сенс.
показать весь комментарий
15.12.2024 00:37 Ответить
Згоден з Автором. Досягнення треба цінувати. Критикувати наше ППО чи енергетиків - не треба і немає за що - навпаки - героїзм, професіоналізм і відданість на самій високій висоті.
Критикувати треба зелених мародерів і ворюг. Критикувати треба Зеленського, Єрмака і їхню зелену шайку - наперекір кому країна ще бореться, як зелені мародери не паскудять.
показать весь комментарий
14.12.2024 14:08 Ответить
Саме тому, якби не мародери, зрадники-саботажники-бусифікатори та звичайні зелені кретини - Україна давно виграла би цю війну. Мабуть, ще торік.

Але...
показать весь комментарий
14.12.2024 14:15 Ответить
Енергетики пашуть, як воли - до них питання немає, ППОшники теж показали себе в останньому обстрілі на висоті. Питання до нашої влади, яка переклала усі труднощі війни на громадян. Що легше - скопіювати шахед і за 3 роки винести усю стратавіа та побити склади з ракетами, чи змушувати енергетиків пнутися зі шкіри після кожного обстрілу, відновлюючи енергоструктуру?
показать весь комментарий
14.12.2024 14:20 Ответить
Скопіювати Шахед та налагодити виробництво - це не так просто. Виробництво в промислових масштабах, а не штучні кустарні копії. Бо коли таке чую постійно, вибачте, але якщо людина в житті важче члєна нічого не тримала в руках (власного чи чужого), то воно так і здається. З владою все зрозуміло. Але "прості рішення" тут не працюють

Винести всю авіацію? Так по нас було запущено 12 000 ракет (приблизно) і те не винесли все. Скільки треба ракет та дронів, щоб "винести" все у ворога? Боюся, в світі стільки ракет не вистачить
показать весь комментарий
14.12.2024 17:21 Ответить
Чомусь післямайданній владі вдавалося і реформи робити, і місцеве самоврядування, і Томос вихлопотати, і безвіз, і асоціацію з ЄС, і новітні ракети, і новітню зброю з натівським калібром тощо...
А от зелені мародери тільки все повідміняли, позакривали... На захист енергосистеми гроші вкрали.
А тепер чекають овацій.
показать весь комментарий
14.12.2024 18:43 Ответить
Автор про владу нічого не писав, ні про Зе ні про післямайданну. Але багато людей все одне не зрозуміли, про що мова. Хтось ляпнув фразу "захистимо енергетику на 100%" і багато людей підхопили це. Тут питати треба у того, хто це обіцяв. Людина з юридичною освітою. То у мене питання до тих, хто вірить юристу в питаннях енергетики. Це ваші проблеми. Оця загальна фраза "гроші вкрали" - це ні про що. Глобально гроші крали при буд-якій владі. При Пороху менше і були реформи, так. Але навіть поважна післямайданна влада нічого б не зробила з енергетикою в умовах постійних масованих ракетно-дронових атак. А автор правий - в порівнянні з минулими роками ми тримаємося більш менш. Ну і казати "що захисту ніякого немає" - це як деякі домогосподарки тут пишуть. Хто бачив своїми очами - той писати і координати називати не буде, але де було можливим - який не який захист є. Але ППО під кожною електроопорою і підстанцією не поставиш. Да і ППО 100% гарантії ніколи не надасть. Алое - кожен вирішує сам, в кого і що йому вірить: хтось вірить в єдинорогів та рожевих поні у вигляді "трирівнегого 100% захисту". А хтось має відповідну освіту, досвід і розуміє, що не все так погано
показать весь комментарий
14.12.2024 19:16 Ответить
"Але навіть поважна післямайданна влада нічого б не зробила з енергетикою в умовах постійних масованих ракетно-дронових атак" - шо, навіть не підлючила б 95 потужних когенераційних установок, які вже ТРИ РОКИ як поставили шановні західні партнери? Або ********** б генератори поменше разом з вагонами гуманітарки і розпродавала б їх потім через торгові мережі?
"хтось має відповідну освіту, досвід і розуміє, що не все так погано" - це ти очевидно в одному з гундосим чмом криворогому університеті вчився?
показать весь комментарий
15.12.2024 00:57 Ответить
Судячи зі звернення до незнайомої людини - ви типовий представник "таксистів" та "домогосподарок", які керують країною. Та ще намагаються працювати диспетчерами "Укренерго"
показать весь комментарий
15.12.2024 01:14 Ответить
ти точно впевнений що тебе треба знати, "незнайома людина"? докуя про себе воображаєш?
показать весь комментарий
16.12.2024 00:47 Ответить
Щось по суті буде написати?
показать весь комментарий
16.12.2024 06:16 Ответить
Тому що не дреба дурнів обирати...
показать весь комментарий
14.12.2024 19:56 Ответить
"Енергетики" теж різні бувають: монтери, інженери і Ахмєтов і Ко. До монтерів і інженерів звісно претензій ніяких...
показать весь комментарий
14.12.2024 20:19 Ответить
Я так поняла смысл статьи
Наша главная задача- не нанести удар в ответ
По энергоструктуре врага
А научиться жить почти без света
И искать в этом ПОЛОЖИТЕЛЬНОЕ
Так может сразу начнем готовиться стать НЕАНДЕРТАЛЬЦАМИ?
Пищу готовить на костре
А мыться в речках
Тогда нас точно никто не победит
На фига такое ГОВНО кому - нибудь захочется?
показать весь комментарий
14.12.2024 14:34 Ответить
Ви так і не зрозуміли нічого. До чого тут удари по енергетиці ворога? Він до того, що при аналогічних атаках у 2022-му році пів країни по декілька діб сиділи без світла. А зараз три години відключення і купа людей пишуть, що "енергію продають". Це для от такого контингенту стаття його
показать весь комментарий
14.12.2024 17:23 Ответить
Фурса, не сглазьте.
показать весь комментарий
14.12.2024 15:08 Ответить
Фурса, прокинься. Зима тільки почалася - середина грудня на дворі. Наприкінці березня будеш розповідати, хто там як прорахувався. І молитися, щоб ця зима була останньою військовою зимою, бо що залишиться від енергетики та країни до наступної (під мудрим керівництвом Вови), можна тільки здогадуватись.
показать весь комментарий
14.12.2024 15:24 Ответить
Просто треба спитати у гундосого підара, чому він відхилив пропозицію підписати мораторій на удари по енергетиці, який діяв у 23-24 роках. І чи не є цей антинародний вчинок зрадою свого народу?
показать весь комментарий
14.12.2024 16:35 Ответить
Це ви особисто бачили цей мораторій? Наносьте. Але ракетами власного виробництва та дронами. Але наші дрони, я так розумію, не досягли навіть рівня "Шахеда"
показать весь комментарий
14.12.2024 17:17 Ответить
Так ви усі його відчували - він і працював з 23 по 24 рік, зиму пройшли без обстрілів та відключень+ про це багато було витіку інфи в мережі, що підтверджує факти. А от чому Гундоса потвора відмовилася від пропозиції на цю зиму - дуже гарне питання. Це вже злочин проти людяності - терроризувати власний народ.
показать весь комментарий
15.12.2024 16:39 Ответить
Здається, була інфа, що перемовини про взаємну відмову від ударів по енергетиці припинились після початку курської операції ЗСУ. Але до гундосого підара є багато інших питань. )
показать весь комментарий
14.12.2024 17:25 Ответить
Ви забули ху ла спитати чи згоден він на мораторій.
показать весь комментарий
14.12.2024 20:21 Ответить
Вони це й пропонували, але Гундос гордо встав і позу, бо йому краще рейтинг дрочити, цвіркаючи дронами по нафтобазам, ніж захистити народ від вимкнень в морози.
показать весь комментарий
15.12.2024 16:41 Ответить
а фурса - типовий слуга влади...

як по класиці:

- "ну що, путін напав?" (21.04.2019)

- "казали буде долар по 45, буде хаос, буде війна"

- "казали фронт посипеться без Залужного"

- фурса тут: "найхолодніша ніч зими... дивіться, а світла нема всього 3 години"
показать весь комментарий
16.12.2024 11:06 Ответить
Інвестбанкір купить собі генератор. І не один. А пересічні куплять свічки. Ну а більшість пенсів сидітиме в темряві. Бо у ворога ракет вистачить щоб знищити всю енергосистему яку наші владоможці вперто не бажають переносити під землю. Натомість виділили мільярди на захист АЕС по яких москаль не бив і не буде бити бо траєкторію ракет та й БПЛ відслідковують США.
показать весь комментарий
14.12.2024 16:30 Ответить
інвестбанкірам абсолютно *****, хто у влади, головне домовитись, що вони роблять дуже спритно.
от, цікаво проследіти, що це гімно буде співати наступній владі?
показать весь комментарий
14.12.2024 17:04 Ответить
Якщо перелічити всі активи України типу вмотивованих бійців, волонтерів, ППО, енергетиків, громадян, західної допомоги, переозброєння, то війну ми повинні були виграти.
Але безруке державне управління, президент-блазень, що думає лише про рейтинги, 5-6 менеджерів, що під дахом ЗЄ побудували корупційни вертикаль, звели все нанівець.
Війну ми програємо. І це цілковита провина Зеленського.
показать весь комментарий
14.12.2024 17:06 Ответить
Вы абсолютно правы
показать весь комментарий
14.12.2024 17:11 Ответить
Согласен , но с одним уточнением : света не будет у половины по 3 часа, а у другой половины по 6 часов.
показать весь комментарий
14.12.2024 18:28 Ответить
Нечастий випадок, коли пропагандист раптом сказав правду. Так, насправді нам пощастило і енергетики тримають удар достойно. Інше питання що відбувається з перетоками в Entso-E, експортом та іншим.
показать весь комментарий
14.12.2024 18:48 Ответить
А що там відбувається?
показать весь комментарий
14.12.2024 19:21 Ответить
https://transparency.entsoe.eu/transmission-domain/physicalFlow/show?name=&defaultValue=false&viewType=TABLE&areaType=BORDER_CTY&atch=false&dateTime.dateTime=19.11.2024+00:00|CET|DAY&border.values=CTY|10Y1001C--00003F!CTY_CTY|10Y1001C--00003F_CTY_CTY|10YRO-TEL------P&dateTime.timezone=CET_CEST&dateTime.timezone_input=CET+(UTC+1)+/+CEST+(UTC+2) Ну якось так
показать весь комментарий
14.12.2024 19:56 Ответить
А, ну звичайне балансування системи. Або коли пошкоджені магістральні ЛЕП та підстанції і енергію неможливо передати. А взагалі - запитайте у "Укренерго". Не бачу зради

PS. Тицьніть галочку на "Україна - Польща" і побачите зворотню картину
показать весь комментарий
14.12.2024 20:12 Ответить
Не зовсім так, між Польщею та Україною дійсно йдуть перетоки в майже однакових об'ємах, що чітко видно на графіку. А от між Україною і Румунією односторонній експорт

показать весь комментарий
14.12.2024 20:38 Ответить
І про що це свідчить? Ви в курсі, що таж Молдова технічно - у складі нашої енергосистеми. Тобто крадуть. Відкрито. У всього світу на очах. Ви розкрили тяжкий злочин!

Ви ж не глупа людина (судячи з ваших дописів)
показать весь комментарий
14.12.2024 23:14 Ответить
Та ні, тут я все поки що вивичаю, мало інформації. Україна і імпортує енергію і експортує, і не спеціалісту доволі складно в цьому розібратись.

показать весь комментарий
14.12.2024 23:53 Ответить
Ну логічно. Атомний реактор не зупиниш, як синхронну машину на, скажімо, Каховській ГЕС, закривши шлюз. Або Трипільскій ТЕС, скинувши пару. Є надлишок, який не можна спожити в середині країни через пошкодження магістральних ліній 330 кВ - його треба кудись діти - його експортують. Через умовні 8 годин у нас дефіцит - так само ми отримуємо імпорт. Електроенергію не можна законсервувати в закрутках. Якось так на пальцях
показать весь комментарий
15.12.2024 00:16 Ответить
А навіщо нам, неспеціалістам, у цьому розбиратися. В Україні багато чого є, чого, з огляду на жорстокість бомбардувань, вже не повинно було б бути. Є продукти, скажімо, на відміну від 1918-24 років. То що тепер, розбиратися як працюють аграрними, чи елеватори? Вони працюють. Це неймовірно, але вони працюють. Можна подякувати і радіти, що 2024 це вже не 1918-24. Нам повезло. Ми народилися і живемо у більш стабільному та технологічному світі, ніж у наших пращурів.
показать весь комментарий
15.12.2024 11:55 Ответить
...але з мозком тобі явно не повезло
показать весь комментарий
16.12.2024 00:55 Ответить
Вчора-14.12.24-з Словаччини,з Польщі ми брали великі обсяги,з Угорщини малі обсяги,в Румунію ми поставляли вепикі обсяги.
показать весь комментарий
15.12.2024 02:50 Ответить
О!!!
Знову Сірожа Фурса зі своєю "осанною та діфірамбами" Зє-владі.
показать весь комментарий
14.12.2024 19:01 Ответить
Чудотворець Фурса власною персоною, яка честь)
показать весь комментарий
14.12.2024 21:35 Ответить
Сам в ****. Скільки бомбити.. а світла сьогодні вимикали всього двічі по 2 години.
показать весь комментарий
14.12.2024 22:19 Ответить
Енергетикам та ЗСУ-слава. Тим,хто положив промисловість(немає споживачів, нічого не працює)-ганьба. Субота, неділя -у воюючій країні вихідні дні,в Карпатах вже сезон. Де там гвинтокрили МНС? Пора іменинників вивозити.
показать весь комментарий
14.12.2024 23:24 Ответить
❤️🙏
показать весь комментарий
15.12.2024 06:03 Ответить
Нічого не можу написати про фурсу, бо банять.
Але воно, та такі нелюди, як воно - це одна з причин, чому не хочеться жити в цій країні.
показать весь комментарий
15.12.2024 06:38 Ответить
Те, що через 3 роки війни в Україні є світло, тепло, працює транспорт, торгівля, медицина, освіта тощо - це справді велике досягнення. Як України, так, і можливо навіть у більшому ступені, ********* світу. Власне, це досягнення 21 сторіччя та тої світової системи, яка склалася.
І згоджуся з автором, так, цим можна пишатися. Без навіть натяку на іронію. Бо жили б ми років 200 тому - Україна б вже лежала в руїнах, а в країні вирував би бандитизм, повне зубожіння та інфекційні епідемії. Це правда.
Тож порадіємо, що ми живемо у 21 сторіччя, що західний світ таки має оті самі "принципи", а науковці та інженери таки встигли зробити ******** світ настільки технологічним, що це стало реальною перешкодою для божевільних автократів, яким приспічило загнати життя сусідів на рівень неоліту.
показать весь комментарий
15.12.2024 11:45 Ответить
Якщо б ти цікавився історією України - то з подивом би взнав що 200 років в ній жилося не гірше, а навіть краще чим зараз. Тим більше що 200 років тому ніхто не був взмозі дистанційно залишити без опалення, їжі і т.д. тодішніх мешканців України.
Про руїни і бандитизм, зубожіння та інфекційні епідемії - то ти зі своєю рідною кацапією попутав
показать весь комментарий
16.12.2024 00:53 Ответить
Господину Фурсе респект за оптимизьм, але зима тики почалась.
показать весь комментарий
15.12.2024 12:15 Ответить
Що за цирк ? За що дякувати ? За вкрадені гроші на захисті обʼєктів інфраструктури? За вкрадені гроші яки заклали у суму тарифу за світло ? За що ?
показать весь комментарий
15.12.2024 12:47 Ответить
Світла немає 8 годин за добу (ДТЕК любимий ти наш!), а в деяких районах ще більше.
Ще січень на носу з -15 і тисячі крилатих ракет.
А ще газова труба стає в небезпеці після припинення контракту на транзит.
показать весь комментарий
15.12.2024 13:02 Ответить
А я чесно, не розумію навіщо припиняти транзит кацапського газу? Що Україна від цього отримає, ну окрім типу, принципу?
По перше, ГТС довгий час був нашим захистом від бомбардувань.
По друге, щоб зберегти ГТС її потрібно тримати завантаженою.
Ну і по трете, а чому б не використовувати ГТС як пряник для припинення війни? Те, що чим раніше закінчиться така страшна війна, тим краще саме для України, можуть заперечувати або повні відморозки, або повні ідіоти. Ну так, використовуйте всі важелі впливу на кацапів. А ГТС досить таки вагомий важіль.
показать весь комментарий
15.12.2024 15:45 Ответить
показать весь комментарий
15.12.2024 23:03 Ответить
Кацап свіжезареєстрований, ти вже прімєлькался
показать весь комментарий
16.12.2024 00:54 Ответить
А почему бы не взять всё шо есть и не уничтожить подстанции на територии врага. И всю европейскую часть рашки оставить без света?
показать весь комментарий
16.12.2024 08:50 Ответить
Мысль интересная
Тэтчер так бы и сделала
показать весь комментарий
16.12.2024 13:39 Ответить