10287 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Чому війна не закінчиться до Нового року і як нам перестати вірити у міфи

гордон

Вчора з´явилася чергова "сенсація", що війна з росією закінчиться в найближчу добу. Нагадаю – вже не вперше. Раніше був міф про завершення війни за "два-три тижні", потім – про каву в Криму, "завершиться в 23-му", "до кінця 24-го". Вже мовчу про "секту 20 січня", коли всі рахують дні до інавгурації Трампа.

Як історик, я знаю багато прикладів, коли у кризові періоди люди орієнтувалися на все що завгодно – від затемнень і метеоритів, до авантюристів типу Грігорія Распутіна, який мав необмежений вплив на дурнуватого Ніколая ІІ. Часто "знаки зверху" штучно створювала влада для того, щоб прикрити свої провали. Класичний приклад - обліт в 1941-му за наказом сталіна навколо москви з чудодійною іконою. До речі, зараз російська влада по-новій розкручує цей міф: знімають кіно і навіть пишуть наукові статті. Дурість вона така, працює в усі часи.

Зараз міф про швидке закінчення війни – це не просто погано, це вірус, що вбиває нашу країну. Наголошую, не просто відволікає, чи переключає увагу, він прямо впливає і на настрої суспільства і на роботу влади. По тисячі кожному – чому ні, місяць-другий і війни не буде. Продовжуємо будувати метро, тротуари, парки-сквери під час війни – а як по-іншому, війни майже немає, скоро вибори. Я вже мовчу, що через цей парад безумства західні партнери дивляться на нас як на дикунів, що прямо позначається на нашій військовій і фінансовій підтримці.

Саме тому для нашого виживання (цей термін зараз актуальний точно так само як і два роки тому) вкрай важливо перестати вірити в міфи і почати готуватися до затяжної війни. Такий сценарій існує і нам про це чітко говорять дії наших західних сусідів, які за останній рік, фактично, подвоїли свої оборонні бюджети. Я вже не кажу про оборонний бюджет оркостанців. А в астрологів-хіромантів і їх прогнози пограємо після війни, коли буде час на розваги.

Топ комментарии
+16
Генерали та кандидати в генерали, тобто полковники, в своїй більшості за війну, бо в мирні часи вони нікому не потрібні , а влаштуватися на генеральську зарплатню в бізнес- підприємствах имало кому вдасться.

Треба слухати тих пересічних вояків, хто в окопах на "нулі" - що вони думають про багаторічну затяжну війну, а не генералів-
полковників, які постійно свіже "м'ясо" вимагають, бо попереднє
вже закінчилось.
показать весь комментарий
30.12.2024 13:24 Ответить
+11
Внутренние ресурсы ЗЕ-Украины и Орды несопоставимы . Если не заморозить войну по линии фронта ( а по-другому не будет ) и не спасти те 80% Украины, которую пока что имеем, то через пару-тройку лет этой геноцидной ( для Украины, а не для Орды ) войны может оказаться, что и спасать мало что останется.
Но для заморозки надо вначале избавиться от ЭТОГО и ЭТИХ, а как это сделать, если большинство ЗЕЛЯбобиков все устраивает?
показать весь комментарий
30.12.2024 14:06 Ответить
+9
показать весь комментарий
30.12.2024 22:01 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Генерали та кандидати в генерали, тобто полковники, в своїй більшості за війну, бо в мирні часи вони нікому не потрібні , а влаштуватися на генеральську зарплатню в бізнес- підприємствах имало кому вдасться.

Треба слухати тих пересічних вояків, хто в окопах на "нулі" - що вони думають про багаторічну затяжну війну, а не генералів-
полковників, які постійно свіже "м'ясо" вимагають, бо попереднє
вже закінчилось.
показать весь комментарий
30.12.2024 13:24 Ответить
Ті, кого знаю на "нулі", кажуть, що русню треба *******.
Втомились і заїбались, так. Але "міра" не хочуть.
показать весь комментарий
30.12.2024 13:41 Ответить
Внутренние ресурсы ЗЕ-Украины и Орды несопоставимы . Если не заморозить войну по линии фронта ( а по-другому не будет ) и не спасти те 80% Украины, которую пока что имеем, то через пару-тройку лет этой геноцидной ( для Украины, а не для Орды ) войны может оказаться, что и спасать мало что останется.
Но для заморозки надо вначале избавиться от ЭТОГО и ЭТИХ, а как это сделать, если большинство ЗЕЛЯбобиков все устраивает?
показать весь комментарий
30.12.2024 14:06 Ответить
Для "заморозкі" треба виконати ВСІ умови *****.
показать весь комментарий
30.12.2024 15:24 Ответить
Ну, цього вже не буде, все почнеться і закінчиться питанням НАТО.

Путькє треба рятувати гаспідарство, яке зірвалося в тартарари.
показать весь комментарий
30.12.2024 15:58 Ответить
Ми ніколи не можемо бути впевненими у д'Єрьмаку з його ручною зєлєй. Візьме й підпише "Стамбул".
показать весь комментарий
30.12.2024 16:07 Ответить
Із цим погоджуся.
показать весь комментарий
30.12.2024 16:13 Ответить
Це твої хотілки. Путькє посрати на економіку, він має нафту і газ.

Тому заморозка війни станеться не тоді коли ти захочеш а тоді коли вони не зможуть
показать весь комментарий
31.12.2024 00:01 Ответить
Путло подняло планку своих требований, чтобы когда война будет остановлена по линии фронта заявить, что он пошел на огромные уступки.
Нормальная тактика для опытного политика ... хочешь получить возможное на данный момент - завышай свои требования и в результате получишь желаемое.
Путло довольно опытный в политике ... в отличии от клованского шмурдяка в памперсах и с подростковыми комплексами.
показать весь комментарий
31.12.2024 09:10 Ответить
Війну не можна зупинити без наказу самого *****.
Або без розгрому його армії.
Але у цьому випадку - буде зовсім інша розмова, з іншими умовами.
показать весь комментарий
31.12.2024 10:06 Ответить
Рзгрома армии Путла не будет - не надо строить иллюзий, у него мобилизационный ресурс составляет 30...40 миллионов, он сих пор не объявил принудительную мобилизацию, а заливает контрактных холопов баблом.
А с войны Путло соскочить хочет ( моя интуиция ), но как победитель, сохранив захваченные за 3 года руины Донбаса и нетронутую половину Юга Украину, которые ему отдали или продали ( в Омане) Потужный Лидор та Незламный Завхоз.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:28 Ответить
Ні, він хоче війну виграти. Інакше б вже давно оголосив, що цєлі сво достігнути, і зупинив би наступ, щонайменше перейшов би лише до оборони.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:31 Ответить
Войну Путло уже выграл, хотя и не так , как хотел 24 февраля 2022 года ... но по-любому после заморозки войны представит ее итоги как победу.
А войну пока, что продолжает и захватывает новые руины, так как в Киеве под потужной крышей Военного Вождя продолжает плодотворно трудиться путловская агентура во главе с Незламным Ермаком.То есть заморозка реально возможна только после отстранения от власти Вовы Квартального, так как тогда придется исчезнуть и путловской агентуре, а стало быть и Путлу придется остановиться .
показать весь комментарий
31.12.2024 23:51 Ответить
Україна вже денацифікована (заборонено розмовляти мовою) та демілітаризована (чисельність ЗСУ не перевищує 50 тисяч, з мінімумом техніки і без далекобійних ракет)?
показать весь комментарий
01.01.2025 09:47 Ответить
Пане Мовчан, а чому Ви говорите що зупинити війну заважають більшість яких то зелябобіків. Як Ви визначаєте хто на цей час зелябобік і як ви їх обчислюєте? Насправді цікаво.
показать весь комментарий
31.12.2024 09:30 Ответить
Личные наблюдения в прифронтовом областном центре.
Многие рыгоподобные так и говорят - "пущай нас сдадут как Мелитополь или Бердянск, лишь бы война для нас закончилась", то есть понимают, падлюки, что половина Юга Украины за неделю была сдана ( или продана в Омане ) Сонцесяйным и его Пророком Ермаком .
показать весь комментарий
31.12.2024 13:21 Ответить
А якщо Дмитро Ілліч виявиться правим? Що тоді?
показать весь комментарий
30.12.2024 13:34 Ответить
Окупанти атакували комунальників за допомогою дрона у Херсоні
Російські військові вранці 30 грудня атакували працівників одного з комунальних підприємств Херсона, використавши дрон.
Чи це не рахується?
показать весь комментарий
30.12.2024 13:43 Ответить
Він мав на увазі гарячу фази війни. Понятно шо якісь відголоски у вигляді дронів можуть бути
показать весь комментарий
30.12.2024 14:00 Ответить
А якщо у відповідь запустимо ми - то ж буде єскалацьія.
показать весь комментарий
30.12.2024 15:25 Ответить
Тут диви яка справа. Навіть за часів молодого зеленьського, пам"ятаєш було розведення військ, так там починалось, що спочатку відводились великі калібри? Потім менші калібри, мєлка стрєлкотня під час розведення продовжувала стріляти як і міни малого калібру летіти. Не можна закінчити все по щєлчку пальців. Треба з чогось більш глобального (наприклад припинення обстрілів балістикою), і потім понижуючи градус напруги.
показать весь комментарий
30.12.2024 15:29 Ответить
https://t.me/stanislav_osman Говорять Снайпер ✙

Доброго ранку)
Чекаю «закінчення війни»😁 і ще дещо 🫡
показать весь комментарий
30.12.2024 15:31 Ответить
І так у відповідь ми не запустимо нічого. Зеля скаже як з 2019-по 2022-й перестать стрєлять і наші виконають. Було вже.
показать весь комментарий
30.12.2024 15:33 Ответить
В тих місцях, де читаю, немає ані згадки про заборону стріляти з нашого боку.
показать весь комментарий
30.12.2024 15:40 Ответить
саме перше шо гугол видає
https://tsn.ua/ato/********-dotrimuyetsya-rezhimu-pripinennya-vognyu-kravchuk-na-naradi-schodo-donbasu-1620340.html Україна дотримується режиму припинення вогню, змін позицій біля Шумів немає - нарада щодо Донбасу
https://**********.com.ua/2020/07/30/zbrojni-syly-********-dotrymuyutsya-zahodiv-povnogo-i-vseosyazhnogo-rezhymu-prypynennya-vognyu/ Збройні Сили України дотримуються заходів повного і всеосяжного режиму припинення вогню
показать весь комментарий
30.12.2024 16:07 Ответить
2020 рік, а я про зараз кажу.
показать весь комментарий
30.12.2024 16:08 Ответить
Ну я ж писав не про щас, а про те шо було. Для того щоб знати як буде необхідно, щоб подія сталася, а потім робить якіто висновки. ми же не ясновідящіє тута
показать весь комментарий
30.12.2024 16:10 Ответить
Станом на зараз ніякого припинення вогню немає.
Повітряні Сили ЗС України / Air Force of the Armed Forces of Ukraine
⚠ Увага! 🛵 Сумщина - загроза застосування ударних БпЛА.
🛵 Ворожі БпЛА з північніше та південніше Сум ➡️ курсом на місто!
168.1Kviews
08:26
показать весь комментарий
30.12.2024 16:13 Ответить
Ну по мнєнію Гордона там зараз ідуть перемовини, тому нє мудрэно, що бойові дії тривають
показать весь комментарий
30.12.2024 16:37 Ответить
І так, зупиняється майже клацанням пальців.
Наказ "повністю припинити вогонь" - і через півдня повна тиша.
показать весь комментарий
30.12.2024 15:33 Ответить
Ага повністю перестать стрілять, іти братацця і жрать горілку, ага
показать весь комментарий
30.12.2024 15:34 Ответить
Так. У русні жорстка командна система. І вони звикли їй підкорятись.
Якщо наказ буде, виконають без заперечень.
показать весь комментарий
30.12.2024 15:36 Ответить
Але ж мова не про те. Наші 100% перестануть стріляти, а кацапам такого наказу ніхто не віддасть. Ось в чому фішка. Бо ***** ***** к завжди.
показать весь комментарий
30.12.2024 16:08 Ответить
Поки що нашим наказу не було. Бо інакше б піднялось виття про зраду, яке не приховаєш.
Взагалі забагато уваги цьому висєру.
показать весь комментарий
30.12.2024 16:10 Ответить
Ну так і понеділок в США ще не закінчився. Он зебілу скілько раз давали 100 днів? Дамо гордону ще часу до кінця дня по Вашингтону
показать весь комментарий
30.12.2024 16:11 Ответить
Гордон - это болтун и трепло, который ради хайпа своего ютуба способен сказать любую чушь.

Остохерел уже с гундосой рекламой своего мерча и гордон-шопа...
показать весь комментарий
01.01.2025 03:52 Ответить
Ні....ху...чого!
показать весь комментарий
30.12.2024 13:53 Ответить
А хто такий цей чвєнь " Д.Ільїч"?
показать весь комментарий
30.12.2024 21:08 Ответить
Миколи II.

Щодо надій українців на Трампа, то, а на що сподіватися?

На гангстерів-підкацапників, яким вайлуваті українці віддали всю владу і тепер сцють забрати назад?

Ні? Тоді лишається тільки Трамп.
показать весь комментарий
30.12.2024 14:12 Ответить
Війна завершиться осінню у 25 році, бо США проразхували, що саме тоді виснажаться ресурси обох сторін. Хоча, якщо Трамп перелемає *****, то можливо і раніше. Далі вести війну для світу (і для обох сторін) вже не доцільно і не можливо.
показать весь комментарий
30.12.2024 14:13 Ответить
Вже 25 рік. Понятно
показать весь комментарий
31.12.2024 08:41 Ответить
Це інфа не від Гордона/Арестовича/піздаболу N, а прорахунки США, наскільки вистачить сил і ресурсів. США намагатимуться закінчити війну до осені 25 року, паРаша не раз заявляла, що може воювати тільки до 26 року, далі починаються закономірні зміни в економіці, яка не може вічно бути на військових рейках.
Перехід війни в 26 рік - це вже повна катастрофа для України.
показать весь комментарий
31.12.2024 12:11 Ответить
но зелёные же не спроста делают такие выпады,
и часть цели той политики что происходит сейчас и была раньше, сделать так, чтобы как можно больше людей покинули Украину,
ещё осенью 21 года, они начали вбрасывать что шахты закрываются, и тогда показывали на страна юа сюжет про жизнь в Соледаре, что там нет работы, как очень резко осенью 21 года изменили расписание на Чугуев электричек, одна утром, одна вечером. Но самое интересное в этом, это то что 23 февраля, мы видим на ТРК Украина24, что Ахметов оказывается в Мариуполе с мужиками в цехе, и говорит что всё впорядке, И при этом мы видим, что кол-во вакансий непреклонно растёт с 21 на 22 год.
Какой смысл тогда было делать такие информационные качели в течении 3 лет?
чтобы те кто покинул Украину, закреплялись уже там, т.к. война будет идти 10 лет, и даже если она закончится, то какой-то золотой лихорадки не произойдёт, после этого.
У них всё по какой-то странной синусоиде происходит, неделя хорошо, неделя всё плохо. очень странная зависимость.
Но, с другой они не говорят нам, что война уже начинает двигаться в сторону "вздёрнуть запад", причём тут многополярность? ввести новую валюту и отказаться от $. А это уже ударит по США.
И на эту болевую точку что образовалась у нас, будут давить и дальше, что плохо.
показать весь комментарий
30.12.2024 14:32 Ответить
поток НЕсознания
показать весь комментарий
30.12.2024 17:42 Ответить
затяжна війна? та ну нах.
показать весь комментарий
30.12.2024 14:38 Ответить
Я вже й забув цього дядька. Підозрюю що більшість теж, і "дядько" це зрозумів, тому й звізданув якусь чушню щоб засвітитися в медіа і про нього згадали. А дехто дивлюсь не тільки розішнав, а і якісь плани пояав строїть )))
показать весь комментарий
30.12.2024 14:49 Ответить
дядько звізданув щоб накрутити просмотри на ютубі і заробити додакові гроші на Новий Рік.
показать весь комментарий
30.12.2024 17:43 Ответить
дядько Гордон - это болтун и тепло, который ради хайпа своего ютуба способен сказать любую чушь.

Остохерел уже со своим мерчем и гордон-шопом.
показать весь комментарий
01.01.2025 03:55 Ответить
історик пише шо Распутін мав вплив на Ніколая 1, мда
показать весь комментарий
30.12.2024 14:53 Ответить
я думав що після біглого прорєцатєля арестовича "війна на два тижні" і дописи Буданова "до нового року" вже ніхто нікому не вірить, а тут виліз ще один біглий гордон-гандон і як виявилось купа дурнів повелась на чергового нострадамуса
показать весь комментарий
30.12.2024 15:22 Ответить
Війна закінчится тоді коли в росії закінчатся гроші ,а в саму росію прийде нестабільність і заворушення ,ну і звичайно здохне рашиський диктатор.А вірити всяким гордонам і головановим це себе не поважати це негідники.
показать весь комментарий
30.12.2024 15:26 Ответить
Вітаю! Війна може закінчитися тільки у разі повного фізичного усунення путіна та його почту від влади, ніяких інших варіантів для закінчення війни не існує.
показать весь комментарий
30.12.2024 15:31 Ответить
Такий сценарій існує і нам про це чітко говорять дії наших західних сусідів, які за останній рік, фактично, подвоїли свої оборонні бюджети. Джерело: https://censor.net/ua/b3527691

І розполовинили в них допомогу Україні. Потужно навоюємо і відвоюємо.
показать весь комментарий
30.12.2024 16:26 Ответить
ВІйну (або її продовження) підтримують тільки ті, хто не збирається боати у нії участь.
показать весь комментарий
30.12.2024 17:19 Ответить
Та невже ...
...
показать весь комментарий
30.12.2024 21:21 Ответить
це все понти. нічого він владі не зробить. нажаль чи на щастя.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:16 Ответить
Формулювання про "підтримку війни" по відношенню не до агресора а до жертви може вживати тільки патентований піторас.
показать весь комментарий
31.12.2024 00:06 Ответить
Fidelio Montenegro

Це про московію?
Пиши до комсомольської правди.
показать весь комментарий
30.12.2024 19:03 Ответить
До кінця війни залишилось 2 год 36 хв . Гордон обіцяв . !
показать весь комментарий
30.12.2024 21:24 Ответить
показать весь комментарий
30.12.2024 22:01 Ответить
коли грубо оцінити, то основна маса ютубблохерів це чисті ексгебіціоністи, а основна маса їх підписників - чисті вуайеристи.
показать весь комментарий
31.12.2024 22:54 Ответить
Про ту зустріч куйла з Трампом знали тільки Гордон і санітари
показать весь комментарий
31.12.2024 04:31 Ответить
Кому «нам»? Чому я маю страждати через тих, хто вірить зомбоящику?
показать весь комментарий
31.12.2024 08:39 Ответить
Усі розмовляють про закінчення війни, усі. А що Гордону не можна? Може, в нього прямий канал з крємлядямі)
показать весь комментарий
31.12.2024 11:54 Ответить
Пан Рудик свідомо чи ні вибудував дурнувату конструкцію. Спочатку він видумав якийсь абстрактний "вірус", який узявся невідомо звідки і вбиває Україну. А потім пан Рудик взагалі тупанув, що цей "вірус" впливає на роботу влади.

Шановний пане Рудик - Ви або зовсім наївна людина, або абсолютно не здатні сказати так, як воно є - отой "вірус" це і є влада зелених паскуд, яка вбиває Україну.
показать весь комментарий
31.12.2024 12:55 Ответить
Тут не "ми" треба говорити, а "вони". Зе-шобла - збіговисько неуків, ідіотів і злодіїв. І усунення цієї банди від влади (у який завгодно спосіб) не менш важливе завдання, ніж перемога у війні. Але націоналісти в Україні якісь ялові пішли. Шухевич би не панькався.
показать весь комментарий
31.12.2024 18:32 Ответить
рудіку так хочеться виборів вже завтра, так хочеться, шо ну просто невтерпёж і даже кушать не лєзєт в рот! ужо ж всё для підкупа своїх старичків запасєно, розпаковано по пакєтіках, а війна все продовжується й продовжується. добре що хоч продуктовими наборами не запасся, а на традиційне посмертне барахло для своїх старушок, з гуманітарки, цього разу базувався.
показать весь комментарий
31.12.2024 22:43 Ответить