9890 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

153-тя механізована бригада - проблеми боєздатності ті самі що і у 155-й

Є плани для недопущення оточення Великої Новосілки

Значна кількість звернень від військовослужбовців 153-і бригади. Причому не від тих, хто пішов у СЗЧ, а від тих, хто сумлінно продовжує виконувати бойові завдання.

Частина військовослужбовців знаходилась на навчанні у Німеччині. Під час навчання за кордоном дезертирували лише одиниці, весь особовий склад повернувся в Україну та виїхав на фронт. Але в результаті організаційних та управлінських прорахунків почались проблеми і масове СЗЧ. Бригада, якій дали тисячі мобілізованих людей, цілий батальйон Бредлі та іншу цінну бойову техніку, не отримала необхідної кількості досвідчених компетентних командирів, не отримала дронів, не отримала забезпечення, не отримала справних машин для логістики, і замість потужного резерву стала джерелом проблем передусім для героїчних людей, які воюють попри все у її лавах.

Воїни скаржаться на:

1. Некомпетентне планування завдань та командування, нестача досвідчених командирів.

2. Підготовлених бійців кілька разів забирали у процесі формування на поповнення інших військових частин.

3. Відсутність ситуаційної обізнаності та супроводу дронами дій піхоти, відсутність антидронових систем.

4. Нестача запчастин та ремонту БМП М2 Бредлі, якими озброєний один з батальйонів, у ротах повністю справні 2-3 БМП, інші ремонтуються.

5. Недостатній час підготовки та злагодженості, фактично крім Німеччини повноцінного циклу підготовки в Україні не було. А підготовка в ФРН була фрагментованою та не системною. Бригада потребувала значно більш інтенсивної та системної підготовки піхоти, артилерії, операторів дронів та бойових машин.

Дуже хочеться допомогти тим вмотивованим та стійким воїнам, які попри все виконують завдання та ведуть бої, тримають оборону. Але якщо піхота не отримає хоча б короткої якісної підготовки, якщо не будуть висунуті та підготовлені лідери малих груп, дива не станеться. Бригада сточиться як і усі ці 140ві, 150-ті, яким не виділили ні готових командних кадрів ні часу на їх підготовку.

Зараз ОК "Північ" та ОТУ "Донецьк" ухвалили рішення про посилення бригади підрозділом дронів, інструкторами. Але минуло дуже багато часу, і значні втрати за цей час

Усі ці проблеми не складно було передбачити, але організація, підготовка, застосування знов сформованих бригад в цілому знаходиться на незадовільному рівні. Відповідальності ніякої , хоча швидка витрата безцінних резервів мобілізованих - це сильний удар по фронту. І старі бригади не поповнили, і замінити їх тепер не можна. А люди та ресурси витрачені.

Такі знов сформовані бригади мають включатись до складу досвідчених боєздатних військ, а не вводитись у бій самостійно всього після кількох місяців хаотичної підготовки. У складі досвідчених військ нові мобілізовані за кілька місяців змогли б навчитись війні на усіх рівнях.

Топ комментарии
+22
А як по іншому винищити вмотивованих бійців та демотивувати інших ? Тільки дурними діями! Помилки? Ні! Саботаж і зрада!
показать весь комментарий
27.01.2025 13:01 Ответить
+6
Яка країна - такий і "верховний говнокомандувач" - такий і весь "вищий військово-політичний" клоунський балаган. Першокурсникам з теорій управління відомо - ментальність перших осіб розповсюджуеться на усю систему. Україна перетворюється на воровський балаган. А так у війнах не перемагають. Зеленський з Єрмачком призначили Сирського, Сирський призначив нижчих офіцерів - і маємо, те що маємо. А на "задньому фоні" з цього стирчать кремлівські вуха (або кремлівська дупа - кому що)
показать весь комментарий
27.01.2025 14:59 Ответить
+5
Cкоріше всього це ціленаправлена політика влади, яка вже давно змирилася з поразкою. Навіть більше, вона теж скоріше всього погодилась з вимогами росії. Проблема лише в ьому, що суспільство та ЗСУ з тим не погоджуюься. А тому такими недолуго-злочинними діями влада старається підвести всіх до думки, що фронт ми втримати не можемо і що потрібно капітулювати щоб не втратить все. Постійно наводяться факти опитувань, які свідчать про зростаючу кількісь тих, хто фактично готовий до капітуляції. Питання лише в тому хто і де ті опитування проводить. Жодного мого знайомого ніколи не опитували. Думаю, що влада сама і клепає ті цифри.
показать весь комментарий
27.01.2025 15:18 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Очікувано.
показать весь комментарий
27.01.2025 12:56 Ответить
А як по іншому винищити вмотивованих бійців та демотивувати інших ? Тільки дурними діями! Помилки? Ні! Саботаж і зрада!
показать весь комментарий
27.01.2025 13:01 Ответить
Странно, если журналист Бутусов понимает, что нужно пополнять уже готовые бригады, то почему высшее военное руководство этого не понимает и не делает??? Господину Бутусову респект.
показать весь комментарий
27.01.2025 13:17 Ответить
А от дійсно чому? Про це крім Бутусова говорять всі, хто в темі.
показать весь комментарий
27.01.2025 13:49 Ответить
Тому що за роки незалежності у нас майорів - полканів кабінетних більше ніж у остальному світі загалом.
показать весь комментарий
27.01.2025 15:18 Ответить
Як полкан - згідний з цією тезою. Хочу добавити ОДНЕ. вСирький ОСОБИСТО відповідатьний за провал реформ в СВ ЗСУ. ТУПЕ, лічно прєданноє і НЕКОМПЕТЕНТНЕ. Багато можна написати з пунктами і тезами. Просто нема вже здоров'я і сил писати клоунам про проблеми.((
показать весь комментарий
27.01.2025 16:37 Ответить
А що, у ведмедчука, чи у подоляка вже роздають погони " полковників" усякій лушпіні, що на фермах працює ?
показать весь комментарий
27.01.2025 20:57 Ответить
Не неси 6аліматьї. Де це ти вичитав, на якому паркані?
Рішення про створення бригад приймає Верхоглавком.
А приймає він саме такі, а не інші рішення, не тому що Зеленьський опікується долею майорів, а тому, що на доукомплектуванню діючих бригад сильно не попіаришся в телесуфльорі.
показать весь комментарий
27.01.2025 20:54 Ответить
Немає летех. Одні 40-річні майори-полкани. Інженерів після КПІ ставлять командирами взводів в пехоті.
показать весь комментарий
27.01.2025 22:46 Ответить
Ти звідки можеш це знати?
Ти в армії навіть ніколи не служив
показать весь комментарий
27.01.2025 23:08 Ответить
Яка країна - такий і "верховний говнокомандувач" - такий і весь "вищий військово-політичний" клоунський балаган. Першокурсникам з теорій управління відомо - ментальність перших осіб розповсюджуеться на усю систему. Україна перетворюється на воровський балаган. А так у війнах не перемагають. Зеленський з Єрмачком призначили Сирського, Сирський призначив нижчих офіцерів - і маємо, те що маємо. А на "задньому фоні" з цього стирчать кремлівські вуха (або кремлівська дупа - кому що)
показать весь комментарий
27.01.2025 14:59 Ответить
Cкоріше всього це ціленаправлена політика влади, яка вже давно змирилася з поразкою. Навіть більше, вона теж скоріше всього погодилась з вимогами росії. Проблема лише в ьому, що суспільство та ЗСУ з тим не погоджуюься. А тому такими недолуго-злочинними діями влада старається підвести всіх до думки, що фронт ми втримати не можемо і що потрібно капітулювати щоб не втратить все. Постійно наводяться факти опитувань, які свідчать про зростаючу кількісь тих, хто фактично готовий до капітуляції. Питання лише в тому хто і де ті опитування проводить. Жодного мого знайомого ніколи не опитували. Думаю, що влада сама і клепає ті цифри.
показать весь комментарий
27.01.2025 15:18 Ответить
Про капітуляцію не йдеться, але повірте, значна частина, навіть більша частина народу не бачить сенсу в продовженні бойових дій. Тому є багато причин. Перша це ТЦК в усіх сенсах і абсолютне беззаконня, насильство по відношенню до цивільних. Друге це розуміння, що не маючи технологічної переваги та в живій силі, ми ніколи не переможемо Росію. Третє це те, що поки ми як країна помираємо і виїжджаємо, замість нас по-тихому приїжджають таджики, їх завозять на будівництво. Не те щоб були сильні упередження проти цієї нації, але все ж таки вони не українці. Мобілізувати їх не можна, вони громадяни іншої країни, отже вони спокійно можуть тут працювати, поки нас виловлюють і знищують на фронті. Така ситуація не додає оптимізму і віри в майбутнє, всім якби байдуже як тут потім будуть жити умовні сирійці. А діти вже давно в Польщі, звідки вони стовідсотково не повернуться, за 5 років вони українською будуть розмовляти з помилками. Не менш демотивуючий фактор, що за такий концтабір як зараз, дуже багато людей не те що воювати, а жити не збираються, і чекають тільки відкриття кордонів незалежно від фіналу війни. Цензор це не вся Україна.

Всі ці складні питання мають мати відповідь.
показать весь комментарий
27.01.2025 21:52 Ответить
Перша причина це все ж таки військово-політичне керівництво, яке абсолютно некомпетентне і неспроможне вчитись на своїх і чужих помилках
показать весь комментарий
28.01.2025 10:08 Ответить
І справді дивно - чому це 5-та колона влаштовує диверсії, саботаж та хаос, замість того щоб попри свої накази з Москви - сприяти перемозі українців?

50/50, дхвінок другові, допомога залу?
показать весь комментарий
27.01.2025 15:20 Ответить
ніколи такого не було - і от знову..

то схоже риба таки гниє з голови ..оце несподіванка )
показать весь комментарий
27.01.2025 16:04 Ответить
За час незалежності настрогали сотні тисяч офіцерів запасу, а тепер не знають що з ними робити, ну не в окоп же їх посилати. А в тилу всі місця давно зайняті. От і створюють нові бригади, щоб усім була робота.
показать весь комментарий
27.01.2025 16:30 Ответить
Воюємо попри наказу влади. Всі розуміють що влада давно "положило" на країну яка ще пручається. Питання на скільки довго???
показать весь комментарий
27.01.2025 20:32 Ответить
Зраджувати можуть тільки свої. Де ви бачили серед зешобли своїх? Зешобло підступні та досить організовані вороги, які успішно наразі нищать Україну і головного її захісника ЗСУ. І допоки це розуміння не прийде, буде тільки все на користь зешоблі. Головне, щоб це розуміння не прийшло дуже пізно, доречі це зезбіговисько дуже на це розрахунки мають. Наразі Україна стоїть на самому краєчку прірви. Ця зграя оскаженілих зе штовхає нас в установ путь.
показать весь комментарий
27.01.2025 21:44 Ответить
Перелік питань, які ставлять солдати потужний.
Ситуація із комплектуванням катастофічна. Що там можна зробти, нам тут внизу не дуже зрозуміло?
Чи існують ті " досвічені" командири?
Чи існують вільні виробничі потужностості і запчастини?
Чи є там якась кількість дронів?
А якщо немає, як зробити так, щоб було?
Це системна робота Ставки Верховного командування в першу чергу. А яка там " робота"?
Верхоголовком самоусунувся від " рутини", він " стратєх", відоси, інтерв' ю, рейтинги, вибори, будівництво доріг і мостів у прифронтових зонах...
показать весь комментарий
27.01.2025 23:18 Ответить
Враження таке, що наше вище командування навмисно веде Україну до поразки у цій війні. Невже військові до самої поразки будуть спокійно споглдати на ці зрадницькі дії, маючи в руках зброю? Дайте мені роту добре озброєних сміливих хлопцв і я наведу лад в нашій державі. Крапка.
показать весь комментарий
28.01.2025 09:15 Ответить
На фронті більше року... підполковник МВД на пенсії, сержант ЗСУ, після контузії перевожусь.
В звязку з неможливістю виконувати команди ЧМОшників (чоловік морально опущений) відмовився від офіцерського звання. Не вживаю алкоголь, не матюкаюсь...
Пропозиція - якщо зібрати подобних людей, буде гарний результат, ми вміємо воювати і берегти людей. Більшість офіцерів, яких зустрічав, не спроможні до розвитку...
показать весь комментарий
30.01.2025 14:07 Ответить