8639 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Чи виснажується Україна?

Багато розмов, особливо у зарозумілих, закоханих у цинізм західних колах, про те, що Україна виснажується.

Це не так. Україна повна сил, попри усі удари. Сьогодні я був у Дніпрі. Там на кручі Дніпра з’їхалися на пікнік місцеві. Найкращі свої місця з найліпшим краєвидом вони віддали розрахункам зенітників. Поруч з чиїми пікапами вони пили і їли, грали в шахи і гуляли з дітьми – поки дула спарених кулеметів сторожко вдивлялися у небеса.

Виснажилася не Україна. Це у посадовців держструктур закінчуються ідеї, як забезпечити фронт.

Кажуть, що не вистачає людей на фронті. Але як їх може вистачити, коли ДЕ-ФАКТО в Україні немає жодної примусової мобілізації?

Ще раз повторюю: ДЕ-ФАКТО у нас служба в Україні добровільно.

По-перше, у нас, за офіційною інформацією, 500 тисяч ухилянтів. Знаєте, скільки передали до суду за 2 попередні роки? Аж три з лишнім тисячі. Тобто ймовірність, що держава СПРОБУЄ (бо суд – ще зовсім не покарання!) тебе покарати за ухилянтство – менше відсотка. Навіть нічого не треба платити.

По-друге, у нас за опередній рік вчетверо виросли числом дезертири і СЗЧшники. Тільки офіційні дані 90 тисяч осіб. 15 бригад. Скільки справ передано до суду з метою покарати? Трохи більше 2 тисяч, і це при тому, що насправді цифра СЗЧ в рази реально більша – от і отримуємо все той же 1% ймовірності покарання.

По-третє, у нас де-факто відкритий кордон. Ловлять, я підозрюю, в кращому разі 1% тих, хто йде тікати.

То чи можна казати, що Україна виснажена? Ні, людського ресурсу достатньо, просто ні кнутом, ні пряником українська держава цей ресурс не здатна поки що залучити. Тож чому дивуватися, коли повномасштабна війна самими лише добровольцями стикається з таким дефіцитом кадрового ресурсу?

Ніхто, крім військових, зараз не застосовує примусу щодо ухилянтів. ТЦК – це єдина структура, котра когось до чогось намагається примушувати, хоча це зовсім не її функція. Поліція, ДБР, прокуратура намагаються бути в тіні, хоча вони і є, за визначенням, апаратом примусу.

До речі. Чи шукає хтось кадровий ресурс за кордоном? Скільки Україна платить рекрутерам, котрі приводять до неї на службу іноземців? Невже серед кількох мільярдів населення лояльних або нейтральних країн для нас не знаходится хоча б 20 тисяч рекрутів на місяць? Я в це не готовий повірити.

Україна повна сил. Ті бойові підрозділи, котрі працюють кращим обладнанням, котрі правильно самі себе організували – вони показують прекрасні результати. Якщо у них вливати людей, кошти, не заважати їм ідіотськими наказами – то ми зупинимо РФ там, де вона зараз.

Зупинка наступу РФ – зупинка СВО – втрата сенсу війни. РФ посиплеться. Поясніть цим західним розумникам.

Топ комментарии
+28
Прочитав я допис автора - і перша думка в мене - можливо пан Ігор зазнав важкої контузії ? Бо інакше пояснити його допис я не можу . Якщо ж це так - то бажаю панові Луценко швидше одужувати - щоб повернутися в реальність і мати можливість РЕАЛЬНО ОЦІНЮВАТИ стан речей в країні .

ЦИТАТА : " ДЕ-ФАКТО у нас служба в Україні добровільнА"

РЕАЛЬНІСТЬ: Добровільність служби в ЗСУ закінчилась в 2023 році .З 2023 року - мобілізація ДЕ -ФАКТО відбувається під примусом . Хто сумнівається хай порівняє - кількість людей ,які "підписало " ТЦК , і скільки людей прийшло через рекрутингові центри .

у нас, за офіційною інформацією, 500 тисяч ухилянтів

"ухилянтом " як і злочинцем, бандитом , - можна стати лише за рішенням суду . Суд і тільки суд може вирішувати ,хто "ухилянт " . Не ТЦК, не Сирський з Зеленським не пан Луценко , ні медіаповії - лише суд . Скільки судових рішень ? Три тисячі ? Отже теоретично - три тисячі ухилянтів - це при умові ,що не подана апеляція.

По-друге, у нас за опередній рік вчетверо виросли числом дезертири і СЗЧшники.

Контуженому пану Луценко навіть не спадає на думку - ЧОМУ ? Чому тікають люди с ЗСУ ? При чому багато ,хто з них пішов добровольцем в 2022 році ? І яких не можна звинуватити у відсутності патріотизму ?

По-третє, у нас де-факто відкритий кордон

Відкритий кордон можна побачити хіба у мареннях важко пораненого пана Луценка і ще у воюючого Ізраїлю . Інакше як пояснити , що люди ризикуючим навіть життям тікаають горами і лісами замість ,того ,щоб виїхати ДЕ ФАКТО відкритими кордонами пана Луценка ? Питання теж риторичне

Я думаю все просто - пану Луценку ,як і багатьом державним чиновникам і тиловикам - просто не пощастило з народом .
Невдячний в нас народєц-ухилянт . А те що з початком війни влада Ізраїлю та України пішла різними шляхами - одна так і залишилася відкритою (чиновники взяли в руки зброю ) ,а Україна - закрила кордони , почала бусифікацію і розділила людей на касти ( багаті -жирують ,бідні воюють ) - ЦЕ ЗАНАДТО ВАЖКО ЗРОЗУМІТИ панам Луценкам - хай кінь думає в нього голова велика ...
показать весь комментарий
04.02.2025 18:44 Ответить
+27
Автор хай каже прямо- створити заградотряди, штрафбати, конвойні війська. Скопіювати сталінську систему, на інші ідеї вони не здатні.
показать весь комментарий
04.02.2025 17:23 Ответить
+22
Будуйте з зеленим Кагановичем концтабори на 1 млн. поки весь ресурс на загниваючий захід не звалив.
показать весь комментарий
04.02.2025 17:19 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
та як може виснажитися луценко? триндіти в інтернеті і носити хворму для виду - хіба дуже виснажує? там іще один хєрой - фірсов , теж щось виклав(((
спамте, патріотики...
показать весь комментарий
04.02.2025 23:00 Ответить
Про пана Луценка треба зрозуміти лише одне - насправді в ЗСУ, особливо серед середньої та вищої офіцерської ланки величезна кількість людей, яких війна цілком влаштовує, оскільки таких грошей, як зараз, у мирний час вони ніколи не отримуватимуть. Тому їх цілковито влаштовує і сьогоднішній гівнокомандувач, і війна до останнього українця
показать весь комментарий
05.02.2025 00:00 Ответить
Україна виснажена не війною , а правлінням зрадників. Ніхто не хоче віддавати своє життя у м'ясних штурмах , що не мають сенсу як хоче гівнокомандувач( верховний , це важливо ). ВОня була виснажена ще до 2022 року , у 2022 був підйом на адреналіні , але його швидко охолодила влада і командування совоїми законами , що роблять з бійців бидло та своїми дурними рішеннями .
показать весь комментарий
05.02.2025 00:47 Ответить
"ДЕ-ФАКТО в Україні немає жодної примусової мобілізації"
Пане автор, а ви не пробували перш ніж щось написати співставити з іншими прикладами примусової мобілізації? Наприклад в Росії, проти якої Україна протестує. Це схоже на добровільну мобілізацію? Тільки чесно.
показать весь комментарий
05.02.2025 00:52 Ответить
"де-факто відкритий кордон"
Це неправда, ось карта з кількістю прийомів. До речи, хто збереться бігти, дивіться уважно, де на кордоні найбільше ахтунгів і вибирайте менш популярні маршрути.

показать весь комментарий
05.02.2025 01:01 Ответить
А це просто для філософських роздумів стаття ще 14го року. Я нарахував в Росії 12 з 14, а ви?

https://gazeta.ua/articles/history/_14-oznak-za-yakimi-harakterizuyut-fashizm/578941 14 ознак, за якими характеризують фашизм
показать весь комментарий
05.02.2025 01:16 Ответить
Для чого вмикати дурня? Перше і єдине за що українці ідуть до войска ,та роблять все для спротиву це мотивація!!! Так хай цей чоловік відповість сам себе де поділась мотивація у людей? Та хто в цьому винен і що нам далі робити!? А нести пургу ,це справа ідіотів!
показать весь комментарий
05.02.2025 03:52 Ответить
не знаю як воює зевиборець луценко а мій знайомий з ССО каже так

"я хочу отримати гроші перед завданням а не після
щоб мати впевненість що сім'я отримає
зара думаю йти в задання, чи накуй все послати"

це не жарт та не вигадка
показать весь комментарий
05.02.2025 05:37 Ответить
Прийди на роботу і скажи начальнику, що ти хочеш гроші на місяць вперед
показать весь комментарий
05.02.2025 07:49 Ответить
ну то йди сам на нуль, за нуль, та ріж там ножем кацапів як робіть він
уперед, земразь!
показать весь комментарий
05.02.2025 08:48 Ответить
та ти бот!
показать весь комментарий
05.02.2025 08:49 Ответить
Ігарь, а памятаєш, при Порошенко в армію йшли добровільно? Ігарь, ти розумієш, те що відбувається твоя вина?
показать весь комментарий
05.02.2025 07:29 Ответить
згідний з автором. Покарання за ухилянстао повинно бути незворотним. Поліція хз чим займається. Суди також. До суддів питання - вони прогнивші і повинні бути люстровані.
показать весь комментарий
05.02.2025 07:48 Ответить
В ЗСУ добровольці. Ахахаха ))) А шо таке, по вашому, недобровольці - це коли як у русні з загрядотрядами?
показать весь комментарий
05.02.2025 08:09 Ответить
Всі коменти пишуть обіженки-ухилянти, а автор правий. Не плачте, коментатори, під спідницями своїх жінок, а звіздуйте до війська. Бо воювати будуть усі. Якщо сдадуть, не дай, Пан Бог, Україну, то вас погонить умирати расєя у Европу і Европа на расєю. Краще перемогати за Україну. ❤️🇺🇦❤️
показать весь комментарий
05.02.2025 08:52 Ответить
Куплю трибуну, мікрофон, пюпітр та суфлер для агітації. Не за всі гроші світу. То не Ваша об'ява?
показать весь комментарий
05.02.2025 09:14 Ответить
У тебе пам'ять дівоча. Ти своє озвучуєшь. 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
06.02.2025 07:30 Ответить
а хто працювати буде? таки горлопани як ти?
ти хто за фахом?
за кого голосував?
де живеш?
показать весь комментарий
05.02.2025 10:43 Ответить
Ти чим працюєшь? Язиком під спідницею у жінки? 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
06.02.2025 07:23 Ответить
я таким не займаюсь бо огидно піхву лизати
не суди по собі, куколд
показать весь комментарий
06.02.2025 07:46 Ответить
Да ти дупу лижешь і не тільки жінкам, гімноїд, по тобі і суджу🤣🤣🤣
показать весь комментарий
06.02.2025 08:23 Ответить
У вас застаріла версія методички агітатора-нафронтника. Зв'яжіться з куратором від ОП і отримайте останню версію документу, інакше може бути проблема з виплатами
показать весь комментарий
05.02.2025 10:47 Ответить
А ти пройшов всю процедуру виплат для зе-пропагандиста.Молодець. Тоді зрозуміло, чому ти ухилянт, як і твій босс. 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
06.02.2025 07:28 Ответить
Ну якщо погонять воювати у Європу, то я одразу ж здамся в полон і буду певен, що зі мною будуть поводитись згідно міжнародного права. Відмовлюся від обміну і подам прохання на політичний притулок. Досить непоганий варіант.
показать весь комментарий
05.02.2025 10:50 Ответить
Тоді вже не буде міжнародного права, бо війна буде на виживання. Тебе знову кинуть під вогонь, якщо виживешь. 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
06.02.2025 07:25 Ответить
Согласен с автором.
показать весь комментарий
05.02.2025 09:29 Ответить
Проблеми з мобілізацією створила влада. А той бардак у військах, який теж створила влада, потягнув за собою дезертирство та СЗЧ. Не потрібно думати, що всі дурні і лише 95 квартал з клепкою. Ніхто не хоче підставляти своє життя під дебільні рішення влади. Я вважаю, що з цією владою війна буде програна. А як її змінити? Легально зробить це через вибори практично неможливо. Залишається військовий переворот. Говорять, що тоді Захід від нас відвернеться. Він від нас вже відвертається розуміючи хто в на при владі реально. Тобто Єрмак. А якщо після перевороту створити реальний уряд національної довіри, то Захід його підтримає.
показать весь комментарий
05.02.2025 10:42 Ответить
Як пагодка в Варшаві?
показать весь комментарий
05.02.2025 11:20 Ответить
А якщо після перевороту прийдуть до влади отакі Луценки "заценойнєпастаім", тоді що?
показать весь комментарий
05.02.2025 15:31 Ответить
Куди не сунься усюди у держструктурах заброньовані. Простолюд у селах закінчується, але не ті хто утримується за державний кошт, їх війна оминула.
показать весь комментарий
05.02.2025 11:12 Ответить
Все це правда на жаль
показать весь комментарий
05.02.2025 11:18 Ответить
Бійці з передової звісно дивляться на ситуацію в державі не так, як ті, хто в тилу й не треба за це їх ображати. За те, що робиться в державі повну відповідальність несе президент Зеленський, який реально прибрав до своїх рук усю владу та попризначав скрізь своїх та єрмаківських корєшей. Він винен у зриві мобілізації, в СЗЧ, зриву поставок амуніції, розкраданні військового бюджету, будівництві безстрокових укріплень, врешті решт у відступі ЗСУ. Своїми недолугими рішеннями (звільнення Генштабу Залужного в повному складі), призначеннями "жукових" та постійною перестановкою підрозділів та командирів, дурними наказами та "м'ясними" атаками Зеленський знищив довіру до командування, тому не дивно що так багато "ухилянтів" та СЗЧ. Він фактично побудував малу копію російської армії і хоче нею перемогти більшу ворожу.
показать весь комментарий
05.02.2025 12:27 Ответить
... будівництві безтолкових укріплень...
показать весь комментарий
05.02.2025 12:29 Ответить
Тобто замість того щоб почати наводити порядок з голови, автор пропонує посилити примус(зосередитися на хвості). Замість того щоб змінити "правила гри" на більш розумні так справедливі, автор пропонує погіршити ситуацію. Може все ж таки треба починати з голови? Боротися з причинами, а не наслідками? Може тоді і люди підтягнуться?
показать весь комментарий
05.02.2025 12:34 Ответить
Якщо мобілізація добровільна, то кого *********** в буси на вулиці?
І чому росте кількість СЗЧ?
Щось логіка у пана Луценка не сходиться.
Застосування примусу військовими до цивільних взагалі є воєнним злочином згідно міжнародного права.
А щодо залучення іноземців, то для цього потрібно платити їм нормальні гроші. Бо на ті, що платять зараз, іноземці не підуть.
показать весь комментарий
05.02.2025 13:22 Ответить
типова логіка оПешного прихвосня, сказали написати щось за 30 срібних, от він і накинув гавна на вентилятор про те які невдячні і погані людішки попались таким "патріотам" як він
показать весь комментарий
05.02.2025 14:41 Ответить
Іноземці не йдуть тому що це не пригода для справжніх чоловіків в Афганістані або Іраку (де їм, за мірками Заходу, теж багато грошей не платили), а швидше за все гарантована смерть.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:18 Ответить
Це неправда. Тисячоліттями найманець була одна з найпоширеніших чоловічих професій. Є тип чоловіків адреналіново залежних. Це генотипично і є воїни. І вони йдуть на будь яку драчку, інколи реально більше за інтерес , а не за гроші.
Але більшість найманців воюють за гроші або за отримання потрібного громадянства і гроші. І там кореляція абсолютна чітка: більше ризику, більше грошей.
На стороні кацапів воює купа іноземців. За гроші і громадянство. І як бачите, ризик їм не заважає.
Україна відмовилася від контрактної армії, на мою думку, через якісь особисті позиції людей, які мали б це вирішувати. А навіть не через необхідність платити грубі гроші. Бо з тих неймовірних сум, які країна щорічно витрачає на війну, можна було б виділити 10-15 відсотків на оплату контракту.
Але це не робиться. Значить існують якість інші, можливо особистісні причини не впроваджувати в Україні контрактну армію, а тупо жати педаль бусифікації. Хоча вже напевно навіть олігофренам зрозуміло, що це веде до розвалу країни зсередини.
показать весь комментарий
05.02.2025 17:05 Ответить
Читав чимало інтерв'ю. Західні добровольці в Україну їдуть не за грошима.
показать весь комментарий
05.02.2025 17:15 Ответить
Ідейних добровольців мало. Їх завжди було мало на усіх війнах. Більшовики виграли не ідейними, а тим, що пообіцяли селянам землю. Та сама мотивація, лишень в профіль. Більше того, вони реально ділили і роздавали поміщицьку землю селянам. І це мало приголомшуючий успіх. Успіх настільки успішний, що навіть частина національного руху України приєдналася до них.
От вам сила мотивації в дії.
Але наразі Україна вирішила піти своїм особливим шляхом. Наслідки чого ми тут так гаряче обговорюємо. На жаль.
показать весь комментарий
05.02.2025 19:08 Ответить
Згоден з а втором . Дуже слушні думки. Держава нічого не робить що покарати ухилянтів. Лише вчора прочитав що вперше позбавили водійських прав за ухилянство.. А ухилянське бидло звичайно ж на цій стрічці банкує... бо чудово знає що їм ні за це ні за ухилянство нічого не буде... але, знову ж таки, звинувачують Луценка, що він бреше. Замкнене коло.
показать весь комментарий
05.02.2025 18:21 Ответить
Ви помиляєтеся.
Почитайте про велику французьку революцію. Не приведе закручування гайок до перемоги. Це працює на коротких дистанціях. На довгих призводить до протилежного результату.
Тим більше, що усе, що можна було закрутити не провокуючи соціальну напругу, вже закрутили. Далі розвилка: або внутрішній терор, або зміна стратегії ведення війни. І ось тут французи усьому світу показали наочно, що стається з тими, хто обирає терор.
Знаєте, я щиро раджу подумати все ж над зміною стратегії.
показать весь комментарий
05.02.2025 19:16 Ответить
Полностью согласен с автором.
показать весь комментарий
05.02.2025 18:55 Ответить
Страница 2 из 2