7518 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Колективне божевілля "ТРАМПАРЄШАТЄЛЯ"

Цікавий ФЕНОМЕН і не зрозуміло звідки він взявся Як вийшло так, що ВЕЛИКА кількість світу підхватила цю, нічим зовсім не обґрунтовану, хвилю "Трамп ЗУПИНИТЬ війну"????

Як вийшло так, що майже ВСІ повірили у прихід МІСІЇ з тріліонами доларів і бажанням УСІХ помирити? Чому і, головне, ХТО вирішив, що прям Трамп прокидається з ДУМКОЮ щодо України і засинає, точніше, зовсім йому не спиться від цього?

Поясню. А просто так ЗРУЧНО, аби ПРИКРИТИ свою безвідповідальність та байдужість, а просто потім ТИЦНУТИ пальцем і сказати: "Ну бачте, дорогеньки, Трамп винен, а ми ж йому вірили!" А це все "МИ ВІРИЛИ, а "НАС КИНУЛИ" подовження ДУЖЕ довгого списку, на кшталт: "а ми ж думали/ а ми ж вірили/а ми ж чекали":

Спочатку частина УКРАЇНЦІВ чекали поки ЗДОХНЕ путлін Потім чекали, поки у них закінчиться ЗБРОЯ Потім, що там не вбивці професійні, а НАРКУШИ Потім, що росія РОСПАДЕТЬСЯ ну майже зараз Потім, що ПРИЙДЕ Трамп і тут точно все буде!

Картина "КРОВʼЮ", насправді, наступна:

У ВОРОГА виплачують десятки тисяч доларів У ВОРОГА у військоматах ЧЕРГИ (а де ж ти ще можеш продати своє нікчемне життя за 2 млн рублів) ЯКЩО у військкоматах черги - навіщо ПОЗБАВЛЯТИ рабів роботи, де їх УБИВАЮТЬ?

А якщо ще й гроші ВЖЕ видали, то на фіга ЗАПИТАННЯ, ЗАКІНЧУВАТИ війну?

Картина жаху "БАЙДУЖОСТІ" УКРАЇНЦІ, які НЕПЕРДБАЧУВАНО стали в рушницю на початку повномасштабного вторгнення УКРАЇНЦІ, які всьому світові довели, що таке ВМОТИВОВАНЕ військо УКРАЇНЦІ, які пекли пиріжки, ліпили вареники у підвалах, під свічками, аби передавати на ФРОНТ УКРАЇНЦІ, де ПІДЛІТКИ ставали на блокпостах із батьками, а ДІВЧАТА взяли зброю до рук УКРАЇНЦІ, які не заглядали до РОТА державотворцям і політикам, а самі за себе взяли відповідальність УКРАЇНЦІ, що виїхали за кордон і з-відти донатили і допомагали ДЕ ВИ ТІ УКРАЇНЦІ??????

Мало залишилось, І саме на них і тримається досі фронт ЗАПИТАННЯ: Яка раша, який путлін, який Трамп? Хто ВОНИ нам і МИ ЇМ??? ОТЯМТЕСЬ!!!!!

Нагадаю: УКРАЇНА для путліна - це мобілізаційний ресурс для війни з НАТО УКРАЇНА для світу - це РЕСУРСНИЙ центр Європи УКРАЇНА для Трампа - заголовок для хайпу, як мінімум, бо це "модна" тема, як і його захоплення ТТ

А що таке УКРАЇНА ДЛЯ УКРАЇНЦІВ????

ЯК ВИЙШЛО ТАК, що змінився ВОРОГ, і поступово у всьому стають винні ЗСУ чи, що більш вкурвлює, ВЕТЕРАНИ?

Може треба аналізувати, а не починати кидатись, як скажені, на нові ЗАГОЛОВКИ, ковтаючи їх і спотворюючи мозок і дійсні проблем країни?

До прикладу, тема ВИБОРІВ, що професійно ВІДВОЛІКАЮЄ від нагальних та кричущих проблем, повʼязаних із війною, із територіями НАШОЇ КРАЇНИ? ТА й, до речі, і тут нагадаю: вибори під час ВІЙНИ, у нас відбувались!

ЗАБУЛИ????? Чи ТОДІ для більшості війни НЕ ІСНУВАЛО?

Топ комментарии
+21
ДЕ ВИ ТІ УКРАЇНЦІ??????

Я можу приблизно порахувати де ділися : більше ста тисяч добровольців загинули , біля трьохсот тисяч поранених стали інвалідами , ще кілька тисяч в полоні . Ще біля мільйона наразі в ЗСУ або в приданих підрозділах .

В сумі майже півтора мільйони .

Аналітик Анатолій Кущ приводив підрахунки РЕАЛЬНОГО МОБПОТЕНЦІАЛУ УКРАЇНИ . і ВІН СТАНОВИТЬ САМЕ ПІВТОРА МІЛЬЙОНИ . Не 3-4 мільйони як пишуть "фахОвц" та медіабалаболи , а саме 1,5 . Це реальний мобпотенціал України. Можна ще по ідеї нашкребти до півмільйон, але це вже ставить повністю жирний хрест на майбутньому країни, як в економічному так і демографічному плані.
Я б радив пані , ЩО ЛЮБИТЬ КАПСЛОК , почитати історію війни Парагваю . Повчальна історія . Втратили 90% населення , половину території . А ВІЙНУ НЕ ВИГРАЛИ . Хоч були дуже патріотичні ці парагвайці ,в кінці воювали діти та жінки . Маленький Парагвай до цих пір не відійшов від цієї війни - а пройшло більше ста років .

Стосовно ЗСУ - то їх українці підтримують і довіряють більше, чим будь якій державній структурі. Українці не ******* ТЦК ,але її народ не ототожнює з армією , а розглядає по суті як каральний орган .

А тепер стосовно Трампа . Трамп дійсно МОЖЕ І ХОЧЕ ЗУПИНИТИ ЦЮ ВІЙНУ, навідміну від наших недокерОвніків . Не з моральних причин . Так вимагають його бізнес інтереси . І він її найімовірніше за все закінчить . А ми не змогли . І перш за все тому ,що не розібралися в РЕАЛЬНИХ ПРИЧИНАХ ЦІЄЇ ВІйни . І більшість народу вибрало жити і далі в ілюзіях . Навіть загроза смерті ,їх лякає не так, як сказати собі правду .
показать весь комментарий
06.02.2025 22:56 Ответить
+19
Гарно написаний, емоційний та маніпулятивний текст. Пані авторка в пориві емоцій потужно ганьбить українців за байдужість до війни, але сором"язливо не вказує про головні причини, які призвели до цієї байдужості, замість цього авторка починає залякувати телемарафонними страшилками про мобілізацію українців війну з НАТО.
Також хотілося б уточнити , про яку більшість запитує авторка в кінці свого допису. Якщо мається на увазі більшість слуг народу: депутатів, чиновників, суддів, прокурорів та іншої еліти то війни для них дійсно НЕ ІСНУВАЛО і НЕ БУДЕ ІСНУВАТИ , прокурорські весілля з 2 метровими тортами, депутатські ролс- ройси, переповнені буковельські курорти тому підтвердження.
Якщо владі байдуже до долі країни і населення то відповідно населення почне думати лише про власне виживання і йому буде також байдуже до долі країни.
показать весь комментарий
06.02.2025 22:10 Ответить
+16
1. Капслок реально зайвий.
2. Ті ж питання можна скерувати і вам - чому ж ви приникшли перед зрадниками, і так уже скоро два роки?
3. Так, з огляду на кримінальний хаос в країні та жлобство керманичів-пересидьків, єдина надія - на Трампову вдачу. Бо ми не безкінечні і кишені наші не бездонні.
показать весь комментарий
06.02.2025 20:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Розміновуючи Чонгар, ЗЕ діяв у відповідності до тексту українського Гімну, де написано про те, що "згинуть наші воріженьки, як роса на сонці", відповідно і не треба докладати до цього якихось зусиль. А інститути, які б мали досліджувати всі ці процеси позакривали ще при попередниках ЗЕ.
Зараз в Україні немає ні ідей, ні концепцій, ні вождів, які б взялися переробляти все те, що було в Росії і України з 882-року.
Це ж в американців є концепція Томаса Куна, за якою парадигма або змінюється, або наукове товариство, а в нашому випадку - світова система, повертається до старої моделі життя. Нащо українцям ці всі складні американські концепції, якщо в них є 🐸 Місія, що може "легко" домовитись з Путіним "посередине"?
показать весь комментарий
07.02.2025 16:01 Ответить
Хароший у Вас план. Вставляє.

P.S. Ви щось коли-небудь про пересування голосних чули?
показать весь комментарий
07.02.2025 15:52 Ответить
А потім ще й повірили у потужний наступ і відправили солдат на мінні поля. А формулу миру від ЗЕ можна взагалі роздрукувати на руликах паперу, що вироблЯються в Обухові. Краще б навели хоч один приклад з історії, коли зі Звітом Апокаліпсису було підписано угоду, що стала основою довготривалого миру.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:40 Ответить
Трамп - такий же обіцяльник, як і ЗЕ, тільки американський, бо схожий не на Запорожець, а на Кіділак.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:32 Ответить
В часи Золотої орди Новгородську республіку ніхто не нищив. Її обмежили в правах, обклали даниною, але не нищили, ні Батий, ні Узбеки. Про характер зміни порядків у Московському царстві добре написано в Костомарова: Іван ІІІ спочатку любив, коли йому щось заперечували, бо треба було приймати зважені рішення, а після того, як Папа Римський підсунув йому Софію Палеолог, то він вже всі рішення ухвалював одноосібно, наче візантійський імператор. Тоді ж у Московії з'явилась і доктрина Третього Риму.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:28 Ответить
По перше потрібно бути реалістом - Україну ніхто в найближчі 10 років не візьме в НАТО , інших реальних блоків не бачу . По друге - Я теж скоріше прихильник позаблоковості Для мене є приклад - Ізраїль . Це позаблокова країна . З населенням в 4 рази менше чим Україна .
Самодостатня економічно і у військовому плані . Чим поганий приклад для України?

Стосовно Кравця - його головний біль-це не стільки блоковість - скільки залежність української влади та правосуддя від демпартівських грнатоїдів .

І в цьому плані я з ним згоден .

Тому що останні 40 років - Україна була розмінною монетою ФСБшної агєнтури з однієї сторони і соросятсько -демпартівських агентів впливу з іншої . Україні потрібно звільнитися від обох цих впливів . І стати незалежною - не огладаючись ні на Кремль, ні на Брюсель з Вашингтоном.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:19 Ответить
Чисто політручий текст
показать весь комментарий
07.02.2025 15:05 Ответить
Вийшло ж 2019 повірити зебілу- а то путін нападьот ги ги
показать весь комментарий
07.02.2025 15:04 Ответить
Дійсно. Не зрозуміла ця наївна віра у доброго дядю Трампа, який прийде і все порішає. Після всього, що натворили добрі дяді і тьоті політики, що так солодко обіцяли покращення життя народу.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:56 Ответить
в блозі Тараса Загороднього цілком можливо ви висловились саме так.
але я вас спитав про ваш коментар під текстом саме кравця.
як співвідноситься "здатність мислити тверезо" зі схавленням позаблокового статусу?
показать весь комментарий
07.02.2025 14:53 Ответить
Мордор московити перетягнули з не Константинополя, а з Золотої орди, частиною якої вони були 300 років (улус Джучі, хани Батії, Узбеки тощо)
показать весь комментарий
07.02.2025 14:48 Ответить
Так. Але це не заважає йому говорити певні правильні речі. Порошенко до речі засновник - Партії Регіонів. Зеленський виступав на фуршетах у ПР . Будемо продовжувати ?
показать весь комментарий
07.02.2025 14:47 Ответить
Є така штука, як війна занепаду, типу Пелопоннеської, коли сторони просто тупо нищать одна іншу, щоб їх землі і ресурси дістались комусь іншому. У випадку Афін, Спарти і Фів цим іншим було Македонське царство. Інакше, якби ії міг захопити Філіп Македонський, якби вони всі були на піку своєї могутності?
показать весь комментарий
07.02.2025 14:46 Ответить
А розміновуали Чонгар - теж кацапи ??))) Асфальт катав замість ракет теж Путін ? Вибирати Єрмака і Зе вас теж Путін примушував? Дорослішати будете колись ? Чи так і помрете врожевих окулярах ?
показать весь комментарий
07.02.2025 14:45 Ответить
Ростислав Кравець - давній адепт Партії регіонів, росії, Портнова
показать весь комментарий
07.02.2025 14:44 Ответить
Саме тому я написав недавно в блозі Тараса Загороднього , що саме ЗДАТНІСТЬ МИСЛИТИ ТВЕРЕЗО І РЕЛЬНО ДИВИТСЯ НА РЕЧІ РОБИТЬ НАС суб'єктними .

І це стосується в тому числі в приєднанні чи неприєднані до якихось блоків.

Ізраїль сильний та самодостатній ,хоча й менший за Україну -і на ізвєсному органі мав ці всі блоки .

Але дурні ,слабкі та залежні замість того ,щоб мудрішати ставати сильними та самодостатніми намагаються прилипнути до якогось блоку . Хоча цей блок вже скоріше може являти собою "фіговий листок" чим реальну силу ....
показать весь комментарий
07.02.2025 14:42 Ответить
Пропоную відсунути патріотизм в сторону і обговорити, хто і як планує зайняти у державі владні місця і сісти на фінансові потоки.
Я так зрозумів, що в Україні є певна група осіб, яка хоче зробити Степана Бандеру центральною постаттю російсько-українських відносин. А ще є група осіб, яка хоче Томос поміняти на Зелений Термос і замість американського фільму "Матриця" зранку до вечора дивитись відосик "Слуга народу". Ви дійсно думаєте, що ці дві групи осіб можуть досягти успіху?
показать весь комментарий
07.02.2025 14:40 Ответить
Причина війни - росія (путін + кацапи). Все інше є неприпустимим виправданням агресії.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:37 Ответить
У русні шматок свящєнной зємлі відгризли якісь хохли і досі не віддають, навпаки, вчора щось там контрнаступали і щось там під свій контроль взяли.
Де мільйони добровольців, які залізною ходою відкинуть фашистських окупантів аж до самого Києва? Вчора півроку виповнилось курвській операції. За півроку можна було підготувати армію мщєнія. То де вона? З КНДР прийшла?
показать весь комментарий
07.02.2025 14:35 Ответить
і саме тому днями ви написали схвальний коментар під статтею ростилава кравця, де він написав про необхідність повернути в Конституцію норму про позаблоковість України?
показать весь комментарий
07.02.2025 14:33 Ответить
Стаття, як говорять - зайшла. Багато в чому згоден! Як що ти живеш в країні та відчуваєш себе громадянином - зараз саме час це підтвердити та піти її захищати. Інакше ти не громадянин - а так, живеш на цій теріторії, напівгромадянин, знімаєш жилплощу... Хай хтось воює - а я тут до чого?
Питання в тому - скільки таких "захисників". Якщо 80%, виникає питання - а це взагалі можна назвати державою? Чи це просто теріторія. Саме час кожному для себе вирішувати - ти бажаєш тут жити, чи ні. Тому що під рашкою тут точно жити нормальній людині буде неможливо. Якось так...
показать весь комментарий
07.02.2025 14:30 Ответить
Саме ДРУГЕ - є головним та визначальним чинником війни. Путін - боягуз , і нападає , лише на тих ,кого вважає слабкими . А те ,що народ вибрав на посаду інфантильного , безвідповідального ,боягузливого актора президентом ( АЛЬТЕР ЕГО) - було сприйнято ,як підтвердження слабкості .
показать весь комментарий
07.02.2025 14:24 Ответить
Може треба аналізувати, а не починати кидатись, як скажені, на нові ЗАГОЛОВКИ, ковтаючи їх і спотворюючи мозок і дійсні проблем країни? Джерело: https://censor.net/ua/b3534401

Бо так краще виходить АНАЛІЗУВАТИ
показать весь комментарий
07.02.2025 14:16 Ответить
Краще б запитала чому влада кварталу95 не проводить мобілізацію.
Здорових кабанів зі своєю зброєю та авто - можливо набрати ще одну армію.
Та до неї додати ту армію що наче на службі але сидить в тилу.
Те що зараз - зловили діда в селі на велосипеді - то війну не виграє.
В мене є припущення що квартал95 не воював і воювати не збирається.
показать весь комментарий
07.02.2025 13:59 Ответить
Дурню, уважно читай книги представників просунутих народів у питаннях богосліа'я і уважно вивчай матеріальну частину світоустрою. Віщий Олег - це наш місцевий цар Давид. Україна - щось типа Іудеї, а Раша - щось типа Ізраїлю.
І зараз вирішується навіть не стільки питання, чи будуть Росія і Україна існувати далі в рамках однієї держави чи окремо, а чи піде на наступний цикл Московський Мордор, модель якого в часи Івана ІІІ московити перетягнули з Константинополя в Москву.
І радджу замість дуже популярного в Україні відосика "Слуга народу" уважно передивитись американський фільм "Матриця". Бо цей фільм саме про це.
показать весь комментарий
07.02.2025 13:02 Ответить

І дійсно - допис гарячий і надто емоційний .. Але зрозуміло чому , бо очевидно ж - напекло . Але де в чому погодитись не можна .
У ВОРОГА виплачують десятки тисяч доларів У ВОРОГА у військоматах ЧЕРГИ
)) Джерело: https://censor.net/ua/b3534401
Десятки тис якраз і виплачують тому що ніяких там черг немає , і через це русні доводиться постійно піднімати суму виплат . А по друге - якби біля кацапських воєнкоматів стояли черги , то оцього ( відправки калік на штурм вже на другий день після операції ) не було б . Та і корейців би на фронт ніхто не посилав .
.
показать весь комментарий
07.02.2025 12:55 Ответить
Нащо так багато ЦЬОГО ЧОРТОВА КАПСЛОКА?!!!
показать весь комментарий
07.02.2025 12:32 Ответить
ви впевненні, що друге є саме причиною війни, а не чинником, який сприяв такому її розивитку, який ми спостерігаємо сьогодні?
показать весь комментарий
07.02.2025 12:25 Ответить
Коли у тебе протікає бак, в першу чергу треба думати, як би то усунути дірку, або хояа б її макстмально зменшувати, а не як долити чим побільше бензину.

Якби "збереження життя солдата" було не тільки на словах, а й на ділі, то й не треба було ніякої бусифікації і заманухи "високими зарплатами". Росіянці "дірку" усувати не бажають, бо в них і так свого "бензину" завались. Протягнуть і так. Наші незламні командири(не всі) теж не бажають цього робити, бо некомпетентні, їм і так зручно.
показать весь комментарий
07.02.2025 12:23 Ответить
Причини війни можна розділити на дві :
перша - це ЗОВНІШНЯ - ПУТІНСЬКО-МОСКОВИТСЬКІ ІМПЕРСЬКІ АМБІЦІЇ.

Але є друга і важливіша причина - ВНУТРІШНЯ - ЦЕ НЕВІГЛАСТВО . Саме невігластво більшості народу та його лідерів. Інфантильність ,безвідповідальність ,не визнанання своїх помилок , бажання перекласти відповідальність на інших за свої помилки, БРЕХНЯ ТА ЛИЦЕМІРСТВО - всі ці якості народу, його АЛЬТЕР ЕГО втілилося у тій владі ,яку цей сліпий народ вибрав - ЗЕЛЕНСЬКОМУ ТА КО. Подібне вибирає подібне.
Найбільших втрат та поразок Україна зазнала не від москалів - а від неправильних ,популістичних , невчасних ,корупційних дій власної влади .
Але найбільша проблема в тому, що навіть під загрозої смерті та втрат - люди не хочуть змінюватися , бажаючи краще померти в ілюзії ,чим зустрітися з самим собою
показать весь комментарий
07.02.2025 12:19 Ответить
Русь почалась не з новгороду, кацапе

Найбільш схожою на українську мову є мова лужицьких сорбів з Померанії в Німеччині, їх ще називають венди, в той час як в Україні жили венеди. Венди та венеди це одне й те саме. Потім їх ще вандалами називали. Так от, в німецькій мові море називеється не "мер" (По-мер-анія), а "зее". А в мові вендів є два слова : "тукраїна" і "вукраїна". "Тукраїна" це там де вони живуть, там де вони "тутейші". А "вукраїна" це там куди пішла частина їхнього племені. Це там де ти живеш зараз.
показать весь комментарий
07.02.2025 12:09 Ответить
Підтримую авторку -- емоційно але правдиво.
На жаль, добитися від усього населення 100% підтримки нереально протягом років. Але ще є кістяк людей (крім тих хто воює), які всіляко підтримують військо (справами, донатами) і т.д. Це не всі, звичайно, але є. Щоб знову відбулося єднання як це було напочатку повномасшабного вторгнення, потрібно, щоб сталося щось жахливе і несправедливе: сильне просування ворога, чи взяття, умовно, Києва, чи завтосування під#рами ядерної зброї. Без цього розбудити населення, на жаль, не вийде.
показать весь комментарий
07.02.2025 12:07 Ответить
І перш за все тому ,що не розібралися в РЕАЛЬНИХ ПРИЧИНАХ ЦІЄЇ ВІйни .
схоже ви з тих, хто розібрався, не поділетесь?
чесно, цікаво, яка ваша думка щодо причин війни.
показать весь комментарий
07.02.2025 11:57 Ответить
Позитивом є те, що Україні не настав КАПЕЦЬ так швидко, як це сталося у 882-му році або років назад. До речі, новгородський "окупант" князь Володимир зображений на українській гривні. І щось немає охочих демонтувати йому пам'ятник, як Леніну.🤓
А негативом є те, що для того, щоб досягти успіху у подібних змаганнях, треба вміти збирати сакральні пазли. Істерика тут дійсно нічим не допоможе.
А то замість того, щоб розібратись, хто в наш час є Воландом, хто Майстром, і хто з них є професором чорної магії, деякі особливо просунуті українські патріоти носяться по Києву з ідеєю демонтажу пам'ятника Булгакову.
показать весь комментарий
07.02.2025 11:49 Ответить
Та й корейців би собі на допомогу не тягли.
показать весь комментарий
07.02.2025 11:27 Ответить
Я гадаю, що стратегія хутлера дуже проста. Навіть примітивна, але діюча.
Я думаю, що план хутіна в тому, щоб просто дочекатися українського 1917. А для цього не потрібно великої армії. Для цього достатньо просто тримати напругу на фронту, потроху просуватися. Темп взагалі не важливий, важлива тенденція. Важливо, щоб ЗСУ щоденно несли втрати, які потрібно поновлювати. А так як Україна не вибудувала ніякої іншої системи поповнення ЗСУ крім дикої бусифікації, то цей план цілком розумний.
Адже бусифікація лише за рік кардинально змінила настрої українців та створила реальну соціальну напругу. Це стало вже трендом. Процес пішов. Соціальна напруга росте, влада не здатна з неї впоратися. Ніяких інший ідей крім бусифікації влада генерувати не спромоглася. Соціальний тиск стрімко зростає, кордони законопачено, навіть дебілу зрозуміло, що рано чи пізно рвоне. Вже потихеньку рветься. При цьому що влада, що частина соціуму впевнені, що вихід з наростаючого зростання напруги - це ще більше закрутити гайки. І таким чином з власної глупості ідеально підігрують хутіну.
Та й в самій Україні вже сформувався цілий прошарок люду, які обліпили бусифікацію та отримують на ній неймовірні, величезні гроші. Ця новітня навколобусифікаторська мафія ні за що не допустить якихось змін в методах поповнення ЗСУ. Такі гроші на кону, про що мова взагалі.
В результаті, усе що потрібно хутіну - це просто витримати рік, може півтора.
От і вся стратегія.
показать весь комментарий
07.02.2025 11:18 Ответить
При всій повазі, у Вас неправильна установка - істеричне звинувачення.

Треба шукати позитив - ми все ще стоїмо і відбиваємо переважаючи сили противника попри шалену корупцію, зраду і саботаж в держустановах. Тільки сьогодні була новина, що, виявляється, таємні засідання РНБО передавали росіянам через номінального власника казино.

Скажіть, де ще таке можливо? Зрадники, корупціонери, саботажники до самої верхівки влади. Але країна все ще стоїть і не схилилася перед агресором. Оце подвиг пересічного українця.

В такій ситуації покласти край війні це доволі розумна ідея. Нащо витрачати шалені гроші, а найголовніше життя людей, бо гроші можна надрукувати і вона насправді не такі вже й великі, а життя людей не можна надрукувати, якщо через зраду, корупцію, саботаж неможливо досягти більш якісного результату.

Тому багато хто вхопився в ідею Трампа як абсолютно раціональну і вивірену. Бо ми як країна, еліти на данному етапі на більше не спроможні - вони не спроможні, а брехати на Телемарафоні то інше, ми вже там давно всіх ворогів перемогли)

До цього нашого внутрішнього державного безладу, наші партнери теж проводили доволі неоднозначну політику - всю незалежність України, оці 30 років, а насправді ще й більше, все моє життя, Ваше життя, діяла позитивна дискримінація, коли меншини, під@#$%си, маргінали вважалися порятунком, кращими, обраними - їм виділялися гранти, увага, овації. Не середньому добре сформованому українцю(і не кращим українцям), з якого можна було б створити середній клас, кістяк цієї країни і її демократію, а меншинам, під@#$%сам, маргіналам.

Тобто всі ці роки, все Ваше життя, моє життя у нас були спотворені цінності, моральна шкала, дув не попутній вітер, а піщана буря, а може і моча в обличчя.

І стан нашої країни, ця війна це кульмінація, апофеоз. Тому ми всі хочемо покласти край цій ху@#$ні.

До того ж на заході більше немає суперечності між цивілізацією, варварством і дикунством - всі ці різні парадигми співіснують в постмодерністській парадигмі, тому що таке розділення було західним расизмом і коли вони це усвідомили в 60-70 роках минулого століття, то в США ввели ту політику позитивної дискримінації як вибачення.

Але час вибачення минув)
показать весь комментарий
07.02.2025 11:04 Ответить
ДЕ ВИ ТІ УКРАЇНЦІ??????

Де? В підрозділі Юзіка. Хіба не можна брати приклад із Верховного Головнокомандувача Зеленського?

https://www.youtube.com/watch?v=MBwxk1UMwGU

Що тут не ясно?
показать весь комментарий
07.02.2025 10:47 Ответить
написано емоційно і багато в чому правильно
але ж що пропонує авторка ?
покладатися на самих себе ? тоді треба вирішувати проблеми з озброєнням
виявляється, при нинішній українській владі це зробити неможливо, не вистачає інвестицій
значить треба змінити владу і шукати інвестиції
не получається провести вибори ? ну то нехай призначать Рюріка (нічого не нагадує ?)
закордонні інвестори не хочуть щоб їхні військові напрямую воювали в Україні
ну можна на них плюнути, і що дальше ?
щоб світ вирішив твої проблеми - йому треба щось запропонувати
а ті, кого закликають відгукнутися, мають власні проблеми, вони "протупілі" свого часу і зараз "чешуть рєпу", і завжди так було : і 300, і 200, і 100 років тому
перша світова війна мала назву "30-річна війна" і йшла вона в центрі Європи у XVII ст
і дві наступні світові війни також
і виявляється, що це ще не кінець
виявляється, що війна - єдиний спосіб вирішувати проблеми
а звичайні бюргери до цього не готові - коло замкнулося
показать весь комментарий
07.02.2025 10:29 Ответить
Пані, з за-цього капсу - неможливо читати. Ну і до Ваших слів

Може треба аналізувати, а не починати кидатись, як скажені, на нові ЗАГОЛОВКИ, ковтаючи їх і спотворюючи мозок і дійсні проблем країни?

Ви робите те саме, аналізу і виваженості в цьому дописі - 0 .
показать весь комментарий
07.02.2025 10:07 Ответить
Без допомоги США війна закінчиться аж бігом. Хай ще більше поплюють в Трампа
показать весь комментарий
07.02.2025 09:54 Ответить
Когда очереди в военкоматах сумма контракта не растет в 4-5 за год раз в зависимости от региона в рф. И более того даже эттого не хватает на нормальный поток добровольцев ибо скорость продвижения их крайне мала. Путлер никогда бы не пошел ни на какие переговоры если б чувствовал силы что сможет успешно наступать дальше без особого вреда для своей страны но нет дальше и экономике их плохо и мобилизацию принудительную надо делать что он не хочет. Более того сша никогда бы не говорили про переговоры если б не были уверены что рф дозревает. И да при Гаррис было бы тоже самое может чуть позже ибо две стороны дозрели а на победу над рашей Америка никогда не ставила за цель
показать весь комментарий
07.02.2025 08:35 Ответить
Угу. Невідомо, як далі буде, але поки що ніхто із демпів у США не постраждав.
А натомість, вже постраждали такі інтитуції, як USAID та МКС, а також нерви у керівництва Канади, Мексики, Данії і Панами, не кажучи про інших.
показать весь комментарий
07.02.2025 07:46 Ответить
Це якась повна штанга і нерозуміння трампової політичної стилістики.

Хтось ніяк не може змиритися із тим, що Демпартія сама винна у власній поразці і до неї як соломяне чучелко зі сказок дядька Римуса приклеєно зелене опьоздало, яке просрало 2 роки своєю дурістю, хамством та мародерством.

І має бути за це покаране.
показать весь комментарий
07.02.2025 04:57 Ответить
Якщо є Звір Апокаліпсису, якого звуть Вова Путін і є лжепророк, якого звуть Вова Гундяєв, то має бути десь і Місія. Проблема в тому, що українців ця тематика абсолютно не цікавила (!!!), включаючи і їх головного пророка Тараса Шевченко. Немає в нього теми "чудесного" пришестя Вови Путіна.
Таке враження, що українці живуть серед пінгвінів в Антарктиді, а не у Європі, де подібне трапляється з певною періодичністю.
Верховний головнокомандувач авторки статті обіцяв в інтерв'ю Гордону "легко" все повирішувати з Вовою Путіним на умовах України. І за це "легко" проголосувало 73 відсотки українців.
До речі, в Іоана Богослова нічого про 🐸Місію не написано. Цікаво чому?
показать весь комментарий
07.02.2025 02:17 Ответить
ДЕ ВИ ТІ УКРАЇНЦІ??????

Я можу приблизно порахувати де ділися : більше ста тисяч добровольців загинули , біля трьохсот тисяч поранених стали інвалідами , ще кілька тисяч в полоні . Ще біля мільйона наразі в ЗСУ або в приданих підрозділах .

В сумі майже півтора мільйони .

Аналітик Анатолій Кущ приводив підрахунки РЕАЛЬНОГО МОБПОТЕНЦІАЛУ УКРАЇНИ . і ВІН СТАНОВИТЬ САМЕ ПІВТОРА МІЛЬЙОНИ . Не 3-4 мільйони як пишуть "фахОвц" та медіабалаболи , а саме 1,5 . Це реальний мобпотенціал України. Можна ще по ідеї нашкребти до півмільйон, але це вже ставить повністю жирний хрест на майбутньому країни, як в економічному так і демографічному плані.
Я б радив пані , ЩО ЛЮБИТЬ КАПСЛОК , почитати історію війни Парагваю . Повчальна історія . Втратили 90% населення , половину території . А ВІЙНУ НЕ ВИГРАЛИ . Хоч були дуже патріотичні ці парагвайці ,в кінці воювали діти та жінки . Маленький Парагвай до цих пір не відійшов від цієї війни - а пройшло більше ста років .

Стосовно ЗСУ - то їх українці підтримують і довіряють більше, чим будь якій державній структурі. Українці не ******* ТЦК ,але її народ не ототожнює з армією , а розглядає по суті як каральний орган .

А тепер стосовно Трампа . Трамп дійсно МОЖЕ І ХОЧЕ ЗУПИНИТИ ЦЮ ВІЙНУ, навідміну від наших недокерОвніків . Не з моральних причин . Так вимагають його бізнес інтереси . І він її найімовірніше за все закінчить . А ми не змогли . І перш за все тому ,що не розібралися в РЕАЛЬНИХ ПРИЧИНАХ ЦІЄЇ ВІйни . І більшість народу вибрало жити і далі в ілюзіях . Навіть загроза смерті ,їх лякає не так, як сказати собі правду .
показать весь комментарий
06.02.2025 22:56 Ответить
показать весь комментарий
06.02.2025 22:46 Ответить
Гарно написаний, емоційний та маніпулятивний текст. Пані авторка в пориві емоцій потужно ганьбить українців за байдужість до війни, але сором"язливо не вказує про головні причини, які призвели до цієї байдужості, замість цього авторка починає залякувати телемарафонними страшилками про мобілізацію українців війну з НАТО.
Також хотілося б уточнити , про яку більшість запитує авторка в кінці свого допису. Якщо мається на увазі більшість слуг народу: депутатів, чиновників, суддів, прокурорів та іншої еліти то війни для них дійсно НЕ ІСНУВАЛО і НЕ БУДЕ ІСНУВАТИ , прокурорські весілля з 2 метровими тортами, депутатські ролс- ройси, переповнені буковельські курорти тому підтвердження.
Якщо владі байдуже до долі країни і населення то відповідно населення почне думати лише про власне виживання і йому буде також байдуже до долі країни.
показать весь комментарий
06.02.2025 22:10 Ответить
якщо б там були черги, то вони б не підвищували виплати кожен місяць. Спочатку обіцяли 200 тис, а тепер вже і 2 млн. Ніхто б не став підвищувати 200 тис до 2 млн, якщо б за 200 тис стояла б черга
показать весь комментарий
06.02.2025 21:22 Ответить
1. Капслок реально зайвий.
2. Ті ж питання можна скерувати і вам - чому ж ви приникшли перед зрадниками, і так уже скоро два роки?
3. Так, з огляду на кримінальний хаос в країні та жлобство керманичів-пересидьків, єдина надія - на Трампову вдачу. Бо ми не безкінечні і кишені наші не бездонні.
показать весь комментарий
06.02.2025 20:17 Ответить
Страница 2 из 2