8025 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Карта, якою мислить Дональд Трамп

Ось карта, якою мислить Дональд Трамп.

карта

Бо якщо вам здається, що світ довкола поїхав глуздом, то вам здається. Світ просто стає максимально раціональним. Як Дональд Трамп - чоловік зі статками в 7 мільярдів доларів.

Відразу скажу, що я ніколи не була прихильницею трампістів і це легко можна простежити на моїй сторінці. Проте, зараз мені здається важливо їх зрозуміти, а не лише емоційно сприймати.

Так от Трамп справді хоче Make America great again, і шлях до цього він бачить через гроші і ресурси, які ці гроші примножуватимуть. Я знаю, що нічого нового в цьому немає, і ми мали б давно вибудовувати поведінку з ним не через заклики про справедливість, а саме через цю призму. Зрештою, Банкова цю тему змогла команді Трампа "продати" через угоду про рідкоземельні метали. Але ми її самі запропонували, а потім відкинули. І хоч угода була погана, мені видається що Трамп не дарма писав книгу про мистецтво укладати угоду. Цікаво, чи читали її 5-6 менеджерів влади.

Натомість йому це все запропонувала росія. І пропозицію сьогодні процитували так: рф запропонувала Трампу угоду щодо російських природних ресурсів - нафта і доступ до Арктики.

Схоже, Арктика для Трампа - це новий клондайк, бо як ви бачите на карті - там і Гренландія, і Канада, і рф. І зовсім трохи Америки. А він хоче, аби було більше. Про щоб свідчить вся його риторика.

Справа в тому, що відповідно до міжнародного права, доступ на розробку ресурсів Арктики мають країни, що межують з Арктикою сушею. От власне вони всі і на карті.

Ресурси Арктики грандіозні. Льодовики тануть, і добувати їх буде простіше. Там зосереджено:

- 30% газових родовищ

- Біля 15% нафти

- Золото, нікель, вольфрам, платіна, паладій, уран, молібден

- Рідкоземельні метали, лідером з добутку яких сьогодні є Китай. А важливі вони для всієї тієї індустрії, перспективи якої Дональда точно доповів Ілон Маск.

Але повернемося до Китаю. Піднебесна теж давно хотіла отримати доступ до ресурсів Арктики і пропонувала змінити для цього міжнародне право. Але воно влаштовує Трампа, який сьогодні окрім доступу до ресурсів вирішує ще одне геополітичне завдання - відірвати росію від Китаю.

Гра була ризикованою, бо Трамп обраний на чотири роки, а правителі Китаю правлять десятиліттями, і це ризик для путіна. Але ймовірно спрацювало те, що він хоче у велику гру тут і зараз, розуміючи, що чотири роки у його віці це теж багато. Явно американці грають на цих його амбіціях. І в такий спосіб вони різко послаблюють роль Китаю і групи БРІКС. Якщо, звісно, домовляться, бо я б не відкидала включення в процес Пекіну.

І в цій геополітичній грі realpolitik ми не мета, а засіб досягнення цілі.

Повторюся, це не значить, що мені це подобається, категорично ні. Але це необхідно враховувати, розробляючи стратегію нашої поведінки. Це є задача влади - мати стратегічне мислення, прораховувати такі речі і навіть приймати непопулярні рішення, якщо вони необхідні.

Старого світу більше нема. Довкола цинічна realpolitik. І це базове, що треба брати до уваги, якщо хочемо вижити як держава. І Антиамериканські настрої нам в цьому не сильно допоможуть.

Топ комментарии
+18
Хорошая статья, но вы это пытаетесь объяснить это крайне инфантильному населению и власти . Пока у нас у всех в головах плотно сидит "нам все должны" и "рашка должна проиграть просто потому что мир должен быть справедливым" то ничего не выйдет
показать весь комментарий
19.02.2025 15:20 Ответить
+13
І в такому раціональному світі, нажаль, Україна зі своїм дитячим інфантилізмом і самодуром-клоуном в президентах, пролітає, як фанера над Парижем.
показать весь комментарий
19.02.2025 15:53 Ответить
+8
"Вава" не може мислити "стратегічно". У нього на це немає часу.
А ваша сила, п. Сюмар, свій шанс про...фукала.
То ж сидіть і не вякайте. До виборів. І щось робіть у ВР.
Ми слідкуємо.
І бачимо.
показать весь комментарий
19.02.2025 15:26 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Хорошая статья, но вы это пытаетесь объяснить это крайне инфантильному населению и власти . Пока у нас у всех в головах плотно сидит "нам все должны" и "рашка должна проиграть просто потому что мир должен быть справедливым" то ничего не выйдет
показать весь комментарий
19.02.2025 15:20 Ответить
І в такому раціональному світі, нажаль, Україна зі своїм дитячим інфантилізмом і самодуром-клоуном в президентах, пролітає, як фанера над Парижем.
показать весь комментарий
19.02.2025 15:53 Ответить
"Вава" не може мислити "стратегічно". У нього на це немає часу.
А ваша сила, п. Сюмар, свій шанс про...фукала.
То ж сидіть і не вякайте. До виборів. І щось робіть у ВР.
Ми слідкуємо.
І бачимо.
показать весь комментарий
19.02.2025 15:26 Ответить
"...Карта, якою мислить Дональд Трамп..."

Якщо людина виглядає як ..., говорить як..., діє як... - то він ідіот і є.
Замініть слово "карта" на слово "дупа" - і все стане на свої місця.
Насправді Трамп далеко не перший прид...ок на посту Президента США.
В Америках теж не все ОК.
показать весь комментарий
19.02.2025 18:01 Ответить
По-моєму, тут помилка вже в заголовку: Дональд Трамп не мислить, у нього виключно понти і прості хапальні інстинкти
показать весь комментарий
19.02.2025 17:57 Ответить
Війна його цікавить виключно в контексті її заткнути та отримати премію миру. Україна - в контексті копалин, але копалини вже запропонувала паРаша. А так ми йому не цікаві від слова зовсім.
показать весь комментарий
19.02.2025 17:08 Ответить
Розвелося же дебілів... Один звинувачує опозицію "досиділися, заєднанти-неначасіки". Другий звинувачує опозицію, зокрема Євросолідарність "свій шанс про...фукала". Мовляв, опозиція винувата в тому, що дебільна *ОПа ЕрЗе досі керує Україною.
Але дебіли навіть не хочуть сприймати очевидні речі, тапкі, як: що політики в цивілізованій країні путчі не влаштовують (до речі: військові - можуть, але про це - інша розмова має бути). І що вибори під час ведення військових дій на території країни в цій же країні - не проводяться, ніде і ніколи! Інакше - це - не вибори, а фарс! Нормальних виборів у війні зробити неможливо! Це з одного боку. З іншого боку, під час війни не проводять вибори ще тому, що в своїй масі завжди, скрізь і за всіх часів народ воювати не хоче і не буде. Війна - це завжди питання про державу (армія), а не про народ (демократія). Це означає, що цей народ вибере того кандидата, хто пообіцяє мир швидко, тут і відразу; тобто, в випадку України - російську маріонетку. Ніхто не вибиратиме того, хто пообіцяє «кров, піт і сльози» (с). А відразу здадуть Україну через умовного "Бойка" (прізвище - неважливе, знайдуть якгось кумаХуйла, та того же мертвечука), за якого наскребеться 51%. І так само буде з виборами до Верховної Ради: буде більшість в т.зв. грузинукраїнської мечти.

Але цього дебіли вище не доганяють.
показать весь комментарий
19.02.2025 19:26 Ответить
Головне у будь -якій справі не території ,не ресурси , а люди . Маленький Ізраїль - без територій та ресурсів - роздає люлєй всім ,і кладе болт на США ,коли потрібно. А дурні так - думають ,що головне території та ресурси .
показать весь комментарий
19.02.2025 15:46 Ответить
Цензор у "Цензорі"! Слідкує, бачить і векає.
показать весь комментарий
19.02.2025 16:12 Ответить
Трамп із своїми підходами вже не може вимагати від інших країн, щоб вони не виробляли термоядерну зброю. Бо термоядерна зброя і є єдиним (!) Гарантом безпеки в такому світі.
А тепер здогадайтесь, яке місто для здійснення терористично акту обере черговий термоядерний Усама Бен Ладен?
показать весь комментарий
19.02.2025 19:17 Ответить
Абсолютно правильні висновки і правильна позиція пані авторки.
показать весь комментарий
19.02.2025 16:20 Ответить
Стаття маячня, в дусі притягнути за вуха конспірологію. Таке враження, що Трамп хоче жити 200 років і спільно з Путіним розробляти арктичні ресурси. Горизонт планування щодо всіх тих нафти-газу-рідкоземельних металів - 50-100 років, і то не факт. От прямо Росія запропонувала, і Трамп завтра мільярди буде класти в кишені до тих, що в нього його. Діду 78 років, ще рік -два і він зовсім стане старим пнем, який не зможе два слова зв'язати, і скільки таких було в історії Америки довгожителів...Одна дві сильних застуди, ускладнення хронічної хвороби, атеросклеротичні зміни - і все, дідусь буде ні бе, ні ме. Якщо мова йде про команду Трампа, яка націлилась на ті ресурси, то тут складніше - він вже наламав стільки дров, що в політиці вони точно камікадзе, їх майбутня політична кар'єра такими темпами обнулиться за пару місяців. А вибори в США проводяться часто, по графіку і електоральні симпатії можуть круто змінитись, що вже було і не раз. Все значно простіше, в колі Трампа повно російської агентури впливу, які формують наративи і повістку дня, той же Маск тому приклад. Власне він теж є частинкою тієї мережі, а діду-нарцису ллють в вуха те, що він хоче чути.
показать весь комментарий
19.02.2025 17:36 Ответить
Значить - щоб догодити трампу треба йому відсмоктати ?
А потім ще й віддати 500 млрд які він вимагає за надану зброю , і 50% копалин ?? А справедливість значить - нехай в шухляді полежить ? Неначасі ??
Ну що ж - верной дорогой ідьотє таваріщі .!
показать весь комментарий
19.02.2025 18:20 Ответить
Якщо ти свідомо уклав договір з Ахметовим , користувався електрикою - знаючи скільки вона коштує , то треба платити .
Якщо ти електрику не використовував , а він тобі прислав платіжку , то платити не треба . Оце і є справедливість .
показать весь комментарий
19.02.2025 19:15 Ответить
А тому що не треба зливати ліберальний запит в 73! бляха відсотка, повністю його ігноруючи! Якщо далі з ослиною впертістю буде продовжуватись Армія, Мова, Віра, то можемо отримати і Бойка, і Мертвечука легко. Я взагалі не розумію, як можна бути настільки сліпим. Це впертість аж до самознищення і програшу всього.

Так само держава себе поводить, люди пишуть відкритим текстом: припиніть сучі діти налов по вулицям, зробіть короткострокові контракти, припиніть створення мовних патрулів та іншої бісовщини, нам це неприйнятно! Нє, вони настільки дєбіли, що ми прийшли вже до завершення війни, а висновки і зміни у внутрішній політиці не зроблені. Шість мільйонів не оновивших дані це жесть яка велика армія, якщо замислитись, це воювати і воювати. І на економіку вистачить, і на все. Але ні, ми будемо лякати і озлоблювати людей до такої істерії, щоб вони собі в ТЦК горлянку ножем вскривали. Розводжу руками, більше Дикого в етері, більше, і більше патрулів і колючого дроту, і погроз в різних формах.
показать весь комментарий
19.02.2025 22:05 Ответить
Скажите, а много вам приходилось видеть чесных бизнесменов? Ну кто из наиболее известных: семья Ротшильдов, Илон Маск, Марк Цукерберг и др. Все они мыслят прибылями, им плевать на плебс. Он им нужен в момент голосования. Так, и Трамп мыслит деньгами, прибылью и Америкой, в какой-то мере. Но беда, что выбрали того, который не в состоянии думать ни очем, кроме собственного кармана.
показать весь комментарий
19.02.2025 17:45 Ответить
Не треба плутати антиамериканські настрої і антитрампівські. До США у нас в Україні ставилися і ставляться з симпатією, а Трампа звичайно зневажають.
показать весь комментарий
19.02.2025 18:04 Ответить
Схоже, амнезія у пані Сюмар переросла у щось більш важке... Суто по-людськи мені її дуже жаль.
показать весь комментарий
19.02.2025 18:39 Ответить
а що має опозиція 27 багнетів робити, надіти пояси шахида і підірватися на благо твого безтурботного життя. Вибрали б опозиціонерів 200-300 і потім з них питали.
показать весь комментарий
19.02.2025 19:07 Ответить
І це ще не все. Трамп разом з ****** мають повернути Україні 200 термоядерних боєголовок. Якби такі боєголовки були в Україніи, то Путін точно би не напав. Трамп нагло бреше.
показать весь комментарий
19.02.2025 19:22 Ответить
Перечитайте ще раз
показать весь комментарий
19.02.2025 20:12 Ответить
Я тобі дохідливо пояснив: Сюмар - УКРАЇНСЬКА суспільно-політична діячка... "Цензор" - УКРАЇНСЬКИЙ сайт... А ти який стосунок маєш до УКраїни? Хочеш її критикувать? Лізь на придністровські (можеш і на молдавські) сайти... Там і "пісюлькай", що хочеш...
показать весь комментарий
20.02.2025 01:12 Ответить
Яким там місцем мислить Трамп - то не так важливо, як те, ЩО він мислить.

Сьогодні перед усім світом (перед кожною людиною у світі) стоїть 1 питання:

? На чиїй ти стороні:
або А) на стороні злочинців
або Б) на стороні права і правди (істини) ?

... 1. Якщо Трамп бреше, як Путін, то він такий же шахрай, як і Путін.
... 2. Якщо Трамп вважає, що право, істина і справедливість не мають значення, коли є перевага у силі для того, щоби насильством досягти своїх цілей, і треба так і робити, як Путін: досягати своїх цілей будь-якими засобами, у т.ч. будь-якими злочинами, як тільки з'являється така можливість,
тоді Трамп майже такий же злочинець, як і Путін. ("Майже" - поки не здійснив ці ідеї.)
... 3. Якщо Трамп думає, що він зможе обдурити, згвалтувати і пограбувати весь світ, як і Путін,
тоді Трамп зазнає поразки так же, як і Путін. (Можливо, навіть трохи раніше.)

... 4. Якщо Трамп хоче перемогти, то йому варто обрати сторону більш сильну - сторону правди (істини) і справедливості. Тому що більшість людей у світі зацікавлені в перемозі не злочинців, а цієї сторони.

Чому так? - Тому що ******* технології (наприклад: комп'ютери, інтернет і електронні перекладачі) вже змінили світ майже достатньо для того, щоб люди у різних частинах світу почали розуміти, що планета Земля - це наш спільний космічний корабель, що ми всі живемо на цьому кораблі, тому сховатися від зла не вийде - можна тільки перемогти його.

Справедливість - це не покарання для злочинців після вчинення ними злочинців, а це відсутність можливості для злочиців досягти їхніх цілей засобами злочинів (не покарання в ролі противаги до мотиву злочину, а неможливість здійснити мотив - неможливість досягти цілей злочину).
Тому що якщо засобом злочину злочинцю вдається досягати його цілей навіть у найменшій мірі, тоді цей злочинець буде продовжувати досягати своїх цілей тими ж засобами, тобто, здійснюючи здочини, і у майбутньому, причому необмежено довго.
показать весь комментарий
20.02.2025 05:02 Ответить
НЕ АНТИ АМЕРИКАНСЬКІ НАСТРОЇ В УКРАЇНЦІВ ..А АНТИ ТРАМПІВСЬКО-МАСКІВСЬКІ,.АМЕРИКАНЦІВ МИ ПОВАЖАЄМО... МИ БАЧИЛИ І БАЧИМО СОЛІДАРНІСТЬ АМЕРИКАНСЬКОГО НАРОДУ...БАЧИМО МОЛОДИХ ЮНАКІВ З США ЯКІ РАЗОМ З УКРАЇНЦЯМИ НЕ ШКОДУЮТЬ ЖИТТЯ ЗА СВОБОДУ УКРАЇНИ
показать весь комментарий
20.02.2025 05:30 Ответить
Як би там не було, але головним аргументом і засобом досягнення цілей є воля особи.
В нашому випадку - воля України, обдумана, зважена і розумна. В цьому формула успіху. Ідіотські вихиляси Трампа та кровожерливі апетити путіна не є дороговказом. Це просто бажання двох ідіотів, а нам робити своє.
Беремо приклад з Ізраїля.
показать весь комментарий
19.02.2025 17:18 Ответить
он воно як?
сюмар не цікавить україна,
сюмар не цікавить, її вождь порошенко.
сюма бачить велике справедливе раціо в самозакоханому імбецильному нарцисі рудому чубчику, новому дєлітєлю мірового пірога.
тоді, самий час обирати. ми за негроїдів, або за азіатів, або за латиносів. бо час білих доходить кінця.
показать весь комментарий
19.02.2025 17:29 Ответить
Ізраїль має справдливу систему моблізації - де воюють всі ,включно з чиновниками та силовиками (окрім ортодоксальних релігійних євреїв) , власну потужну економіку та військове виробництво
показать весь комментарий
19.02.2025 17:39 Ответить
"Ми слідкуємо.
І бачимо."
А толку?
показать весь комментарий
19.02.2025 17:47 Ответить
Ви погано знаєте нову історію Ізраїлю.
показать весь комментарий
19.02.2025 19:57 Ответить
Поміняйте собі президента на ***** ! Мабуть такий вас задовольнить ?
показать весь комментарий
19.02.2025 20:30 Ответить
Насправді п. Сюмар актуально мапу запропонувала, для розширення світогляду.
показать весь комментарий
19.02.2025 20:32 Ответить
Пані Сюмар, матеріал в тему і по суті. Навряд чи вас хтось почує, але все ж таки. Може ЄС в змозі сформувати групу прагматиків-технократів, які запропонують якусь кількість цікавих рішень для союзників? Не обов'язково США, є чимало країн в ЄС, може у нас є щось, що їм треба?
показать весь комментарий
19.02.2025 22:10 Ответить
Подумайте только
Нашего Вову русский Вова переиграл одной левой
Он сделал все,чтобы снова Америка сидела за одним столом с россией
А что сделал наш Вова?
Пересрался с американцами
Пересрался внутри страны
И этого ЗАСРАНЦА поддерживают 57 % украинцев?
Значит - у этой страны нет будущего...
Безумно жалко только пассионариев
Которые начали гибнуть за идеи на Майдане
А потом на фронте
За что отдали и отдают жизни ПАССИОНАРИИ?
Чтобы ЗАСРАНЦЫ жили?
показать весь комментарий
20.02.2025 02:04 Ответить
Маленький Ізраїль кожні 10 років відгризає у арабів кусок землі, які потім моментально заселяються воєнними і новими поселенцями. Одного разу навіть хотіли віджати у Єгипту Сінайський півострів, але тут навіть США розізлились і грозили накласти на Ізраїль санкції.
Якби Ізраїль не воював за кожен клаптик землі, то зараз би територія Ізраїлю була в 10 разів менше.
показать весь комментарий
19.02.2025 17:27 Ответить
У мене питання. Оце коли я отримаю платiжку за електрику та бачу там скiльки менi треба вiддати монополiсту охметову то це як? Запплатити це вiдсмоктати чи будемо теревенити про спроведливость?
показать весь комментарий
19.02.2025 19:03 Ответить
@ До виборів.@
Я бы не был так уверен в нормальных демократических выборах в обозримом будущем.
показать весь комментарий
19.02.2025 19:43 Ответить
А це ти тільки дистанційно такий дєрзкій чи в принципі з жінками?
показать весь комментарий
19.02.2025 20:10 Ответить
Стратєг, у Ізраіля "дах" від США ! Стратег. договір, щорічна допомога, і дуууже багата діаспора у світі.
показать весь комментарий
19.02.2025 20:28 Ответить
Чергова маніпуляція.
показать весь комментарий
19.02.2025 20:39 Ответить
Знову якась навколоісторична маячня. Вибачте.
показать весь комментарий
19.02.2025 20:51 Ответить
І що ? Дійсно, глобус у такому ракурсі далеко не усі розглядають.

Гер проффесор ...
показать весь комментарий
19.02.2025 20:53 Ответить
Аргументи логічні, звичайно. Але у нас різні історії. У нас примудрилися провести роззброєння і деіндустріалізацію в умовах істерії тотального роззброєння.

Там навпаки.
показать весь комментарий
19.02.2025 20:57 Ответить
frank sonatra

Вікторія Сюмар, що зразу після соски перейшла на американські гранти,
показать весь комментарий
19.02.2025 21:00 Ответить
Що саме пояснити? Те, що притомна людина не назве Трумпа раціональним?
показать весь комментарий
19.02.2025 21:04 Ответить
та то демагог і графоман в одному флаконі
показать весь комментарий
19.02.2025 22:23 Ответить
Ти мені свої звичайні маршрути не пропонуй, бидло зашкварене. Не буде зроблена робота над помилками, політсила закінчить там же де Свобода. Але робота буде зроблена, це 100%, на щастя там не такі дауни як ти.
показать весь комментарий
19.02.2025 23:06 Ответить
рф запропонувала Трампу угоду щодо російських природних ресурсів - нафта і доступ до Арктики.

Я понимаю, что на "картi" доступ до Арктики Трампа вам кажется совсем маленьким, но в реальном измерении арктическое побережье Аляски это тысячи км. Так что ничьего, а тем более раисянского разрешения на доступ туда США не нужно. Молибден и прочее золото залегают в Гренландии, до которой Америке рукой подать, а кацапу туда как до Киева раком из-под тамбова. Т.е. опять - мимо. Ищите не под фонарем, а там где потеряли, короче говоря.
показать весь комментарий
19.02.2025 23:24 Ответить
То тобі "пазухою підійшло"... Бо саме Придністров"я сьогодні - одне велике "Ме-Жо"... І ти сидиш там, по самі вуха...
показать весь комментарий
20.02.2025 00:17 Ответить
"Мужики" в Кацапії водяться... Можливо, і у Придністров"ї завелися... А у нас ЧОЛОВІКИ...
А тобі порада "З своїм уставом" в чужий монастир не пхайся...". Яка та Сюмар - не твоя справа... Лише ми маємо право її критикувать чи хвалить... Розбирайся зі своїм Вороніним... Чи з Шором...
показать весь комментарий
20.02.2025 00:52 Ответить
Завжди ТАК було і буде. НА ПРЕВЕЛИКИЙ ЖАЛЬ. Історію пишуть і переписують переможці. А замовляють її зміст НЕГІДНИКИ. Починаючи з древніх часів і до сьогодні історія славить вбивць і негідників, які своїми арміями лізли до сусідів по гроші і золото. А куплені істерики - їх прославляли як 2000 тисячі років тому так і зараз а тим паче обілювали і возвеличували. Тільки в древні часи грабували царі і хани, а зараз ОргЗлоУгрупування ДУЖЕ ВЕЛИКИХ гаманців. При чому вони їдять собі подібних. Ізоліціанізм в США був ВЖЕ як мінімум ДВА рази. І два рази їм довелося повертатися обличчям до решти світу. БО ВСЕ ТЕЧЕ ВСЕ МІНЯЄТЬСЯ. І поза страуса може і не дозволити США побачити як виросте і набере силу молодий хижий негідник.
показать весь комментарий
20.02.2025 08:50 Ответить
Команда базарних баб так мислити не може.
Не перебільшуйте.
Урвати і втекти - це найбільше, на що вони здатні.
показать весь комментарий
20.02.2025 11:07 Ответить
Почувствуйте разницу между путиным и трампом
Трампа через 4 года не будет
А путин будет
И Зеленский будет
И война.....
Которую ДВА ВОВЫ втюхали украинскому народу
Чтобы править
Мне плевать - сколько процентов поддержки у путина
А вот 57% поддержки у Зеленского
Это СМЕРТЬ ДЛЯ УКРАИНЫ!!!!!!
Это катастрофа!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
показать весь комментарий
20.02.2025 11:35 Ответить
Це ще одне гадання на кавовій гущі.
Припущення людини з команди "партії-невдах".
Це - один з мільйонів варіантів МАЙБУТНЬОГО, якого ще немає, а так "пагаваріть хочєцца" замість того, щоб робити реальні кроки по ДЕузурпації, ДЕдемократизації, ДЕконституціалізації сьогоднішньої України.
Пані Сюмар!
Почніть з малого. Реалізуйте прийняття закону про володіння та носіння короткоствольної вогнепальної зброї.
Цей закон, я вважаю, стане тригером, що ілюструє реальну спроможність влади, а опозиційної поготів, до конструктивної та чесної розмови та взаємодії з народом.
Цей закон не те що "неначасі", а він ПЕРЕЗРІВ.
У воюючій країні це одне з актуальних питань.
То ж цей закон і покаже, хто є корупціонером, зрадником, московським агентом, тощо, тощо... Ну, як ви там, у владі звикли, дорвавшись до корита, забувати про тих, хто вам дозволив жрать у три горлянки з державного бюджету. Того, хто є ЄДИНИМ ДЖЕРЕЛОМ влади, згідно конституції...
показать весь комментарий
20.02.2025 11:41 Ответить
Не понял, а что конкретно предлагается делать Украине? Если трампутины видят в Украине лишь "средство достижения своих целей", а "справедливость ", "суверенитет" и так далее им по-барабану, то Украине уготована лишь роль пирога, который они будут делить и ничего больше. Госпожа Сюмар предлагает покорно согласиться с этой ролью?
показать весь комментарий
20.02.2025 13:07 Ответить
«Мовні патрулі» або «рейди» - це назви, які виникли в народі щодо громадської активності з перевірки дотримання мовного законодавства в сфері обслуговування

Я читаю не тільки заголовки, а і суть.
показать весь комментарий
20.02.2025 13:11 Ответить
"Жодна країна так не воювала"

Вам теж посилання
https://**********.com.ua/2023/07/28/ni-kroku-nazad-zagorodzhuvalni-zagony-nkvs-ulitku-1942-roku-kosyly-z-kulemetiv-czili-polky/
показать весь комментарий
20.02.2025 13:14 Ответить
1. Трамп бреше. Путін бреше. Шольц бреше. Макрон бреше. Я навіть більше скажу: Заленський теж бреше. І брехали політики до цього. І будуть брехати в майбутньому. Тому, ви не праві. Те, що хтось бреше, не робить його схожим на Путіна. Це робить політика особою, яка розуміє, як працює взагалі влада.
2. Право, істина і справедливість ніколи не мали значення. Протягом 60-70 років після 2 СВ була ілюзія, що це так. Але ні - це була просто прихоть сильнішого. Коли сильніший захотів іншого, ситуація змінилась.
3. Трамп бачить, що світ проглотить все, якщо виступати з позиції сили. Але ви праві, Трамп зазнає поразки швидше, бо в нього вибори через 3,5 років. А в Путіна виборів немає. Тобто прогнозоване майбутнє буде, тільки через інші причини.
4. Трампу, щоб перемогти, потрібно обрати тільки одну сторону- сторону сили. Правди і справедливості, як понять у вакуумі, немає. Той хто перемагає, той і добрий і справедливий.
Якщо б справедливість була, то було б покарання злочинців. Але хто ж буде їх карати, коли злочинці вже при владі?
Тому порада: не живіть нереальними картинами світу, не очікуйте справедливості, не будьте об'єктом.
показать весь комментарий
20.02.2025 14:26 Ответить
Росіяни то першопричина бід. Але якби ми стикнулись з агресією скажімо Турції, чи повінями, чи ще якоюсь бідою, бардак був би аналогічний. Система держуправління непередбачувана і є більшою загрозою для пересічного громадянина, ніж росіяни чи повіні.
показать весь комментарий
20.02.2025 15:06 Ответить
якщо це правда, то Трампа взагалі не цікавить ні ця війна ні доля України в цій війні..., його цікавить тільки можливість розширити доступ для Америки до корисних копалин Арктики..., для цього треба домовлятись з рашкою..., війна тут ні до чого, йому байдуже, з ким вона там воює..., він просто спитав, чого хочуть кацапи в обмін на взаємодію в Арктиці... ось і все, все, що в його силах, він кацапам обіцяв, наприклад, перестати постачати нам зброю, зняти санкції й т.п. сподіваюсь, що це ще хтось розуміє й не треба сподіватись на закінчення війни у найближчі роки...
показать весь комментарий
19.02.2025 17:04 Ответить
А все завдяки бусикам сервісної підтримки Моссаду та Мештерету )))
показать весь комментарий
19.02.2025 17:37 Ответить
Даже нечего добавить😅
показать весь комментарий
19.02.2025 19:50 Ответить
Не дебіли в такій ситуації або шукають Ахіла, або Нею. Інструкції і поради щодо цього вже давно написані. А в Україні чомусь думають, що ЗЕ чи Трамп, чи умовний Бойко для них щось вирішить. Була ж причина, чому українці 💩💩💩 всі попередні історичні битви.
У 882-му році населення того, що стало потім Україною, було більше і заможніше за те, що стало потім Росією, бо основна частка ВВП вироблялясь у сфері сільського господарства. І який був результат?
Росіяни свої сакральні пазли топорно, але вміють збирати, а українці - ні. В цьому між ними і різниця.
показать весь комментарий
19.02.2025 19:52 Ответить
Бінокль переверни, наблюдатєль !
показать весь комментарий
19.02.2025 20:23 Ответить
Горе Сінатра ! Матчастину вчи ! Трамп забрав "гранти Сороса" !
показать весь комментарий
19.02.2025 20:24 Ответить
Є інтереси держави США і Президент Трамп має дотримуватись тяглості у зовнішній політиці.

У 2021 р. амери виводили війська з Афганістану після указу Трампа. Тобто През. Байден виконував указ Преза. Трампа зразка 2006 року.
показать весь комментарий
19.02.2025 20:44 Ответить
Йому показали мапу про нац. інтереси США. Тому він так і мислить. Плюс, як бізнесмен.
показать весь комментарий
19.02.2025 20:45 Ответить
Поясніть, будь ласка.
показать весь комментарий
19.02.2025 20:48 Ответить
З якого року ? І як воював Ізраїль до того? Там теж був заброньований мільйон -силовиків чиновників ? Чи воюють всі крім ортодоксальних євреїв? В них самодостатня економіка чи побираються як Україна по світу ? Як там їхній ВПК проти українського ?
показать весь комментарий
19.02.2025 20:51 Ответить
Ти для кого пишеш таку маячню? Та з неї ржали б в першу чергу в самому Ізраїлі, якби мали можливість прочитати, дивуючись на окремих без тями, що тусуються на Цензорі.
показать весь комментарий
19.02.2025 20:55 Ответить
А Сорос хіба не американець? Гранти Сороса, це американські гранти, але приватні від Фонду Сороса.
показать весь комментарий
19.02.2025 21:05 Ответить
береш кацапа і за $7000 приводиш його в СБУ,
**** , а там буба!
показать весь комментарий
19.02.2025 22:30 Ответить
Американський філософ Джеймс наводить приклад, як папуаси цікавились маленькими шлюпками і зовсім не цікавились великими кораблями. Це - саме той випадок. Тому українці всю свою історію були у ролі чи то собак, чи то кріпаків на відомій картині "Кріпаків міняють на собак".
показать весь комментарий
19.02.2025 22:30 Ответить
Так, так, погано знаю...євреї ні на кого не нападали, а вихід в Красне море, Йерусалим, Голанські висоти самі собою приєднались до Ізраїлю (мабуть там пройшов референдум).
показать весь комментарий
19.02.2025 23:37 Ответить
Володимир Олександрович не може мислити задалеко. Не напрягайте його. В нього кожний місяць цикл починається (вибачте любі жіночки) він стає нервовий, всім хамить і нас кидають. Але ж все одно він добра душа, хочь і коштує українцям занадто дорого.
показать весь комментарий
20.02.2025 00:13 Ответить
В додаток до всього цього треба ще й пам'ятники "графоманам" Булгакову і Ахматовій (Ганні Горенко) познімати, і тоді буде тотальна перемога.🤓
З Катериною ІІ - це якась клініка. Бо ця німкеня поставила систему, яка саме і дала Україні таких діячів, як Котляревський і Шевченко. А країною в її часи керував виходець з козацького середовища Безбородько.
А чим новій українській владі не сподобалось планування міської забудови, яке було в радянські часи, коли житлові квартали будували навколо шкіл із садочками? ТРЦ хіба краще? Все, що зараз будується у Києві, будується на найобі, наче пам'ятник царю-Хуйлу поставили на головній площі столиці.
показать весь комментарий
20.02.2025 01:15 Ответить
Недовго тобі тут жить...
показать весь комментарий
20.02.2025 01:18 Ответить
Там все "складніше"... Трамп "закладає підвалини"... "Будівлею" будуть користуваться корпорації, що з ним домовилися... Але гроші за "закладання підвалин", він отримуватиме вже зараз...
показать весь комментарий
20.02.2025 01:25 Ответить
Можливо, я і "Павлік Морозов"... Але ж не "кацапський жополиз"...
показать весь комментарий
20.02.2025 01:28 Ответить
показать весь комментарий
20.02.2025 01:55 Ответить
як воно може мислити, якщо там немає чим
показать весь комментарий
20.02.2025 06:15 Ответить
Є БОНЕВТІКИ а є ще БОВТІКИ - і ці бовтіки тепер розказують як нам жити. ПРОСТО в бан і хай його внуки переходять на румунську.
показать весь комментарий
20.02.2025 08:35 Ответить
Так, але э один нюанс, про який не каже Сюмар. Путін запропонував це все Трампу за всі свої хотілки (здача України, послаблення НАТО) , а Трамп хотів просто получити з України за "міфічний борг" у 500 млрд. зелених , якого і близько немає.
P/S. Давайте будемо реалістами. Все його оточення-це обожнювачі Путіна і ненавистники України, як і він сам.
показать весь комментарий
20.02.2025 09:32 Ответить
Страница 1 из 2