9972 посетителя онлайн
5 815 54
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Українці-2025

Українці-2025

В мене є традиція. Щороку я пишу портрет українця. Та тепер українці на повномасштабній війні. І портрет у нас відповідний. Портрет воєнних часів.

Отже.

Українці-2025:

79% відкидають вимоги, які висуває Росія для припинення війни.

82% готові битись, навіть якщо США повністю припинять підтримку України.

57% українців готові нести тягар війни стільки, скільки потрібно для перемоги.

58% вважають себе щасливими, не дивлячись на обставини.

70% вважають найбільшим святом року Різдво Христове, на другому місці - Пасха (68%).

Але на третьому тепер - День Незалежності (64%).

В 2013 році незалежність святкували 12% українців. В 2021 році лише 37%. А тепер це свято - цей особливий день! - в трійці найважливіших. Вибухове зростання.

Зазначу: майже ніхто в Україні не святкує ні дєнь пабєди, ні дєнь труда - кількість святкувальників в межах похибки.

90-95% підтримують незалежність України. Тут без коментарів.

67% вважають Революцію гідності народним протестом на підтримку європейського шляху України.

62% українців вважають, що їх життя зараз сповнене сенсом. Я, наприклад, теж так вважаю про себе. Раніше було не так.

87% з розумінням / прийняттям ставляться до біженців. Я теж.

93% з розумінням / прийняттям ставляться до переселенців. Я теж.

85% з розумінням / прийняттям ставляться до українців, які поки що в окупації. Я теж.

90% хочуть бачити Україну в складі Європейського Союзу.

84% хочуть бачити Україну в складі НАТО.

92% - ну звісно - довіряють Силам оборони України.

81% довіряють волонтерам.

Лише 12% довіряють судам, лише 9% довіряють прокурорам. Тут теж без коментарів. Суди і прокуратура - біда України. Потребують повного перезапуску.

57% українців оптимістично дивляться на майбутнє України, 28% - песимісти. Розумію і тих, і інших. Працюємо.

Більше половини українців (53%) вважають, що потроху нація долає внутрішні суперечності. Для 33% - щоб вони не вкладали в це визначення - це не так очевидно. Маємо будувати мости, друзі.

73% хочуть відновити ядерний статус України. Наприклад - ось хороша тема!

58% готові навіть втратити підтримки з боку Заходу, якщо ми зможемо повернути ядерну зброю.

80% ідентифікують себе з українською нацією - вважають себе громадянами України, належними до української нації. Ось наш корінь єдності.

Мешканці заходу України вважають мешканців сходу України - українцями.

Мешканці сходу України вважають мешканців заходу України - українцями.

І всі разом - абсолютно всі області, всі райони, всі міста, містечка і села - погано ставляться до Росії та росіян (93%). Навіть Схід (75%). Навіть Південь (77%). Повне відторгнення. І на цій темі - повне єднання всієї країни.

До повномасштабного вторгнення "добре" до росіян ставились 53% українців, між іншим.

Лише 32% українців прагнуть "сильної руки", абсолютна більшість (59%) - за демократію. Це нас відрізняє самі знаєте від кого.

70% українців вважають себе православними (серед них 56% зараховують себе до ПЦУ). Тобто 81% всіх православних в Україні - це ПЦУ. 6% відносять себе до УПЦ МП.

61% українців хочуть, щоб в Україні була і діяла лише одна православна церква. Таким чином 66% хотіли б, щоб не заплямовані зв'язками з РФ священники УПЦ МП приєднались до ПЦУ.

76% підтримують голову ПЦУ Епіфанія. А лідера УПЦ МП Онуфрія - лише 9%.

На цьому фоні 80% підтримують закон про заборону релігійних організацій, пов’язаних з Росією. Тобто - підтримують заборону Московського патріархату.

69% українців підтримують Ізраїль у ізраїльсько-палестинському конфлікті. Раптом що, 60+% росіян не підтримують в цьому конфлікті жодну сторону. Різниця.

79% українців (включно з чоловіками, які підпадають під мобілізацію) не покинуть Україну, навіть якщо їм без умов нададуть громадянство США або країни Євросоюзу. Тобто Українці не хочуть нікуди тікати, хочуть жити на своїй землі і готові битись за свій дім.

Трохи історичних питань.

Лише 4% українців позитивно ставляться до Сталіна.

А серед 72%, хто чув про УПА, 90% за визнання УПА борцями за незалежність України. На думку 70%, УПА заклали традицію боротьби з агресором і окупантом.

Ще у нас в порядку з кукухою. Ми не віримо в астрологію (63%), в екстрасенсів (73%) та в тарологів (82% не вірять). Втім, якщо вам це подобається, не ображайтесь - це питання про довіру, а не оцінка ваших вподобань.

81% українців бажають усунути російську мову з офіційного спілкування на всій території України, або проти використання росмови у своїй області. Тут все зрозуміло.

Ну і на сам кінець.

Більше 80% українців вірять, що за належної підтримки Заходу Україна здатна перемогти Росію. В це вірю і я. І, впевнений, кожний з вас.

Такий портрет українця в 2025 році.

(Використані дані з різноманітних опитувань КМІС).

Топ комментарии
+19
В мене таке враження - що ці всі блохеро ,журналісти ,волонтери - живуть в якомусь іншому вимірі . Бо їхній світ перемох та потужностей - ну ніяк не стикується з тієюреальністю ,що бачу навкруги
показать весь комментарий
16.04.2025 13:30 Ответить
+14
79% відкидають вимоги, які висуває Росія для припинення війни.

82% готові битись, навіть якщо США повністю припинять підтримку України.

57% українців готові нести тягар війни стільки, скільки потрібно для перемоги. Джерело: https://censor.net/ua/b3547109

От тіко не бачу я цих черг добровольців в ТЦК в 2025.

В мене теж склався портрет українця 2025 року

- 72 % ********* десь по дорозі від патріотичних гасел до власного прикладу .

Ще у нас в порядку з кукухою. Ми не віримо в астрологію (63%), в екстрасенсів (73%) та в тарологів (82% не вірять). Джерело: https://censor.net/ua/b3547109

В нас все погано з кукухою

Бо частина літають в ілюзіях зелених перемог і ніяк не можуть зустрітися з реальністю . Вірять як не у Потужного Екстрасенса , так в Астролога -кавомана в Криму чи на край в таролога ,любітєля спутників
показать весь комментарий
16.04.2025 13:28 Ответить
+14
Аж сльозки навернулися. Хочеться розцілувати кожного уявного українця. Тільки прокурори-інваліди, мсеки-мародери, правоохоронці-перевертні, судді-хабарники, депутати-зелені слизняки, міністри-ермаківці, крадії на фортифікаціях, ворюги з МО, беззубе НАБУ чего ізволітє, рекетири з БЕБ, пройдисвіти з ДБР, сліпе і глухе СБУ яке водить за ручку "ухилянтів" і ворюг через кордон, крутії з ОП... (дописуйте самі) - трііішечки заважає просльозитися.
показать весь комментарий
16.04.2025 13:29 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Зараз в коментарях доповнять портрет штрихами про мобілізацію та ТЦК.
показать весь комментарий
16.04.2025 13:22 Ответить
В мене таке враження - що ці всі блохеро ,журналісти ,волонтери - живуть в якомусь іншому вимірі . Бо їхній світ перемох та потужностей - ну ніяк не стикується з тієюреальністю ,що бачу навкруги
показать весь комментарий
16.04.2025 13:30 Ответить
Їм добре платять. На них тримається зе-рейтинг. Решта все по барабану
показать весь комментарий
17.04.2025 18:16 Ответить
Як у провладних крикунів на всі незручні факти є ядерний аргумент - російське іпсо, так і у народу є ядерний аргумент на захмарні цифри потужності та незламності - відсутність черг до ТЦК.
показать весь комментарий
16.04.2025 13:41 Ответить
Якщо у курильщиків чи алкоголіків спитати, чи вважають вони куріння та пияцтво корисними звичками, то результати будуть не менш лицемірними.
показать весь комментарий
16.04.2025 13:45 Ответить
Тільки от від звичок курців і алкоголіків страждає здоров'я їх самих, а від брехнів влади страждає здоров'я мільйонів і втрачають життя десятки або сотні тисяч чужих їм людей.
показать весь комментарий
16.04.2025 14:13 Ответить
Не про шкоду мова, а про розбіжність слів та діла.
На словах абсолютна більшість курців та алкоголіків проти куріння та пияцтва, на запитання ж "чому ти тоді п'єш/куриш?"...
показать весь комментарий
16.04.2025 14:27 Ответить
Громадяни надають факти злочинів посадовців - посадовці кажуть, що це російське іпсо.
Хто тут брехун? Посадовці.
Посадовці розповідають, що народ їх підтримує переважною більшістю - народ не йде до ТЦК підтримувати цих посадовців.
Хто тут брехун? Знов посадовці. Бо в народу ніхто нічого не запитує, а вирішують за них, в т.ч. їх життя та здоров'я.
За вашою аналогією алкоголіки та курці хоча б визнають, що їх звички є згубними, а не перекидають відповідальність на виробників алкоголю і тютюнових виробів, ніби ті винуваті, що псується здоров'я споживачів.
показать весь комментарий
16.04.2025 14:37 Ответить
Не зрозуміли.
По опитуванням переважна більшість - за продовження боротьби попри все, але добровольців майже немає.
показать весь комментарий
16.04.2025 14:40 Ответить
Зрозуміли.
Не зрозуміли тільки що то за більшість така, яка за боротьбу, але боротись не хоче. Може то якраз ті, хто боїться наслідків своїх чесних відповідей такому чесному Київському міжнародному інституту соціології, котрий жодним чином не співпрацює з чинною владою і ні в якому разі не малює ті результати, котрі хоче побачити влада?
Чомусь чесний і справедливий КМІС після питання "Чи готові битись, навіть якщо США повністю припинять підтримку України?" не запитує "Чи готові ви вже зараз стати до війська?". А чому так? Адже влада, бачачи цих 82% готових боротись не може втямити, як це ж так відсутні черги до ТЦК, або чого чоловіки видираються, коли поліціянти пропонують їм комфортну поїздку до найближчого ТЦК на ВЛК! Може якщо бачили такі дослідження, то дайте посилання почитати.
Схоже, в МО теж провели опитування серед студентів: "Чи хочете ви отримати мільйон за рік?", 99% відповіли "так" і МО вирішило запровадити контракти 18-24 у штурмових бригадах.

Неможливо зробити правильні висновки, маючи нерелевантні вхідні дані.
показать весь комментарий
16.04.2025 15:02 Ответить
Ці дані використовуються лише для того, щоб у відосіках казати те, що більшість хоче почути.
Управлінські рішення в міністерствах не приймають на основі соцопитувань. Там інші дані фігурують, закриті.
показать весь комментарий
16.04.2025 15:07 Ответить
Мені завжди здавалось, що більшість хоче почути правду. А про психологічний прийом маніпулювання свідомістю, показаний в https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BA%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82_%D0%9C%D1%96%D0%BB%D2%91%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B0 експерименті Мілґрема, відомо вже давно. Як видно, все менше людей ведеться на схожі ігри розуму, але "лідори думок" невпинно намагаються його використовувати.
Киздіти одне, а робити по-своєму в нас в порядку речей - от і всі закриті дані.
показать весь комментарий
16.04.2025 15:28 Ответить
Мафія хоче очолити мафію а не її подолати. Видимість демократії, видимість волевиявлення, видимість української ідеї.
В реальності - бандюки, які назвали себе елітою (завдяки проплаченим медіа, політолого, теле шлюхам з претензією на ту ж елітність), на награбовані гроші створили собі бізнес проекти (бізнеспартія, потім узурпування УСІХ гілок влади) А МЕТА ОДНА. "Законний" дерибан усьго що в "незалежній" Україні погано лежить. Далі - по класику - ЗАВОДИ, ЗЕМЛЯ, ТЕЛЕГАФ, БАНК (Бюджет) - в особистий карман і в оффшор.
СКАЖІТЬ МЕНІ - де тут патріотизм, національний інтерес, політична (а не мафіозна) позиція, українська ідея і в решті решт - СУСПІЛЬНИЙ ДОГОВІР.
Мафія (влада) - хоче красти УСІ ресурси держави Україна і НЕ ділитись (розподіляти) з народом і для посилення державності в усіх інститутах і в державі в цілому. НАВІТЬ НЕ ХОЧЕ достойно утримувати ЗСУ. Натомність роль ЗСУ розмивається. Створюється модель де ніби вооють УСІ. АЛЕ.
Воюють діди - а НГ, поліція, прокурорські, ДБРовські - молоді і сильні - готуються більше до боротьби з власними неугідними мафії (народом і окремими хто ще хоче кращого для держави а не для мафії) чим до боротьби з зовнішнім агресором.
Як результат - хочеться набити жирну провладну морду ОТАКИМ підрахуйчикам від жОПи.
показать весь комментарий
17.04.2025 13:22 Ответить
А як українці ставляться до безмежних цін, які підняті такими ж українцями? Норм що життя у нас коштує дорожче чим у Європі? А зарплати нижчі майже в 10 разів???
показать весь комментарий
17.04.2025 21:16 Ответить
79% відкидають вимоги, які висуває Росія для припинення війни.

82% готові битись, навіть якщо США повністю припинять підтримку України.

57% українців готові нести тягар війни стільки, скільки потрібно для перемоги. Джерело: https://censor.net/ua/b3547109

От тіко не бачу я цих черг добровольців в ТЦК в 2025.

В мене теж склався портрет українця 2025 року

- 72 % ********* десь по дорозі від патріотичних гасел до власного прикладу .

Ще у нас в порядку з кукухою. Ми не віримо в астрологію (63%), в екстрасенсів (73%) та в тарологів (82% не вірять). Джерело: https://censor.net/ua/b3547109

В нас все погано з кукухою

Бо частина літають в ілюзіях зелених перемог і ніяк не можуть зустрітися з реальністю . Вірять як не у Потужного Екстрасенса , так в Астролога -кавомана в Криму чи на край в таролога ,любітєля спутників
показать весь комментарий
16.04.2025 13:28 Ответить
Єдина правда зі всіх вищенаведених цифр - невіра у екстрасенсів, хоча й то не факт.
показать весь комментарий
16.04.2025 13:43 Ответить
100% відсотків українських провладних блохеріа - брешуть. Цього нема в опитуваннях чогось.
показать весь комментарий
16.04.2025 13:51 Ответить
Аж сльозки навернулися. Хочеться розцілувати кожного уявного українця. Тільки прокурори-інваліди, мсеки-мародери, правоохоронці-перевертні, судді-хабарники, депутати-зелені слизняки, міністри-ермаківці, крадії на фортифікаціях, ворюги з МО, беззубе НАБУ чего ізволітє, рекетири з БЕБ, пройдисвіти з ДБР, сліпе і глухе СБУ яке водить за ручку "ухилянтів" і ворюг через кордон, крутії з ОП... (дописуйте самі) - трііішечки заважає просльозитися.
показать весь комментарий
16.04.2025 13:29 Ответить
Ці всі разом перелічені скільки сотих відсотка від загальної кількості населення налічують.
показать весь комментарий
16.04.2025 13:48 Ответить
Враховуючи, що саме ці "перелічені" товаришочки (хоча у моєму переліку далеко не всі) в Україні вирішують - то це 90% країни. Один Єрмачок зараз важить як уся країна...
Це схоже на процент статків - 10% громадян України володіють 90% національного багатства.
Десь так.
показать весь комментарий
16.04.2025 14:12 Ответить
Взагалі то стаття про соцопитування всіх українців, загалом, ви вказуєте на деякі прошарки суспільства, які, на вашу думку, не підпадають під цей зріз. Виникає питання - чи багато у відсотковому значенні налічують вамизгадані діячі і чи дискредитують вони соцопитування, як узагальнений портрет українця?
показать весь комментарий
16.04.2025 14:30 Ответить
Узагальнений портрет "українця" мав би якийсь сенс, якби українці жили усі більш-менш однаково. Але при таких шалених різницях у майновому стані, правовому стані, юридичному стані, при таких шалених різницях у доступі до "благ цивілізації" узагальнений портрет українця не має сенсу.
Це як у старому радянському анекдоті - я не маю квартири, а секретар райкому має дві квартири - тож в середньому ми маємо по одній квартирі? Десяток злиднів скрестили з одни мільйонером - усі багачі?
Приклад інший - що з того, що 73% українців хочуть відновити ядерний статус - ну хотіть собі на здоров'я. Або - 82% готові битись. Це зовсім фігня. Мало би сенс, якби це був відсоток з тих, хто МОЖЕ битися. А якщо опитали бабу Груню і діда Василя - цей відсоток повна дурня.
І так далі - майже по усіх цифрах - лабуда.
показать весь комментарий
16.04.2025 14:42 Ответить
Тобто в Україні велике розшарування суспільства, яке не дає можливості створити якесь узагальнення? Десь, як в ПАР часів апартеїду чи Римської імперії?
показать весь комментарий
16.04.2025 14:46 Ответить
Точно так.
показать весь комментарий
16.04.2025 17:23 Ответить
Тобто 81% всіх православних в Україні - це ПЦУ. Джерело: https://censor.net/ua/b3547109
Це дуже і дуже маніпулятивне твердження. Як і основні показники соц опитувань у воюючій державі.
На мій погляд ПЦУ все ще дуже відстає від УПЦ як по реальним прихожанам які ходять в церкву, а не тільки себе ассоціюють так і по приходам.

Наприклад у Києві на всі релігійні свята треба просто прийти і подивитися реальний стан речей у церкви та монастирі ПЦУ та УПЦ. Буде велика здивованість яка не як не співпадає з ціми цифрами. В селах може й ПЦУ привалює.
показать весь комментарий
16.04.2025 13:46 Ответить
Патужна. Незламно
показать весь комментарий
16.04.2025 14:01 Ответить
Цією статистикою можно підтертися. У диктатурі населення завжди підстраюється під тренди влади.
показать весь комментарий
16.04.2025 14:38 Ответить
Автор забув уточнити - цифри взяті з опитувань, проведених серед заброньованих працівників ОПи президента з зарплатами від 80 тис. грн.
показать весь комментарий
16.04.2025 14:39 Ответить
Я цю галіматню навіть коментувати не буду.
показать весь комментарий
16.04.2025 15:14 Ответить
А довелось😁
показать весь комментарий
17.04.2025 12:17 Ответить
Черговий заробітчанин в сфері статиски і брехні. Чому??
КМІС - це просто помийка і плювок в очі суспільства, заказна медіашлюха з претензією на елітність.
Це як про Ілона Маска. Він якось зайшов у пересічне кафе і зразу в тому кафе в середньому на 20 мільйонерів стало більше.
На 30 заказних срібняків виведи глисти і блохи, попери білизну від гнид, які тебе спонсорують - а тоді поговоримо який ти став середньостатисичний блохер *******, яка вважає себе елітою.
показать весь комментарий
16.04.2025 15:17 Ответить
уважаемій, марафон на другой кнопке
показать весь комментарий
16.04.2025 15:55 Ответить
82% готові битись, навіть якщо США повністю припинять підтримку України.

Звіздьож. 82% готові щоб ІНШІ бились скільки завгодно і чим завгодно. А самі тим часом будуть всяляко ухилятися, переховуватися, тікати за кордон і просто пишатися збройними силами.
показать весь комментарий
16.04.2025 16:48 Ответить
57% українців готові нести тягар війни стільки, скільки потрібно для перемоги.

Де вони всі??? Бо я не готовий, я хочу додому. Відпустіть будь ласка рабів, дайте людям свободу!
Перетворили на Україну на рабовласницьку країну, незважаючи на те що конституції (це така бумажка якою всі підтерлдися) гарантує якусь неопнятну хєрню яка називається свободою.
показать весь комментарий
16.04.2025 16:52 Ответить
Клован якийсь. А давай зробимо Справжнє голосування по цим пунктам на незалежній платформі? Типу avaaz.org і подивимось як все виглядає насправді?) Дійсно може десь 30% близькі до істини, стосовно незалежності чи чогось такого, все інше брехня.
показать весь комментарий
16.04.2025 16:54 Ответить
Жодного питання щодо корупції та існуючої влади.

І навіть зрозуміло чому - бо це нафіг зруйнує всю попередню казку про єдність та масову адекватність українців.
показать весь комментарий
16.04.2025 18:23 Ответить
у нас все погано з кукухою, подивіться на нашого президента, і наших журналістів, особливо на цього
показать весь комментарий
16.04.2025 20:42 Ответить
100% українців підтримують Володимира нашого Зеленського. А якщо не підтримують - бусифікувати, якщо не можливо бусифікувати - відібрати майно
показать весь комментарий
17.04.2025 00:15 Ответить
73% не ********** бізнес, для них тільки бідність може бути чесною а бізнес це бариги
показать весь комментарий
17.04.2025 01:54 Ответить
Ну я сказав би так, не брехня, а підміна понять. Навіть судячи з коментів на Цензорі, 82% готові битися, але.....чужим життям, життям чужих синів, батьків, чоловіків....
Наприклад, чого ж не битися сидячи у Торев'єсі, Вроцлаві чи Дюссельдорфі
показать весь комментарий
17.04.2025 07:26 Ответить
а в чому власне підміна?
У всіх повномасштабних війнах останніх років 200-300 воюють не армії, а держави. Тому опитування населення цих самих держав на пердмет готовності до подальшого супротиву - цілком раціональна і слушна думка.

Справжня ж підміна понять - це коли зйобки та ухилянти намагаються раціоналізувати і виправдати свою ганебну поведінку, нав'язуючи усім оточуючим думку про те що право висловлюватись ЗА продовження війни нібито мають тільки ті хто от пямо зараз сидить в окопі або їде на штурм.
А всіх решту вони автоматом записують у противники збройного супротиву незалежно від їх волі.
Оце справжня підміна понять.
показать весь комментарий
17.04.2025 13:09 Ответить
Великдень, а не пасха. Ну вже запамʼятайте. Ще розкажіть нам щось про кулічі.
показать весь комментарий
17.04.2025 07:32 Ответить
Юрік ляндуй з Цензору, якщо тобі ТУТ не подобається. А якщо працюєш - ХОЧ РОБИ вигляд що ти НЕ Швейк. Не знаєш хто такий Швейк? Прочитай Ярослава Гашека. Не вмієш читати? Подивись відосік (екранізацію) 1957 року. Більше того. Та екранізація (озвуковування) навіть на рідній тобі псячій мові. Я розумію - з Швейками -дЕрмаку було б простіше. АЛЕ МИ НЕ ШВЕЙКИ - вали звідси.
показать весь комментарий
17.04.2025 13:37 Ответить
Правда очі коле, ухилєсік Васісуалій? ))
показать весь комментарий
17.04.2025 16:00 Ответить
Ухилянти заспамили мій коментар як завжди тому що правда очі коле. Хоча якщо слідувати лозіці їх побрехеньок, то я - як військовий - і є тим ледь не єдиним хто має право висловлюватись з приводу війни чи миру.
Але ж ми не вчора народились - коли це ухилянтам була цікава чиясь думка якщо тільки вона не збігається з їх власною )) Вони будь кого перекукурікають і оббрешуть аби тільки не виконувати свої прямі конституційні обов'язки.
Єдине про що насправді жалкує ухилянт - це про то що хтось інший є тим самим заброньованим депутатом, прокурором чи мєнтом - а не він.
показать весь комментарий
17.04.2025 15:59 Ответить
В мене є ім'я, є прізвище, БОЙОВИЙ досвід, багато років служби, багато друзів і не тільки в Україні. ЇМ так зручніше моє прізвище і ім'я читати.
Скажи дЕрмаку хай тобі темник поміняє НЮра. Що ти вмієш як тільки інфокалом і дермаковськими штампами кидатись?? НІЧОГО.
Іди оближи жОПу і хай там тобі текстовку поміняють. І звичайно НЕ ЗАБУДЬ облизати чотириждиухилянта. А то нового темника не дадуть і з ботоферми в штурмовики переведуть.
показать весь комментарий
17.04.2025 19:35 Ответить
Це образ клінічного ідіота, а не українця)
показать весь комментарий
17.04.2025 17:51 Ответить
Жодного аналізу соціально-економічних чинників, щоб можна було якось і про щось посперечатися чи усвідомити ситуацію, тренди і тп, тільки сфабриковані соцопитування)
показать весь комментарий
17.04.2025 21:12 Ответить
Перечитуючи цю всю пафосну дурню, місцями крізь сльози, сумнівів у нещирості опитуваних у мене не має, бо це ж так по нашому, здаватися кращим ніж ти є і власним прикладом наближати це світле майбутнє (ні).
показать весь комментарий
17.04.2025 23:37 Ответить