9178 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про сприйняття суворої реальності

путін

Не хотів публікувати цей текст. Бо він про сприйняття суворої реальності.

Інколи треба заплющити очі і подумати, що про нас думає ворог.

проблема відсутності результатів перемовин в одному: Путін впевнений, що може дотиснути Україну. Захопивши її разом з Києвом.

Ось і все.

Він просто в це вірить, що це рано чи пізно станеться наша повна капітуляція.

Основний фактор, який підживлює його віру - це несталість наших союзників, зокрема США. Путін вірить:ось-ось і Штати можуть зупинити допомогу. Європу він вважає слабкою й нерішучою. До того ж, у нього є Угорщина, яка може заблокувати будь які рішення ЄС та НАТО.

І без Орбана… у Франції скоро вибори, у Німеччині хитка коаліція, Британія сама допомогу не витягне. Після Президенських виборів навіть з Польщею можуть бути проблеми.

Європейські лідери можуть збиратись в Києві, демонструючи єдність. Але, Путін знає, що вже наступного року, це можуть бути інші лідери. А разом з ними зміниться і політична позиція їхніх країн.

Заклики світових лідерів до миру Путін сприймає як прояв слабкості, як нестачу кисню у борця під час удушення –ось-ось він почне хлопати по підлозі рукою.

Підживлюють віру Путіна і наші втрати території. Кожного разу після доповідей що російська армія взяла Торецьк чи Часів яр, він сподівається що ось-ось і впадуть ще Покровськта Мирноград, фронт обвалиться, і можна буде просунутись кілометрів на 50-100. Рік тому вони так пройшли з Авдіївки до Покровська.

Путін сподівається що наша мобілізація провалиться остаточно; що фактів СЗЧ та дезертирства буде все більше; на психологічну втому наших людей; на те, що в окопах не залишиться нікого.

Власне всі його сподівання не безпідставні. І в багатьох моментах ми не допрацьовуємо і самі підживлюємо його віру.

І тому війна буде продовжуватись.

В цьому році точно.

А тепер головне питання - у що віримо ми?

У те що війна скоро закінчиться і настане 22 рік, ми провернемось до колишнього життя?...

В чому полягає наша віра і наша мета? Ми вже "вірили в ЗСУ", вірили в Трампа… Але дива бувають лише в казках: молитись за ЗСУ і нічого не робити для перемоги – не працює!

Наша мета зараз має бути в мобілізації країни. У ставці на технології. У вибудові ешелованої оборони. У наведенні ладу в дроновій галузі. І у сприйнятті народом реальності.

Наша мета - зробити все, щоб знищити віру росіян, що нас можна перемогти.

Це справді складно. Але це єдиний шлях вижити.

ані Трамп, ані дива, ані "саме якось пройде" - не врятують нас від ворога. Настав час подивитись реальності у вічі. Пропагандистський оптимізм, надії на "коаліцію рішучих", фейсбучна боротьба один з одним – все це лише відволікає від реальності і віддаляє мир.

Нашу долю і нашу свободу визначаємо ми. Тут і зараз. Як би пафосно це не звучало.

І все що я хочу сказати - нам треба налаштовувати країну на довгу асиметричну боротьбу.

Скільки буде тривати боротьба ?

Поки ми не зламаємо віру росіян.

Іншого варіанту немає.

Топ комментарии
+23
Наша мета зараз має бути в мобілізації країни. У ставці на технології. У вибудові ешелованої оборони. У наведенні ладу в дроновій галузі. І у сприйнятті народом реальності. Джерело: https://censor.net/ua/b3553730

Коли ж цей народ ,скотиняка така ,сприйме реальність ?

Коли вже собака перестане красти на тендерах і контрактах ? Брати корупційні відкати ?

Коли гад такий перестане саджати бойових офіцерів і випускати - зрадників-корупціонерів - колаборантів ?

Коли ,падло таке , відмовиться від "броні " -і поміняє прокурорів ,набушників та депутатів з їхніми дітьми та родичами ,що четвертий рік стоять насмерть ?

Коли цей народєц виїде зі своїх Монако та Буковелів на штурм Курської області чи Покровська ?

Пересяде зі своїх Тесл, Крузаків та Порше на танки та хімарси ?

Коли, НАРОДЕ ,перстанеш "бусифікувати " на вулицях поліцейських та групи сервісної підтримки?

Коли ж ти лінивий народе все таки МОБІЛІЗУЄШСЯ і наведеш порядок в країні ?

Депутати,міністри та прокурори - вони ж не сталеві - і на четвертий рік безперервної війни можуть не витримати пити хенесі і жерти червону ікру тримати оборону в посадках та бліндажах ...

Одним словосполученням - СОВІСТЬ ,НАРОД, ТИ МАЄШ ЧИ НІ ?
показать весь комментарий
22.05.2025 15:36 Ответить
+15
Навіть не читав, але вгадаю:
перша половина - про ненажерливість ***** і слабкість союзників,
друга - "ми повинні", "ми мусимо" і т.ін.

І от головне питання: крім пафосних закликів - що реально маємо?
Суцільна лояльність до корупції, зриви поставок, кумівство, "зручні" замість професійних на посадах.
Проблем повно, а гасла типу "зараз як піднажмемо" вже не працюють.
показать весь комментарий
22.05.2025 15:48 Ответить
+15
Підтримую:
1. Закиньте Стерненку, а то очі треба лікувати (у нього ж зовсім біда, не бачить нічого, тому і не мобілізується), та і утримання брогьованого ренджа з охороною від СБУ теж недешева штука.
2. Закиньте Чмуту і спіть спокійно, знаючи, що десь 20-30 відсотків з ваших донатів ніколи не дійде до бойових бригад, і осяде в регіональних ТЦК. А ви думали Чмута просто так не чіпають?
3. Закиньте Лачену, а то йому вже 25 років, скоро мобілізують, у вас останній шанс використати шанс і задонатити хрін зан кому, хрін зна якій бригаді. Бо звітів то немає...
3. Закиньте Мадяру, бо непросто живеться людині, яка підтримує Генштаб у боротьбі проти ненависного колишнього комбрига 47 ОМБр, це ж так складно, прикривати генеральські сраки.

Закиньте, не скупіться, а то у нас справи взагалі біда...
показать весь комментарий
22.05.2025 16:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Оця віра росії базується на впевненості у невичерпності власних ресурсів.
Скільки б не втратили - все компенсуємо, ще зверху наробимо.
Скільки б не блокували - все одно знайдеться покупець. Продамо дешевше, але більше.
Тут цього немає.
показать весь комментарий
22.05.2025 15:32 Ответить
Наша мета зараз має бути в мобілізації країни. У ставці на технології. У вибудові ешелованої оборони. У наведенні ладу в дроновій галузі. І у сприйнятті народом реальності. Джерело: https://censor.net/ua/b3553730

Коли ж цей народ ,скотиняка така ,сприйме реальність ?

Коли вже собака перестане красти на тендерах і контрактах ? Брати корупційні відкати ?

Коли гад такий перестане саджати бойових офіцерів і випускати - зрадників-корупціонерів - колаборантів ?

Коли ,падло таке , відмовиться від "броні " -і поміняє прокурорів ,набушників та депутатів з їхніми дітьми та родичами ,що четвертий рік стоять насмерть ?

Коли цей народєц виїде зі своїх Монако та Буковелів на штурм Курської області чи Покровська ?

Пересяде зі своїх Тесл, Крузаків та Порше на танки та хімарси ?

Коли, НАРОДЕ ,перстанеш "бусифікувати " на вулицях поліцейських та групи сервісної підтримки?

Коли ж ти лінивий народе все таки МОБІЛІЗУЄШСЯ і наведеш порядок в країні ?

Депутати,міністри та прокурори - вони ж не сталеві - і на четвертий рік безперервної війни можуть не витримати пити хенесі і жерти червону ікру тримати оборону в посадках та бліндажах ...

Одним словосполученням - СОВІСТЬ ,НАРОД, ТИ МАЄШ ЧИ НІ ?
показать весь комментарий
22.05.2025 15:36 Ответить
До речі автор мав ,як депутат наводити порядок в себе на господарстві - у Верховній Раді - з тої голови з якої починається вся гниль . Але пан депутат - ніхєра не може там порядки навести - прийняти необхідні СПРАВЕДЛИВІ ПРАВИЛА ГРИ . і натомість розповідає простим посполитим -як їм потрібно мобілізуватися і стати притомним.
показать весь комментарий
22.05.2025 15:45 Ответить
Навіть не читав, але вгадаю:
перша половина - про ненажерливість ***** і слабкість союзників,
друга - "ми повинні", "ми мусимо" і т.ін.

І от головне питання: крім пафосних закликів - що реально маємо?
Суцільна лояльність до корупції, зриви поставок, кумівство, "зручні" замість професійних на посадах.
Проблем повно, а гасла типу "зараз як піднажмемо" вже не працюють.
показать весь комментарий
22.05.2025 15:48 Ответить
"Припинити" війну можна тільки прийнявши ВСІ умови росії.
Нагадаю, це:
- Чотири області в адміністративних кордонах, два обласних центри яких русня не контролює, один з яких русня і не контролювала у цій війні.
- Радикальне скорочення і роззброєння ЗСУ
- Відмова від будь-якої військової допомоги ззовні
- Дрібниці у вигляді мови-віри
На росію при цьому не накладається жодних обмежень, і не передбачається жодних поступко.
Ну і ще додаткова свіжа умова: заміна влади. Якщо русню нова влада не влаштує, вона теж не припинить війну.
Треба виконувати?
показать весь комментарий
22.05.2025 15:48 Ответить
Що можна запропонувати русні в умовах, коли вона чітко бачить повну перемогу, тобто 100% контроль над Україною?
показать весь комментарий
22.05.2025 15:57 Ответить
Перед тим потрібно прояснити , хто такі ці - "ми " ? Бо згідно моїх субєктивних спостережень - "ми " - це ті, хто не належить до каст силовиків -чиновників-броненосців.
показать весь комментарий
22.05.2025 16:00 Ответить
Модератор, підарські боти понаписували коментарі.
Можна банити 🐐 мордих виродків )
І так: закиньте донат Стерненкові, Повернись живим, Лачену, Яковині, Мадярові, К2 і т.д.
Слава Україні!
Героям Слава!
Слава Нації!
Смерть руzкім nigapaм!
показать весь комментарий
22.05.2025 16:04 Ответить
Домовитись про виконання всіх цілей "сво" - так. Такі перемовники їм потрібні.
показать весь комментарий
22.05.2025 16:07 Ответить
Закиньте донат Стерненку -на другий джип і десяту квартиру.
Обовязково підпишіться на його канал ,щоб Єрмаку і Подоляку легше було централізовано лити гівно в маси...

І побільше гасел , московитських матюгів і гомосятини (привіт - руzькій культурний код ) - а особистий приклад ,такий ,як сидіння в окопах і штурм посадок - це хай інші , хто не вміє гарно гасла патріотичні кричати...
показать весь комментарий
22.05.2025 16:16 Ответить
Підтримую:
1. Закиньте Стерненку, а то очі треба лікувати (у нього ж зовсім біда, не бачить нічого, тому і не мобілізується), та і утримання брогьованого ренджа з охороною від СБУ теж недешева штука.
2. Закиньте Чмуту і спіть спокійно, знаючи, що десь 20-30 відсотків з ваших донатів ніколи не дійде до бойових бригад, і осяде в регіональних ТЦК. А ви думали Чмута просто так не чіпають?
3. Закиньте Лачену, а то йому вже 25 років, скоро мобілізують, у вас останній шанс використати шанс і задонатити хрін зан кому, хрін зна якій бригаді. Бо звітів то немає...
3. Закиньте Мадяру, бо непросто живеться людині, яка підтримує Генштаб у боротьбі проти ненависного колишнього комбрига 47 ОМБр, це ж так складно, прикривати генеральські сраки.

Закиньте, не скупіться, а то у нас справи взагалі біда...
показать весь комментарий
22.05.2025 16:17 Ответить
Фінансових звітів Чмута і Стерненка не має на їх сайтах. А чесним людям не має чого приховувати . За інших не знаю . Хоча наче Мадяру ОПа дофіга грошей закинула - тому питання відкрите ....
показать весь комментарий
22.05.2025 16:21 Ответить
У русні є принцип - "укради, но сделай".
Він працює.
Мадяр відеозвіти регулярно викладає.
Стерненківські висотні дрони працюють щодня, навіть за сьогодні новина є.
Мінус п'ять безпілотників "Zala" та один "Supercam": бойова робота операторів зенітних дронів на Сумщині. ВIДЕО
Кожна система має свій ККД.
Вимагати 100% - залишитись ні з чим.
показать весь комментарий
22.05.2025 16:22 Ответить
Що там по фінансах Мадяра сказати не можу, але як він "злив" бойового комбрига (причому Мадяр - це дрони, а сам комбриг - це фактично передній край фронту, практично штурмовики) - це не те, що дивно, а прям якось ницо
показать весь комментарий
22.05.2025 16:23 Ответить
Це не звіт. Навіть у того самого Чмута, як би він мені не подобався, все одно розписано - скільки коштує, що саме купили, куди віддали. Звіти Стерненка: сфоткалу декілька дронів, сказали що передали тим то, та і по факту це все... Скільки витратили, куди і кому пішли ці кошти - а то не ваша справа, ваша справа давати ці самі гроші йому
показать весь комментарий
22.05.2025 16:25 Ответить
Я бачу результати на відео: уражені "крила". І емблему його спільноти. Регулярно. І не бачу регулярних скандалів "Стерненко краде наше відео і ставить свою марку!".
Може, покажете, скільки таких епізодів, коли він чуже за своє видавав?
показать весь комментарий
22.05.2025 16:28 Ответить
А нащо скандали? Театр чотирьох акторів з назвою "замах пенсіонерки на одного очкарика і двох СБУ-шників" сам по собі заслуговує на премію)
показать весь комментарий
22.05.2025 16:29 Ответить
Блін, забув дописати ще одну думку: безсумнівно, самі чесні і порядні волонтери їздять на броньованих рейнджроверах і під охороною СБУ. А то такі чесні і кришталеві люди, що їх треба оберігати, як зіницю ока)
показать весь комментарий
22.05.2025 16:31 Ответить
Мене мало цікавить його особисте життя та піар-акції.
Як мало цікавить те саме стосовно акторів кіно.
Я дивлюсь фільми. І відео, як збивають дрони.
Як воно там робилось, здогадуюсь. Далеко не без гріха. Але мені все ж цікавий кінцевий результат.
Його я бачу.
І поки що не бачу обгрунтованих звинувачень Стерненка у крадіжці чужих відео.
показать весь комментарий
22.05.2025 16:32 Ответить
Я звертаюсь до вас - українські хапуги, корупціонери, мафіозі, їх діти та дружини, коханки та коханці. Саме ви винні в тому, що почалась війна. Ви постійно розкрадали, хтось більше, хтось менше. Гроші не йшли на побудову 5 дитячих майданчиків, а лише на 3, тому що решту ви розпихували по кишенях. Гроші не йшли з таможні на пенсії нещасним пенсіонерам, а знову ж таки ви будували собі маєтки, купляли дорогі квартири. Україну грабували, залазили в кишеню до державних грошей, тому ми занепадали та занепадали всі 30 років. Україна, як хворий, ставала слабшою та слабшою, що провокувало рашистів на агресію. Ви такі наглі, що продовжуєте красти навіть зараз, коли кращі сини пішли віддавати своє життя та здоров'я, боронячи свою країну, а по факту - ваше награбовано майно та бізнеси. Кращі хлопці пішли перші, також пішли, прості та чесні, здебільшого селяни, дуже багато з західної частини України, де звикли, що закону треба дотримуватись, вони там більш чесні та довірливі. Парадоксальним є те, що пішли боронити ваше награбоване ті, які за душею нічого не мають, ба більше, вони і живуть далеко від фронту, там де навіть не літають дрони чи ракети. Але такі люди, патріоти, пасіонарії, чесні простаки закінчуються. Залишились, скажемо, м'яко кажучи, хитруни. Які розуміють, в якій країні вони живуть. Вони задають собі правомірне питання, чому я маю йти та віддавати своє здоров'я та життя в країні, яка не буде піклуватись за моїми дітьми, за мною, не дай Боже інвалідом, а буде продовжувати красти та красти ???? На сході та півдні багато таких, хто думає, та хай би без війни рашисти прийшли - різниці не багато для простого люду. Бізнесу нема - не відіжмуть, халупка нікому не треба, говорю я російською, як вони, якось виживемо. Що наші обкрадають, що ті, хоч стріляти не будуть і тцк не буде. Тим більше, люди бачуть несправедливість не тільки в тилу, а й на війні, коли всякі професійні військові, менти заховались за 3 лінією на злачних місцях, а воюють ті, хто зброї ніколи не тримав. Я не кажу про всі випадку, але здебільшого так і є. Тому маємо, що простак після місяця учебки потрапляє на нуль і гине через пару тижнів від дрона чи обстрілу, так і не зробивши постріл, а профі сидять подалі вже роками і нормально себе почувають. Потім будуть ходити та розповідати дітям в школах, як вони горіли в танках. Герої - це прості хлопці, яких кидають на необлаштовані позиції. На приклад, взяти Суми зараз. Чому поки наші були в Суджі, там не накопали окопів, бліндажів, не перерили все від тих мотоциклів, не забетонували бункера від дронів з перископами, не закрили все їжами та колючками, не поставили пастки, та міни, міни, міни ??? Так би хлопці, які відступали, яких кидають зараз, зайшли б на облаштовані позиції. І так треба робити усюди. Кидають людину після учебки - йди на четверту, третю лінію оборони, ось інструмент, ось екскаватор. Звикай до дикого побуту, копай, бетонуй, мінуй, вчись, поки що фронт далеко. Звикай! Поступово, поступово фронт буде наближатись, чи хлопців переведуть на другу лінію оборони, а може і на першу. Але не на нуль одразу, як м'ясо рашистське. Чому є гроші на дурні проекти, дороги, зупинки, укриття, нові будинки, а на укріплення грошей нема ??? Все і всі на війну - тоді можна було б тримати оборону і перемелювати рашистські навали. Відповзати потроху, але відповзати на готові рубежі, щоб кожен метр української землі для кацапів був вбивчим. Як у Цоя люди вимагають "перемен", а по-нашому, СПРАВЕДЛИВОСТІ ! Чи можемо ми ще воювати проти рашки. Можемо! В нас загиблими близько 150 тис плюс множимо на три пораненими і хто вибув. Виходить 500 тис вибуло. Чи є ще в Україні 500 тис на наступні 3 роки війни? Люди є, але НЕмА СПРАВЕДЛИВОСТІ і і люди не хочуть помирати за українських хапуг! Ось що вбиває країну. Ми не фіни, які як один, взялись до зброї і дали відсіч більш могутньому ворогу ніж рашка, цілому СРСР на той час. Вони відстояли свою країну. А ми, гадаю, що ні, бо, на жаль, залишаємось хохлами, які у помираючої країни крадуть ліки та ковдру. Соромно та сумно від цього
показать весь комментарий
22.05.2025 16:32 Ответить
Та без проблем, я і переконувати нікого тут не збираюсь. Ввечері піду передам готівку батькам через передачку, а то вже і перекази оподатковоють, і пенсіонерам хрін вижити на 3000 в місяць. Без проблем, у стерненка і броньовик, і охорона від спецслужб, а в мого батька 3 000 на місяць після 25-ти років роботи вчителем. Країна мрій, нічого не скажеш...
показать весь комментарий
22.05.2025 16:35 Ответить
Тобто якщо цілі досі невідомі, їх можна згенерувати просто по ходу перемовин.
І якщо з ними не погодитись, війна не "припиниться".
Тобто, все ж повернулись до того, що аби "припинити" війну, треба погодитись на ВСІ умови русні, які б вона не висунула.
Інакше "припиняти" війну русні резону жодного немає. Коли вона чітко бачить досягнення своїх цілей воєнним шляхом.
показать весь комментарий
22.05.2025 16:35 Ответить
Я Стерненку не доначу. Є інші, яким довіряю більше.
Але комусь він заходить, ну і нехай. Не бачу в цьому нічого поганого, результат же є.
показать весь комментарий
22.05.2025 16:37 Ответить
такі прості факти ,як некомпетентний президент та його бандюковська шобла ,нічого вам не нагадує ?які включили голосний шантаж ,шо "путін нападьот "коли у 20р, люди вийшли на Майдан ,з лозунгами ,зелю Геть ! чого завжди опускається цей факт ? і ви всі знаєте , як шо зеленського викинуть з крісла ,і виберуть Порошенко ,війна скінчиться дуже швидко !!! песімізм непогано , коли ти знаєш ,шо маєш час ...а сьогодні його нема ,треба гарантоване переміріє і вибори ,а на це треба мати мізки та політичний розум !!!
показать весь комментарий
22.05.2025 16:37 Ответить
досягає компромісів
Компроміс - це взаємні поступки. Нащо русні поступатись, коли вона чітко бачить досягнення всіх цілей воєнним шляхом? Сенс який себе обмежувати, коли цілком по силам взяти все бажане?
Але вони ж заборонили самі собі переговори.
І самі ж забили на цю заборону.
Зеленський звернувся до Путіна із аеропорту Анкари: "Я тут". ВIДЕО
***** не прийшло. Воно теж саме собі переговори заборонило, мабуть.
Поговорили делегації. І розійшлись. Бо русня висунула умови див. вище, і погрожувала ще дві області забрати у разі невиконання.
В чім проблем домовитися в 2025-му?
В тому, що русня не настільки тупа, щоб двічі потрапити в одну і ту ж пастку. Звідси й одна з основних вимог "дємілітарізаціі". Ще раз відродити ЗСУ, щоб повторився 22-й, вони нам вже не дозволять.
показать весь комментарий
22.05.2025 16:50 Ответить
Припинити війну можна дуже швидко без цих умов - загнати кулю в голову пуйлу як вчора це зробили портнову...
показать весь комментарий
22.05.2025 16:54 Ответить
Наша мета зараз має бути в мобілізації країни. У ставці на технології. У вибудові ешелованої оборони. У наведенні ладу в дроновій галузі. І у сприйнятті народом реальності. Джерело: https://censor.net/ua/b3553730

Знаєте в чому полягає реальність, усвідомлення якої дасть шанс на те, щоб за Україну хотіли боротися?
Ніхто не воює за ефімерну державу. Україна - поки все ще не росія і не совєти. Люди воюють за свободу, за гідність, за добробут, за власність, за близьких.
Але держава планомірно і наполегливо знищує все, за що варто воювати.
Просто перерахую всю ту херню, що робить держава, щоб довго не писати і так всі все розуміють:
- Права людини
- ТЦК
- Становище в армії
- Мова і культура загалом
- Соціальні гарантії
- Виїзд за кордон
- Податки, відношення до бізнесу
Щоб зробити так, як Ви, шановний автор, пропонуєте, тобто мобілізація/технології/дрони - потрібно щоб була "Людина понад усе". Це ризиковано і, навіть, може призвести до поразки. Але це єдиний шанс.
Вангую, що зараз в коментах мене, як звичайно, обізвуть "рожеводупим єдиноргом" чи щось таке, бо, буцімто, людина зараз не на часі, зараз війна. Відповідаю одразу - саме тому, що у держави людина не на часі, ми і програємо.
показать весь комментарий
22.05.2025 16:56 Ответить
"В чому полягає наша віра і наша мета?
Наша мета зараз має бути в мобілізації країни.
Нашу долю і нашу свободу визначаємо ми."
Тезово: ми вирімо що настане слушний момент, можна буде з'ї*атися в Європу, і небезпідставно!
Забудьте про мобілізацію, цей термін має зникнути взагалі з інформпростору, він викликає абсолютне несприйняття.
Мають бути вироблені абсолютно нові правила, без зцілюючих ВЛК і забивання людей на вулицях. Оцю дурню з наловом припиняти треба негайно. Мазурашу озвучив статистику, з наловлених залишається в армії 6%. Шість прописом відсотків! Як у відомому мемі "Ви угараєте?".

Так, нашу долю і свободу визначаємо ми. І єдиний варіант якось позитивно її визначити, це негайно повернути на вулиці лад і законність. Вулиці порожні, села порожні, люди бігуть по півмільйона легальних, сто тисяч нелегальних, з яких впіймали половину. Якщо це не приводить до тями, то вже не приведе ніколи.
показать весь комментарий
22.05.2025 17:02 Ответить
Абсолютно вірно. Без повернення держави, хоча б такої яка була, взагалі розмови не буде.
показать весь комментарий
22.05.2025 17:04 Ответить
Пане, авторе - народний депутате, ви звертаєтеся не за адресою і не з тим текстом ! Війну треба зупиняти, а не продовжувати до останнього українця! Для цього треба усунути її першопричину - пуйло, що марить стати володарем світу. Припинити війну можна дуже швидко без всяких умов - загнати кулю в голову пуйлу як вчора це зробили портнову...

Тому дуже прошу автора звертатися до СБУ, СЗР та ГРУ України - це їхнє завдання. Простий народ такі спецоперації не організовує...
показать весь комментарий
22.05.2025 17:05 Ответить
Не "держава", а "державний апарат". Є різниця.
Руслік може скільки завгодно матюгати чиновників, але якщо скаже "россія - гавно!" - миттю отримає від сусідів у табло.
показать весь комментарий
22.05.2025 17:05 Ответить
Гіпотетично домовитися можно але в данному випадку є офіцер кдб (якщо Ви не мали з ними справу то знайте що там тільки виконання їхніх вимог а не якісь домовленості). І якщо навіть виконати всі їхні вимоги то через якийсь час буде заява про недотримання і знову те саме що й зараз.
показать весь комментарий
22.05.2025 17:08 Ответить
Такої як була коли?
показать весь комментарий
22.05.2025 17:13 Ответить
Були вже переговори.
***** до зєлі не приїхало, в результаті говорили делегації.
Позиція української русняву не влаштувала, тому війна продовжилась.
Треба було зробити, щоб влаштувала?
Це тільки шляхом погодження з усіма вимогами.
Або можете пояснити, з якого переляку росія буде щось там уступати, якщо може взяти все?
показать весь комментарий
22.05.2025 17:15 Ответить
Ні, саме держава. І, на відміну від кацапів, ми поки що можемо нашу державу критикувати. Поки що...
показать весь комментарий
22.05.2025 17:16 Ответить
Критикувати державу. Вам географічне розташування не подобається? Етнічний склад? Мова? Домінуюча релігія? Історія не до вподоби? Чи корисних копалин замало.
показать весь комментарий
22.05.2025 17:19 Ответить
А, зрозумів Вас.
Як на мене, то що ви описали назавається "країна".
Ось визначення держави в вікіпедії: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B0
показать весь комментарий
22.05.2025 17:22 Ответить
Домовитись - про що? Коли у русні успішно наступ розвивається?
Ну що, на вашу думку, може Україна росії запропонувати таке, щоб вона просто зараз перестала наступати?
показать весь комментарий
22.05.2025 17:25 Ответить
Наша проблема - конкретно в держапараті. Він - лише одна зі складових держави.
А то критикуючи державу можна легко дійти думки, що не потрібна вона взагалі, краще об'єднати з іншою успішною державою. Наприклад, росією.
показать весь комментарий
22.05.2025 17:28 Ответить
Зараз ситуація інша.
***** переграли тоді з мінськими. Воно покладалось на доктрину гєрасімова, гібридну війну.
Думало, що під дією його спецоперацій держава розвалиться.
Не вийшло.
Мінські самою руснею були визнані як помилкові. Вони шкодують, що тоді ще не розправились з нами.
І не кажіть мені, що вони такі тупі, що знову підуть в ту ж пастку, знову дадуть нам час безперешкодно відновлюватись.
Так що у цих умовах можна запропонувати русні, щоб "припинити" війну, яка наразі так вдало для них йде?
показать весь комментарий
22.05.2025 17:32 Ответить
5 вкрали , а на 5 купили "крила " і змонтували відосік . Так і працює влада . То для чого корупціонерів саджати ? Вони половину вкрали а половину віддали на армію....
показать весь комментарий
22.05.2025 17:38 Ответить
Не думаю, що росія - успішна держава. Сподіваюсь, це був жарт
Щось непотрібне взагалі не критикують, на нього забивають. Психологічно, кінець відносин - це байдужість. А критика - це ще перебування у відносинах. І вона для того, щоб змінювати щось на краще.
показать весь комментарий
22.05.2025 17:38 Ответить
Це як подивитись.
Он кажуть же, що на росії і зарплати вище, і пенсії, і свободи більше (кордони не закриті).
Не те, що в Україні.
Висновок? Кожний робить свій. Чимало хто - та ну її, ту Україну, краще вже росія. І йде палити автівки ЗСУ.
Критикувати вміти треба. Одна справа - розказувати про корупцію та ідіотизм на конкретних прикладах, інше - казати що тут взагалі все погано і жодних шансів.
показать весь комментарий
22.05.2025 17:40 Ответить
Так я в початковому пості як раз і написав, що треба робити, щоб був шанс.
показать весь комментарий
22.05.2025 17:42 Ответить
Якщо війна сталась, значить, мінськими сторони не добились того, чого хотіли.
Бо якби добились, то і воювати не було б за що.
показать весь комментарий
22.05.2025 17:43 Ответить
Звучить воно якось так, двозначно. Ну ладно.
показать весь комментарий
22.05.2025 17:46 Ответить
Що саме передбачали мінські?
показать весь комментарий
22.05.2025 17:48 Ответить
Ви ж знавець, а я - ні.
показать весь комментарий
22.05.2025 17:52 Ответить
Мінімум до початку війни, за концтабір взагалі ні у кого немає бажання скласти голову.
показать весь комментарий
22.05.2025 18:03 Ответить
11. Проведення конституційної реформи в Україні з набуттям чинності до кінця 2015 року нової Конституції, яка передбачає ключовим елементом децентралізацію (з урахуванням особливостей окремих районів Донецької та Луганської областей, узгоджених з представниками цих районів), а також прийняття постійного законодавства про особливий статус окремих районів Донецької та Луганської областей відповідно до заходів, зазначених в примітці, до кінця 2015 року. (Див. примітку)

Примітка: Такі заходи відповідно до Закону "Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей" включають наступне:

- Звільнення від покарання, переслідування і дискримінації осіб, пов'язаних з подіями, що мали місце в окремих районах Донецької та Луганської областей;

- Право на мовне самовизначення;

- Участь органів місцевого самоврядування у призначенні голів органів прокуратури та судів в окремих районах Донецької та Луганської областей;

- Можливість для центральних органів виконавчої влади укладати з відповідними органами місцевого самоврядування угоди щодо економічного, соціального та культурного розвитку окремих районів Донецької та Луганської областей;

- Держава надає підтримку соціально-економічного розвитку окремим районам Донецької та Луганської областей;

- Сприяння з боку центральних органів влади транскордонного співробітництва в окремих районах Донецької та Луганської областей з регіонами Російської Федерації;

- Створення загонів народної міліції за рішенням місцевих рад з метою підтримання громадського порядку в окремих районах Донецької та Луганської областей; - Повноваження депутатів місцевих рад та посадових осіб, обраних на дострокових виборах, призначених Верховною Радою України цим законом, не можуть бути достроково припинені.

Мало того, що ми отримуємо таку собі державу в державі, яка може робити що заманеться, ми ще й маємо її годувати.
Через цю "підтримку соціально-економічного розвитку" можна висмоктати увесь бюджет України, погрожуючи новою війною за зрив домовленостей.
Плюс згодом в Раді з'являться "депутати", повністю підконтрольні мАцквє, які будуть робити все на шкоду роботі Ради.
Ось це і є та сама гібридна війна, на яку ставило *****, погоджуючись на "мінск".
показать весь комментарий
22.05.2025 18:12 Ответить
А можна Вашої поради? Це, правда, не сперечання, дійсно хочу почути Вашу пораду, якщо не складно.
От я написав початковий пост. Там описані:
1. Перелік проблем, які я бачу - права людини, ТЦК.... і т.д.
2. Причина, з якої вони виникають, на мою думку - політика відношення до людини
3. Пропозиція, що робити - зробити політикою "Людина понад усе"
4. Висновок - якщо зробимо, буде шанс.
Ви кажете, що воно звучить двозначно, а я не хотів би щоб так здавалося...
Як би Ви донесли цю думку, щоб було більш конструктивно і не викликало різночитань? Що саме неоднозначно?
показать весь комментарий
22.05.2025 18:23 Ответить
Так ви ж ставили у приклад 2014 рік, коли підписали Мінськ і все було добре, всі досягли бажаного.
Ну, якщо годувати Донбас, як росія кадирку - це для нас добре...
показать весь комментарий
22.05.2025 18:24 Ответить
Тут справа у словах. "Державу" замінити на "уряд" чи "можновладців" - і двозначності вже не буде. Бо всі ці рішення - в руках уряду. Уряд він такий - сьогодні один, завтра - інший. Держава залишається при цьому. Чи по-хуйловськи: Україна після Майдану - це не та Україна, з якою ми "будапешт" підписували.
показать весь комментарий
22.05.2025 18:26 Ответить
Думаю, що за кілька мільярдів доларів і гарантії особистої недоторканості пуйла на повідці той же дон-дон в Міжнародний трибунал приволоче. Але корпораціям вигідніше вкласти кількасот мільярдів у розробку та виробництво озброєння і отримати прибутки, чим витратити кілька мільярдів в мінус і закрити питання.
показать весь комментарий
22.05.2025 18:28 Ответить
Можна ще "державна політика".
показать весь комментарий
22.05.2025 18:30 Ответить
Обманув Порошенко *****.
***** більше не дасть себе обманути.
показать весь комментарий
22.05.2025 18:37 Ответить
Підписав, щоб зупинити наступ, дав ***** надію на гібридні методи - оце добре.
Але імплементувати їх - це вже був план *****, він би розвалив або сильно ослабив країну - це вже погано.
***** висновки зробило. Максимальні вимоги, негайна імплементація.
показать весь комментарий
22.05.2025 18:43 Ответить
Перекладаю слова пана сержанта: "Народу треба "бусяритися" і не задавати питань
показать весь комментарий
22.05.2025 18:44 Ответить
Без проблем - це як? Русня наступає на куражі, навіть санкції не зупиняють.
показать весь комментарий
22.05.2025 18:58 Ответить
Та були вже нещодавно, в Стамбулі. Умєров, зєля приїздили. І від русні цей Мединський з компанією.
показать весь комментарий
22.05.2025 19:08 Ответить
Так Ви просто банальний сєпар який робить вигляд що не знає як виконувалися рф Мінські угоди ( кожен місяць 15-20 убитих українців).
показать весь комментарий
22.05.2025 19:09 Ответить
Що значить "по-справжньому"?
показать весь комментарий
22.05.2025 19:13 Ответить
Так русня згодилась на мінські умови. В яких про військово-зовнішньополітичні обмеження мова не йде.
Зараз русня не погоджується на те, що наші готові запропонувати.
То виходить, нашим треба погоджуватись на вимоги русні?
показать весь комментарий
22.05.2025 19:16 Ответить
Виходить, що поступатись маємо лише ми.
Тоді це не пошук компромісу.
Це диктування умов одною стороною іншій.
показать весь комментарий
22.05.2025 19:23 Ответить
А в нас що є якісь інші варіанти? Чи ви хочете, щоб окопи дійсно стали пустими і кацапи за рік-два маршем увійшли у Київ?
показать весь комментарий
22.05.2025 19:37 Ответить
Якщо поступитись так, як вони хочуть, окопи стануть порожніми вже завтра.
показать весь комментарий
22.05.2025 19:38 Ответить
Проблема в тому, що русня поступатись не збирається взагалі.
Це навіть американці казали.
показать весь комментарий
22.05.2025 19:44 Ответить
З яких ЗМІ ви взяли, що вони готові йти на поступки?
показать весь комментарий
22.05.2025 19:48 Ответить
1. США не припинятимуть поставку озброєнь і *********** Україні не зважаючи на прорашистську позицію Тромба. Звісно за живі гроші, які виділятиме Європа за рахунок арештованих авуарів пітьми.
На це вказують багато факторів, основним з яких є двопартійна підтримка України в Конгресі США.
2. Європа не припинить допомогу Україні ні за яких обставин (фіцо-орбанів, перевиборів, гібридних атак рашистів і ймовірних терактів тощо). Бо це є альфою і омегою існування європейського комфортного і забезпеченого життя без війни з пітьмою.
3. Стабілізації фронту і зупинка рашистського наступу скоріш за все очікується на початку 2026-го року - року передвиборчої кампанії із проміжних виборів у Конгрес США, за результатами яких ротується 100% конгресменів та третина сенаторів. І на яких, як вбачається, приголомшливу перемогу з кваліфікованою більшістю місць/голосів отримають демпи. Відповідно, політика Америки щодо військової допомоги Україні кардинально зміниться у бік її нарощування вже за рік до юридичної зміни складу Конгресу.
Пітьма до того часу достатньо видихнеться як в економічному, так і у воєнному плані, не дивлячись на всі потуги Китаю з її підтримки.
4. Війна України з пітьмою триватиме до кінця 2028 року - року передвиборчої кампанії у США на президентське крісло. Яке до того часу Тромб може і не втримати.
Як вбачається формалізація завершення бойових дій відбудеться через підписання такого собі "меморандуму про перемир'я" на кшталт корейського.
Таким чином, пітьма з Китаєм зможуть якось капіталізувати такий-сякий прибуток від війни проти України. Доки він на тоц момент ще у них буде.
5. Щодо мобресурсу для укріплення ЗСУ - він є і чималий, принаймні два з половиною - три мільйони готових до служби у Силах оборони України чоловіків, які наразі перебувають в запасі.
Через політичні мотиви зебіли їх не задіюють, розраховуючи на скорі вибори.
Однак, після теперішнього провалу всіх потуг Тромба щодо примирення з пітьмою, зе-влада невдовзі змушена буде знизити мобілізаційний вік до 21 року, відмінити більшість відстрочок, включно із системою МВС, а також значно урізати кількість підприємств і можливостей для бронювання.
показать весь комментарий
22.05.2025 19:51 Ответить
Не хочу я нічого сприймати. Відкривайте кордони, і не вирішуйте за людей як їм жити і за що вмирати
показать весь комментарий
22.05.2025 19:52 Ответить
Ну тутешні диванні пенсаки не поділяють таку думку, їх ще з часів совка навчили, що чоловік має вмирати за державу, правда яка в ********* капіталістичному світі належить кільком відсоткам її мешканців
показать весь комментарий
22.05.2025 20:01 Ответить
Страница 2 из 2