10211 посетитель онлайн
8 312 46
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Чому в армії стільки демотивованих

окопи

Привіт. Я зараз тобі надиктую одну історію, яка трапилася на моїй вогневій буквально от щойно.

Прийшов до нас начальник артилерії — ну, подивитися, як у нас тут усе. А в нас - взагалі все в огнях! У нас бліндаж викопаний — в нас усе зашите, стеля перекрита. Коротше, все шикарно: капонір викопаний, затягнутий сіткою. Антидроновий купол — москітна сітка зверху, усе замасковано гілками та всім іншим. Погрібок під боєкомплект викопаний і накритий. Просто плівкою накритий, щоб не мочило.

Усе, загалом, класно. І от він походив, подивився, поговорив, і каже: "Треба ще колоди зверху покласти, а то дощ піде — погрібок заллє". Ну, логічно, ясно. Кажу йому: "Та ми тільки вчора ввечері приїхали, а ви вже зранку тут".

І от, після того, як він поїхав, через 15 хвилин починається цирк: "А хто старший? А хто на позиції? А чого у вас усе хріново? А чого у вас колеса від гармати не прикриті мішками з піском, щоб осколками не посікло?"

А ми не знаємо, де взяти ті мішки. Тут немає магазину мішків. І пісок тут теж ніхто не продає — його треба привозити. Тобто, швидко це не виправиш.

А я кажу: "Хлопці, давайте подивимося — 2 банки Екофлоу куплені за наші гроші. Шнури, вся електрика — за наші гроші. Старлінк куплений за наші гроші й оплачується з наших грошей. У нас два Старлінки: один на позиції, другий — у хаті. Генератор куплений за наші гроші. Плівка, якою все накриваємо — за наші. Скоби, бл*ть, якими ми колоди скріплюємо на бліндажі — теж за наші. Їжу ми собі самі купуємо на бойові, і ви нам навіть тієї сотки не платите, п*си".

Розумієш? Усе зроблено за наш кошт. І замість того, щоб прийти, подивитись і похвалити, що в нас побут налагоджений, зв’язок працює, електрика є, гармата захищена і замаскована — він усе одно, с*ка, знайшов до*обку.

І ще й не нам щось сказав. Пішов і давай комбата дрючити, що в нас усе погано. Та хто після цього в цій ї*аній армії буде далі служити?

Я не дивуюсь, чому в нас стільки демотивованих. Бо ви, замість того щоб...

Я вже мовчу про нагороди. Просто прийди і скажи: "Блін, пацани, красунчики". Потисни руку й тихо піди, щоб тебе ще не пристрелили.

Ні, бл*ть. Прийшов, покивав гривою, пішов — і всіх натягнув. Розумієш, яка с*ка? І ще й нічого прямо не сказав, а пішов за спиною — комбатам виносити мозок.

Хто буде в цій армії воювати? Ви ж тільки БК даєте, іноді якусь зимову форму. А побуту — взагалі ніякого.

От і все. Висказався. Полегшало. Вибач, що на тобі це виговорив.

Топ комментарии
+19
Схоже вирішили зіграти в доганялки - яка армія скоріше розвалиться і підніме бунт - наша чи кацапська. З кожним днем все більше дибілізма і совка. Принаймі у мене так.
показать весь комментарий
06.08.2025 09:22 Ответить
+17
От "воевать будем вечно" до "Та хто після цього в цій ї*аній армії буде далі служити?" прошло пару месяцев
показать весь комментарий
06.08.2025 08:34 Ответить
+16
Це совок крихітко...
показать весь комментарий
06.08.2025 08:43 Ответить
Комментировать
Сортировать:
От "воевать будем вечно" до "Та хто після цього в цій ї*аній армії буде далі служити?" прошло пару месяцев
показать весь комментарий
06.08.2025 08:34 Ответить
Схоже вирішили зіграти в доганялки - яка армія скоріше розвалиться і підніме бунт - наша чи кацапська. З кожним днем все більше дибілізма і совка. Принаймі у мене так.
показать весь комментарий
06.08.2025 09:22 Ответить
Буквально наловили на вулиці армію - от і маєте результат.
показать весь комментарий
06.08.2025 15:55 Ответить
Я теж про це подумав. Ігор Луценко проявляє непослідовність
показать весь комментарий
06.08.2025 09:32 Ответить
Це совок крихітко...
показать весь комментарий
06.08.2025 08:43 Ответить
Так, повністю погоджуюсь, що це совок, який росте з кращої кацапської традиції "я начальнік - ти дурак". От якби йому хлопці якусь плюшку організували (коньяк п'ять зірочок), то було б "Блін, пацани, красунчики". Тому хлопці скидайтеся ще на коньяк цій скотині, щоб не крисячила. Дешевше це не буде, ніж мішки з піском, але мішки наступного разу ця криса теж може "не зацінити"...
показать весь комментарий
06.08.2025 10:50 Ответить
Гірше - совковий кібуц з українськии кріпаками"
показать весь комментарий
06.08.2025 15:06 Ответить
Він ще прийде... Ви зрозуміли...
показать весь комментарий
06.08.2025 09:08 Ответить
Страшна правда
показать весь комментарий
06.08.2025 09:15 Ответить
Дивно, пане Ігору, що на четвертому році війни Ви так реагуєте на цих дов..бів. Просто тихо послав ***** і працюй далі. Дов..би- такі істоти, що вони будуть кругом і завжди. Він вважає, що його робота-роздавати піз..ни, а не воювати,бо він ох...й начальник. Такі вони, дов...би.
показать весь комментарий
06.08.2025 09:17 Ответить
ППКС. В штабах одні совкодрочерні уйо6ки. Навіть якщо взагалі він нормальна людина, по відношенні до підлеглих - совкодрочер і мудак. Це називається 'система'. Нормальних одиниці. Їх звідти виживають. Вони в цій системі не приживаються. Всі йдуть або в сзч або на фронт.
показать весь комментарий
06.08.2025 09:19 Ответить
В нас давно вже не заважають на цей гівно базар. Не подобається якомусь гівнюку командиру, то знімай з позиції. Ставай сам. Ці гівнюки попри ходили з совкових тіпа гівно академій де була лише тупа дідівщина. Жодного дня статуту лише панятія. Жодного дня випускники гівнячих академій не були солдатами. Жодного дня. Тому вони не мають уявлення що то таке підготувати позицію. Але в більшості випадків це закомплексовані жалюгідні майорчики. Є такі яких просто пошлеш нахєр в прямому змісту цього слова. Щось там потриндить ну ще догану дасть, в в основному згорбатиться і піде по вказаному напрямку. Ха ха ха.
показать весь комментарий
06.08.2025 09:28 Ответить
З такими командирами перемога не світить. Тому послати можна, навіть треба. Але командують саме вони. І командують дуже хрєново
показать весь комментарий
06.08.2025 09:35 Ответить
От цього я не можу зрозуміти: людей відправили на війну, люди щомиті ризикують своїм життям і боронять решту країні включно з тими, хто їх відправив, а сам не пішов, і цих людей змушують за свої ж гроші купляти все необхідне. Це як???!!!
І в той же час чиновники купляють дорогезні лімузини за бюджетні гроші, не за свої, їм житло видає держава за бюджетні гроші, не за свої, а зарплата у них більше, ніж на нулі і їхньому життю ніщо не загрожує, скоріше ризикують ті, хто їх викриває. Це шо? Це так виглядає корупція.
показать весь комментарий
06.08.2025 09:28 Ответить
А ЩО ти не можеш розуміти?
Мудаки у владі дозволяють собі себе поводити так, як їм це ДОЗВОЛЯЄ народ.
ЩО тут не ясно????
показать весь комментарий
06.08.2025 09:35 Ответить
Все вірно розумієте. Так всіх все влаштовує.
показать весь комментарий
06.08.2025 09:36 Ответить
Так а звідси береться таке мудаччя?
Він тупий? Дурний? Потсоватий? Чи просто вийобується (вислужується) перед начальством?

Напевно, в нього перчик малий, як прищ, то він на військових набиває собі ціну, говнячило. Сматрі, какой я кррутой, как гавно в запорє.
показать весь комментарий
06.08.2025 09:34 Ответить
показать весь комментарий
06.08.2025 16:57 Ответить
Ця вся муйня починається з військових закладів - там відносяться до курсантів -майбутніх офіцерів як до бидла. Як приклад розповідав знайомий - останній курс - дрючать і принижують - !!не за сенс написаного , а за неправильно поставлені коми !!!
Тому недивно ,що цей совок невмирущий ...
показать весь комментарий
06.08.2025 09:35 Ответить
Ну і взагалі риба гниє з голови
показать весь комментарий
06.08.2025 09:37 Ответить
з приводу ком не погоджуюсь. Щодня бачу "великих" начальників, які пишуть текст із Гуглом!!! Воно не знає простої граматики!! БР-ку так напише, що неможливо зрозуміти кому що потрібно робити,- це рівень НШ батальйону. А своє ім'я відділяє від прізвища комою!!! Тому грамотність обов'язково повинна бути.
показать весь комментарий
06.08.2025 18:03 Ответить
Там не за грамотність вболівали - просто причина ,щоб принизити
показать весь комментарий
06.08.2025 18:08 Ответить
Пан "дурня клеїть", що задає такі запитання?

Хоча , описавши цей випадок, сам відповів на своє запитання - за 3,5 поки війни в країні утворилася генеральско-полковнича МАФІЯ, для якої ця війна , краще за рідну маму ... так збагатилися на цій війні, особисто своїм життям не ризикуючи - достатньо подивитися на військових-барбершоперів на шМарафоні .

І ЛІДОРУ з його ЗЕшмурдяком вигідно нескінчене затягування цієї необов'язкової війни , бо то є єдиний аргумент перебувати при владі без перевиборів, і військовій мафії теж вигідна ця війна, бо в мирному житті більшість з них свого місця не знайдуть, в вони вже звикли до великих грошей та великих корупційних можливостей .

Так що, пане Луценко, не треба задавати це питання пересічним, бо ви маєте самі знати відповідь - НІХТО з адекватних не хоче бути витратним матеріалом для ВЛАДНОГО ЗЕ-ШМУРДЯКА!
показать весь комментарий
06.08.2025 09:46 Ответить
як сказав Купол в нещодавньому інтерв'ю - у нас в армії баланс героїзму і дебілізму..., але баланс штука тонка...
показать весь комментарий
06.08.2025 09:57 Ответить
Бракує переконливих мотиваторів
показать весь комментарий
06.08.2025 10:12 Ответить
Скоро мабуть введуть політруків. Прийде політрук, лагідно поговорить, вислухає про всі негаразди й піде. Нічого не зміниться, але приємно.)
показать весь комментарий
06.08.2025 10:38 Ответить
Кримінальні справи та тиск повістками: як живе начальник ТЦК.
https://www.youtube.com/watch?v=KFnO2nTO85Y&t=2s&ab_channel=%D0%A1%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%9A%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%BF%D1%86%D1%96%D1%97
показать весь комментарий
06.08.2025 10:58 Ответить
І що, через якогось мудака відразу: "Хто буде в цій армії воювати?" Ви що, особисто йому служите? Та таких підоґів у нас кожен третій, якщо не другий, але іншої країни у нас всіх нема. Вже, яка є...
показать весь комментарий
06.08.2025 10:59 Ответить
Хорошо у вас тыловая служба устроилась, ничего не делать и не выдавать, а заставлять подразделения за свои деньги все покупать.
Лучше не сюда пишите, а пишите рапорт на ком.батальона по результатам проверки - чтоб выдали мешки для песка, пусть комбат **-т своих тыловиков, а вы свою ж-пу от комбата прикроете этим рапортом - выж сами не выдаете-как выполнить вашу команду?
А так если засунуть язык в одно место то все на вас будут продолжать ездить, а вы все покупать за свои деньги и облегчать жизнь штабу.
показать весь комментарий
06.08.2025 11:11 Ответить
...B подручных поощряя бесталанность,

Выискивала власть себе подобных.

B средневековье шла тоталитарность,

Создав себе империю удобных,

Послушных, незаметных, молчаливых,

Готовых почитать вождём бездарность,

Изображать воистину счастливых,

По праву заслуживших легендарность...

Игорь Кохановский .
показать весь комментарий
06.08.2025 11:15 Ответить
2 банки Екофлоу куплені за наші гроші. Шнури, вся електрика - за наші гроші. Старлінк куплений за наші гроші й оплачується з наших грошей. У нас два Старлінки: один на позиції, другий - у хаті. Генератор куплений за наші гроші. Плівка, якою все накриваємо - за наші. Скоби, бл*ть, якими ми колоди скріплюємо на бліндажі - теж за наші. Їжу ми собі самі купуємо на бойові, і ви нам навіть тієї сотки не платите, п*си Джерело: https://censor.net/ua/b3567215

От і засуньте усе це найвеличнішому лідору у дупу. Тому що терпите це , тому вам і на голову сруть. Багато анекдотів ходило про радянську армію , я цей дебілізм бачив ще тоді і ці анекдоти з життя брались. Ще тоді сказав , що я в такій армії більше служити не буду. І якщо тепер , коли мені 60- , мене на налигачі поведуть в таку армію , я буду не тільки брикатись , а ще й вважати тих хто мене веде ворогами. І підкорятись дебільним наказам молодих армійських дубів у своєму віці не збираюсь. Проблема починається із керівництва ,яке ставить солдата в позицію раба і бидла , а командирі ні за що не відповідають. Так не має бути, це шлях до поразки , але вже даво усім хто думає стало зрозуміло , що керівництву потрібна маие поразка .
показать весь комментарий
06.08.2025 11:23 Ответить
який ти розумний - солдатам ЗСУ треба не тільки воювати з русньою а ще й активно змінювати владу, поки ти старий пердун будеш смердіти з дивану і розпатякувати як би ти копротивлявся совковій системі але чомусь я впевнений що навіть протестувати із молоддю на "картонковий майдан" ти не пішов, бо на дивані спокійніше.
Пердунці, зрозумійте нарешті - якщо ви самі не берете і не робите, то цінність ваших порад = 0.
показать весь комментарий
06.08.2025 13:30 Ответить
"картонковий майдан" - соросятське гівно
показать весь комментарий
06.08.2025 16:59 Ответить
Щодо пердуна закрий е**ло , коли станеш старший ,то може порозумнішаєш , а може й ні. Я був на майданах і в 2004 ,а потім матюкався що Ющенко знов привів до влади овоча , і в 2013-14 роках . У 2014 у лютому беркутівець вийшов під альтанку і показав нам середній палець , ми у нього кирпичами кидались , і тільки потім я зрозумів ,що усім нам вже нова влада показала середній палець . Незвала Майдан революцією гідності , а саме гідність почала потроху відбирати. Щодо протестів картонного майдану , то це просто смішно , протестували проти того що влада робила , а коли вона трохи відступила задовольнились . Це як у тому анекдоті купи козу-продай козу. Нема сенсу протестувати проти вовка зв те що він краде ягнят , така його природа , треба його або вбити або вигнати дуже далеко. Щодо солдат , то ви хоча б за себе постояли , а то виконуєте дурні накази командирів , яким дали завдання вас знищити. Девіз розберемося після перемоги це девіз влади , бо саме вона розбереться з усіма , її завдання знищити патріотів , хто це не зрозумів , не має мізків. Захистіть себе , захистивши себе ви захистите усіх нас. Перестаньте бути бидлом і рабами яких з вас зробила влада. А зараз вона і з нас таке робить . Щодо совкової системи , протестувати можна було хіба що в буцигарні , я хотів з неї здриснути. А зараз я пізнаю цю систему у нас , а у кацапів вона нікуди і не зникала.
показать весь комментарий
06.08.2025 20:47 Ответить
Армія, щоб бути керованою, має бути раціональною, тобто розбитою на прості уніфіковані елементи, які поєднуються між собою командами.

Якщо немає такої уніфікації, то різні елементи не можуть поєднатися. У нас в кожній бригаді своя номенклатура обладнання, свій підхід до виготовлення укриттів і траншей, ви щось купуєте за свої кошти, щось не купуєте, якісь засоби безпеки використовуєте, якісь ні. Як це все може працювати разом? Ніяк.

Тому:
1) в армії мають служити люди, які вже навчені ось такій процесуальній раціональності, а це в першу чергу поліція, судді, прокурори, усі чиновники. Вони і є така раціональна командна армія, яка виконує певні накази.

2) усі ці протоколи безпеки, побудови укриттів і тп невідомо за який рік складені, за часів СРСР, але у нас зараз абсолютно нова в історії війна з дронами і засобами боротьби, убезпечення себе від них. У вас є протокол побудови безпечного робочого місця на ЛБЗ? Вам має ваше керівництво надати усі необхідні для його виконання елементи, а не ви щось там на свій розсуд купляєте - я не засуджую ініціативу, просто тоді ви не можете бути керованими і виконувати типові накази, бо накази побудовані з урахуванням протоколів. Умовно кажучи, не можна віддавати наказ про штурм, якщо немає зброї, броніків, підтримки з повітря, розвідки, служби евакуації і тп.

3) в армії має служити молодь, яка легко здатна до навчання і інтеграції в ці раціональні структури, а не люди 50+, які все життя уникали бюрократії.

В вашій ситуації прийшов якийсь чорт і звірив з протоколами, і все не відповідає, тому що ви щось самі накупили і якось там воюєте. Це ж абсурд, ви взагалі некеровані, які ви можете завдання виконувати? Воюємо як детородним органом по роялю
показать весь комментарий
06.08.2025 13:03 Ответить
Пане ігорю,а ви поставте ці питання собі і своїй "іконі бабі юлі"ви так "топили" за нові ліца
показать весь комментарий
06.08.2025 13:07 Ответить
Це Моссад крихiтко.армiю очолюють не украiнцi.
показать весь комментарий
06.08.2025 13:16 Ответить
Необхідно написати коротку методичку як командири повинні спілкуватися з підлеглими. І роздати всім командирам під підпис. А так же вони не знають як їм командувати. І командують по зразкам які прийшли з далекого минулого. Що тут не ясного.
показать весь комментарий
06.08.2025 13:56 Ответить
Армія розкладається з головнокомандуючого! Чотириразовий ухилянт комусь доказує, що він не "лох". А хто ж?
показать весь комментарий
06.08.2025 14:41 Ответить
Як же ж важко ... Дорогі наші бійці: дякуємо вам за службу!
показать весь комментарий
06.08.2025 14:42 Ответить
Тому що терпите це , тому вам і на голову сруть.
показать весь комментарий
06.08.2025 17:14 Ответить
Ігорчику!
То є самі наслідки. Причина - це 21.04.2019 року...
показать весь комментарий
06.08.2025 22:39 Ответить
Та й центральна влада є демотиватором.
показать весь комментарий
07.08.2025 08:57 Ответить