5773 посетителя онлайн
5 311 34
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Росія не закінчить війну внаслідок економічних погіршень

комуналка,росія,рубль

Журналісти, а тим більш експерти, а тим більше - державні органи (і в Україні, і за кордоном), що досі оцінюють стан економіки РФ за офіційними повідомленнями ЦБ РФ і Мінфіну РФ вже не заслуговують навіть співчуття.

А ті, хто на основі цього публікує наукоподібні аналізи чи пише промови керівникам держав - це де-факто поширювачи РФ-пропаганди, тобто "корисні і..оти" Путіна.

Ті, хто в цьому хоче дійсно розібратися, має шукати якісь інші власні оригінальні індикатори, складати мозаїку за окремими фрагментами, створювати власні ряди даних, що НЕ використовують жодної цифри РФ.

І ще раз. РФ не закінчить війну внаслідок економічних погіршень свого населення. Згадаємо класику: "Папа, ти тепер будеш менше пити? - Ні. синку, ти будеш менше їсти".

Топ комментарии
+8
Війна закінчиться тому ,що Московія почне розвалюватися . А почне вона розвалюватися тому ,що економіка піде в трубу... в нафтову порожню трубу...
показать весь комментарий
04.10.2025 23:55 Ответить
+8
У Китаю сукупний борг під 300% ВВП. Китайська бульбашка на ринку нерухомості вже "все". За нею ж здувається бульбашка на ринку електромобілів. Інвестори виводять свої гроші з КНР. В Китаю накопичилося багато проблем. Він намагається вирішити через війну (руками росії) і зробив ставку на те, що Україна, а згодом і вся Європа - капітулює, через небажання воювати. Тоді б, в підсумку, він отримав би все. А так, йому доведеться обмежити свої апетити, та, зрештою - вирішувати вже свої проблеми. Яких в нього вистачає. Він, правда, може спробувати влаштувати ще десь проблем, але це вже буде важче.
показать весь комментарий
05.10.2025 09:15 Ответить
+6
я майже згодна з вами ,але на полі бою гуляє червонодупий китай ,він недасть русні програти ,і це серьозна тема , треба валити китай ,який дуже хоче дерібану світу ...
показать весь комментарий
05.10.2025 00:27 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Війна закінчиться тому ,що Московія почне розвалюватися . А почне вона розвалюватися тому ,що економіка піде в трубу... в нафтову порожню трубу...
показать весь комментарий
04.10.2025 23:55 Ответить
я майже згодна з вами ,але на полі бою гуляє червонодупий китай ,він недасть русні програти ,і це серьозна тема , треба валити китай ,який дуже хоче дерібану світу ...
показать весь комментарий
05.10.2025 00:27 Ответить
У Китаю сукупний борг під 300% ВВП. Китайська бульбашка на ринку нерухомості вже "все". За нею ж здувається бульбашка на ринку електромобілів. Інвестори виводять свої гроші з КНР. В Китаю накопичилося багато проблем. Він намагається вирішити через війну (руками росії) і зробив ставку на те, що Україна, а згодом і вся Європа - капітулює, через небажання воювати. Тоді б, в підсумку, він отримав би все. А так, йому доведеться обмежити свої апетити, та, зрештою - вирішувати вже свої проблеми. Яких в нього вистачає. Він, правда, може спробувати влаштувати ще десь проблем, але це вже буде важче.
показать весь комментарий
05.10.2025 09:15 Ответить
Згодна звами ,але китай можеі буде давати зброю русні ,вони виробляють її багато , та і північна корея як дочірня теріторія китаю ,тим же китаєм врахована ...
показать весь комментарий
05.10.2025 09:54 Ответить
Ось ця мантра про те, що Китай як і рашка, ось-ось посиплеться гуляє в інтернеті вже десять років. І все ніяк не вони не посипляться! Так само як і в них гуляє мантра, що ЗСУ, ЄС і США ось-ось посипляться. Чи не можна нам жити якось без цієї локшини на вухах? Врешті переможе не той, хто буде недооцінювати ворога, в той хто буде реалістом.
показать весь комментарий
05.10.2025 12:38 Ответить
Москва посипеться - це правда . Брехня ,що вона посипеться -ось-ось . Вона може посипатися і в найближчий рік і два ... і через 20-30 років... Тренд незмінний та невблаганний - на розвал . А от ,коли цей розвал відбудеться - це ніхто не скаже ... Це як з раковою хворобою - пацієнт приречений - але скільки протягне - невідомо ...
показать весь комментарий
05.10.2025 15:35 Ответить
Wishful thinking
показать весь комментарий
05.10.2025 09:44 Ответить
Ніхто не дозволить нам створити українську ЯЗ ні офіційно, ні таємно... Хіба що виклянчити в когось договір про удар ЯЗ у відповідь , якщо нас нею атакують.
показать весь комментарий
05.10.2025 00:58 Ответить
А не ЯЗ ?
показать весь комментарий
05.10.2025 11:16 Ответить
Поки Китай не захопить Тайвань в 2027 році, рашка буде відволікати США війною в Україні...Це вже настільки очевидно всім, що Зе відпустив з країни 22-річних, бо розраховує, що через два роки війну припинять.
показать весь комментарий
05.10.2025 01:04 Ответить
він відпустив 22 річних бо збереження влади для пограбування важливіше за все інше включаючи моб ресурс. А 22 річні показали що можуть протестувати

А тепер ШИК - жінки не будуть, одні в окопі інших ганяє ТЦК
показать весь комментарий
05.10.2025 01:31 Ответить
В 23-24-річні не можуть протестувати за вашою логікою? Чому він їх не відпустив? Бо треба ще два роки набирати когось в армію. А на третій рік або війна точно закінчиться, або він вмиє руки ...
показать весь комментарий
05.10.2025 10:05 Ответить
Вова ********* в Україні сидить на чемоданах. Що на це вказує?
Вже переправив общак і свого "гаманця" військовозобов'язаного Міндича за кордон, найбільш нахабним способом.
Це означає, що в Україні це шобло вже нічого не держить, крім бажання напослідок добряче продерибанити бюджет з допомогою "Файр пойнт" і інших інструментів для виводу грошей.
Я не здивуюся, якщо Вова Сміхуцов просто не повернеться в Україну з чергового закордонного вояжу.
показать весь комментарий
05.10.2025 12:31 Ответить
Ну і деж він заховається по-вашому? Це хіба що вже хтось на Заході йому дав гарантії типу: забирайся - переслідувати за розкрадання не будемо.
показать весь комментарий
05.10.2025 12:41 Ответить
А Ви знали, що існують країни, з якими у нас немає договору про екстрадицію? Вава спокійно може туди чкурнути..там й з коксом проблем немає..
показать весь комментарий
05.10.2025 12:51 Ответить
Так є країни, в яких немає договору з Інтерполом про екстрадицію. Але чи захоче він там жити з Лєною і дітьми?
показать весь комментарий
05.10.2025 13:21 Ответить
Чому ні? Були б гроші.
показать весь комментарий
05.10.2025 15:43 Ответить
Ну ви хотіли б жити в якійсь дрімучій африканській країні без перспективи для ваших дітей? Амбіції у їх діток як правило в зашкалі.
показать весь комментарий
05.10.2025 18:21 Ответить
Якщо є стільки бабла, как у Зе! - чому ні? Жити захоче й тем прилаштується. Але є ж ще країни - Швейцарія та Ісландія. В них вибіркова екстрадиція. Не видають та й все. Воно й гроші ховає, скоріш за все в банках Ватикану та Швейцарії. А дітки у європах залишаться.
показать весь комментарий
05.10.2025 22:12 Ответить
Він заховається на перших порах в Ізраїлі, звідки його гарантовано не видадуть. Більше того, в Ізраїловці згідно до іудаїзму вважається великою доблестю і геройством облапошити гоїв.
показать весь комментарий
05.10.2025 13:03 Ответить
Або так..за долю оцього я переймаюсь тільки в плані того, щоб воно не змилось. Щоб воно, скумбрія й весь квартал сів на пожиттєве. З конфіскаціями їх будь якого й будь де майна та у членів сім'ї та всіх родичів та друзів, якщо ті не зможуть надати підтвердження законного придбання.
показать весь комментарий
05.10.2025 15:47 Ответить
Це дуже рожева мрія у вас! Навряд чи вона збудеться, бо Зе швидше зіллє Україну пуйлу ніж дозволить, щоб таке збулося. Нехай тікає на всі чотири сторони і подавиться тим награбованим тільки б Україна вистояла і без нього!
показать весь комментарий
05.10.2025 18:26 Ответить
Та воно й так зливає..
показать весь комментарий
05.10.2025 22:02 Ответить
Серед западних аналітиків не так давно вже пішло усвідомлення про нинішній тип війни. Вони це називають азійска модель-це коли економічні важелі і здатності якось воювати не впливають на перебіг війни плюс лідер який чудово вписується в цю модель на даному етапі історії,та при сильному силовому аппараті який буде тримати охлос під контролем. Ота фраза "Мы за ценой не постоим"яскравий приклад.

Як приклад вони наводили війну Наполеона-він навіть в москву зайшов і спалив там все-але вийшло потім все як вийшло. Так само вони приводили приклад з Другою Світовою-коли Франція відразу здалася, а срср втративши набагато більше не зважав на це і відвоював все. Бо РЕСУРС то саме головне і це не тільки грощі,тим більше коли є ті хто їх може дати чи ти можешь щось продати.

Так само і Україна веде азійський тип війни, хоча ресурсів набагато меньше і майже будь-яка інша країна вже б давно підписали якійсь мирний договір втративши стільки скільки Україна.

Від цього і дуже складно врегулювати цю війну.
показать весь комментарий
05.10.2025 08:03 Ответить
Не закінчиться бо схоче,а не зможе продовжувати : чекаємо кінець нпз виробництва.
показать весь комментарий
05.10.2025 08:42 Ответить
Ага, ще трохи зачекати - і нпз закінчаться...це пишуть ті самі чекуни, які 2022 року чекали на закінчення ракет, бомб і чмобіків.
показать весь комментарий
05.10.2025 09:46 Ответить
і хто це пише?
якийсь заслужений перезаслужений керівник всього на світі?
сересеру допомагали сша. і було це майже сто років тому!
сьогодні зараз все по іншому, взагалі по іншому!
досить дрочити на той китай!

кацапія встигла вийти з афгану, і через два роки зник той сересер.
чи сересер був слабкіший за теперішню кацапію?
показать весь комментарий
05.10.2025 09:12 Ответить
Ленд-ліз від США йшов через Іран, Далекий Схід, та, зрештою - через північну Атлантику. Дуже багато ленд-лізу.
При тому, що Німеччина, ще до Нормандії- воювала в Африці, потім в південній Європі.
показать весь комментарий
05.10.2025 09:21 Ответить
Цікава та приземлена думка автора, яка суперечить офіційній пропаганді розпаду ереф внаслідок економічних труднощів. В коментарях зателемарафонені віруни кінця нпз-ракет-чмобіків продовжують ширяти в рожевих хмаринках.
показать весь комментарий
05.10.2025 09:50 Ответить
Росія не закінчить війну внаслідок економічних погіршень, але зменшення економіки раші позначиться на можливостях її армії, а отже сприятиме поразці раші на полі бою.
показать весь комментарий
05.10.2025 11:48 Ответить
Яка маячня! Звичайно закінчить - без грошей воювати не можливо! Питання лише в часі, скільки триватиме агонія. Не треба також писати дурниці, що Китай візьме і буде самотужки фінансово тягти війну для росії - в нього немає зайвих 150 млрд на рік (для нього це 40% державного річного бюджету). Ні в кого в світі не має таких зайвих грошей. Власне те, що зараз відбувається, саме на агонію і схоже. Не можуть перемогти на полі бою - намагаються через терористичні атаки схилити Україну до переговорів на своїх умовах. Здається що при будь-яких обставинах, тільки зеленка зійде і почнеться осінньо-зимовий період, активізуються переговори. І росія на них буде більш поступлива, їй це буде не важко, достатньо просто не ставити перед Україною капітулянських вимог, і як мінімум на перемир'я можна виходити. А там, 99%, що з того перемир'я повертатись до воєнних дій не захоче жодна зі сторін, досить тривалий час, або назавжди!
показать весь комментарий
05.10.2025 13:47 Ответить
Авторові рецепти, може, й не "наукоподібні", та вже аж занадто "загадошні":

"Ті, хто в цьому хоче дійсно розібратися, має шукати якісь інші власні оригінальні індикатори, складати мозаїку за окремими фрагментами, створювати власні ряди даних […]".
показать весь комментарий
05.10.2025 14:23 Ответить
Ще одна бабаванга , зі своїми мантрами - про фантастичні і надзвичайні суперздібності до виживання у кацапстану ,, на цей раз не кацапська , а - місцева . На чому базується його твердження хз .?!
Шоб ви знали таваріщ аналітєг - всі затяжні війни на планеті , завжди закінчувалися тоді коли один із супротивників , а часто і обидва зразу , економічно виснажувалися настільки що більше вже не могли фінансувати військові видатки . Було таке і в кацапській історії . Далеко заходити не будемо , але згадайте хоча б першу світову , і через що вона припинилася . Нагадаю - припинилася вона поразкою царської рашки , яку спровокував голодний бунт в армії . І з цих самих причин ( економічне виснаження ) припинилася б і друга світова , якби срср не підставили плече американці - ленд лізом .
Економіка - серце війни , коли воно зупиняється - війна вмирає .
показать весь комментарий
05.10.2025 17:30 Ответить