14181 відвідувач онлайн
5 708 43
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Росія не закінчить війну внаслідок економічних погіршень

комуналка,росія,рубль

Журналісти, а тим більш експерти, а тим більше - державні органи (і в Україні, і за кордоном), що досі оцінюють стан економіки РФ за офіційними повідомленнями ЦБ РФ і Мінфіну РФ вже не заслуговують навіть співчуття.

А ті, хто на основі цього публікує наукоподібні аналізи чи пише промови керівникам держав - це де-факто поширювачи РФ-пропаганди, тобто "корисні і..оти" Путіна.

Ті, хто в цьому хоче дійсно розібратися, має шукати якісь інші власні оригінальні індикатори, складати мозаїку за окремими фрагментами, створювати власні ряди даних, що НЕ використовують жодної цифри РФ.

І ще раз. РФ не закінчить війну внаслідок економічних погіршень свого населення. Згадаємо класику: "Папа, ти тепер будеш менше пити? - Ні. синку, ти будеш менше їсти".

Топ коментарі
+8
Війна закінчиться тому ,що Московія почне розвалюватися . А почне вона розвалюватися тому ,що економіка піде в трубу... в нафтову порожню трубу...
показати весь коментар
04.10.2025 23:55 Відповісти
+8
У Китаю сукупний борг під 300% ВВП. Китайська бульбашка на ринку нерухомості вже "все". За нею ж здувається бульбашка на ринку електромобілів. Інвестори виводять свої гроші з КНР. В Китаю накопичилося багато проблем. Він намагається вирішити через війну (руками росії) і зробив ставку на те, що Україна, а згодом і вся Європа - капітулює, через небажання воювати. Тоді б, в підсумку, він отримав би все. А так, йому доведеться обмежити свої апетити, та, зрештою - вирішувати вже свої проблеми. Яких в нього вистачає. Він, правда, може спробувати влаштувати ще десь проблем, але це вже буде важче.
показати весь коментар
05.10.2025 09:15 Відповісти
+6
я майже згодна з вами ,але на полі бою гуляє червонодупий китай ,він недасть русні програти ,і це серьозна тема , треба валити китай ,який дуже хоче дерібану світу ...
показати весь коментар
05.10.2025 00:27 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Війна закінчиться тому ,що Московія почне розвалюватися . А почне вона розвалюватися тому ,що економіка піде в трубу... в нафтову порожню трубу...
показати весь коментар
04.10.2025 23:55 Відповісти
я майже згодна з вами ,але на полі бою гуляє червонодупий китай ,він недасть русні програти ,і це серьозна тема , треба валити китай ,який дуже хоче дерібану світу ...
показати весь коментар
05.10.2025 00:27 Відповісти
У Китаю сукупний борг під 300% ВВП. Китайська бульбашка на ринку нерухомості вже "все". За нею ж здувається бульбашка на ринку електромобілів. Інвестори виводять свої гроші з КНР. В Китаю накопичилося багато проблем. Він намагається вирішити через війну (руками росії) і зробив ставку на те, що Україна, а згодом і вся Європа - капітулює, через небажання воювати. Тоді б, в підсумку, він отримав би все. А так, йому доведеться обмежити свої апетити, та, зрештою - вирішувати вже свої проблеми. Яких в нього вистачає. Він, правда, може спробувати влаштувати ще десь проблем, але це вже буде важче.
показати весь коментар
05.10.2025 09:15 Відповісти
Згодна звами ,але китай можеі буде давати зброю русні ,вони виробляють її багато , та і північна корея як дочірня теріторія китаю ,тим же китаєм врахована ...
показати весь коментар
05.10.2025 09:54 Відповісти
Ось ця мантра про те, що Китай як і рашка, ось-ось посиплеться гуляє в інтернеті вже десять років. І все ніяк не вони не посипляться! Так само як і в них гуляє мантра, що ЗСУ, ЄС і США ось-ось посипляться. Чи не можна нам жити якось без цієї локшини на вухах? Врешті переможе не той, хто буде недооцінювати ворога, в той хто буде реалістом.
показати весь коментар
05.10.2025 12:38 Відповісти
Москва посипеться - це правда . Брехня ,що вона посипеться -ось-ось . Вона може посипатися і в найближчий рік і два ... і через 20-30 років... Тренд незмінний та невблаганний - на розвал . А от ,коли цей розвал відбудеться - це ніхто не скаже ... Це як з раковою хворобою - пацієнт приречений - але скільки протягне - невідомо ...
показати весь коментар
05.10.2025 15:35 Відповісти
Немає 20-30 років, в них надто високі видатки плюс вони натурально вбивають економіку. За активного ведення війни - часу в них вже практично не залишається, вони дуже швидко погіршують стан.
показати весь коментар
06.10.2025 13:01 Відповісти
Не "ось-ось". Не треба перекручувати та примітизувати. Вам говорять про тенденції, стан економіки, її наявні проблеми тощо. Це як з хворим: от ви знаєте, що стан пацієнта дуже поганий, вік, купа хронічних захворювань додатково і т.д. і статистика чітко каже, що людина проживе рік-два, або місяць-два, або півроку, або два роки і т.д. Але, буває таке, що людина живе дещо довше, а буває - уходить раніше - таке теж буває.
Так само з економікою. От у вас є організм, держава, є стан її економіки, стан суспільства, стан культури цього суспільства, є проблеми наявні - "болячки", і ви знаєте, що способів лікування, ну, їх не так багато, і якщо хворий їм слідує, то може подовжити своє життя, працездатність і таке інше. Або - не слідує, або, навпаки - веде неправильний спосіб життя, і ,замість зміцнювати організм - заганяє його в ще більшу яму, дає організмові непропорційно великі навантаження, остаточно його підриває. І у вас є показники, які ви аналізуєте, аби дати прогноз, моделюєте ситуацію, є цифри, де ви оцінюєте - наскільки, за такої динаміки, вистачить "пацієнта"? Як можна прдовжити його існування, які є засоби, і, навпаки - які можуть бути форс-мажорні обставини, "чорні лебеді" і як ці обставини можна викликати, прискорити і т.д.

Ну, якщо у вас термінально хворий, і ви знаєте його болячки, його діагноз, те, як він поводиться, і які є варіанти, то, виходячи з ситуації - ви, знаєте, як він закінчить своє життя, від чого помре і скільки, приблизно, в нього часу. - Якщо людина в певних обставинах, або якщо держава.
Весь історичний досвід підтверджує те ж саме. Просто, історичні процеси - вони дещо довші і нам, коли ми знаходимось всередині цих процесів, важче оцінювати їх адекватно, бо більшість з нас поставлені в умови, досить жорсткі, коли весь час треба вирішувати якісь питання, що їсти, як прокормити сім'ю - то вже не до того, не до прогнозів.
Ну, згадати той же срср - деякі розумні люди, та/або ті, що мали доступ до певної інформації- вони вже зазадовго до його розвалу, розуміли, а хтось навіть і казав про це що та держава приречена. Але, для більшості це було не очевидно. Зрештою, була ж ще андропівщина, коли "затягували гайки", держава була страшною, здавалася сильною, зрештою, була навіть "Перебудова", надії на "новий курс", були, навіть перед самим розвалом- досягнення, згадати ту ж "Мрію" з "Бураном" і т.д. І разом з тим- дефіцит необхідних товарів. І ніхто ж не думав (крім фахівців), що космос, потужна "воєнка" - вони тільки з'їдають кошти, і що вони приносять дивіденди лише в довгостроковій перспективі і за умови добре розвиненого реального сектору, а інакше - ваша економіка просто не вивезе тягнути це довго. Це, при тому, що срср мав же ще купу залежних країн (т.зв. "соціалістичного табору"), куди здійснював проекцією своєї сили, і котрі, в підсумку й грабував же.
Але, разом з тим, дедалі виразніше проявлялися і проблеми. І, люди могли вже собі думати, що щось явно йде до чогось. Але, ніхто з тих людей не очікував, що срср завалиться саме тоді, коли завалився.

Ми згадуємо про срср - і тримаємо в голові нинішній комуністичний Китай. В КНР ситуація тільки розвивається, але вже проглядається досить виразно. Що ж до росії - її стан набагато гірший. Але замість того, щоби припинити війну, вивести з України (і не лише) свої війська та почати перемовини про виплати компенсацій Україні, почати екстрено рятувати свою економіку, залучати міжнародну допомогу, інвестиції, виводити країну з під санкцій, і тут росії доведеться десь поступатися, скорочувати озброєння, можливо позбутися ядерної зброї, засобів її доставки і т.д. - щоби мати шанси врятувати, хоч якось країну (бо росія має й інші серйозні проблеми, з якими їм доведеться мати справу - їх країна, за межами міст-мільйоників - деградує, вони не можуть її нормально освоїти, в них купа внутрішніх, регіональних, культурних, етнічних, релігійних протиріч, на цьому фоні дуже погана демографічна ситуація, жахлива соціальна політика і т.д.).
От замість того, аби рятувати країну, тут і зараз, щоби мати шанси спробувати хоч якось впоратися з наступними, вже довгостроковими викликами - вони добивають просто свою країну, її економіку, її соціальний капітал.
Бо, у них був розрахунок, що вони швидко все це поновлять - за рахунок дербану спочатку України, а, потім - вже і Європи. Розрахунок - і Китаю, і росії. Власне, вони вже це роблять - грабують Україну.
Але, для вирішення своїх проблем, їм потрібна капітуляція України, бо війна, яку вони ведуть - коштує дуже і дуже дорого. Надто дорого. На це треба ресурси. А їх вже немає. Дефіцит російського бюджету вже ближче до 6 трильйонів рублів, а ще є величезні дефіцит місцевих бюджетів, є купа боргів в підприємств (підприємства масово припиняють роботу), банків, населення, є держ борг, і всі ті борги, їх обслуговування - коштує дуже дорого, дуже високі відсоткові ставки. А грошей вже майже немає. А вся економіка - вже працює на війну, все, що вона виробляє- просто згоряє. Є ще певні доходи від продажу вуглеводнів, нафтопродуктів, але і їх не так багато. Україна зараз б'є саме по російській нефтянці. Бо, зрозуміло, що, коли у вас немає грошей - ви мусите на чомусь економити. А варіантів - їх дуже небагато.

Або ви зажимаєте економіку тримаєте високі ставки, і вона вмирає (у вас просто стануть підприємства, а люди залишаться без засобів до існування), або ріжете видатки (або військові, або соціальні), або приводите курс валюти до реального, знижуєте ставки, але за непропорційно великих видатків - отримуєте шалену інфляцію, можливо дефолт, як в 90-хх, в підсумку, може гірше навіть. В будь-якому разі - населення стрімко біднішає, втрачає роботу, знижуються соціальні стандарти, ще й війна, проблеми з продовольством, а ще й з бензином, з паливом. Так, трохи грошей дає Китай, але - він просто скуповує за безцінь підприємства, активи, що ще залишилися, і, він буде безжально витискати останнє, в нього в самого "зайвих" грошей немає, тут вже чистий "канібалізм". І ситуація, за нинішніх обставин, стає дедалі гіршою.

І, або хтось з еліти зрозуміє, що перспектив немає, і спробує в силовий спосіб перевернути ситуацію всередині країни, зафіксувати збитки, відмовитися від ведення занарбницької війни, піти на поступки, спробувати владнати, наскільки можливо ситуацію, або воно просто перестане функціонувати. Бо грошей стає дедалі менше, менше підприєств, що працюють, менше стає тих, кого можна пограбувати, "кормова база" стає меншою. Ну от вони зараз "ріжуть" своїх, хтось там "випадає з вікна" в черговий раз, якийсь черговий бізнесмен, топ-менеджер, військовий. Вони грабують населення, але населення вже знімає та проїдає заощадження (а хтось, з "наближених", давно і досить активно виводить валюту з країни).
Ситуація схожа на на 1990 та 1917 рр. тільки, потенційно, ще гірша. Бо немає того запасу міцності, що був в срср чи російської імперії. Ні, росія не впаде прямо зараз. Зрештою, ситуація має ще більше погіршитися. Але, гроші закінчуються дуже і дуже швидко, а резервів більше немає, немає кредитів, підприємства зупиняються. І поки що є ще гроші платити військовим. Але грошей скоро не буде, або ж вони просто знеціняться. Є це лише питання часу - коли регіони почнуть саботувати центр, а населення постане перед вибором: йти на чужу війну вмирати вже зовсім задарма, або сколочувати банди й чинити розбій, внутрішній каеібалізм, чи виходити на площі своїх міст, до своїх адміністрацій, з вимогами нагодувати їх.
показати весь коментар
06.10.2025 12:46 Відповісти
"...хтось навіть і казав про це що та держава приречена" - не був СРСР ні до чого приречений як зараз КНДР і КНР. І якби Єльцин не захотів посунути від влади Горбачова таким вихитруваним способом як розвалити СРСР, то ми досі в ньому б і жили! Якщо ви таку елементарну річ не розумієте, як роль особистості в історичному процесі, то гріш ціна цій довжелезній локшині, що ви тут написали загалом ні про що! І заповіт Єльцин пуйлу залишив: зібрати СРСР назад докупи, тобто виправити його ж помилку. Нехай горять вони в пеклі обоє!
показати весь коментар
06.10.2025 18:55 Відповісти
Wishful thinking
показати весь коментар
05.10.2025 09:44 Відповісти
Ніхто не дозволить нам створити українську ЯЗ ні офіційно, ні таємно... Хіба що виклянчити в когось договір про удар ЯЗ у відповідь , якщо нас нею атакують.
показати весь коментар
05.10.2025 00:58 Відповісти
А не ЯЗ ?
показати весь коментар
05.10.2025 11:16 Відповісти
Поки Китай не захопить Тайвань в 2027 році, рашка буде відволікати США війною в Україні...Це вже настільки очевидно всім, що Зе відпустив з країни 22-річних, бо розраховує, що через два роки війну припинять.
показати весь коментар
05.10.2025 01:04 Відповісти
він відпустив 22 річних бо збереження влади для пограбування важливіше за все інше включаючи моб ресурс. А 22 річні показали що можуть протестувати

А тепер ШИК - жінки не будуть, одні в окопі інших ганяє ТЦК
показати весь коментар
05.10.2025 01:31 Відповісти
В 23-24-річні не можуть протестувати за вашою логікою? Чому він їх не відпустив? Бо треба ще два роки набирати когось в армію. А на третій рік або війна точно закінчиться, або він вмиє руки ...
показати весь коментар
05.10.2025 10:05 Відповісти
Вова ********* в Україні сидить на чемоданах. Що на це вказує?
Вже переправив общак і свого "гаманця" військовозобов'язаного Міндича за кордон, найбільш нахабним способом.
Це означає, що в Україні це шобло вже нічого не держить, крім бажання напослідок добряче продерибанити бюджет з допомогою "Файр пойнт" і інших інструментів для виводу грошей.
Я не здивуюся, якщо Вова Сміхуцов просто не повернеться в Україну з чергового закордонного вояжу.
показати весь коментар
05.10.2025 12:31 Відповісти
Ну і деж він заховається по-вашому? Це хіба що вже хтось на Заході йому дав гарантії типу: забирайся - переслідувати за розкрадання не будемо.
показати весь коментар
05.10.2025 12:41 Відповісти
А Ви знали, що існують країни, з якими у нас немає договору про екстрадицію? Вава спокійно може туди чкурнути..там й з коксом проблем немає..
показати весь коментар
05.10.2025 12:51 Відповісти
Так є країни, в яких немає договору з Інтерполом про екстрадицію. Але чи захоче він там жити з Лєною і дітьми?
показати весь коментар
05.10.2025 13:21 Відповісти
Чому ні? Були б гроші.
показати весь коментар
05.10.2025 15:43 Відповісти
Ну ви хотіли б жити в якійсь дрімучій африканській країні без перспективи для ваших дітей? Амбіції у їх діток як правило в зашкалі.
показати весь коментар
05.10.2025 18:21 Відповісти
Якщо є стільки бабла, как у Зе! - чому ні? Жити захоче й тем прилаштується. Але є ж ще країни - Швейцарія та Ісландія. В них вибіркова екстрадиція. Не видають та й все. Воно й гроші ховає, скоріш за все в банках Ватикану та Швейцарії. А дітки у європах залишаться.
показати весь коментар
05.10.2025 22:12 Відповісти
Є Ізраїль (який своїх не видає, і котрий "клав на всіх"), є інші цікаві країни, на зразок всяких Оману, Бахрейну і т.д., є просто європейські країни, де заможна людина може придбати собі "золотий парашут". Ну згадайте того ж Фірташа в Австрії - скільки вже Штати чекають на його екстрадицію? Є та ж таки Швейцарія. Зрештою, за певний відсоток, можна знайти собі прихисток і в США, і, певно, в тих же таки Франції чи Великобританії. Навіть, якщо доведеться віддати відсотків 90, їм та навіть їх онукам, залишиться все одно дуже багато. Зрештою, завжди можна знайти "крайніх", або когось "здати" чи "передати" під варту (до тих же Штатів). Питання лиш в тому - хто виявиться спритнішим, хто перший.
показати весь коментар
06.10.2025 13:25 Відповісти
Він заховається на перших порах в Ізраїлі, звідки його гарантовано не видадуть. Більше того, в Ізраїловці згідно до іудаїзму вважається великою доблестю і геройством облапошити гоїв.
показати весь коментар
05.10.2025 13:03 Відповісти
Або так..за долю оцього я переймаюсь тільки в плані того, щоб воно не змилось. Щоб воно, скумбрія й весь квартал сів на пожиттєве. З конфіскаціями їх будь якого й будь де майна та у членів сім'ї та всіх родичів та друзів, якщо ті не зможуть надати підтвердження законного придбання.
показати весь коментар
05.10.2025 15:47 Відповісти
Це дуже рожева мрія у вас! Навряд чи вона збудеться, бо Зе швидше зіллє Україну пуйлу ніж дозволить, щоб таке збулося. Нехай тікає на всі чотири сторони і подавиться тим награбованим тільки б Україна вистояла і без нього!
показати весь коментар
05.10.2025 18:26 Відповісти
Та воно й так зливає..
показати весь коментар
05.10.2025 22:02 Відповісти
Серед западних аналітиків не так давно вже пішло усвідомлення про нинішній тип війни. Вони це називають азійска модель-це коли економічні важелі і здатності якось воювати не впливають на перебіг війни плюс лідер який чудово вписується в цю модель на даному етапі історії,та при сильному силовому аппараті який буде тримати охлос під контролем. Ота фраза "Мы за ценой не постоим"яскравий приклад.

Як приклад вони наводили війну Наполеона-він навіть в москву зайшов і спалив там все-але вийшло потім все як вийшло. Так само вони приводили приклад з Другою Світовою-коли Франція відразу здалася, а срср втративши набагато більше не зважав на це і відвоював все. Бо РЕСУРС то саме головне і це не тільки грощі,тим більше коли є ті хто їх може дати чи ти можешь щось продати.

Так само і Україна веде азійський тип війни, хоча ресурсів набагато меньше і майже будь-яка інша країна вже б давно підписали якійсь мирний договір втративши стільки скільки Україна.

Від цього і дуже складно врегулювати цю війну.
показати весь коментар
05.10.2025 08:03 Відповісти
Україна вже мала "Мінські домовленості", мала "Будапештський меморандум", мала "Тузлу" у 2003 році, мала події в Криму в 1992-1995 рр. Мала "Великий договір про дружбу" з росією. І? Це ж не Україна веде війну з росією, як ви це подаєте, перекручуючи до гори дригом ситуацію. Це росія веде планомірну війну на знищення України. Бо це війна саме на знищення. І тут, або Україна обвалює росію, або Україна, українська нація - просто перестануть існувати.
показати весь коментар
06.10.2025 13:32 Відповісти
Це війна не але/але хоча і виглядає як глубоко екзестенційна війна. І всі ці договори яки ви привели, були тим самим що тормозило московію від широкомаштабної війни проти як вона вважала бастардів. І навіть зараз в цій війні є екзіст стратеджі з він-він. Але певним ідеалістичним колам він не сподобається. Хоча кожна сторона потім по ітогам буде вважати що перемогла.
показати весь коментар
06.10.2025 13:53 Відповісти
Не закінчиться бо схоче,а не зможе продовжувати : чекаємо кінець нпз виробництва.
показати весь коментар
05.10.2025 08:42 Відповісти
Ага, ще трохи зачекати - і нпз закінчаться...це пишуть ті самі чекуни, які 2022 року чекали на закінчення ракет, бомб і чмобіків.
показати весь коментар
05.10.2025 09:46 Відповісти
і хто це пише?
якийсь заслужений перезаслужений керівник всього на світі?
сересеру допомагали сша. і було це майже сто років тому!
сьогодні зараз все по іншому, взагалі по іншому!
досить дрочити на той китай!

кацапія встигла вийти з афгану, і через два роки зник той сересер.
чи сересер був слабкіший за теперішню кацапію?
показати весь коментар
05.10.2025 09:12 Відповісти
Ленд-ліз від США йшов через Іран, Далекий Схід, та, зрештою - через північну Атлантику. Дуже багато ленд-лізу.
При тому, що Німеччина, ще до Нормандії- воювала в Африці, потім в південній Європі.
показати весь коментар
05.10.2025 09:21 Відповісти
Цікава та приземлена думка автора, яка суперечить офіційній пропаганді розпаду ереф внаслідок економічних труднощів. В коментарях зателемарафонені віруни кінця нпз-ракет-чмобіків продовжують ширяти в рожевих хмаринках.
показати весь коментар
05.10.2025 09:50 Відповісти
Росія не закінчить війну внаслідок економічних погіршень, але зменшення економіки раші позначиться на можливостях її армії, а отже сприятиме поразці раші на полі бою.
показати весь коментар
05.10.2025 11:48 Відповісти
Яка маячня! Звичайно закінчить - без грошей воювати не можливо! Питання лише в часі, скільки триватиме агонія. Не треба також писати дурниці, що Китай візьме і буде самотужки фінансово тягти війну для росії - в нього немає зайвих 150 млрд на рік (для нього це 40% державного річного бюджету). Ні в кого в світі не має таких зайвих грошей. Власне те, що зараз відбувається, саме на агонію і схоже. Не можуть перемогти на полі бою - намагаються через терористичні атаки схилити Україну до переговорів на своїх умовах. Здається що при будь-яких обставинах, тільки зеленка зійде і почнеться осінньо-зимовий період, активізуються переговори. І росія на них буде більш поступлива, їй це буде не важко, достатньо просто не ставити перед Україною капітулянських вимог, і як мінімум на перемир'я можна виходити. А там, 99%, що з того перемир'я повертатись до воєнних дій не захоче жодна зі сторін, досить тривалий час, або назавжди!
показати весь коментар
05.10.2025 13:47 Відповісти
росії вигідне "перемір'я" саме для того, аби продовжити свою агресію, попередньо ослабивши та дестабілізувавши Україну та її союзників. Власне, саме цим вона зараз активно й займається. Саме заради цього проводить широкомасштабні провокації по всій Європі та ставить в Європі своїх, проросійських та антиукраїнських, президентів та уряди. Бо, зрештою, росія все вже поставила на війну, і росії не дасть зіскочити вже Китай - бо руками росії він вирішує свої проблеми також.
Будь-яке "перемир'я" без відновлення територіальної цілісності України та відшкодування завданих Україні збитків, без справжньої демократизації росії (а хіба це можливо взагалі?), без даміліритаризації росії, без денуклеаризації росії - лише трюк, аби отримати поновлення та перепочинок для росії з тим, аби відновити агресію потім. Вся логіка росії, та вся, абсолютно, її історія про це свідчить. Про це свідчать всі її дії.
показати весь коментар
06.10.2025 13:59 Відповісти
росія не відступає, ніколи, і ніколи не заспокоюється (хіба що це може бути тимчасовий, удаваний, тактичний "відступ").
Завжди намагається дотиснути.
Її розрахунок саме на те, що цивілізовані країни ніколи не стали б воювати, знаходячись в умовах, в яких знаходиться вона сама, бо знають, що це буде коштувати їм надто дорого. Вона знає це, і просто нахабно користується цим. росія веде, передусім, інформаційну війну, психологічну, провадить численні підривні кампанії, які слугують цілям вже т.зв. "гарячої", "кінетичної" війни. Вона ніколи не перестає це робити.
показати весь коментар
06.10.2025 14:10 Відповісти
Або дурень, або бот!
показати весь коментар
06.10.2025 20:35 Відповісти
Авторові рецепти, може, й не "наукоподібні", та вже аж занадто "загадошні":

"Ті, хто в цьому хоче дійсно розібратися, має шукати якісь інші власні оригінальні індикатори, складати мозаїку за окремими фрагментами, створювати власні ряди даних […]".
показати весь коментар
05.10.2025 14:23 Відповісти
Ще одна бабаванга , зі своїми мантрами - про фантастичні і надзвичайні суперздібності до виживання у кацапстану ,, на цей раз не кацапська , а - місцева . На чому базується його твердження хз .?!
Шоб ви знали таваріщ аналітєг - всі затяжні війни на планеті , завжди закінчувалися тоді коли один із супротивників , а часто і обидва зразу , економічно виснажувалися настільки що більше вже не могли фінансувати військові видатки . Було таке і в кацапській історії . Далеко заходити не будемо , але згадайте хоча б першу світову , і через що вона припинилася . Нагадаю - припинилася вона поразкою царської рашки , яку спровокував голодний бунт в армії . І з цих самих причин ( економічне виснаження ) припинилася б і друга світова , якби срср не підставили плече американці - ленд лізом .
Економіка - серце війни , коли воно зупиняється - війна вмирає .
показати весь коментар
05.10.2025 17:30 Відповісти