7510 посетителей онлайн
11 988 163
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про розселення військових поблизу лінії фронту

А шо там по розміщенню ваєнних в зоні бойових дій?

Військова служба в Україні сьогодні - це не романтика і не героїчні кадри з телепередач. Це маховик проблем, "зайобів", тупих задач, системного несприяння виконанню завдань та абсолютно дизморальна "організація".

Одна з просто кричущих проблем - розселення військових поблизу лінії фронту.

Командування дає задачу переміститися, і ти з підрозділом починаєш "голодні ігри" за житло. За будь-яке житло. За сарай чи землянку.

Райони в ЗБД забиті військовими, цивільними та ВПО. Притомних варіантів практично немає, і цим безсоромно користуються. Це не "поодинокі історії", а це система.

Що маємо за фактами:

•Ціни луплять утричі. Для військових - окремий "тариф". Нам або відмовляють, або ставлять значно вищу ціну: 7-8 тис. грн "цивільним" проти 15 тис. грн+ військовим. Ще й доплата за кожного третього/пʼятого мешканця (+2 тис./міс "з носа"). І це не лише Донеччина, але й Дніпропетровщина, яка стрімко стає прифронтовою.

-Погодинна/подобова нажива. Біля фронту квиток "на ніч під дахом" - 800-1800 грн за добу за "вбиті" кімнати та хостели. Квартири здають подобово, бо так більше заробляють на бійцях.

Ціни вищі, ніж у Києві чи Львові. І це за сараї. (Для прикладу — додам відео хати, яку нам пропонували зняти власники за 20 тис. грн).

-Проблемна евакуація цивільних. Так, держава намагається проводити обов’язкові евакуації (дітей з опікунами). Але загалом ДУЖE БАГАТО ЦИВІЛЬНИХ лишаються, бо їм нікуди їхати. Шелтери переповнені. І що на них чекає після шелтерів? Може, профільний міністр на 4-й рік повномасштабної війни нарешті щось зробить?

-Риторика "через вас прилітає". Це реальність, яку військові чують ПОСТІЙНО. У містах, куди хлопці з бойових виїжджають на день-два помитися й видихнути. У тих самих містах, де цивільні не гидують здирати з цих же військових втридорога за їжу чи ті ж квартири.

І це ставлення, ця позиція "поки вас тут не було, по нас не прилітало", - це не просто образа. Це ставлення як до непотребу, яке ставить під сумнів сам сенс нашої роботи.

Попри всю політику, суть нашої присяги - захист і порятунок наших людей, нашого суспільства. А коли це суспільство, якому ми присягали, настільки принизливо нами нехтує, втрачається сенс.

На вашому місці, шановне суспільство, я б призадумався. Вже вдруге.

Тому що якщо від вас відвернеться ваша армія, сюди прийде чужа.

-Відсутність контролю з боку держави. В Україні немає дієвого контролю за цінами оренди в приватному секторі та немає публічного орендного фонду. Тому ринок після вторгнення пішов у "вільне плавання". Це не моя оцінка - так пишуть у профільних аналітичних звітах.

Так, уряд щось робить (виділяє кошти на МТП для ВПО, оновлює правила оренди держмайна), але це майже не торкається приватного сектору, де ми і знімаємо житло.

І що в сухому залишку?

Командування ставить задачу "переїхати", а інфраструктури для розселення просто не існує. Місцева та центральна влада не тримають це у фокусі, бо "немає простого рішення".

Тим часом військові сплять по двоє-троє в кімнатках, інколи - в машинах, або знімають "добу" за тисячу, бо завтра знов на "нуль".

Так, є свідомі люди, які селять безкоштовно. Але системної відповіді держави на цю нагальну потребу немає.

Що треба було зробити "на вчора" (і я вимагатиму цього публічно):

-Мобілізувати муніципальний фонд і пусті держбудівлі під "військові хостели". Міністерства + ВЦА: зробіть інвентаризацію, дайте 20-40 місць і запустіть типові "блоки проживання" (душ, пральня, сушарня, кімната відпочинку).

-Запровадити ваучер на житло для військових (терміном 3–6 міс) з жорсткою верхньою межею ставки та реєстрацією договору (щоб орендодавець ніс відповідальність). Пілот у Дніпропетровській, Харківській, Донецькій областях.

-Заборонити "окремі військові тарифи". Ввести уніфікований прайс для ваучера та штрафи за дискримінацію ("не здаємо військовим").

-Забезпечити логістику евакуації + житло "після автобуса". Де вводите обов’язкову евакуацію - має йти пакет із розміщенням, а не "вивезли - розбігайтесь".

-Комунікувати з громадами біля фронту. Тези "через вас прилітає" треба душити фактами : ворог б’є по всьому, що живе; присутність військових - наслідок війни, а не її причина. І так, правоохоронці мають реагувати на відмови "за ознакою військової служби". Правоохоронці мають реагувати в зоні бойових дій на постійні системні проблеми від цивільного населення. А не низати плечима і казати що поробиш.

Завершу просто. Хлопці й дівчата, які тримають фронт, не повинні жити у злиднях через чиюсь жадібність і байдужість держави.

Або ми зараз швидко збираємося і закриваємо житлове питання для ЗСУ на фронті, або "ринок все вирішить" - і тоді ціною знову будуть наші люди.

Я продовжу тиснути на центральну і місцеву владу. І якщо комусь із "порядних господарів" кортить і далі ставити 15 тисяч, "бо військові", або гнати "лише подобово" - знайте, ми це зафіксуємо і назвемо вголос.

Бо публічний сором - це теж інструмент.

Топ комментарии
+17
Біда любителей буфіонади Зеленьського, у тому, що ці прихильники старанно уникають розмов про відповідальність верхоговкому за ці питання і скочуються до вирішень другорядних неявних питань, які ніяким чином не вирішують нічого.!!!
. В країні війна на виживання, Зеленьський продовжкє гундости в суфльор, поперемінно брешучиичи на тему 3000 ракет, чи 50 Фламінго ( мінімум) у місяць. Чи Гріппени у 2026, коли Шведи сказали " через три роки".
В питання вирішуєть дуже швидко. Рішення РНБО, необхідні закони, примусове відселення сімей із дітьми із зон. Примусове використання житлового фонду у визначеній військовою адміністрацією( Зеленьським) зонах, Зменшення розкрадань і урізання у 5- 10 разів коштів на утримання всіх владних інституцій. За рахунок чого будівництво гуртожитків для переселених..
Але це ж " панізіть рєйтінг Зелєнскага".
Як же Міхайлова із цим змириця?
показать весь комментарий
25.10.2025 20:56 Ответить
+13
Якщо замінити слово "військові"на "ВПО" - то буде прєдельно точний опис життя ВПО в регіонах, куди ми понаїхали. Ціна на житло - космічна. Допомоги від держави - практично 0. Варіантів перестати бути бомжем в перспективі - 0. Ось так, мила авторка.
Для тих, хто по віку вже пенс, але не має пенсійного потрібного стажу і не отримує відповідно пенсії ніяких випат від держави немає взагалі. Навіть оті 2 тис грн, що ми отримували ще півроку назад - і ті відмінили. І от на сьомому десятку доводиться пахати по 12 годин на самих важких та брудних робоиах, щоб заробити чисто на хостел та їжу.

Тож, Аліно, це не лише проблема військових. Це загальна проблема, про яку ніхто не думає в принципі. А звучить вона просто : В УКРАЇНІ ЗРУЙНОВАНО ЗНАЧНИЙ ВІДСОТОК ЖИТЛА, ТОБТО, ЖИТЛА В ТІЙ КІЛЬКОСТВ, ЯК ДО ВІЙНИ, ПРОСТО НЕМАЄ, розумієте? Його немає в наявності, як матеріальної сутності. Воно зруйновано разом з містами. Його колишні власники вимушено розбрелися по Україні - і тепер нам усім, з вами разом просто ніде жити.

Стосовно прильотів. А реально прилітає. В моєму місті прифронтовому вже кілька разів прилітало по будинках, де жили військові. Тому так, люди бояться. Бояться втратити останне своє житло. Що тут васне дивного? А ви б не боялися втратити все і стати бомжем?

Я вважаю, що в питання житла потрібно не обвинувачувати один одного, а якось звернутися до Уряду. Питання забезпечення людей житлом наростає як сніжний ком. Ми перетворюємося в країну, де третина населення - бомжі. Я розумію, що ми незламні та потужні і готові воювати хоч вічність. Але можливо пора б подумати про наслідки і про те, що у країни бомжів перспективи так собі. І напевно з цим треба щось робити. І бажано не в стилі - отнять і поделіть.

Я б запропонувала виділяти ВПО невелиякі земельні ділянки, хоча б 3 сотки, у передмістях наприклад. Щоб поставити хоча б вагончик, побутівку. Щоб люди мали хоч якийсь прихисток. Тобто, потрібно організувати масове виробництво ДЕШЕВИХ побутівок і давати їх під викуп ВПО. Можливо, для військових теж можна було б організувати масове виробництво мобільних будиночків на колесах. Це як варіант.

Головне, перестати корчити з себе якихось супергероїв незламних, залізних, а почати ставитися до українців, один до одного як до ЛЮДЕЙ. Звичайних людей, з неймовірною купою проблем. І намагатися вирішувати ці проблеми, розумно та по людськи, а не ламаючи людей через коліно. І тоді можливо у нас буде трішки інше життя. І інше відношення.
З повагою.
показать весь комментарий
25.10.2025 23:38 Ответить
+12
Ага, давайте створимо державний реєстр майна для оренди військовими, а потім ці дані злиють "компетентним органам" ворога. Щоб росіяни уже точно знали, куди саме бити...
показать весь комментарий
25.10.2025 19:39 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Ви марите? Я навіть не дуже знаю, хто такий цей Подоляк.
А те, що служив у ЗСУ за чісів Порошенка і за часів Зеленського служу, просто зараз - це факт.
На колчаковських фронтах не бував.
показать весь комментарий
27.10.2025 08:00 Ответить
Дмитро, я вважаю, що Ви та Ваші побратими взагалі не провинні сплачувати! Держава повинна за все платити! Ви ж не на прогулянку вийшли!
показать весь комментарий
27.10.2025 08:23 Ответить
До виплати податків...
показать весь комментарий
27.10.2025 08:48 Ответить
Місцеві розуміють, що це їх останній шанс щось заробити на своєму житлі. Бо далі - або знищення (високовірогідно), або окупація і просто експропріація житла окупантами в гіршому випадку. От і луплять "як в останній раз". А що влада (військова в т.ч.) не здатна ні на яку організацію (ані евакуацію, ані організоване заощадливе використання житла евакуйованих, ані організовану допомогу особовому складу в розміщенні) - то це очевидно. І навіть якщо завтра якийсь корпус не дай боже організує собі якусь службу "організаційно-розміщувальну" (а юридичних засад немає ніяких, взагалі, якщо хто не знає), то післязавтра командира корпуса "перегнуть" за "самоуправство" і вся та служба в повному складі відправиться відомо куди.
показать весь комментарий
27.10.2025 09:07 Ответить
. А чому тобі тоді дірку в голові Подляк тобі на кожному вранішньому розводі перев'язує?
показать весь комментарий
27.10.2025 10:42 Ответить
Для тим !місцевих, які завищують ціни для військових пропоную скористатися москальським досвідом. Військові заселяються - БЕЗКОШТОВНО!
показать весь комментарий
27.10.2025 11:06 Ответить
Для цього випадку давно придумані розписки. Чекова книжка у командира і виписує розписку на які-небудь гроші з надрукованим написом "оплата після перемоги"
показать весь комментарий
27.10.2025 11:10 Ответить
І за що їй платити? Хай би дітей від героя родила, але ні, це типова шкура.
показать весь комментарий
27.10.2025 11:13 Ответить
Харківська обл.чугуївський р-н.Якщо господаря немає в будинки військові заселяються самоселами-збивають замок,вішають свій і живуть.і це не лбз,відносний тил. І так шахедами по селу по військовим вїбали,будинки рознесло,мирняк боїться військових сусідів.
показать весь комментарий
27.10.2025 11:31 Ответить
У березні 2024-го, коли Покровськ був глибоким тилом, військовим місцеві здавали житло у тридорога, а самі винаймали у тилу. І де зараз ті квартири та ті місцеві? Так буде з усіма, хто захоче наживатись на власній армії! Причому не тільки у прифронтових районах.
показать весь комментарий
27.10.2025 11:39 Ответить
1)Прослужи там де скажуть 30+ років, пропрацюй 15+ років в ЗСУ (не в упакованих СБУ, Нацгвардії чи мєнтовських)
2) Весь цей час витрачай оті копійки, які мафія називає грошовим утриманням військовим на піднайом житла і забезпечення себе усім необхідним (не буду перераховувати - ЦЕ НЕ ДОДОМУ а що треба по службі - а держава не дала).
3) Отримай пенсію по інвалідності, яку ЩЕ треба відсуджувати.
4) Отримай (О ЩАСТЯ!!!) куток в гуртожитку, за яке рідне МО дере гроші, як за Хілтон.
5) Відправ своїх дітей служити в ЗСУ - ДЕ В НИХ ТАКЕ САМЕ СВІЛЕ МАЙБУТНЄ.
Ще питання???
показать весь комментарий
27.10.2025 11:49 Ответить
Маліну арутюновну зобіджають і не вірять. Чому?????
показать весь комментарий
27.10.2025 13:14 Ответить
" Може, профільний міністр на 4-й рік повномасштабної війни нарешті щось зробить....""- чия б "мукала" ?

Те що притягнула це зелене лайно у владу Аліна підзабула ? А зараз я така я жду трамвая...

Про те що почати потрібно з корупції , мародерства на крові ( саме мародерства , а не те що впарювали різні аліни і їм подібні Пороху ) у дописувачки ні слова винні ж люди ( читай холопи) , а не ті хто цих холопів розвів голобородьковатним ровером.
показать весь комментарий
27.10.2025 13:23 Ответить
Та пох куда. Куда хочеш туди і їдь. Вам це ніхто не забороняє. Це тільки призначених на пожиттєве рабство (військових) примушують їхати "куда родіна прікажет". А ви, на відміну від мене, вільні їхати хоч на всі 4 сторони.
показать весь комментарий
27.10.2025 13:59 Ответить
За простих цивілів. Тільки фокус в том що я за них воювати не хочу. Більше не хочу.
За три роки я вас зненавіидів. За то шо відібрали у мене все. Да-да, всі ви, не лише уіпанська влада. Ви зробили це разом! (С)
показать весь комментарий
27.10.2025 14:02 Ответить
"тоді" і пишу.
показать весь комментарий
27.10.2025 14:04 Ответить
Ну таке . Всім не повезло тут жити.
показать весь комментарий
27.10.2025 14:13 Ответить
Але не всім неповезло стати рабами. В 22-му, знову ж таки, я думав що я захисник і поважна людина, а виявилося що я раб і "отброс общества". Навіть хату ніхто здавати не хоче. Ото подяка.
показать весь комментарий
27.10.2025 14:46 Ответить
Повністю згоден.
показать весь комментарий
27.10.2025 15:11 Ответить
Її непереможний дух. Робоче місце зберігається.
Повір, ця чудова дівчина не відмовиться ані від депутатства, ані від квартири у Києві.
показать весь комментарий
27.10.2025 15:13 Ответить
Хз що сказати. більшість теж не підозрювала що живуть при феодалізмі.
показать весь комментарий
27.10.2025 15:31 Ответить
Интересную новость Романенко https://t.me/romanenko_dns/24947 нашел за начало октября. Пoмните фейковые администрации Мариуполя, Мелитополя, Северодонецка и прочих оккупированных городов. Все понимают абсурд этой ситуации, когда миллиарды гривен уходят на то, чтобы содержать орду местных чиновников и их прихлебателей. Потому что все понимают, что это тупой распил бабла. И вот примере, как они воруют на дронах:

Детективи Головного підрозділу детективів Бюро економічної безпеки України повідомили про підозру трьом членам організованої злочинної групи у привласненні коштів Сєвєродонецької міської територіальної громади в особливо великих розмірах.

Слідством встановлено, що приватний підприємець задля заволодіння бюджетними коштами фіктивно постачав військове обладнання комунальному підприємству Сєверодонецької міської військової адміністрації.

Організатор мав у підпорядкуванні низку комерційних структур та залучив до схеми директора комунального підприємства, яке мало здійснювати закупівлі, директора товариств які виконували фіктивні постачання та ряд інших осіб.

Підприємець організував підготовку підроблених листів-прохань від імені військових частин про закупівлю FPV дронів та мобільних антидронових комплексів РЕБ для боротьби з дронами. Згодом їх надіслали до Сєвєродонецької міської військової адміністрації та скерували до комунального підприємства для проведення закупівель.

Для створення видимості проведення тендеру до комунального підприємства були також подані листи-пропозиції від різних підконтрольних організатору товариств. Таким чином тендер вигравали наперед визначені компанії.
Надалі між розпорядником бюджетних коштів та директором товариств постачальників підписувалися необхідні документи: обґрунтування, рішення, договори про закупівлю, специфікації, рахунки на оплату, видаткові накладні, акти приймання-передачі майна, платіжні та інші документи. Фігуранти навіть зробили низку публікацій з фото, для яких використали пусті коробки нібито поставленого обладнання. Однак фактично жодних постачань товарів не відбулося.

Загалом директор КП перерахував понад 5,5 млн грн на розрахункові рахунки двох товариств як оплату за придбане військове майно та обладнання. Ці кошти надалі надійшли на рахунки компаній, що підконтрольні організатору схеми, та були виведені у готівку й розподілені між учасниками організованої групи.

Збитки завдані Сєвєродонецькій міській територіальній громаді підтверджено висновком експерта за результатами проведення судової економічної експертизи.

Детективи БЕБ повідомили приватному підприємцю -організатору схеми про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 27 та ч. 5 ст. 191 Кримінального кодексу України (привласнення та розтрата чужого майна, в умовах воєнного стану, в особливо великих розмірах, в якості організатора у складі організованої групи), директору комунального підприємства та директору товариств -постачальників за ч.2 ст. 27 та ч. 5 ст. 191 Кримінального кодексу України (привласнення та розтрата чужого майна, в умовах воєнного стану, в особливо великих розмірах, в якості співучасників у складі організованої групи).

Досудове розслідування триває. Встановлюються інші особи, причетні до вчинення злочину.

Процесуальне керівництво здійснюють прокурори Спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Східного регіону Офісу Генерального прокурора.

Абсурд в том, что все знают, что они воруют, все понимают, что это просто нонсенс- финансировать администрации оккупированных городов, но продолжают исправно это делать. А потом такие: Нам не хватает денег на "Фламинго", партнеры, дайте нам баблo!
показать весь комментарий
27.10.2025 16:23 Ответить
У неї УБД ? Вона подруга покійного Коцюбайла ?
показать весь комментарий
27.10.2025 20:50 Ответить
Вибачайте. Емоційно Вас зрозуміти можна, але випадків мільйони, причому буквально.

У нас на роботі колега втратила і чоловіка і будинок. Компенсацію отримала. Будинок відновили. Вірніше - у зворотній послідовності, здається.

Інші знайомі - біля Одеської площі, влучання було. До цих пір ОСББ не може (не хоче) організуватися. Там якась дивна ситуація. Або хтось бреше.

В області вже чимало житл. будинків відновили.

ВПО, пишуть, отримують сертифікати. Мабуть не усі.
показать весь комментарий
27.10.2025 20:56 Ответить
показать весь комментарий
27.10.2025 21:39 Ответить
Це юридичне питання.
Шестеро дітей, з них після 18 скільки ?
Що таке "ведення спільного господарства" ? Вони разом жили і разом майно набували. То чому вона має відмовлятися ?
показать весь комментарий
27.10.2025 21:45 Ответить
Угу. А давай разом ненавидіти Путіна, його банду і усіх рашистів.

Чи у мирному житті ти теж нас ненавидів ?
показать весь комментарий
27.10.2025 21:57 Ответить
вона й не відмовляється купить ще третій джип за 60 000 долярів на донатах назбирає на ..майбах.. і це ..не повинно нікого хвилювати .. сказала міхайлова ---- ви праві є юридична сторона питання а є морально-етична --- для одних людей є такі поняття як ЧЕСТЬ . СОВІСТЬ . ГІДНІСТЬ . для таких як аліна бабло.бабло.бабло .влада.секс
показать весь комментарий
28.10.2025 06:39 Ответить
Пані, авторка, пропоную начати експеримент зі Львова та Києва, там багато військовослужбовців (після поранень, на відновленні), які отримують голу зарплату у 20 тысяч, проте Кивляни та Львчани жирують і деруть в три дорога з військових, пропуную зобов'язати всіх власників квартир Києва та Львова здавати за 2-3 тисячі для військових, і накше штраф. До речі пані Ви своїм житлом готові поділитись???? Чи тільки з комуністичними лозунгами у інших експрориювати хочете?
показать весь комментарий
28.10.2025 09:41 Ответить
Деруть, бо найбільше деруть у Києві та Львові, а там військові як раби заробляють не більше 20 тисяч, і без вихідних і прохідних.
показать весь комментарий
28.10.2025 09:42 Ответить
Все починається з Києва і Львова, там почали шалені гроші грести на війні, доречі авторка цю тему не підняла, бо поруч проблеми не бачить, а бачить десь у інших.
показать весь комментарий
28.10.2025 09:44 Ответить
просто, зарплата 20 тисяч (в 10 разів менше ніж у рядового судді, в три ніє у СБУшника, а вони можуть і пізаробляти), вихідних не має, заборонено підзаробляти, заборонено вести бізнес (із нововведеннями майже не можливо), в/служба - це трудове рабство, там навіть не зарплата, а забезпечення - тобто подачка
показать весь комментарий
28.10.2025 09:59 Ответить
Прямо как дедушка ленін завещал а сталін робив, геніально, а чому не виганяти власників у Львові, Києві, Ужгороді???? Чому у саме у бідних треба відібрати останне житло, записавши їх в умовні "кулаки"?
показать весь комментарий
28.10.2025 10:02 Ответить
І взв'яку з цим пропонує красти не у києвлян, а умешканців інших міст, круто та геніально
показать весь комментарий
28.10.2025 10:03 Ответить
Але почати зі Львова та Києва, щоб показати приклад, наприклад почавши з авторів подібних проектів, таку дурість, ще Луценко пропонував, у якого також є нормальна нерухомість у Києві, але він також, чомусь Київ не пропонував.
показать весь комментарий
28.10.2025 10:05 Ответить
Тобто твій дім можна зайняти, а транспорт вилучити?
показать весь комментарий
28.10.2025 10:09 Ответить
У всії містах в Україні має так бути, і почати експеримент з Києва, воює вся Країни на Чернігів, Харків, Суми, Дніпро, Запоріжжя та Херсон.
показать весь комментарий
28.10.2025 10:14 Ответить
Да Закарпатські прихильники Орбана-Путіна, вони такі, і українську вчити не хочуть, чомусь
показать весь комментарий
28.10.2025 10:16 Ответить
Вот негідники в 5 разів дешевше аніж у ресторані для пані депутатки у Києві, яке мають право демпінгувати, в київські ресторатори не пробачать
показать весь комментарий
28.10.2025 10:19 Ответить
Ех, сталіна на них немає....
показать весь комментарий
28.10.2025 10:20 Ответить
))) це де так??? є такі поодинокі випадки, але багато випадків навпаки, в Чернігівський, Сумській та Харківських областях не так, там бува здають безкоштовно сім'ї військового, а приїжджають через деякий час господарі - житло обнесено, живуть група військових (насильно мобілізованих, бо мотивовані добровольці так себе дійсно не ведуть, проте таких мобілізованих дуже богато), які у вільний час тільки бухають. І після такого ніхто вже задарма ризикувати майном не хоче... А потім евакуюють тебе з Юнаківки чи Сеньківки, їдеш в Ужгород, а там мало того, що космічні ціни, так і української ніхто не знає, перекладача треба шукати
показать весь комментарий
28.10.2025 10:25 Ответить
можна, якщо це допоможе силам оборони. В моїй квартирі до речі зараз ВПО живуть. Безкоштовно.
показать весь комментарий
28.10.2025 11:00 Ответить
А авторка, чомусь, з себе, чи свого електорату, починати не хоче
показать весь комментарий
28.10.2025 11:20 Ответить
Авторка ще та *****, я знаю.
Всі ці Маліни-Сперменки-Лачени - як найкращий демотиватор для суспільства. Міндічі сіють зневіру в державу, а ці свині - дискредитують народний волонтерський рух і активістів.
показать весь комментарий
28.10.2025 12:42 Ответить
звідкиля знаєте ?

У "сірій зоні" теж офіціантка подає ? І "жива" музичка поряд грає.
показать весь комментарий
28.10.2025 22:57 Ответить
спиніться ...
Ви рахуєте чужі гроші, а чужу сімейну ситуацію викручуєте на свій розсуд.
Закони тому і придумали, що б регулювати спірні питання.

Згідно з "мораллю та етикою" усі багатії мають віддати гроші бідним. Щоб що ? Стати бідними ?
показать весь комментарий
28.10.2025 23:09 Ответить
у сусідньому під.їзді загинув на фронті наш воїн і він був розведений а в колишньої хлопчик ходить в третій клас і як дві каплі похожий на загиблого батька . приходить мама і сестра загиблого до колишньої дружини і кажуть щоб вона відмовилася від виплат для сина тому що вона його нагуляла . врешті у хлопчика взяли днк і було доведено що загиблий його батько . --- ви мене ні в чому ніколи не переконаєте я завжди поставлю на одну планку таких істот як аліна і ті дві суки . а за два тижні до загибелі той воїн приїздив до сина йому дали всього три дні відпустки
показать весь комментарий
29.10.2025 06:37 Ответить
Хібя це я писав про 350 грн.????????? Щодо другого питання, тому і дешевше ніж для прокурорів-інвалідів у Києві
показать весь комментарий
29.10.2025 09:20 Ответить
Ви не розібрались з однією історією, тепер навалюєте іншу ...

У другій історії можливі докази і рішення суду завдяки законам, порядкам і процедурам, зокрема юридичним і експертизам.
показать весь комментарий
29.10.2025 21:22 Ответить
Звідкіля знаєте що у 5 разів дешевше ? Порівняли меню у київському ресторані і у сірій зоні ??
показать весь комментарий
29.10.2025 21:29 Ответить
отвянь нафік ..практикуючий юрист..
показать весь комментарий
30.10.2025 06:36 Ответить
Тиж ціну написав, я повірив, а ти збрехав???
показать весь комментарий
30.10.2025 09:06 Ответить
Маск13

350 грн тарілка гарячого супу у "сірій" зоні

26.10.2025 12:40

про вартісь тарілки супу у київському ресторані ти написав
показать весь комментарий
30.10.2025 21:55 Ответить
показать весь комментарий
30.10.2025 21:56 Ответить
а я написав про вартість у Київському ресторані, з урахуванням вартості, якої надали Ви. До речі є суп і https://24tv.ua/kyivnews/ru/v_kievskom_restorane_nashli_sup_za_8_tysjach_griven_fotofakt_n921740 за 8 тисяч гривень, а в Києві військовий 20 тисяч отримує лише.
показать весь комментарий
31.10.2025 10:26 Ответить
Да помилився в 20 разів дешевше ніж в Києві для грабіжників та корупціонерів.
показать весь комментарий
31.10.2025 10:27 Ответить
Я поняття не маю скільки вартує черепаховий суп у київському ресторані, а ти знаєш -висновок ?


А по Києву Ламборгіні чиясь їздить. І шо ?
Бачив таку. Був би автолюбителем, нівжисть таку не хотів би.
У Києві квартири є двоповерхові по 500 квадратів. І шо ?
показать весь комментарий
31.10.2025 21:59 Ответить
Нути і відповів на своє питання, тобто не фіг тикати на одніх, і не помічати інших, ось і ну і шо, що там 350, не хочуть хай не беруть, справа одних запропонувати, а інших відмовитись.
показать весь комментарий
01.11.2025 09:00 Ответить
"Ти йому про Степана, а він про Івана"
показать весь комментарий
01.11.2025 23:55 Ответить
От бачиш, ти розумієш, що річ ведешь не про те.
показать весь комментарий
03.11.2025 08:58 Ответить
Страница 2 из 2