3702 посетителя онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Що робиться у Покровську?

Покровськ

Треба розуміти, що місто вже майже повністю знищене, і те, що воно буде захоплене ворогом, - справа часу. Єдине, що варто зараз зробити – максимально знизити ціну цієї втрати і не покласти там десятки спецгруп та вивести піхоту, яка з огляду на карту нібито й не знаходиться в оточенні, але й вийти у неї немає можливості. Зараз всі сили кинуті на пробиття коридорів для можливості виходу наших бійців

На ранок 6 листопада відомо, що жодна із наших штурмових груп навіть не дійшла до об’єктів, як потрібно штурмувати. При цьому з деякими групами втрачений зв’язок. Відомо, що в штурмових групах є загиблі. На запитання, як їх виносити, пояснили: вночі намагалися винести пораненого. Не вийшло. Тільки ще один боєць отримав поранення…

Ще 10 жовтня противник вивісив свою тряпку на в’їзді у Покровськ з боку Павлограда. Звісно, що її майже одразу збили наші пілоти за допомогою ФПВ-дрона. Але це вже свідчило про те, що російська армія просочується по всьому місту, закріплюючись і накопичуюсь у ньому. Для ворога окупувати велике українське місто так само важливо, як нам – не віддати його. Але сили, як і раніше, настільки не рівні, що втрата міста – давайте чесно – справа часу. Прийде момент, коли Покровськ, в якому ще є більш-менш цілі підвали та будівлі, за які можна зачепитися, буде розбитий вщент. Чому зараз так активно і прицільно росіяни б’ють по Костянтинівці? Саме для того. Аби з часом там не було можливості навіть зачепитися за якусь будівлю. І тоді також справою часу буде в неї зайти. Але ж і підрозділи, які боронять Покровськ і яким зараз потрібна допомога, не мали позицій в самому місті. Вони і зараз – подивіться на карту Deep State - знаходяться за містом. І тримають позиції майже непорушно вже досить довгий час. Саме за рахунок міста їх і обійшли.

мапа

Постійно спілкуючись з командирами різного рівня, які знаходяться на Покровському напрямку, з тими підрозділами, які терміново відправили штурмувати місто, з офіцерами, які приймають участь у нарадах з вищим командуванням, я неодноразово чула про те, що ситуація погіршується, але на це довго ніхто не реагував з тих, хто мав би… Ми не можемо називати і посилатися на конкретних людей – вони і так несуть відповідальність за бійців. І щиро переживають, чи зможуть вивести їх з позицій, які ті досі тримають. А за спілкування з журналістами їх, як правило, "взувають" так, що ніяка війна не зрівняється.

Останнім часом, обговорюючи ситуацію, яка все яскравіше палає в цих місцях, командири підрозділів гірко питають, чи вже пишеться пісня "Фортеця Покровськ" і погоджуються з тим, що ситуація неймовірно схожа на те, що відбувалося літом 2022 року біля Попасної, а минулого року – у Вугледарі. Ну і, звісно, коли у Покровськ майже показово відправили групи спеців, всі почали згадувати Бахмут – скільки ми втратили там навчених снайперів та розвідників, спецпризначенців та штурмовиків…

Можливо, цього б не відбулося, якби командування реагувало на доповіді командирів з-під Покровська хоча б тижні два назад. Тоді, під час великої наради, командири бригад об’єктивно і чесно показали положення своїх підрозділів і пояснили, що неможливо замінити піхоту на позиціях – туди вже давно ніхто не заїжджає на техніці, а пішки туди люди ідуть по три доби! І щоб хоч трохи протистояти групам ворога, які все більш активно просочуються в місто і контролюють майже всі дороги, якими раніше користувалися наші бійці, потрібні люди. Тоді командирам пообіцяли прислати підкріплення. І з часом і правда, приїхала група спецпризначення, але великих успіхів вона не дала. Дійшло до того, що декілька днів тому всі можливі сили були кинуті в Покровськ.

Головне питання – чи дасть це результат? З переможно-позитивних сповіщень від влади видається, що все іде за якимось планом. Але ті, хто знаходяться всередині ситуації, цього плану не розуміють. Бо відео того, як у місті нищать росіян, не впливають на положення сотень бійців, які лишаються на позиціях за містом. Більше того. Командири тих самих спеців, побачивши, де знаходяться позиції піхотинців, сильно здивувалися. За ці дні так званого контрнаступу ті групи, які туди прибули, не дійшли навіть до позицій, з яких працюють пілоти бригад. Вже звідси за допомогою великих пташок на позиції далеко за містом скидають воду, боєприпаси, заряджені павербанки.

По великому рахунку, речники генерального штабу, який поза очі вже давно багато хто з військових ніжно-саркастично називає "геніальним", не обманюють, коли кажуть, що жоден підрозділ в районі Покровську не знаходиться в оточенні. Якщо дивитися на карту, то в принципі повного оточення немає. Але правда і в тому, що сотні бійців не можуть вийти з позицій у безпечні місця. Та й наказу такого немає.

З перевірених і достовірних джерел відомо, що на даний момент вже перемішалися позиції - ворожі і наші. Досить часто самі командири не можуть сказати, що відбувається з їхніми підлеглими. Коли я спитала, чи це не схоже на те, що робилося у Вугледарі, досвідчений командир сказав, що там такого не було, там хоча б було відомо, де свої, де чужі. Тут вже все змішалося. Підрозділи, які кинули для закріплення після штурмових дій, вже і самі штурмують. А задача міняється настільки швидко, що ніхто точно не може сказати, в якому секторі міста хто контролює ситуацію. Ну я якщо говорити, чи є оточення, чи ні, то деякі групи пілотів, які з околиць Покровська мають літати, щоб проводити штурмові групи, зайшовши на визначені місця, опинилися в оточенні…

Згадуючи Бахмут і те, скільки людей туди відправили задля зачищення міста, невільно бачиш аналогію з Покровськом. Коли тоді почали кричати про те, що не варто настільки дорогою ціною тримати руїни, відповіді були однозначними: при втраті цього міста, наступними будуть Київ, Одеса, Дніпро. Так в цьому немає новини. Ворог має на меті знищити всіх українців і захопити всю країну. Ми не маємо йому допомагати в цьому.

Досвідчені офіцери, які майже не виїжджають з фронту, однозначно говорять: потрібно вивести людей з-під загрози оточення, вирівняти лінію фронту і битися далі. А те, що росіяни будуть лізти в Дніпропетровську область, те, що будуть сунути на Костянтинівку та просуватися в бік Запоріжжя, - зрозуміло. Нам потрібно мати сили йому протистояти.

Війна міняється дуже швидко. Останні півроку вона стала ще жорсткішою, а можливості бачити і знищувати ворога з повітря значно розширилися. І ворог це активно використовує, розвиває і нарощує. На жаль, наша воєнна система реагує на це дуже повільно, намагаючись спочатку не помічати цього, називаючи фейком і насичуючи інфополе "переможними" відео одиночних знищень противника. Але якщо уважно подивитися, як змінюється ситуація згідно карті Deep State, то всі заходи, групи та міри поки не допомагають. Ситуація лише погіршується. Противник робить все, аби замкнути кільце.

Можна сказати, що цією статтею ми розганяємо паніку і зраду. Але повірте. Це лише краєчок того айсбергу, про який можна розповісти. Ну і ми ж пам’ятаємо: заради спокою і відсутності паніки ми чекали шашликів замість того, аби готуватися до нападу і попередити людей на Київщині, Херсонщині, Харківщині…

Топ комментарии
+20
Я помню когда я во времена Бахмута я тут чуть ли не благим матом вопил что мы творим дурость, разменивая высококлассных спецов на откровенный пи@арский мусор ради блажи Зеленского и Сырского, то всякие местные малахольные "патриоты" мне столько дерьма накидали. Теперь все снова повторяется. Соледар, Бахмут, Угледар, Суджа, Покровск ... просто необучаемые. За всю эту блажь Зеленского платят жизнью наши ребята.
показать весь комментарий
06.11.2025 17:59 Ответить
+16
Пані Віолетто, Ви робите чесну роботу. Повага і подяка Вам! "Цензор" продовжує чесну
аналітику Юрія Бутусова. Зберегти українських воїнів - найголовніше.
показать весь комментарий
06.11.2025 17:06 Ответить
+12
Що ви хочете? ЗСУ командує кончений кловун з кварталу95.
Де таке в Світі ще було? І при такому командуванні ще хтось хоче виграти.
Поставте головнокомандувачем....Юзіка. Гірше не буде.
показать весь комментарий
06.11.2025 19:31 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Пані Віолетто, Ви робите чесну роботу. Повага і подяка Вам! "Цензор" продовжує чесну
аналітику Юрія Бутусова. Зберегти українських воїнів - найголовніше.
показать весь комментарий
06.11.2025 17:06 Ответить
В умовах зустрічних вуличних боїв з нечітким розмежуванням позицій втрати московських орків та українців будуть вирівнюватись. Це - програшна тактика для українців.
показать весь комментарий
06.11.2025 17:16 Ответить
Віолета завжди пише правдиво. Вона - обличчя ЦензорНету.
показать весь комментарий
06.11.2025 17:19 Ответить
Переможники з політруками і дартаньянами що пробзділи уроки математики принесли багато лиха Україні: завдяки їх тиловим воплям загинуло і гине тисячі в мішках, завдяки їм сотні мільярдів пішли не в оборону, завдячуючи їм країна не вийшла з війни в сильнішій позиції коли був час.
показать весь комментарий
06.11.2025 17:26 Ответить
Вийти з війни - таке міг висрати тільки наглухо їбанути перевзувшийся вчорашній зебіл.

Порадь своїй жінці вийти із згвалтування коли в неї ще тільки на півшишки увійшли, баран.
показать весь комментарий
07.11.2025 03:41 Ответить
Хто винен відомо. Що робити щоб фінал війни був не такий як він буде за теперішнього розкладу
показать весь комментарий
06.11.2025 17:57 Ответить
Я помню когда я во времена Бахмута я тут чуть ли не благим матом вопил что мы творим дурость, разменивая высококлассных спецов на откровенный пи@арский мусор ради блажи Зеленского и Сырского, то всякие местные малахольные "патриоты" мне столько дерьма накидали. Теперь все снова повторяется. Соледар, Бахмут, Угледар, Суджа, Покровск ... просто необучаемые. За всю эту блажь Зеленского платят жизнью наши ребята.
показать весь комментарий
06.11.2025 17:59 Ответить
Ти ідійот? Захищати свою землю -це "блажь Зеленского"? Таку ссикливу мерзоту, як ти треба відстрілювати на місці, як це робилося в усіх війнах з капітулянтами , панікерами і ссикунами.
показать весь комментарий
06.11.2025 20:56 Ответить
показать весь комментарий
07.11.2025 00:27 Ответить
Сидить шматок лайна за кордоном і гавкає як Українці мають захищати свою землю,така сиклива мразота як ти і привела паскуду зеленського до влади,щоб розуміти різницю між стратегічним,тактичним плануванням і веденням бою,війни та безглуздим,безтолковим використанням ос,техніки і подальшою їхньою втратою,заради " переможного" піару,догоди начальству (самолюбивому,високомірному клоуну) то для цього треба мати мозок,критичне ,логічне мишлення,якого у тебе бовдура немає.Так що закрий свій ******,розстрільщик ****.
показать весь комментарий
07.11.2025 08:11 Ответить
Я понимаю что тяжелое положение в молдавском котле вам сильно повлияло на мозги и приходится теперь читать жопой вместо головы. Держитесь там, не отчаивайтесь и прорывайтесь на свободу.
показать весь комментарий
07.11.2025 08:49 Ответить
Нажаль (як я розумію) у нас просто ніколи немає плана 'Б'. Є задача тримати місто, в що робити коли тримати недоцільно - куди відходити далі, на які позиції - їх просто немає. Всім на все насрать поки пєтух в жопу не клюне.
Все тому що Сирський як і вся його світа майстер нежданчиків і експромту (іноді це має результат, як при звільненні Харківщини чи захопленні Суджі), іноді ні, як в невідомих пройопах. Але стратегічного мислення - ні у кого нема і нікому в цій армії воно не потрібне. Все завжди робиться з бухти-барахти. Чисто по моїм спостереженням. Всі задачі прилітають внєзапно і з терміном 'на вчора'.
показать весь комментарий
06.11.2025 18:37 Ответить
Я не бажаю нікому пекла Покровська, але, можливо, його б ніколи і не сталося, якби було достатньо захисників. Виходиш на вулицю, а навколо повно чоловіків, які живуть так, ніби нічого і не відбувається.
показать весь комментарий
06.11.2025 19:12 Ответить
Так виходить, що як тільки захисників достатньо для захисту їх одразу направляють наступати кудись на Курщину...
показать весь комментарий
06.11.2025 19:23 Ответить
А ви живете не так ?
показать весь комментарий
06.11.2025 23:21 Ответить
Дронами управляти можуть і жінки, але щось я не бачу натопів біля ТЦК. Не бажаєте показати своїм прикладом? Вже більше сотні тисяч чоловіків поклали життя, ще декілька сотень - поранені. Чому мамині квіточки тим часом спокійно їздять по Європах, ще й комусь дорікають?
показать весь комментарий
07.11.2025 01:58 Ответить
Твій чоловік/син/батько теж усциклянт, признавайся.
показать весь комментарий
07.11.2025 03:43 Ответить
А 'достатньо" це скільки? Тисяч, мільйонів? І чому ти не пишеш про те, має бути також "достатня кількість захисниць". Заходиш у фейсбук - повно жінкинь хизуються фотками з заморських відпочинків, права у них є, а ле обов'язки?
показать весь комментарий
07.11.2025 10:28 Ответить
Що ви хочете? ЗСУ командує кончений кловун з кварталу95.
Де таке в Світі ще було? І при такому командуванні ще хтось хоче виграти.
Поставте головнокомандувачем....Юзіка. Гірше не буде.
показать весь комментарий
06.11.2025 19:31 Ответить
Нарку тепер конче потрібно продовжувати картинку під назвою "ми не програємо".
Ще йому дуже треба мірятися пісюнами з путіним і аж ніяк нічого йому не уступати.
Тому він буде до останнього будь-якою ціною утримувати місто. Сподіваючись на якесь диво.
Бо він не тільки наркоман, але і лудоман. І в кінці програє взагалі все.
показать весь комментарий
06.11.2025 19:44 Ответить
мета цієї війни - знищення славянських народів. тому постійно була і буде "фортеця Бахмут", і це буде повторюватися, поки не залишиться кому воювати
показать весь комментарий
06.11.2025 20:41 Ответить
Я вважаю, що ми повинні ще деякий час тримати оборону і не відступати без вагомих причин. Російські війська все ще мають слабкі місця.
показать весь комментарий
07.11.2025 01:23 Ответить
Наша влада веде державу до здачі ворогу, вона виконує підспудну задачу своїх кураторів з кремля. Владу треба терміново міняти. ТЕРМІНОВО.
показать весь комментарий
07.11.2025 07:47 Ответить
Наші військові розповідали, що місцеві жителі, які залишилися допомагають росіянам.
показать весь комментарий
07.11.2025 09:32 Ответить
Для кого автор тут розпинається? Та всім давно зрозуміло, що Покровськ чекає доля всіх попередніх «фортець». Що змінить ця пуста банальщина? «Все більше командирів погоджуються, що…..» І….? Читачу це для чого? Для пришвидшеної еміграції?
показать весь комментарий
07.11.2025 12:38 Ответить