9879 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Мислення має бути стратегічним

прапор

США змінюють свою стратегію національноі безпеки… Що роблять європейці, включно з українцями? Правильно: концентруються на критиці саме їх нової стратегії.

США разом з росіянами ведуть переговори в своїх інтересах. Що роблять європейці з украінцями? Правильно: намагаються хоч якось корегувати стратегію США, а не діяти проактивно.

А що можна було б зробити?

- Внести зміни в СВОЮ власну Стратегію національноі безпеки (діяча Стратегія приймалася ще до широкомасштабного російського вторгнення і, очевидно, вже застаріла);

- Прийняти новий план оборони України;

- Провести переговори з європейськими країнами НАТО та виробити спільну Європейську стратегію виходу з широкомасштабноі війни та протедії агресорам в Європі;

- Разом з європейськими партнерами провести переговори зі США;

- Перейняти на себе відповідальність за безпеку в Європі;

- Нарешті перестати мислити в форматі меншовартості й тимчамових рішень.

- Стратегіі у всіх секторах фронту й тилу підпорядкувати загальній Стратегіі національної безпеки України.

Це стосується, зокрема:

  • Стратегії людського розвитку;
  • Стратегії воєнної безпеки України;
  • Стратегії громадської безпеки та цивільного захисту України;
  • Стратегії розвитку оборонно-промислового комплексу України;
  • Стратегії економічної безпеки;
  • Стратегії енергетичної безпеки;
  • Стратегії екологічної безпеки та адаптації до зміни клімату;
  • Стратегії біобезпеки та біологічного захисту;
  • Стратегії нформаційної безпеки;
  • Стратегії кібербезпеки України;
  • Стратегії зовнішньополітичної діяльності;
  • Стратегії забезпечення державної безпеки;
  • Стратегії інтегрованого управління державним кордоном України…

Якщо, навіть на четвертому році війни не міняються стратегічні документи країни, то хоча б мислення має бути стратегічним.

Топ комментарии
+10
Не можуть пігмеї дивитися масштабно . Не може істота у якої найвищий прояв свідомості - хапально -жувальний рефлекс - мислити стратегічно .Нічим просто мислити .

Насправді , ******* політологія помиляється - не інститути визначають ,куди рухається країна , а масштаб та якість лідерів, які її направляють - державників та інтелектуалів.

Щоб не робила велика людина ,весь світ бере з неї приклад .

Країні потрібні якісно нові лідери - які не бояться говорити Правду, і, головніше, ЧУТИ неприємну Правду ,в тому числі про себе.



показать весь комментарий
07.12.2025 14:39 Ответить
+6
согласен с Чалым. Но это все возможно сделать только, если в кабинетах власти понимают, что такое стратегия. Но, как мы помним, не у всех есть время мыслить стратегически....
показать весь комментарий
07.12.2025 16:05 Ответить
+5
Я так розумію автор пропонує наклепати на папері купу всяких стратегій і пишатися цим. Забезпечувати їх як ці стратегії? Паперовими стратегіями будемо фронт утримувати? Після цього буде критика: наклепали купу стратегій, а толку від них ніякого! Вкотре переконуюсь, що Чалий - теоретик, який стикаючись з практикою стає безпомічним немов мала дитина. Практика без теорії - сліпа, теорія без практики - мертва. Але краще бути сліпим, ніж зовсім мертвим. Вже не раз писали, як у нас генерали вміють гарно стрілки малювати на картах. А за цими стрілками цілий пшик - на тактичному рівні безлад!
показать весь комментарий
07.12.2025 15:54 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Слушно.

Тільки щось мені підказує, що якщо США надумають знову зруйнувати якийсь новий "Ірак", то знову збиратимуть для цього коаліцію.

Вони без коаліцій хіба що на Ґренаду можуть напасти.
показать весь комментарий
07.12.2025 14:25 Ответить
Дивлячись на ситуацію з Венесуелою, то і "Ґренада" умовна, то вже понад їхню спроможність.
Не в тему, до нас приїжджала група американців на Бамбас восени для обміну досвідом, не на нуль, так, ми з ними тренувались тиждень, коли на відпочинок виходили. І ми були здивовані, що відмовник - у них нормальна тема. Типу, ні я не йду там не буде підтримки. До того ми думали, що американська армія, то щось типу спартанців)
показать весь комментарий
07.12.2025 23:57 Ответить
Восени 22 року
показать весь комментарий
07.12.2025 23:58 Ответить
Не можуть пігмеї дивитися масштабно . Не може істота у якої найвищий прояв свідомості - хапально -жувальний рефлекс - мислити стратегічно .Нічим просто мислити .

Насправді , ******* політологія помиляється - не інститути визначають ,куди рухається країна , а масштаб та якість лідерів, які її направляють - державників та інтелектуалів.

Щоб не робила велика людина ,весь світ бере з неї приклад .

Країні потрібні якісно нові лідери - які не бояться говорити Правду, і, головніше, ЧУТИ неприємну Правду ,в тому числі про себе.



показать весь комментарий
07.12.2025 14:39 Ответить
Я так розумію автор пропонує наклепати на папері купу всяких стратегій і пишатися цим. Забезпечувати їх як ці стратегії? Паперовими стратегіями будемо фронт утримувати? Після цього буде критика: наклепали купу стратегій, а толку від них ніякого! Вкотре переконуюсь, що Чалий - теоретик, який стикаючись з практикою стає безпомічним немов мала дитина. Практика без теорії - сліпа, теорія без практики - мертва. Але краще бути сліпим, ніж зовсім мертвим. Вже не раз писали, як у нас генерали вміють гарно стрілки малювати на картах. А за цими стрілками цілий пшик - на тактичному рівні безлад!
показать весь комментарий
07.12.2025 15:54 Ответить
Так і є. Не знаєш що робити - напиши нову стратегію. Бумага все стерпить.
показать весь комментарий
07.12.2025 17:02 Ответить
согласен с Чалым. Но это все возможно сделать только, если в кабинетах власти понимают, что такое стратегия. Но, как мы помним, не у всех есть время мыслить стратегически....
показать весь комментарий
07.12.2025 16:05 Ответить
Я так розумію автор пропонує наклепати на папері купу всяких стратегій і пишатися цим. Забезпечувати їх як ці стратегії? Паперовими стратегіями будемо фронт утримувати? Після цього буде критика: наклепали купу стратегій, а толку від них ніякого! Вкотре переконуюсь, що Чалий - теоретик, який стикаючись з практикою стає безпомічним немов мала дитина. Практика без теорії - сліпа, теорія без практики - мертва. Але краще бути сліпим, ніж зовсім мертвим. Вже не раз писали, як у нас генерали вміють гарно стрілки малювати на картах. А за цими стрілками цілий пшик -дщ на тактичному рівні безлад!
показать весь комментарий
07.12.2025 16:08 Ответить
Генерали наказують малювати стрілки так, як їх вчили в академіях.
Вчили досвіду війн, які минули. "Готували до минулих війн" (с)
Як можна було у військових академіях вивчати бойове застосування іграшок - "весільних дронів" у обороні та наступі?
показать весь комментарий
07.12.2025 16:39 Ответить
Але ж тактики теж мають навчати в академіях не тільки стратегії!
показать весь комментарий
07.12.2025 17:29 Ответить
Тактика застосування дуже різноманітна і дуже швидко розвивається. Академії мабуть не встигають, ВНЗ мабуть трохи опановують, але, схоже, більшість тактичних знань та навичок набувається та залишається безпосередньо у бойових підрозділах на фронті, поза академічних установ і штабів.
показать весь комментарий
07.12.2025 19:01 Ответить
Так то воно так, але без плану, кудись рухатись, куди крива вивезе , теж не діло. Друга справа , куди Україну приведе малограмотний у всьому , але злодійкуватий Вова *********, всі плани якого спрямовані на те, щоб побільше вкрасти. Чи ви розглядаєте Україну вже в ******************* періоді?
показать весь комментарий
07.12.2025 16:51 Ответить
А ви забули скільки у Вони ********** планів було? Стійкості, незламності, потужності і ще всякої -ості і що?
показать весь комментарий
07.12.2025 17:31 Ответить
Треба позрізняти вовін план, який з Чуйської долини, і план, про який каже пан Чаоий
показать весь комментарий
08.12.2025 00:38 Ответить
щоб мислити стратегічно керівник держави повинен бути стратегом . а коли в нашого недостратега на лаві запасних сидять професійні дипломати з ВЕЛИЧЕЗНИМ ДОСВІДОМ КЛІМКІН . ЧАЛИЙ . ПРИСТАЙКО . а у сша призначають ослицею стефанішину то який ішов таку й знайшов --- у нашого фофана ..стратеги.. алібаба . чегевара і карлсон
показать весь комментарий
07.12.2025 17:07 Ответить
Пан Валерій описав стратегічні рамки і майже всі основні базові напрямки державницької політики (хоча не всі).
Але в нас в Україні при владі - банда Зеленського 95квартал.
Вони взагалі не знають що таке стратегічна державна політика.
В академії ''квн'' і ''ліги сміху'' цьому не вчать - для них це занадто розумно, не зрозуміло і взагалі не потрібно.
Вони прийшли до влади з метою:
- ''па-ржать''.
- ''прібарахлітса - внукам хватіт''.
- ''увідєть мір в ґлазах путіна''.
Все решта для них взагалі не зрозуміле - це команда ліквідаторів України...
показать весь комментарий
07.12.2025 17:31 Ответить
Мислення має бути. все інше потім - то результати мислення.
показать весь комментарий
07.12.2025 19:06 Ответить
Чиє мислення має бути стратегічне? Зєльонкіна?

То в нього стратегія одна: красти й дурити, дурити й красти.

Вона не змімиться ніколи.
показать весь комментарий
07.12.2025 19:47 Ответить
Жили-були миші й усі їх ображали. Якось пішли вони до мудрої сови й кажуть:
- Мудра сово, допоможи нам порадою. Все нас ображають, коти, лиси, пугачі. Що нам робити?
Сова подумала й каже:
- А ви станьте їжачками. В їжаків є голки, їх ніхто не ображає.
Миші зраділи й побігли додому. Але дорогою одна миша сказала:
- Як же ми станемо їжачками? - і всі побігли назад, щоби задати це питання мудрій сові.
Прибігши, вони спитали:
- Мудра сово, а як же ми станемо їжачками?
А сова їм відповідає:
- Хлопці, ви мені голову дурним не забивайте. Я мислю стратегічно!

Коротше кажучи, стратегів розвелось до**я, толку ні**я.
показать весь комментарий
08.12.2025 00:27 Ответить
То нах.я ти за них в 19- му сраку рвав і дєлал сєбя вмєстє?
показать весь комментарий
08.12.2025 00:41 Ответить