9796 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Владі Зеленського хана

вибори

Дві новини про вибори, і обидві – певною мірою брехня))))

Спочатку Зеленський попросив Верховну Раду придумать як проводить вибори під час військового стану. Але це скоріше за все фінт ушами перед американцями. Як відомо, Трамп дуже хоче як і Путєн перейти до замир’я вже без Зеленського. А для цього в демократичній країні треба провести хоча б вибори. А як ти їх проведеш, коли 10 мільйонів за кордоном, і ще мільйони людей під обстрілами та на фронті? Понятно, що придумать неможливо.

Тому Зеленський через певний час просто розведе руками перед Трампом і скаже: "Ну бач, не придумали ті шлепарі в парламенті, а це ж вони закони мають придумувать, а в мене Єрмака вже нема, то думалка вже не арбайтен")))

Тобто дуже схоже просто на відфутболювання трампістського закидону.

А друга новина – про рейтинги. І в ній теж правда закопана на глибшому рівні)))

Йдеться про оприлюднене сьогодні опитування, де в президентському рейтингу Зеленський втратив 4%, і Залужний його почті догнав у першому турі. Всі решта кандидатів з глибоким відривом позаду тож конфігурація другого туру, якщо всі кандидати до нього доживуть/доздравствують і погодяться йти на вибори – очевидна.

вибори

Я не буду люто прогнозувать, що у другому турі Залужний порве Зеленського як тузік грєлку. Бо до виборів ще дожить треба, і хз що там буде за ландшафт. Та воно й вигідніше навіть вслух говорити, що Зеленський виграє. Хоча б раді того щоб позлорадствувать над їбаньком Трампом, який разом з Путєним хоче диктувать нам. Самі розберемось.

А тепер про глибинну правду. Вона на другому графіку – про рейтинги в парламент. І вона говорить – владі Зеленського хана. Подивіться самі. Його партія має 11%, а Залужний – вдвічі більше. Також в Раду свої сили проводять Буданов, Порошенко, "Азов" Прокопенка. Можливо ще Разумков, боксер Усик і Білецький. Тобто у Зеленськой хуй цілих хуй десятих шанса втримати монополію на владу у Раді. А значить буде коаліція. І по цим прізвищам видно, що коаліція буде не проЗеленська. А значить і уряду "зелених кнопок", і монобільшості у Зеленського більше не буде. В луччєм случає командуватиме СБУ. Але й Малюк, як показали події з Єрмаком, вже все поняв нащот майбутнього. І більше явного бєспрєдєла за президента не втулить.

вибори

Тож висновок такий: хоч президентський рейтинг і може внушать Зеленському думку що ще не все потєряно, і йому є шанс чіплятись за владу, але насправді – ніт. Тобто у Зеленського зараз відкриваються офігенні ворота в президентський рай. Він може зараз зробити купу корисних для України речей без оглядки на рейтинги.

Попрацювати на ЗСУ не думаючи про любов тилових "замирників" і відкати тилових пацюків з оборонки.

Вигнать к їбіням камарілью Татарова з правоохоронних органів, не боячись компромату. Бо як тобі зашкодить компромат, якщо ти не розраховуєш на перемогу на виборах?))) І це певною мірою розблокує судову реформу. І митницю. І податкову.

В общім, Зеленський таким чином може отримати справжнє визнання, і з ним – ввійти в пантеон. А з нинішнім популізмом і корумпантами він отримає хіба що депресію, коли остаточно побачить відсутність шансів втриматись на Олімпі.

Топ комментарии
+25
Ніхто не думав а якшо Залужний не збирається балотуватися? Бо від нього й досі ані пари з вуст ані натяків про такі плани. Тоді мудрий нарід знов наобирає кремлівське кодло зелених пацюків, щоб вже остаточно поховати українську незалежну державу? Як це українці вже демонстрували століттями до цього, неодноразово демонструючи інфантильність та невміння підтримати державників, натомість пхаючи до влади ХЗ кого... А потім століттями співати на засланнях та на чужині тужливих пісень про важку долю... У Залужного наразі навіть партії своєї немає, а за неї вже готові голосувати. Нічого не нагадує? Вже один раз проходили коли навіть за табуретку з наліпкою "ЗЕ" готові були проголосувати... А рівень ідіотизму тих, хто готовий голосувати за Усика, за Притулу, за Буданова... Вони знають як керувати державою? У них є досвід? Чи знову будемо над країною експерименти ставити, "дайтє мальчіку єщо 100 днєй, он научіцца"... **** немає слів, коли бачищЮ що народ ніхєра не умнішає, навіть така кривава війна його нічому не вчить...
показать весь комментарий
11.12.2025 12:33 Ответить
+12
Пробачьте, а хто в партіі Залужного? Оголосіть список
показать весь комментарий
11.12.2025 12:45 Ответить
+12
комсомолец разумков, боксер усик. еще не хватает футболиста шевченко, сучки королевской , и юли с косой-бубликом. Вопрос где Украине взять 200 приличных, грамотных людей похоже не имеет ответа в этой политической системе. Хождение по кругу оборачивается войной, экономическим занепадом, и как следствие, распадом державы.
показать весь комментарий
11.12.2025 13:55 Ответить
Комментировать
Сортировать:
"Тобто у Зеленського зараз відкриваються офігенні ворота в президентський рай. Він може зараз зробити купу корисних для України речей без оглядки на рейтинги..." - МОЖЕ ЗРОБИТИ, АЛЕ НЕ БУДЕ. БО НЕ ХОЧЕ. ВСЕ.
показать весь комментарий
11.12.2025 12:31 Ответить
Ніхто не думав а якшо Залужний не збирається балотуватися? Бо від нього й досі ані пари з вуст ані натяків про такі плани. Тоді мудрий нарід знов наобирає кремлівське кодло зелених пацюків, щоб вже остаточно поховати українську незалежну державу? Як це українці вже демонстрували століттями до цього, неодноразово демонструючи інфантильність та невміння підтримати державників, натомість пхаючи до влади ХЗ кого... А потім століттями співати на засланнях та на чужині тужливих пісень про важку долю... У Залужного наразі навіть партії своєї немає, а за неї вже готові голосувати. Нічого не нагадує? Вже один раз проходили коли навіть за табуретку з наліпкою "ЗЕ" готові були проголосувати... А рівень ідіотизму тих, хто готовий голосувати за Усика, за Притулу, за Буданова... Вони знають як керувати державою? У них є досвід? Чи знову будемо над країною експерименти ставити, "дайтє мальчіку єщо 100 днєй, он научіцца"... **** немає слів, коли бачищЮ що народ ніхєра не умнішає, навіть така кривава війна його нічому не вчить...
показать весь комментарий
11.12.2025 12:33 Ответить
"Ніхто не думав а якщо Залужний не збирається балотуватися?
"У Залужного наразі навіть партії своєї немає, а за неї вже готові голосувати".

Всі про все думали. Просто висловлюють свої пріритети на випадок якщо Залужний буде балотуватись і збере партію. Що тут не ясного.
Бо не хочуть за існуючі партії голосувати, бо вони їм не подобаються.
І може не треба вважати що народ ідіоти, а треба опитування зробити чим їм не подобаються ті чи інші партії. І результати такого опитування опублікувати. Чомусь не хочуть це робити, напевно не хочеться щось про себе почути, що виявить, що не там ідіотів шукають.
А для користі країни має бути діалог між політиками в народом. Це має бути ясно зрозумілим.
показать весь комментарий
11.12.2025 14:59 Ответить
Утілізуй земарафон-пропаганди ,на який з бюджєту , грабують мільярди в кишеню олігархів і міндічТимошенко, поверни , дійсну свободу слова , А всі опитування звальсіфікують , прихвостні режиму , протермінованого зе шута
показать весь комментарий
12.12.2025 12:22 Ответить
@...за Усика, за Притулу, за Буданова...@

есть мнение что это все спойлеры и за ними стоит одна и та же компания.... что и за Зеленским

Помните роль Вакарчука в выборах 2019 ?
показать весь комментарий
11.12.2025 17:40 Ответить
Ну давайте скажемо чесно: заведені Вакарчуком депутати таки переважно в опозиції. Голос разом із ЄС і БЮТ неодноразово блокував трибуну, а Железняк останнім часом критикує зелених слуг сильніше, ніж більшість членів ЄС! Так, кілька тушок від Голосу переметнулося до влади, але більшість - таки опозиція...
показать весь комментарий
11.12.2025 19:54 Ответить
Железняка останнім часом аж надто багато. Мабуть, у нього вже теж виросли амбіції на щось вище, ніж нардеп...
показать весь комментарий
11.12.2025 21:09 Ответить
В нас практично нема опозиції. Є конкуренти. А юля те ж саме що і зеля тільки стать і імідж різні. Обоє входять в оточення Коломоя.
показать весь комментарий
11.12.2025 22:59 Ответить
Ну давайте скажемо чесно: заведені Вакарчуком депутати таки переважно в опозиції. Голос разом із ЄС і БЮТ неодноразово блокував трибуну, а Железняк останнім часом критикує зелених слуг сильніше, ніж більшість членів ЄС!
Якщо ви вважаєте,що цей цирк опозиція,то вони добре зіграли в ваших очах цей театр,хоча дуже погано в моїх,бо я чудово бачу всі їх викрутаси.Вони майже завжди голосували за важливі для зе-влади законопроекти,які роблять наше життя гірше,а їх краще,а зараз імітують ворожнечу,бо так задумано,бо виборами пахне.
Запам'ятайте,все,що твориться у політиці-це все розіграна вистава для лохів,що у все це вірять.
показать весь комментарий
12.12.2025 02:13 Ответить
💯% Такі є ‼️Ця компашка маріонеток ФСБ і Пінчука проявила себє у всій красі !
показать весь комментарий
12.12.2025 12:23 Ответить
Притула і Буданов спойлери. Усик самостійний. Але він молодий і до ролі кандидата в президенти ще не доріс. Кандидатів в президенти треба шукати віком від 50 до 70 років.
Крім того Усик точно не буде балотуватись, бо знає свої можливості. Десь я зустрічав, що він не проти б бути міністром спорту.
показать весь комментарий
12.12.2025 15:20 Ответить
... Буданов - не паркетний, а бойовий Генерал і робить свою справу: як кажуть, на що вчився, там і згодився, заслуговує поваги і подяки.

Чи ви питали його, як і Заліщного, чи посунуть вони в перегони без партії і без команди?

Кандидатів-ділетантів в прези - безліч, а чи може ділетант очолити ГУР?
чи може ділетант з трьома классами цпш стати премьєром?

Скільки часу було згаяне командой 95 кварталу і скільки хибних рішень прийнято. Так і з депутатами частина яких сумлінно штани в ВР протирає та на радників розраховує і по підказці спонсорів кнопки давить

Мабудь, доречно в загалі упразднити посаду преза, обирати премьєра в ВР, а депутатів обирати по пропорц системі з відкритими списками і чітко закріпленними за округами, в яких вони постійно проживають...

Якщо є бажання і воля, то систему розподілу функцій влади можна і потрібно змінити... щоб гілки не дублювали одна одну, і в той же час були взажмозалежні і контролювали одна одну. Тоді не буде на наступний день після виборів ахов і вздохов, що знов не тому Булаву вручили.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:09 Ответить
🤣
показать весь комментарий
12.12.2025 01:57 Ответить
Негайно потрібно внести в паспорт графу НАЦІОНАЛЬНІСТЬ і графу ВИБОРЕЦЬ і жорсткі сита до них.
показать весь комментарий
11.12.2025 21:21 Ответить
******* поняття "національність" тотожне поняттю "громадянство". Так що у всіх повинно бути записано"українець". Наприклад, в усіх канадських паспортах записано "Canadian". А те, що ви маєте на увазі - це етнічне походження, і ні одна нормальна країна такі записи в паспортах не робить
показать весь комментарий
11.12.2025 22:41 Ответить
Цікаво як записати в паспорті Міндіча "українець". Це той "українець" який впливом іншого "українця" Зеленського протиснув і продав прострілювані бронежилети в ЗСУ. Такого українці зробити не можуть, таке роблять гниди жидівські тому не згідний з Вашою позицією.
показать весь комментарий
12.12.2025 06:29 Ответить
По-перше, це позиція не моя, а світова практика. По друге, ви плутаєте поняття "легальне визначення" і "емоційне визначення". Згідно емоційної позиції - Міндіч ніякий не українець, і взагалі, громадянином України він не заслуговує бути, оскільки його дії підривають Українську державу. Але формально - він залишається громадянином. Ось цю несправедливість і повинен Президент України (чи Зеленський, чи інший кого оберуть) виправити. Прецедент позбавлення громадянства вже є.
показать весь комментарий
12.12.2025 22:14 Ответить
У Ізраїлю досить чітка й однозначна національна політика, яка грунтується саме на етнічному походження. І він це робить достатньо прискипливо й навіть жорстко.
Ну, ви ж тут всі хотіли, "щоб Україна була як Ізраїль"?
показать весь комментарий
12.12.2025 11:16 Ответить
Я думаю, ви помиляєтесь, коли стверджуєте, що політика Ізраїлю базується на етнічному принципі. Якби це було так, то ті 2 млн. арабів, які є громадянами Ізраілю, не мали б таких самих прав як громадяни єврейського походження, і вже напевно б не мали своїх представників у Кнессеті. І слово "апартеїд" у відношенні до Ізраїлю могло б тоді цілком обгрунтовано застосовуватись. А так, лише проплачені "Free Palestine" верещать про ізраїльський "апартеїд", більш ніхто
показать весь комментарий
12.12.2025 22:05 Ответить
Шопопало
показать весь комментарий
11.12.2025 12:35 Ответить
Пробачьте, а хто в партіі Залужного? Оголосіть список
показать весь комментарий
11.12.2025 12:45 Ответить
Та й у партії Буданова (третій, як не як)…
показать весь комментарий
11.12.2025 13:41 Ответить
Пробачьте, вас у списку не буде!
показать весь комментарий
11.12.2025 15:42 Ответить
Думаю, що вони вже є, але в зв'язку обставинами ще засекречені. Так що не питайте список.
показать весь комментарий
11.12.2025 15:46 Ответить
Ті що сьогодні у зеленій партії ((
показать весь комментарий
11.12.2025 18:10 Ответить
Володимир Зеленський виграє вибори ще у першому турі!!!
показать весь комментарий
11.12.2025 13:00 Ответить
показать весь комментарий
11.12.2025 15:21 Ответить
Шось треба робить з алгоритмом виборів. У претендентах якийсь паноптикум.
показать весь комментарий
11.12.2025 13:36 Ответить
комсомолец разумков, боксер усик. еще не хватает футболиста шевченко, сучки королевской , и юли с косой-бубликом. Вопрос где Украине взять 200 приличных, грамотных людей похоже не имеет ответа в этой политической системе. Хождение по кругу оборачивается войной, экономическим занепадом, и как следствие, распадом державы.
показать весь комментарий
11.12.2025 13:55 Ответить
Треба надати можливості висувати кандидатів різним колективам, а не тільки олігархічним партіям. Деталі мають бути продумані. Самовисуванці не допустимо.
І головне перейти на аналог польських законів демократичних виборів президета і парламенту.
В нас місця в бюлетенях виборів президента цинічно скуповуються ставлениками олігархії за декількамільйонну "вибочу" заставу. Ото із них народ "обирає". Такої величини застави більше ніде в світі нема. Таку заставу зробили при Кучмі І ні одна влада потім нічого не зробила щоб ліквідувати цю мерзотну заставу. І ще політики цинічно брехливо верещать, що в нас демократія.
показать весь комментарий
11.12.2025 15:17 Ответить
"Треба надати можливості висувати кандидатів різним колективам" ..... при згадці про колективи перше що на думку прийшло - обрання голів колгоспів , їх теж повсюдно "висували" аж до того моменту поки "висувальникам" не стало чого красти .
показать весь комментарий
11.12.2025 18:12 Ответить
...замість зпстави, треьа на підтримку кандидата у през пілписи зібрати... хочаб 300 тис., але краще упразднити інститут президенства. А як вважаєте ви?
показать весь комментарий
11.12.2025 19:13 Ответить
Польщі 100 тисяч підписів. А значить, що склад бюлетенів формують для себе самі виборці, а не олігархат. У нас при кучмі був ідіотський мільйон підписів. Таку кількість без адмінресурсу зі сторони влади неможливо зібрати.
Нам, внаслідок зневіри виборців і того що в нас вже менше населення ніж в Польщі, для початк достатньо 50 чи навіть 30 тисяч.

На рахунок ліквідації інститута президенства, то не підтримую. Але треба звузити його сферу діяльності. Щоб він відповідав тільки за стратегічні речі. Наприклад, підписи на важлмвих документах, щоб міг розпустити парламент коли він виявився отаким як у нас оцей зелений. Хоча питання як зробити щоб він сам не був таким. Думаю, що якщо виборці самі будуть формувати склад бюлетеня, то це можна досягти.

А щоб не виник одномоментно таким однорідним по шкідливості парламент як зараз, то можливо треба як в США за один раз обирати і міняти його третю частину кожні два роки. І за троє виборів зміниться весь. Ясно, що не всі виборці обирають кожні 2 роки. А кожна частина парламенту прикріплена до якихось ділянок. Можливо розподілити по областям. Якось так
показать весь комментарий
12.12.2025 00:11 Ответить
P.S. Але якщо переходити на заміну третини парламенту то це не зараз, коли цей парламент і так просрочений, велика частина виборців не буде приймати участі в виборах. Тільки після повної стабілізації і витіснення цієї монобільшості. Якщо б була за один раз заміна третини, то монобільшості за один раз не було б.
показать весь комментарий
12.12.2025 10:55 Ответить
Ще P.S. Як я сказав в попередньому: "Якщо б була за один раз заміна третини, то монобільшості за один раз (перербрання третини) не було б".

А таких як зелені і за три рази (при яких переобрання всіх) монобільшості не відбулось би.
На одній третині виборці б побачили, що помилились і далі таких би далі не обирали. А третина не змогла б захопити владу в проводити антинародні закони.
показать весь комментарий
12.12.2025 15:37 Ответить
Хана цьому зеленому виродку буде тоді коли він буде висіти на гіляці.....
показать весь комментарий
11.12.2025 14:10 Ответить
Перша п'ятірка: зєля, Залужний (який поки і не думає балотуватись, і якого не допустять, навіть якщо надумає), позаду з великим відривом - буданга, Порошенко і трохи нижче за ним - Усік.
І хтось ще сподівається, що вибори - це саме те, що врятує країну.
Це ще ми не знаємо, за кого проголосують оті 23.6%, яким важко сказати або відмовились говорити (і кількість яких зросла).
показать весь комментарий
11.12.2025 14:29 Ответить
🤣
показать весь комментарий
12.12.2025 01:59 Ответить
Залужного можуть не допустити до виборів. Наприклад заарештувати по придуманій причині. А заарештований не може балотуватись. А після виборів відпустять.

Необхідний резервний список кандидатів однодумців - людей сім.
Якщо Залужного не допустять, чи він сам не захоче йти, то він порекомендує народу голосувати за когось із них конкретно. Ясно, що не із тих хто вже зараз має високий антирейтинг.
Хоча народ повинен не допустити недопуск і вийти з протестом.
показать весь комментарий
11.12.2025 15:40 Ответить
Пропоную поставити на перші місця у цих рейтингах партії Галущенка, Гринчук, Крупи, Міндіча, Коломойського та інших видатних постатей нашої епохи!
показать весь комментарий
11.12.2025 15:50 Ответить
трагедія українського народу в тому, що він завжди шукає "нових обличчь" (Президента, Раду)
в той час як "сірі кардинали" нікуди не зникають - там всі "старі обличчя"

вони просто підсовують нових фронтменів

"переобирати" треба коломойського, мєдвєдчюка, новінского, дєркача, пінчюка, льовочкіна і решту, які досі смикають за мотузочки

2/3 силовиків України працюють на цих кардиналів і на свою кишеню, а не на Україну

без усунення цих проблем ніякі вибори нічого не змінять
показать весь комментарий
11.12.2025 15:57 Ответить
Народу вже зараз локшину на вуха вішають. ЯКІ ПАРТІЇ В УСИКА,,БІЛЕЦЬКОГО,БУДАНОВА??? Що ви верзете і ліпите горбатого.?
показать весь комментарий
11.12.2025 17:12 Ответить
Кандидат в прези мусить представити свою команду, тобто тих, хто очолить напрямки...і программу конкретную, інструменти, механізми, цифірь, терміни... а не просто за все добре проти всього поганого.
показать весь комментарий
11.12.2025 19:19 Ответить
Эта неразделенная любовь нашего инфантильного населения к Залужному откровенно пугает. (вспоминается, как в своё время вернулась в Украину Савченко, из которой народ немедля принялся лепить мессию).

В моих глазах Залужный несет немалую долю ответственности за провал начала войны, когда на крымском перешейке многотысячную российскую группировку встречали четыреста несчастных солдат и одинокий БТР. (Залужный на тот момент был главкомом уже полгода, а план российской агрессии был опубликован в газетах еще осенью). Ну и, как уже отмечали, неизвестно ни о какой команде, с которой он мог бы пойти на выборы, ни о его управленческих способностях как гражданского администратора, ни просто о желании куда-то баллотироваться. В общем, полная свобода помечтать об (очередном) честном парне, который уж точно придёт и всё исправит.
показать весь комментарий
11.12.2025 17:30 Ответить
За таке відповідальність несе тільки верховний главком.
показать весь комментарий
12.12.2025 11:02 Ответить
"неизвестно ни о какой команде, с которой он мог бы пойти на выборы, ни о его управленческих способностях".

Так що ви пропонуєте? Кого в президенти? Те що ви пишете без пропозиції достойної заміни є деструктивне. Але ж запропонувати треба тільки людину без великого антирейтингу.
Якщо Залужний збирається балотуватись, то програма в нього вже є. І тоді й список кого він буде брати в команду теж є. Залишиться запропонувати і явна більшість згодяться.
А тоді виборці вислухають.
А якщо не буде йти, то я думаю, що когось запропонує замість себе.
показать весь комментарий
12.12.2025 11:32 Ответить
І управлінські здібності теж є оскільки він був головнокомандувачем.
показать весь комментарий
12.12.2025 11:47 Ответить
Якщо завтра вибори? Як повинна діяти влада

https://www.obozrevatel.com/ukr/politics-news/yakscho-zavtra-vibori-yak-povinna-diyati-vlada.htm
показать весь комментарий
11.12.2025 17:42 Ответить
Абсолютно не вірю в цей список кандидатів, він проЗелений аж крапає. Давайте реалістично: де кандидат від Москви? Він буде 100% і це буде один з найнебезпечніших кандидатів. Скоріш за все у Москви з'явиться чимала кількість розуму і вони не зроблять ставку на когось із старої гвардії, хто точно пролетить.

По друге не бачу опозиції, хто б міг представляти інтереси 6000000 людей з неоновленими данними + 400 тис ЗСЧ + їх сім'ї + сім мільйонів емігрантів. Всі ці люди м'яко кажучі не в захваті від Зеленського чи навіть Залужного. А це вже половина країни.
показать весь комментарий
11.12.2025 18:02 Ответить
буде , обовязково буде , .. і звати його Мураєв , і він " вистрілить " не в холосту , і набере немало...
показать весь комментарий
11.12.2025 18:30 Ответить
Навряд чи Мураєв, я ж кажу ніхто зі старої гвардії. Ні, це буде хтось з наявних, доволі проукраїнський, жодних георгіївських стрічок. Просто більш договороздатний.
показать весь комментарий
11.12.2025 22:05 Ответить
мураєв - а хто це?
показать весь комментарий
11.12.2025 19:16 Ответить
чурка
показать весь комментарий
11.12.2025 23:04 Ответить
що це за чувак ніколов? хто він,що він,звідки взявся? черговий пустопорожній балакун чи вже найнятий кимсь базікало?чи не занадто багато уваги у вас до цього пустишки,друзі?
показать весь комментарий
11.12.2025 19:23 Ответить
Ця інфографіка вже як півроку публікується після того, як всі почали інтенсивно говорити про вибори. Вона ніяк не відображає останній корупційний скандал у самій верхівці влади.

Матросдепутат Железняк вже повідомив, що через скандал рейтинг Зеленського впав на 20% з цих значень, що на графіках. Якщо він знов зріс, то це каже лише про неймовірну популярність Зеленського, а не про його програш

До того ж, шановний борець з корупцією, усі соціологічні опитування носять характер навіювання. В психології є величезна кількість досліджень, як формулювання питань впливають на рішення, переконання. А тривала публікація цього всього це неприховане і зухвале нав'язування саме такої картини політичної боротьби)

Якщо людям так зухвало нав'язують сорти гівна, то дуже багато буде противсіхів, тобто сама політика у нас неадекватна і у стані скасування перебуває, і ви вже як борець з корупцією, щоб подолав її і пішов коментувати політику, тільки все це підтверджуєте)
показать весь комментарий
11.12.2025 19:33 Ответить
Дичина якась
показать весь комментарий
11.12.2025 20:56 Ответить
Мураєв - це колаборант, це точно, тому рашка може поставити на нього
показать весь комментарий
11.12.2025 21:14 Ответить
Зеленського можуть не допустити до виборів.
показать весь комментарий
11.12.2025 23:02 Ответить
І судячи в який базар вже все перетворюється, паРаші навіть зусилля застосовувати не прийдеться. І буде у мудрого нарІду новий генерал-губернатор ЗА з прихвостнями на кшталт ніКолова та шабунькіна, і щебетати вони вже будуть не солов'їною, а собачею....
показать весь комментарий
12.12.2025 02:07 Ответить
Сушіть сухарі та катайте тушонку...із огляду на песпективи буде весело
показать весь комментарий
12.12.2025 09:13 Ответить
Мені цікаво, з чого було проведене це ідіотське опитування? Таке враження, що у нас владу вибирають, якщо хоч раз побачив по телевізору- все в президенти. А чи здатна людина до цього чи вистачить ій досвіду та розуміння- не важливо мабуть. Це психічна хвороба мабуть. Яку програму представляє кандидат, хто піде до влади- народу не важливо. Тому і президента вибирали- по фільму, а Слуг- хер поймеш чому. Тому що Зе так сказав, що " класних пацанів туди набрав". Ну ми всі побачили цей треш зі зброду який опинився в більшості в Раді.
Тому якщо зеленський ще трошки при здоровому глузді- про вибори нехай і не мріє! А складе з себе повноваження та передасть владу Верховній Раді, а саме Уряду Національної Єдності , який сформують з притомних в Раді. (Стефанчук- не варіант) Та почнуть витягувати країну з того лайна, в яке нас Трамп намагається втягнути цим " мирним планом ", а по суті підсунути капітуляцію безо всяких гарантій. Все що трамп називає " гарантіями" - це все не варто і паперу, на якому вони написані. Це бредові ідеї діда з деменцією які повністю протирічать всім правовим нормам в світі.
показать весь комментарий
12.12.2025 11:31 Ответить
Москва триматиметься за свого намісника Зєлупу до останнього, він вправно винищує українців, щоби заселити нашу країну бурятами, де й далі буде катом-орендатором.

На виборах перетворені на рабисьок українці проголосують за кого скаже начальство, тобто зап Зєлупу. Перемога буде в першому турі - 99%, бо на мєсо бажаючих нема.
показать весь комментарий
12.12.2025 12:02 Ответить
Невірю ні одному слову в цьому рейтенгу закинули для лохів як будуть реагувати перші пять по списку принаймі керувати державою повний нуль . Тільки досвічений політик економіст дипломат з досвідом керування може очолити державу ТАМ Є ТІЛЬКИ ОДНА ЛЮДИНА в цьому списку............
показать весь комментарий
13.12.2025 21:39 Ответить