9913 посетителей онлайн
6 516 59
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Україна здатна виграти цю війну

зсу

Україна може виграти цю війну. Періодично ми нагадуємо про це собі і усьому світу. От сьогодні знову.

Дуже важливо про це пам’ятати, що насправді ми з приголомшливим рахунком перевершуємо росіян у винахідливості і креативності. Проявляється це і у тактиці, оперативному мистецтві, і у технологіях.

Ми успішно здійснюємо стрімкі наступальні операції, а росіяни — ні. Ми раптовими і вивіреними ударами відбивали Харківщину, Херсон, зайшли на Курщину, от нещодавно відкинули ворога коло Куп’янську. Натомість у росіян наступ — це примітивне видавлювання нас масою, трупами.

Ми більш винахідливі у техніці. Ми перші були у запровадженні малих дронів для розвідки, ФПВ — для нанесення ударів, морських безекіпажних катерів — для знищення флоту противника, агродронів — для бомбових ударів.

Так, росіяни системніші, краще масштабуються. Бо у них на війну працює їх вся держава, місцева і федеральна влади, олігархи і корупціонери. У нас — повною мірою не включена жодна з цих категорій. У нас справа захисту Батьківщини — це клопіт війська.

І все ж ми тримаємося.

І ось, це, здається, ми використали потужні підводні дрони. Знову немає аналогів цій операції, знову вперше в світі!

Щоб ще раз підкреслити своє панування над росіянами на Чорному морі. Щоб ще раз нагадати собі й усім, що ми можемо виграти цю війну.

***

Росіяни застосовують найпримітивніші підходи. Вони лізуть вперед, використовуючи людей як біопаливо. Вони щодня запускають ракети і дрони в нашу енергетику, без якогось ефекту для війни. У них дуже мало результатів, зате це все відбуваються щодня і працює як гіпноз. Вони гіпнотизують себе і світ біроботами і шахедами — у гіпнозі, схоже, важлива не якість, а кількість, тривалість.

Будь-який свідомий реалій війни спостерігач розуміє, що усі територіальні успіхи росіян вартують дуже мало. Що ми здатні перекреслити своїми наступальними операціями. Що тиск на наш тил ми здатні збалансувати ударами по російській військовій та енергетичній інфраструктурах.

***

Нам залишилося лиш одна річ. Ми маємо винайти комплекс технологій і тактик, щоб зупинити російський піхотний штурм.

І тоді ми переможемо. Коли росіяни перестануть іти вперед, коли зупиняться, вони втратять віру, і їх імперська перенапружена машина посиплеться. Бунт Пригожина колись розкрив (але не використав) секрет: Росія порожня і слабка всередині.

Україна здатна виграти цю війну.

Топ комментарии
+23
автор ніколи не був в піхоті, тому і оптиміст
показать весь комментарий
15.12.2025 21:26 Ответить
+18
Тільки в рожевих мріях рожевих поні. Подивіться на владу, подивіться на держаппарат, на керівництво ЗСУ в особі Сирського, на Верх. Головкома у вигляді інфантила-клоуна-ухилянта, а вже потім розмірковуйте за перемогу. Зі слів "зелена дупа" слово "перемога" не складається ніяк.
показать весь комментарий
15.12.2025 21:46 Ответить
+17
Нам залишилося лиш одна річ. Ми маємо винайти комплекс технологій і тактик, щоб зупинити російський піхотний штурм.

Як же в цих "блогерів" все просто... Згадався "офіс простих рішень".
показать весь комментарий
15.12.2025 23:41 Ответить
Комментировать
Сортировать:
автор ніколи не був в піхоті, тому і оптиміст
показать весь комментарий
15.12.2025 21:26 Ответить
Я прочитав пару речень і зрозумів, що автор фантазер з паралельного всесвіту.
показать весь комментарий
15.12.2025 23:07 Ответить
Як би не зелена мразота то вже давно кацапам буб би кінець але коли у владі антиукраїнці то що ви хочете
показать весь комментарий
15.12.2025 21:26 Ответить
То які твої ідеї пропозиції? Поки війна, зелені будуть при владі. Що робити?
показать весь комментарий
16.12.2025 06:39 Ответить
Поліцію вже розбронювали на 90% разом із держслужбовцями? Саме ця категорія має найбільшу мотивацію і готувалися майже 4роки до того щоб перемогти чи не так?
показать весь комментарий
15.12.2025 21:32 Ответить
Їх приберігають для параду у Севасі
показать весь комментарий
15.12.2025 21:44 Ответить
Слава Ігореві Луценку, справжньому воїну і справжньому героєві!
показать весь комментарий
15.12.2025 21:33 Ответить
Удачі йому у штурмі окопів та споруд з орками. Щоб автомат не заклинило і ворожий дрон промахнувся.
показать весь комментарий
15.12.2025 23:24 Ответить
Не під керівництвом банди Зеленського.
показать весь комментарий
15.12.2025 21:41 Ответить
Ще трохи.... 2-3 пуски, 2-3 тижні, 2-3 місяці, ну 2-3 роки це точно... Чи ні.
показать весь комментарий
15.12.2025 21:44 Ответить
Тільки в рожевих мріях рожевих поні. Подивіться на владу, подивіться на держаппарат, на керівництво ЗСУ в особі Сирського, на Верх. Головкома у вигляді інфантила-клоуна-ухилянта, а вже потім розмірковуйте за перемогу. Зі слів "зелена дупа" слово "перемога" не складається ніяк.
показать весь комментарий
15.12.2025 21:46 Ответить
Браво!!!!
показать весь комментарий
15.12.2025 21:54 Ответить
Може, коли будуть воювати боєздатні. Силовики, офіцери, молоді відставники, охоронці продовжують сидіти в тилу, а хапають хворих людей.
От навіть в ЗСУ в кожній бригаді відділ комунікацій і начальники цього відділу. Навіщо? Не кажучи вже про тилові бригади, де зібрались всі рембо.
показать весь комментарий
15.12.2025 22:38 Ответить
Он на правді хтось писав, в тилових частинах рембо, а у нього в бойовому підрозділі косі і криві, яких схопили ТЦКшники.
показать весь комментарий
16.12.2025 00:11 Ответить
Нам залишилося лиш одна річ. Ми маємо винайти комплекс технологій і тактик, щоб зупинити російський піхотний штурм.

Як же в цих "блогерів" все просто... Згадався "офіс простих рішень".
показать весь комментарий
15.12.2025 23:41 Ответить
"Щоб почати перемагати треба одна проста річ: перестати програвати"
показать весь комментарий
16.12.2025 00:16 Ответить
Пан Луценко мабуть переплутав кнопки .Скоріше за все подавав свою роботу на конкурс коротких фантастичних оповідань - а випадково закинув на цензор.

Звичайно - це можна було б звести до іронії - і пропустити цей текст повз ,якби не одне але -

ЧЕРЕЗ КОСМІЧНУ ПРИДУР ОТАКИХ ЛУЦЕНКІВ - УКРАЇНА ЩОДНЯ ВТРАЧАЄ СОТНІ ЛЮДЕЙ.

Чи пропонує таваріщ Луценко ,якийсь конкретний ПОКРОКОВИЙ РЕАЛІСТИЧНИЙ ПЛАН З ЦИФРАМИ ТА РОЗРАХУНКАМИ?

Ні він в стилі раннього арєстовича пропонує ,що діло за малим :

Нам залишилося лиш одна річ. Ми маємо винайти комплекс технологій і тактик, щоб зупинити російський піхотний штурм. Джерело: https://censor.net/ua/b3590640

Не розгромити армію ворога ;
Не взяти Донбас і Крим ;
Не взяти москву
просто зупинити російський штурм ...

А з чого луценко взяв Що навіть якщо це придумають що на цьому війна зупиниться ? Що перестануть щодоби летіти в України тисячі ракет ,дронів ,кабів ?

Вся проблема космонавта Луценка ,як інших космонавтів - що він далеко від нуля. Не отримав жодної подряпини за час війни - і саме тому я згадую які слова написав луценко кілька років тому - "Я МОЖУ ВОЮВАТИ ВІЧНО "

Я не проти щоб пан Луценко довів мені ,що я не правий . Але для цього пану Луценко потрібно зробити одну річ - ПОПІЗДУВАТИ поїхати на самий нуль - і там воювати до самої перемоги - доки ми не винайдемо вундервафлю яка переможе москву . І хай забере з собою туди ж всіх незламних патріотів - які чомусь за чотири роки так і не потрапили туди на нуль...
показать весь комментарий
15.12.2025 23:42 Ответить
Дякую.
показать весь комментарий
15.12.2025 23:45 Ответить
Україна воює , а в тилу Мальчиші-Плохиші- Штундери думають за скільки банок варення і ящиків печеня її продати Пуйлу. Вичислити падлу і вперед, копати окопи на передову.
показать весь комментарий
16.12.2025 02:33 Ответить
А ви давно воюєте чи ви не вважаєте себе Україною?
показать весь комментарий
16.12.2025 06:40 Ответить
Та то черговий незламний тиловий молдаван - нащадок тих ,хто стояв в заградотрядах - продовжує шлях своїх дідів. На передову ніколи не піде - замість себе шукає "врєдітєлєй і врагов народа" .
Можна спитати,чого такий незламний молдаван до цих пір не розібрався з власним Придністровям - але відповіді не дочекаємось.
показать весь комментарий
16.12.2025 07:46 Ответить
Русскіє нєпабєдіми?
показать весь комментарий
16.12.2025 17:59 Ответить
З одного боку - все так і є.

З іншого - знову брехня замполіта: виявляється, народ винний, а не промосковська банда зєлупи, яка гробить (спочатку демотивуючи) народ і господарство, тому що керована Москвою.

Нє, я розумію, що бовкнувши правду, Луценко одразу залетить на нуль або стане "російських агентом", а він не дурненький. Та може би вже припинював боятися - не Трампові ж вирішувати проблему? Хоча він робить максимум, викручуючи злодійські руки зевилупка на випендалювання цього кровосмока з нашого занапащеного цією потворою і її босом путькою життя. Та й жульківщина - це школа брехні.

Але ще не втрачаю надії щодо Луценка. Мабуть його ще не дотисли бугри так як Касьянова.
показать весь комментарий
16.12.2025 03:17 Ответить
Автор. Зупинення піхотного штурму це майже виключно міни, які уповільнюють просування противника майже до нуля. Особливо розумні, скажімо індукційні, які реагують виключно на конкретну вагу, але не натискні, а які спрацьовують при наближенні, при зміні поля. І щось типу PRB M-409, які майже не детектуються стандартними військовими детекторами. Талановито замасковані, в уламках, гілках, стінах, і так далі. Тисячі таких мін встановлених на шляху ймовірного просування противника, перетворили б штурм на абсолютно самовбивчу ідею.

Противник спокійно шастає по розвалинам, займає їх, хоча мав би там залишатись назавжди. Вимагайте відповідні рішення з промисловості. Ну і збільшення НРК звичайно.
показать весь комментарий
16.12.2025 03:27 Ответить
Чим далі в тил від лінії фронту тим більше віруючих в перемогу. В Німеччині поголовно всі "біженці" віруни і чекатимуть кордонів 91 та пляжів у Криму. Коштом чиїхось життів. А прийти плести сітки -10 людей з кількох тисяч присутніх у місті.
показать весь комментарий
16.12.2025 06:46 Ответить
По перше, автор посту не показав свого бачення "виграшу у війні", що це таке і як воно має виглядати - про це нічого, нуль. Типу догадайтесь самі, залежно від висоти польоту фантазій чи потужності рожевої уяви. Відсутність чіткого визначення перемоги, в яку вірить автор, само по собі знецінює та робить сумнівним весь текст. По друге, росіяни теж здійснюють стрімкий наступ - автор забув чи вдає, що забув, як стрімко вони захопили південь за кілька днів, взявши під контроль Херсон, Мелітополь, Бердянськ. Мабуть, то все вороже іпсо та діпфейк, щоб про нього писати. Ну і показав свою однобокість, коли перераховував більш-менш успішні наступальні операції зсу, але забув про абсолютні провальні - літній контрнаступ 2023, що перетворився у багатомісячну м'ясорубку за Роботине, наступ на Крим, що почався та завершився в Кринках, згадав про те, як зайшли на Курщину, та не сказав, як з неї вийшли, а також цілий ряд дрібніших невдалих наступів. Вся ідея посту зводиться до: мобілізуймо ще більше, а потім наші мудрі хенерали з потужними політиками розберуться, в яких Кринках та якому контрнаступі їх покласти.
показать весь комментарий
16.12.2025 06:57 Ответить
Автор забуває про інфопростір.
росії не обов'язково перемагати на полі бою. Їй достатньо перемогти у мізках.
Що вона й робить щодня. Блискуче та впевнено, всюди.
Наприклад, тут.
Тотальна перемога.
Только одно не понимаю, почему все выше пишут на мове?
Ну разгром же тотальный в умах.
Переходите уже на язык победителей.
показать весь комментарий
16.12.2025 09:28 Ответить
Читали Сунь Цзи ? Раджу . Обмежені і недалекі думають ,що перемога - це всратися і нездатися . Не всратися зараз -і втратити все в майбутньому .

А що писав геніальний Сунь Цзи ? Що той хто знає, коли варто битися ,а коли ні - той переможе .

А ще він писав ,що 100 разів битися і 100 разів перемогти не краще з кращих . Бо краще з кращих перемогти не б'ючись.
Бо геніальні полководці руйнують ідеї та союзи - а посередні - геройські штурмують лінію суровікіна ,фортецю бахмут, курську офензиву фортеці , непідготовлені належним чином.

Але Сунь Цзи в нас немає - в нас є блазні і їх підтанцьовка - яка робить не то ,що потрібно - а те що жадає публіка - красіві відосіки про незламні перемоги,які оплачуються кров'ю солдат
показать весь комментарий
16.12.2025 11:54 Ответить
Ну так, росія готова підписати "мір" на вигідних для нас умовах
Після "мінська", авжеж.
Невже думаєте, що випускники вищої школи КДБ такі недалекі люди?
показать весь комментарий
16.12.2025 13:45 Ответить
Програна битва - це ще не програна війна.

Німеччина після першої світової - підписала капітуаляцію , втратила людей і території , промисловість та техніку. Всю військову зброю віддали - армія була обмежена до 50 тисяч . Через 20 років. - німці розгромили в пух та прах всю Європу . Це не про нацизм - це правильний вектор і грамотну політику .

А якщо лідОри - довбойоби ,яки підтримує дурний народ -дай все нато ,всі гарантії ,всі томагавки з ф16 - все одно все просруть ,розкрадуть і будуть голосити про "потужну незламність" - і будуть заслужено окуповані . Бо для дурнів - треба сильну руку Сраліна -Зеленського - бо самі вони думати не здатні
показать весь комментарий
16.12.2025 13:54 Ответить
Якщо ви вважаєте, що русня задовільниться Донбасом, нейтральним статусом і мовою-вірою, це питання віри, і сперечатись тут безглуздо.
показать весь комментарий
16.12.2025 13:58 Ответить
Мені чесно до сраки , чим там задовільниться русня. Бо все залежить від нас .

Це як в спорті - якщо ти нормально підготовлений ,виконуєш настанови тренера - виконуєш план на бій - ти якщо не переможеш , то і не програєш . А оце інфантильне - а москалі знов нападуть. Бо якщо ти довбойоб - і перемир'я не використовуєш для того щоб провести реформи і укріпити країну - то ти кончений довбойоб - і на тебе обов'язково треба напасти .
показать весь комментарий
16.12.2025 14:05 Ответить
Розмір росії та її підтримка з боку КНР, Ірану та КНДР теж від нас залежить?
показать весь комментарий
16.12.2025 14:06 Ответить
Ну і якщо ви вже про спорт згадали.
Які шанси у боксера в середній ваговій категорії проти боксера у надважкій вазі, при тому, що надважкий теж тренується?
показать весь комментарий
16.12.2025 14:19 Ответить
В боксі не дуже - а в боях без правил - прекрасні
показать весь комментарий
16.12.2025 14:25 Ответить
Бій без правил - це у надважкого.
А от за середньоваговиком дуже пильно спостерігає ціла команда рефері. Аби ненароком не порушив образ свєтлого добра якимось брудним, але ефективним прийомом.
показать весь комментарий
16.12.2025 14:28 Ответить
А оце ви гарно підмітили . Але при таких умовах - продовжувати бій - це гарантована смерть чи каліцтво легшого бійця
показать весь комментарий
16.12.2025 14:32 Ответить
Надважкий не збирається зупиняти бій.
Лише на умовах, що дадуть віддихатись, відновити сили, додати гайок в рукавички - і нанести останній удар.
Бо надважкий націлений на остаточну перемогу. Іншого результату він не бачить і не прийме.
показать весь комментарий
16.12.2025 14:36 Ответить
Хто не хоче перемир'я не йде на перемовини
показать весь комментарий
16.12.2025 14:37 Ответить
Це не можна назвати перемовинами, бо реальні поступки вимагаються лише від однієї сторони. Іншій - лише бонуси.
показать весь комментарий
16.12.2025 14:42 Ответить
І так, ці "пєрєговори" ініціювала "трєтья сторона". Тому що їй закортіло поставити чергову "галочку" в переліку.
показать весь комментарий
16.12.2025 14:46 Ответить
Твій незламний супутник телемарафону таки зломився, запускай новий. А взагалі навколо одне вороже іпсо, а всі, хто тобі не подобається - його агенти та жертви.
показать весь комментарий
16.12.2025 15:26 Ответить
Ну чего б не накинуть в тему?
Война проиграна, переходи на русский.
показать весь комментарий
16.12.2025 15:32 Ответить
Як зупинити російський піхотний штурм ? Луценку варто особисто поїхати на нуль та на власні очі побачити за рахунок чого ворог просувається. А про це вже сказали і написали тисячі разів: маючи багато кратну перевагу у арті, кабах орки знищують фортифікації, дрони на оптоволокні ріжуть логістику, під вогневим прикриттям малі групи ворога просочуються на українські позиції щоб знищувати вогневі точки і дронарів. А далі без укриттів, логістики та прикриття дронів українські солдати змушені відступати з випаленої землі.
Щоб перемогти Україні потрібно нарощувати виробництво засобів ППО, далекобійні ракети, дрони на оптоволокні, але як показує реальність час на все це було втрачено , а кошти розкрадено. Тому заяви політруків про здатність виграти війну - пропагандистська маніпуляція для підняття бойового духу і мотивації замученого щоденним ракетно-шахедним терором і багатогодинними блекаутами населення.
показать весь комментарий
16.12.2025 10:25 Ответить
Ні. Без мене.
показать весь комментарий
16.12.2025 13:44 Ответить
Правильно. Вам ещё Победу ковать.
показать весь комментарий
16.12.2025 13:46 Ответить
Manufactured Dilemma (у перекладі - штучна дилема) - це психологічний та риторичний прийом, який використовується для маніпуляції та впливу на рішення.

💡 Що це означає?

Нав'язування вибору: Людям пропонують вибір лише між двома варіантами, причому обидва є небажаними, негативними або несуть значні втрати (наприклад, "вибір між поразкою і ще більшою поразкою").

Приховування альтернатив: Справжня мета маніпуляції полягає в тому, щоб приховати третій (або більше) варіант, який міг би бути кращим, конструктивним чи вигіднішим.

Ілюзія неминучості: Створюється враження, що вибір вже зроблено, і залишилося лише обрати менше зло, хоча насправді існують інші можливості.

Переведення уваги: Прийом часто використовується в політиці для переведення уваги з конкретних питань, фактів та відповідальності на емоційну драму, моральність або "високу місію".

***

Простими словами: Це коли вам кажуть "або А, або Б", де і А, і Б погані, але замовчують, що насправді можна зробити В, Г або Д, які можуть вирішити проблему без втрат.
показать весь комментарий
16.12.2025 13:59 Ответить
Умеешь пользоваться ИИ, молодец.
показать весь комментарий
16.12.2025 14:03 Ответить
Дякую, кацапе.
показать весь комментарий
16.12.2025 14:18 Ответить
Дякувать будешь доблестным погранцам, чтобы выпустили, пока не поздно.
показать весь комментарий
16.12.2025 15:33 Ответить
Як випустять, то подякую.
показать весь комментарий
16.12.2025 15:49 Ответить
Не-не-не, сначала дякувать, а потом уже выпустят. Если размер подяки, конечно, удовлетворит.
показать весь комментарий
16.12.2025 15:53 Ответить
Значить - не випустять.
показать весь комментарий
16.12.2025 16:00 Ответить
Тогда - ковать Победу.
показать весь комментарий
16.12.2025 16:01 Ответить
НІ-ЗА-ЩО.
показать весь комментарий
16.12.2025 16:07 Ответить
Это военкому скажешь.
показать весь комментарий
16.12.2025 16:08 Ответить
НЕ СКАЖУ. БО ЧЕКАТИ ЙОГО НЕ БУДУ.
показать весь комментарий
16.12.2025 17:46 Ответить
Як розцінювати даний текст? Як спробу інформаційно розігріти/обробити/розкачати суспільство до нового контрнаступу, який тепер уже називається "стрімкий", а не "потужний"? Але назад фарш не прокрутиш, двічі в одна річку не ввійдеш - і повернути суспільство у стан перед наступом 2023 не вийде, як не тужся. Чи як односторонню медаль, де зображена лише успіхи і змовчано про невдачі та провали так, наче їх і не було? Але спроби прокручувати фарш у зворотньому напрямку будуть, безсумнівно. Партія війни активно працює на м'ясорубках.
показать весь комментарий
16.12.2025 15:24 Ответить