13265 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Зніміть рожеві окуляри

Зніміть рожеві окуляри

Я ніколи не був великим прихильником Віталія Кличка, однак сьогодні він єдиний, хто сказав вам жорстку правду.

Війна триватиме довго, і деякі з вірогідних сценаріїв розвитку подій полягають у неминучості вимушеної міграції жителів з міст - хоча б навіть заради того, щоб не бути кучною ціллю для ракет і шахедів.

Перші дні повномасштабки добряче були налякали наше суспільство. Однак ЗСУ перевиконали план і суспільство розслабилося. Життя пішло як раніше. Хоч і з деякими незручностями, але терпіти можна.

Усі звикли вважати, що тягар і страх війни ляжуть виключно на військових та їхні сім'ї, а усі інші житимуть на розслабончику. Аж тут війна несподівано так постукала в двері і нагадала про себе. І одразу почався лемент, голосіння і скрежет зубовний.

Панове, зніміть свої рожеві окуляри. Дві доби без світла - це справді дуже неприємно, незручно і важко. За деяких обставин навіть небезпечно. Але це, повірте, дуже далеко від тих втрат, що зазвичай супроводжують суспільство в таких мамштабних війнах.

По великому рахунку, наше суспільство цієї зими почало періодично жити так, як вже чотири роки 24/7 живуть Сили оборони, в побутовому сенсі.

На жаль, притомнішої історії для нас не було придумано - доводиться жити ту, від якої верне.

Тому беріть себе в руки і відставити паніку. Ми все одно переможемо, але ніхто не обіцяв, що це буде легко.

Топ комментарии
+24
І знову надгробні промови. І знову від дружин білецького!
Типу: робить все, як мріє *****!
Не смійтеся! Ходіть у чорному зі стражданням на лиці. Залиште все, біжить Не обертаючись! У всьому винні гандони цивільні, розслабилися!
Хоч слово про зелених мразот? Про мародерство? Про саботаж?
І традиційне залякування, війна навічно, бо зсу 24/7.
показать весь комментарий
23.01.2026 14:14 Ответить
+19
Прикольний ваєнний , стібеться з людей які замерзають в домівках без світла і опалення бо зелені підари розікрали гроші на захист енергетики і когенерацію .Краще було б Бику не ******* а добре робить свою роботу на будівництві фортифікацій .
показать весь комментарий
23.01.2026 16:53 Ответить
+18
Збулась мєчта політрука - суспільство в умовах окопу. Пригадую ще одного, який бажав прильотів російських ракет в тилові міста, бо йому здалось, що там про війну забули. Напевно, він зараз скаче від радощів у своїй телестудії.
А тут ще й історичний фултонівський пост заслуженої журналістеси України Мосійчук, яка оголосила про створення племені. Потужно запрошуємо в кам'яний вік!
показать весь комментарий
23.01.2026 15:00 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
наше суспільство цієї зими почало періодично жити так, як вже чотири роки 24/7 живуть Сили оборони, в побутовому сенсі.
Та ладно. Холодна квартира без води і крижана "нора" без взагалі всього - це принципово різні речі.
показать весь комментарий
23.01.2026 14:06 Ответить
Згоден з автором на всі 100%. Тільки такий стресс може привести до тями не тільки суспільство, а і владу...
показать весь комментарий
23.01.2026 14:12 Ответить
"Аж тут війна несподівано так постукала в двері і нагадала про себе. І одразу почався лемент, голосіння і скрежет зубовний" - автор, зловтішається? Як це знайомо: згорів сарай - гори і хата - дорога в нікуди. Щодо Кличка, то він просто бореться за владу як може - саботуючи виконання своїх обов'язків мера і спихуючи свої про'оби на інших. А війна, якщо не закінчиться до виборів у парламент США (листопад 26-го), то дійсно буде ще довго тривати.
показать весь комментарий
23.01.2026 14:14 Ответить
І знову надгробні промови. І знову від дружин білецького!
Типу: робить все, як мріє *****!
Не смійтеся! Ходіть у чорному зі стражданням на лиці. Залиште все, біжить Не обертаючись! У всьому винні гандони цивільні, розслабилися!
Хоч слово про зелених мразот? Про мародерство? Про саботаж?
І традиційне залякування, війна навічно, бо зсу 24/7.
показать весь комментарий
23.01.2026 14:14 Ответить
Так, принципово різні речі. Але в норі і під необхідністю вижити воно трохи швидше доходить реальний стан речей.
показать весь комментарий
23.01.2026 14:14 Ответить
Підписуюсь під кожним словом автора. Так і є, він абсолютно правий.
показать весь комментарий
23.01.2026 14:25 Ответить
Ні, треба казати, що все добре, всі молодці.
У нас немає достатньо викопних ресурсів на забезпечення таких розмов.
показать весь комментарий
23.01.2026 14:28 Ответить
Так зелені мразоти якраз і шикають на Кличка зоб він не "лякав" населення виїздом з-за меж міста.
Зелені гниди розуміють що їх лохторат - це ухилєси і їх родини які не хочуть правду як би вони не ******* зворотнє - а хочуть чути з дивину про перемоги в форматі дебіломарафону 24/7
показать весь комментарий
23.01.2026 14:40 Ответить
Ви там акуратніше з словами "реальний стан речей".
Він для різних людей ну дуже різний.
У декого тут в коментарях вже немає ані України, ані українців.
показать весь комментарий
23.01.2026 14:43 Ответить
Такий стрес призведе лише до збільшення кількості готових іти на поступки як серед суспільства, так і серед владних груп.
показать весь комментарий
23.01.2026 14:52 Ответить
Збулась мєчта політрука - суспільство в умовах окопу. Пригадую ще одного, який бажав прильотів російських ракет в тилові міста, бо йому здалось, що там про війну забули. Напевно, він зараз скаче від радощів у своїй телестудії.
А тут ще й історичний фултонівський пост заслуженої журналістеси України Мосійчук, яка оголосила про створення племені. Потужно запрошуємо в кам'яний вік!
показать весь комментарий
23.01.2026 15:00 Ответить
Нащо ці вічні страждання потрібні пересічній людині? Заради чого?
показать весь комментарий
23.01.2026 15:12 Ответить
Маячня божевільного фанатика - то не є Святе Писання!

Вчора в Давосі один божевільний обіцяв, що Україна буде топити мацковитські кораблі біля Гренландії , коли ракети-шахеди добивають енергетику Неньки і збити їх це божевільний не може, а тепер ще один "слуга вічної війни" по-факту ********** адекватних батьків вивозити дітей з країни і молодь тікати туди, де немає таких кровожерливих бардів-фанатиків.

Але в мене питання до адміністраторів сайту - навіщо розміщувати такі кровожерливі та некрофільні пости на Цензорі? Бо ж затягування війни то і є План Путіна для досягнення перемоги в цій війні на виснаження , особливо - Демографічної Перемоги?!
показать весь комментарий
23.01.2026 15:31 Ответить
Не треба взагалі базікати про будь що! Просто виконувати свою роботу!
Тим більше військовому гавкати на цивільних!
Чи дуже свербить у сраці, щось треба написати?
То нехай бард поет пішить вірші та пісні!
показать весь комментарий
23.01.2026 15:52 Ответить
Скажу ужасное !
Но в том ,что происходит - есть и некая справедливость
Теперь наконец война стала войной для всех
А то ведь как хорошо война проходила !!!!!
Кто- то там воюет
В холоде, в голоде
Теряет ноги,руки ,иногда жизнь
А Киев - живет себе почти припеваючи ,словно войны и нет
По Киеву рассекает такое количество авто !
А я то одним волонтерам ,то другим кидаю гривны на пикап
Вот когда британцы воевали с Гитлером
То у них ЛОРДЫ воевали
А уж рассекать по Лондону на крутой тачке не стал бы никто - это 100%
Эти тачки лондонцы точно отдали бы своей, британской армии
Кстати, в Лондоне во время войны практически не было отопления ,были проблемы со светом и водой
А последствия прилетов немецких бомб лондонцы расчищали всем миром
Но британцы выдержали . И победили.
Может, британцы сделаны из какого- то другого материала?
Или им просто повезло - у них ведь был ЧЕРЧИЛЛЬ
А нам не повезло, у нас - НЕРОН ....
Так ведь это британцы выбрали Черчилля
А украинцы выбрали - НЕРОНА ,но при этом хотят
Чтобы жизнь была как при Черчилле
А так не бывает.......
показать весь комментарий
23.01.2026 15:53 Ответить
Віщати має право лише тєлємарафєт.
показать весь комментарий
23.01.2026 15:54 Ответить
От для зажертого совдепівського паркетного генерала "реальний стан речей" зовсім відрізняється від звичайного солдата на нулі, це ви мали на увазі?
показать весь комментарий
23.01.2026 15:55 Ответить
Опять же, кухня полєвая
Тобі не придана в тилу:
Посіяв карточки в трамває -
Сідай к заочному столу!
А ще в тилу не отримують 100 тис на місяць. В іншому, дуже цікавий гештальт Автор порушив. От на фронті є перша лінія (той самий сумнозвісний "ноль"), є другий ешелон, є тилові якісь підрозділи, що подекуди далеко від ноля. То в який ешелон ви б умовно записали київську бабцю, якій в хату прилетіло? Як не кожному солдату за всю війну прилітає. І ще, автор такий вес турбопатріот, а цітує орківську вісілу пісєньку, щось таке, наче куравльов співав у якійсь стрічці: "счастье вдруг пастучіцца в двєрь".
показать весь комментарий
23.01.2026 15:57 Ответить
Та який воно військовий? Звичайний провладний політрук, тому якраз і виконує свою пропагандонську роботу. А то ж якщо не буде справлятися, то й дійсно воювати можуть відправити.
показать весь комментарий
23.01.2026 15:58 Ответить
Я мав на увазі коментар Іваніва вище.
показать весь комментарий
23.01.2026 15:59 Ответить
Притомному військовому українцю, з чесним убд, з пораненнями, в голову не прийде сиранути, що цивільні, це ****** розслаблені ухилянти!!!
І що треба цивільним валити як подалі!
Так, кордони закриті, але багато хто добровільно залишився, і це його, мій, моєї сім'ї вибір!!!
показать весь комментарий
23.01.2026 16:00 Ответить
Стерненку кидала?
Притулі?
показать весь комментарий
23.01.2026 16:02 Ответить
А якщо прийде, то він одразу переходить до категорії "зєлєних політруков".
показать весь комментарий
23.01.2026 16:03 Ответить
Якби у нас почистили ЗСУ вчасно від паркетного совдепівського клептоманського генералітету, то справи були б кращі, особливо з ППО. Бо звідти навчених досвідчених бійців відправляють в штурмовики, а блатних рукожопих мажорів залишають бухати під час повітряної тривоги! Так що від тих гнид, про які писав Петлюра, треба спочатку чистити армію, хоч це і нелегко, бо гниди злопам'ятні і мстиві.
показать весь комментарий
23.01.2026 16:03 Ответить
Тобі нагадати, як зелені утирки готувалися до вторгнення?
показать весь комментарий
23.01.2026 16:04 Ответить
Замість вирішувати проблему, тут багато бажаючих перекласти на когось провину. Так, але! Обрання Трампа - наслідок public ignorance, про що попереджав Збігнєв Бжезігський ще у 2013-у. Причина обрання Зеленського така ж. Бо 27%, які тут кидають грязь на 73%, це ті, які бачили загрози, але не зуміли протидіяти (себе сюди ж відношу, сподіваюсь Порошенко теж погодиться). Потрібне почуття відповідального громадянства. Або ж мовчати
показать весь комментарий
23.01.2026 16:27 Ответить
Ми все одно переможемо, але ніхто не обіцяв, що це буде легко. Джерело: https://censor.net/ua/b3596919

Головне не питайте незламного переможника ЯК?

Не питайте про реальний план дій , про ресурси , про мотивацію...

Пан незламний переможник - він же фахівець по переможним гаслам , а не по втіленню слів в реальність .
показать весь комментарий
23.01.2026 16:28 Ответить
От як все просто - виїжджайте з міст )) а - куди ?? Куди переїхати мільйонам жителів міст , де сховатися ?? В села ? Так села не гумові , там і так переселенців повно . Вони не зможуть прийняти ще - мільйони . І світла в селах так само немає - по дві - три доби . А робота , як бути з нею ? Їздити кожен день - із села в місто , і назад ?
Мрія ***** якраз і полягає в тому щоб вигнати місцеве населення з міст , щоб містяни повтікали світ за очі , кинули житло , роботу і все інше ,, щоб у містах стався колапс - в усіх сферах життя і вони перетворилися на мертві міста . Кацапи цю мету відкрито озвучують .
А тепер - тікати з міст пропонують ще й наші військові .пц .
показать весь комментарий
23.01.2026 16:29 Ответить
За все это время можно было уже десять раз адаптироваться - отмазка, они неожиданно напали не катит уже с лета 2022 года.
показать весь комментарий
23.01.2026 16:40 Ответить
Прикольний ваєнний , стібеться з людей які замерзають в домівках без світла і опалення бо зелені підари розікрали гроші на захист енергетики і когенерацію .Краще було б Бику не ******* а добре робить свою роботу на будівництві фортифікацій .
показать весь комментарий
23.01.2026 16:53 Ответить
Это тогдашние британцы многое выдержали. А нынешние уже и десятой части тех ужасов не выдержат. Другое время настало. То что сейчас выдерживают украинцы, едва ли выдержит хоть кто-то из т.н. Западной Цивилизации.
показать весь комментарий
23.01.2026 17:25 Ответить
Насчет британцев не знаю
Они в любой сложный для своей страны час
Всегда проявляли свой британский характер
Смею вам напомнить - мы тоже готовились не к войне
А к шашлыкам
И ,кстати, именно британцы и американцы предупреждали нас
Не расслабляться
И ,кстати, именно британская внешняя разведка еще в 2020 году
Предоставила президенту Зеленскому
Материалы о том,что Ермак - агент ФСБ
Так что не будем плохо о британцах
Когда сами обосрались
показать весь комментарий
23.01.2026 17:36 Ответить
Я очень люблю британцев. Особенно британское фентези и вечерний чай.
показать весь комментарий
23.01.2026 17:39 Ответить
А я обожаю английские детективные сериалы
Оскара Уайльда
Пиво
А вот с чаем не срослось
Я кофеман....
показать весь комментарий
23.01.2026 17:43 Ответить
Конан-Дойль наше всё)
У Уайльда почти ничего интересного не нашел, кроме Портрета Дориана Грея, одни стихи.
показать весь комментарий
23.01.2026 17:55 Ответить
Так ми й воюємо так само: "Я за, але хай хтось." От воно й приносить відповідні результати.
показать весь комментарий
23.01.2026 17:59 Ответить
Чи багато батьків залишать своїх дітей в країні, яка збирається воювати з більш сильнішим ворогом ще десятиріччями? Я думаю в нас молоді до 18 років взагалі скоро не залишиться.
показать весь комментарий
23.01.2026 18:02 Ответить
Наш президент - і Нерон (артист), і Чемберлен (шашличник)!
Боневтік, Бонездав, Бонезнав ( Баканов, Міндіч...) - Ю. Луценко,
показать весь комментарий
23.01.2026 18:17 Ответить
Я автора щиро поважаю.
Але порадив би йому також зняти рожеві окуляри.
З такими керманичами як боневтік і його мародерський кагал про перемогу годі і мріяти.
показать весь комментарий
23.01.2026 18:18 Ответить
У британцев очень сильная современная проза
Потрясающая
Ее практически в Украине не знают
показать весь комментарий
23.01.2026 18:18 Ответить
Я как раз слушаю пана Луценко на Ютюбе
Очень яркая личность
показать весь комментарий
23.01.2026 18:19 Ответить
Да, ещё должно пройти какое-то время для полной интеграции нашего сознания в творческое пространство Запада. Вечер без света - это как раз возможность что-нибудь почитать.
показать весь комментарий
23.01.2026 18:21 Ответить
Если не читали ЭЛИЗАБЕТ ДЖОРДЖ - рекомендую
Это не хуже Конан- Дойля
Роман ВЕЛИКОЕ ИЗБАВЛЕНИЕ
Гран - при за детективную литературу
Приемию Агаты Кристи получил этот роман
показать весь комментарий
23.01.2026 18:28 Ответить
Варто уточнити, що все ж за перебування в крижаній "норі" держава платить непогані гроші, натомість перебування в холодній квартирі, нехай і тимчасово, призводить до втрати засобів до існування.
показать весь комментарий
23.01.2026 18:56 Ответить
По великому рахунку, наше суспільство цієї зими почало періодично жити так, як вже чотири роки 24/7 живуть Сили оборони, в побутовому сенсі. Джерело: https://censor.net/ua/b3596919

Маленьке уточнення - в Силах оборони за подібне життя платять непогані гроші, забезпечують одягом та харчуванням, а ось звичайний житель Києва змушений виживати, розраховуючи виключно на власні сили та кошти
показать весь комментарий
23.01.2026 19:02 Ответить
де ви переможете ? цей енергетичний террор України придуманий в кремлі а реалізується на Банковій - в тісній звязці з власниками обленерго і ДТЕК що далі гарантіі путіну.а от завтра янелох вискочить і скаже - світло буде і мир і тепло просто потрібно віддати оте та це.і 73 % схвально заревуть.а хто буде проти чогось там то його й не почують.
показать весь комментарий
23.01.2026 19:11 Ответить
Благодарю за наводку, если только это не женский роман
показать весь комментарий
23.01.2026 21:03 Ответить
Не чув від жодного реального військовго ,що сидить на нулі - гасел -" ваюємо да пабєди " . А от від ряжених тиловиків - то через одного -готові вічно воювати. Правда чогось ,коли раптом виникає загроза потрапити ближче до нуля - їхня незламність десь швидко дівається
показать весь комментарий
23.01.2026 21:13 Ответить
@ Незалежне, аварійне енерго-забезпечення

Зважаючи на кризу, що виникла з електропостачанням, гадаю, наведені нижче цифри, будуть корисними для усвідомлення того, скільки було втрачено з 2022 року часу, щоб не допустити те, що відбувається у багатьох містах України та безпосередньо у столиці - Києві.
Відразу хочу зазначити, я наводжу виключно відносні цифри, наближені, але набагато конкретизованіші, ніж, впевнений, ви, колись раніше чули, від офіційних осіб, за останні 4 роки.

У разі відключення електроенергії, для заживлення середньостатистичної 16-ти поверхової будівлі та забезпечення базових потреб мешканців, а саме:
-робота ліфти;
-робота насосних систем;
-підтримка працездатності центрального опалення та міжповерхового кондиціювання,
необхідне резервне живлення від 300 до 500 кВт.
Повторюся, це наближені цифри, оскільки 16-поверхівка може бути з 1-ї секції, 1-2 ліфтові шахти, 2-х секцій, 3-х і навіть 4-х. Але зазначу, що 500 кВт вистачає для забезпечення базових потреб навіть 4-х секційної багатоповерхівки.
Для забезпечення базових потреб мешканців по квартирах, мова вже йде про потужність близько 1 МВт і більше.

На сьогоднішній день середня вартість генератора на 500 кВт - до 4,5 млн. гривень або близько 100 тис. доларів.
У Києві приблизно 14 000 будинків різної поверховості, з яких кілька сотень - це багатоповерхові будівлі 16 і більше 16 поверхів.
Тобто забезпечення незалежною енергією для багатоповерхових будівель 16 і більше поверхів могло коштувати Києву приблизно 50 млн доларів.
Як думаєте, за 4 роки це підйомний план, з урахуванням фінансової та технічної підтримки країн Заходу нашій країні та надання такої продукції часом безплатно, як гуманітарна допомога?

По решті генераторів розрахунок дешевше.
Так, якщо ми говоримо про середньостатистичну 5-поверхову будівлю, то для освітлення під'їздів, забезпечення роботи насосних систем та ліфтів, у пікові моменти, достатньо генератора потужністю 50 - 70 кВт. Повне заживлення квартир потрібен генератор потужністю від 100 до 200 кВт.
Вартість генератора 85 кВт близько 1 млн. гривень або до 25 тис. доларів.

Думаю, з урахуванням всього вищевикладеного кожен може зробити висновок сам щодо того, що в кожному місті, кожному районі, для кожного окремо взятого будинку та ЖК, могли зробити за ці 4 роки як центральна влада, місцеві органи, так, як би це банально не прозвучало, але навіть самі мешканці.
Але чого так і не було зроблено з тих чи інших причин, часом дуже добре нам відомих, здебільше практично на кожному з рівнів виконання.

За вікном 2026 рік. Висновки робитимемо?

Все.
показать весь комментарий
23.01.2026 21:23 Ответить
Зате я чув не раз "***** їх так звані мирні умови".
показать весь комментарий
23.01.2026 22:19 Ответить
А від багатьох моїх ,я вже нічого не почую . І не збираюся ховати решту - через політруків -мародерів ,які 5 рік розповідають з тилів про їхню готовність незламно вічно воювати...
показать весь комментарий
23.01.2026 22:22 Ответить
Розказали б вам місцеві "експерти" за ті "непогані гроші", але новина вже не в топі, та й збивати наратив - не комільфо.
В іншому місті почитаєте про "кріпаків за 20 тисяч, і ті не точно".
показать весь комментарий
23.01.2026 22:23 Ответить
Дивні у вас якісь "реальні військові", всі як один готові за дурно віддати Донбас.
показать весь комментарий
23.01.2026 22:25 Ответить
Скільки людей потрібно покласти за Донбас ? Сто чи двісті тисяч ? Який цінник ? Це мають бути ваші діти ? чи брати ? Чи чиї? Давайте конкретно - ціна питання?
Я вже достатньо поклав свої близьких за Донбас . Але не бачив там родичів жодного чиновника .
Чи Донбас належить бідним ? І вони мають за нього життя своє віддавати ?

Хай тепер Кулєби та Міндічі за Донбас воюють - я не проти .
показать весь комментарий
23.01.2026 22:31 Ответить
Я про військових кажу. Про тих, кого читав і чув. Не чув не від кого, що треба віддати, все одно не втримаємо і тому подібне.
показать весь комментарий
23.01.2026 22:40 Ответить
Я запитую за ціну . Хтось має заплатити за це життям . Перше питання : За ЩО ? і Друге питання : Чиї батьки і діти мають віддати своє життя ?

Ви не задумувалися над тим - чого в нашої влади не має конректного ПЛАНУ І ЦІЛЕЙ в цій війні?

Якщо ти не знаєш ,що ти хочеш і які в тебе цілі - то скільки тобі людей та ресурсів не давай - тобі їх ніколи не вистачить.

Я не збираюся підтримувати і легалізовувати ЦЮ ТОТАЛЬНУ БРЕХНЮ під маскою боротьби за незалежність .
показать весь комментарий
23.01.2026 22:44 Ответить
Спитайте це у "знайомих військових". Це ж вони безпосередньо на "нулі" або близько до нього.
Хоча, я вже знаю їх "відповідь".
показать весь комментарий
23.01.2026 22:46 Ответить
Не має в мене відповіді . Моїй дочці в 2022 в січні виповнилося 18 , в лютому пішла в ЗСУ . На цьому тижні їй 22 . 4 роки в армії без права демобілізації . А тепер як мені пояснити ,чого вона не може демобілізуватися ,має померти за Донбас - а якісь гандони ,як Кулеба не можуть повістку отримати ,або те що її однолітки хлопці можуть спокійно виїхати ?
Чи може моєму брату ,який добровільно мобілізувався в 2023 , а в 2025 сказав своєму синові виїжджати нахєр за кордон?
Ким яз них я маю пожертувати - щоб якийсь зелений гандон-політрук - сказав Донбас ще один рік наш ?
Патріотизм може бути там де є правда і справедливість . Де їх немає - немає ніякого патріотизму та держави . Є банда мародерів які узурпували владу,юзають військових та народ прикриваючись гаслами. І кожен ,хто толерує цю муйню - такий самий співучасник цього злочину .
показать весь комментарий
23.01.2026 22:54 Ответить
От і запитайте у них, чи треба віддавати русні Донбас.
показать весь комментарий
23.01.2026 22:56 Ответить
Краще мати три області чесних та правдивих людей , чим мільйони брехунів з Донбасом та Кримом .
показать весь комментарий
23.01.2026 22:58 Ответить
Ви спочатку запитайте.
показать весь комментарий
23.01.2026 23:00 Ответить
Я знаю їхню відповідь ,яку вони не говорять вголос - і це не патріотичні гасла незламних політруків
показать весь комментарий
23.01.2026 23:02 Ответить
Не важко здогадатись, що там немає патріотичних гасел.
Але відповідь на питання Донбасу так і не прозвучала.
показать весь комментарий
23.01.2026 23:05 Ответить
Це секрет Полішинеля . Якщо це приведе до закінчення війни - то так .

Принцип Манергейма - люди важливіші територій ..
показать весь комментарий
23.01.2026 23:07 Ответить
Точно приведе до закінчення війни?
Чєстноє валдайскоє?
показать весь комментарий
23.01.2026 23:10 Ответить
Тут же ключове питання: віддамо Донбас - а де гарантії, що ***** уміротворітся і далі не піде?
показать весь комментарий
23.01.2026 23:16 Ответить
Позаздрив? Так у чому справа?
показать весь комментарий
23.01.2026 23:18 Ответить
Це можна зробити ,якщо будуть компетенті люди біля керма. Але це складна тема .Дякую за дискусію . Поважаю та розумію вашу позицію . Хоча розділяю її лише частково
показать весь комментарий
23.01.2026 23:19 Ответить
"Компетентні люди" мають виконати всі вимоги *****.
В принципі, для цього компетенції особливої і не треба.
Просто бери і роби те, що мАцква скаже.
Тоді, дійсно, війни ніякої не потрібно.
показать весь комментарий
23.01.2026 23:23 Ответить
Найважче владі - стільки треба вкрасти й сховати, що можна з розуму зійти. От хто працює 24/7!
показать весь комментарий
23.01.2026 23:52 Ответить
Сім абзаців якоїсь маячні. Не дуже розумний чєл. Але в армії такі потрібні. Сподіваюся після війни він і таки, як він - кудись зникнуть, щоб їх більше не чути і не бачити
показать весь комментарий
24.01.2026 02:12 Ответить
Задача должна быть по силам. Это как малыша-второклассника посадить за парту решать задачи по Высшей математике со всякими интегралами и факториалами. А он только пока таблицу умножения освоил. Конечно для какого-нибудь взрослого профессора математики эта задача - плёвое дело. Но не для второклашки, это не его уровень. Украина вряд-ли сумеет победить рашу один на один, та слишком сильная для нас. Это должны делать более мощные державы или целые коалиции. В одиночку мы просто все умрем, вот и всё. И ради чего? Ради Донбасса в составе Украины? Эта мясорубка не имеет для нас военного решения, так же как малолетка из начальной школы не сумел бы разобраться в тригонометрии. Слишком хардкорный уровень для нас. Тут уже не до пафоса, когда у врага средств поражения больше чем у нас жителей. Когда он разносит нас в пыль, чуть ли не на молекулы. Чудо, что мы продержались 4 года, но не бывает вечных чудес. Войну следует заканчивать, иначе фронт в какой-то момент просто рухнет и тогда продвижение врага будет не по 20 метров, а по 300 километров в день. И тогда потеряем не Донбасс, а вообще всё.
показать весь комментарий
24.01.2026 02:17 Ответить
Я соглашаюсь с автором в том, что война может оказаться долгой, но если будет возможность закончить её раньше - мы обязаны рассмотреть эти варианты. Люди умирают ежедневно: и военные, и гражданские.
показать весь комментарий
24.01.2026 02:21 Ответить
Київ хоче жити так начебто війни нема? Істерика у жителей столиці не від того що холодно, а від того що вони повірили зеленим що такого ніколи не станеться.
показать весь комментарий
24.01.2026 03:39 Ответить
https://t.me/rozumaha/27724 Євген Магда: Влада (ЕрЗе) готує підозру Кличку, щоб скинути із себе відповідальність за провали у підготовці до атак на Київ
Київ витягує себе з темряви й холоду після масштабних російських ударів по енергетиці. У цей час люди у «високих кабінетах» продовжують шукати, як скинути із себе відповідальність та кого призначити «винним». А заодно - нарешті позбутися Кличка, що вони намагаються зробити з 2019 року.
Звичайно, ним не має стати Міндич чи інші друзі президента, які роками «освоювали» сотні мільярдів на енергетиці. Також поза увагою ті, хто провалив підготовку країни до ударів по енергетиці. А от обраний мер столиці - це, на їхню думку, саме те, що треба. За моєю інформацією, зараз готується підозра Віталію Кличку.
Столиця давно є ласим шматком для влади, яка намагається захопити її чи не з перших днів після обрання Зеленського. Були вже спроби протягнути новий закон про столицю, сотні надуманих кримінальних справ проти апарату КМДА. Цього разу - спроба реалізувати чернігівський сценарій, коли мера Атрошенка відсторонили від посади за надуманими приводам завдяки рішенню кишенькового суду.
У Києві справа до суду може навіть не дійти: столицю й без нього спробують захопити, а владу у ньому - узурпувати. Наші міжнародні партнери цього не проковтнуть. Вони вже неоднозначно натякали: війна з місцевим самоврядуванням під час війни з росією - це удар по внутрішньому фронту і по довірі до держави загалом. І це б'є по наших й без того хитких позиціях.
Влада вкотре може сісти у калюжу. Києву зараз потрібні не чергові «урядові штаби», щоб вкотре гарно поговорити на камери. Не скидання з себе відповідальності та призначення винних. А потрібна реальна спільна робота всіх рівнів влади над ліквідацією наслідків російських ударів по столиці.
Підозра Кличку стане чітким початком кінця цієї влади.
показать весь комментарий
24.01.2026 06:47 Ответить
це ще м.яко сказано ..очень яркая личность.. таких як ю. луценко патріотів . державників на жаль у нас не так багато . в основному чернишови . баканови . міндічі . галущенки . цукермани і далі по списку тварі . животниє . казнокради . ублюдки яких вішати на каштанах хрещатика треба
показать весь комментарий
24.01.2026 07:10 Ответить
Типовий бичий тренд на підвищення ставок. Пристібніть ремені
показать весь комментарий
24.01.2026 07:27 Ответить
давайте заспокоїмось і подумаємо НЕВЖЕ ХТОСЬ В УКРАЇНІ СУМНІВАВСЯ що ***** буде отаке творити взимку з нашою енергетикою . ніхто не сумнівався . той факт що 4 000 будинків без тепла це результат ..роботи.. київської влади кмда . військова адміністрація всі гандони поголовно --- рашисти перебили всі підстанції навколо столиці і електрики немає . але дуже багато будинків які опалюють котельні на газу ТО ЯКОГО *** ЗА ЧОТИРИ РОКИ ВІЙНИ БІЛЯ ТИХ ГАЗОВИХ КОТЕЛЕНЬ НЕ ПОСТАВИЛИ ГЕНЕРАТОРИ ЩОБ БУЛИ СПРОМОЖНІ КРУТИТИ НАСОСИ І ДАВАТИ ТИСК ДО 20го поверху і бочки з солярою чи бензином біля тих генераторів --- електрики після таких варварських терористичних атак немає . але у висотках були б гарячі батареї в -15 а зараз зельц показує пальцем на кличка а той відповідає що за чотири роки ні разу не зустрічався з пересідєнтом --- ви уявіть якусь ***** притулу пригодовану зельц знайшов час прийняти в кабінеті а мера трьохміліонної столиці за чотири роки не запросив в офіс щоб обговорити стан речей у КИЄВІ --- це що мать його державний підхід --- так хочеться дожити до виборів і щоб кордони патріоти закрили . щоб привладні пацюки баканови . рєзнікови . чернишови . галущенки і їм подібні тварі не здристнули за кордон і сонцесяйний щоб не втік
показать весь комментарий
24.01.2026 07:36 Ответить
100%+++++++++ під кожним реченням
показать весь комментарий
24.01.2026 07:39 Ответить
Цей бик так ненавидить цивільних і радіє їх стражданням. З податків яких він і жере.

І ще питаннячко - зараз військові фактично в статусі рабів. Шлях армійського раба стандартний: бусифікація-влк-армійське рабство. Писати всілякі опуси в армійських рабів нема ні часу ні можливості.

Натомість цей 'військовий' замість того щоб займатись своєю справою строчить свої пропагандистські висєри.

Може це ряжений барбершопний заброньований піксельний ухилянт, завдання якого - воювати з теплих студій і вішати локшину на вуха лохторату?
показать весь комментарий
24.01.2026 07:57 Ответить
Вихід з донбасу - це лише передумова пу, далі всі його хатєлки по списку і перша посеред них скорочення і роззброєння сил оборони України і заперечення гарантій безпеки від зах. друзів України= капітуляція...
дик ...капітулювати можна ж було ще в 2014 і в 2022... так, за що кров пролівали?... щоб пу, як постійний член зради миру імені тр контролював і забезпечував без- зпеку в Києві?
...а в виборах і рехферен- думі на вимогу пу мають прийняти участь...ті, хто на окупованих територіях і на расєї, бєлорусі і пу вже сказав, що їх до 10 млн, а то й більше виборців...чиї "голоси" заздалегідь вирішують результат... = план пу у дії і за ціной він не постоїть...
зупинити пу може лише тр, якщо озброїть Україну до зубів і сі, якщо перекриє кранік поставок, хоча б так званої продукції подвійного призначення.
показать весь комментарий
24.01.2026 08:40 Ответить
...угу, міністр мвс, генеральний пракурор... ну прям нічого не знав про любих друзів... к дамі з косою примазався, коли корисно було, потім скакав як той кузнечик від одних до інших... здається не того гуру ви собі обрали... цей парашютист готоє собі тепло місце після виборів в ВР... і на вершині владної піраміди... але він свої кампєтєнції вже розкрив: багато галасу даремно
показать весь комментарий
24.01.2026 08:52 Ответить
Афган вистояв, воюючи проти сили силенної і Україна вистоїть!
Слава ЗСУ!
Героям СЛАВА!
показать весь комментарий
24.01.2026 08:56 Ответить
Кличко боєць і вміє тримати УДАР.
але... не вистояв перед "дипломатією" пороха ...і поступився заслугованим місцем... а зря:
якби да каби Кличко став презом, а порох на чолі кабміну... от тоді було б діло.
Але прошлоє не повернеться, а майбутнє в тумані.
Як би там ні було, але будемо сподіватися що на післявоєних виборах патріоти зможуть виступити єдиною командою з конкретной влучной программой, а не розпорошувати голоси і почуття України в собі перевершить жагу за свої плюшки, за себе любого в політиці.
показать весь комментарий
24.01.2026 09:14 Ответить
Непогані гроші це було коли 120 тис. платили всім хто на Донбасі навіть окопи копав. Зараз це вже не так. І шанси втратити "засоби для існування" в окопі на декілька порядків вище ніж в просто холодній квартирі.
показать весь комментарий
24.01.2026 10:52 Ответить
Мовчан, твоє вічне накидування в стилі "не дивись вгору" і нав'язування магічного мислення "не пишіть про війну і вона сама піде" ніяк не допомагають в навіть на хліб не мажуться.
Час тобі це вже усвідомити.
Один дохлий кацап і навіть 1 батарея для фпв-дрону вартують більше ніж всі призиви зупинити війну.
показать весь комментарий
24.01.2026 10:56 Ответить
Так і Вам ніхто не заважає піти на "непогані гроші" і "забезпечення одягом та харчуванням"!
показать весь комментарий
24.01.2026 11:06 Ответить
У вас із Сатремом все з ніз на сраку перевернуто як завжди.
Здача Донбасу не є гарантією не те що миру, а навіть перемир'я.

Але до ідіотів ніяк це не дійде. Русня лізе не тому що їй Донбасу бракує, а тому що вона має сили лізти далі. І навіть США не можуть та й не хочуть її зупиняти в цьому. Якщо вони після Донбасу забажають хапати собі хоч все Лівобережжя - США погодяться і з цим теж, а вам лохам напарюваьтмуть що так треба для миру.

Тому нахрюки про те що ми воюємо вічно і в цьому винні ми самі треба припиняти.
Краще б ви проти вічної мобілізації так виступали як проти вічної віцни. Бо мобілізація і її терміни якраз залежать від влади а терміни війни - напряму не залежать.
Чим швидше зупинимо русню тим швидше буде мир. І ніякі здачі територій в цьому не допоможуть
показать весь комментарий
24.01.2026 11:07 Ответить
Страница 1 из 2