13754 посетителя онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Зніміть рожеві окуляри

Зніміть рожеві окуляри

Я ніколи не був великим прихильником Віталія Кличка, однак сьогодні він єдиний, хто сказав вам жорстку правду.

Війна триватиме довго, і деякі з вірогідних сценаріїв розвитку подій полягають у неминучості вимушеної міграції жителів з міст - хоча б навіть заради того, щоб не бути кучною ціллю для ракет і шахедів.

Перші дні повномасштабки добряче були налякали наше суспільство. Однак ЗСУ перевиконали план і суспільство розслабилося. Життя пішло як раніше. Хоч і з деякими незручностями, але терпіти можна.

Усі звикли вважати, що тягар і страх війни ляжуть виключно на військових та їхні сім'ї, а усі інші житимуть на розслабончику. Аж тут війна несподівано так постукала в двері і нагадала про себе. І одразу почався лемент, голосіння і скрежет зубовний.

Панове, зніміть свої рожеві окуляри. Дві доби без світла - це справді дуже неприємно, незручно і важко. За деяких обставин навіть небезпечно. Але це, повірте, дуже далеко від тих втрат, що зазвичай супроводжують суспільство в таких мамштабних війнах.

По великому рахунку, наше суспільство цієї зими почало періодично жити так, як вже чотири роки 24/7 живуть Сили оборони, в побутовому сенсі.

На жаль, притомнішої історії для нас не було придумано - доводиться жити ту, від якої верне.

Тому беріть себе в руки і відставити паніку. Ми все одно переможемо, але ніхто не обіцяв, що це буде легко.

Топ комментарии
+24
І знову надгробні промови. І знову від дружин білецького!
Типу: робить все, як мріє *****!
Не смійтеся! Ходіть у чорному зі стражданням на лиці. Залиште все, біжить Не обертаючись! У всьому винні гандони цивільні, розслабилися!
Хоч слово про зелених мразот? Про мародерство? Про саботаж?
І традиційне залякування, війна навічно, бо зсу 24/7.
показать весь комментарий
23.01.2026 14:14 Ответить
+19
Прикольний ваєнний , стібеться з людей які замерзають в домівках без світла і опалення бо зелені підари розікрали гроші на захист енергетики і когенерацію .Краще було б Бику не ******* а добре робить свою роботу на будівництві фортифікацій .
показать весь комментарий
23.01.2026 16:53 Ответить
+18
Збулась мєчта політрука - суспільство в умовах окопу. Пригадую ще одного, який бажав прильотів російських ракет в тилові міста, бо йому здалось, що там про війну забули. Напевно, він зараз скаче від радощів у своїй телестудії.
А тут ще й історичний фултонівський пост заслуженої журналістеси України Мосійчук, яка оголосила про створення племені. Потужно запрошуємо в кам'яний вік!
показать весь комментарий
23.01.2026 15:00 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
наше суспільство цієї зими почало періодично жити так, як вже чотири роки 24/7 живуть Сили оборони, в побутовому сенсі.
Та ладно. Холодна квартира без води і крижана "нора" без взагалі всього - це принципово різні речі.
показать весь комментарий
23.01.2026 14:06 Ответить
Так, принципово різні речі. Але в норі і під необхідністю вижити воно трохи швидше доходить реальний стан речей.
показать весь комментарий
23.01.2026 14:14 Ответить
Ви там акуратніше з словами "реальний стан речей".
Він для різних людей ну дуже різний.
У декого тут в коментарях вже немає ані України, ані українців.
показать весь комментарий
23.01.2026 14:43 Ответить
От для зажертого совдепівського паркетного генерала "реальний стан речей" зовсім відрізняється від звичайного солдата на нулі, це ви мали на увазі?
показать весь комментарий
23.01.2026 15:55 Ответить
Я мав на увазі коментар Іваніва вище.
показать весь комментарий
23.01.2026 15:59 Ответить
Ви вже даєте кваліфікацію моїм словам пане майоре?
показать весь комментарий
24.01.2026 18:17 Ответить
Варто уточнити, що все ж за перебування в крижаній "норі" держава платить непогані гроші, натомість перебування в холодній квартирі, нехай і тимчасово, призводить до втрати засобів до існування.
показать весь комментарий
23.01.2026 18:56 Ответить
Розказали б вам місцеві "експерти" за ті "непогані гроші", але новина вже не в топі, та й збивати наратив - не комільфо.
В іншому місті почитаєте про "кріпаків за 20 тисяч, і ті не точно".
показать весь комментарий
23.01.2026 22:23 Ответить
Позаздрив? Так у чому справа?
показать весь комментарий
23.01.2026 23:18 Ответить
Непогані гроші це було коли 120 тис. платили всім хто на Донбасі навіть окопи копав. Зараз це вже не так. І шанси втратити "засоби для існування" в окопі на декілька порядків вище ніж в просто холодній квартирі.
показать весь комментарий
24.01.2026 10:52 Ответить
Згоден з автором на всі 100%. Тільки такий стресс може привести до тями не тільки суспільство, а і владу...
показать весь комментарий
23.01.2026 14:12 Ответить
Такий стрес призведе лише до збільшення кількості готових іти на поступки як серед суспільства, так і серед владних груп.
показать весь комментарий
23.01.2026 14:52 Ответить
Маячня божевільного фанатика - то не є Святе Писання!

Вчора в Давосі один божевільний обіцяв, що Україна буде топити мацковитські кораблі біля Гренландії , коли ракети-шахеди добивають енергетику Неньки і збити їх це божевільний не може, а тепер ще один "слуга вічної війни" по-факту ********** адекватних батьків вивозити дітей з країни і молодь тікати туди, де немає таких кровожерливих бардів-фанатиків.

Але в мене питання до адміністраторів сайту - навіщо розміщувати такі кровожерливі та некрофільні пости на Цензорі? Бо ж затягування війни то і є План Путіна для досягнення перемоги в цій війні на виснаження , особливо - Демографічної Перемоги?!
показать весь комментарий
23.01.2026 15:31 Ответить
Мовчан, твоє вічне накидування в стилі "не дивись вгору" і нав'язування магічного мислення "не пишіть про війну і вона сама піде" ніяк не допомагають в навіть на хліб не мажуться.
Час тобі це вже усвідомити.
Один дохлий кацап і навіть 1 батарея для фпв-дрону вартують більше ніж всі призиви зупинити війну.
показать весь комментарий
24.01.2026 10:56 Ответить
Ще один співець "вічної війни" виліз зі своїми некрофільними порадами!

Покажі світлину свого фпв-дрона та дохлого кацапа , якого ти особисто замочив !
показать весь комментарий
24.01.2026 11:53 Ответить
Можу фотку УБД скинути. І фотку з окопа. Ще десь відос валяється як бійці харківського ТРО мені дякують за Мавік. Потім такий самий купив собі за власний кошт коли на доронах служив.

А ти переставав нести свою унилу ***** в стилі Гані Скороход.
І брехати теж зав'язуй, до речі.
Від того що я стверджую що 2+2 =4, наш найбільший сусід - свинособаки, а ***** не зупиниться вмовляннями і поступками - я ніяк не змінюю закони Всесвіту: 2+2 не змінюється з 5 на 4, рашка не міняється місцями з Канадою а ***** не скасовує мирні наміри добровільно зупинитись в задовільнитись срании шматком Донбасу - бо в нього таких дебільних планів ніколи й не було, адже він хоч і гнида, але не тупий легковірний ідіот що покладається на силу слова чи папірця замість сили законів фізики та економіки.
показать весь комментарий
24.01.2026 12:29 Ответить
"Аж тут війна несподівано так постукала в двері і нагадала про себе. І одразу почався лемент, голосіння і скрежет зубовний" - автор, зловтішається? Як це знайомо: згорів сарай - гори і хата - дорога в нікуди. Щодо Кличка, то він просто бореться за владу як може - саботуючи виконання своїх обов'язків мера і спихуючи свої про'оби на інших. А війна, якщо не закінчиться до виборів у парламент США (листопад 26-го), то дійсно буде ще довго тривати.
показать весь комментарий
23.01.2026 14:14 Ответить
І знову надгробні промови. І знову від дружин білецького!
Типу: робить все, як мріє *****!
Не смійтеся! Ходіть у чорному зі стражданням на лиці. Залиште все, біжить Не обертаючись! У всьому винні гандони цивільні, розслабилися!
Хоч слово про зелених мразот? Про мародерство? Про саботаж?
І традиційне залякування, війна навічно, бо зсу 24/7.
показать весь комментарий
23.01.2026 14:14 Ответить
Ні, треба казати, що все добре, всі молодці.
У нас немає достатньо викопних ресурсів на забезпечення таких розмов.
показать весь комментарий
23.01.2026 14:28 Ответить
Не треба взагалі базікати про будь що! Просто виконувати свою роботу!
Тим більше військовому гавкати на цивільних!
Чи дуже свербить у сраці, щось треба написати?
То нехай бард поет пішить вірші та пісні!
показать весь комментарий
23.01.2026 15:52 Ответить
Віщати має право лише тєлємарафєт.
показать весь комментарий
23.01.2026 15:54 Ответить
Притомному військовому українцю, з чесним убд, з пораненнями, в голову не прийде сиранути, що цивільні, це ****** розслаблені ухилянти!!!
І що треба цивільним валити як подалі!
Так, кордони закриті, але багато хто добровільно залишився, і це його, мій, моєї сім'ї вибір!!!
показать весь комментарий
23.01.2026 16:00 Ответить
А якщо прийде, то він одразу переходить до категорії "зєлєних політруков".
показать весь комментарий
23.01.2026 16:03 Ответить
Не чув від жодного реального військовго ,що сидить на нулі - гасел -" ваюємо да пабєди " . А от від ряжених тиловиків - то через одного -готові вічно воювати. Правда чогось ,коли раптом виникає загроза потрапити ближче до нуля - їхня незламність десь швидко дівається
показать весь комментарий
23.01.2026 21:13 Ответить
Зате я чув не раз "***** їх так звані мирні умови".
показать весь комментарий
23.01.2026 22:19 Ответить
А від багатьох моїх ,я вже нічого не почую . І не збираюся ховати решту - через політруків -мародерів ,які 5 рік розповідають з тилів про їхню готовність незламно вічно воювати...
показать весь комментарий
23.01.2026 22:22 Ответить
Дивні у вас якісь "реальні військові", всі як один готові за дурно віддати Донбас.
показать весь комментарий
23.01.2026 22:25 Ответить
Скільки людей потрібно покласти за Донбас ? Сто чи двісті тисяч ? Який цінник ? Це мають бути ваші діти ? чи брати ? Чи чиї? Давайте конкретно - ціна питання?
Я вже достатньо поклав свої близьких за Донбас . Але не бачив там родичів жодного чиновника .
Чи Донбас належить бідним ? І вони мають за нього життя своє віддавати ?

Хай тепер Кулєби та Міндічі за Донбас воюють - я не проти .
показать весь комментарий
23.01.2026 22:31 Ответить
Я про військових кажу. Про тих, кого читав і чув. Не чув не від кого, що треба віддати, все одно не втримаємо і тому подібне.
показать весь комментарий
23.01.2026 22:40 Ответить
Я запитую за ціну . Хтось має заплатити за це життям . Перше питання : За ЩО ? і Друге питання : Чиї батьки і діти мають віддати своє життя ?

Ви не задумувалися над тим - чого в нашої влади не має конректного ПЛАНУ І ЦІЛЕЙ в цій війні?

Якщо ти не знаєш ,що ти хочеш і які в тебе цілі - то скільки тобі людей та ресурсів не давай - тобі їх ніколи не вистачить.

Я не збираюся підтримувати і легалізовувати ЦЮ ТОТАЛЬНУ БРЕХНЮ під маскою боротьби за незалежність .
показать весь комментарий
23.01.2026 22:44 Ответить
Спитайте це у "знайомих військових". Це ж вони безпосередньо на "нулі" або близько до нього.
Хоча, я вже знаю їх "відповідь".
показать весь комментарий
23.01.2026 22:46 Ответить
Не має в мене відповіді . Моїй дочці в 2022 в січні виповнилося 18 , в лютому пішла в ЗСУ . На цьому тижні їй 22 . 4 роки в армії без права демобілізації . А тепер як мені пояснити ,чого вона не може демобілізуватися ,має померти за Донбас - а якісь гандони ,як Кулеба не можуть повістку отримати ,або те що її однолітки хлопці можуть спокійно виїхати ?
Чи може моєму брату ,який добровільно мобілізувався в 2023 , а в 2025 сказав своєму синові виїжджати нахєр за кордон?
Ким яз них я маю пожертувати - щоб якийсь зелений гандон-політрук - сказав Донбас ще один рік наш ?
Патріотизм може бути там де є правда і справедливість . Де їх немає - немає ніякого патріотизму та держави . Є банда мародерів які узурпували владу,юзають військових та народ прикриваючись гаслами. І кожен ,хто толерує цю муйню - такий самий співучасник цього злочину .
показать весь комментарий
23.01.2026 22:54 Ответить
От і запитайте у них, чи треба віддавати русні Донбас.
показать весь комментарий
23.01.2026 22:56 Ответить
Краще мати три області чесних та правдивих людей , чим мільйони брехунів з Донбасом та Кримом .
показать весь комментарий
23.01.2026 22:58 Ответить
Ви спочатку запитайте.
показать весь комментарий
23.01.2026 23:00 Ответить
Я знаю їхню відповідь ,яку вони не говорять вголос - і це не патріотичні гасла незламних політруків
показать весь комментарий
23.01.2026 23:02 Ответить
Не важко здогадатись, що там немає патріотичних гасел.
Але відповідь на питання Донбасу так і не прозвучала.
показать весь комментарий
23.01.2026 23:05 Ответить
Це секрет Полішинеля . Якщо це приведе до закінчення війни - то так .

Принцип Манергейма - люди важливіші територій ..
показать весь комментарий
23.01.2026 23:07 Ответить
Точно приведе до закінчення війни?
Чєстноє валдайскоє?
показать весь комментарий
23.01.2026 23:10 Ответить
Тут же ключове питання: віддамо Донбас - а де гарантії, що ***** уміротворітся і далі не піде?
показать весь комментарий
23.01.2026 23:16 Ответить
Це можна зробити ,якщо будуть компетенті люди біля керма. Але це складна тема .Дякую за дискусію . Поважаю та розумію вашу позицію . Хоча розділяю її лише частково
показать весь комментарий
23.01.2026 23:19 Ответить
"Компетентні люди" мають виконати всі вимоги *****.
В принципі, для цього компетенції особливої і не треба.
Просто бери і роби те, що мАцква скаже.
Тоді, дійсно, війни ніякої не потрібно.
показать весь комментарий
23.01.2026 23:23 Ответить
Задача должна быть по силам. Это как малыша-второклассника посадить за парту решать задачи по Высшей математике со всякими интегралами и факториалами. А он только пока таблицу умножения освоил. Конечно для какого-нибудь взрослого профессора математики эта задача - плёвое дело. Но не для второклашки, это не его уровень. Украина вряд-ли сумеет победить рашу один на один, та слишком сильная для нас. Это должны делать более мощные державы или целые коалиции. В одиночку мы просто все умрем, вот и всё. И ради чего? Ради Донбасса в составе Украины? Эта мясорубка не имеет для нас военного решения, так же как малолетка из начальной школы не сумел бы разобраться в тригонометрии. Слишком хардкорный уровень для нас. Тут уже не до пафоса, когда у врага средств поражения больше чем у нас жителей. Когда он разносит нас в пыль, чуть ли не на молекулы. Чудо, что мы продержались 4 года, но не бывает вечных чудес. Войну следует заканчивать, иначе фронт в какой-то момент просто рухнет и тогда продвижение врага будет не по 20 метров, а по 300 километров в день. И тогда потеряем не Донбасс, а вообще всё.
показать весь комментарий
24.01.2026 02:17 Ответить
Я соглашаюсь с автором в том, что война может оказаться долгой, но если будет возможность закончить её раньше - мы обязаны рассмотреть эти варианты. Люди умирают ежедневно: и военные, и гражданские.
показать весь комментарий
24.01.2026 02:21 Ответить
У вас із Сатремом все з ніз на сраку перевернуто як завжди.
Здача Донбасу не є гарантією не те що миру, а навіть перемир'я.

Але до ідіотів ніяк це не дійде. Русня лізе не тому що їй Донбасу бракує, а тому що вона має сили лізти далі. І навіть США не можуть та й не хочуть її зупиняти в цьому. Якщо вони після Донбасу забажають хапати собі хоч все Лівобережжя - США погодяться і з цим теж, а вам лохам напарюваьтмуть що так треба для миру.

Тому нахрюки про те що ми воюємо вічно і в цьому винні ми самі треба припиняти.
Краще б ви проти вічної мобілізації так виступали як проти вічної віцни. Бо мобілізація і її терміни якраз залежать від влади а терміни війни - напряму не залежать.
Чим швидше зупинимо русню тим швидше буде мир. І ніякі здачі територій в цьому не допоможуть
показать весь комментарий
24.01.2026 11:07 Ответить
Якщо вже пішли шкільні аналогії, то скажіть, що буде, якщо шкільному ********, який вимагає гроші, дати ті самі гроші? Відчепиться?
показать весь комментарий
24.01.2026 14:33 Ответить
Краще тут буде дати грошей якомусь качку-спортсмену, щоб він того ******** відметелив за гаражами.
показать весь комментарий
24.01.2026 19:54 Ответить
Немає у звичайного школяра стільки грошей, і зв'язків відповідних немає.
Тому я таких випадків у своїй школі ніколи не бачив.
показать весь комментарий
25.01.2026 08:26 Ответить
Вихід з донбасу - це лише передумова пу, далі всі його хатєлки по списку і перша посеред них скорочення і роззброєння сил оборони України і заперечення гарантій безпеки від зах. друзів України= капітуляція...
дик ...капітулювати можна ж було ще в 2014 і в 2022... так, за що кров пролівали?... щоб пу, як постійний член зради миру імені тр контролював і забезпечував без- зпеку в Києві?
...а в виборах і рехферен- думі на вимогу пу мають прийняти участь...ті, хто на окупованих територіях і на расєї, бєлорусі і пу вже сказав, що їх до 10 млн, а то й більше виборців...чиї "голоси" заздалегідь вирішують результат... = план пу у дії і за ціной він не постоїть...
зупинити пу може лише тр, якщо озброїть Україну до зубів і сі, якщо перекриє кранік поставок, хоча б так званої продукції подвійного призначення.
показать весь комментарий
24.01.2026 08:40 Ответить
Та який воно військовий? Звичайний провладний політрук, тому якраз і виконує свою пропагандонську роботу. А то ж якщо не буде справлятися, то й дійсно воювати можуть відправити.
показать весь комментарий
23.01.2026 15:58 Ответить
Правильно! Сиди далі в холодному і знеструмленому Києві під обстрілами всією сім'єю. Хай політрук обламається.
показать весь комментарий
24.01.2026 11:09 Ответить
ааа, он воно шо. І тому ти вирішив позбавити жителів Донецкької області їх малої батьківщини. Ну нормальна така психологія ухилєса, я не здивований.
показать весь комментарий
24.01.2026 17:40 Ответить
Дивно, я думав, що це корупціонери, зрадники та колаборанти при владі, що не провели жодної відготовки до війни, понавводили купу дискримінаційних законів та практик та можливо ще й взагалі здали частину країни по договорняку, позбавили людей їх малої батьківщини. А насправді виходить, що це особисто я в цьому винен, он воно як. Дякую, що прояснив для мене цей момент. Будь ласка, пиши ще, мені дуже цікаві думки такої обдарованої особистості як ти.
показать весь комментарий
24.01.2026 17:49 Ответить
винні 73% всіх хто цю владу обрав - це по-переше. по-друге всі хто не хочуть чути голосу розуму який наводить факти - самі собі злі буратіни. і по-третє всі хто вимагають миру, чи то пак за будь-яку ціну є такими ж ворагами народу що і Міндічі, тільки дрібнішими і біднішими.
показать весь комментарий
24.01.2026 18:11 Ответить
1) Не належу до 73%, тому взагалі в молоко.
2) А от цей пункт дуже цікавий, насправді. Дійсно, ті, хто не чують голосу розуму - неадекватні. Але простий і беззаперечний факт полягає у тому, що неможливо виграти війну на виснаження із супротивником, що переважає тебе за всіма ресурсами. І не треба починати розповідати про якихось союзників, бо в нас їх немає. То хто тут сам собі злий буратінка, га?
3) Тут повертаємося до попереднього пункту, який все досить чітко пояснює. Але окремо хочу зазначити, що мені дуже сподобалося, як ти спробував перекласти провину на звичайних людей і почав користуватися совковими наративами про ворогів народу. Мені здається, що ти прижився б на кацапії як рідний, бо ментально ти точно один з них.
показать весь комментарий
24.01.2026 18:36 Ответить
2. яка різниця як називаються люди які дають тобі зброю і гроші? Ти або говориш термінами ресурсів - або гаслами, які нічого не доводять.
3. якраз ти і є типовий ментальний кацап, своя срака в теплі - на інших насрати з високої гори, давайте мені мир хоч усріться - і я з'їбуся від від своїх обов'язків. Держава сама по собі - я "маленька людина" сам по собі. Якщо я брешу що я за "прастий нарот" то я хороший, навіть якщо я ***** для цього народу робити не збирався і не збираюсь. Типова ж кацапня.
показать весь комментарий
24.01.2026 19:41 Ответить
2) Нічого по суті ти так і не сказав, бо навіть для такого як ти повинно бути очевидно, що ресурси неспівставні. І за таких умов, підписання мирної угоди, яку ти маніпулятивно намагаєшся назвати капітуляцією - це тільки питання часу. Але є нюанс - з часом умови для нас будуть ставати тільки гіршими. Але яка різниця для влади, що по максимуму використовує цей час для самзбагачення і якій глибоко плювати на страждання та смерті простих людей, вірно?
3) Оце тебе поплавило. Що, я попав в саме яблучко і правда тобі не дуже сподобалася? Ну нічого, переживеш, не в перший і мабуть не в останній раз. А бажання миру- це бажання кожної психічно здорової людини. До речі, а як там з обов'язками в усього заприсяженого лайна? Не хочеш їх спитати, нє, все норм? Ну да, сцикотно ж. Словом, сиди й обтікай, на все добре.
показать весь комментарий
24.01.2026 20:22 Ответить
2. Я тобі все вже написав. Хочеш рахувати ресурси - рахуй західну допомогу. Хочеш пропагандонити про нескінченну рашку - подавай заявку на роботу в раіся24
Але там і без тебе ******** про "условія будут толька хужи" вистачає. Мабуть тому тебе на неприлритетний інфонапрямок і кинули.
3.ти правда віриш що ухилєс може образити мене називаючи кацапом?)))
4. ні, я не хочу ні про що питати ніяких заприсяжених, я їх не обирав, я знаю що вони гівно нації, я можу їх тільки ***** послати. Мені цікавіше питати тільки їх електорат і їх бліді, бідні і заздрісні копії - таких як ти.
І дивитись як ви викручуєтесь, намагаючись довести собі самим в першу чергу що ви не таке саме гівно як ті на кого ви дзявкаєте 👌
показать весь комментарий
24.01.2026 21:14 Ответить
Додік, я не викручуюсь і не виправдовуюсь, бо нема за що. І так само, ти і подібні до тебе не можуть образити мене, називаючи ухілєсом чи ще якось, бо ви всі для мене - ніхто і ніщо. І так, насправді тобі сцикотно питати у заприсяжених, тому ти і почав тут незграбно виправдодуватися і переводити стрілки. Я вже звик до такої поведінки подібних до тебе істот, нічого нового. Може, колись ти перестанеш бути рабом і твій світогляд та поведінка зміняться, але поки маємо те, що маємо. На цьому розмову закінчено, бажаю удачі.
показать весь комментарий
24.01.2026 21:45 Ответить
Ще й як виправдовуєшся. І дуже незграбно, до речі. 1. Переводом стрілок на те що я повинен спитати когось там із твоєї уявно-референтної групи на фоні якої ти не вважаєш себе ухилєсом. Але, по-перше, чи питав ти сам хоч когось із них, а, по-друге, це ж ніяк тебе самого не виправдовує з причин які я вже описав вище. 2. Вибудовуванням своєї нової соціальної ідентичності як "не раба".
П.С. Цікаво що зеки та інші маргінали, коли їх питають чому вони не живуть як нормальні законослухняні громадяни - теж спершу розповідають тобі про гнилих "заприсяжених" мусорів і прокурорів, а потім так само гордо доповідають що вони не барани, а вільні "вовки" що живуть "поза системою" і не підкоряються її правилам.
Власне, я ніколи й не сумнівався в маргинальності ухилянтів.
показать весь комментарий
24.01.2026 22:49 Ответить
Так зелені мразоти якраз і шикають на Кличка зоб він не "лякав" населення виїздом з-за меж міста.
Зелені гниди розуміють що їх лохторат - це ухилєси і їх родини які не хочуть правду як би вони не ******* зворотнє - а хочуть чути з дивину про перемоги в форматі дебіломарафону 24/7
показать весь комментарий
23.01.2026 14:40 Ответить
Підписуюсь під кожним словом автора. Так і є, він абсолютно правий.
показать весь комментарий
23.01.2026 14:25 Ответить
Якби у нас почистили ЗСУ вчасно від паркетного совдепівського клептоманського генералітету, то справи були б кращі, особливо з ППО. Бо звідти навчених досвідчених бійців відправляють в штурмовики, а блатних рукожопих мажорів залишають бухати під час повітряної тривоги! Так що від тих гнид, про які писав Петлюра, треба спочатку чистити армію, хоч це і нелегко, бо гниди злопам'ятні і мстиві.
показать весь комментарий
23.01.2026 16:03 Ответить
Тобі нагадати, як зелені утирки готувалися до вторгнення?
показать весь комментарий
23.01.2026 16:04 Ответить
За все это время можно было уже десять раз адаптироваться - отмазка, они неожиданно напали не катит уже с лета 2022 года.
показать весь комментарий
23.01.2026 16:40 Ответить
Збулась мєчта політрука - суспільство в умовах окопу. Пригадую ще одного, який бажав прильотів російських ракет в тилові міста, бо йому здалось, що там про війну забули. Напевно, він зараз скаче від радощів у своїй телестудії.
А тут ще й історичний фултонівський пост заслуженої журналістеси України Мосійчук, яка оголосила про створення племені. Потужно запрошуємо в кам'яний вік!
показать весь комментарий
23.01.2026 15:00 Ответить
Нащо ці вічні страждання потрібні пересічній людині? Заради чого?
показать весь комментарий
23.01.2026 15:12 Ответить
Скажу ужасное !
Но в том ,что происходит - есть и некая справедливость
Теперь наконец война стала войной для всех
А то ведь как хорошо война проходила !!!!!
Кто- то там воюет
В холоде, в голоде
Теряет ноги,руки ,иногда жизнь
А Киев - живет себе почти припеваючи ,словно войны и нет
По Киеву рассекает такое количество авто !
А я то одним волонтерам ,то другим кидаю гривны на пикап
Вот когда британцы воевали с Гитлером
То у них ЛОРДЫ воевали
А уж рассекать по Лондону на крутой тачке не стал бы никто - это 100%
Эти тачки лондонцы точно отдали бы своей, британской армии
Кстати, в Лондоне во время войны практически не было отопления ,были проблемы со светом и водой
А последствия прилетов немецких бомб лондонцы расчищали всем миром
Но британцы выдержали . И победили.
Может, британцы сделаны из какого- то другого материала?
Или им просто повезло - у них ведь был ЧЕРЧИЛЛЬ
А нам не повезло, у нас - НЕРОН ....
Так ведь это британцы выбрали Черчилля
А украинцы выбрали - НЕРОНА ,но при этом хотят
Чтобы жизнь была как при Черчилле
А так не бывает.......
показать весь комментарий
23.01.2026 15:53 Ответить
Стерненку кидала?
Притулі?
показать весь комментарий
23.01.2026 16:02 Ответить
Это тогдашние британцы многое выдержали. А нынешние уже и десятой части тех ужасов не выдержат. Другое время настало. То что сейчас выдерживают украинцы, едва ли выдержит хоть кто-то из т.н. Западной Цивилизации.
показать весь комментарий
23.01.2026 17:25 Ответить
Насчет британцев не знаю
Они в любой сложный для своей страны час
Всегда проявляли свой британский характер
Смею вам напомнить - мы тоже готовились не к войне
А к шашлыкам
И ,кстати, именно британцы и американцы предупреждали нас
Не расслабляться
И ,кстати, именно британская внешняя разведка еще в 2020 году
Предоставила президенту Зеленскому
Материалы о том,что Ермак - агент ФСБ
Так что не будем плохо о британцах
Когда сами обосрались
показать весь комментарий
23.01.2026 17:36 Ответить
Я очень люблю британцев. Особенно британское фентези и вечерний чай.
показать весь комментарий
23.01.2026 17:39 Ответить
А я обожаю английские детективные сериалы
Оскара Уайльда
Пиво
А вот с чаем не срослось
Я кофеман....
показать весь комментарий
23.01.2026 17:43 Ответить
Конан-Дойль наше всё)
У Уайльда почти ничего интересного не нашел, кроме Портрета Дориана Грея, одни стихи.
показать весь комментарий
23.01.2026 17:55 Ответить
У британцев очень сильная современная проза
Потрясающая
Ее практически в Украине не знают
показать весь комментарий
23.01.2026 18:18 Ответить
Да, ещё должно пройти какое-то время для полной интеграции нашего сознания в творческое пространство Запада. Вечер без света - это как раз возможность что-нибудь почитать.
показать весь комментарий
23.01.2026 18:21 Ответить
Если не читали ЭЛИЗАБЕТ ДЖОРДЖ - рекомендую
Это не хуже Конан- Дойля
Роман ВЕЛИКОЕ ИЗБАВЛЕНИЕ
Гран - при за детективную литературу
Приемию Агаты Кристи получил этот роман
показать весь комментарий
23.01.2026 18:28 Ответить
Благодарю за наводку, если только это не женский роман
показать весь комментарий
23.01.2026 21:03 Ответить
Наш президент - і Нерон (артист), і Чемберлен (шашличник)!
Боневтік, Бонездав, Бонезнав ( Баканов, Міндіч...) - Ю. Луценко,
показать весь комментарий
23.01.2026 18:17 Ответить
Я как раз слушаю пана Луценко на Ютюбе
Очень яркая личность
показать весь комментарий
23.01.2026 18:19 Ответить
це ще м.яко сказано ..очень яркая личность.. таких як ю. луценко патріотів . державників на жаль у нас не так багато . в основному чернишови . баканови . міндічі . галущенки . цукермани і далі по списку тварі . животниє . казнокради . ублюдки яких вішати на каштанах хрещатика треба
показать весь комментарий
24.01.2026 07:10 Ответить
...угу, міністр мвс, генеральний пракурор... ну прям нічого не знав про любих друзів... к дамі з косою примазався, коли корисно було, потім скакав як той кузнечик від одних до інших... здається не того гуру ви собі обрали... цей парашютист готоє собі тепло місце після виборів в ВР... і на вершині владної піраміди... але він свої кампєтєнції вже розкрив: багато галасу даремно
показать весь комментарий
24.01.2026 08:52 Ответить
Опять же, кухня полєвая
Тобі не придана в тилу:
Посіяв карточки в трамває -
Сідай к заочному столу!
А ще в тилу не отримують 100 тис на місяць. В іншому, дуже цікавий гештальт Автор порушив. От на фронті є перша лінія (той самий сумнозвісний "ноль"), є другий ешелон, є тилові якісь підрозділи, що подекуди далеко від ноля. То в який ешелон ви б умовно записали київську бабцю, якій в хату прилетіло? Як не кожному солдату за всю війну прилітає. І ще, автор такий вес турбопатріот, а цітує орківську вісілу пісєньку, щось таке, наче куравльов співав у якійсь стрічці: "счастье вдруг пастучіцца в двєрь".
показать весь комментарий
23.01.2026 15:57 Ответить
Замість вирішувати проблему, тут багато бажаючих перекласти на когось провину. Так, але! Обрання Трампа - наслідок public ignorance, про що попереджав Збігнєв Бжезігський ще у 2013-у. Причина обрання Зеленського така ж. Бо 27%, які тут кидають грязь на 73%, це ті, які бачили загрози, але не зуміли протидіяти (себе сюди ж відношу, сподіваюсь Порошенко теж погодиться). Потрібне почуття відповідального громадянства. Або ж мовчати
показать весь комментарий
23.01.2026 16:27 Ответить
Так ми й воюємо так само: "Я за, але хай хтось." От воно й приносить відповідні результати.
показать весь комментарий
23.01.2026 17:59 Ответить
А як можна було протидіяти?
Я намагався до всіх знайомих зебілів доносити в 19 щоб не творили *****. А толку?
З них всіх пішов воювати тільки один і той в 24. А я в 22.
То що ще я мав зробити якщо навіть після всього деякі з них тільки розчарувались в Зєлі зразка 23-26 але так і не усвідомили чому обирати його в 19 було самогубством?
Мізки свої їм вставити чи як?🤷
показать весь комментарий
24.01.2026 11:16 Ответить
Ми все одно переможемо, але ніхто не обіцяв, що це буде легко. Джерело: https://censor.net/ua/b3596919

Головне не питайте незламного переможника ЯК?

Не питайте про реальний план дій , про ресурси , про мотивацію...

Пан незламний переможник - він же фахівець по переможним гаслам , а не по втіленню слів в реальність .
показать весь комментарий
23.01.2026 16:28 Ответить
Афган вистояв, воюючи проти сили силенної і Україна вистоїть!
Слава ЗСУ!
Героям СЛАВА!
показать весь комментарий
24.01.2026 08:56 Ответить
Афганістан завжди був бантустаном.
Ти б так за демобілізацію агітував як за капітуляцію сраку рвеш.
Але ж ні, вкраїнчик Сатрем не такий - вкраїнчик "справедливий". Якщо я пенсіонер і віддаю більше половини пенсії на комуналку - не треба мені субсидії, зробіть комуналку дешевою для всіх, включно з мажорами з опалюваними басейном на вулиці.
Якщо мої родичі в ЗСУ четвертий рік - не треба демобілізації - завершуйте війну, а мажори і відмазані хай далі дома сидять.

Тому в українськів століттями і не було держави. Бо обов'язок і закон для вкраїнчика - це покарання від пана, а не правило життя, його треба не виконувати, а скасувати для всіх.
показать весь комментарий
24.01.2026 11:23 Ответить
Страница 1 из 2