13790 посетителей онлайн
14 526 246
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Капітуляція не поверне світло

переговори,перемовини

Вже бачу у стрічці пости й коментарі про необхідність капітуляції.

Ніби після капітуляції з'являться світло, вода й тепло.

Це навіть не магічне мислення - це відмова від мислення.

Поясню. Магічне мислення передбачає наявність суб'єкта магічної дії. Хтось зробить нам добре: чарівник, фея, духи предків, анунаки, баал, золота рибка, коник-горбоконик, жар-птиця, добрий цар, потрібне підкреслити, непотрібне викреслити. В цьому ж випадку суб'єкт магічної дії відсутній: наша дія звернена не до нього чи неї, а в порожнечу. Хто зробить нам світло, воду й тепло після капітуляції? Путін? Яким чином і навіщо? Чи він це зробив в Донецьку?

Знавці еволюції мислення знають, що це не магічна (фіолетова), а інстинктивна (бежева) парадигма. Чомусь часто думають, що у стані домінантної бежевої парадигми людина не здатна формулювати речення, писати пости у Фейсбуці чи навіть виступати по телебаченню. Ще й як здатна. Але говорить вустами цієї людини не мислення (хай магічне), а біль. Біль нестерпний до неможливості мислити.

По-перше, не доводіть себе до цього. Щоб піднятися з інстинктивного рівня хоча б до магічного, існує безліч вправ, психологи пишуть про них щодня. Якщо не хочете чи не можете робити вправи, візьміть собі хоча би дитячу казочку почитайте (я не жартую). Все ж таки магічне мислення краще за відсутність мислення.

По-друге, падіння вниз на нуль, на інстинктивний рівень можливе тоді, коли людина одна. Коли вона відірвана від інших (або ж сама себе відрізала). Не доводьте себе до такого. І головне: не давайте іншим туди впасти. Будь ласка. Підтримайте того, хто готовий впасти або падає на ваших очах. Просто дайте людині знати, що вона не одна.

Ми виживемо тому, що ми не кинемо одне одного.

Топ комментарии
+27
Цікаво, а як продовження вічної війни поверне світло? Що завадить ворогу і надалі бити по енергосистемі, аж поки вона не колапсує? Отакі істеричні заяви, повністю позбавлені логіки і аргументації - от де справжня відмова від мислення. Розумію, що хазяям автора треба продовжувати цю війну будь-що, але тоді треба хоча б трохи більше стратися і знаходити хоч якісь аргументи, а то наразі це виглядає просто жалюгідно.
показать весь комментарий
27.01.2026 11:18 Ответить
+20
А яка альтернатива? Подальша війна з ще більшими руйнуваннями, смертями та стрімкою депопуляцією країни? За умови повної неспівставності ресурсів, шанси на так звану перемогу практично нульові, якщо спиратися на об'єктивний аналіз. Це і є шлях до гарантованої поразки вже у середньостроковій перспективі, та ще й з великою вірогідністю - до повного знищення українського етносу у довгостроковій.
По-друге, варіанти подальшого розвитку подій є різні, тому не треба видавати песимістичний сценарій як єдиний можливий. Цілком можливі і західні інвестиції, і російські, особливо якщо до влади прийдуть більш-менш притомні люди.
показать весь комментарий
27.01.2026 11:40 Ответить
+19
Ага , а ще русня росповсюджує дезінформацію , що в Україні в ЗСУ чоловіків "бусифікують" , а насправді в ТЦК великі черги бажаючих стоять.

Також росіянські пропагандони розповідають , що в Києві блекаут і колапс , а насправді Київ світиться як різдвіна ялинка та ресторани заповнені щасливими переможцями73% .

А ще мацковити брешуть , що України виїхали понад 10 мільйонів громадян і потік на виїзд не припиняється , а насправди вся світова українська діаспора після 24 лютого 2022 року ломанулась до Неньки .

Який пан ВУМНИЙ , аж страшно!
показать весь комментарий
27.01.2026 12:14 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 3
Тобто ви за те, щоб віддати Донбас без бою.
показать весь комментарий
27.01.2026 18:20 Ответить
Так, але не віддати, в обміняти на щось стратегічно важливе для країни. Юридично не визнавати ніколи. Якщо у вас є інші пропозиції, прошу озвучити. Я вважаю, що утримання розтягнутих комунікацій в дикому полі то злочин, бо веде до невиправданих втрат. Не треба здаватись ні в якому разі, але наші дії мають бути відповідними до можливостей.
показать весь комментарий
27.01.2026 20:02 Ответить
Русня не казала, що вона готова віддати ЗАЕС або Крим.
Максимум - шматочки біля Сум і Вовчанськ.
А після того, як займе Донбасс, вона зробить "валдай-2".
І будемо втрачати той самий ОС, але у чистих полях, а не у підготованих ще у 2014 руснею оборонних спорудах довкола Слов'янська і Краматорська (вони вєрунтся в родную гавань).
Якщо ви вірите у запевняння русні, після "валдая", то ви або ідіот (не схоже), або робите це за вказівкою.
показать весь комментарий
28.01.2026 00:27 Ответить
Ой ой, тільки не треба знову закидати мені проросійськість) Я тут з 2013, може раніше, і доволі патріотична, зрадойобська особистість. Я не вірю в жодні запевнення чи договори з руснею. Але я вірю в скорочення лбз, американську зброю, якщо вона буде поставлена, в нашу оборону по берегу Дніпра і великих міст. Росіяни не полізуть штурмувати Харків чи великі міста, вони не будуть форсувати Дніпро. Це те що ми можемо тримати відносно легко.

Стосовно Слов'янська. Там дійсно є оборонні споруди, їх багато, і це суттєва проблема для ворога. Але можете подивитись на Діп Стейт, як вже починають формуватись перші роги котла, який ми бачили сто разів. Як битись в оточенні ми бачили на прикладі Мирнограда, це не працює. Вони не будуть його брати в лоб, вони будуть намагатись обрізати логістику. От давайте про це поговоримо за рік. А так то, варто згадати лише "фортецю Бахмут".
показать весь комментарий
28.01.2026 01:24 Ответить
При скороченні ЛБЗ бойові порядки ущільнюються з обох сторін, як наслідок - у русні з'являються додаткові сили для наступу.
Втрати при відсутності оборонних споруд принципово вищі, ніж при їх наявності.
Уточнення про американську зброю - п'ять балів.
Я теж вірю у припинення війн на Землі, якщо всі люди почнуть любити своїх ближніх.
показать весь комментарий
28.01.2026 09:33 Ответить
А ми не кажемо про відсутність оборонних споруд, я пропоную зосередитись на обороні великих міст на які росіяни бояться наступати, у них вже є неприємний досвід. Уточнення про амер. зброю береться з пропозиції Трампа: зброя в обмін на Донбас. Треба лише з'ясувати які об'єми зброї і набоїв він пропонує. У США дуже багато зброї, вона готова в законсервованому вигляді стоїть, просто вони її не дають.
показать весь комментарий
28.01.2026 13:45 Ответить
Великі міста русня оточує.
І буде ситуація "а теперь, когда Харьков и Суми в полном окружєніі, ми поговорім о порядкє виполнєніі нашіх условій мірного договора".
показать весь комментарий
28.01.2026 13:50 Ответить
А ви за те, щоб все рівно віддати Донбасс через пару років кривавого месива, поклавши в могилу цвіт нації? Які шанси в нас утримати Донбасс? Жодних. Яки шанси виграти війну? Жодних. Чи покращиться ситуація в Україні ще через пару років отакого тотального знищення? Ні. То в чому ваша логіка? Кацапи через пару років розваляться чи потонуть? Реалі? А якщо ваш плян не спрацює?
показать весь комментарий
30.01.2026 22:27 Ответить
А якщо їх плян не спрацює, як не спрацьовує вже скоро п'ятий рік?
показать весь комментарий
31.01.2026 12:57 Ответить
вірити в слова російських чиновників це тупість, залишки Донбасу це укріплення, здаєш їх і маєш війська росії в тому стані як зараз вже під Дніпром і Запоріжжям, може й Полтавою
показать весь комментарий
27.01.2026 19:06 Ответить
Залишки Донбасу це якраз Не укріплення, їх там немає. Це дике поле з парою сіл, де аж до Павлограда нема об що зачепитись. Ми втрачаємо оці Мирногради і Покровськи бо розтягнута лінія оборони, 30 солдат нічого не втримають, проста математика. А 3000 втримають.
показать весь комментарий
27.01.2026 20:06 Ответить
Якщо ви раптом не знали, Слов'янськ і Краматорськ ще гірькін до оборони у 2014 готував, тільки втік до Донецька. Ви маєте сумнів у вмінні русні у військову інженерію?
показать весь комментарий
28.01.2026 00:29 Ответить
Ніт звісно, в руську фортифікацію вірю абсолютно. Тут пів-Києва їхній Тотлебен зробив в плані фортифікації, і доволі гарно зробив, до сих пір стоїть. Ну всі роздуми по Слов'янську виклав постом вище.
показать весь комментарий
28.01.2026 01:27 Ответить
...не пересмикуйте: пу сказав, що донбас - це лише передумова для припинення вогню... і в расєйській канстритуції Хер і Зап...далі буде про нарарасєю і т.д. і ще пу сказав, що без викоріння першопричин - демілітаризація + денаціфікація всієї України він не зупиниться... що не ясно?
показать весь комментарий
27.01.2026 19:20 Ответить
Так, ви праві, це наші ЗМІ трішки пересмикнули. Отже треба тримати те що можна і вимагати від РФ чітке визначення, готові вони чи ні.
показать весь комментарий
27.01.2026 20:19 Ответить
А потом будет мир в обмен за запорожье опять Херсон и так далее по списку .Ну тупое
показать весь комментарий
28.01.2026 01:56 Ответить
Nick Heinen

До капітуляції не закликає ніхто, але маніакальне бажання нашої влади покласти ще мільйон людей за три села на Донбассі,

Знову маніпуляція.
З іншого боку, якщо мільйон роССійських громадян, то норм.
показать весь комментарий
27.01.2026 19:18 Ответить
Не маніпуляція, негативний для нас розвиток подій почався приблизно після того, як Залужний пішов з посади. Це непов'язані прямо події, але просто щоб прив'язати по часу. Авдіївка, Бахмут, і так далі. Вже два рочки пройшло.
показать весь комментарий
27.01.2026 20:23 Ответить
Магічне мислення - це коли ми перемагаємо, бо ми добро(ні), а добро завжди перемагає.
Або ми перемагаємо бо не ми ж перші напали.
Або треба дуже довго терпіти, жертвувати людьми хоч до останнього - і тоді перемога обов'язково прийде. Бо ж не може бути так щоб все задарма...

Саме це магічне мислення присутнє фейсбучним політрукам та колишнім комуністам, натягнувшим вишиванку.
показать весь комментарий
27.01.2026 17:53 Ответить
нажаль так, може бути й не справедливо все і закінчиться поразкою, але які реальні варіанти в нас залишаються?
показать весь комментарий
27.01.2026 19:08 Ответить
Варіантів завжди була вагон і тележка. Але ватажки завжди обирали недоговороздатність, безкомпромісність, незламність. В результаті скоріш за все державу як джерело дохіду вони втратять.
показать весь комментарий
27.01.2026 20:00 Ответить
Капітуляція - це смерть як у Бучі.
Мертвим світло не потрібне.
показать весь комментарий
27.01.2026 18:39 Ответить
Йдіть в сраку. Мені вже прлювати, капітулює ця зелена помийка, чи ні. Навіть краще, якщо 4капітулює і зникне з мапи світу. Ви вбили Україну і вбили моїх рідних у своїй тупорилій війні, якої б ніколи нен було, якби ви, тупорила срань, не обрала конченого клоуна. Горіть ви усі в пеклі!
показать весь комментарий
27.01.2026 19:15 Ответить
Пройшло майже 4 роки активної фази війни, РФ слабшою не стала, навпаки наростила озброєння. Україна здає території повільно і кожен день. Вихід - або домовляємось з РФ і стаємо нейтральними, чого вони і вимагають. Або, воюємо і нефакт, що РФ через економічні проблеми відмовиться від війни. Єдине, що зупинить РФ - це відсутність корупції в Україні. Але тоді війна стане нецікавою для тих, хто її підтримує.
показать весь комментарий
27.01.2026 19:18 Ответить
Коли зе клоун зайшов на Банкову то він не став гетьманом він перетворив його у цирк
показать весь комментарий
27.01.2026 19:21 Ответить
Аудит суб'єктності України: Модель 2026 року

1. Етап "Конституційної пастки" (Курс на НАТО)
Рішення: Внесення курсу на НАТО до Конституції (2019).
Наслідок для суверенітету: Це рішення редукувало багатовекторність до жорсткої ідеологічної колії. Замість того, щоб бути суб'єктом, що балансує між центрами сили, Україна добровільно стала передовою лінією фронту.
Результат: Суверенітет було обміняно на «обіцянку безпеки», яка на 2026 рік залишається формальною. НАТО стало далі, оскільки Альянс уникає прийняття країни з неврегульованими конфліктами та зруйнованою економікою, щоб не вступати у пряму війну.

2. Етап "Територіальної редукції" (Відмова від Мінська)
Рішення: Фактична відмова від реінтеграції ЛДНР на умовах Мінських угод.
Наслідок для територіальної цілісності: Логіка "краще втратити території, ніж інтегрувати їх на чужих умовах" призвела до великої війни. У 2026 році Україна контролює значно менше територій, ніж до лютого 2022-го.
Результат: Замість "особливого статусу" окремих районів у складі України, ми отримали лінію фронту, що проходить через серце індустріального Сходу, та повну втрату контролю над ресурсами Приазов'я.

3. Етап "Економічного дефолту" (Відмова від Стамбула)
Рішення: Вихід із переговорного процесу в Стамбулі (весна 2022).
Наслідок для суб'єктності: Це була точка неповернення. Відмова від нейтралітету в обмін на обіцянку "перемоги на полі бою" призвела до тотальної фінансової залежності.
Аудит 2026 року: * Борг: Державний борг перевищив 110% ВВП. Україна витрачає понад 10% ВВП лише на обслуговування кредитів.
Ресурси: Надра та стратегічні активи де-факто перебувають у заставі. Пан Фурса (інвестиційний капітал) тепер є реальним господарем українських копалин.
Залежність: Без щомісячних вливань із Заходу держава припиняє функціонувати (виплати зарплат, пенсій). Це і є повна втрата суверенітету - суб'єкт не може сам себе утримувати.

Висновок: Парадокс "Євроінтеграції"
Головний висновок аудиту полягає в тому, що шлях, який декларувався як "наближення до ЄС та НАТО", парадоксальним чином зробив ці інституції недосяжними:
НАТО: Альянс не приймає "державу-боржника" з територіальними втратами такого масштабу. Ми потрібні як буфер, але не як член клубу.
ЄС: Економічна руйнація та демографічна катастрофа (мільйони біженців не повертаються) роблять інтеграцію в ЄС занадто дорогою для самого Євросоюзу. Україна перетворюється на "вічного кандидата", чиї ресурси вже викачані.
Підсумок: Короткозорість рішень призвела до того, що Україна редукувалася до функції: військової (стримування РФ) та ресурсної (сировинний придаток для погашення боргів). Реальну територіальну цілісність та суверенітет було принесено в жертву ідеологічній ілюзії, яка на 2026 рік так і не стала реальністю.
показать весь комментарий
27.01.2026 19:21 Ответить
Пан Фурса (інвестиційний капітал) тепер є реальним господарем українських копалин.
Добре, що Трамп про це не знає, бо оскаженіє від люті.
Друг Трампа отримає доступ до одного з найбільших родовищ літію в Україні, - NYT
показать весь комментарий
27.01.2026 21:44 Ответить
Щось мені здається, шановний пане Деніс, що русняві боти хочуть "дожати" українців на цій темі одночасно з атаками на енергетику.

Всі їх відповіді якісь "перекручені" і самі собі суперечать - а головне в кінці їхнього допису написати що треба прийняти "мир" на умовах русні і взагалі не треба було чинити спротив а просто здатися (і померти рабами).

Щось текстів пишуть багато (можливо з допомогою ШІ) і якісь вони "замудрені" - щоб тяжче було контраргументувати. І стараються додавити "останнім словом".

Бережіть свої нерви.
показать весь комментарий
27.01.2026 23:35 Ответить
Звісно хочуть. Тільки ці вперті хахли ніяк не дожмуться. Дратує.
показать весь комментарий
28.01.2026 00:12 Ответить
Дещо дивне пише пан Oleh Hello , просто маніпуляція.

Можно по кожному пункту, але загалом -

- "Особливий Статус ЛДНР - це "золотий голос" русні в Раді - блокування любих рухів на незалежність від русні (в ЄС і НАТО).
- Курс на НАТО - відговорки русні про "агресивний" блок. НАТО розширилось на границі з руснею (Швеціяі Фінляндія) і щось вони не дуже вякали, Так-що це "пустишка"-відговорка.
- Вихід з "Стамбула" взагалі у вас дивно описаний - це не економіка, це було про ЗСУ і "Решение Национального вопроса" (ліквідувати україньську націю як таку) - пан взагалі "забув" про це. Тай вихід відбувся після звільнення пригородів Києва - і там відкрились наслідки "денаціоналізації" в Бучі і т.д. Тільки повний дурень і зрадник міг після таких фактів щось ще домовлятись з руснею.

Висновок ваш - треба було тоді померти Україні і українцям і не чинити спротив що і хотіла русня - вірішити один раз і назавжди "українське питання".
показать весь комментарий
27.01.2026 23:26 Ответить
Так, вони нам дорікають за "зрив перемовин в 2022", тільки в 22 вони спочатку стояли під Києвом, а тепер борсаються десь на 600км нижче, прибрана загроза від Києва, Харківа, звільнений Херсон, короче багато чудових подій відбулось.

Спротив потрібен, він корисний і має перспективи. Але і просто зараз руїнити перемовини не варто. Складається таке враження, що керівництво просто не бажає знаходити з руськими компроміс.
показать весь комментарий
28.01.2026 01:37 Ответить
А хто власне каже про капітуляцію? Мир по фінському сценарію 1944, а не капітуляція. Манергейм в 1944 підписав договір зі Сталіним і зберіг Державу. А капітуляція це коли триколор у Львові і повний розпуск ЗСУ. Такого в договорі нема від слова зовсім. Так що не маніпулюйте!
показать весь комментарий
27.01.2026 21:30 Ответить
Ті, хто у стрічці Пекаря за свєт любой цєной.
показать весь комментарий
27.01.2026 21:46 Ответить
На такое пу не пойдет .Он только за выполнение всех целей сво ,а это факьически смерть Украины как страны
показать весь комментарий
28.01.2026 02:03 Ответить
А ща Трамп еще пару танкеров захватит, и уже пойдет. У русских между "невозможно" и "сколько угодно" один шаг как грится!
показать весь комментарий
28.01.2026 09:56 Ответить
Якщо капітулянта гуртом весело бити ногами він точно буде знати, що він не один. 😁
І це йому точно допоможе. 🤣
показать весь комментарий
27.01.2026 22:44 Ответить
Потужні та незламні зелені політруки останнім часом скаженіють не гірше росіянських пропагандонів
показать весь комментарий
28.01.2026 00:26 Ответить
Просто вони нарешті почали розуміти, що їх агітпропівське блювотиння в абсолютної більшості українців не викликає нічого, окрім відчуття відрази.
показать весь комментарий
28.01.2026 09:21 Ответить
Если Украина сейчас не капитулирует , то через некоторое время ей просто не будет перед кем капитулировать!
показать весь комментарий
28.01.2026 08:22 Ответить
РЯТУЙТЕ!!!!!
показать весь комментарий
28.01.2026 08:31 Ответить
Страница 3 из 3