11391 посетитель онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Напівзаходи США в Ірані: як це вплине на Україну?

Трамп

На жаль, ситуація в Ірані нічого доброго для нас у поточному підході напівзаходів з боку США не несе. І це я кажу, радіючи попереднім подіям у Венесуелі. Для нас будуть два погані наслідки.

Перший — дефіцит ракет для ППО, який і так ледь не критичний. Бо тепер у боротьбу за них вступлять арабські країни з величезними воєнними бюджетами. Другий — ціни на нафту злетять. Іран зможе суттєво завадити експорту нафти через вузьку Ормузьку протоку.

Для того щоб знести тиранічний режим Ірану, потрібна наземна воєнна операція. А на неї США майже точно не наважаться. Тому США часто програють. Стараються або малою армією виграти воєнний конфлікт, який потім затягується на роки, або роблять перший крок без другого. Так вони провалили вторгнення на Кубу в 60-х, так програли війни у Вʼєтнамі, Іраку, Афганістані. Так не добили режим Венесуели, так можуть наробити проблем з Іраном.

Щиро бажаю, щоб весь іранський злочинний режим пав раз і назавжди, але боюся, що одними лише бомбардуваннями цього не досягнути.

Топ комментарии
+2
Згоден з автором на всі 100%. Без наземної операції таку країну як Іран не перемогти, а на це штати не підуть, бо це шалені людські втрати, бо Іран це не Венесуела, тут 90 мільйонів населення та теритирія в майже 4 рази більша за Україну + озброєні фанатики, які не бояться здохнути за свого аятолу. Для України ця авантюра Трампа нажаль черговий чорний лебідь, бо дійсно і ракетна зброя і військово-політичні зусилля США і увага всього світу тепер буде спрямована на Близький Схід, а не до нас. Цю операцію треба було розпочинати тоді, коли народ в Ірані вийшов на протести ще місяць-півтора тому, цей момент провтикали, а це б могло тоді допомогти зкинути режим аятолл без наземної операції.
показать весь комментарий
03.03.2026 11:13 Ответить
+1
В у союзника США в регіоні Саудівській Аравії хіба демократія?
І єдиними "гарантіями безпеки" у світі, який будує Трамп із Пітіним і Сі може бути термоядерна зброя. Україна - тому гарний приклад.
показать весь комментарий
03.03.2026 09:04 Ответить
+1
Тоді нічого не вийде.
Режим вже показав, що готовий воювати ледь не проти всього світу, за нульової підтримки ззовні.
І якщо встоїть, це буде ментальна катастрофа світового масштабу.
Яка одразу відіб'ється на нас у самому негативному ключі.
Бо покаже *****, що треба несамовито бомбити без озирання на все довкола - і буде побєда.
показать весь комментарий
03.03.2026 09:38 Ответить
Комментировать
Сортировать:
В у союзника США в регіоні Саудівській Аравії хіба демократія?
І єдиними "гарантіями безпеки" у світі, який будує Трамп із Пітіним і Сі може бути термоядерна зброя. Україна - тому гарний приклад.
показать весь комментарий
03.03.2026 09:04 Ответить
Ну що ж, не впали впродовж 72 годин - то можна констатувати, що США таки всрались.
Тільки наземна операція допоможе.
Причому, якщо грамотно і рішуче, може бути успіх.
Формальний привід - блокування Ормузької протоки.
Страждають всі, крім русні.
Зведений десант США - країни Затоки.
Для того, щоб показати, що не "іновірці загарбувати прийшли, а є й свої брати-мусульмани".
Рухатись в глибину - не треба.
Тому що режим буде змушений почати контрнаступ. Без варіантів.
І тоді, користуючись повною перевагою в повітрі, можна розбити колони КВІР ще на підході.
Якщо народ Ірана дійсно проти режиму, партизанська війна проти сил нової коаліції - не почнеться.
Далі треба тільки чекати, коли Іран спалить свій силовий блок, намагаючись вибити десант.
Якщо не намагається - рухаємось вглиб, повільно і акуратно.
Це ще додасть впевненості тим, хто готовий повстати, але вже боїться.
Можливий сирійський варіант.
показать весь комментарий
03.03.2026 09:15 Ответить
Ото б трамп прочитав що Ви пропонуєте - може б і взяв вас керувати операцією "Чагарник".
Але, на жаль, деменція заважає.
показать весь комментарий
03.03.2026 09:26 Ответить
Трамп щось не дуже схожий на революціонера, щоб займатись питаннями "повстання".
показать весь комментарий
03.03.2026 09:36 Ответить
Тоді нічого не вийде.
Режим вже показав, що готовий воювати ледь не проти всього світу, за нульової підтримки ззовні.
І якщо встоїть, це буде ментальна катастрофа світового масштабу.
Яка одразу відіб'ється на нас у самому негативному ключі.
Бо покаже *****, що треба несамовито бомбити без озирання на все довкола - і буде побєда.
показать весь комментарий
03.03.2026 09:38 Ответить
пуйло і так "несамовито бомбить без озирання на все довкола" і десь його пабєда забарилася...
показать весь комментарий
03.03.2026 10:19 Ответить
Це дасть йому повну впевненість, що треба ескалювати і тиснути далі, нічого крім побєди не буде.
показать весь комментарий
03.03.2026 10:22 Ответить
Впевненість щодо пабєди диктаторам створює гора сраколизів, що їх оточує, дурить за "ватрушки" і створює їм викривлену реальність.
показать весь комментарий
03.03.2026 11:59 Ответить
Яка має шанси стати не викривленою.
Поки що ніяким поваленням іранського теократичного режиму і не тхне, а у деяких коаліціянів БК починає закінчуватись вже.
показать весь комментарий
03.03.2026 12:32 Ответить
Теократичний режим ніхто і не збирається валити, бо метою є усунення токсичних фанатичних персон - аятол, іранських преза і генералів КВІР. І у кого ж це БК закінчується? Хто це вам персонально надав таку інформацію? Чи у вас фантазія розбурхалася?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:50 Ответить
Запасів ракет-перехоплювачів для Patriot у Катару залишилося на чотири дні, - Вloomberg
Режим на те й режим, що новий аятола з'явиться в будь-якому разі, з середовища.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:52 Ответить
Катар відіграє ключову роль?
Нових аятол будуть знищувати як голови дракона, поки вони не прийде лояльний...
показать весь комментарий
03.03.2026 13:58 Ответить
Бюджет США такого не витримає, бо кожний з КВІР - аятола, а КВІР налічує чверть мільйона штиків.
показать весь комментарий
03.03.2026 14:01 Ответить
Звідки така інформація?
показать весь комментарий
03.03.2026 14:25 Ответить
Ну, Вікіпедія дає таку кількість. Країна 90 мільйонів, цілком реально.
показать весь комментарий
03.03.2026 14:27 Ответить
Звичайно, було б добре, якби Трамп побудував демократію в Ірані, але на це не варто чекати від американського Мусоліні. Буде дуже добре, якщо Трамп американську демократію не загубить.
Бжезінський, розмірковуючи про перспективи будівництва нації в Росії, зазначає, що він російського Ататюрка просто не бачить, тобто нікому там будувати націю. І він не помилився. А хто націю буде будувати в Ірані? Син останнього шаха?🤓
показать весь комментарий
03.03.2026 17:13 Ответить
Головне - щоб там не було фанатика з бімбою.
ОАЕ, Катар, Оман, СА живуть без всякої демократії, але біди від них цивілізованим людям немає.
показать весь комментарий
03.03.2026 17:17 Ответить
Всі так пишуть - режим мав впасти, але не впав, бла-бла-бла...

Так він і в Венесуелі не впав. Бо не було мети його зносити.

Зараз їм винесуть всі стратегічні об'єкти, повбивають ще їх лідерів. А потім запитають решту чи готові вони до поступок.
Якщо ні - сеанс продовжиться. І так допоки переговорна позиція не стане такою як потрібно.
показать весь комментарий
03.03.2026 09:50 Ответить
"...не добили режим Венесуели" - ніхто після досвіду Лівії і Афганістану добивати сам режим не буде, бо на його місце ще гірше може прийти. В персоналістському режимі головне прибрати надто агресивну персону, що бздить багато, і на його заміну покласти когось лояльнішого, що було зроблено у Венесуелі. Якщо автор не розуміє такі елементарні речі, то гріш ціна його статті.
показать весь комментарий
03.03.2026 10:26 Ответить
Згоден з автором на всі 100%. Без наземної операції таку країну як Іран не перемогти, а на це штати не підуть, бо це шалені людські втрати, бо Іран це не Венесуела, тут 90 мільйонів населення та теритирія в майже 4 рази більша за Україну + озброєні фанатики, які не бояться здохнути за свого аятолу. Для України ця авантюра Трампа нажаль черговий чорний лебідь, бо дійсно і ракетна зброя і військово-політичні зусилля США і увага всього світу тепер буде спрямована на Близький Схід, а не до нас. Цю операцію треба було розпочинати тоді, коли народ в Ірані вийшов на протести ще місяць-півтора тому, цей момент провтикали, а це б могло тоді допомогти зкинути режим аятолл без наземної операції.
показать весь комментарий
03.03.2026 11:13 Ответить
написано вірно, додам що трамп і не збирався починати обстріли, але сам себе загнав у приманку: якщо ти припер авіаносці під нос аятоли для того, щоб схилити його до капітуляції на переговорах, але не вдарив - значить ти слабак

разом з тим, США не програли війн в іраці та афганістані, просто після війни треба було будувати новий уклад і фактично будувати націю з нуля, а це мали робити місцеві - які всцялися - їм передали ресурси і гроші, а вони тупо їх вкрали. нікого не нагадує?

в ірані живуть 50% персів, решта інші іраноязичні народи (це як українці жили в русскоязичному ссср), або азербайджанці: якщо режим впаде то навколишні "регіональні держави" почнуть приходити цим решті 50% "на допомогу", і звичайно росія теж туди попреться за нафтою, бо що взяти з того донбасу якщо в ірані можна мільйярди заробляти, так що є й деякі перспективи, не тільки мінуси
показать весь комментарий
03.03.2026 16:38 Ответить
Видно,що народний депутат пише, бо слова "напівміри" в укрю мові немає
показать весь комментарий
03.03.2026 16:43 Ответить
Трамп не буде вивозити "слуг народу" по одному.

Запхає всіх в C-5 і розкидає над Іраном.
показать весь комментарий
06.03.2026 09:31 Ответить