13934 посетителя онлайн
1 457 16
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Шансів у режиму нема!

Шансів у режиму нема!

Колись данський літературознавець Георг Брандес, сказав: «Найбільшою небезпекою для свободи є пасивність народу».

Чудові слова, які відсвічують не тільки жахливу дійсність сьогодення, а й причину такого суспільного стану. Всі наші негаразди, горе, війна, смерті, тотальна несправедливість – все це від пасивності народу, іншими словами: від відсутності активності.

От тільки зі зміною часу, змінюється і світ, а разом з ним і інструменти впливу на режими поневолення. Якщо у першому десятиріччі двохтисячних українці наївно вірили у вулицю, як інструмент боротьби зі злочинною владою, а тому гордо й непохитно стояли на барикадах, думаючи що вони виборюють свою свободу. Мало того, народ щиро і натхненно аплодував тим, хто стояв на сцені Майдану. Хіба це не була активність? Але ж…

Згодом прийшло розуміння (звичайно ж не для всіх), що штучні революції - це яскрава і велика маніпуляція, для створення ілюзії легітимності приходу у владу наступного злочинного угрупування. Цікаво, що для того, щоб народ повірив цій ілюзії, для власників мільярдних статків достатньо було забезпечити Майдан безплатною кавою, Лижичкою та Вакарчуком. Зрозуміло, що для маніпуляторів це не було обтяжливо, влада падала їм в руки практично на халяву. Звичайно пролиту українську кров під час революції Гідності вони ніколи не враховували.

Відтепер народ точно знає, що Майдан це справа дійсно свята, але ж тільки якщо сцена стане по справжньому народною. А таке не можливо апріорі, оскільки звичайні українці не володіють мільярдними ресурсами, а тому не зможуть забезпечити Майдан всім необхідним та запросити Вакарчуа з Лижичкою, бо ті ж за дарма не співають. …Виходить тупик. Обклали зі всіх боків, виходу нема. Кримінально-політичні угрупування повністю контролюють суспільство і крутять ним, як захочуть.

То, про яку не пасивність говорить Георг Брандес? Ми й раді, втім крім Майдану, коктейлів молотова та барикад, ми нічого не бачимо, а цей процес повністю контролюється тими, хто проплачує революції. То що робити? Вулиця не працює. Яким чином бути активними?

Активність буває різною. Вона або свисток для спуску пару – це Майдан, перекриття доріг, побиття поліцейських з тецекашниками, гнівні пости у соцмережах, матюки в ефірах… Або доросла активність, яка передбачає роботу в політичному полі, тобто на системному рівні, перебуваючи у статусі політичного конкурента режиму. У статусі суб’єкта, який настільки навчений революційним досвідом, що розуміє – перемогти злочинну владу можна лише політичним шляхом. ...Так, грати доведеться за їх правилами, але ж владу по іншому повернути в руки народу не вдасться.

Тому, українці які це розуміють зараз об’єднуються навколо політичної партії «Сила Нації». Нам не потрібен фасадний ремонт, нам потрібен новий фундамент держави, який повинен триматися на громадах, а не на родинах олігархів та реєстрах органів влади в інших державах. Ми говоримо про зміну політичної системи, про кардинальну реформу системи державного управління, про якісну й безплатну медицину з освітою, про армію від якої тремтітимуть всі, хто подумає про нас погано …

А для цього потрібна справжня народна більшість в парламенті, яку маєте представляти ви, а не діти прокурорів та суддів. Кожний, хто вважає себе патріотом зобов'язаний йти в політику! Запивши це собі у смартфоні і кожного ранку перечитуй!

Все тільки починається, шансів у режиму нема, славні нащадки козацького роду вже готові скинути зі своєї шиї ярмо! Клас паразитів, мародерів та зрадників повинен позбутися раз і назавжди права представляти нас з вами у владі. Разом ми це зробимо! Політична партія «Сила Нації» чекає тебе!

Саме така активність потрібна Україні. Саме про це думав данський літературознавець Георг Брандес, коли писав ті строки, які насправді є формулою свободи й аксіомою демократії.

Переможемо! ✌️👊

Топ комментарии
+6
Виглядає на передвиборчу агітацію нового голоборотька і сн
показать весь комментарий
14.03.2026 11:54 Ответить
+4
"Штучні революції"?Подоляк просуває стару тезу рашки
показать весь комментарий
14.03.2026 11:53 Ответить
+4
Костянтин Ільченко гарний маніпулятор , цікаво він теж думає ,шо вхватив Бога за бороду ?!!! Костянтин ,не ризикуйте ,Дія вам , та обдовбушу 🤡 , не допоможе !!!...
показать весь комментарий
14.03.2026 13:30 Ответить
Комментировать
Сортировать:
"Штучні революції"?Подоляк просуває стару тезу рашки
показать весь комментарий
14.03.2026 11:53 Ответить
Виглядає на передвиборчу агітацію нового голоборотька і сн
показать весь комментарий
14.03.2026 11:54 Ответить
Саме так і виглядає. На жаль будь яка насправді хороша ініціатива в політиці так і виглядатиме. А практична її реалізація закінчиться черговим пшиком, оскільки громадяни України політично інертні і не розуміють що насправді потрібно. За все хороше проти всього поганого. Автор і партія, яку він прадставляє вже наступили на ті самі граблі. Коли просуваються наративи про народ, державу і націю, то я розумію, що черговий звіздєц гарантований. Ліві лозунги чудово заходять українцям. І не лише їм, на превеликий жаль. Але соціалізм з людським обличчям побудувати в Україні нереально. Все скочується до популізму і номенклатурно-олігархічної диктатури. У "нещасного і затурканого народу" в Україні дві проблеми: власна неефективна і мегакорумпована держава і олігархи. Єдине в чому на 100% згідний з автором і підтримую. Це заклик до громадян займатись прлітикою, цікавитись політикою, вкладати гроші, час, вміння, знання в те щоб займатись політикою. Майдани і революції річ контрпродуктивна з незначною ефективністю.
показать весь комментарий
14.03.2026 14:25 Ответить
Нудно це все.Людям веселіше телевізор дивитися і раз на 4р галочку в бюлетні не задумуючися(або саме страшне-по пріколу) поставити
показать весь комментарий
14.03.2026 15:18 Ответить
Так. Тому маємо те що маємо. 99.9% т.з. виборців не знають ні місцевого депутата від своєї дільниці, ні депутата в обласну раду, ні в ВР. Так для кого цей весь цирк? Цирк, який дає свою гастроль раз в 5 років? Людям сказали, що це і є демократія і стадо баранів цим вдовольнилось.
показать весь комментарий
14.03.2026 15:51 Ответить
Насправді він дуже послідовний у підкиданні лайна на вентилятор, що направлений в сторону Порошенка. Конкурує с касьяновим за першість.
показать весь комментарий
14.03.2026 16:15 Ответить
Костянтин Ільченко гарний маніпулятор , цікаво він теж думає ,шо вхватив Бога за бороду ?!!! Костянтин ,не ризикуйте ,Дія вам , та обдовбушу 🤡 , не допоможе !!!...
показать весь комментарий
14.03.2026 13:30 Ответить
хіба він один такий тут фрік-маніпулятор? А левченко?
показать весь комментарий
14.03.2026 14:13 Ответить
Вони популісти. Безумовно маніпулятори, бо займаються політикою і не ідіоти. Їхні ліві ідеї мені неприйнятні. Але вони хоча б щось роблять, називаючи біле білим, а чорне чорним. Це і є демократія. А не загальне виборче право, яке номенклатура ( чиновники) та олігархат використовує раз в 5 років щоб легітимізувати свою владу над холопами.
показать весь комментарий
14.03.2026 14:34 Ответить
Дожилися довоювалися - Майдани - штучні революції. Приїхали. Злазьте. Бери шинель йди додому
показать весь комментарий
14.03.2026 14:02 Ответить
З точки зору користі, ефективності, на жаль, так. Завжди розумніше не допускати пожежу, ніж потім героїчно, з жертвами і втратами її гасити. А потім, стоячи на згарищі, незламно і потужно розмазувати соплі.
показать весь комментарий
14.03.2026 14:29 Ответить
По вашому виходить, що Помаранчева революція та революція Гідності були помилками і призвели Україну до утворення згарищ???
показать весь комментарий
14.03.2026 16:55 Ответить
Ні. Абсолютно не про це. Ви будете висувати якісь претензії і в чомусь звинувачувсти команду подежників, якщо розумієте, що через порушення правил пожежної безпеки з вашого боку ваше майно згоріло? Якщо ви адекватна людина, то ви вибачите пожежникам всі помилки і невідповідності.
показать весь комментарий
14.03.2026 18:32 Ответить
Пан Констянтин, просуваючи черговий ручний політичний проєкт жОПи, всіляко прагне каналізувати зростаючий протестний потенціал українців, перевести його з революційного, тобто майданного формату, який надзвичайно боїться зелена банда мародерів, в формат політичний, який повністю безпечний і контрольований владою.
показать весь комментарий
14.03.2026 16:51 Ответить
Якось убого вийшло. Всі революції штучні, майдани - маніпулятивні технології, всі влади - злочинні, але підтримайте мою партію - і буде вам щастя. І при цьому аргументації 0. Крім того, що автор - д'Артаньян.
показать весь комментарий
15.03.2026 16:54 Ответить