22271 посетитель онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Теракт у столиці: три висновки

теракт в Києві

Військовий пенсіонер, виродок з Москви, бере зброю і виходить в супермаркет.

Серед дня впритул розстрілює людей.

В інтервалі лічених хвилин, одну людину за іншою.

До цього пише в інтернеті як він любить і підтримує "русскій мір".

Новини про масові розстріли в супермаркетах, школах, церквах - для багатьох з нас досі залишаються чимось далеким.

Тим що в новинах про США чи Росію.

Але щоб в нас, серед Києва... Люди досі в шоці.

Короткі висновки по теракту:

  • 1. Час звикати, що російські спецслужби будуть намагатись постійно вербувати тисячі таких довбойобів.

На всю країну їх буквально пару відсотків, але для роботи ФСБ це більш ніж достатньо біоматеріалу.

Пора звикати, що війна тотальна і всеохопна, йде в різних доменах - від геополітики, економіки, космосу - до Шахедів по швидким /поїздам, мін серед пшениці і терористів в супермаркетах.

Пора звикнути, бо йде 13-ий рік війни не просто за нашу свободу, а й базове право жити в цьому світі.

  • 2. Час зрозуміти, що те що ми побачили - спецслужби попереджують сотнями, постійно. Але таких спроб ворожих спецслужб настільки багато, що відмоніторити все просто нереально. Все одно якийсь невеликий відсоток буде втілюватись. І спасибі нашим спецслужбам, поліцейським, що більшість ми просто не помічаємо.

В основному тилові міста живуть так, наче в повністю мирній країні.

  • 3. Такмед і зброя. Вільні люди повинні мати зброю. Щоб мати можливість негайно знешкодити таких виродків.

Аргумент "легалізація зброї дозволить мати її всяким їбанатам" - взагалі не аргумент.Бо в їбанатів зброя і так є, як бачите. А в людей, яких розстрілювали впритул - зброї щоб захиститись якраз не було.

Тому я за те, щоб під час війни зброя була у всіх повносправних і патріотичних громадян.

І такмед - бо це може бути питання життя ваших близьких. Коли ви в суботу під вечір просто пішли скупитися в супермаркет.

Топ комментарии
+7
3. Такмед і зброя. Вільні люди повинні мати зброю. Щоб мати можливість негайно знешкодити таких виродків.

виключно за це, лайк!
але, додам: Щоб мати можливість негайно знешкодити будьяких виродків, в тому числі, наділених владою!
показать весь комментарий
19.04.2026 12:58 Ответить
+5
Ще не написали, що поліція втікла. Отакий фактично і є захист громадян зі сторони влади.
показать весь комментарий
19.04.2026 14:03 Ответить
+4
І жодного висновку про рівень підготовки української поліції. Пам'ятаю відео, коли підпалили одну з будівель Інтеру, "Патріот" Ківа стояв тоді з молодиками на вулиці, а поліцейський із зброєю в руках сховався з працівниками телеканалу на даху будинку.
показать весь комментарий
19.04.2026 13:36 Ответить
Комментировать
Сортировать:
3. Такмед і зброя. Вільні люди повинні мати зброю. Щоб мати можливість негайно знешкодити таких виродків.

виключно за це, лайк!
але, додам: Щоб мати можливість негайно знешкодити будьяких виродків, в тому числі, наділених владою!
показать весь комментарий
19.04.2026 12:58 Ответить
Тільки згадалось, що в США вільні люди якраз мають зброю, і там такі розстріли давно стали звичними. А в Україні, здається, це перший випадок за всі роки війни.
Та й помаранчевому дегенерату в США наявність зброї у "вільних людей" щось не заважає.
показать весь комментарий
19.04.2026 13:40 Ответить
>і там такі розстріли давно стали звичними.

як правило, там де зброї у потенційних жертв немає (школи)

>Та й помаранчевому дегенерату в США наявність зброї у "вільних людей" щось не заважає

була ж спроба ліквідації дебіла, просто людина промазала
показать весь комментарий
19.04.2026 13:58 Ответить
>>як правило, там де зброї у потенційних жертв немає (школи)
Це може бути неочікувано для вас, але в Україні теж є школи.

>>була ж спроба ліквідації дебіла, просто людина промазала
Спроба була ще до президентських, коли була ще якась надія, що воно буде помірно дурне, як в перший строк, і якось переживем. Але тепер, коли п..дець відбувається в прямому ефірі, усі вільні люди США зі зброєю взялись за руки і?..
показать весь комментарий
19.04.2026 14:46 Ответить
в українських школах вже зараз є поліція, тому брати штурмом школу досить небезпечна ідея
показать весь комментарий
19.04.2026 14:53 Ответить
Ок, про поліцію у школах забув, хоча не знаю, скільки від неї реально користі, та чи залишиться вона у школах назавжди. У будь-якому випадку, навіжені стрільці нічого не беруть штурмом - вони проносять зброю у місця скупчення людей і неочікувано починають вогонь з вигідної позиції.
показать весь комментарий
19.04.2026 15:05 Ответить
так само можна пронести й вибухівку або ножі

здається, в китаї один такий любитель ножів зарізав 93 людини, поки поліція не зупинила.
показать весь комментарий
19.04.2026 15:13 Ответить
Масові вбивства з використанням вибухівки (окрім терактів якихось скажених ісламістів), я якось і не пам'ятаю - мабуть, потворам цікавіше вбивати, натискаючи на гачок. А 93 людини ножем, один псих в ході одного нападу - навіть в беззахисній школі це з розряду фантастики, ви явно щось зплутали.
показать весь комментарий
19.04.2026 15:32 Ответить
потвори різні бувають, хтось робить вибухівку, хтось ріже ножами на вулицях, головне те, що без перетворення міст на концтабори, не вдасться повністю завадити тероризму. А вільне володіння короткоствольною зброєю з правом на самозахист хоча би зрівняє шанси.
показать весь комментарий
19.04.2026 15:38 Ответить
Саме так. Тому вибухівка теж має бути суворо забороненою.
показать весь комментарий
19.04.2026 16:25 Ответить
вона вже заборонена, але фізично її не проблема зробити
показать весь комментарий
19.04.2026 16:29 Ответить
А ви шось чули про розстріли в Естонії? Чи Швейцарії? Де там ще зброя леглізована крім США. ВІрогідність появи добограя не замлежить від права на носіння збої. Зате від цього залежить як швидко конченого приш'є на місця якась випадкова перехожа бабуся яка носить в сумочці пістолет.
Про США. Давайте пригадаємо де найчастіше відбуваються массові розстріли? Я вам полегшу задачу - в місцях "gun-free", тобто там де зброя ЗАБОРОНЕНА! Школи і т.д.
Так шо ваші аргументи розбиваються логікой і СТАТИСТИКОЙ. Почитайте на досугі про рівень злочинності, кількість вбивств і т.д. у країнах де дозволили носіння зброї. Тільки дивіться статистику ВСІХ вбивств, а не лише восгнепальних. Бо звичанйо якщо не включати поножовщини, то кількість саме від вогнепала логічно що росте. Але от коли показуєш статистику всіх інших, поножовщину і прочі вбивства, то всі чомусь роблять здивоване обличча.
показать весь комментарий
19.04.2026 14:12 Ответить
>>А ви шось чули про розстріли в Естонії? Чи Швейцарії? Де там ще зброя леглізована крім США.
І те правда, Україна ж - спокійна та благополучна країна з високим рівнем життя. Обов'язково буде як в Швейцарії. Якщо Гондурас не заважатиме.
Я б на вашому місці скоріш Молдавію спробував у приклад навести. Хоча наскільки цей приклад адекватний для України за наявних обставин, теж питання.

>>Давайте пригадаємо де найчастіше відбуваються массові розстріли ... в місцях "gun-free" ... Школи і т. д.
Давайте пригадаємо, що в Україні теж є школи.
показать весь комментарий
19.04.2026 14:51 Ответить
О, а шо там в Молдові? Теж гарний приклад. І про школи шось не поняв.
Це у вас такий сарказм чи ви просто "штангонули"? )
показать весь комментарий
20.04.2026 07:25 Ответить
За якою шкалою і головне хто визначатиме патріотичність?
показать весь комментарий
19.04.2026 13:03 Ответить
По вишиванкам)
показать весь комментарий
19.04.2026 14:19 Ответить
шкала проста - 73% достатньо. Тихим сапом зробити з України зеленський режим ,з підготовкою внутрішніх терактів ,все як кремль прописав ...племя 🤡 знає як знищити та деморалізувати залишки адекватного суспільства...
показать весь комментарий
19.04.2026 13:14 Ответить
А що вже, провели слідство і в цього стрільця не дах поїхав а фсб найняла?
Може вже і в кармані знайшли телефон з перепискою в телеграмі?
показать весь комментарий
19.04.2026 13:26 Ответить
Зброя була у паліцаїв, що втікали і кинули людей на смерть. Головне, що їм нічого за це не буде, будуть і далі наркоту кришувати...
показать весь комментарий
19.04.2026 13:31 Ответить
І жодного висновку про рівень підготовки української поліції. Пам'ятаю відео, коли підпалили одну з будівель Інтеру, "Патріот" Ківа стояв тоді з молодиками на вулиці, а поліцейський із зброєю в руках сховався з працівниками телеканалу на даху будинку.
показать весь комментарий
19.04.2026 13:36 Ответить
Пропоную всіх цих забронірованих черешенок відправити на курси БЗВП, а потім на пятирічну командіровку в Покровськ чи Гуляйполе для закріплення навичок.
показать весь комментарий
19.04.2026 14:21 Ответить
..." йде в різних доменах". прям мовою хфедорова.
показать весь комментарий
19.04.2026 13:45 Ответить
"Вільні люди повинні мати зброю". Та багато цих вільних і без зброї що попало роблять а зі зброєю перестріляють багатьох як оцей.
показать весь комментарий
19.04.2026 13:45 Ответить
за 35 років це перший випадок, тож наше суспільство вже краще поводиться зі зброєю, ніж у франції чи сша.
показать весь комментарий
19.04.2026 14:00 Ответить
Просто треба знати статистику, в моєму невеликому містечку було кілька вбивств на охоті, а в армії люди вбивали когось і самі стрілялися. Яке "краще"? Нервова система у багатьох нестабільна від такого життя. В свій час я роками був зі зброєю і бачив що робили деякі з нею.
показать весь комментарий
19.04.2026 14:56 Ответить
так і ножами люди вбивають одне одного, треба й ножі заборонити?
показать весь комментарий
19.04.2026 15:02 Ответить
Це тут до чого? Я написав що заборонити зброю цивільним? Я написав що і з цією що є - проблеми, а якщо бродити по вулиці з нею то буде жесть.
показать весь комментарий
19.04.2026 15:13 Ответить
>а якщо бродити по вулиці з нею то буде жесть.

не буде
в сша є штати, де дозволено вільне носіння зброї (від 22лр до 50 калібру), і нормально. Є штати, де дозволено навіть приховане носіння зброї, і теж все нормально, живуть собі люди.
показать весь комментарий
19.04.2026 15:16 Ответить
Та да, нормально тільки і у школах чогось стрілянина і онука живе в Коннектикуті за великим містом в якому вночі буває стрілянина.
показать весь комментарий
19.04.2026 15:32 Ответить
в сша велика кількість злочинів робиться кольоровими - неграми та латіносами, просто не треба їх сюди завозити та давати їм право на володіння зброєю.
показать весь комментарий
19.04.2026 15:39 Ответить
ну і ножем або саморобною вибухівкою можна наробити ще більше шкоди, ніж автоматом

тому треба змінювати підхід - треба шукати психопатів за допомогою тестів та аналізу даних
показать весь комментарий
19.04.2026 14:04 Ответить
Шукати психопатів тестами? Приклад з життя, колись в армії нормальний врівноважений солдат отримує звістку про те що його дівчина вийшла заміж. Будучи в караулі, кидає пост, валить караул і стріляється. І стільки такого було. Тут пишуть що якби у людей була зброя то цього б убили. Але ж як буде зброя то таких буде багато, це люди розуміють?
показать весь комментарий
19.04.2026 15:05 Ответить
>Шукати психопатів тестами?

так, це нормальна практика.

>Але ж як буде зброя то таких буде багато, це люди розуміють?

зброя ВЖЕ Є, як зареєстрована, так і нелегальна. Треба просто дати людям можливість захищатися зброєю.

як я вже писав, на 3д принтері можна пістолет або ґвинтівку надрукувати, зараз це взагалі не проблема!
показать весь комментарий
19.04.2026 15:11 Ответить
Та зрозуміло що є зареєстрована і не тільки. Я ж про тему автора. Виходить, по-Вашому треба дозволити з нею бродити по вулицям і магазинам і не тільки? І від кого захищатися, "за 35 років це перший випадок" - Ваші слова. Якщо один донецький сєпар витворив таке то треба озброїти "вільних людей"? То нехай буде Дикий Захід, нема питань.
показать весь комментарий
19.04.2026 15:27 Ответить
>по-Вашому треба дозволити з нею бродити по вулицям і магазинам і не тільки?

так, як це в нормальних країнах

>І від кого захищатися

від терористів та криміналу

>То нехай буде Дикий Захід, нема питань.

не буде ніякого "дикого заходу"
показать весь комментарий
19.04.2026 15:31 Ответить
.так, як це в нормальних країнах
А це нормальна країна? Чого ж з неї вшився? Щоб ахінею сюди нести? Приїдь сюди на прифронтову територію , поміняй картинку, може попустить. Все.
показать весь комментарий
19.04.2026 15:41 Ответить
я в Україні живу.
показать весь комментарий
19.04.2026 15:48 Ответить
Я можу сказати, шановний пан, що Вільні Люди таки Мають Право мати зброю.

В Молдові зброя дозволена - і тут це працює добре. Якщо не брати в приклад так зване ПМР з якого деколи все ще нелегально йде розповсюдження (в людей зброя "лишилась" після війни в 1992) в цілому ситуація контрольована.

Були випадки коли "бурі" типи пробували бикувати кілька чоловік на одного (на дорозі конфлікт) - з битами пробували "наїхати". І те що у людини була легальна зброя спасло його від побиття.

Бо після першого пострілу вверх швиденько сіли назад в машину і поїхали. Причому це в центрі міста серед білого дня було.
показать весь комментарий
19.04.2026 15:56 Ответить
Та звідти, звісно, видніше як тут у нас, особливо у деяких з нервами і неадекватною поведінкою, їм таки точно треба зброю. Приклад в під'їзді, сержант воював з 14-го, в 25-му списали, ні зору ні слуху, був нормальний але бухав, казав мені "кеп, все нормально" а я йому казав щоб не пив з ким попало, потім пішов знову на кілька місяців , прийшов інший, злий на всіх і весь час бухав з сезечешниками і ствол мав і зарізали вони його в квартирі. Не знайшли їх а приходили до нього з виду нормальні але ж убили вони. Це ж вільні люди? Кухонним ножем вони одного убили а якщо у них буде ствол і ще у когось то буде перестрілка і наслідки лотерейні. Не все так однозначно добре як вважають прихильники масового озброєння.
показать весь комментарий
19.04.2026 17:56 Ответить
Неадикватів і в Молдові хватає - але ж їм ніхто зброю не дає. Тут також після війни в Придністров'ї досить людей що тримали зброю в руках. Тай по селам біля зони воєнниї дій у людей багато "чого" залишилось. Колись воно десь випливає - були вибухи гранат на мітингах і т.п.

Я думаю що в історії що ви описали СЗЧ-шникам і алкоголікам також зброю не продадуть офіційно.

Я привів приклад коли нормальним громадянам зброя потрібна. Якщо у кандидата на володіння зброєю є щонайменше порушення чи інша "історія" - так для цього є відповідні процедури (лікарська комісія, психіатр, посвідка про чисте не кримінальне минуле без притягнень до відповідальності і т.д.).

Так це працює в Молдові і я думаю що і в Україні також може працювати.
показать весь комментарий
19.04.2026 18:34 Ответить
А як їх сортувати, виглядають нормально всі і п'ють майже всі і спробуй сказати їм що вони алкоголіки. Я вище писав які всі нормальні і що деякі з них потім витворяють і ніякий лікар не передбачить майбутнього нервового зриву у пересічної людини яка матиме такі цяцьки.
показать весь комментарий
19.04.2026 18:43 Ответить
Я не вникав в деталі того як воно працює і які механізми-запобіжники є в Молдові - але працює.

Я не думаю що середньостатистичний громадянин Молдови чимось сильно різниться від громадянина України.

Напевне є механізми - якщо відповідно до цього підходити.
показать весь комментарий
19.04.2026 18:50 Ответить
Що тих молдаван рівняти, тут війна і вона впливає на людей, можете зрозуміти.
показать весь комментарий
19.04.2026 18:57 Ответить
Ще не написали, що поліція втікла. Отакий фактично і є захист громадян зі сторони влади.
показать весь комментарий
19.04.2026 14:03 Ответить
Вони просто нє рождєни для войни. І взагалі мабуть стряляти не вміють. Не для того вони в мєнтовці броніровались. Може теба просото відправити на БЗВП і потім на чотирирічні курси в окопах - от тоді після поверненнення на них можна буде покластися.
показать весь комментарий
19.04.2026 14:17 Ответить
ще один висновок (з телеграму) - якщо буде озброєна революція, владу ніхто захищати не буде, бо навіть один дебіл зі зброєю нашугав усіх.
показать весь комментарий
19.04.2026 14:05 Ответить
Тому в діях поліціянтів ніякої невідповідності і не побачила. І їх відповідальності за життя людей поруч - теж.
Тому пам'ятник Аскольдова могила (могила Порошенко номер один) стоїть до наших днів, а могили Діра (ЗЕ) немає. Бо Аскольда поважали, а Діра -ні. Я просто не уявляю, як вся ця компанія з такими підходами може здолати Московський Мордор.
показать весь комментарий
19.04.2026 14:46 Ответить
Будемо і далі толєрастами до сруязиких і прихожан упц мп... Мені цікаво а хто вирішує кому з якого віку воювати, чи кому можна перетинати кордон а кому ні в чому не забороняють все вороже в Україні в той же час??
показать весь комментарий
19.04.2026 14:19 Ответить
Владимир Александрович Зеленский
В Украине с апреля 2019 года только ЗЕЛЕНСКИЙ
Вирішуе УСЕ!!!!!!!!
показать весь комментарий
19.04.2026 14:35 Ответить
Її висновки, якщо в трьох словах - звикати, дякувати, самозахищатися. Це якась Безугла№2.

А якісь питання до влади і правоохоронців є чи немає, шановна експертка-на-усьому-окрім-борщу?
показать весь комментарий
19.04.2026 15:33 Ответить
Це буде використане виключно для розстрілів і придушення зростаючої непокори населення. Тобто спроба просунути американську систему - не поклав руки на кермо, два постріла в голову. Бо поліцейському здалось, що ти є загрозою. І зрозуміло що у нас залякане мобілізацією населення ну ніяк не побіжить в дозвільну систему масово отримувати зброю.

Щоб зброя стала елементом свободи, а не її придушення, після цього жаху має пройти час. Бо істинно кажу вам, гаплик цій країні. Він то вже настав, але ви ще хочете його прикрасити залитими кров'ю цивільних вулицями.
показать весь комментарий
19.04.2026 15:56 Ответить
нинішній владі таке не вигідно , бо вони теж злочинці
показать весь комментарий
19.04.2026 16:09 Ответить
А чому ніде не пишуть, якою мовою він розмовляв?
показать весь комментарий
19.04.2026 16:22 Ответить
В соцмережах цей виродок спілкувався москальською мовою.
показать весь комментарий
19.04.2026 19:55 Ответить
Ти вже покаялась за загиблих у Чернігові, дронокухня?
показать весь комментарий
19.04.2026 17:38 Ответить
Ок. Хай буде легалайз. Але за однієї умови: кожен озброєний"цивіл" вийшовши на вулицю має носити на одязі розпізнавальний знак з написом"Я озброєний".(браслет, ошийник-вибирайте самі).Ви ж законослухняні, то чого ж вам соромитися?
показать весь комментарий
20.04.2026 09:59 Ответить