11411 посетитель онлайн
3 213 166
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Легалізація короткостволу - єдино правильний висновок з трагедії

стрілянина

Чи знаєте ви, хто живе з вами поруч?

Хто вони, ваші сусіди? Чи безпечно жити з ними поруч, інертно підозрюючи, що серед них є російські агенти, але нічого з цим не робити?

Це питання я поставила собі минулого тижня, прочитавши у чаті мого жк дискусію між прихильницею русакава міра і сусідами. В розмові ця жінка літературною російською мовою з цитати російських класиків, розповідала про "нацистскі" лозунги України, про те, що государство робить геноцид, відправляючи чоловіків воювати, скидала якісь рускі тексти про патріотизм, відео ультрас і тд.

За кілька тижнів перед тим, хтось з нашого ЖК раніше за офіційні медіа за лічені хвилини після прильотів скидає фото телеграм каналу-мільйоннику, який купує такі фото і відео за гроші. Можливо, роблячи це паралельно і для русаків.

Розуміючи потенційну небезпеку, я зібрала всі факти про наявні погляди прихильниці русакава міра, порадилася із сусідами. Додала переписки з чату і передала всі спостереження в СБУ.

Чи може людина з вашого дому бути навідником, якщо в її стрічці рускій мір. Чи може людина бути агентом -терористом, якщо вона народилася в росіі, вже демонструвала агресію до людей в супермаркеті, вела з вами хворобливі розмови з тезами російської пропаганди і неадекватно вела себе в публічному просторі?

Так, може. І якщо б вчорашній терорист був протягнутий до відповідальності за його минулі агресивні дії, позбавлений права володіння зброї і був під контролем СБУ, то можливо цієї би трагедії не сталося.

Будьте пильними до тих, хто живе поруч. І ні, людина яка підтримує противника, живучи поруч з вами - це не різні політичні погляди, це небезпека, бо поруч посібник ворога. Задача ворога, нагадаю, вбити вас.

Кілька висновків зі вчора.

1. Просто розриває від бездіяльності поліцейських, які (увага, єдині на тій вулиці були зі зброєю, навчені, професійні правоохоронці) кинули дитину і поранених батьків і при зустрічі терориста зі зброєю почали тікати. Тупо тікати. Це сором. І пляма на репутації всієї поліції.

2. Зброя. Ми - громадяни воюючої країни. Ми - вільні люди, не раби. Ми маємо право на носіння зброї. Якби у людей, які зустріли терориста сьогодні, була зброя - не було би стількох жертв.

❗️Легалізація короткостволу - ось єдино правильний висновок з цієї трагедії.

У всіх психічно хворих з купленими довідками, криміналітету, злочинців зброя і так є. Вони її можуть використати у будь-який момент.

А от звичайні люди, які й стають жертвами таких довбойобів, зброї не мають.

3. Будьте уважні до тих, хто живе поруч. Контактуйте з іншими сусідами, які частіше проводять час біля підʼїзду для надання вам більшої інформації щодо тих, хто словесно і в соц мережах є прихильником русакава міра. Краще перебдіти, аніж ні. Якщо є небезпека, пишіть до чат боту СБУ. Зробіть скрін і збережіть в улюблених фото в телефоні, щоб були контакти під рукою. Це важливо. Це збереже життя.

Топ комментарии
+11
у цiй iсторii мене посмiхае ситуативнiсть. До цього язики у сраки майже всi. А хайпанути. Тут i янiна ми не раби.
показать весь комментарий
19.04.2026 23:31 Ответить
+10
Яніна Соколова пише про те, в чому не тямить. Одна справа мати право на володіння короткоствольною зброєю,яку треба тримати вдома, і зовсім інша справа мати дозвіл на носіння цієї зброї.
показать весь комментарий
19.04.2026 23:59 Ответить
+7
А от у дружній нам Молдові закон дозволяє і зберігати дома, і носити короткоствольну вогнепальну зброю (пістолети, револьвери) для самооборони.
Самооборона може стати потрібною законослухняному громадянину не тільки вдома, але, як щойно можна було помітити, і на вулиці, в громадських місцях, при пересуванні транспортом. Зрозуміло, що потрібен окремий закон про самооборону із застосуванням вогнепальної зброї.
Усвідомлення нападником того, що громадянин - потенційна жертва нападу має законне право на самооборону із застосуванням вогнепальної зброї і може виявитися озброєним, стримує потенційного злочинця від нападу.
показать весь комментарий
20.04.2026 00:51 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Шутінг ви цим не зупините, але під приводом цього гайки будуть закручені на максимум. Будете ходити за хлібом через коридор з колючого дроту в дозволений час.
показать весь комментарий
20.04.2026 07:22 Ответить
Не вигадуйте нісенітниць.
показать весь комментарий
20.04.2026 07:47 Ответить
Менти просто хочуть ще одну легальну "схему" для прикриття нелегальних заробітків, в т.ч. при імпорті зброї, створенні додаткових "робочих" миість під "бронею", вселяких "сертифікацій", отриманні рояліті на "авторські права" при створенні вселякіх реєстрів та просто "обслуговуванні" ціх самих реєстрів і т.д. і т.п.
показать весь комментарий
20.04.2026 08:08 Ответить
Яніна заяву в сбу? це в філіал фсб? Можна не писати. Орли Малюка працюють на випередження. Он Ігоря Кривецького прямо на автобамі повязали і оголосили кримінал за "допомогу путіну". А таксиста київського що висадив з таксі пасажирку за українську мову не повязали. Філіал один.
показать весь комментарий
20.04.2026 08:14 Ответить
А навіщо - кримінал за антисемізм вже підписаний, міндічів і інших єврейських мафіозних злодіїв критикувати заборонив Зеленський.
показать весь комментарий
20.04.2026 08:23 Ответить
Поліція - це професія. І не треба робити з кожного громадянина поганого і недолугого поліцейського.
Чи може ЗЕ був краще підготовлений керувати державою, ніж ті поліцейські діяти у тій складній ситуації?
показать весь комментарий
20.04.2026 09:29 Ответить
Якби у нас лікарі не брали хабарі то 68-річний стрелок не пройшов би психіатра. Вже давно потрібно прийнятий закон як в США, дозволити провокування хабаря. Вчора стрілок в США застрелив 10 дітей тому що в США для отримання зброї не проходять психіатра. Це доказує що лише психічна хвора людина зі зброєю є загрозою для інших людей.
показать весь комментарий
20.04.2026 09:33 Ответить
Якщо в вас немає 22К гривень на "форт" але він вам дуже потрібен- підіть у тцк. Військова зарплата і премія дасть вам можливість за місяць озброїти шість ваших родичів.
показать весь комментарий
20.04.2026 09:42 Ответить
...58-річний, та на пенсій із 37 роківю Тобто і пенсію напевно отримав "по медичним" показникам: працювати - негідний, а володіти зброєю - так.
показать весь комментарий
20.04.2026 09:43 Ответить
То чому в Іспанії не ініціюєте майдан проти легалізації зброї, і просити припиниті дію королівських указів про легалізацію зброї? Досить полеміки, повертайтесь в Україну, поліція Вас захистить
показать весь комментарий
20.04.2026 09:49 Ответить
В Україні і цього не має, навіть військові не мають такого права, окрім окремих формувань (ВСП, ГУР, ССО, ОРП ДПСУ, ОРП СБУ), тому ситий голодному не товариш, а ви в цьому випадку в більш ситій країні
показать весь комментарий
20.04.2026 09:51 Ответить
Спірна, теза, є авто яким можна задавити проте на давить, і авто чомусь не забороняють, хоча більш небезпечне аніж зброя, теж і з собаками, чомусь собак не цькують, і не забороняють
показать весь комментарий
20.04.2026 09:52 Ответить
Яніна поставила дві проблеми: хто живе поруч з нами, числі яких: дезертири, наркомани, родичі втікачів, ухилянтів, злодії, і відкриті вороги України і як ми свідомі українці спокійно до цього ставимось. Інше питання про зброю. Треба усвідомити, що захист себе, своїх рідних і оточуючих - це не право, а обов'язок. Якщо вашому життю і здоров'ю загрожує небезпека ви повинні прийняти всі доступні міри для захисту: якщо ви чемпіон по бойовим мистецтвам, то може це вас врятує, а в більшості випадків короткоствол надійніше. Всі, хто пише проти зброї або ніколи не тримали в руках зброї і не відчували відповідальності за її використання, або "еліта" , яка володіє арсеналами і не хоче, щоб пересічний українець був озброєний. Не треба надіятись, що ідеальна поліція зможе захистити кожного громадянина в будь-який момент. Яніні респкт.
показать весь комментарий
20.04.2026 09:53 Ответить
ЗІГ-ЗАУЕР - "фул сайз" - УСМ краще разрекламованого глока (і з коробки кучність краще), 17 патронів 9 на 19, 46 800 грн , Glock 17 Gen5 кал. 9 мм (9х19) EU - https://ibis.net.ua/zbroia/details/pistolet-glock-17-gen5-kal-9-mm-eu/ 41 850 грн
показать весь комментарий
20.04.2026 09:56 Ответить
Про СБУ, вірно, і вони собі нагородну куплять, але як громадянину захиститись від озброєного п'яного СБУшника, "Месяц назад сотрудники СБУ напали на пограничный наряд. Источник: https://censor.net/ru/r3283666" - прикордонники, це строковики, яких заставили охороняти кордон, бо кадрові масово звільнялись з 2015 року, із-за низької зарплати, і ось СБУшники озброєні, п'яні (з контрасами на кордоні обмивали подію) напали на стороковиків, здійснили вплив, залякали, що вони із СБУ і їм хана і відібрали зброю. Як захиститись від таких, поліція злякається, там жити хочуть, а дома і поліцейським без подібного закону забооронено мати зброю (патрульним, оперативний склад не рахується). Ми хочемо чесну поліцію, але поліцейський після зміни не захищений, бо йому також короткоствол заборонено мати навіть особистий, і захистити себе, від бандюків, які мають зброю - нелегальну.
показать весь комментарий
20.04.2026 10:08 Ответить
Ти несеш ахінею і не червонієш. Уяви картину, що ти нарисував; потенціальний злочинець іде по місту з гвинтівкою. Його швидко зупинить поліція і спитає , куди він іде, з якою метою, попросить документи на зброю. Тобто його план скоріш за все буде зірвано. Йому ненав'язчиво розтолкують, що ходити по місту з гвинтівкою не гарно.
показать весь комментарий
20.04.2026 10:08 Ответить
Те, що ти пропонуєш- злочинне безглуздя. Добрими намірами дорога в пекло мощена.
показать весь комментарий
20.04.2026 10:11 Ответить
Хватить писати із країни, де зброя легалізована, переїдьте в Північну Корею і звідти пишить, або в рашку, там ніколи не дозволять.
показать весь комментарий
20.04.2026 10:16 Ответить
Тобто так вони наживаються на автомобілях, цигарках, і т.п., і СБУ, ДБР, прокуратура, НАБУ - нічого не роблять?
показать весь комментарий
20.04.2026 10:17 Ответить
Не правильно, в першу чергу це стосується військових, щоб могли отриману зброю брати з собою, і як в Ізраїлі завжди бути готовими, по друге до членів оргструктур системи нацсупротиву і руху опору, для організації оброни територіальних громад, для добровільчих формувань, в тому числі для збиття дронів, і в останню чергу для адекватних цивільних, які просто хочуть.
показать весь комментарий
20.04.2026 10:19 Ответить
Тобто в Швейцарії - всі громадяни недолугі поліцейські, то Швейцарія поганий орієнтир))))) А кращій російська ********* чи північна корея?
показать весь комментарий
20.04.2026 10:20 Ответить
Ну ще одна "схема" зайвою ніколи не буде.... Так.
показать весь комментарий
20.04.2026 10:22 Ответить
А як бути, коли комісію проходив будучи нормальним, а з часом у людини проявилися психічні відхилення? А дозвіл на короткоствол уже є і короткоствол теж.
показать весь комментарий
20.04.2026 10:22 Ответить
Так, ось Ви ж і пропонуєте дорогу в пекло з "добріми" намарами, не легалізувати "зло" - зброю. І при цьому живите в країні, де спорстмен може купити і зберігати пістолет дома, де правоохоронець чи військових може мати пістолет дома.
показать весь комментарий
20.04.2026 10:23 Ответить
Чому, все що Ви кажете в листівках пишуть окупанти рашистські і скидають на Суми та Харків, кажуть здавайтесь і все буде добре, і т.д. і т.п.
показать весь комментарий
20.04.2026 10:24 Ответить
Комісія проводиться періодично, а щоб зрозуміли перекручу питання, а як бути якщо власник автом був нормальним, а завтра трігер спрацював і він на зупинці автомобілем вбив 5 людей шляхом наїзду?
показать весь комментарий
20.04.2026 10:27 Ответить
Військовий - поки в армії, звільнився - цивільний - із військовим досвідом та купою проблем із здоровьям, якому ще процювати до 65 років, щоб отримати пенсію (не плутайте із "професійними" 47- річними тиловими пенсами).
показать весь комментарий
20.04.2026 10:28 Ответить
Так проблема в тому, що в такому випадку обирати зло менше, аніж тотальну заборону, щоб хтось не вкрав, то ж наживаються і на гуманітарці - її заборонити, і на волонтерстві, і на виробництві дронів, то що забороняти?
показать весь комментарий
20.04.2026 10:29 Ответить
Я ні де не писав жодного слова проти ліберизації володіння та носіння зброї, просто "влада" в черговий раз намагається використати потребу суспільства для створення "схем" із власного збагачення. Це треба робити із "холодною" головою та під громадським контролем, а не через татарова із ОПи...
показать весь комментарий
20.04.2026 10:35 Ответить
Дыйсно запобіжників для власників автомобілів немає. Але для чого добавляти ще й ризик застосування вогнепалу?
показать весь комментарий
20.04.2026 10:41 Ответить
Щось ви проявляєте небачену активність в цьому питанні. Ви продаєте зброю? Ви бажаєте зайнятися продажею зброї?
показать весь комментарий
20.04.2026 10:43 Ответить
"...потім військових запасу..." ? 47-річні майори-полковники на пенсії, які не на війні тому, що для їх звання немає посади? Голосіївський стрилець з їх числа - із 37 років на пенсії, а не на війні, навіть, як цівільний не працбвав. Доси прикриваться хлопцями з окопів. Більшість з них після звільнення - звичайні цивільні.
показать весь комментарий
20.04.2026 10:44 Ответить
А що,юв вашій збройовій мафії не знайшлося грошей на живого дописувача,ющоб вкидати такий неякіснтїий текст, згенерований ШІ?
показать весь комментарий
20.04.2026 10:45 Ответить
Вимкни Штучний Інтелект
показать весь комментарий
20.04.2026 10:46 Ответить
Так, в Україні на жаль менталітет і рівень критичного мислення у населення - ніякий. Доведено виборами 73 відсотка за клоуна, що пропонував " па 4000 евро зарплаті учітєлям".
А так, купуй собі карабінів хоч на роту. Буде чим гратися.
показать весь комментарий
20.04.2026 10:51 Ответить
Вы напевно дружина Юзіка? Тоді ясно, чому проти зброї для населення - якщо начнеться заварушка, у вашого мужа шанс спіймати "шальну" кулю +1000%. Тоді собачка Зюзя залишиться сиротинушкой. Горе то яке! Ніякої зброї для плебсів! І крапка!
показать весь комментарий
20.04.2026 10:57 Ответить
Не переймайся, ваша збройва махвія нічого тут не отримає.
Не дозволять в Україні із тим рівнем відповідальності населення " носити короткоствол і пуляти наліво і направо"
показать весь комментарий
20.04.2026 11:05 Ответить
Ще раз, вимкни штучний інтелект, потім звертайся до людей
показать весь комментарий
20.04.2026 11:06 Ответить
Ну на відміну від вас, в мене хоч якийсь є.
показать весь комментарий
20.04.2026 11:45 Ответить
В Україні поки одна збройова мафія- МВС. І це треба припиняти.
показать весь комментарий
20.04.2026 11:48 Ответить
А чому не користуєшся?
показать весь комментарий
20.04.2026 11:48 Ответить
Ні, я не був в ато 15-16 рр, не був на війні 22-23рр, не списаний з переломом шиї та пластиною в черепі, звісно ні. Вам напевно краще знати.
показать весь комментарий
20.04.2026 11:49 Ответить
Нехіло,щоб ти це зробив спершу на " родінє расєє"
показать весь комментарий
20.04.2026 11:49 Ответить
Це їхня справа, особиста. А от коли ця " більшість" буде пуляти у наліво і направо без розбору, то це стосується усіх
показать весь комментарий
20.04.2026 11:51 Ответить
"шмаляй по " обідчику"" то у невіглас і відвертих телепнів. Холопські балачки та фантазії на кшталт ваших мені не цікаві. В Конституції України закріплено право на самозахист. КК України передбачає наслідки за злочини із застосуванням зброї.
От дивись мирохотка, У тому "сільпо" до якої випадково забіг рускомірний зі зброєю не було жодного охоронця зі зброєю. Уяви собі жах, якщо б у тої потвори на шляху було б не "сільпо" а школа чи дитсадок. Єдині хто у тому місці були зі зброєю- поліціянти. І вони нікого не захистили.
Ладно, уявімо ідеальну правоохоронну систему. Як вона вас захистить проти збройного нападу протягом перших п'яти - десяти хвилин поки вона до вас їде, а ви сам на сам із озброєним злочинцем? Як це співпадає із конституційним правом на самозахист?
показать весь комментарий
20.04.2026 12:01 Ответить
Ну, по перше не судіть по собі, по друге, як би був ШІ то контен був би якісним, в мене не має проблем робити свої генеративні мовні моделі, на базі лами, і на машинах зі спеціальними відеокартами (спеціальні обчислювальні блоки та додаткова пам'ять), а в цьому випадку тільки пошук нормативної бази (ефективніше аніж гугл пошук, бо дорки використовує автоматично, і не траба фільтри налагоджувати), для тих хто далекий від ші, текст можна проаналізувати, він ШІ чи ні, Ви цього не зробили, бо вмієте використовувати лише чужі ШІ.
показать весь комментарий
20.04.2026 12:03 Ответить
То є автом, чому повально на обідчиків не наїджають, є холодна зброя, будь яка дозволена з віковими обмеження, пневматична гвінтів з обойми лобове скло роз...є і де ці повальні випадки????? А ось від автомобільних ДТП гине багато людей, негайно забороняємо автомобілі? Це ж єдиний вихід правда? І краще здаватись нападникам, заборонити захищатись жертвам. Проте знову, чому втекли до країни де зброя легалізована? Чому не в рф, де вона ніколи не буде легалізована, як в північній кореї та їх хазяїв в КНР?
показать весь комментарий
20.04.2026 12:06 Ответить
То вимкни, то чого не користуєшся? Зав'язуй з психотропами.
показать весь комментарий
20.04.2026 12:18 Ответить
Я з цим згоден, але люба влада буде наживатись на всьому, навіть на будівництві шкіл та лікарень, з ци згоден, а тут і так проросійських заборонщиків вагон, ще додаткові аргументи, тормозити процес, який в свій час партія Порошенко не просунула (в них був проект про легалізацію зброю, але монобільшості не було нажаль), то вони будь-які вагання будуть трактувати в свою користь, а це шансь підняти рівень безпеки країни. Бо в 22 році назвемо так, цивільні партизани, патріоти, знищили багато окупантів, фактично порушуючи закон, і використовуючи зброю незаконно, для дієвої моделі тотального супротиву (родина - дім - квартал - район - місто - область - країна), яккий діє в ЄС, край не обхідний закон про зброю, цивільним партизанам патріотам треба робити запаси на крайній випадок... хоча б так.
показать весь комментарий
20.04.2026 12:27 Ответить
Ні він не цивільний, він військовослужбовець запасу першої черги, і має від разу встати в стрій, а він і захистит від російських агентів не зможе а багато проблем із такої неповаги від влади і виходить, бо він знає, що депутати, судді і прокурору купили собі нагородну зброю, а йому який за них воював - ні, бо він як раб.
показать весь комментарий
20.04.2026 12:29 Ответить
Що до пенсів, скажу, так буде перемір'я, багато звільниться, бо не буде закону про зброю, - бо його відсутність не повага до військових, ще раз звертаю увагу, корупціонери мають зброю, а чесні ні, багато пенсів мобілізувалось, хоча має право сидіти на пенсії, і якщо в черговий раз скажуть, простим смертним в тому числі військовим ні, це може призвести до зниження оборонного потенціалу, бо пенсів, які мають право в будь-який час звільнитись дуже багато, але в них є надія що воюють за справедливе майбутнє, орієнтир якого Швейцарія, а не російська ********* - де все, в тому числі і зброя для громадян заборонена, як і в північній кореї та КНР. Навіщо тоді воювати, якщо воююємо за заборони???? Воюють за свободу вибору, а не за заборону.
показать весь комментарий
20.04.2026 12:33 Ответить
Який менталітет? Вигаданий мафією МВС? То тому вони усі озброєні?
показать весь комментарий
20.04.2026 12:48 Ответить
"Воюють за свободу вибору, а не за заборону." 100 %. Дякую.
показать весь комментарий
20.04.2026 12:53 Ответить
Намагаюсь. Я не військовий за фахом, але вже шостий рік свого життя у лавах ЗСУ, скорочую поголів'я кацапні.
А ти, багато орків знищила? Чи тільки вмієш писати про "менталітет" українців, якім не можна давати права на збройний самозахист?
показать весь комментарий
20.04.2026 12:57 Ответить
Якби у нас лікарі не брали хабарі то стрелок не пройшов би психіатра. Вже давно потрібно прийнятий закон як в США, дозволити провокування хабаря. Звісно депутати Верховної Ради не мають бажання приймати цей закон бо вони самі ********** брати хабарі. Вчора стрілок в США застрелив 8 дітей, тому що в США для отримання зброї не проходять психіатра. Це доказує що лише психічна хвора людина зі зброєю є загрозою для інших людей.
показать весь комментарий
20.04.2026 12:58 Ответить
Ваші порівняння досить маніпулятивні і неадекватні.До такої опції повинно бути готове суспільство.Минулі вибори добре показали,який відсоток населення злочинно недбало відноситься до своїх прав і обов,язків. Навряд чи кольт у кишені чи калаш на шиї додадуть клепок у чиюсь голову -а от свинцю можуть.
Тут дискусія мені нагадує змагання кацапів-хто їх мішає жити,то піндоси,то укри,то іноагенти.Прихильники вільного доступу до зброї вважають,що саме зброя то опція нам конче потрібна,дайте зброю і у суспільстві наступить лад.
Всім,кому потрібно по роботі зброю - її видає держава.Інша справа,що далі все йде як у нас -через ср@ку.
показать весь комментарий
20.04.2026 13:09 Ответить
Знайдить дурнів, які замість охорони з більшою зарплатою, більшою кількістю вихідних (відпустка відразу цілих - 28-30 днів, а не 15 сраних) підуть у патрульну поліцію, щоб обирати, потрібні конкурентні умови, а туди 0,2 людини на місце, скоро строкова служба у поліції буде. На сайті патрульної поліції вказано діапазони: міста до 1 млн - 18 600-21 600 грн; міста 1+ млн - 20 600-23 600 грн; Київ - 22 100-25 100 грн.
показать весь комментарий
20.04.2026 13:52 Ответить
Це ваша спекулятивна гіпотеза. Не доведена. В країнах, де громадяни мають право зберігати, носити та застосовувати короткоствольну вогнепальну зброю (пістолети, револьвери)
з метою самооборони, кількість нападів на громадян знижується, а не збільшується.
Право зберігати, носити та застосовувати короткоствольну вогнепальну зброю з метою самооборони фактично відрізняє вільного громадянина від холопа чи раба.
Стосовно "менталітету"- українці не холопи і не раби, нормально ментально вписуються у розвинуті західні суспільства, в том числі і ті, де права на зброю і на збройне повстання гарантовані конституцією.
Як загальновідомо, "Добрим словом і пістолетом можна зробити більше добрих справ, ніж самим лише добрим словом" (You can get much farther with a kind word and a gun than you can with a kind word alone).
показать весь комментарий
20.04.2026 14:00 Ответить
Нажаль, Ви мабуть праві, вони пізніше придумають якусь, фігню, чи маніпулятивно не зможуть зібрати депутатів, набрати голосів, доопрацювати якійс додаток... нажаль бюрократизму не має меж.
показать весь комментарий
20.04.2026 14:49 Ответить
Там доплати ще 10000 як мінімум
показать весь комментарий
20.04.2026 14:55 Ответить
Є доплати, вірно, але всі знають, що сьогодні є, а завтра не має, тому, як тільки війна закінчиться, доплати припиняться, і всі це знають, тільки з війська зараз не втечеш, а з поліції можна.
показать весь комментарий
20.04.2026 15:03 Ответить
Там контракт,так просто так теж не втечеш )
показать весь комментарий
20.04.2026 15:06 Ответить
Те саме і автомобілів стосується, від автомобілів вмирає в рази більше, аніж від зброї, і в багатьох випдках дійсно якби лікарі не брали хабар, то трагедійби і ДТП було б менше, те само стосується ТЦК, якби лікари не брали хабарі, то хворих і інвалідів ТЦК б не хапало.
показать весь комментарий
20.04.2026 15:07 Ответить
щодо провокування хабара, то закону не те, що не має, але провокація і підставний злочин, це службовий злочин, який вправно виходить у СБУ та нацполіції, з простими людьми (таких справ/проваджень шитих білими нитками вагони)
показать весь комментарий
20.04.2026 15:10 Ответить
Кращій коментар, без води і зайвого)))
показать весь комментарий
20.04.2026 15:29 Ответить
може, але в кого закінчився тікають, бо багато шукають військові частини, щоб потім насильно не мобілізували, бо кажуть в день звільнення в кадри приходять, а там вже ТЦК чекає, а керівництву якийсь бонусь, за це, може когось відмазати може
показать весь комментарий
20.04.2026 15:53 Ответить
Вибачте, вам особисто доводилося приносити свою зареєстровану вогнепальну зброю у дозвільну систему на контроль, рухаючись в населеному пункті пішки, чи у громадському транспорті?
Це не заборонено діючою інструкцією. Вочевидь потрібно мати з собою документи, діючий дозвіл, а зброю краще транспортувати розрядженою, розібраною і в чохлі
показать весь комментарий
20.04.2026 16:39 Ответить
Не розводь демагогії. Звісно збройовій мафії хотілося б отримати такий ринок споживачів, як Україна.
А перестріляють вони там один одного, то діло десяте. Голрвне бабло на револьвертах нажити.
Бажаєш " ружжо"? Приносиш довідку від психіатра і закуповуєш карабінів хоч на роту. Будеш в хаті в " чапаєва " гратися.
показать весь комментарий
20.04.2026 16:44 Ответить
У яких ти " лавах"?
Може " на лавках"?
показать весь комментарий
20.04.2026 16:45 Ответить
Ти також ще без карабіну шаришся?
" обдєльонній, чи шо?
показать весь комментарий
20.04.2026 16:47 Ответить
Тебе що, ведмедчук карабіном " обділив", чи шо?
показать весь комментарий
20.04.2026 16:49 Ответить
Тобі ж сказаною з тебе тільки довідка із божевільні.
Приносиш, тобі зразу дозвіл хоч на сто карабінів дають. Сидиш собі в хаті і " маєш конституційний дозвіл на самооборонону"
показать весь комментарий
20.04.2026 16:51 Ответить
Порада через vpn-офіс простих рішень? До речі, хто цей "чапаєв"? Ваш сусід?
"Ми ні разу на комбайнах нє ігралі в бадмінтон !"
показать весь комментарий
20.04.2026 16:57 Ответить
Так-суспільство не готове до демократії.Ви праві в цьому-решта ,вибачайте -нісенітниці і та ж підміна понять.
Дуже цинічно зараз писати,що люди не могли дати окупантам відсіч бо не мали зброї. Одиниці б застосували свою короткоствольну пукалку чи навіть автомат проти автоматів і кулеметів орди окупантів на бронетехніці.
Чого пристали до автомобілів-це якраз готовий приклад,що суспільство не дозріло.Культура водіння у нас значно нижче більшості європейських країн.Авто було створено для комфорту і полегшення побуту громадян.Для чого створили зброю?


показать весь комментарий
20.04.2026 19:10 Ответить
Так от би і зайнявся бадмінтоном із їжачками, чим розводитися про " рєвольвєрти скрітого ношєнія для разборок"
показать весь комментарий
20.04.2026 20:03 Ответить
Коли у бототи немає аргументів то вона завжди намагається перейти на особисті образи. Нічого нового у світі халуїв... а на питання так і невідповіла...
показать весь комментарий
20.04.2026 20:39 Ответить
Я вже зрозумів по іншим твоїм відповідям що ти- звичайна ботота. Нормальної роботи так і не знайшла (чи ти чоловік що клацає під жіночим ніком?)... і знаєш, мені тебе зовсім не жаль.
показать весь комментарий
20.04.2026 20:41 Ответить
Спалилася кацапоботка. Тебе твій онлайн перекладач у іншій відповіді повністю викрив. Показово що твоїм хозяйвам озброєні громадяни України поперек горла.
показать весь комментарий
20.04.2026 20:44 Ответить
Не знаю де ти служиш. В моєму підрозділі з набоями різних типів усе ок. Хоча зараз, є певні обмеження із совковими 7,62. Але таких стволів у нас по пальцям. Особисто я вже третій автомат змінив, бо зношуються.
показать весь комментарий
20.04.2026 20:51 Ответить
В нас декілька приватних помп, застосовуємо як протидронові. Завжди валяються у машинах. Ніяких питань по ним ще ніколи не було. Навіть коли у машині немає власника.
показать весь комментарий
20.04.2026 20:53 Ответить
Тому влада з мінімальним контролем роздавала автоматичну зброю коли орки були під києвом? У людей було чим дати відсіч окупантам? Серйозно?
Короткостволи це не не стільки про війну, скільки про конституційне право на самозахист, і не тільки проти окупантів.
показать весь комментарий
20.04.2026 20:59 Ответить
І як ви уявляєте собі дикий Захід із легальною зброєю що є в державній базі гільзотеки? Є відповідь? У Молдові, з проксі якої ви пишите доречі, давно зброя у кожній домівці.
показать весь комментарий
20.04.2026 21:18 Ответить
До того ж що будь які заборони - хибний шлях. А в питннях державотворення - самогубство.
показать весь комментарий
20.04.2026 21:20 Ответить
Пєши ісчо! Пєші граматна і падробна! Не пригортаючи увагу санітарів! Є в тебе сейф з лівальвєртами для гри в бадмінтон з сусідом- чапаєвим?
показать весь комментарий
20.04.2026 22:24 Ответить
Та да, от кому писати не потрібною то це таким демагогам як ти. Грай в Чапаєва, коли прочитаєш хто це такий.
показать весь комментарий
20.04.2026 23:34 Ответить
Для тренувань, то буду здивований, тому що, ось колеги були на 107-му в Україні, давали в день 50-60 5.56, а той самий курс у Польщі - 500 -800 на день, все може в порівнянні пізнається. Є і інше, навчити сім'ю, бо проект про "цивільний супротив" бланкетний, німає ні громадських центрів де можна взяти зброю і потренуватись, ни тирів в межах міст де можна було б за ринковою ціною купити патрони, для стрільби там же, а не в тридорога. Інша ситуація, їдеш у відпустку у прифронтове місто, ні зброї, ні чого, і все норм, ворога не має, фпв долітають дуже рідко, але і людей дуже мало, ідеш з дитиною до родичів, а там стая голодних собак... і думаєш сюди б це лайно, яке проти можливості громадян захищати себе та можливості захистити оточуючих (банально, але варіант)... Інший прикордонне з рф місто перші дні війни, і ворога не має і поліції не має, але по квартирах ходять волоцюги бандюгани, яки обностять квартиру, навіть, якщо є хазяї, але, якщо знають, що дома зброя ... такі квартири і дома обходять стороною..
показать весь комментарий
21.04.2026 14:19 Ответить
В мене є і свій карабін (АР-15), і службовий (такий як у Швейцарських військових, калібр як арка, але не арка), за мене не переймайтеся, але мене на всіх не вистачить, розумію, що в Іспанії там нескінченні перестрілки, бо зброє є у кожного, а от в Україні скучно, хочемо як в Іспанії, Швейцарії, Чехії, щоб було весело, щоб всі хто хоче міг купити зброю і долучитись до веселего життя, як в Іспанії, чи в Іспанії погано і всі все ж таки, друг друга перестріляли, бо зброю може купити кожен волоцюга, а таких я так розумію багато, раз із Іспанії пуишуть, що не можна робити як в Іспанії, або як у Швейцарі, бо це погано, бо там нескінченні бої між власниками зброї.
показать весь комментарий
21.04.2026 14:31 Ответить
То були його рідні діти. Спочатку він стріляв у дружину, з якою сварився, потім пострілами вбив своїх дітей не виходячі з дому, де проживала його сімʼя. Небезпечний психопат. Не було б "під рукою" пістолету з набоями, мабуть вбивав би дружину і своїх дітей іншим знаряддям.
показать весь комментарий
21.04.2026 23:57 Ответить
А чому пані Яніна не заскріншотила пані з цитатами російських класиків про патріотизм і не оприлюднила їх у своєму блозі? Якщо поряд з нею живуть такі небезпечні люди, чому вона не купила травмат або дробовик, що відстрілюватись в разі небезпеки? Іноді складається враження, що ці блогери за лайки готові душу діяволу продати. Але вони ще і атеїсти, що з них візьмеш?
показать весь комментарий
22.04.2026 20:34 Ответить
у всіх, кого ви перелічили і так є зброя, вони здатні захистити себе.
показать весь комментарий
22.04.2026 20:41 Ответить
Зрозуміло, тилова альтернативна реальність. Якщо придбаєш собі яйця і станеш частиною ЗСУ, то набоїв в тебе буде цинками.
показать весь комментарий
08.05.2026 23:25 Ответить
То звертайся пиши свої дані як зберешся. Готовий в ССО? Пиши адресу скину пакет документів який треба формити (зможеш на ТОТ Херсонської чи ТОТ АР Крим заходи проводити). Чи вже обісрався і яйця втратив?
показать весь комментарий
06.06.2026 12:05 Ответить
До військових питань ніколи не має, наприклад отимав вибухівку необіквоану яку треба переправити на ТОТ - хто його зупинить?
показать весь комментарий
06.06.2026 12:08 Ответить
Чувак, я вже шостий рік воюю а не в розпіареній реальності існую. На багатьох напрямках орків знищував, жодного разу вас там поруч не бачив, завжди одні й ті ж бригади суміжниками були, тільки не ваше сососо. Тож не ***** мені про яйця.
показать весь комментарий
07.06.2026 21:04 Ответить
Тобто якщо я вас в Великів Писарівці, Миропіллі, Рибиці, С. Буді, Свесі Вас не бачив у 2022 - 2023 то Ви не воювали? геніально, геніально.... То з Вашої логіки пане Ви не воювали, бо я Вас поруч на Курському напрямку не бачив. Зараз на Південному і тут не бачу...
показать весь комментарий
08.06.2026 10:00 Ответить
Страница 1 из 2