10806 посетителей онлайн
4 374 55
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Зброя, поліція і безпека цивільних

поліція

Дайте уточню:

1. У війську мені в обов'язковому порядку видають зброю. Багато зброї. В тому числі - великі калібри, гранати, мінно-вибухові. Але в цивільному житті мені не можна навіть короткоствол, бо я стану небезпечний.

2. Зброю громадянам не потрібно, бо поліція їх і так захистить. Але поліція не захищає, а тікає. Тому треба посилити перевірки і контроль власників зареєстрованої зброї, а не профпридатності поліції.

3. Поліція не навчена для війни, але їй все одно видають зброю, яку вона навіть не намагається використовувати для порятунку громадян згідно з посадовими обов'язками. А мені, давно вже навченому для війни, який роками захищає громадян і поліцію включно, зброю все одно не можна.

4.. Озброєна поліція тікає від злочинця, покинувши беззбройних громалян на смерть. Але поліцію не можна у військо, бо нікому буде охороняти громадян, яких поліція покинула напризволяще.

5. Якщо військовий покинув позицію і втік - його командування несе за нього повну відповідальність, аж до звільнення у важких випадках. Включно з командирами корпусів. Але коли поліцейські тікають від злочинця, внаслідок чого гинуть випадкові люди, яких поліція мала захистити - командування МВС і нацполіції жодної відповідальності не несуть.

Я нічого не пропустив?

Топ комментарии
+7
Ще пропустив.
Депутатам різних мастей, міністрам, футболістам, клоунам, ліцедєям, синкам бандитів, прокурорам, суддям, кріптоблогерам можна носити короткоствольну зброю. Кріпакам - ні.
показать весь комментарий
20.04.2026 15:08 Ответить
+6
Навіть складно собі уявити, що робили б поліціянти без порад закордонних шльондр. Це дуже тяжко навіть уявити...
показать весь комментарий
20.04.2026 12:38 Ответить
+5
Автор правий на 100%! Цивільний для можливості придбання зброї повинен пройти перевірку в поліції на відсутність судимості, отримати медичну довідку, пройти навчання. Зате в ЗСУ без медичних довідок (нікчемний висновок ВЛК я не враховую), після проходження БЗВП, де тупо ганяють як строковиків військовослужбовець новоявлений отримає доступ до автомата, кулемета, гранат, гранатомета і т.д. Тепер навіть офіцерів запасу без курсів слухачів мобілізують без жодних практичних занять зі зброєю. Але тільки військовослужбовець за якихось обставин повертається в цивільне життя, тоді все, давай проходь всі перевірки, бо тобі довіри немає як громадянину.
показать весь комментарий
20.04.2026 13:25 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Все так, тільки це як завжди погляд із одного боку.
Є інше, реалалії. Ніде у Європі, чи США, майже при кожному ДТП не б'ють морди один- іншому, на відміну від України. До війни на Березяківській у Києві на очах трапилось ДТП, водій сірої Мазди мовчки вийшов і застрелив " обідчіка". Злочин до сьогодні не розкритий.
показать весь комментарий
20.04.2026 11:37 Ответить
Маніпуляція.

Протягом 2025 року від дорожньо-транспортних пригод у Києві загинули 145 людей.

Тобто, за версією пані Істоміної, усі внаслідок стрілянини ??
показать весь комментарий
20.04.2026 20:09 Ответить
"Смотрю в кнігу, віжу фігу", це про тебе.
Зміст написаного, ""нє погібшіє в ДТП", а то, що в Україні більшість ДТП закінчуються мордобоєм. А якщо надати дозволи " на скрітоє ношєніє короткостволов для дєла", то крім мордобою, ДТП будуть закінчуваться і стріляниною.і якби тільки ДТП.
Може тебе мамця ніколи ввечері на двір не випускала, то хоч у Київських телеграм каналах ознайомся із інфоцією про щовечірні мордобої на вулицях тільки одного Києва..
показать весь комментарий
20.04.2026 20:19 Ответить
Ну от саме для того щоб людей не стріляли як худобу пан автор і натякає прозоро на необхідність дати можливість мати зброю всім кому треба.
Та й мусора будуть більше часу на вогневій підготовці проводити, знаючи що ніхто не буде більше викликати Корд на кожен чих-пук людини зі зброєю.
показать весь комментарий
20.04.2026 20:48 Ответить
Та да, так один труп, а з " короткостволами для всіх" трупів буде більше 2- х. Два стрілка і ще безвинні перехожі і водії.
показать весь комментарий
20.04.2026 21:16 Ответить
Тобто в Іспанії вже море трупів і зомбі на вулицях, а може і Ви зомбі, бо там зброя дозволена. Який жах твориться в Іспанії, Швейчарії, Чехії, як там незначна частка людей виживає, бо всі зі зброєю, навіть іноземці можуть купувати, який жах там коїться, не те, що в Україні де зброя, як і в рф забронена, завтра всі Іспанці, Швейцарці і Чехи поїдуть термінового від збройного свавілля в Україну та рф.
показать весь комментарий
21.04.2026 10:27 Ответить
Не переймася, в Україні ніяких " короткостволів для разборок" не буде. Ти до речі вже викупив карабіни на роту, чи до цього часу не отримав довідку від божевільні?
показать весь комментарий
21.04.2026 11:59 Ответить
що ти в Іспанскій божевільні, тоді зрозуміла, що така зла, ствол не продають, як всім іншим нормальним іспанцями, не можеш в перестрілках взяти участь, а так видно хочеться тобі
показать весь комментарий
21.04.2026 14:08 Ответить
І нащо пані знову нагнітає ? Щоб почуватися краще ?

Зверніть увагу, я ж не написав, що Наталья Истомина маніпуляторша ?? Намагаюсь стримуватися і бути ввічливим.

Вам важко ? Співчуваю.

По суті. Нащо чекати вечора ? Кожного дня спостерігаю ДТП. Стоять, чекають патруль.
Крові і мордобоя не видно. Так, буває лаються, голосно.
показать весь комментарий
20.04.2026 20:50 Ответить
Підпишись Київ- Інфо, Реальний Київ,чи ще якісь жовті київські канали. Може тоді будеш мешкатииу реальному інформаційному просторі що до того, що коїться на вулицях
показать весь комментарий
20.04.2026 21:14 Ответить
мешкають у помешканні, у просторі - перебувають, це до того, що в кожній проблемі є нюанси, без яких буде нерозуміння проблеми
показать весь комментарий
21.04.2026 00:43 Ответить
Головне не виглядуй в Іспанії на вулицю, бо там постійні бої між власниками зброї, приїждай у Харків чи Суми, там зброя заборонена і все спокійно.
показать весь комментарий
21.04.2026 10:28 Ответить
Що я там прочитаю ?
Що у Києві у 2025 р. 145 людей були застрелені після ДТП і сварки ??
показать весь комментарий
21.04.2026 21:07 Ответить
Маніпуляція, бо більшість ДТП у США закінчується мордобоєм.
показать весь комментарий
21.04.2026 10:24 Ответить
Це ведмедчук тат вам розказував?
показать весь комментарий
21.04.2026 11:55 Ответить
то у вас віли в Іспанії поруч, правда вище Ви казали, що в Іспанській божевільні, тоді розумію чому у Вас з мертвечуком контакт
показать весь комментарий
21.04.2026 14:09 Ответить
"Бог створив людей сильними та слабкими. Полковник Кольт зробив їх рівними"
показать весь комментарий
21.04.2026 09:15 Ответить
Якби ще той Кольт трохи розуму вам додавав, ціни б йому не було
показать весь комментарий
21.04.2026 12:33 Ответить
Я б не відмовився. Багато хто скаржиться на пам'ять, але майже нікого на розум
показать весь комментарий
22.04.2026 09:18 Ответить
Дивно, жодного разу не бачив аварії де били морди в Україні, а США бачив тільки там де били морди, може в Іспанії, де дозволена зброя видніше?
показать весь комментарий
21.04.2026 10:23 Ответить
Не фантазуй, ти із Костроми у житті не виїзджав
показать весь комментарий
21.04.2026 12:01 Ответить
Да з Іспанії в костромі в тебе все добре видно, ти все про кострому знаеш, там тихо та спокійно, не те, що в Іспанії, де всі постійно перестрілюються на вулицях, бо дебіли іспанці захотіли мати зброю, не те, що мешканці костроми.
показать весь комментарий
21.04.2026 14:06 Ответить
Все так.... але треба зауважити, що на термін дії військового стану основа функцій поліції полягає в бусифікації ухилянтів та видлову дезертирів і СЗЧешників.
показать весь комментарий
20.04.2026 11:49 Ответить
Навіть складно собі уявити, що робили б поліціянти без порад закордонних шльондр. Це дуже тяжко навіть уявити...
показать весь комментарий
20.04.2026 12:38 Ответить
Черговий брехунець і хейтер з Дойчлянд.

До нас у будинок, періодично приїздять наряди - побутові конфлікти, ********, був колись кримінал.

Щоб геррр розумів - на кожний випадок смерті старечих має прийти поліцейський. Після швидкої.
показать весь комментарий
20.04.2026 20:17 Ответить
Ні, в першу чергу захист громадян, а те що, ви кажете в другу, а в поліції німеччини, не так, то вони погано працюють.
показать весь комментарий
21.04.2026 10:30 Ответить
..
6. Влада та її пси-поліцаї без вагань знищують безкомпромісних патріотів України, як Сашко Білий чи Сергій Русінов..
їм, баригам-зерадникам та мародерам, не потрібні козаки-захисники - їм потрібні затуркані кріпаки..
показать весь комментарий
20.04.2026 12:22 Ответить
У них є більш потужний пес влади СБУ, бо якби це було не так не було б і псів-поліцаїв, але всі бояться чомусь це казати, і тому пси-поліцаї і далі будуть існувати
показать весь комментарий
21.04.2026 10:31 Ответить
Автор правий на 100%! Цивільний для можливості придбання зброї повинен пройти перевірку в поліції на відсутність судимості, отримати медичну довідку, пройти навчання. Зате в ЗСУ без медичних довідок (нікчемний висновок ВЛК я не враховую), після проходження БЗВП, де тупо ганяють як строковиків військовослужбовець новоявлений отримає доступ до автомата, кулемета, гранат, гранатомета і т.д. Тепер навіть офіцерів запасу без курсів слухачів мобілізують без жодних практичних занять зі зброєю. Але тільки військовослужбовець за якихось обставин повертається в цивільне життя, тоді все, давай проходь всі перевірки, бо тобі довіри немає як громадянину.
показать весь комментарий
20.04.2026 13:25 Ответить
Хотів би автора запитати,чи знає він,що всупереч закону,якщо поліцейський тільки наставив табельний пістолет,то будеш місяць відписуватись,а якщо вистрілив в злочинця,то будеш роками ходити до суду і доводити свою правоту. Тоу поліція і боїться застосовувати зброю В неї стріляє прокурор--порушник ,чи ворюга--суддя,а він не може навіть себе захистити В цівілізованому світі такого знущання і приниження поліції,як в нас----НЕМАЄ, Я вже не говорю про високопосадовців. Потрібна зміна в повному розумінні роботи поліції Бо дійде до того о ніодин притомний туди не піде служити.
показать весь комментарий
20.04.2026 14:52 Ответить
Ну, притомних там і так немає, тому не велика біда - будуть і надалі набирати зайвохромосомних.
показать весь комментарий
20.04.2026 15:25 Ответить
Ви ГЛИБОКО ПОМИЛЯЄТЕСЬ!!!!! Більшість --сужать НАРОДУ УКРАЇНИ,
показать весь комментарий
20.04.2026 16:52 Ответить
Вони служать євреям, грузинам і росіянам, а українців відловлюють на вулицях, запихують в бусіки та відправляють замість себе воювати. Гідна служба, респект!
показать весь комментарий
20.04.2026 17:16 Ответить
Навіть хвальоний маршал виявився муднем, як і майже всі його підлеглі. Знаю одного пристойного - Михало Вершинін, якого мусорська кодла не змогла перебороти.
показать весь комментарий
20.04.2026 18:40 Ответить
Бо такого не має, не місяць, а може, день і то якщо наставив, і були свідки, претензії від того на кого наставив (а вони зачасту будуть, якщо той на кого настивили був невинним, або подія нікчемною). Якщо вистрелив не роками, а рік, півтора (випадок коли прикордонник з кулемета застрелив контроса, що тікав після прориву у Глухові, і він зараз служить, і в СІЗО не був), а зараз можна втекти на бойові.
показать весь комментарий
21.04.2026 10:34 Ответить
Але ви праві, як би зробили, акцент на тому, що поліцейський (патрульний) після служби беззахисний, бо йому також заборонено мати зброю.
показать весь комментарий
21.04.2026 10:35 Ответить
Ще пропустив.
Депутатам різних мастей, міністрам, футболістам, клоунам, ліцедєям, синкам бандитів, прокурорам, суддям, кріптоблогерам можна носити короткоствольну зброю. Кріпакам - ні.
показать весь комментарий
20.04.2026 15:08 Ответить
Питання: як цю ситуацію змінити?
показать весь комментарий
20.04.2026 16:46 Ответить
Ввести Швейцарську модель
показать весь комментарий
21.04.2026 10:37 Ответить
у злочинця була зареєстрована легальна зброя, от тільки не зрозуміло чому адже він вже мав проблеми з законом. Категорично проти спрощення дозволів на вогнепальну зброю. Навпаки довільну процедуру треба зробити жорсткішою. А копам не завадить пройти відрядження на передовій.
показать весь комментарий
20.04.2026 16:54 Ответить
Жорсткіша, це як???? треба дієвою, бо вона вже є проте є лікарі хабарники, СБУшники шаровики і т.д. і т.п., а жорсткіше це декларація для заборонити всім, окрім обраних наближених до верхівки. Відряджень на передову не має, є постіна служба там.
показать весь комментарий
21.04.2026 10:39 Ответить
а дієво це як??
показать весь комментарий
21.04.2026 19:24 Ответить
НІчого не пропустив, все вірно, треба і далі воювати за незмінність цього стану.
показать весь комментарий
20.04.2026 18:38 Ответить
Ще один маніпулятор з дивану.

Тобто здати країну - "Путін придьот, порядок навєдьот".

Так, гаспадін Кравчєнко ??
показать весь комментарий
20.04.2026 20:13 Ответить
Ти ж не пропустиш,не так лі ?
показать весь комментарий
20.04.2026 20:20 Ответить
риторичне питання, аби що, аби перевести стрілки
показать весь комментарий
20.04.2026 20:45 Ответить
А ти шо, ухилянт ?
показать весь комментарий
20.04.2026 20:50 Ответить
ніт, я не ухилянт
показать весь комментарий
21.04.2026 21:11 Ответить
Розкажи нам який стан справ на **********? Чи тобі барану мало того що зброя у бандитів, мажорів і неадекватів - тобі треба ще щоб тебе якісь даги з машини під калаші витягали за те що ліву смугу вчасно не звільнив?
показать весь комментарий
20.04.2026 20:55 Ответить
нафіга мені знати як справи у твоєму **********
показать весь комментарий
20.04.2026 20:57 Ответить
Населення має мати Зброю......і непотрібні дурні байки! Поліцію на фронт і зразуж перестануть бикувати....розкормлені і забагато їх
показать весь комментарий
20.04.2026 21:05 Ответить