10224 посетителя онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Підвищення виплат військовим - не реформа: чого насправді потребує армія?

Давайте не будемо називати "реформою" обіцянку трохи додати грошенят військовим, які боронять країну.

Це можна назвати "індексацією", або усуненням пекучої несправедливості, але не реформою.

За 30 тис ви зараз небагато знайдете бажаючих не те що служити, а й працювати в тилу.

Заброньовані "дронороби", ті, хто під захистом трудового кодексу збирають дрони з китайських комплектуючих, отримують в тилу 50-150 тис грн, а військовий-оператор тих самих дронів, якій цілодобово керує цими дронами зараз отримує 20 тис грн, а буде отримувати 30 тис грн. Якщо пощастить, то 30+30 тис.

Коли я мобілізувався в 2022, у всіх військових була "тридцятка", і тоді ніхто не отримував менше 50 тис, і це були суттєво інші гроші. Тож зараз мінімальні "30" десь в два рази менше того, з чим ми починали війну.

Про контракти взагалі якась ганьба. Ви хочете щоб ми, хто вже багато років воює, підписали контракти ще на рік, чи два, так само як і ти, хто зараз приходить воювати?.. А де справедливість?.. Де обіцяні звільнення, демобілізація?..

Ми розуміємо, що грошей на військо бракує, що мобілізація не може забезпечити армію достатнім ресурсом для демобілізації, але тоді давайте не будемо називати цю всю історію "реформою".

Реформа - це дещо більше. Гарним початком реформи було б відновлення строкової служби, або мобілізації молоді в тилові підрозділи, підрозділи ППО, підрозділи охорони і прикриття держкордону.

Реформа повинна бути направлена на заохочення жінок для служби в тилових, зенітних підрозділах. Є сенс створювати суто жіночі підрозділи для комфортного проходження служби.

Такі дії додали б нам до 200 тис бійців.

Реформа - це, в першу чергу, покращення якості командування, і це не вирішується простим збільшенням окладів командирів в два рази. Потрібен юридичний механізм швидкого росту талановитих менеджерів, які потрапляють до війська рядовими, на високі командні посади. Потрібен механізм усунення з командних посад тих, хто не має ніяких здібностей для управлінської роботи.

Потрібно, нарешті, ліквідувати "воєнні кафедри", і переглянути офіцерські звання, які були надані їх випускникам. Багато таких "офіцерів" абсолютно не можуть виконувати свої командирські функції.

Реформа - це процес модернізації війська, а не просто роздача грошей, суми яких викликають тільки посмішку.

Топ комментарии
+6
Підтримую Касьянова, додавання 10 тис. до премії військовим це не реформа, це навіть не затикання дірок, це просто знущання над військовослужбовцями!
показать весь комментарий
13.06.2026 10:46 Ответить
+6
Нажаль автор так і не розкрив тему: во всій цій вакханалії винен Порошенко! Також автор мав би додати щось про бізнес на крові, корупцію та Свинарчуків. Може буде продовження?
показать весь комментарий
13.06.2026 10:51 Ответить
+6
Есть такое выражение
К вам относятся так - как вы позволяете к вам относиться
Армия разве не знает - какое бабло их Верховный раздает в виде подачек? Кешбэка! На марафон и разное ненужное дерьмо
Знает!!!!!!!!!!!!!!!!!
Но армия помалкивает...
Как она помалкивала, когда ВЕРХОВНЫЙ ТРАВИЛ ЗАЛУЖНОГО !!!!!!!!!!!
Отправлял на нары боевых генералов
Верховный тогда хорошо понял
Раз армия смолчала ,когда Залужного поперли из ЗСУ
Такая армия смолчит всегда
Проглотит и смолчит.....
И он прав.....
Кто еще ,кроме Касьянова - говорит правду????????????????
показать весь комментарий
13.06.2026 12:56 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Юура як завжди - пусті, загальні слова -луччє біть здоровим і багатим. Так хто проти?
показать весь комментарий
13.06.2026 10:40 Ответить
Ось вам детальні пропозиції. Воєнні кафедри - це звичайні ухилянти, на них не варто розраховувати, їх немає.
Підвищувати гроші існуючим військовим не має сенсу, оскільки вони однаково не можуть звільнитися.
Гарна ідея формувати жіночі підрозділи і мотивувати жінок невідправкою в чоловічі підрозділи. Досить терпіти статеву дискримінацію при мобілізації!
показать весь комментарий
13.06.2026 13:58 Ответить
Підтримую Касьянова, додавання 10 тис. до премії військовим це не реформа, це навіть не затикання дірок, це просто знущання над військовослужбовцями!
показать весь комментарий
13.06.2026 10:46 Ответить
Есть такое выражение
К вам относятся так - как вы позволяете к вам относиться
Армия разве не знает - какое бабло их Верховный раздает в виде подачек? Кешбэка! На марафон и разное ненужное дерьмо
Знает!!!!!!!!!!!!!!!!!
Но армия помалкивает...
Как она помалкивала, когда ВЕРХОВНЫЙ ТРАВИЛ ЗАЛУЖНОГО !!!!!!!!!!!
Отправлял на нары боевых генералов
Верховный тогда хорошо понял
Раз армия смолчала ,когда Залужного поперли из ЗСУ
Такая армия смолчит всегда
Проглотит и смолчит.....
И он прав.....
Кто еще ,кроме Касьянова - говорит правду????????????????
показать весь комментарий
13.06.2026 12:56 Ответить
Нажаль автор так і не розкрив тему: во всій цій вакханалії винен Порошенко! Також автор мав би додати щось про бізнес на крові, корупцію та Свинарчуків. Може буде продовження?
показать весь комментарий
13.06.2026 10:51 Ответить
Про контракти взагалі якась ганьба. Ви хочете щоб ми, хто вже багато років воює, підписали контракти ще на рік, чи два, так само як і ти, хто зараз приходить воювати?.. А де справедливість?.. Де обіцяні звільнення, демобілізація?
---------------------------
Там треба точно знати подробиці, бо вчора десь писали, що тим, в кого закінчився контракт раніше, й він далі продовжує служити, бо ніхто у нинішній ситуації не звільнить з рядів ЗСУ, при підписанні нового, будуть враховувати оцей зависший строк між кінцем старого й підписом нового. Можу помилятись, бо я мобілізований, й не надто в курсі, як діє стара контрактна система.
показать весь комментарий
13.06.2026 11:41 Ответить
Ще одне "у...ще"!Недоблохер.Воно теж доклало зусиль аби програл Порошенко разом з Україною.А зараз настрачює тіпі постики.
показать весь комментарий
13.06.2026 13:36 Ответить
Вже у Порошенка і притомні порохоботи засудили свавілля зевлади із підрозділом Касьянова,
а ви все коменти настрачюєте. Робіть рекогносцировку!
показать весь комментарий
13.06.2026 16:07 Ответить
піздєц ***** світ проти ларі флінта. кому - шо, а голому - баня...
показать весь комментарий
13.06.2026 20:00 Ответить
Сама система звань та їх отримання не годиться для великої війни, коли воює не лише кадрова армія. Людина з високим інтелектом, досвідом власного бізнесу і керівної роботи в конкурентному середовищі не піде рядовим мобіком під владу недалекого кадрового самодура. А лише такі люди можуть якісно покращити управління в великій складній організації.
показать весь комментарий
13.06.2026 13:37 Ответить
що б там не було в минулому, але ці ідеї Касьянова тямущі
показать весь комментарий
13.06.2026 15:12 Ответить
"мобілізації молоді; створювати суто жіночі підрозділи; Такі дії додали б нам до 200 тис бійців."
Ні пане автор, такі дії додали б ще більше істеризації та озлоблення суспільства, яке і так на межі. Це б збільшило ще кількість бійок, які зараз на кожній вулиці, з мобілізаторами. Ви незалежні канали дивитесь, що взагалі відбувається в країні? Стрілянина, поножовщина, катівні і лопатизація. Якщо додати мобілізацію молоді і жінок, то настане звізда економіці, транспорту, і всьому такому, бо вони ще якось все це тривають на плаву.

Ввели короткострокові контракти, це добре, але їх ввели тільки для штурмовиків. Тобто не може молодь просто піти по перше підробити грошей починаючи з тилових посад, та і всі інші не можуть. Не можу я наприклад взяти контракт з СБС мінімальний, подивитись як там атмосфера і сама робота. Я тільки знаю, що це в'язниця, якщо ти кудись в ЗСУ потрапив, ти вже не вийдеш. А на таких умовах притоку людей нових не буде. Оце перша проблема основна.

Друга заборона зміни ВОС без бажання військовослужбовця, бо кидалово з "пішов в ППО, завтра ти штурмовик" це вже просікли всі.

Третя це практичні кроки по залученню іноземців, військові нейромережі-перекладачи, які дозволять нам подолати проблему про яку казали військові - у нас скажімо іспаномовно-україномовних в ЗСУ, це перерахувати на пальцях однієї руки. Це одна з основних причин, які гальмують залучення іноземців, навіть не гроші. Ми банально не можемо створювати з них ефективні підрозділи, бо немає комунікації. Моментально таку кількість перекладачів ми не знайдемо ніде. Тобто нам треба купити у Гугла чи Антропіка ШІ-перекладач, адаптувати його під військові потреби, шифронути все AES256, і тоді можна чудово залучати ВЕЛИКУ кількість людей з бойовим досвідом з будь-якої країни. От Федоров постійно намагається в ШІ та інновації, нехай зробить таку річ, і за рік ми не будемо мати жодних проблем з поповненням ЗСУ і навіть штурмових підрозділів. В світі дуже багато людей з бойовим досвідом, які воювали років по 10 в міський забудові Сирії скажімо. В сирійській армії вони отримують від 100 до 300$, ми можемо запропонувати значно більше. Так, у нас і ризиків більше, але там можна знайти таких потужних басмачів, які соло відіб'ють Покровськ) Я жартую, але там реально є гарні, професійні для міських боїв кадри.

Домовляйтеся з паном Ахмедом аш-Шараа, а не повторюйте як мантру оцю дурню про мобілізацію і воювати будуть всі. Не мобілізуються і не будуть. Будуть битися, стрілятися з поліцією, і розпалювати конфлікти. Так, можна суттєво покращити рекрутинг, якщо дозволяти людям приходити на півроку, працювати в армії для початку в тилу, і кожен вже буде дивитись підходить йому служба чи ні. Бо з армії створили монстра і негативний імідж просто зараз жахливий, люди навіть не мають змоги прийти і попрацювати.
показать весь комментарий
13.06.2026 16:06 Ответить
І ще. У нас безкінечний лемент на тему мобілізації і залучення цивільних, і конфлікти. І як втомились військові на передку, ну оце абсолютно зрозуміло. Так у нас армія мільйон! А на передку 150тис, до 300, точно невідомо. І у нас безліч людей в самій армії бачили фронт по телевізору. Он на ТСК, по зізнанню одного з представників ТЦК він служив лише в 2014 році... два тижні! Два Тижні Карл! Оце короткостроковий контракт, так короткостроковий. То про що ви кажете, якщо навіть внутриармійські ротації відсутні? Мобілізувати дітлахів і жінок? Вся система неефективна, корупційна, і кожен прагне на*бати ближнього свого. Армійці тил, а тил армійців. А різні міністри і чинуши нас обох)
показать весь комментарий
13.06.2026 16:20 Ответить
насправді, цікаво, нахріна в армії мільйон, коли на передку максимум третина... решта чим займається? ну ППО хіба що... нахір вони в тилу, крім навчальних закладів військових..
показать весь комментарий
13.06.2026 19:58 Ответить
Я задала ваш вопрос ИИ
Он ответил ,что в современной войне
Бойца на передовой обслуживают от 3- до 10 человек
Поэтому наша армия - миллион ,а на передовой максимум 300000
Но они без всех остальных не смогут воевать
показать весь комментарий
13.06.2026 20:34 Ответить
Це маніпуляція я думаю. Не повністю, але маніпуляція. Але, питання в іншому зовсім. Не скільки обслуговує бійця на передовій, а чому? Чому на передовій 150 тисяч, які вже вішаються від втоми, а інші 750 тисяч силовиків не можуть з ними помінятись посадами? Чому у нас вулицями вільно шастають банди в балаклавах молодих здорових хлопців, які ловлять і забивають палками сивих дідів? Так звані "групи добровільної допомоги ТЦК". Ну тобто банди.

Немає вже ніякого сенсу в так званій мобілізації, там до фронту доїжджає не більше ніж 5000 з тих 30000 яких впіймали. І якість налову там жахлива. Де ви бачили, щоб останнім часом впіймали потужних міцних хлопців? Там соціально незахищені верстви населення, яких ловлять кожен місяць і відпускають. Або https://www.instagram.com/p/DZdPlyRjinF/ Не відпускають, і потім вони розстрілюють інструкторів на полігоні.
показать весь комментарий
13.06.2026 20:55 Ответить
Я не несу ответственности за МАНИПУЛЯЦИИ ИСКУССТВЕННОГО ИНТЕЛЛЕКТА
И уж тем более за украинских силовиков
Вы не по адресу
Меня зовут не ВЛАДИМИР ЗЕЛЕНСКИЙ
Я не президент Украины
Не Верховный ГЛАВНОКОМАНДУЮЩИЙ
Все вопросы - к нему
Мое отношение к Владимиру Зеленскому я выразила в полной мере в 2019 году
Я голосовала за Порошенко.
показать весь комментарий
13.06.2026 21:05 Ответить
пан юра, ну що ви починаєте?
зе!поц прийшов у політику, доволі багатим дядькою!
до чого тут хатинка у лондоні?
ой,
не про це?
тобто, десять тищ, то не реформа?
а, скільки реформа?
показать весь комментарий
13.06.2026 16:47 Ответить
ну да.. воєнка в вишах існувала тільки для того, щоб відкосити від служби в армії. власне, у виші раніше і вступали тільки заради воєнки, так би взагалі не вчилися ))
показать весь комментарий
13.06.2026 19:55 Ответить