7705 посетителей онлайн

США оказывают Украине ощутимую помощь, - Помпео

США оказывают Украине ощутимую помощь, - Помпео

Государственный секретарь США Майк Помпео назвал "ощутимой" помощь, которую оказывают Соединенные Штаты Украине и Грузии на фоне их противостояния российской агрессии и вмешательству в выборы.

Об этом он заявил во время слушаний в среду в Комитете по вопросам международных отношений Сената США в ответ на вопрос сенатора Стива Чабота, сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на "Укринформ".

Как отметил сенатор Чабот, обращаясь к Помпео, Украина и Грузия испытывают интенсивное давление Путина, в том числе в контексте российской оккупации их территорий.

"Несмотря на эти риски, Грузия и Украина, а также многие страны Восточной Европы активно продвигают у себя прозападную политику. Не могли бы Вы описать, как бюджет президента США (на 2020 год. – Ред.) увеличивает нашу поддержку для этих двух критически важных партнеров?", - спросил законодатель.

В этой связи госсекретарь Помпео отметил, что Соединенные Штаты оказывают "ощутимую помощь" Украине.

"Мы обеспечили украинский народ средствами обороны, разведывательной помощью, я видел это на предыдущей должности (директора ЦРУ. – Ред.), до моего назначения государственным секретарем США", - отметил глава Госдепа.

Он также подчеркнул, что Америка поддерживает Украину и Грузию в противостоянии российскому вмешательству в выборы, и в частности, во время нынешней президентской гонки.

Топ комментарии
+10
США надають Україні відчутну допомогу, - Помпео - Цензор.НЕТ 271

Незабаром сухопутні війська України отримають велику партію снайперських гвинтівок з Канади. Компанія PGW Defense Technologies, що базується в Вінніпезі, Манітоба, уклала контракт на поставку українським снайперам протитанкових гвинтівок на суму понад 770 000 доларів США.

Як інформує https://defence-ua.com/ Defense Express , з посиланням на https://www.unian.info/ УНІАН , про це повідомляє https://www.militarytimes.com/off-duty/gearscout/irons/2019/01/07/ukrainian-snipers-are-about-to-get-this-powerful-new-upgrade-courtesy-of-canada/ Military Times .

Вже згадана гвинтівка - не що інше, як флагманська гвинтівка важкого калібру PGW LRT-3. Ця гвинтівка виробляється в Канаді з 2005 року та призначена для патрона .50 BMG, здатного вражати легкі автомобілі і пробивати броню зі результатом. Максимальна ефективна дальність пострілу становить близько 1800 метрів (1,1 милі), що можна прирівняти з американською гвинтівкою Barrett M107, яка також знаходиться на шляху до української армії в рамках окремої угоди.
показать весь комментарий
28.03.2019 09:04 Ответить
+9
у ССО ЗС України були помічені ******* панорамні окуляри нічного бачення американського виробництва - GPNVG-18, котрі не так давно почали надходити до армії США, що свідчить про ставлення до України як партнера.
США надають Україні відчутну допомогу, - Помпео - Цензор.НЕТ 6979
показать весь комментарий
28.03.2019 09:10 Ответить
+6
Спасибо за поддержку!Но пока не видно света в конце тоннеля.Нам очень нужна моральная поддержка в самоочищении от коррумпированных гнид которые на мой взгляд страшнее орды т.к. убивают веру,моральный дух.Здесь терапия не помогает
показать весь комментарий
28.03.2019 08:48 Ответить
Комментировать
Сортировать:
!!!
показать весь комментарий
28.03.2019 08:41 Ответить
А такие алкаши комсомольцы как Луценко (с одобрямс хозяина Порошенко)_ гадят...падлы, 5 лет молчали. а тут вдруг "вмешиваются во внутренние дела Украины"....с руки жрали, кланялись, клянчили денежки....
показать весь комментарий
28.03.2019 08:42 Ответить
Реакція США на слова Юрія Луценко: ніякої зради, "похолодання відносин". Аслунд вибачився
Неординарні заяви Генерального прокурора України в інтерв'ю американському виданню https://thehill.com/hilltv/rising/434875-top-ukrainian-justice-official-says-us-ambassador-gave-him-a-do-not-prosecute?fbclid=IwAR3fpf5ajCIRpuDczErVShsjoe7JDuoUeZ1LbQX73Vt_IpNo4TBgRcWFeL4 "Хілл" (The Hill) стали обговорюванішою подією останніх двох днів.
Юрій Луценко заявив, зокрема, що чинний посол Сполучених Штатів в Україні Марі Йованович втручалася у справи правосуддя в нашій країні.
Також, Генпрокурор повідомив оглядача "Хілл" Соломона про те, що його відомством відкриті і передані до ДБР розслідування щодо втручання у американські вибори українських високопосадовців, зокрема голови НАБУ Артема Ситника.
Пояснення ж якоїсь посадової особи з Державного департаменту ("Хілл" не розкриває її ім'я) щодо цільового гранту уряду США на реформування ГПУ, який нібито вирішили "використати на більш перспективні проекти" внаслідок "відсутності політичної волі до реформ у прокуратурі" лише додало бруду до інтриги.
Втім, головне питання, навколо якого ламають нині списи безліч справжніх і самозваних експертів-міжнародників, - чи не погіршить заява Генпрокурора двосторонні стосунки між Україною та США?
Попри апокаліптичні прогнози низки українських ЗМІ, жодного скандалу так і не відбулося. Ба більше, розлогий і дипломатично некоректний https://ukrainian.voanews.com/a/aslund-pro-lutsenka/4841240.html коментар популярного аналітика організації "Атлантік Кансл" (Atlantic Council) Андерса Аслунда грузинській службі "Голосу Америки", радо розповсюджений чи не всіма українськими медіями, був спростований автором менш ніж за чотири години після публікації.
Пан Аслунд заявив, що "відкликає свою заяву стосовно Луценка". Зауважимо, що слова Юрія Луценка запропонували прокоментувати ще попереднику Марі Йованович Джеффрі Пайєтту, та сподобився на твіт директор "Інституту Байдена" Майкл Карпентер, колишній заступник Міністра оборони США, що працював у команді віце-президента Джо Байдена і відповідав там за "російський та український напрямок".
Жодної реакції від чинних офіційних структур США, крім вже згаданого анонімного "речника Держдепу", ані на https://www.state.gov/ сайті Державного департаменту, ані в його https://twitter.com/StateDept Твіттері , ані бодай на сайті американської https://ua.usembassy.gov/uk/ амбасади в Києві на поточний час немає.
Відсутні і будь-які дезавуювання слів Луценка на офіційному сайті https://mfa.gov.ua/ua МЗС України . Навряд чи ця новина пройшла повз уваги американських можновладців.
Зокрема, Дональд Трамп https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1108559080204001280 згадав про це у власному Твіттері.
Отже, інформація Генерального прокурора сприйнята як така, що варта уваги і серйозного розслідування з боку правоохоронних структур наших стратегічних партнерів.
США надають Україні відчутну допомогу, - Помпео - Цензор.НЕТ 1875
США надають Україні відчутну допомогу, - Помпео - Цензор.НЕТ 5028
Чи мав право Держдеп, зокрема, американська амбасада, одноосібно міняти призначення коштів?
На які саме "проекти" ці кошти використані: чи не на підтримку того самого пана Ситника, його оточення та частих гостей пані послапо яких згадував Луценко?
Відповідь на це питання, як не дивно, відома давно і дещо відрізняється від версії згаданого "речника Держдепартаменту".
Ще 4 квітня 2016 року тимчасовий повірений посольства США в Україні Джордж П. Кент на прохання заступника Генерального прокурора Юрія Столярчука пояснив, на що саме були
витрачені кошти американських платників податків. Пан Кент заперечив будь-яку передачу грошей безпосередньо ГПУ чи окремим її представникам. Кошти були витрачені на "експертів-консультантів, Офіс реформ, створення тестів для атестації прокурорів (які згодом виявилися непрофесійними - прим. авт.), на створення Генеральної інспекції.
Тобто, таки на гранти неурядовим організаціям.
"Жодна копійка не була спрямована Уряду України", - підкреслював тоді Кент, наполягаючи на тому, що ці витрати регулюються лише законодавством США і наших правоохоронців геть не обходять.
США надають Україні відчутну допомогу, - Помпео - Цензор.НЕТ 2401
США надають Україні відчутну допомогу, - Помпео - Цензор.НЕТ 6776 США надають Україні відчутну допомогу, - Помпео - Цензор.НЕТ 5028
США надають Україні відчутну допомогу, - Помпео - Цензор.НЕТ 5028
Події відбувалися на тлі скандальної справи "діамантових прокурорів", докази у якій були вилучені з порушенням КПКУ, та резонансного розслідування стосовно компанії Миколи Злочевського "Бурісма", що дивним чином було закрито, щойно провадження було передано від ГПУ до новоствореної САП, а досудове слідство до НАБУ.
Генпрокуратура залишила собі лише розслідування стосовно ухилення від сплати податків і у цьому досягла певного успіху. Скандал коштував тодішньому генпрокурору Віктору Шокіну посади.
Звільнення Шокіна тодішній віце-президент США Джо Байден, а, за сумісництвом, батько члена наглядової ради "Бурісми" Хантера Байдена, згодом

https://www.radiosvoboda.org/a/28998128.html записував на свій рахунок, та навіть назвав Шокіна "сучим сином". Сьогодні "Бурісма" процвітає, наприкінці 2017 навіть виступила в якості співорганізатора якоїсь https://fakty.com.ua/ru/ukraine/ekonomika/20171108-burisma-i-atlantic-council-provely-u-vashyngtoni-investytsijnu-konferentsiyu/ інвестиційної конференції у Вашингтоні. Головним організатором конференції була та сама "Атлантік Кансл", у якій працює згаданий вище пан Аслунд.

Втім, повернемося до **********.
Цікаво, що публікація "Хіллом" інтерв'ю з Юрієм Луценком співпала у часі з візитом шести представників Конгресу США до України. Делегація у складі сенаторів Майка Крейпо, Джона Баррассо, Джона Кеннеді та членів палати представників Деббі Вассерман Шульц і Расса Фулчера прибула до Києва 20 березня цього року з метою обговорення шляхів поглиблення стратегічного партнерства між Україною та США у політичній, безпековій та економічній сферах, як зазначено у https://mfa.gov.ua/ua/press-center/news/71341-kongresmeni-ta-senatori-pidtverdili-dvopartijnu-pidtrimku-ukrajini-ta-nagolosili-na-vazhlivosti-strategichnogo-partnerstva-mizh-ukrajinoju-ta-ssha прес-релізі МЗС.
Американські законодавці зустрілися вчора з Міністром закордонних справ України і підтвердили двопартійну підтримку України в Конгресі США. Вони запевнили Міністра у тому, що Сполучені Штати й надалі будуть надавати активну допомогу у справі зміцнення обороноздатності України на основі стандартів НАТО, а також посилення демократичних інститутів і верховенства права.
Зі свого боку, Президент України висловив окрему подяку уряду США за безпрецедентну ефективність і плідність співпраці з Україною. Не оминув увагою Петро Порошенко і Марі Йованович.
"У цьому контексті хотів би зазначити важливу роль посла США в Україні Марі Йованович у справі просування українсько-американських відносин. І наголошую, вона як представник Сполучених Штатів як держави і Президента США Дональда Трампа, великого друга України і великого мого друга, має повну мою підтримку", - https://www.president.gov.ua/news/********-cinuye-vidnosini-strategichnogo-partnerstva-zi-ssha-54142 сказав він до слова, під час виступу з нагоди 27 річниці Служби безпеки України.
Перекладати з дипломатичної мови на побутову, здається, не потрібно.
Отже, ні про яке "похолодання" відносин не йдеться.
Так само, як і про улюблений міф про "зовнішнє управління", що його звичайним інтерв'ю спростував Юрій Луценко.
Інше питання, чи стане Генеральний прокурор України героєм в очах тих, хто досі користувався дієвою підтримкою чинного посла Сполучених Штатів в Україні та низки тамтешніх неурядових організацій у "освоєнні" грошей американських платників податків?
Вочевидь, ні.
Тому ступінь апокаліптичності в їхніх прогнозах лише зростатиме.
Втім, ми успішно переживали й не такі бурі і напередодні надання Україні безвізового режиму, і ухвалення чинним керівництвом США рішення про надання нам летальної зброї.
Переживемо і цю.
показать весь комментарий
28.03.2019 09:00 Ответить
Америка обязана прекратить оккупацию Украины РФ по Будапештскому меморандуму, а она "помощь" оказывает уже 5 лет ,которая ни к чему не ведет и накладывает на РФ мизерные санкции,от которых кацапам ни тепло ни жарко. Меньше нужно говорить, а больше делать.Или Америка заинтересована в войне в Европе или в военном конфликте между РФ и Украиной? Такое складывается впечатление.У Америки есть много рычагов прекратить агрессию раз она возглавляет мировое правительство. И пусть прекращает, а не только делает заявления.
показать весь комментарий
28.03.2019 10:35 Ответить
Вы смешиваете тёплое с мягким. Под предыдущие штатовские выборы наша верхушка слишком активно топила за Клинтон, а когда вышло иначе - остался осадочек и они остались в глуповатом положении. Сейчас вот устами потешного пгокугога наехали на демократов. И Дональду приятное сделали, и вдруг что - всегда можно сказать: "да вы видели того прокурора? он же алкаш, сам не знает, что несёт".
показать весь комментарий
28.03.2019 09:06 Ответить
нас "розвели" з ядерною зброєю як індіанців на "буси" ... а ми все гадаємо чим не сподобалися блідноліцим ...сподобалися ..."манхеттен" відберуть а решта сама піде по Світу або виздихають звільняючи ЗЕМЛЮ для Джондірів та Дойців ...
показать весь комментарий
28.03.2019 09:37 Ответить
Ви все ще оперуєте концепцією минулого сторіччя. Біле населення Европи шалено зкорочюється без усякого там тарифного геноцциду та зубожіння. Вони просто не бажають народжувати усереднені 2+ дитини на сім'ю. У Штатах відсоток европеоїдів теж пада, це природний процес. Сьогодні щоб отримати бажане вже не треба когось фізично воювати, достатньо витягти з кишені купку грошенят - й ти отримаєш від аборигенів усі бажані місцеві скарби за малу частку того, що знадобилося б задля захоплення й скорення.
показать весь комментарий
28.03.2019 09:54 Ответить
ти про гейське населення читай лекції там гейропі ... а хто у їх там "пада" нехай розбираються самі ...я про Україну точніше про те що відбувалося після розвалу Союзу (я не фанат срср) подивися статистику і якщо ти співставиш з економікою то дещо зрозумієш ...тобі "манхетенські" профессори розказують що ти маєш думати а реальність трохи по іншому виглядає ...так що "включай" якщо є що включати
показать весь комментарий
28.03.2019 10:05 Ответить
Амеры никогда не введут такие санкции против раши, что б она сразу вернула крым. Потому что тогда и санкции снимать нужно. А экономика расеи без санкций пойдет вверх. Кому это надо???
показать весь комментарий
28.03.2019 08:44 Ответить
Спасибо за поддержку!Но пока не видно света в конце тоннеля.Нам очень нужна моральная поддержка в самоочищении от коррумпированных гнид которые на мой взгляд страшнее орды т.к. убивают веру,моральный дух.Здесь терапия не помогает
показать весь комментарий
28.03.2019 08:48 Ответить
Ну собственно как и рашка Венесуэле.
показать весь комментарий
28.03.2019 08:52 Ответить
Канада у своєму бюджеті на 2019 рік передбачила $105,6 млн на військову допомогу Україні.

Про це йдеться у проекті федерального бюджету країни, повідомляє https://defence-ua.com/index.php Defense Express з посиланням на «https://glavcom.ua/country/incidents/kanada-vidilit-ponad-100-mln-na-viyskovu-dopomogu-ukrajini-578910.html Главком ».
«З 2015 року ЗС Канади проводять навчання і допомагають нарощувати потенціал Збройних сил України за допомогою операції UNIFIER. Уряд планує продовжити допомагати Україні. З цією метою у бюджеті на 2019 рік передбачені 105,6 млн дол. США, що виділятимуться протягом трьох років для продовження операції UNIFIER», - йдеться у документі.

Як зазначається, з цієї суми $99,6 млн підуть на військову допомогу і $6 млн - для реформування сектора оборони та безпеки в Україні.
«Ці кошти виділяються для проведення заходів безпеки НАТО у Центральній і Східній Європі у межах операції REASSURANCE, що була продовжена у липні 2018 року. Вона розрахована на чотири роки й загалом на неї виділять 514 млн дол. США», - вказано у документі.

Нагадаємо, Україна та Канада обговорили низку потенційних контрактів з закупівлі озброєння і техніки.



http://www.mil.gov.ua/ США надають Україні відчутну допомогу, - Помпео - Цензор.НЕТ 4001
http://www.rnbo.gov.ua/ США надають Україні відчутну допомогу, - Помпео - Цензор.НЕТ 4001




показать весь комментарий
28.03.2019 08:53 Ответить
Допомога повинна бути в такому розмірі, щоб Україна могла на рівних протистояти Орді.
А ті жалюгідні копійки.... Зрештою, спасибі і за це.
показать весь комментарий
28.03.2019 08:54 Ответить
Замутили,помогайте.Где не прошли цветные революции везде остались очаги напряжённости.Вот и финансируйте,обязаны раз влезли.Партнеры.
показать весь комментарий
28.03.2019 08:55 Ответить
Мордовские паскудники похрюкивают...
показать весь комментарий
28.03.2019 10:10 Ответить
В ЕС запретили продажу пластиковой посуды. Присоединяемся?
показать весь комментарий
28.03.2019 09:00 Ответить
США надають Україні відчутну допомогу, - Помпео - Цензор.НЕТ 271

Незабаром сухопутні війська України отримають велику партію снайперських гвинтівок з Канади. Компанія PGW Defense Technologies, що базується в Вінніпезі, Манітоба, уклала контракт на поставку українським снайперам протитанкових гвинтівок на суму понад 770 000 доларів США.

Як інформує https://defence-ua.com/ Defense Express , з посиланням на https://www.unian.info/ УНІАН , про це повідомляє https://www.militarytimes.com/off-duty/gearscout/irons/2019/01/07/ukrainian-snipers-are-about-to-get-this-powerful-new-upgrade-courtesy-of-canada/ Military Times .

Вже згадана гвинтівка - не що інше, як флагманська гвинтівка важкого калібру PGW LRT-3. Ця гвинтівка виробляється в Канаді з 2005 року та призначена для патрона .50 BMG, здатного вражати легкі автомобілі і пробивати броню зі результатом. Максимальна ефективна дальність пострілу становить близько 1800 метрів (1,1 милі), що можна прирівняти з американською гвинтівкою Barrett M107, яка також знаходиться на шляху до української армії в рамках окремої угоди.
показать весь комментарий
28.03.2019 09:04 Ответить
так , БУДКА потребує надійної охорони ...
показать весь комментарий
28.03.2019 09:32 Ответить
да, там еще очередная партия Barrett M107 на подъезде, так что предупреди своих в лугандоне.
показать весь комментарий
28.03.2019 09:36 Ответить
накуя йому стільки ...до "ростова" на вертольті ...а там ...
показать весь комментарий
28.03.2019 09:38 Ответить
если не улетит, а останется еще на пять лет, что будешь делать?
показать весь комментарий
28.03.2019 09:51 Ответить
погроза ?
показать весь комментарий
28.03.2019 15:29 Ответить
Нет. Соцопрос.
показать весь комментарий
28.03.2019 15:30 Ответить
тоді запитай у "респондентів" яка з 39ти "куч" їм краще "пахне" ? ...в ********** ОДИН безальтернативний а нам "запропонували" вибір з 39ти КУЧ ДЕРЬМА ...я не побачив ні одного "кандидата" який буде зберігати свої зароблені (накрадені) в Україні ...всі націлені або на "гггодіну" в парашу або на "землю обетованную" або на гейропу зі Штатами
показать весь комментарий
28.03.2019 15:38 Ответить
У меня в анкете только один вопрос.
показать весь комментарий
28.03.2019 15:41 Ответить
Надавите на потроха,пусть этот хитрый крышеватель коррупционеров уйдет спокойно,без суеты и скандалов.
показать весь комментарий
28.03.2019 09:06 Ответить
Війна на Донбас йде вже шостий рік. Та все ж ризикну припустити, що вона починає набридати самому Путіну. Бо військовий конфлікт тягне за собою для Росії деякі проблеми в тому числі і санкції, а також ускладнює відносини з західним світом, несе додаткові витрати і акумулює незадоволення жителів самого ордло. До того ж, якщо Україна не йде на поступки, втрачається сенс продовження конфлікту і перетворює це в безглузду "безкінечну історію". Звідти висновок: є сенс і стимули якось врегулювати це питання. Але потрібен привід, щоб це не виглядало "відступом" і можна припустити, що для Путіна деяке значення має питання з ким погоджуватись на припинення конфлікту. Тому після виборів можна очікувати від Путіна деяких "поступок" в цьому питанні, якщо можна так називати, дії агресора. Можна навіть припустити, якщо буде нова влада, якій важко буде приліпити ярлик "фашиста", Кремлю доведеться нарешті погодитись на обмін полоненими, але зупинення військового конфлікту мабуть не слід очікувати раніше закінчення парламентської кампанії в Україні і це ще оптимістичний сценарій. До речі мова не йде про перемогу проросійського кандидата, цей варіант в сьогоднішній Україні НЕМОЖЛИВИЙ. Правда є деякий ризик приходу не дуже компетентного і не дуже досвіченого Президента, але це буде вирішувати український народ і ніхто інший.
В будь-якому разі новій український владі не слід йти ні на які "компроміси", які хоч якось б зачіпали національні інтереси. Україні нема куди "відступати". Нехай відступає агресор, тим більше "до Москви ще далеко". Взагалі це не повинні бути поїздки до Москви, які б нагадували прибуття васалів до сюзерена. Міжнародний формат з залученням іноземних лідерів оптимальне рішення. Чесно кажучи, не буде новиною, що "патріотична риторика" Порошенка не виглядає щирою і чесною, а є засобом для самозбереження у владі. Тому не треба бути дуже спостережливим, щоб зрозуміти, що і Захід і Росія і український народ просто чекають, коли пройдуть президентські вибори і прийде нова влада. Щоб можна було взятися в тому числі і за це питання з "новими силами".
показать весь комментарий
28.03.2019 09:07 Ответить
Чи набридло ***** Придністров'я з Абхазією? Тож не варто фантазувати і відносно Крима з Донбасом.
показать весь комментарий
28.03.2019 09:33 Ответить
ніхто нічого не фантазує, мова йде про можливе припинення військових дій
показать весь комментарий
28.03.2019 09:43 Ответить
А ты достаточно хитрожопый парень с мордовии
показать весь комментарий
28.03.2019 10:17 Ответить
та ні це ви порохоботи тупі і безтолкові, я просто написав що буде , на мою думку.
показать весь комментарий
28.03.2019 11:45 Ответить
А с чего ты взял ,что я порохобот? Вот ты сам ,мордовецвася,и четко обозначил против кого направлен твой длиииинный пост,палитесь сами,бараны...Я вас,глядей,за 5 лет войны рентгеном вижу после первой же строчки
показать весь комментарий
28.03.2019 11:51 Ответить
тому що це тільки порохоботи називають кацапами всіх, хто пороха вважає шахраєм і вором. до речі це ще треба мати нахабство - само пише на російській
показать весь комментарий
28.03.2019 11:57 Ответить
Вы должны запомнить навсегда,бараны,что миллионы русскоязычных украинцев вас люто ,очень люто ненавидят после 14 го года! Помните ,бараны,что вы разрушили полностью этот хрюсский мирок ,как я его теперь называю. А українською мовою я вільно володію,не сумлівайся
показать весь комментарий
28.03.2019 12:08 Ответить
ладно для тебя сделаю исключение, к кому ты придурок вообще обращаешься и что тебе не понравилось? что прекратят стрелять? а что еще можно сделать сейчас? как ты сейчас вернешь крым и донбасс? россия выждала момент чтобы оторвать у украины кусок донбаса и крым. украине тоже ничего не остается как реально вставать на ноги и ждать "подходящего" момента.
показать весь комментарий
28.03.2019 12:28 Ответить
у ССО ЗС України були помічені ******* панорамні окуляри нічного бачення американського виробництва - GPNVG-18, котрі не так давно почали надходити до армії США, що свідчить про ставлення до України як партнера.
США надають Україні відчутну допомогу, - Помпео - Цензор.НЕТ 6979
показать весь комментарий
28.03.2019 09:10 Ответить
стоят - шо гитлеру война)))
показать весь комментарий
28.03.2019 09:14 Ответить
це фото на задньому дворі БУДКИ ?
показать весь комментарий
28.03.2019 09:31 Ответить
все оно конечно хорошо - но как то лично мне без - томагавков и аппачей американский, на вооружении ВСУ - как та не так - ну да ,знаю шо индеец - а кто это ценит?))))
показать весь комментарий
28.03.2019 09:13 Ответить
я так розумію що ми маємо подякувати ...
показать весь комментарий
28.03.2019 09:16 Ответить
Помпео: «Ощутимая помощь Украине заключается в ощутимой моральной поддержке - мы за них ощутимо волнуемся. В текущем году помощь Украине станет ещё ощутимее на целых три ощутимых пункта - в ощутимое дополнение к ощутимому волнению мы будем ощутимо: 1) вставать, 2) ходить, 3) переживать. И нам ощутимо нелегко, нам ощутимо тяжело, потому что на нас ощутимо положил Путин и с нас это, положенное Путиным, ощутимо свисает».
показать весь комментарий
28.03.2019 09:27 Ответить
после кидка с Будапештом очевидно что США врах
показать весь комментарий
28.03.2019 10:06 Ответить
А Россия - друх, не так ли, кремлёвская консерва?
показать весь комментарий
28.03.2019 11:07 Ответить
Скорее всего он использовал слово "substantial", которое переводится как "существенная", а не "ощутимая".
показать весь комментарий
28.03.2019 11:02 Ответить
Війна на Донбас йде вже шостий рік. Та все ж ризикну припустити, що вона починає набридати самому Путіну. Бо військовий конфлікт тягне за собою для Росії деякі проблеми в тому числі і санкції, а також ускладнює відносини з західним світом, несе додаткові витрати і акумулює незадоволення жителів самого ордло. До того ж, якщо Україна не йде на поступки, втрачається сенс продовження конфлікту і перетворює це в безглузду "безкінечну історію". Звідти висновок: є сенс і стимули якось врегулювати це питання. Але потрібен привід, щоб це не виглядало "відступом" і можна припустити, що для Путіна деяке значення має питання з ким погоджуватись на припинення конфлікту. Тому після виборів можна очікувати від Путіна деяких "поступок" в цьому питанні, якщо можна так називати, дії агресора. Можна навіть припустити, якщо буде нова влада, якій важко буде приліпити ярлик "фашиста", Кремлю доведеться нарешті погодитись на обмін полоненими, але зупинення військового конфлікту мабуть не слід очікувати раніше закінчення парламентської кампанії в Україні і це ще оптимістичний сценарій. До речі мова не йде про перемогу проросійського кандидата, цей варіант в сьогоднішній Україні НЕМОЖЛИВИЙ. Правда є деякий ризик приходу не дуже компетентного і не дуже досвіченого Президента, але це буде вирішувати український народ і ніхто інший.
В будь-якому разі новій український владі не слід йти ні на які "компроміси", які хоч якось б зачіпали національні інтереси. Україні нема куди "відступати". Нехай відступає агресор, тим більше "до Москви ще далеко". Взагалі це не повинні бути поїздки до Москви, які б нагадували прибуття васалів до сюзерена. Міжнародний формат з залученням іноземних лідерів оптимальне рішення. Чесно кажучи, не буде новиною, що "патріотична риторика" Порошенка не виглядає щирою і чесною, а є засобом для самозбереження у владі. Тому не треба бути дуже спостережливим, щоб зрозуміти, що і Захід і Росія і український народ просто чекають, коли пройдуть президентські вибори і прийде нова влада. Щоб можна було взятися в тому числі і за це питання з "новими силами".
показать весь комментарий
28.03.2019 11:49 Ответить
А почему не возбуждают уголовное дело против Кучмы за госизмену?! Ведь подписав Будапештское соглашение он отдал ядерный арсенал Украины фактически за бумажку, сделав так как хотел Запад, наплевав на интересы Украины. Какое право он имел так поступать?!

А сейчас Запад ограничивается слабенькими санкциями против Рашки, сюсюкает с Путлером, а до Украины им по большому счету и дела нет.
показать весь комментарий
28.03.2019 13:08 Ответить